Llordus [ Generaďż˝ ]
Forum CM: CMBB-mody z siatka terenu :)
Witam.
Tym razem porcja modow do CMBB ;), m.in na prosbe paru osob z ktorymi mam okazje pogrywac ;)
To jest mod 'stepowy'.
Llordus [ Generaďż˝ ]
a to mod 'trawiasty' ;)
Llordus [ Generaďż˝ ]
'lekki snieg' ;)
Llordus [ Generaďż˝ ]
i ostatni modzik z ciezkim syberyjskim sniegiem :)
Llordus [ Generaďż˝ ]
wszystkie modziki wrzucone na www.cmmods.com, w sekcji CMBB :)
ale jak widzicie na dole zapodalem linki, dzieki ktorym powinniscie od razu otworzyc stronke z konkretnym modzikiem ;)
milego zciagania!!
faloxxx [ Generaďż˝ ]
ja tez mam cos takiego tylko ze myslalem zo cos mi sie pojebalo z grafą a tu wycgodzi ze to sie do czegos przydaje
Anoneem [ Melodramatic Fool ]
No właśnie, a właściwie to do czego to się przydaje ?
Llordus [ Generaďż˝ ]
faolxxx,Anoneem--> coz, generalnie do porownywania odleglosci jak dla mnie ;)
===Elvis=== [ Powrót Króla ]
Tez posiadam te mody (dzieki Faloxxx), i z tego co wiem to sa bmp o niskiej rozdzielczosci dzieki którym gra chodzi płynniej na słabszym sprzecie a owa siatka to efekt zmniejszenia plików bmp. Powyzsze pliki znajduja sie w dziale pliki...a to ze jest problem z ich pobraniem to inna para kaloszy:(
Llordus [ Generaďż˝ ]
coz, moje mody sa w wysokiej rozdzielczosci, a powstala w ten sposob siatka jest produktem celowym ;)
niestety na wolniejszych sprzetach moze to nie dzialac zbyt wydajnie :( ale poki co mody robilem na wlasny uzytek, a przy okazji chetnie podziele sie moja praca z zainteresowanymi ;)
byc moze kiedys zrobie wersje dla mniejszych rozdzielczosci, ale nie wczesniej niz za 2 tygodnie :(
===Elvis=== [ Powrót Króla ]
Llordus-->Byc moze posiadamy inne mode ale te które ja mam sa w niskiej rozdzielczości i gra chodzi mi płynnie(gdyby nie one to wogule bym niemógł grac w CMBB). Jezeli te o których mówisz to co innego to przepraszam.
P..S To ty je zrobiłes?
Llordus [ Generaďż˝ ]
Elvis --> tak, to jest moja wlasna, prywatna robota :)
Na razie zrobilem mody w wysokich rozdzielczosciach, bo sam w takiej na szczescie moge grac i takie rozwiazanie mi na razie wystarcza :) Ale rozumiem problem, i postaram sie cos wykombinowac z modami dla niskich rozdzielczosci, ale niestety, w tym tygodniu juz nie dam rady a w przyszlym caly tydzien bede poza domem, wiec troche sie sprawa przeciagnie :(
All od slabych rozdzielczosci ;) --> Przypomnijcie sie gdzies za 2 tygodnie, zebym nie zapomnial o calej sprawie ;)
Anoneem [ Melodramatic Fool ]
No qrde, ja to jednak jestem tępy - to rzeczywiście może być przydatne :)
===Elvis=== [ Powrót Króla ]
Llordus-->W takim razie sorry za nieporozumienie:(Dostałem maila i zamieszcze linki w dziale pliki a jak znajdzie sie serwer(czy ktos słyszał cos o Holmesie?) to wrzuce je(oczywiście jezeli nie masz nic przeciwko) na Cmhq:)
Llordus [ Generaďż˝ ]
Elvis --> Nic sie nie stalo ;) Pliczki mozesz wrzucac na serwer bez zadnej krepacji ;) Co najwyzej napisz, ze sa mojego autorstwa, zeby poglaskac moj snobizm :)
P.S. Jak juz dodasz te linki, to daj znac, to sobie newsa napisze <hahaha>
Jaskiniowiec [ Pretorianin ]
Mody z siatką terenu pomagają w ocenie ukształtowania terenu. Widać każdy dołek i każdą górkę.
Bombardier [ Konsul ]
Llordus -> żeby mieć mody w niskiej rozdzielczości, wystarczy zmniejszyć ich wielkość o 50% w dowolnym programie graficznym. Tak więc szkoda twojej roboty. Ja tak robię z każdym modem, który ściagam, niezależnie od tego, czy dotyczy terenu czy np. pojazdu.
Llordus [ Generaďż˝ ]
Bombardier --> hmm, nie do konca moge sie z toba zgodzic ;) ale byc moze moge :)
chodzi o to, ze jednemu czlowiekowi wczoraj mod do cmbo sie nie odpalil, okazalo sie ze gra uzywala innego zestawu bitmap. sprawdzilem w domu, i faktycznie tam sa tekstury, ktore moga byc trawka, tylko ze w jeszcze mniejszej rozdzielczosci - 128x128 - i teraz sie zastanawiam kiedy engine gry bierze i uzywa tych bitmap :)
niestety nie mialem okazji potestowac tego, i na razie sprawe musze odlozyc, ale mowiac o modach dla niskich rozdzielczosci mialem wlasnie na mysli rozpracowanie tych bitmap ;)
Bombardier [ Konsul ]
Llordus -> to może być problem kiedy nie podmienia się ręcznie bitmap w katalogu BMP, tylko używa CMMOSa. W nim można wybrać opcję Low Res i wtedy być może są używane jakieś specjalne bitmapy. Zauważyłem, że np. w CMBB po użyciu tej opcji w zimowym malowaniu, część pojazdów mam w ciapki tzn. kilka bitmap jest branych z wersji letniej. Z kolei przy Hi Res wszystko jest w porządku, ale mam bardzo słabego kompa i nie mogę grać. I radzę sobie w ten sposób, że mody Hi Res zmniejszam o 50%, ponownie pakuję ZIPem i używam w CMMOSie jak Hi Res, choć naprawdę to już jest Low Res. Wtedy wzystko jest w porządku. Zanim zacząłem uzywać CMMOS, ręcznie podmieniałem bitmapy w BMP z dużych na zmniejszone o 50% i nie miałem żadnych problemów. Budynki i trawę spokojnie można zmniejszyć nawet 4 razy. Pogorszenie jakości widać tylko wtedy, gdy zmniejszamy bitmapy z napisami. Po zmniejszeniu napisy stają się zupełnie nieczytelne. I w tym wypadku jest sens robienia specjalnych wersji Lo Res.
Llordus [ Generaďż˝ ]
Bombardier --> tez myslalem o CMMOSie, ale czlowiek twierdzil, ze w ogole tego nie uzywal :) Ja zreszta tez ograniczylem sie tylko do instalacji tego cuda i tyle ;) Zastanawialem sie bardziej nad taka mozliwoscia, ze np. te male bitmapy (128x128) gra uzywa gdy np. grasz w rodzielczosci 640x480 lub 800x600 (ja gram w 1024x768 i uzywam wtedy tych tekstur zmodyfikowanych przeze mnie). Ale nie mialem czasu zeby to sprawdzac :)