GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

>>Mam problem kurde będziecie się śmiać, jednak jest to dla mnie ważne...

26.09.2003
23:38
[1]

arthe[16] [ breakdance ]

>>Mam problem kurde będziecie się śmiać, jednak jest to dla mnie ważne...

Prosze normalnych o nie wyśmianie mnie i zrozumienie, podoba mi się dziewczyna z mojej klasy (chodzę do 1 LO wiec znam ją 4 tyg) i często z Nią siedzę rozmawiam, ale nie wiem jak zrobić ten pierwszy krok i sprawić, że będzie do mnie bardziej nastawiona, ze mnie polubi, jak można zaimponować dziewczynie ale nie jakos szpanowac ( tańczę brejka, interesuje sie kompami, jestem czasmi bardzo smialyu czasami nie) nie wiem co zrobić pomóżcie !!!....

26.09.2003
23:44
[2]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Ile taraz ma się lat, idąc do 1 LO ?

26.09.2003
23:45
smile
[3]

NecroCannibal [ a.k.a. Kubuś Puchatek ]

Pewnie niedługo będziecie mieli wycieczkę integracyjną, na takich wypadach najłatwiej poderwać dziewczynę.

26.09.2003
23:45
[4]

NecroCannibal [ a.k.a. Kubuś Puchatek ]

Piotrasq ---> 16

26.09.2003
23:47
smile
[5]

Jaelle [ Konsul ]

oj Damian , Damian - osobowością ( ją zachwyć ) dzieciaku , osobowością :)

26.09.2003
23:48
[6]

TrzyKawki [ smok trojański ]

Usiądź w ławce za nią i podczas lekcji zlap ją za włosy. Albo zabierz piórnik. W mojej podstawówce to działało.

26.09.2003
23:54
[7]

arthe[16] [ breakdance ]

hehe dzięki

26.09.2003
23:56
smile
[8]

Jaelle [ Konsul ]

nie ma za co - 15 zł :)

27.09.2003
00:40
[9]

pisz [ nihilista ]

Nie bierz dupy z własnej grupy...czy jakoś tak. Nie warto angażowac się w grupie w żadne związki bo to nigdy na dobre nie wychodzi - zwłaszcze że jeszcze przez parę lat jesteś na nią skazany a w razie niewypału związku to istny horror.

27.09.2003
00:44
[10]

TrzyKawki [ smok trojański ]

Będziemy się śmiać? Skądże. To poważna sprawa!

27.09.2003
00:47
[11]

CooN [ Generaďż˝ ]

Powiedz jej, ze jestes Don Juan DeMarco -- najwiekszym kochankiem swiata, oraz ze kochales sie z ponad tysiacem kobiet. Powinno zadzialac. Jesli nie, to pod zadnym pozorem nie probuj popelniac smobojstwa!

27.09.2003
01:07
smile
[12]

Coy2K [ Veteran ]

pisz ma racje...jesteś dopiero w I klasie LO i załóżmy że wam "nie wyjdzie" to co potem ? przez 4 lata będziecie musieli na siebie patrzeć ;-)

27.09.2003
01:25
smile
[13]

BriskShoter [ Senator ]

Coy2K ----> jakie 4? teraz sie bawi w Lo tylko 3 lata :D Nie to co dawniej 4 lata zabaw i swawoli :D

27.09.2003
01:27
[14]

peteras [ spamer ]

pisz ,Coy2K mają rację przez cały okres średniej szkoły bądź jej najlepszym przyjacielem.Rozmawiaj z nią , pomagaj jej w nauce,rób poprostu wszystko żeby cię bardzo polubiła i dopiero w 4 klasie ją targnij na poważnie bo i tak narazie macie zamało lat na poważny związek.

27.09.2003
01:35
smile
[15]

Siwy4444 [ Senator ]

Albo workiem z kapciami bez potylicę a potem pokaż jej brejka.

27.09.2003
01:39
smile
[16]

BriskShoter [ Senator ]

Siwy ----> buahahaha LoL :D

27.09.2003
01:41
smile
[17]

MastaX [ Konsul ]

Poczekaj do pierwszej imprezy i samo z siebie wyjdzie a wcześniej dowiedz sie czy ona nie jest juz zajęta

27.09.2003
01:41
smile
[18]

Coy2K [ Veteran ]

BriskShooter >>> yyy ja o czymś nie wiem czy dopiero ten rocznik ma 3 letnie Liceum ? :-) mój rocznik ( moi koledzy, a nie chodze do liceum:P) ma 4 letnie :-)

27.09.2003
02:02
[19]

Arczens [ Legend ]

BriskShoter ===> cholera jakie trzy lata ?? ze ja sie zawsze na coś spoznie albo jestem za wczesnie ech...

arthe[16] ===>może ją gdzieś zaproś poza tym pisz może mieć racje załóżmy że cie rzuci dla innego to potem bedziesz musiał na nią i tak kilka lat patrzeć wiec przemyśl to


27.09.2003
03:21
smile
[20]

Kanon [ Mag Dyżurny ]

siwy ----> dziekuje za chwile radosci :D

27.09.2003
03:28
smile
[21]

RedDragonOperations [ Legionista ]

no to ja Ci powiem ze miałem dokłanie taka samą sytuację ...byłem z dziewczyną od 1 do 2 klasy (z przerwami :)) i jak sie rozpitoliło to kolejne dwa lata była z kolesiem również od nas z klasy ....teraz gość jest moim najlepszym kumplem a laska okazała sie zdzirą :))

nie ładuj się w takie układy...chyba ze dobrego kumpla potrzebujesz nowego :)))))))))

27.09.2003
08:46
smile
[22]

KAINCOOL [ Chor��y ]

Znam ten ból ja jestem akórat w 2 LO i tez podoba mi sie laska i nie za bardzo wiem ak do niej zakrecić i po przeczytaniu całego thread'a po prostu mnie zatkało... ludzie jesteście zaj***ści nie wiem jak wam dziekować :) i wielkie dzieki;)

pozdro
KAIN

27.09.2003
08:55
smile
[23]

Reborn [ Konsul ]

Jasne że znasz jom 4 tyg (tyle już Hodzimy do tej --------- Budy )


Jak Ci sie podoba to sie nie czaj wal prosto z mostu moze ty terz się jej podobasz :)

Łeb Up ^

27.09.2003
09:03
[24]

Lrypz [ Generaďż˝ ]

Nic na sile...
Na poczatku staraj sie do niej jak najczesciej odzywac i rozmawiac, jezeli czesto bedziesz przy niej i zauwazysz ze dobrze sie wam rozmawia to po prostu samo pomiedzy wami zaiskrzy, oboje poczujecie ze jest cos co was laczy, imponowac jej chyba nie musisz bo po co? Najwazniejsze jest abyscie sie dobrze rozumieli i czesto przebywali w swoim towarzystwie, wtedy bedziesz mogl powiedziec ze cos drgnelo...

27.09.2003
09:25
smile
[25]

Bremen [ The Dude ]

Coy --> no niestety liceum 3 letnie jest tylko :P....ja jestem w 2 klasie i zostal mi juz tylko roczek do matury :((, potwierdzam tez slowa pisza ze raczej nie opłaca sie brac girlsa z towarzystwa, sam u siebie mam takie 2 parki (byle of course) i czlowieku niezle jazdy sa :)). Ale jesli ci naprawde zalezy to wycieczki integracyjne sa najlepsze :P....ja sam sie zintegrowalem z podloga po ostrym tankowaniu, nawet zostawilem czaste siebie (taka z wnetrza mnie :P) Wiec bylo ciekawie.

27.09.2003
09:26
smile
[26]

BriskShoter [ Senator ]

Coy2K & Arczens -----> yyyy no to ja nie wiem coś Cie za jedni bo mój brat jest obecnie w 2 klasie LO i chodzi tylko 3 lata. Inaczej mówiąc jeżeli Arte[16] poszedł w tym roku do 1 klasy to tym bardziej musi mieć tylko 3 lata no chyba że poszedł do jakiegoś ja wiem specjalnego LO z innym programem czy cóś.

27.09.2003
09:26
[27]

Bremen [ The Dude ]

Oczywiscie nie cala wypowiedz do coja dlatego poprawiam :

Coy --> no niestety liceum 3 letnie jest tylko :P....ja jestem w 2 klasie i zostal mi juz tylko roczek do matury :((

arthe[16] ---> potwierdzam tez slowa pisza ze raczej nie opłaca sie brac girlsa z towarzystwa, sam u siebie mam takie 2 parki (byle of course) i czlowieku niezle jazdy sa :)). Ale jesli ci naprawde zalezy to wycieczki integracyjne sa najlepsze :P....ja sam sie zintegrowalem z podloga po ostrym tankowaniu, nawet zostawilem czaste siebie (taka z wnetrza mnie :P) Wiec bylo ciekawie.

27.09.2003
09:30
[28]

arthe[16] [ breakdance ]

Nie wiem jak naprawdę mi pomogliście, nie popaatrzyłem z tej strony, że może mnie rzucić podczas trwania szkoły średniej a to by zapewne bolało, narazie się nieźle dogadujemy będzie lepiej chyba bo...mamy niedługo obóz integracyjny.:)...I dzięki że się nikt nie maśmiewał, choć pożartować sobie można...
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Do tych co jeszcze nie wiedzą od zeszłego roku LO trwa 3 lata, a technikum 4 lata.:)...Jeszcze raz dzięki...
---------------------------------------------------=======================================
Ktoś z Krakowa ?? ja chodze do LO 15 :) Jakby ktoś z LO 15 to niech pisze

27.09.2003
09:32
smile
[29]

Misiak [ Pluszak ]

Hehe dobrze ze arthe nie miales jeszcze romantyzmu, kto przerobil ta epoke ten wie jaka tam jest milosc :PP hehe

Hmm
1.Moim zdaniem poczekaj bo z miles dziefczynki zrobi sie zdzira, jesli ma jakas maske, najwaznieszy jest jakis wyjazd, moim zdaniem poczekaj...

2.moj kumpel z klasy buja sie kolezance tez z mojej klasy, sa blisko tzn przycielsko i nawet troche wiecej, ale jest problem ona ma chlopka (wnerwiacy goscio) i co mam teraz poradzic dla kumpla, zeby ja "zdobyl" ? dodam ze jedno i drugie jest moimi dobrzymi kolezkami i nie chce by hmm o nie byli smutni, kumpel z tego powodu ze nie moze jej "miec" troche sie przeminil, tzn jest zdesperowany i agresywny :PPP ktos moze pomoc ?


Pozdrawiam

27.09.2003
09:47
[30]

arthe[16] [ breakdance ]

Jeśli naprawdę ten twój kolega jest taki dobry i fajny, a jej chłopak jakiś taki %*%&* :) to ona prędzej czy później zrozumie, kto jest lepszy napewno wyjdzie że jej chłopak jest głupi, a towj kumpel byl caly czas przy niej i to wtedy ona będzie chciała z nim chodzić [ moja znajoma miała taką sytuację]...
Będą żyli długo i szczęśliwie, urodzi mu dzieci, on zbuduje dom, zasadzi drzewo i będą się cieszyć życiem :D...

27.09.2003
09:48
smile
[31]

KAINCOOL [ Chor��y ]

hehe ile to smutku sie leje o te laski...;) aż żal dupe ściska;(

Misiak ----> co do maski to masz racje... mama dobra laskę w klasie która nawet była wporzadku a teraz sie totalnie zmieniła... jest pósta (czyt. póznia w głowie lub syndrom sznureczka) i nic nie pogada z chłopakami tylko czy mamy zadanie domowe tip.

arthe[16]----> współczuje bo mam ten sam problem...;( A powiem ci szczerze zetrudno znaleźć laske w porządku;(

pozdro
KAIN

27.09.2003
09:57
[32]

Bremen [ The Dude ]

arthe[16] --> wlasnie jak sie zakoszan nieszczesliwie to nie rob jak Werter :P...pamietaj jak bedziesz nieszczesliwy to nie czytaj Cierpien Mlodego Wertera :)...

27.09.2003
10:21
smile
[33]

bartushan [ Cham z Wyboru ]

Ja wlasnie wrocielem z wycieczki 3 dniowej i powiem ze masakra jeszcze niegdy czegos takiego nie przezylem a moj kolega to juz wogole 7 niebo w klasie mam 26 panienek a 5 gosci

27.09.2003
10:37
[34]

SULIK [ olewam zasady ]

arthe - hmm ja z Kraka - gdzie to LO - to Ci pokaze jak sie ppodrywa 3 lata mlodsze :P


a co do szkoly i starego toku - nie ma jak 5 lat swawoli i zabawy :P w tech. chem :]

27.09.2003
10:38
[35]

SULIK [ olewam zasady ]

bartushan - gdzie sie uczysz ? bo chyba sie odmlodze i pojde jeszcze raz do szkoly sredniej :]

27.09.2003
10:44
smile
[36]

Ficket [ BMX ]

U mnie w klasie (też 1 klasa LO) są już dwie pary... Jedna para to kumpla, z którym chodziłem do podstawówki, a druga to jakieegoś szpanera, co udaje wielko macho... Obydwoje mają dziewczyny w naszej klasie... :)

27.09.2003
10:55
smile
[37]

Qba19 [ Junior WRC ]

Ja mam większy problem w klasie... nie mam ani jednej dziewczyny ;)
W całym zespole szkół na 15 chłopaków przypada 1 dziewczyna ( słownie: jedna ).
Ludzie masakra. :/

27.09.2003
11:00
[38]

SULIK [ olewam zasady ]

Qba - cos ty sobe za szkole wybral ? Klasztor ?

u mnie jest spora przewaga dziewczyn w klasie i szkole - choc moja klasa nalezy do tych z najwieksza iloscia facetow, ale i tak dziewczyn jest wiecej :]

27.09.2003
11:07
smile
[39]

Misiak [ Pluszak ]

Bremen--> :P Cierpienia mlodego wertera, lalka, giaur, saga dziadow i wiele wiele innych :PPP

Qba--> u mnie w szkole wsord kotow jest taka klasa 35 dziefczyn + 1 chlopak, wychowawczyni tez kobieta, i wiesz mi ja mu wsplolczuje, naprawde...

27.09.2003
11:07
smile
[40]

Qba19 [ Junior WRC ]

Sulik ---> Zespół Szkół Łączności w Krakowie na ul. Monte Cassino :)

Z tego co mówią nauczyciele to i tak jest lepiej niż w dawniej, w tamtym roku otworzyli nowe kierunki i z dziewczyn przybyło. ;)

27.09.2003
11:08
smile
[41]

Hacker X [ Pretorianin ]

Niechciał bym cię poprawiać ale ... ten wątek jest "Na każdy temat" a nie powinno być czasem "Uczucia" ???

27.09.2003
11:16
smile
[42]

Jaelle [ Konsul ]

hehe :]
XV LO im. Marii Curie - Skłodowskiej w Krakowie - moje więzienie ;))))))))))))))
a ja mam w klasie tylko 8 chłopców , a dziecząt jest 27 :(
ale za to chłopcy są po prostu zajebiści :)

27.09.2003
11:25
[43]

SULIK [ olewam zasady ]

Jaelle - jaka ulica ?

27.09.2003
11:26
smile
[44]

Jaelle [ Konsul ]

:]
Dygasińskiego :P

27.09.2003
11:26
smile
[45]

Hacker X [ Pretorianin ]

Ja miałem inny problem ... Podobała mi się jedna dziewczyna :) dogadywaliśmy się i wogóle rozumieliśmy (przynajmniej mi się tak wydawało ;) ona się spytała mojego qmpla o chodzenie ... ale qmpel ją z leszczył ...))))))))
... Teraz ja się jej brzydze .... ;)

27.09.2003
11:26
[46]

Jaelle [ Konsul ]

a co??

27.09.2003
11:28
[47]

SULIK [ olewam zasady ]

uffff :)

nic nic, bo moja szkola ma tego samego patrona :)

27.09.2003
11:31
smile
[48]

Hacker X [ Pretorianin ]

Czy ludzie mogą sie zakochać przez forum dyskusyjne ???
... niemam siebie na myśli ...

27.09.2003
11:31
[49]

Jaelle [ Konsul ]

a do jakiej szkoły chodzisz?
klasa Biol - chem ...... ;(
czemu ja nie poszłam do humana , czemuuuuuuuuu ???!!!!!!
;((((((((

27.09.2003
11:34
smile
[50]

SirGoldi [ Gladiator ]

Hehe ja mialem calkowicie inny problem. Calkiem ladna dziewczyna chciala ze mna chodzic (ujawnilo sie to po jakis 2 miechach) a ja dalem jej "kosza" i wiecej sie do mnie nie odzywala. :)

27.09.2003
11:35
[51]

SULIK [ olewam zasady ]

Hacker X - raczej nie

Jaelle - Zespol Szkol Chemicznych im. Marii Sklodowskiej-Curie w Krakowie, ul. Krupnicza 44 :)
klasa: Technikum Chemiczne o profilu Analiza Chemiczna - 5 rok - klasa Maturalna :)

27.09.2003
11:36
smile
[52]

Jaelle [ Konsul ]

o jeju jeju SULIK - jeszcze gorzej niż jaaaaaaa
buuuu ... :)

27.09.2003
11:38
smile
[53]

Hacker X [ Pretorianin ]

SirGoldi---------> to poco jej dawałeś kosza ???

27.09.2003
11:39
[54]

SULIK [ olewam zasady ]

Jaelle - ee tam gorzej - mnie pasuje ta szkola :) juz w 7 klasie podstawowki wiedzialem ze tam poleze :]
wiec luzik :)

a w tym roku same ciekawe przedmoity :>
analiza spozywcza, analiza powietrza, analiza sciekow - ehh - bedzie ciekawie :]

27.09.2003
11:40
smile
[55]

Jaelle [ Konsul ]

Hacker X - może była jakaś tępa , denna lub głupia pusta barbie ;)

27.09.2003
11:41
smile
[56]

Jaelle [ Konsul ]

SULIK - tttaaaaaak - analiza ścieków - będziecie się wałęsać po kanałach ... ;) i zbierać próbki :P
a co zamierzasz robić potem ??

27.09.2003
11:42
[57]

SirGoldi [ Gladiator ]

Hacker X ----> Bo mialem juz dziewczyne i to ładniejsza (o tym zapomnaielm napisac) :)

27.09.2003
11:44
[58]

SULIK [ olewam zasady ]

Najpierw mam zamiar:
napisac prace dyplomowa z chemii
utrzymac srednia ocen w granicach 4,0
napisac mature z Polaka i informatyki


a potem ? hmmm.. AGH ? moze tam, ale jaki dzial - tego nie wiem

a co do sciekow - to interesuja nas tylko przemysowe, a nie komunalne - choc kumple analizuja wode z Wisly - pobiegli na przerwie z karnisterkiem nad wisle i wzieli to co trzeba :]

a na poczatku roku analizowalem dla gimnazjum wode z roznych ujec (studnie, rzeki itp.) na obecnosc chlorkow

27.09.2003
11:45
[59]

SULIK [ olewam zasady ]

SirGoldi - ciekawe kiedy zrozumies, ze wyglad nie liczy sie tak bardzo jak charakter - wyglad jest tylko czasowy i przemija

27.09.2003
11:47
smile
[60]

Jaelle [ Konsul ]

hehe
<spoko>
:) a ja nie wiem co będę robić jak zadam maturę ( jak zdam :()

27.09.2003
12:10
[61]

Chejron [ Rammstein and Tool ]

Teraz ja, dorzuce cos od siebie. Mam 15.5 lat i jestem zakochany. Teraz spedzam 80 % czasu z dziewczynami i 20 % z kolegami. Zakochalem sie podczas miesiaca 3 razy. Teraz zakochalem sie 4 raz i to...z odwzajemniem. Chodze z moja wymarzona dziewczyna. A teraz cos dziwnego...jestem chyba uzalezniony od milosci. Dlaczego? Poniewaz milosc to jedyne prawdziwe uczucie, ktora sprawia, ze jest sie w pelni szczesliwym. Tak wiec bierz się za laski, gdyz juz nastal dla Ciebie ten wiek, gdzie musisz poznac kobiety i zakochac się w jednej z nich.

27.09.2003
12:15
smile
[62]

Jaelle [ Konsul ]

hehe - wypowiedział się w pełni dojrzały człowiek , który pojął sens życia ;/ ( który zakochał się podczas miesiąca 3 x )

27.09.2003
12:21
smile
[63]

Ficket [ BMX ]

Chejron tak może nie na temat, ale ja myślałem, że ty masz z jakieś 20 lat... Teraz już wiem czemu takie głupoty czasami gadasz... ;) (tak apropos to sam mam 16 lat i nie lepsze rzeczy mówie... :))

27.09.2003
12:23
smile
[64]

SirGoldi [ Gladiator ]

SULIK -----> Nie powiedzialem ze nie chcialem z nia chodzic bo byla brzydsza.
Ale po prostu ze swoja dziewczyna juz chodze jakies 3 miesiace nie wiem czy tamta o tym nie wiedziala czy co ? :)

27.09.2003
12:24
[65]

Chejron [ Rammstein and Tool ]

Cos Ci sie nie podoba w mojej wypowiedzi?? Tak, pojolem sens zycia. Zaczynam wszystko rozumiec, na czym to polega. Wreszcie rozumie czego sam chce. To, ze zakochalem sie trzy razy w ciagu miesiaca to w sumie bujda. Raz bylo zauroczenie ktore trwalo kilka dni, potem rowniez zauroczenie trwajace pare godzin, gdyz potem zrozumialem, ze te uczucie nie ma sensu. Teraz jest...zakochanie, ale czy to milosc...jeszcze nie wiem. Ale najwazniejsze jest, ze rozumiem wlasnego siebie. Nie siedze w domu i nie mysle "jaki to ja jestme beznadziejny, dlaczego nie zrobilem tego i tego w jej obecnosci, a jak to wyjdzie gdy jej powiedzialem, ze..." itd. I jestem az nazbyt dojrzaly jak na swoj wiek, uwierz mi.

Jezeli Twoja wipowiedz miala mnie osmieszyc, no to przykro mi...nie udalo Ci sie chyba.

BTW: Takie negatywne wypowiedzi, obrazajace wpewnym stopniu druga osobe daja Ci satysfakcje?

27.09.2003
12:31
[66]

Chejron [ Rammstein and Tool ]

Ficket ->> Jak wyrzej napisalem, sam sie zastanawiam, czy czasem nie pisze zbyt..hm...dobrze, zbyt inteligentnie, zbyt ładnie jak na 15.5 lat? Moze sie myle, moze rzeczywiscie teraz osoby w tym wieku pisza wlasnie tak jak ja, moze to nie jest conajmiej dziwne. No ale jezeli ktos mowi, ze pisze jak dojrzaly facet to raczej dobrze o mnie swiadczy. Pisalem w wielu ZINach, poznalem wieeeeelu inteligentnych i ciekawych ludzi przez neta i to od nich nauczylem się rozwijać ładne zdania, pisać bez błędów ortograficznych. Potem przenioslem to w świat poza-internetowy i jakos zycie zaczelo mi sie cholernie ukladać. A jednak sieć potrafi być pożyteczna...

Jaelle ->>> Właśnie skapłem sie, ze jesteś kobietą :) Ale czy przekreślić wcześniejsze słowa na Twój temat...hm...

27.09.2003
12:36
[67]

Chejron [ Rammstein and Tool ]

Ficket ->> "ale ja myślałem, że ty masz z jakieś 20 lat... Teraz już wiem czemu takie głupoty czasami gadasz... ;) "

"Tylko dwie rzeczy są nieskonczone: ludzka głupota i Wszechświat. Co do Wszechświata nie mam pewności" A.Eintstein

Tak więc usprawiedliwiam swoje głupie posty. Dać jeszcze podpis rodziców? W koncu usprawiedliwienie :) :)

27.09.2003
12:36
smile
[68]

Jaelle [ Konsul ]

ja nie chciałam Cię ani zniewarzyć , ani poniżyć - tylko wydało mi się trochę śmieszne to , że najpierw mówisz , że 3 x w miesiącu zakochałeś się , a potem że znalazłeś sens życia ( w tej czwartej )... o to mi chodziło
:)

27.09.2003
13:09
[69]

mikmac [ Senator ]

Chejron -->
Oj mniemanie o sobie to ty masz... nie ma co! Pojales sens zycia tak? Super bo ja jestem prawie 2x starszy a chyba jeszcze nie pojalem...pewnie jestem opozniony :/
Mowisz, ze piszesz madrze - no moze nie piszesz glupio, na tym poprzestanmy. Jednak faktem jest, ze byki strzelasz takie, ze az strach. Wiec chlopie ksiazeczki wiecej czytaj a nie sie w Internet zapatrzyles...

27.09.2003
13:50
smile
[70]

Coy2K [ Veteran ]

a no to trzeba było mowic ze od zeszlego roku sie tak zmienilo :P ja jestem w 5-letnim technikum, a kumple w 4 letnich liceach :P po prostu nie ten rocznik ;-)

27.09.2003
13:53
smile
[71]

Siwy4444 [ Senator ]

Chejron --> Jak tak Ci dobrze idzie to trzymaj się z dala od nadmorskich plaż. Z drugiej strony tam dopiero byś osiągał niesamowity love factor/per month.
:)

27.09.2003
15:46
smile
[72]

arthe[16] [ breakdance ]

Sulik --> To LO jest na Dygasińskiego, koło Kozłówka, Bieżanowa, Prokocimia.:)...200m od kościoła na Kozłówku/Bieżanów...
===============================================================
Qba19 --> Znasz Daniela Cichonia :) też do Łączności poszedł poszedł, albo Sukę lub Bobasa :)
===============================================================
Hacer X --> To samo miałem laska co mi się podobała chciała umówić się z trzema moimi kumplami
TRZEMA, i jak ją wszyscy olali [nie tylko oni] to teraz do mnie ale ja ją zlewam :D
===============================================================
Sulik --> Jak ty możesz chemię lubic wstydź się :)
===============================================================
Jaelle [ Pretorianin ] Gadu-Gadu: 5680493
hehe - wypowiedział się w pełni dojrzały człowiek , który pojął sens życia ;/ ( który zakochał się
podczas miesiąca 3 x )
Jaelle --> Nie 3 a 4 :)
===============================================================
Chejron --> Ja ci wierzę że ZACZYNASZ DOJRZEWAĆ tak jak ja a nie DOJRZAŁEŚ, mam 16 lat i jeden
miech :D [0-700-123-578 :P] słuchaj dojrzewanie zaczyna się z czasem gdy zakochasz się pierwszy raz...
to nie jest zależne od nas, poprostu chcąc zaimponować dobrać dla dziewczyn robimy się milśmy, ale
udajemy, dopiero po czasie wchodzi nam to w nawyk :) Uwierz mi, jedynie ci co sie neiszczeslwie zabujaja
w laskach ktore patrza na miesnie, waznosc w grupie itd, staja sie DRECHAMI, dlatego chlopie uwarzaj :)
===============================================================
Ile rzeczy wyszło na jaw :) Cherjon ma 15,5 lat i już DOJRZAŁ :D, wielu z was miało te same problemy
co ja, jednak nie jesteśmy sami i zastanowcie się czasami czy tak wogóle każdy z nas może być
oryginalny, niepowtarzalny [powiecie że pieprze, ale cóż każdy dorasta :D].:)...
Kontynuujcie.:)...

27.09.2003
15:51
[73]

SULIK [ olewam zasady ]

arthe - to moze jednak z powodu lokalizacji zrezygnuje (co prawfda blisko mam), ale tam za duzo dresow sie kreci po tych okolicach i moglbym sie komus nie spodobac :( coz tym razem nie pomoge

27.09.2003
16:16
smile
[74]

Coy2K [ Veteran ]

Panie i panowie czapki z głów...niektórzy zakochują się tylko raz w życiu a kolega Chejron 4 razy w ciągu miesiąca...jeżeli liczylibyśmy od września tegoż roku i zakładając że z nową partnerką będzie +/- 2 miesiące ( aż ta znajdzie bardziej dojrzałego ;-) ) to daje nam łącznie 13 zakochań do końca tegoż roku (4 we wrześniu +2 miesiące przerwy z wielką miłością Chejrona + 4 w listopadzie + 4 w grudniu). Załóżmy że Chejron dożyje 70 lat, odejmijmy te jego 15.5 co daje nam 54.5 roku życia czyli 654 miesiące. Teraz teoretycznie średnio co rok Chejron będzie przeżywał swoje wielkie zakochanie z odwzajemnieniem czyli przez 54 lata będą to 54 wielkie miłości po 2 miesiące każda czyli 108 miesięcy to 54 zakochania. Pozostaje nam 546 miesięcy pomnożone przez 4 zakochania/miesiąć co daje nam 2184. Teraz podliczmy wszystko:
13 zakochań do końca tegoż roku
54 zakochania z wzajemnością
2184 zakochania nieodwzajemnione

Razem: 2251 zakochań w swoim życiu no BRAWO panie Chejron, ale z Ciebie lowelas bueheheh

27.09.2003
16:32
[75]

arthe[16] [ breakdance ]

Dajce mu spokój bo chłopaka w kompleksy wprowadzicie, a tak wogóle jak się Casanova dowie to się załamie :)

27.09.2003
16:38
smile
[76]

mikmac [ Senator ]

<-- Coy2k

27.09.2003
16:48
smile
[77]

Jaelle [ Konsul ]

Coy2K ...
:]]]]]]]]]]]]
SULIK - drechy są wszędzie - ja ich powoli już nie zauważam ( chyba , że dresik jest jaskrawy )
Damian - czemu aż tak dokładnie podajesz namiary naszego zakładu poprawczego dla nieletnich ??!!

27.09.2003
16:54
[78]

SULIK [ olewam zasady ]

Jaelle - ale na tych osiedlach jest ich specyficznie duzo i wszytcu dosc agresywni

27.09.2003
16:55
[79]

Jaelle [ Konsul ]

a dlaczego mieliby się do Ciebie przyczepić???

27.09.2003
16:55
[80]

Misiak [ Pluszak ]

coy2k padam i sie smieje :PP bravo

arthe--> casanowa zmarl na kile, nie polecam tej choroby :PP tak btw do polski przybyla kila uwaza sie dwoma sposobami a) przez Henryka Walezego b)przez zakonnice wracajaca z Włoch :PPPP

Pozdrowienia

27.09.2003
17:27
smile
[81]

Jaelle [ Konsul ]

no i co te zakonice wyprawiają?! ;)))))))

27.09.2003
18:27
smile
[82]

Misiak [ Pluszak ]

jaelle--> to bylo w XVI wieku :PPPP

27.09.2003
19:37
smile
[83]

Ficket [ BMX ]

Coy2K --> Hahaha... Dobre...

27.09.2003
19:40
[84]

SULIK [ olewam zasady ]

Jealle - bo jakos moje wlosy przyciagaja ich uwage :/

27.09.2003
19:50
smile
[85]

Czamber [ Czamberka ]

hehehe; w mojej klasie w liceum (stare dobre czasy) utworzyło się jakoś w 3 klasie (po dłuższej wycieczce) 6 par!!! Straszne.

27.09.2003
19:56
[86]

SULIK [ olewam zasady ]

U mnie w klasie wszytkie zaczatki par byly szybko rozbijane :>

27.09.2003
21:18
smile
[87]

Jaelle [ Konsul ]

SULIK - hmmmmmmmm .... :) długie włosy .... już Cię lubię ;))
a ja chodzę w glanach itd. i mi (jak na razie) nikt nic nie robi :)

27.09.2003
22:19
[88]

arthe[16] [ breakdance ]

Siema Aga ten post dla ciebie !!! Zarąbiście super wątek...podba mi się stworzył go taki arthe[16] znacie go ??

27.09.2003
22:23
[89]

SULIK [ olewam zasady ]

Jaelle - dobrze ujelas: jak na razie ;)
ale nie wywolujmy wilka z lasu... nie jest tak zle jak sie nie jest w nieodpowiednim miejscu o nieodpowiednim czasie

a co do miejsc w Krakowie to niewiedziec czemu anjbzpieczniej czuje sie w okolicach Rynku :)

a co do Glanow - nie uzywam... mam wojskowe trepy

27.09.2003
22:24
smile
[90]

Jaelle [ Konsul ]

he he - a wiesz - ja na Rynku też czuję się najbezpieczniej - może dlatego , ża tam jest mieszanka wszytskich kultur i ludzie chodzą jak chcą :)))))))))))))
pozdrowionka :)

27.09.2003
23:14
smile
[91]

Arcy Hp [ Pan i Władca ]

Najlepiej poczekaj do dyskoteki i wtedy ją zaproś do tańca (wolnego tylko!!! :) ) i z czasem staraj sie do niej coraz to bardziej przybliżać , jeśli jej sie to spodoba a jak nie to da ci kopa i cześć .

27.09.2003
23:17
[92]

SULIK [ olewam zasady ]

Arcy Hp -jak mozna dac kopa podczas wolnego tanca ? rozumiem nadepnac komus na noge, ale kopa ??

:D

27.09.2003
23:18
smile
[93]

Jaelle [ Konsul ]

jak się jest Gumo - człowiekiem to można :]]]]

27.09.2003
23:38
smile
[94]

Arcy Hp [ Pan i Władca ]

sulik<<<<<<------ ja to mówiłem w przenośni z tym "kopem" , a ponadto nie do,kończyłem. Jeśli jej sie to spodoba to powinna sie spytać czy zatańczysz z nią jeszcze raz albo czy ją odprowadzisz do dom po disco :)

27.09.2003
23:47
smile
[95]

War [ dance of death ]

Ew. da Ci z kolana w..... No wiecie w co :) Ale jak to wytrzymasz to zobaczy przynajmniej że jesteś twardy :)

27.09.2003
23:55
smile
[96]

arthe[16] [ breakdance ]

hehe.:)...
Kamilko --> Kiedy u nas pierwsza dyskoteka :)
War --> pierwsze twoje słowo i kropka ty wiesz jak ma na imię podałeś pierwsze dwa wyrazy jej imienia :) Zgadujcie jak może mieć na imię ?? hmmm :)

27.09.2003
23:59
smile
[97]

Jaelle [ Konsul ]

a ja wiem a ja wiem :]]]]]]]]]]]]
hehe - dyskoteka będzie pod koniec września - hehe czyli już powinna być :P:P
a tu ani widu ani słychu :]]]]]

28.09.2003
00:04
smile
[98]

War [ dance of death ]

Czyżby...Ewelina <lol> Dobra Ewa :P To by sie nawet zgadzało :) Ewa da Ci z kolana w........ :P Oby nie :)

Heh u mnie dyskoteki to raczej napier... niż dyskoteki....Chodzą bandy cfaniaków i....Ale i tak jest spoko :)

Sulik -> miałeś już jakieś "przygody" z drechami że tak ich unikasz ?

28.09.2003
00:07
smile
[99]

Jaelle [ Konsul ]

Drechy są blllleee i tyle ...
Ewelina .... :]]]]]
zgadłeś!!

28.09.2003
00:09
[100]

SULIK [ olewam zasady ]

War - chodzac po nocach po calym Krakowie na nogach trudno nie miec :(
ale z drugiej strony, jak na razie to oni maja wieksze klopty ze mna, niz ja z nimi, ale jak to mawiaja: nie pchaj sie gdzie Cie nie chca, rozsadek to inna sprawa :)

28.09.2003
00:23
[101]

arthe[16] [ breakdance ]

SULIK dzięki jestem osoba która zrobiłasetny post na mym wątku gratulacje, wygrałeść możność pisania na tym wątku dalej :P

28.09.2003
00:25
smile
[102]

Jaelle [ Konsul ]

kurczę - co za cudowny przywilej ... :P:P:P:P:P

28.09.2003
00:29
smile
[103]

arthe[16] [ breakdance ]

No za to że zowiesz sie Kamila i jesteś moja przyjaciółką no ok niech ci będzie też tu możesz pisać :D:P

28.09.2003
00:31
smile
[104]

Jaelle [ Konsul ]

dzięki - wzruszyłam się i płaczę ze szczęścia - dajcie chusteczkę ;)))))))))
dzię - ku - je - my :****

28.09.2003
00:40
smile
[105]

Coy2K [ Veteran ]

arthe[16] >>> ja tam nic nie chce sugerować, no ale po co uganiac sie za dziewczyna ktorej praktycznie nie znasz skoro masz przyjaciolke pod nosem hę ? ;-)

28.09.2003
00:42
smile
[106]

Jaelle [ Konsul ]

bo przyjaciólka lubi chłopców z długimi włosami :]]]]]]]]]]]]]]]]]
a Damianek do takich nie należy :P:P
ale i tak jest fajnyy :)

28.09.2003
01:00
smile
[107]

arthe[16] [ breakdance ]

KOŃCZYMY TĄ CZĘŚĆ WĄTKĄ ZOSTAŁ STWORZONY DRUGI WĄTEK PODAJE LINK NIŻEJ
_________________________________________________________________________
|======================================================|
|::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::= THE END =::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::|
|======================================================|
|________________________________________________________________________|
||+|Wszelkie prawa zastrzeż[email protected] Arthu Croft|+|
\\+\ ***************** ***************** /+/
\\=============================/
----------------------------------------------------------

28.09.2003
20:13
[108]

DMR [ Centurion ]

QBA19<- no u nas to jest dramat, a jeszcze mam 3 lata w tym technikum pie**** i jedyne co dobre, to ze z tym rocznikiem troche dziewczyn przyszlo....

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.