GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

znalezione w sieci: pijany kierowca

23.09.2003
19:51
smile
[1]

Moby7777 [ Konsul ]

znalezione w sieci: pijany kierowca

Wlasnie dostalem na gg adres pewnej stronki. Od razu mowie ze nie jest to nic wesolego - wrecz przeciwnie. Dlatego wlasnie kazdemu polecam ogladniecie tego - wiedzcie do czego moga doprowadzic Wasze bledy.

23.09.2003
19:53
smile
[2]

[email protected] [ Wirnik ]

Przykro nam, strona chwilowo nie działa z powodu przekroczenia godzinnego limitu transferu.


Może potem da sie wejść...

23.09.2003
19:53
smile
[3]

Goozys[DEA] [ Virus ]

No faktycznie... masakra !!!

23.09.2003
19:54
[4]

Qba19 [ Junior WRC ]


Przykro nam, strona chwilowo nie działa z powodu przekroczenia godzinnego limitu transferu.

23.09.2003
19:56
smile
[5]

Ode [ Centurion ]

...

23.09.2003
19:57
smile
[6]

yediii [ also known as duszek ]

;/
moze pozniej sie posmiejemy :)

23.09.2003
20:00
[7]

Moby7777 [ Konsul ]

Eeeee... U mnie stronka dziala... No nic. WYdaje mi sie to na tyle wazne ze sie pobawie i powstawiam tu kolejne zdjecie (nie ogladajcie koncowki jesli jecie lub wlasnie jedliscie).

23.09.2003
20:01
[8]

Moby7777 [ Konsul ]

Tu macie Jaqueline z ojcem...

23.09.2003
20:01
smile
[9]

Qba19 [ Junior WRC ]

No to macie jak chcecie się pośmiać:
1508806 (20:02)
siema
1508806 (20:02)
wiesz może kto mnie zbanował
1508806 (20:02)
to ja Holly
Qba (20:02)

Qba (20:02)
prawdopodobnie soulcatcher
1508806 (20:02)
kto
Qba (20:03)
[email protected]
1508806 (20:03)
nie............gadałam z nim
Qba (20:03)
[email protected]
Qba (20:03)
nie wierze
1508806 (20:03)
powiedział że popyta w firmie ale to nie on
1508806 (20:03)
co niewierzysz
Qba (20:03)
w Ciebie
1508806 (20:04)
e co ze gadałam z Soulcatcherem
Qba (20:04)
nie w nic
Qba (20:04)
nieważne
Qba (20:04)
parodia

23.09.2003
20:01
[10]

Moby7777 [ Konsul ]

A tu zdjecie z wakacji w Wenezueli

23.09.2003
20:02
[11]

a.i.n... [ Kenya believe it? ]

Aaa TO
No było kilka razy, jeśli nie więcej....

...ale to jest strona z tych, które warto czasem przypomnieć...

23.09.2003
20:02
smile
[12]

wysiu [ ]

Moby --> Juz po pierwszym zdjeciu wiem o co chodzi. Nie wklejaj tego tutaj... Jak ktos kliknie na link, to sam chcial, byl ostrzezony. Ale tutaj tego nie pokazuj..

23.09.2003
20:03
[13]

Moby7777 [ Konsul ]

Urodziny...

23.09.2003
20:04
[14]

Moby7777 [ Konsul ]

No dobra... jak chcecie. W kazdym razie mysle ze warto to ludziom pokazac z raz w miesiacu...

23.09.2003
20:05
smile
[15]

Goozys[DEA] [ Virus ]

Qba --> I po chuj to wklejasz ??

23.09.2003
20:05
[16]

yediii [ also known as duszek ]

o ku...

bleeeeeeeeeeeeee

23.09.2003
20:06
[17]

yediii [ also known as duszek ]

Moby7777 ----> nie wklejaj zdjec !

23.09.2003
20:07
smile
[18]

DarkStar [ PowerUser ]

przeciez to sciema. pamietacie kotki bonsai?

23.09.2003
20:09
smile
[19]

Qba19 [ Junior WRC ]

Gooz --> żeby Cię zdenerwować :)

23.09.2003
20:10
[20]

elfik [ mesmerized by the sirens ]

Wieki temu podalem link do oryginalnej strony jako pierwszy na forum. Mi to wisi, ze byo setki razy, ale najbardziej smieszy mnie tekst "autora" strony - "copyright by ADI". Tia, jasne..

23.09.2003
20:11
smile
[21]

Goozys[DEA] [ Virus ]

Qba --> Uważasz, że to co wkleiłeś jest śmieszne ??

23.09.2003
20:12
smile
[22]

Qba19 [ Junior WRC ]

Gooz -> uważam że to jest żałosne :]
Pewnie to ty :P

23.09.2003
20:14
smile
[23]

Goozys[DEA] [ Virus ]

Możesz mi wytłumaczyć dlaczego uważasz to za żałosne ??

23.09.2003
20:14
[24]

Vein [ Sannin ]

dark star- czyli twierdzisz ze to niemozliwe ?

23.09.2003
20:16
smile
[25]

Qba19 [ Junior WRC ]

Gooz ---> powiedziałbym Ci ale ktoś mógłby się zdenerwować :D

23.09.2003
20:17
[26]

Goozys[DEA] [ Virus ]

Śmiało...

23.09.2003
20:19
[27]

DarkStar [ PowerUser ]

Vein --->
lateksem i silikonem stworzysz wszystko

23.09.2003
20:20
smile
[28]

Qba19 [ Junior WRC ]

Gooz -> czuje tu jakiś spisek ;)
P.S. czemu ty się mnie zawsze czepiasz?? :D

23.09.2003
20:22
smile
[29]

Goozys[DEA] [ Virus ]

Nie czepiam się. Staram się tylko dowiedzieć co cię rozbawiło w rozmowie z Holly... I jaki spisek ??

23.09.2003
20:24
smile
[30]

Qba19 [ Junior WRC ]

Ej Gooz :)
Rozbawiło mnie to... 1508806 (20:02)
wiesz może kto mnie zbanował
Qba (20:02)
prawdopodobnie soulcatcher :)
1508806 (20:03)
nie............gadałam z nim
1508806 (20:03)
powiedział że popyta w firmie ale to nie on

23.09.2003
20:26
smile
[31]

Goozys[DEA] [ Virus ]

Buahahaa... no faktycznie. Jak mogłem nie załapać... :D A teraz mi powiedz, czy to jest naprawdę śmieszne ?? Uważasz, że rozmowa z Soulem nie jest możliwa... ??

23.09.2003
20:27
smile
[32]

Paul12 [ Buja ]

Fuuuuuuuj :/ Po co to gościu pokazywałeś, idź się lecz...

23.09.2003
20:28
smile
[33]

Qba19 [ Junior WRC ]

Stary rozbrajasz mnie... dalej tego nie wyjaśniam bo to reszta nie była moją sprawką :)

23.09.2003
20:28
[34]

zmudix [ palnik ]

Qba19 ==> mnie też dostąpił "zaszczyt" rozmów z Holly :P [ hehe stąd ta nowina, że soul popyta w firmie buahaha nie ma to jak drugi numer gg na takie okazje hehehe ] Ciekawe z iloma osobami jeszcze rozmawiała :)


A co do wątku: byyyyyyłoooooooo :P

23.09.2003
20:30
smile
[35]

Coy2K [ Veteran ]

Ehh tacy ludzie jak DarkStar mnie dobijają...człowieku zastanów się co piszesz...jest oficjalna strona Jaqueline Saburido, są spoty reklamowe gdzie sama ofiara przestrzega przed takimi kierowcami ( filmik jest w avi i był puszczany na jakiejś stacji telewizyjnej więc to nie jest "ściema" )

PS. Teorii spisku też nie ma...

23.09.2003
20:33
[36]

Moby7777 [ Konsul ]

zmudix --> moze i bylo ale z pewnoscia zaden nowy nie przeszukuje tego forum przegladajac wszystko - a zobaczyc trzeba

Paul 12 --> Jak napisalem, nie pokazywalem tego zeby sie posmiac. CHcialem to przypomniec dlatego ze moze teraz jak bedziesz widzial podpitego goscia siadajacego za kierownice to wspomnisz to co zobaczyles (przyznaje ze nieprzyjemny widok)... Moze to skloni cie do zatrzymania goscia. A o to wlasnie chodzi? Czy to ze zalezy mi na bezpieczenstwie na drodze (i nie tylko) oznacza ze jestem chory? No to owszem jestem bardzo chory! I wcale nie chce wyzdrowiec...

23.09.2003
20:33
[37]

DarkStar [ PowerUser ]

nie dobijaj sie tylko daj linka. wybacz mi ale sceptycznie podchodze to tego typu rewelacji znalezionych w internecie. mam chyba do tego prawo?

23.09.2003
20:37
smile
[38]

Ficket [ BMX ]

Widziałem to już kiedyś, ale według mnie warto to pokazywać niech każdy zobaczy co może zrobić jeżdżąc po pijanemu samochodem...

23.09.2003
20:43
smile
[39]

DarkStar [ PowerUser ]

wybaczcie mi pomylilem sie:( poszukalem na google i znalazlem kilka artykulow... na swoje usprawiedliwienie powiem tylko, ze znalazlem w necie wiele kontrowersyjnych i szokujacych prowokacji ktore okazywaly sie nieprawda dlatego takie moje podejscie...


szczerze wspolczuje tej dziewczynie:(


EOT

23.09.2003
21:39
smile
[40]

bartushan [ Cham z Wyboru ]

Powiem wam ze wolalbym juz zginac niz meczyc sie tak do konca zycia :(

28.09.2003
20:50
smile
[41]

amoreg1234 [ użytkownik ]

szkoda mi maxymalnie tej dziewczyny, taka laska byla a przez jakas ciote wyglada jak zombie...

28.09.2003
21:52
smile
[42]

amoreg1234 [ użytkownik ]

co to sa te kotki bonsai ?????

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.