GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Forum CM: jak odwracać wierze w cmbb?

23.09.2003
13:53
smile
[1]

Ścibor [ Patrycjusz ]

Forum CM: jak odwracać wierze w cmbb?

jak spowodować by czołg jechał np: z polnocy na poludnie a lufa była skierowana na zachod???

23.09.2003
14:07
[2]

klod____ [ Generał ]

cover arcusem ;)

23.09.2003
14:09
smile
[3]

Dziarmaga [ Konsul ]

ustaw trase jazdy i odpowiedniego covera a wtedy wieża będize tam gdzie ustawiony kierunek strzału a czołg jedzie gdfzie chcesz i celuje gdzie też chcesz......
pzdr :)

23.09.2003
14:11
[4]

BamSey [ Generał ]

Rozkaz "Cover Arc"

23.09.2003
14:28
smile
[5]

Ścibor [ Patrycjusz ]

dzięki - zaobserwowałem takie triki u oponentów i zastanawiałem się jak to zrobić:)

23.09.2003
14:58
smile
[6]

Szogun999 [ ~ Keeper of Secrets ~ ]

A jak spowodować by StuG jechał np: z polnocy na poludnie a lufa była skierowana na zachod??? :)))))))))))))))))

23.09.2003
15:00
smile
[7]

maras [ Pretorianin ]

Szogun999--> pogubilem sie , gdzie tu haczyk?;)

23.09.2003
15:03
smile
[8]

klod____ [ Generał ]

maras--> ja chce z toba zagrac :) ale tylko TCPip, albo dobra pbem tez moze byc ;)

23.09.2003
15:03
smile
[9]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Szogun999 --> proste - wsadź go na lorę kolejową która pomyka torami z północy na południe, a sam sprzęt ustaw w poprzek wagonu :)

23.09.2003
15:07
smile
[10]

maras [ Pretorianin ]

korzystając z okazji chcialem powiedziec ze dzis jestem rowno 2 lata na forum:) i to moj 405 post, czyli 0,53 posta dziennie ;) , hihihihi,

klod --> ale o co chodzi??:)

23.09.2003
15:10
smile
[11]

stary [ ZiP ]

Ścibor -> ciekawe, u kogo zaobserwowałeś :P

poza tym to nie są tricki w CMBB, za to jakbyś tak jeździł w CMBO to już się zgodzę - niezła sztuczka!

23.09.2003
15:19
smile
[12]

klod____ [ Generał ]

maras--> nie kaz mi publicznie tego opisywac prosze - czym sie rozni stug od dajmy na to pz4 ? no czym ?

23.09.2003
15:24
smile
[13]

Dziarmaga [ Konsul ]

szogun--->no to musisz mieć jakiś speclany moddel stuga... ja takiego jeszcze nie widziale żeby miał wieżę i nią obracał...:)
pzdr,.. moze niech ci ścobor zrobi...

23.09.2003
15:28
smile
[14]

stary [ ZiP ]

A ja chyba pamiętam, że były takie czołgi, które miały wieże po bokach, nazywały się... niech ja sobie przypomnę... TAK!... MARK4 (angielskie!). Pamiętacie?

23.09.2003
15:30
smile
[15]

neXus [ Fallen Angel ]

A istnieje taka mozliwosc w CM:BO? I jezeli jest to jak sie nazywa?

23.09.2003
15:33
smile
[16]

propor [ Pretorianin ]

Maras -> a mi parę dni temu stuknął roczek na forum :))) Gdyby nie Ty to pewnie nawet bym niezauważył

23.09.2003
15:36
[17]

Hanoverek [ Konsul ]

Shogun: dość często zdarzało mi się że moj Stug jechał z północy na południe a lufa była skierowana na zachód! Niestety ,nie była to lufa stuga :(

23.09.2003
15:44
smile
[18]

Dziarmaga [ Konsul ]

ścibor... a kto cię uczył ortografii tak a'propo?
co? :)
wierze... ja wierzę że nie będziesz ronił takich byków!
pzdr

23.09.2003
15:57
smile
[19]

stary [ ZiP ]

Hanoverek -> dobre!

23.09.2003
16:08
smile
[20]

Panzer Jaeger [ Konsul ]

Dziarmaga ---> Jakby StuG miał wieżę to może byś tego Józka stracił...

23.09.2003
16:09
smile
[21]

Szogun999 [ ~ Keeper of Secrets ~ ]

Maras--->Nie ma haczyka , to było po prostu moje chore poczucie humoru , jestem dziś w dobrym nastroju :)))

Hannoverek--->No fakt , nie powiedziałem , CZYJA to ma być lufa :))))

23.09.2003
16:11
[22]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

Ja przepraszam ze tak offtopic ale musze spytac :)
Czy panow rowniez przytrafily sie w BO rozne przygody po wydaniu rozkazu reverse puszce. Mi raz stuG zamiast miasto podjechal na 5m do budynku pelnego aliantow ;( na szczescie odwrocony dupa nie dostala z bazzoki ani piata :).

23.09.2003
16:20
[23]

Ścibor [ Patrycjusz ]

Dziarmaga --> wstyd mi

23.09.2003
17:40
smile
[24]

Jaskiniowiec [ Pretorianin ]

neXus --> ta sztuczka w BO jest też możliwa.

23.09.2003
20:17
[25]

Buczo_cm [ Mikado ]

Jaskiniowiec --> A jak dokładniej ??

Ja kombinowalem kiedyś z Area Target, ale czołg ma wtedy opóźnioną reakcję, choć i tak lepsze to niż Ambush ;)

23.09.2003
20:30
smile
[26]

Rah V. Gelert [ Generał ]

Ja kiedys, grajac w BO, w krzakach u napla dostrzeglem Shermana stojacego do mnie tylem, ale z dzialem zwroconym w moim kierunku!!
Juz juz mialem sie go zapytac jak takie cuda sie robi i mnie olsnilo......!!!

Sherman byl brytyjski, mial "?" za nazwa a moi wojacy mieli do niego kawal drogi....

Odpowiedz dla niedomyslnych - po zniszczeniu okazalo sie ze byl to archer :D

24.09.2003
09:36
smile
[27]

Dziarmaga [ Konsul ]

ścibor----> nie martw się będize jeszcze dobrze wierzę w to...!:)
Panzer Jaeger---> ale nie ma na szczęście dla mnie... a trafienie w stuga z 40m z działa 122mm to prawdziwa radość... :)
pzdr

24.09.2003
10:04
smile
[28]

neXus [ Fallen Angel ]

Jaskiniowiec -> kontynuuj... :)))

24.09.2003
15:33
smile
[29]

Wiggins [ SSiberian Tiger ]

Wracajac do tytulu watku: na wiare to mozna nawracac, a nie odwracac <rotfl>

24.09.2003
15:56
smile
[30]

Rah V. Gelert [ Generał ]

Wiggins - ok, ale jak juz ktosia na wiare nawrocisz, a on pozniej wroci do poprzedniej to wtedy jest.... odwracanie ;p

24.09.2003
16:02
smile
[31]

Dziarmaga [ Konsul ]

no panowie nie czepiajxcie sie biednego ścibora...:)
każdemu wolno kochać a jak się jest zakochanym to widać efekty na forum...:)
pzdr
wierzę, że bedzie lepiej...!

24.09.2003
23:14
[32]

x_brat [ Legionista ]

Ja mam takie pytanie jaka jest różnica między rozkazem Caver Arc a Cover Armor
oraz czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć działanie rozkazu Shoot & Scoot
tylko nie mówcie mi że to jest w instrukcji, bo nie każdy ją ma

24.09.2003
23:18
smile
[33]

merkav [ Aguś ]

Cover Arc - jednostka bedzie walic do wszystkiego co sie rusza.
Cover Armor - jednostka bedzie walic do sprzetu ze stopow stalpochodnych ,material biologiczny pominie ;)
Shoot&Scout - jednostka wyjedzie na zadana pozycje jak zobaczy cos nieprzyjaznego to strzeli i sie wycofa na z gory ustalona pozycje.

25.09.2003
14:18
smile
[34]

Buczo_cm [ Mikado ]

x_brat --> "tylko nie mówcie mi że to jest w instrukcji, bo nie każdy ją ma"

Ja bym powiedział że maało kto ją ma ;)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.