GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Forum CM: CMBB-mody z siatka terenu :)

25.09.2003
07:51
[1]

Llordus [ Generał ]

Forum CM: CMBB-mody z siatka terenu :)

Witam.
Tym razem porcja modow do CMBB ;), m.in na prosbe paru osob z ktorymi mam okazje pogrywac ;)
To jest mod 'stepowy'.

25.09.2003
07:52
[2]

Llordus [ Generał ]

a to mod 'trawiasty' ;)

25.09.2003
07:54
[3]

Llordus [ Generał ]

'lekki snieg' ;)

25.09.2003
07:55
[4]

Llordus [ Generał ]

i ostatni modzik z ciezkim syberyjskim sniegiem :)

25.09.2003
07:56
[5]

Llordus [ Generał ]

wszystkie modziki wrzucone na www.cmmods.com, w sekcji CMBB :)
ale jak widzicie na dole zapodalem linki, dzieki ktorym powinniscie od razu otworzyc stronke z konkretnym modzikiem ;)
milego zciagania!!

25.09.2003
08:07
[6]

faloxxx [ Generał ]

ja tez mam cos takiego tylko ze myslalem zo cos mi sie pojebalo z grafą a tu wycgodzi ze to sie do czegos przydaje

25.09.2003
08:09
smile
[7]

Anoneem [ Melodramatic Fool ]

No właśnie, a właściwie to do czego to się przydaje ?

25.09.2003
08:12
[8]

Llordus [ Generał ]

faolxxx,Anoneem--> coz, generalnie do porownywania odleglosci jak dla mnie ;)

25.09.2003
08:16
[9]

===Elvis=== [ Powrót Króla ]

Tez posiadam te mody (dzieki Faloxxx), i z tego co wiem to sa bmp o niskiej rozdzielczosci dzieki którym gra chodzi płynniej na słabszym sprzecie a owa siatka to efekt zmniejszenia plików bmp. Powyzsze pliki znajduja sie w dziale pliki...a to ze jest problem z ich pobraniem to inna para kaloszy:(

25.09.2003
08:18
[10]

Llordus [ Generał ]

coz, moje mody sa w wysokiej rozdzielczosci, a powstala w ten sposob siatka jest produktem celowym ;)
niestety na wolniejszych sprzetach moze to nie dzialac zbyt wydajnie :( ale poki co mody robilem na wlasny uzytek, a przy okazji chetnie podziele sie moja praca z zainteresowanymi ;)
byc moze kiedys zrobie wersje dla mniejszych rozdzielczosci, ale nie wczesniej niz za 2 tygodnie :(

25.09.2003
08:22
[11]

===Elvis=== [ Powrót Króla ]

Llordus-->Byc moze posiadamy inne mode ale te które ja mam sa w niskiej rozdzielczości i gra chodzi mi płynnie(gdyby nie one to wogule bym niemógł grac w CMBB). Jezeli te o których mówisz to co innego to przepraszam.

P..S To ty je zrobiłes?

25.09.2003
08:28
[12]

Llordus [ Generał ]

Elvis --> tak, to jest moja wlasna, prywatna robota :)
Na razie zrobilem mody w wysokich rozdzielczosciach, bo sam w takiej na szczescie moge grac i takie rozwiazanie mi na razie wystarcza :) Ale rozumiem problem, i postaram sie cos wykombinowac z modami dla niskich rozdzielczosci, ale niestety, w tym tygodniu juz nie dam rady a w przyszlym caly tydzien bede poza domem, wiec troche sie sprawa przeciagnie :(

All od slabych rozdzielczosci ;) --> Przypomnijcie sie gdzies za 2 tygodnie, zebym nie zapomnial o calej sprawie ;)

25.09.2003
08:37
smile
[13]

Anoneem [ Melodramatic Fool ]

No qrde, ja to jednak jestem tępy - to rzeczywiście może być przydatne :)

25.09.2003
08:40
smile
[14]

===Elvis=== [ Powrót Króla ]

Llordus-->W takim razie sorry za nieporozumienie:(Dostałem maila i zamieszcze linki w dziale pliki a jak znajdzie sie serwer(czy ktos słyszał cos o Holmesie?) to wrzuce je(oczywiście jezeli nie masz nic przeciwko) na Cmhq:)

25.09.2003
08:43
[15]

Llordus [ Generał ]

Elvis --> Nic sie nie stalo ;) Pliczki mozesz wrzucac na serwer bez zadnej krepacji ;) Co najwyzej napisz, ze sa mojego autorstwa, zeby poglaskac moj snobizm :)

P.S. Jak juz dodasz te linki, to daj znac, to sobie newsa napisze <hahaha>

25.09.2003
09:28
smile
[16]

Jaskiniowiec [ Pretorianin ]

Mody z siatką terenu pomagają w ocenie ukształtowania terenu. Widać każdy dołek i każdą górkę.

25.09.2003
10:31
[17]

Bombardier [ Konsul ]

Llordus -> żeby mieć mody w niskiej rozdzielczości, wystarczy zmniejszyć ich wielkość o 50% w dowolnym programie graficznym. Tak więc szkoda twojej roboty. Ja tak robię z każdym modem, który ściagam, niezależnie od tego, czy dotyczy terenu czy np. pojazdu.

25.09.2003
10:42
[18]

Llordus [ Generał ]

Bombardier --> hmm, nie do konca moge sie z toba zgodzic ;) ale byc moze moge :)
chodzi o to, ze jednemu czlowiekowi wczoraj mod do cmbo sie nie odpalil, okazalo sie ze gra uzywala innego zestawu bitmap. sprawdzilem w domu, i faktycznie tam sa tekstury, ktore moga byc trawka, tylko ze w jeszcze mniejszej rozdzielczosci - 128x128 - i teraz sie zastanawiam kiedy engine gry bierze i uzywa tych bitmap :)
niestety nie mialem okazji potestowac tego, i na razie sprawe musze odlozyc, ale mowiac o modach dla niskich rozdzielczosci mialem wlasnie na mysli rozpracowanie tych bitmap ;)

25.09.2003
10:57
[19]

Bombardier [ Konsul ]

Llordus -> to może być problem kiedy nie podmienia się ręcznie bitmap w katalogu BMP, tylko używa CMMOSa. W nim można wybrać opcję Low Res i wtedy być może są używane jakieś specjalne bitmapy. Zauważyłem, że np. w CMBB po użyciu tej opcji w zimowym malowaniu, część pojazdów mam w ciapki tzn. kilka bitmap jest branych z wersji letniej. Z kolei przy Hi Res wszystko jest w porządku, ale mam bardzo słabego kompa i nie mogę grać. I radzę sobie w ten sposób, że mody Hi Res zmniejszam o 50%, ponownie pakuję ZIPem i używam w CMMOSie jak Hi Res, choć naprawdę to już jest Low Res. Wtedy wzystko jest w porządku. Zanim zacząłem uzywać CMMOS, ręcznie podmieniałem bitmapy w BMP z dużych na zmniejszone o 50% i nie miałem żadnych problemów. Budynki i trawę spokojnie można zmniejszyć nawet 4 razy. Pogorszenie jakości widać tylko wtedy, gdy zmniejszamy bitmapy z napisami. Po zmniejszeniu napisy stają się zupełnie nieczytelne. I w tym wypadku jest sens robienia specjalnych wersji Lo Res.

25.09.2003
11:09
[20]

Llordus [ Generał ]

Bombardier --> tez myslalem o CMMOSie, ale czlowiek twierdzil, ze w ogole tego nie uzywal :) Ja zreszta tez ograniczylem sie tylko do instalacji tego cuda i tyle ;) Zastanawialem sie bardziej nad taka mozliwoscia, ze np. te male bitmapy (128x128) gra uzywa gdy np. grasz w rodzielczosci 640x480 lub 800x600 (ja gram w 1024x768 i uzywam wtedy tych tekstur zmodyfikowanych przeze mnie). Ale nie mialem czasu zeby to sprawdzac :)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.