GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

The Elder Scrolls III : Morrowind - cz. 014

22.09.2003
17:18
[1]

Czamber [ Czamberka ]

The Elder Scrolls III : Morrowind - cz. 014

Witam w wątku poświęconemu najlepszemu eRPeGowi wszechczasów!
Po modyfikacjach i zamieszaniu z numeracją - zmieniliśmy numerację :)

---------------------------------
LINKI
Link do polskiego konweretera modów:
www.morrowind.now.pl/pliki/download.php?op=getit&id=20

https://realms.proterians.pl/morrowind/ (made by Trollf)

https://morrowindgame.w.interia.pl/

www.morrowindlore.prv.pl

Polskie forum o morku: https://www.morrowind.g4ce.pl/forum/index.php

Patche można znaleźć pod adresem:
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.1.0605.exe
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.2.0722.exe

Linki do map:
https://www.angelfire.com/empire/morrowind1/ (MAPA - wersja 612KB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_medium.jpg (MAPA - wersja 3MB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_large.jpg (MAPA - wersja 8MB)

Interaktywna mapa z lokacjami niezaznaczonymi na mapie dołączonej do gry:
https://www.m0use.net/~uesp/file.shtml?morrow/files/mim_hi.zip
https://www.morrowind.now.pl/pafiledb3/pliki/tesmap_hi.exe

Strona (chyba najbardziej przejrzysta) o wszystkich częściach TES:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/espmor.shtml

Strona z modami i nie tylko: https://www.rpgplanet.com/morrowind/
Strona z modami, bardzo dobrze zorganizowana: https://www.morrowindfiles.com

Alchemia i tworzenie potionów:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/hints/mwalchemy.shtml

---------------------------------
KOMENDY KONSOLI
Jako, że było mnóstwo pytań dotyczących zaginionego/sprzedanego sprzętu questowego oraz postaci, które zostały ubite "z rozpędu" a potem okazywały się potrzebne, poniżej PROUDLY PRESENTS ;) odpowiednie komendy do konsoli :

player->PlaceAtPC "identyfikator/imię" 1 10 1 - komenda "stawia" NPC-a o danym identyfikatorze (w większości wypadków jest identyczny z imieniem i nazwiskiem) w ilości szt. 1 w odległości (tylko teoretycznie) 10 stóp. Pozwala wskrzesić ubitego wcześniej potrzebnego NPC-a.

player->AddItem "identyfikator" X - gdzie "X" to ilość sztuk, a identyfikator to ... identyfikator :D Do znalezienia w edytorze. Komenda dodaje do inventory przedmiot w ilości podanej. Np. (niczego nie sugeruję :>):
player->AddItem "Gold_100" 10000 - dodaje 10 tys. złota :)
UWAGA: identyfikator należy wpisywać w "" dlatego, że część identyfikatorów jest bez _ a tego nie przyjmuje konsola ! np. jeżeli wpiszemy adamantium war axe - to nam powie żebyśmy spadali na drzewo.

---------------------------------
LISTA NAUCZYCIELI

Akrobatyka: Senyndie, Kwatery Wojowników, Vivek-Arena // Alchemia: Abelle Chriditte, Komnsta Teleportacyjna, Twierdza Valenvaryon // Przemiana: Seryne Relas, Tel Branora, Dom Seryne Relas // Atletyka: Adibael Hainnabibi, Obóz Kaushtabibi // Topór: Alfhedil Elf-Hewer, Falensarano // Tarcza: Shardie, Fort Jeleni, Ald'ruhn // Broń Obuchowa: Ernse Llervu, Vivek, Dzielnica Świętego Delyna // Przywołanie: Methal Seran, Ald-Ruhn, Świątynia // Zniszczenie: Leles Birian, Wyspy Askadyjskie // Zaklinanie: Qorwyn, Indoranyon // Walka Wręcz: Taren Omothan, Klasztor Holamayan// Ciężka Zbroja: Seanwen, Vivek-Arena, Sala Treningowa // Iluzja: Erer Darothril, Sadrith Mora, Oberża Sprośnej Muriel // Lekka Zbroja: Aerin, Maar Gan, Dom Cechowy Andusa // Długie Ostrze: Ulms Drathan, Twierdza Armigers, Molag Maar // Celność: Missun Akin, Falasmaryon, Chata Missun Akina // Handel: Ababael Timsar-Dadisun, Obóz Zainab // Mistycyzm: Ardarume, Sadrith Mora, Gateway Inn Western Wing // Przywrócenie: Yakin Bael, Vos, Kaplica Vos // Zabezpieczenia: Hecerinde, Balmora, Dom Hecerinde // Krótkie Ostrze: Todwendy, Balmora, Szczęście Skazańca// Skradanie: Khajiit Ri'Shajirr, Shenkowa Łopata, Caldera // Włócznia: Mertis Falandas, Upiorna Brama, Wieża Zmierzchu // Retoryka: Drzemka-w-Cieniu-Drzew, Sadrith Mora, Dom Rosomaka Gildia Magów // Bez Zbroi: Khargol Gro-Boguk, Dagon Fel, Niezamieszkała Wieża

---------------------------------
LISTA ARTEFAKTÓW

Broń:
Miecz Jednoręczny: Złote Ostrze : Skała Khartaga – zadanie dla Boethiaha – zatopione ruiny daedryczne (NW od Hla Oad)
Włócznia: Włócznia Gorzkiej Litości – zadanie dla Sheogoratha - ukryta kaplica w kanałach Dzielnicy Świętego Delyna
Młot Jednoręczny: Zgniatacz Czaszek, Grobowiec Rodziny Omaren
Miecz Dwuręczny: Charyzmer, Jakinia Abanabi
Krótkie Ostrze:Kieł Haynekhtnameta Mamaca, Kaplica Pogrążonych Snów
Buława: Buława Molag Bala – zadanie dla Molag Bala w Yansirramus (na zachód i troszkę na południe od Tel Aruhn – dwie wyspy dalej)


Zbroje:
Ciężki Pancerz: Kirys Bogów- podziemia Grand Council Chambers(jak się to kufa nazywało?:) - Ebonheart, Smoczy Kirys (ciężka zbroja), Grota Mudan (SW od Vivek na malutkiej wysepce – wejście pod wodą)
Średni Pancerz: Ebonowa Zbroja,Góra Assarnibibi
Lekki Pancerz: Skóra Hircyna,szafa w wieży Tel Fyr,Buty Apostoła Twierdza Berandas
Hełm Oreyna Niedźwiedziej Łapy (ciężka zbroja) -------> misja dla Malacatha w daedrycznych ruinach Assurdirapal

Szaty: Szata Smoczej Dumy, Tel Naga, Sadrith Mora

Tarcze: Opoka Eleidona, Ibar - Dad

Gemy: Gwiazda Azury, Świątynia Azury (opis questu poniżej)

---------------------------------
DWEMEROWA ŁAMIGŁÓWKA
Łamigłówka(kostka) znajduje sie w ruinach na wschód od Fortu Ksieżycowego. Idziemy przed fortem drogą na Calderę a na najbliższym rozstaju skręcamy w prawo. Dochodzimy do mostu, dalej do dwemerowych ruin. Dźwignia otwierająca drzwi jest przed nimi. Jesteśmy w ruinach. Idziemy prosto, obracamy sie w lewo i powiniśmy zobaczyć kamienie, po których możemy sie dostać na wyższe piętro. Po dotarciu na pięterko obracamy sie znów w lewo i widzimy drzwi prowadzące do komnaty Pustej Dłoni. Jesteśmy w komnacie i po rozglądnięciu się po pomieszczeniu zauważamy regał. Na tym regale jest upragniona kostka.

Jako, że występuje błąd, ktory nie pozwala czasami na podniesienie tej cholery z półki, albo czasami pomimo najszczerszych chęci nie udaje się Wam jej znaleźć, to poniżej komenda do konsoli :)
player->AddItem "misc_dwrv_ark_cube00" 1

---------------------------------

GWIAZDA AZURY

Jest to Kamień Duszy o nieograniczonej ilości wykorzystań (tzn. W odróżnieniu od innych Kamieni Dusz, ten nie znika po wykorzystaniu duszy w nim tkwiącej), a dodatku można do niego zapakować Viveka i Almalexię :)

Aby go dostać musimy udać się do Świątyni Azury. Gdy podejdziemy do jej statuy i z nią porozmawiamy, Azura opowie nam o zakładzie, który rozegrał się pomiędzy nią, a innym Bogiem - Sheogorathem. Azura miała wysłać swoją najwierniejszą kapłankę, aby ta na odludziu przeżyła 100 lat. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie to, że Sheogorath wysłał swoje sługi na wyspę, gdzie modliła się kapłanka. Najwierniejsze daedry Sheogoratha zakłócały spokój kapłanki. Musisz udać się na wyspę nieopodal Dagon Fel i zabić tam wszystkie daedry. Najtrudniejszym przeciwnikiem będzie Złota Święta o imieniu Staad. Z jej ciała musisz zabrać Sygnet Sheogoratha jako dowód na wykonanie zadania. Po oczyszczeniu CAŁEJ wyspy wróć do Świątyni Azury. Pamiętaj także, że nie możesz zakłócić spokoju kapłance tj. nie możesz wejść do jej chaty!!!

---------------------------------
ŁAPANIE DUSZ I ZAKLINANIE PRZEDMIOTÓW
Gdy spotkasz ofiarę, rzuć na nią zaklęcie SoulTrap (pojawia się mgiełka spowijająca ofiarę. Ważne jest to, abyś rzucił czar w czasie walki, a nie po zabiciu wroga. Teraz zabijasz potwora. Jeśli posiadasz odpowiedni kamień w ekwipunku to napełni się on jego duszą.

Po kliknięciu opcji 'Zaklinanie' w oknie dialogowym podczas rozmowy z Zaklinaczem przystępujemy do tworzenia przedmiotu. W okienko 'Nazwa' wpisujemy nazwę przedmiotu. Z sekcji „Zaklęcia” wybieramy czar, który chcemy dodać – musimy go mieć w liście swoich czarów). Na dole mamy opcję, która pozwoli nam wybrać sposób działania czaru – „Przy użyciu” oznacza, że zaklęcie zadziała wtedy, gdy je rzucimy z menu magii. „Przy trafieniu” - opcja dostępna tylko dla broni, oznacza że gdy uderzysz z tej broni to ona zada magiczne obrażenia wrogowi. Dostępna jest także kolejna opcja „Stale”, ale tylko wtedy, gdy kamień z duszą jest warty więcej niż 60000. Najlepiej schwytać Złotą Świętą lub Lunatyka. Opcja ta zapewnia stałe działanie przedmiotu - np. zwiększenie siły o 20 pkt. dla ulepszonej zbroi. Linia „Koszt” pokazuje nam, ile kosztuje dany przedmiot. W głównym oknie możemy wybrać zasięg, moc i czas trwania danego zaklęcia. Po kliknięciu opcji „Twórz” w naszym ekwipunku wyląduje magiczny przedmiot ...
Jako, że zaklinanie przedmiotów u Zaklinacza jest BARDZO drogie, poniżej sposób na zaklinanie samemu by Trollf:
---------------------------------
Zaklinanie (Umagicznianie, ang. Enchanting)

Zaklinanie zalezy od 3 atrybutów:
- poziomu inteligencji,
- poziomu umiejętnosci Zaklinania,
- szczęścia.

Szcześciem nie warto sobie głowy zawracać bo ma marginalny wpływ, natomiast umiejetność zaklinania jest bardzo trudno rozwinąć - pozostaje więc inteligencja...

- załóżmy, ze postać ma bazowe INT oraz Enchant na poziomie 100,
- bardzo łatwo jest stworzyć pierścienie bądź amulety dodające np. 100 do INT na 10 sekund każdy... o ile bonusy z tego samego pierścienia sie nie sumują, to z pierścieni różnych już tak...
- dalej przychodzi z pomocą Alchemia, która także zależy od INT (im wyższa INT tym lepsze flaszki... oczywiście cały komplet sprzętu Grand-Master mile widziany...).

dalej juz prosto:
- bazowe 100 INT
- rzucam czary z pierścieni i amuletów - tutaj dalsze +600 INT
- zaczynam tworzyć flaszki... tworzę 2 sztuki i od razu je wypijam, co podbija INT, a to powoduje, że kolejne flaszki będą lepsze... i tak dalej...

(Tu macie spis ingrediencji wraz z efektami w wersji PL. format Excel ---> https://home.autocom.pl/hellmaker/files/ingredients.zip)

pytanie:
dlaczego alchemia? ponieważ nigdzie nie zdobędziemy i nigdy nie zrobimy przedmiotu, który by nam nawet tymczasowo dał tak wysoki bonus do czegokolwiek jak napoje stworzone przy pomocy alchemii...

xanat0s: tu podpisuje sie wszystkimi nogami i rękami! Z początku nie "alchemikowałem" (w umiejętnościach głównych albo pobocznych ją mam), ale odkryłem, jakie to przydatne! dlatego alchemikujcie :) Kiedy jesteście na zadupiu, zero sprzedawców i zero butelek np. wyleczenie z zarazy, a jestescie zarażeni, chorujesz czy alchemikujesz? :)

efekt:
majac 3000 INT byłem w stanie stworzyć samodzielnie praktycznie za pierwszym razem jakikolwiek przedmiot za pomoca Zaklinania - nawet daedryczną tarczę + 30 do siły na stale...
(taki przypisek od Hellmakera: przy Zaklinaniu na poziomie 100 nie trzeba już tak kombinować :) Poza tym uzupełnianie przedmiotów magicznych przy pomocy słabiutkich kamieni dusz wypełnionych szczurami, czy innym chłamem też podnosi umiejętność.)
(I drugi przypisek od Hayabusy: skutecznosć zaklinania zależy też od umiejętności od jakiej zależy tworzony efekt. Przykładowo, gdy nakręciłem Zniszczenie na 100 to całkem łatwo zaklinałem potężne obrażenia różnego rodzaju, za to mając przywołanie na 40 miałem bardzo duże kłopoty ze stworzeniem przedmiotu który przywoływał cokolwiek na dłużej niż 5 sekund. Wygląda na to, że wpływ umiejętności z jakiej pochodzi dodawany czar jest nie mniejszy niż inteligencji.)

--> Kostka i łapanie dusz by @d@m, Zaklinanie by Trollf.

---------------------------------
DODAWANIE I URUCHAMIANIE PLUGINÓW

1. Przegrywasz pliki z plug-ina do miejsc wskazanych w readme (powinien być jakiś txt w zipie :>)
2. Jeżeli masz wersję Morro PL to uruchamiasz Konwerter i wskazujesz plik, który ma być przetworzony - jeżeli masz wersję angielską Morro - to ten pkt jest nieważny :) Pojawi Ci się w Morrowind/Data Files plik z nazwą taką samą jak zmieniany, tylko z "_" z przodu. Usuń stary, zmień nazwę na poprzednią.
3. Odpal Edytor i wejdź w File/Data Files - zaznacz dwuklikiem na kwadraciku po lewej od nazwy Morrowind, Tribunal, BloodMoon (te dwa ostatnie jeżeli je posiadasz), oraz plugina. Z tym, że plugina w ten sposób, że po prostu klikasz na niego, a potem na dole po lewej jest "Set as Active File"(zmieni Ci się status plugina na „Active”. Klikasz na OK.
4. Czekasz, aż Ci się wszystko otworzy
5. Klikasz na Gameplay/Edit Scripts - otworzy Ci się nowe okienko.
6. Klikasz na "Recompile All"
7. Czekasz aż się skończy przetwarzać - na dole okienka masz postęp kompilacji.
8. Zamykasz okienko Edytora Skryptów
9. Klikasz na File/Save
10. Zamykasz wszystko i odpalasz grę - otworzy Ci się ten pierwszy screen , gdzie drugie od góry to "Pliki". Wejdź w to. Zaznacz znanym już nam dwulikiem tegoż plugina. Kliknij OK.
11. A teraz kliknij spokojnie na Uruchom Grę i ciesz się pluginem :D
-->by Hellmaker
---------------------------------
Zapraszam do dyskusji i zadawania pytań :-D. Jeżeli macie jakieś propozycje ulepszenia wstępu lub jakieś ciekawe linki to informujcie. Postaramy się uaktualnić wstęp.

Przypominam abyście nie zapomnieli kliknąć na tą czerwoną kropkę po prawej stronie poprzedniego wątku i kliknęli na szarą przy nowym :-)

Link do poprzedniej części:

22.09.2003
17:23
smile
[2]

Czamber [ Czamberka ]

Oto nowa część.

22.09.2003
17:27
smile
[3]

Czamber [ Czamberka ]


Czy ktoś mi powie, czy warto instalować "Sword of the Perithia"

land6r-----> dobra, dzięki, myślałam po prostu że już to widziałeś...

22.09.2003
19:34
smile
[4]

SEW [ Generaďż˝ ]

Cholera ja to chyba jestem slepy....
Robie tew kamienie dla Skaalow. Jestem przy kamieniu besti i..... cholera gdzie ona jest???Wiem ze maja ja torturowac jakies potworki ale cholera nic niewidze. Jest ona daleko od Thrisk??? Jezeli mozecie to zapodajcie screena...

Z gory wielkie dzieki :)

22.09.2003
20:06
[5]

MiniWm [ Yoshinkan ]

ow wspanialy pan podarowal mi topur deadryczy i enbonowa zboroje :D czy byl to ktos wazny ?

22.09.2003
20:22
[6]

land6r [ Pretorianin ]

SEW ten bialy niedzwiedz jest na poludnie od thirsk, dosc niedaleko na zboczu gory i tam atakuja go te pajace na siersciuchach

22.09.2003
20:40
smile
[7]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

MiniWm-->Nie,można go spokojnie ubijać:]

22.09.2003
20:41
smile
[8]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

He He pajace na siersciochach, dobre dobre chociaz ja mialem zwyczaj nazywac je "pie****one skur****ny" ale tak tez dobrze

A tak swoją drogą to zabilem krola helsetha(czy jakos tak) i jego smiesznego kolege z "grabarzem" i czy to juz nie bedzie potrzebne? Bo fabule zrobilem

i powtarzam pytanko czy rasa i znak zodiaku mają wplyw na ilosc zdrowia?

23.09.2003
09:10
[9]

Czamber [ Czamberka ]


Hary_in da house ---> Wydaje mi się, że rasa i znak nie mają żadnego wpływu na zdrowie, na manę mają wpływ...
Przynajmniej ja nie zaobserwowałam żadnych różnic, gdy grałam różnymi rasami a poza tym nigdzie nie pisze o wpływie rasy i zanku zodiaku na ilość zdrowia.

23.09.2003
10:04
[10]

Long [ Generaďż˝ ]

Hary_in --> Na ilość punktów życia (bo chyba o to chodzi?) wpływ mają jedynie cechy: Siła i Wytrzymałość na początku, a potem tylko Wytrzymałość.

23.09.2003
12:38
[11]

Viadermaster [ Chor��y ]

Kurczę, ale ta Castlevania jest podrasowana!!!!!!!!!! Przebijam się już 2 dni , ale idze strasznie topornie.

23.09.2003
14:01
smile
[12]

Czamber [ Czamberka ]


Viadermaster -------------------> jak już dojdziesz do tych drzwi, o których wcześniej wspominałam i wymyślisz jak przez

nie przejść, to daj znak.

23.09.2003
14:04
smile
[13]

Czamber [ Czamberka ]


obrazka mi nie dodało ------------------>

Hary_in da house ---> Im wyższy poziom postaci tym więcej życia...

23.09.2003
15:26
smile
[14]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Dzieki, chcialem tylko wiedziec czy ma wplyw a to ze przy poziomie dodaje to ja wiem

23.09.2003
16:30
smile
[15]

Czamber [ Czamberka ]


Przeprowadziłam się do nowego domu koło Vivek ----------->

23.09.2003
18:31
smile
[16]

Solymr [ Komandor ]

ech kolejny sukces
udalo mi sie przetlumaczyc adamantium armor na polski

23.09.2003
18:33
[17]

Solymr [ Komandor ]

jeszcze jedno
powturz moje pytanie
jakie jest najlepszee dlugie ostrze???
(czyzby daedryczny claymore)

23.09.2003
19:12
[18]

Czamber [ Czamberka ]

Solymr ---> Ale chodzi ci o najlepsze długi ostrze w podstawowym morro? Bo jeśli tak to najlepsze jest chyba złote ostrze.

23.09.2003
19:15
[19]

Solymr [ Komandor ]

czamber----------->>>no
a jesli to zlote ostrze to gdzie ono jest???

23.09.2003
19:21
[20]

Solymr [ Komandor ]

czamber------------>>>dobra nie musisz odpwiadac juz wiem

23.09.2003
20:45
[21]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

A nie przypadkiem Charyzmer i eltonbrand?

23.09.2003
21:26
smile
[22]

Czamber [ Czamberka ]

No tak, ale Charyzmer to miecz dwuręczny (a nie wiem czemu ja od razu pomyślałam tylko o jednoręcznych) zaś eltonbrand to ulepszone złote ostrze, ale można go zdobyć będąc wampirem. no ale w sumie, to masz rację. :)

23.09.2003
22:04
[23]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Jestem wytrwały, więc zamieszczę moje pytanie po raz trzeci. I Niech ktoś tym razem odpowie. Przecież nie powiecie mi, że nikt nie miał podobnych problemów lub nie wykonywał tych zadań.

Ostatnio nie mam jak zagrać w Morro, ale przypomniałem sobie o kilku problemach. Otóż mam parę zadań w dzienniku, które pomimo wykonania nadal są obecne. Niektórych w ogóle pewnie nie skończę np. dla Redoranu (ja jestem w Hlallu). Nie wiem np. jak zrobić, żeby te questy zniknęły. Przytocze parę przykładów. Quest z Umbrą mam wpis, że pomogę mu zginąć i pomogłem :P zabrałem zbroję i nic. Nawet próbowałem pogadać na ten teamt z babką z Suranu, która o nim wspominała, ale nie ma tam żadnej opcji dilaogowej o Umbrze. Kolejny Quest to eskorta do Molag Mar. Odeskortowałem gostka do tego miasta, mam wpis, że bezpiecznei dotarł, ale mówi, że musimy znaleźć jego wspólniczkę. OK znalazłem ją. Ona mi dziękuje i niby daje mi jakiś prezent chociaż ja nic nie dostaje. Jednak jak idę do tego ogstka, to on nadal chce żebym ją znalazł. Nawet ich zataakowałem i uspokoiłem i gostek przyczepił się do babki i zaczła za nią chodzić, ale nadal mówił, że musi ją znaleźć :P Co on jest ślepy? i wpis w dzienniku nadal jest. Podobnie sprawa ma się z Nordem w okolicach Caldery, któremu wiedźma zakosiła topór i ubranko. Znalazłem wiedźmę i po rozmowie z nią i Nordem pomogłem babce i quest mam nadal nie zaliczony. Ostatni na razie problem z Questami to Specjalny przyjaciel Anhasii. Zrobiłem wszystko o co mnie prosiła, gadam z nią na wszystkie tematy i nie ma żadnych nowych kwestii, a zadanie nadal jest jako niezaliczone w dzienniku. Prosze o pomoc, jeśli ktoś wie, jak sobie z tym poradzić. Z góry Wielkie Dzięki.

24.09.2003
09:44
smile
[24]

Czamber [ Czamberka ]

Gordek ---. Ja owszem wykonałam zadania, o których mówisz ale nie było chyba takich problemów, że nie miałam aktualizacji w dzienniku, że ukończyłam to zadanie..

24.09.2003
18:56
[25]

Solymr [ Komandor ]

gdzie mozna kupis ksiege z rusunkiem posąngu???
potrzebuje do zdobycia zlotego ostzra

24.09.2003
19:45
[26]

Solymr [ Komandor ]

mam takie jedno pytanko odnosnie zadan dla swiatynii
otuz gdy odbywam pielgrzymke do kaplicy swietego
to gdy juz se gadam ze strazniczka tej kaplicy to ona mi muwi ze jak chce wstapic do zakonu to musze sie zglosic do jakiegos gostka w ebonhert w poselstwie argonianskim
JAKI ZNOWU ZAKON????????????????????????????????????????????????????????

24.09.2003
23:19
[27]

land6r [ Pretorianin ]

Solmyr ksiazke kupisz u Jobashy w Vivec

25.09.2003
14:43
[28]

Solymr [ Komandor ]

land6r------------------->>>dzieki za pomoc

26.09.2003
15:30
[29]

tymczasowy208982 [ Junior ]

hej, mam problem. jestem w rodzie hllalu i mam ukrasc receptury alhemiczne. ale jak je kradne i potem uciekam to jak mnie zaczepi straznik to oprocz kasy zabiera mi takze te receptury, jak mam se poradzic z tym zadaniam?

26.09.2003
15:37
smile
[30]

Czamber [ Czamberka ]

MasterXXX ----> najlepiej by było jakbyś użył sobie czaru "oznaczenie" zaraz przy osobie, która dała Ci to zadanie. wtedy idziesz po te receptury alchemiczne (to było chyba do jakiejś alchemiczki w Vivek) kradniesz je, bo o ile dobrze pamiętam to nie ma siły żeby Ci dała je sama, nawet jak bardzo Cię lubi. No i jak juz je masz to szybko rzucasz czar "przeniesienie" i jestes juz u zleceniodawcy. Potem jak juz dasz te receptury i zaczepi Cię strażnik to będzie żądał tylko kasy.

26.09.2003
18:13
smile
[31]

Smoolec [ Legionista ]

pytanie do tych, którzy skonczyli BLOODMOONA szczegolnie zadania dla east empire company
Gram sobie gram i zgodziłem się udzielać pomocy Falco Galenusowi. Wykonałem parę zadań, ostatnie to z dostarczaniem jakichs płatków dla drwala by mógł wytruć korzenie. Teraz muszę zatrudnić strażników. Idą do dwóch kolesi, znajdują odpowiednich i mówię o tym Falco. Dziękuje mi i każe czekać... i tu pojawia sie problem. Czekam 5 dni - nic. 10 - nic. 20 NIC K**** NIC!!! Ile ja mam czekać? miesiąc? rok?? bo ni mogę posunąć się dalej w wykonywaniu zadań... błagam, pomóźcie!

26.09.2003
18:22
[32]

land6r [ Pretorianin ]

ale gdzie czekasz ? jak na miejscu to nic z tego, opusc lokacje i sie przespij

26.09.2003
20:53
smile
[33]

SEW [ Generaďż˝ ]

...spoiler.......

Taki leciutkia lae zawsze......



Czy uzycie piercisnia o nazwie Piercien Hircyna (to ten po ktorym azmieniasz sie w wilkolaka) jest jednorazowe? to znaczy czy przeminiam sie w ilkolaka na zawsze czy da sie jakos ten proces odwrocic?

Czy ten mysliwy ma zawsze przy sobie tylko ta wlocznie?

...koniec.....

27.09.2003
10:25
smile
[34]

Smoolec [ Legionista ]

land6r --> wielkie dzięki. opuscilem raven rock i wszystko bylo wporzo. nawet kampanie skonczylem dla east empire company :) jeszcze raz nig thx

27.09.2003
11:53
[35]

Argayle [ Chor��y ]

Mam problem,
Na trasie z Gnisis do Ald Velothi spotkalem kobietę (Synette Ichire), która podaje się za tanncerkę w gnisis. Prosi o znaleźenie w stawie pierścienia. I tu wlaśnie jest najiekszy problem bo nie moge go znaleźć.Prosze o pomoc.

27.09.2003
11:55
[36]

Hitman14 [ Konsul ]

Argayle ---> On tam jest, wystarczy dobrze przeszukać dno.

27.09.2003
11:58
[37]

SirGoldi [ Gladiator ]

Gdy wejdziesz do wody musisz plynac w prawo i sie zanuzyc pierscien jest obok roslinki bardzo ciezko go zalwazyc (sorry ale dokladniej nie umiem) Nawet gdy znajdziesz ten pierscien i wyjdziesz z wody to ta babka cie zatakuje razem z gosciem. Dlatego proponuje przed znalezieniem pierscienia zabic gostka.

27.09.2003
12:03
smile
[38]

Hacker X [ Pretorianin ]

Ten gostek nie jest zbyt silny ... Ta gościuwa też ...

27.09.2003
12:11
smile
[39]

SirGoldi [ Gladiator ]

Hacker X -----> No masz racje ale ja wtedy mialem 4 poziom....
Wczoraj poszlem na Czerwona gore szukajac jakis mocnych gosci :)
Znalazlem Akademie dummerow a w niej (na wiezy) brzytwe ktora daje bardzo duzo rzeczy po uzyciu i... jak chce jej uzyc to wtedy gine powiedzcie co zrobic??!?

27.09.2003
12:13
[40]

Hitman14 [ Konsul ]

Na Brzytwę to ty poczekaj jeszcze te kilkanaście poziomów :)

27.09.2003
12:15
smile
[41]

Solymr [ Komandor ]

sirgoldi------------>>>brzytwe..........na czerwonej gurze
to brzytwa ktura jest potrzeban do ukonczenia gluwnego watku a zeby ja nosic i nie umierac trzeba miec upiorna opoka ktura da nam vivek
ale zeby dal musisz sie wziac za gluwny watek

27.09.2003
12:15
smile
[42]

SirGoldi [ Gladiator ]

Hitman14 -----> A dlaczego jesli mozna wiedziec??Trzeba znalezc jeszcze jakas czesc albo co? Powiedz bo zrzera mnie ciekawosc!:) To jak bedzie powiesz... :>

27.09.2003
12:17
[43]

Hitman14 [ Konsul ]

Tak jak powiedział Solymr, weź się za główny wątek, to wszystkiego się dowiesz.

27.09.2003
13:30
smile
[44]

Solymr [ Komandor ]

sirgoldi-------------->>>jestes zbyt ceikawski
wez sie za gluwny watek i sie dowiesz po co ci brzytwa nie wywalaj jej ani nie sprzedawaj(zreszta kto ja kupi)
bo jest niezwykle potrzebna do skonczenia gry
wiecej ci nie powiem

27.09.2003
13:32
smile
[45]

Smoolec [ Legionista ]

mam klejny problem, a wlasciwie pytanie. tym razem wgralem sobie gre i zdecydowalem ze nie bede pomogał temu Falco tylko zadania robił dla Carniusa Magiusa. No i wykonałem wszystkie - tzn. zabiłem Falco, a w nastepnej misji samego Carniusa. I teraz mam pytanie - skoro obaj nie żyją to kto mi załatwi posiadłość? Gdy trzymałem sie z Falco, to był on, ale teraz nie wiem kto...

27.09.2003
13:37
smile
[46]

SirGoldi [ Gladiator ]

Solymr - No wzialem sie za glowny watek i mam problem dostalem zadanie od neveryjczyków czy jakos tak (zadanie od caiusa kazal mi isc do ich obozu i z kims pogadac) musze znalezc jakas jaskinie i przyniesc łuk . Patrzylem na stronie elita redoranu ale tam nie ma zadnej mapki z ta jaskinia :(

27.09.2003
13:48
[47]

land6r [ Pretorianin ]

SirGoldi kieruj sie na Falasmayron, jak zabijesz tego ducha przeszukaj to co ponim zostalo bo tam jest luk, a gdy wrocisz pozniej to luku juz nie bedzie

27.09.2003
14:00
smile
[48]

Solymr [ Komandor ]

land6r------------------>>>przeciez trzeba isc do grobowca urszilaku a nie do fasamryon chyba ze
chodzi o kierunek do grobowca to potem trzeba skrecic na wschud

27.09.2003
15:07
smile
[49]

Czamber [ Czamberka ]

SirGoldi --------> ściągnij sobie interaktywną mapkę Morrowind i będzie po problemie... (ale to tylko wtedy gdy naprawde masz wielki problem ze znalezieniem jaskini lub jakiegoś innego miejsca).

27.09.2003
17:26
smile
[50]

Shren [ Centurion ]

Płatki Goryczaka. Gdzie je moge kupić lub znaleźć W sumie to mam tez problem z zielarzami bo nie chca mi nic sprzedawac tylko pisza ze mam jakiegos skoona ale jak pozabijalem paru to tez nie mieli tego ogryczaka help!

27.09.2003
18:02
[51]

Hakim [ Konsul ]

Shren ---> goryczak wygląda tak jak na rysunku (obok ikona z plecaka). Znajdziesz go np. w Zachodniej Wyrwie ----------------->
Zielarze nie chcą Ci sprzedawać w kilku sytuacjach, jedną z nich występuje gdy masz przy sobie skoomę lub księżycowy cukier. To jest uznawane jako dragi w grze i jest nielegalne. Wyrzuć to na ziemię jak chcesz dokonać tracsakcji. I nie zabijaj sprzedawców - mogą się przydać.

27.09.2003
18:07
smile
[52]

SirGoldi [ Gladiator ]

Shren ----> Mozesz tez poszukac na gorzkim wybrzezu w okolicach Hla Oad z tego co pamitam to tam znalazlem.
Jaka najlepsza jest postac na Maga zbrojnego?

27.09.2003
18:27
smile
[53]

Czamber [ Czamberka ]

Pytanie: czy ktoś z Was ukończył juz Castelvanię?? Viadermaster, pisałeś kiedyś że zaczynasz grać z tym pluginem, jak postępy? Doszedłeś juz do tych drzwi, o których pisałam? Otworzyłeś je??

27.09.2003
18:31
smile
[54]

SirGoldi [ Gladiator ]

Tak moj kolega gral z tym pluginem ale wlasnie podobno nie umial otworzyc tych drzwi bylbym wdzieczny jak by ktos powiedzial jak je otworzyc

27.09.2003
19:47
smile
[55]

SirGoldi [ Gladiator ]

Potrzebuje znowu pomocy w morrowindzie a mianowicie poszlem do dagoth ur . Zabilem pierwego Dagoth Ura (mam 13 poziom) a gdy wchodze do kolejnego pomieszczenia jest drugi z ktorym nie mam zadnych szans moze jest jakis sposob na zabicie go na tym poziomie?

27.09.2003
20:24
[56]

land6r [ Pretorianin ]

hehee to poszalales w morrowinda jak masz az taki poziom :)

27.09.2003
20:40
smile
[57]

Hakim [ Konsul ]

SirGoldi ---> taka sprawa organizacyjna - Dagoth Ur jest tylko jeden i jego na pewno jeszcze nie zabiłeś. A co do zabicia tego drugiego Dagotha to możesz napić się wielu różnych mikstur typu: tarcza ognia, mrozu, zwiększanie współczynników, premia dla zdrowia itp. itd. - do kupienia u alchemików lub do zrobienia samemu i wtedy spróbować. Pewnie, że dwie mikstury nie zrobią wiele, ale już 20 to jest coś. A ludzie opisywali tu już przypadki wypijania po 100 mikstur (ja sam próbowałem :-))

27.09.2003
21:26
[58]

land6r [ Pretorianin ]

podchodzac w ten sposob mozna sobie zrobic 1 miksture ktora daje 1 000 sily i wtedy jednym albo dwoma ciosami go zabijesz

27.09.2003
21:38
[59]

land6r [ Pretorianin ]

Czmber a propo Castlevani i zamknietych drzwi,ile masz juz Dragon Sphere ? :))

27.09.2003
22:28
[60]

SirGoldi [ Gladiator ]

Hakim ------> Weszlem do "jaskini uzywalnej" tak sie chyba nazywala a tu mowi jakis gosc a nad nim napis Dagoth Ur zabilem go nie byl zbyt wymagajacy tyle ze nie zostawil zadnego ciala. Nastepnie przed wejsciem dalej lezal jakis fajny pierscien. Weszlem dalej a tam zas jakis gosc mowi i zas to byl Dagoth ur z ktorym sobie poradzic nie moglem. Moze sie myle ale tak mi sie przynajmniej zdawalo
Land6r -------> jak mozna zrobic miksture dajaca 1000 do sily?!?!
Chcialem sprobowac grac alchemikiem ale niewiem jaka rase wybrac i pozniej jaki znak zodiaku?

27.09.2003
23:14
[61]

land6r [ Pretorianin ]

SirGoldi nie ma znaczenia rasa ani znak zodiaku , wytrenuj albo wyucz sie u trenera alchemii, we wstepniaku jest opisane jak i co robic, alchemia to potega w morrowindzie , jak podpakujesz inteligencje do 30 000 to zobaczysz jakie mikstury ci zaczna wychodzic, jak zrobilem miksture szybkosci zeby sie szybko przemieszczac to az z kompa sie zaczelo dymic :))

28.09.2003
01:32
[62]

Gordek [ Generaďż˝ ]

SirGoldi --> Jeszcze Ci nikt tego nie powiedział, ale przynasjmniej dla mnie 13 poziom to trochę za mało, żeby ukończyć główny wątek. Ja mamm w tej chwili 59 i na razie daleko mi do końca głównego wątku, a na razie wykonuje zadania poboncze dla róznych gildii.

28.09.2003
10:53
smile
[63]

Czamber [ Czamberka ]

land6r ----> mam już 6, a pewnie trzeba więcej? wiesz ile dokładnie??

SirGoldi ----> z tym Dagoth Urem tak właśnie jest jak opisałeś; nie zabieraj się za niego na povczątku nie skończywszy głównego wątku i nie mając potrzebnych do tego rzeczy...

28.09.2003
11:11
smile
[64]

SirGoldi [ Gladiator ]

Gordek ------> Skad masz 59 poziom? I gdzie mozna znalezc deadry bo na czerwonej gorze znalezc ich nie moge :(
land6r ----> Przeciez musi byc jakas dobra rasa dla alchemika przeciez nie bede gral np. orkiem jak alchemik nie? :)
Chce rase zeby miec alchemie w umiejetnosciach podstawowcyh
Sorry ze jestem taki marudny :)

28.09.2003
12:13
[65]

land6r [ Pretorianin ]

SirGoldi ale do czego ci ta alchemia w umiejetnosciach podstawowych ? idziesz do balmory tam przy teleporcie jest nauczyciel alchemii wykupujesz do 40 poziomu i juz mozesz sam robic mikstury a w trakcie robienia alchemia ci rosnie, zreszta jak podniesiesz inteligencje miksturami to nawer majac 10 alchemi bedziesz robil super napoje, a co do rasy to mozesz byc orkiem a nawet koboltem :)) (przeciez morrowind jest na innych zasadach) i bedziesz dobrym magiem czy alchemikiem, a Gordek ma taki poziom bo gra a nie przelatuje gry

28.09.2003
12:15
smile
[66]

Czamber [ Czamberka ]

SirGoldi -------------> umiejętności podstawowe możesz przecież sobie wybrać! jak tworzysz postać to możesz przecież zaznaczyć alchemię do umiejętności podstawowych. A nawet jeśli nie masz alchemii w umiejętnościach podstawowych (a nie chcesz np grać od nowa) to i tak nic nie zmienia, nic nie stoi na przeszkodzie abyś trudnił się alchemią (ja gram wojowniczką i też robię miksturki).
A co do ras: to pewne mają po prostu różne bonusy, jak np dodatkowa mana lub jakaś moc. Umiejętności wszyscy mamy takie same, tylko że od nas zależy co damy do umiejętności głównych a co do pozostałych...

28.09.2003
12:17
[67]

land6r [ Pretorianin ]

Czamber jak bedziesz miala 8 szt to dopiero idz do drzwi, dalej domysl sie co masz zrobic

28.09.2003
12:20
smile
[68]

SirGoldi [ Gladiator ]

land6r ---> Dobra to w takim razie ide grac swoim wojownikiem i rozwine sobie na probe alchemie i sproboje zrobic jakas miksturke bo pojecia nie mam jak to sie robi :) Tyle ze pierw musze wyjsc z Dagoth ur :<
Dobra juz koniec marudzenia :)

28.09.2003
12:24
smile
[69]

Czamber [ Czamberka ]

and6r ---->widzę, że jesteś, odpowiedz na moje wcześniejsze pytanie...

SirGoldi -------------> Deadry można znaleźć np przy rożnych kaplicach (świątyniach) np. Ashalmawia Shrine itp.

28.09.2003
12:25
smile
[70]

Czamber [ Czamberka ]

land6r ------> dzięki, nie zauważyłam, że już odpowiedziałeś.

28.09.2003
13:02
[71]

Gordek [ Generaďż˝ ]

SirGoldi --> Ja mam 59 poziom, a inni w okolicach 120, więc to i tak nie jest dużo. A skąd? Po prostu wykonuję dużo zadań pobocznych dla różnych gildii, dzięki temu mam kasę i moge się szkolić. Dużo też walczę, więc dzięki temu zwiększaja mi się wspólczynniki i poziom.
Daedry pojawią się jak będziesz miał wyższy poziom. Z tego co ja zauważyłem w pewnych miejscach (np. ruiny deadryczne), jak miałem niski level pojawiały się młokosy i inne badziewie. Gdy miałem poziom ok. 20 zaczęły się pojawiać daedrothy i dremory. Później zamiast zwykłych dremor pojawiały się książęta dremor. Teraz natomiast pojawiają mi się albo Skrzydlate Mroki albo Złote Święte. Co do Alchemii do nawet będąc orkiem można być świetnym alchemikiem. Wystarczy mieć wyszkoloną tę umiejętność na 100 i chyba trza też mieć dość wysoka inteligencję, ale tego nie jestem pewien.

28.09.2003
13:21
[72]

Gordek [ Generaďż˝ ]

SirGoldi --> Jeszcze jedno o czym zapomnieliśmy. Żeby robić dobre miksturki musisz też mieć dobry sprzęt alchemiczny. Najłatwiej jest zdobyć profesjonalny zestaw, który jest na szczycie wieżyczki w Gidlii Magow w Calderze i jest w ogóle nie pilnowany. Z takim zestawem i tak jak mówił land6r 40 poziomową alchemią już spokojnie możesz zabierać się za miksturki. Wracając jeszcze do poziomów to trzeba tak jak mówił land6r grać w grę, a nei ją przejść. Łazić po całym świecie zaglądać do grobowców, jaskiń. Szukać ukrytych miejsc i smaczkó w grze. Po prostu żyć światem Morrowind :)

28.09.2003
13:21
[73]

land6r [ Pretorianin ]

tz. jesli sie ma alchemie na 100 to zrobienie mikstury udaje sie za kazdym razem i jest mocniejsza, podniesienie inteligencji daje nam rowniez zwiekszenie szansy ale tez powoduje ze mikstury staja sie mocniejsze i o skutku dlugotrwalym np. doswiadczalnie robilem mikstury szybkosci czy lewitacji ich dzialanie utrzymywalo sie 3 dni

28.09.2003
13:56
smile
[74]

SirGoldi [ Gladiator ]

Gordek, land6r ------> Big Thx :) Niezle miec 120 poziom jestem zaskoczony :) No ja mam teraz 17 poziom i wlasnie co chwile pojawiaja sie ksiazeta dremor i czasem deadrothy . Z tymi ksiazetami nie powiem nie jest latwo ale jakos sobie radze. Jeszcze jedno pytanie na 17 poziomie jaka nejlepsza zbroja jest dla orka? Ja obecnie nosze wszytsko orkowe bo pasuje do wygladu i mam Tasak Św.Falmsa (prezencik z Dagoth Ur:D)

28.09.2003
14:12
[75]

Czamber [ Czamberka ]

SirGoldi------> na tym poziomie pewnie masz jeszcze mało siły więc pewnie nie możesz nosić za dużo ciężkich rzeczy. zbroja orkowa należy do średnich zbroi i jest całkiem niezła jak na początek. oczywiście możesz od razu pójść po artefakty takie jak np smoczy kirys lub kirys bogów, ale chyba nie warto na początku gry... w miarę dalszego zwiedzania świata na pewno będziesz znajdował coraz fajniejsze rzeczy.

28.09.2003
14:39
smile
[76]

Hakim [ Konsul ]

SirGoldi ---> a propos Dagoth Ura - ciekawe to co piszesz. Ja mimo tego, że kręciłem się w okolicy Czerwonej Góry na dość niskim poziomie nie złozyłem wizyty szefowi Szóstego Rodu - to tak z ostrożności, żeby sobie jakiegoś zadania nie zawalić przedwcześnie. Ale z opowieści wielu mieszkańców Morrowind i jednego gościa z Trójcy (trójcy swiętych wg świątyni - a nie tego dodatku do gry) którego dane Ci będzie poznać dowiedziałem się, że zabicie Dagotha Ura możliwe jest tylko w jeden sposób (vide wypowiedź Czamber z [28.09.2003] 10:53) - i tego sposobu się trzymałem.
Tak więc jeśli ci ludzie nie kłamali, to wierz mi :-) Dagoth Ur ŻYJE. :)
Ale jeśli ten pierścień o którym piszesz to Pierścień Azury - to już nic z tego nie wiem :)

A co do zbroi - idea crpg to właśnie zbieranie zbroi, mieczy itd. porównywanie ich własności i wybieranie najlepszych wg własnego uznania :)
I zgadzam się z Czamber - na początku nie warto mieć zbyt mocnych artefaktów.

28.09.2003
14:53
[77]

Czamber [ Czamberka ]


Hakim ----> eee, na pewno nie chodziło mu o pierścień Azury, bo napisał że znalazł go przed wejściem do pomieszczeniai z Dagoth Urem (po zabiciu niby tego pierwszego) a nie po wyjściu z tamtąd... no i nie pojawiła mu się Azura, myślę, że po prostu znalazł jakiś mało ważny pierścień... a jeśli nie to ja też już nic nie wiem....

28.09.2003
15:35
[78]

SirGoldi [ Gladiator ]

Hakim , Czamber ------> Ale narobilem zamieszania :). Napewno nie nazywa sie to pierscien Azury. Chyba pierscien krwi czy cos takiego. Daje on duzo odpornosci przez 60s i cos tam jeszcze i kosztuje napewno 30000. Poza tym znalazlem caly zestaw szklanej zbroi i nie wiem co z nia zrobic bo kupcy maja malo kasy i nie moge jej sprzedac :(

28.09.2003
15:41
[79]

Solymr [ Komandor ]

sirgoldi----------->>>rozwiazanie nr 1-sprzedaj i wymieniaj towara za towar zeby ruznica byla jak najmniejsza a reszte kosztuw zbroi obniz i nie masz juz szkalnej zbroi
roziwazanie 2 nie sprzedawaj tej zbroi jest bardzo dobra i jesli nie masz lepsze jto nos ja na sobie

28.09.2003
15:42
[80]

Hakim [ Konsul ]

SirGoldi ---> spoko, zamieszanie to Ty na pewno jeszcze zrobisz - ale w Morrowind :)
A z ciekawostek: w Morrowind jest dwóch dość bogatych, ale bardzo niekonwencjonalnych kupców.
Szukajcie a znajdziecie...ktoś kiedyś powiedział.

28.09.2003
15:55
[81]

Czamber [ Czamberka ]

Wyobrażacie sobie co by się działo jakby była możliwość zagrania sobie przez neta w Morrowind??
Nikt by mi nie dał rady, jestem niepokonana :)
Byłam wczoraj na niezłej imprezie ----------->

28.09.2003
16:00
smile
[82]

SirGoldi [ Gladiator ]

solymr ----> ale w tym momencie nosze orkowa i mam KP 60 jak zaloze szklana mam cos okolo 28 KP dlatego nie oplaca mi sie to
Czamber -----> A moze jakas podpowiedz gdzie ci kupcy sa? ;P

28.09.2003
16:04
smile
[83]

SirGoldi [ Gladiator ]

Aha i jeszcze jedna ciekawostka . Weszlem dzis do jakiejs twierdzy dummerow a tam za zamknietymi drzwiami 4 martwych straznikow redoranskich w koscianych zbrojach :P
Nie jest to daleko od balmory dlatego na poczatku oplaca sie tam isc niedoswiadczoną postacia bo trudno to tam nie jest

28.09.2003
16:07
smile
[84]

Czamber [ Czamberka ]

SirGoldi ----> ale to nie ja pisałam o tych kupcach, tylko Hakim

28.09.2003
16:12
smile
[85]

SirGoldi [ Gladiator ]

Czamber -----> No tak rzeczywiscie zle popatrzyelm :P Ale i tak dzieki

28.09.2003
16:12
smile
[86]

Smoolec [ Legionista ]

SirGoldi --> jeden kupiec ma chyba z 10000 zlota i jest popielnym. Jezst w tym obozie na stepach tj na dalekim wschodzie wyspy, ale nie pamietam jak dokladnie sie on nazywa...

Mam inne pytanie dla tych co naprawde dorbze BLOODMOONA znaja. Zostalo mi pare nieodkrytych rzeczy, i tak np.:
1. do czego sluzy oltarz Thronda?
2. jak odpopac skarb piratów???

28.09.2003
16:53
[87]

land6r [ Pretorianin ]

Smoolec oltarz Thronda sluzy do rytualu , jesli poszles droga wilkolaka a chcesz sie z tego wyleczyc to wlasnie tam musisz wyrwac serce jednej lasce itd., co do skarbu piratow to nie pamietam tego , kto daje te zadanie lub mowi o tym ?

28.09.2003
16:54
smile
[88]

Hakim [ Konsul ]

Czamber ---> kurde Ty znowu na imprezie byłaś (a ja znowu nie!). Nie za dużo tego? Serducho Ci wysiądzie. :-)
A jesteś niepokonana, bo jeszcze na mnie nie natrafiłaś. ;-)

28.09.2003
17:06
smile
[89]

Czamber [ Czamberka ]

Hehehe, trzeba korzystać z życia (hik!)
I Ty chcesz na pewno się ze mną zmierzyć?? ;)

28.09.2003
17:07
[90]

land6r [ Pretorianin ]

SirGoldi Dagoth Uhr przed wejsciem do komory Akul-Chana zostawia "pierscien serca"
Smoolec nie ma takiego kupca , najwiecej gotowki ma Mud Crab i Creeper

28.09.2003
17:21
smile
[91]

Hakim [ Konsul ]

Czamber ---> mi nie potrzebny żaden miecz, żadna tarcza, żadna zbroja.
Ja powalam wzrokiem.
Każda Altmerka, Bretonka, Popielna... wszystkie padają do stóp zanim pomyślą o wyciągnięciu miecza :-)

28.09.2003
17:25
smile
[92]

Hakim [ Konsul ]

O cholera ale rozciągnęło :)

28.09.2003
17:39
smile
[93]

Czamber [ Czamberka ]

no faktycznie, powalające spojrzenie, ale co powiesz na to? ----------------->
choc nie wiem czy ten screen nie powinien być umieszczony w jakimś wątku z kategorii erotyka. ;)

28.09.2003
17:56
smile
[94]

Hakim [ Konsul ]

onieśmielasz mnie....

ale skoro już.....zresztą nieważne ;)

28.09.2003
18:02
[95]

Czamber [ Czamberka ]

Hakim -> no nie bądź taki wstdliwy ;-)
A tak wogóle to z jakiej rasy masz swojego bohatera?

28.09.2003
18:15
[96]

Hakim [ Konsul ]

? Breton

28.09.2003
18:38
[97]

Argayle [ Chor��y ]

Dzienxza pomoc z tym pierścieniem, a wlaśnie nasówa mi sie pytanko. Jak to jest z pierscieniami,cz odnawiają sie tak jak bron (po np. odpoczynku 7 godzinnym), czy trzeba jej jakos specjalnie odnawiać?? Jesli tak to jak to zrobic.???

28.09.2003
19:37
[98]

Smoolec [ Legionista ]

land6r --> juz sobie dokladniej przyponuialem. nie jestem pewien ale sprawdz to bo nie wiemn czy sie nie pomylielem: Obóz Zainab, pólnocno-zachodnia jurta Ababela jakiegos tam. koles ma 8000 albo 9000 zlota.

28.09.2003
19:43
[99]

Czamber [ Czamberka ]

Argayle --> wydaje mi się że ładunek pierścienia tak jak i broni i amuletów i innych rzeczy magicznych odnawia się po jakimś czasie.

28.09.2003
19:45
[100]

land6r [ Pretorianin ]

Argayle w przedmiotach ladunki sie odnawiaja przy odpoczynku oprocz tego jest mozliwosc doladowania ich kamieniami dusz

28.09.2003
20:14
smile
[101]

SirGoldi [ Gladiator ]

Mam taki toporek i nie wiem co mi daje ta lekkosc powiedzcie!

28.09.2003
20:16
[102]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

nie dzialal mi internet i dreczylo mi jedno pytanie. Jak do cholery robic teren w edytorze bo chce zrobic wysepke z fortem itp.

29.09.2003
06:59
smile
[103]

Jozzo [ Konsul ]

creeper to ten scamp u okkow, tak?
a czym jest mud crab?

29.09.2003
11:53
[104]

land6r [ Pretorianin ]

mud crab jest krabem na jednej z wysepek na poludniu, dosc ciezko go znalezc

29.09.2003
12:45
smile
[105]

Solymr [ Komandor ]

sirgoldi---------------->>>lekkosc daje na ogul to ze od ciezaru twojego ekwipunku odejmuje sie tyle pkt ile pisze w tym wypadku 20
przy trafieniu oznacza z ejak gostka trafisz to otrzymuje on lub ty taka premia
nie wime co znaczy lekkosc przy trafieniu
nie pisze tez na ile czasu otrzymuje sie dana premia
cos tu jest zesrane ale nie wiem co

29.09.2003
13:10
smile
[106]

SirGoldi [ Gladiator ]

solymr -----> Tak myslalem wlasnie lekkosc przy walczeniu toporem ? :)

29.09.2003
13:29
[107]

Solymr [ Komandor ]

sirgoldi----------------->>>powiedz gdzie znalazles ten topur to sam go przetestuje
mam tylko podstawowe morro wiec jesli to z blodmuna lub tribunala to ci nie pomoge

29.09.2003
14:04
[108]

SirGoldi [ Gladiator ]

Solymr ------> Topor ten znalazlem w zwyklym morrowindzie. Na czerwonej gorze w akademii dummerow lezy obok zabitego gostka. Jesli nie wiesz gdzie dokladnie to zglos sie na moje gg

29.09.2003
14:10
[109]

Solymr [ Komandor ]

sirgoldi
ok
moje gg 2398553

29.09.2003
14:16
[110]

land6r [ Pretorianin ]

ten topor wiaze sie z zadaniami dla swiatyni ktore, daje Uvoo Saryoni z upiornej bramy

29.09.2003
15:01
[111]

SirGoldi [ Gladiator ]

Tutaj na mapce jest zaznaczone miejsce z tym toporem.

29.09.2003
17:38
[112]

Czamber [ Czamberka ]

Czy ktoś z Was mógłby zamieścić screeny z kamieniami z Bloodmoona, chodzi mi o te kamienie, które mam odwiedzić by odbyc jakieś rytuały, jeden z kamieni to np Water Stone. dostajemy to zadanie od wodza wioski Skaal - Tharstena Heart-Fanga.

29.09.2003
21:22
[113]

land6r [ Pretorianin ]

nie wiem jak wyjdzie ta mapka

29.09.2003
21:34
[114]

Czamber [ Czamberka ]

land6r ------> dzięki za mapkę, mam podobną, ale nie o to mi chodziło, tylko źle się wyraziłam: bo ja bym chciała zrobinego screena przedstawiającego któryś z tych kamieni w rzeczywistości (hehehe, tzn w grze). ale i tak dziękuję.

29.09.2003
21:38
[115]

Czamber [ Czamberka ]

land6r ------> dzięki za mapkę, mam podobną, ale nie o to mi chodziło, tylko źle się wyraziłam: bo ja bym chciała zrobinego screena przedstawiającego któryś z tych kamieni w rzeczywistości (hehehe, tzn w grze). ale i tak dziękuję.

29.09.2003
21:42
smile
[116]

SirGoldi [ Gladiator ]

Jeee znalazlem dzis ebonowa zbroje i deadryczny topor !! I mam pytanko brak mi jeszcze ebonowej tarczy i helmu gdzie moge takowy znalezc?

30.09.2003
10:36
smile
[117]

Smoolec [ Legionista ]

SirGoldi -> nie jestem pewien, ale moze poszukaj w skarbcach rodów w vivek. nie ma chyba ebonowej tarczy, ale jest ebonowa pawęż :) a co do hełmu: jesli masz tribunala to bedzie to proste (jesli masz - odpowiedz :)

pytranie:
jestme wilkołakiem. Dowiedaziałem sie ze ozna sie z tego wyleczyc (rytuałem, a nie miksturką) - ale czy mozna to zrobic od razu, czy dopiero po ukonczeniu głównego wątku jako wilkołak? co będzie jesli wykonam 2 zadania wilkołakiem, potem przemiene sie w czlowieka???

30.09.2003
10:41
smile
[118]

Smoolec [ Legionista ]

Czember -> zrób je w edytorze. najlepiej wybierz w edycji FIND i wybierz takie ID: "Act_BM_stone_water_01", kamienie to chyba : water, sun, tree (trees), beast, wind, i jeszcze jakis juz nie pamietam :)

30.09.2003
12:05
smile
[119]

Czamber [ Czamberka ]

Smoolec ----. dzięki za pomoc!!!

30.09.2003
13:07
[120]

SirGoldi [ Gladiator ]

hehe akurat jestem w vivek to skocze i poszukam :P

30.09.2003
20:37
[121]

BATE [ Chor��y ]

Coś jest nie tak z nauczycielem od zaklinania ( Qorwyn ). Jak się tylko do niego zbliżę , to od razu mnie napiernicza. Próbowałem kilka razy i zawsze z tym samym skutkiem.O co mu chodzi, albo uczy albo niech wypiernicza z gry jełop jeden.

30.09.2003
20:42
[122]

SirGoldi [ Gladiator ]

Qorwyn spox sie nazywa :D Hmm a musi byc to koniecznie ten nauczyciel? Poszukaj innego liste masz tu www.morrowind.nauczanie.pl. Byc moze masz niski wskaznik osobowosci?

30.09.2003
20:48
[123]

Czamber [ Czamberka ]

nieeee, ten nauczyciel zawsze będzie atakował, dopóki nie rzucisz na niego zaklęcia uspokojenie...czy jakoś tak

30.09.2003
20:53
smile
[124]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Dlatego pewnie mowią do niego squrwysyn

30.09.2003
20:54
[125]

Czamber [ Czamberka ]

nieeeeeee, on będzie atakował zawsze, bo trzeba na niego rzucic czar uspokojenie, czy jakoś tak...

30.09.2003
20:55
[126]

land6r [ Pretorianin ]

SirGoldi ten nauczyciel akurat uczy zaklinania do 100 a innego takiego nie znajdziesz , trzeba rzucic na niego uspokojenie humanoida pozniej dac mu troche kasy zeby podciagnac jego usposobienie do 100

30.09.2003
20:57
[127]

Czamber [ Czamberka ]

sorki za dubla

30.09.2003
21:46
[128]

peners [ SuperNova ]

Ktos mi powiem gdzie mozna zdobyć naprawdę pożadne ostrze w grze
ale takie co by sie kazde inne przed nim kryło!!

30.09.2003
22:06
[129]

land6r [ Pretorianin ]

daedryczna daikatana plantacja drena zaklinasz 90 pkt od obrazen lub etonbrand dostajesz w zwiazku z zadaniem dla Boetiath i bedac vampirem ulepszasz

30.09.2003
23:51
smile
[130]

Smoolec [ Legionista ]

land6r --> cos mowiels wczesniej o tym oltarzu thronda. ale co tam zagladam to nic nie ma. po kazdym zadaniu dla wilkolaka tam zagladalem no i po zakonczeniu wątku rowniez, a tu lipa. Nie mam jak sie z tego wyleczyc . blagam o pomoc

ps. skarbi piratow mozna zdobyc. to nie jest zadne zadanie, ale najpierw odwiedz kurhan himmelhost i wez klucz od kapitana piartow. pozniej szukaj skrzsyni wokol kurhanu valbrand

01.10.2003
10:01
[131]

land6r [ Pretorianin ]

Smoolec idz do portu kolo fortu musisz znalezc list i tak to sie zaczyna nie bede ci opisywal wszystkich czynnosci bo bym ci zepsul przyjemnosc z grania

01.10.2003
10:04
[132]

land6r [ Pretorianin ]

a bo zapomnialem napisac ja sie leczylem po zrobieniu watku glownego dlatego nie wiem czy ten list bedzie tam lezal przed zabiciem hircyna

01.10.2003
15:08
smile
[133]

Smoolec [ Legionista ]

land6r --> dzieki, zaraz zaczne szukac :)

01.10.2003
16:09
smile
[134]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Powtarzam pytanko jak sie robi w edytorze teren bo chce zrobic wyspe:)

01.10.2003
20:19
[135]

BATE [ Chor��y ]

Dzięki!!! Teraz idę się uczyć , ale po skończonej lekcji to mu prawdopodobnie przyje.....

02.10.2003
19:49
smile
[136]

Argayle [ Chor��y ]

Mam pytanie o osobę ktora moze wyszkolić mnie do 100 ze zniszenia. Wiem ze jest to Leles Birian i mieszka na wschód od farmy Pirnette. Tylko nie moge znaleźć tej farmy. Plis wery macz.

02.10.2003
21:48
[137]

land6r [ Pretorianin ]

ta farma jest niedaleko od vivec idz w strone pelagiad kolo farmy naokolo ktorej kreca sie netchy, ta nauczycielka stoi na drodze

02.10.2003
22:09
smile
[138]

Stormcrow [ Pretorianin ]

mam pytanie....jak zwykle...
chodze i szukam tej szaty o ktorej piszecie we wstepie i wiem, ze jest gdzies w Tel Naga... ale gdzie!!!!!
wybilem wszystkich, przeszukalem wszystko ale widocznie cos przeoczylem, moze ktos dac namiary?...
pozdrawiam

03.10.2003
00:10
[139]

land6r [ Pretorianin ]

ta szata jest zwiazana z questem i nie wiem czy bez wykonania go znajdziesz ja

03.10.2003
14:17
smile
[140]

Hacker X [ Pretorianin ]

Harry Zrobisz kolejny dodatek ???? taki jak bloodmoon ??? no no :D troche to potrwa jak jeszcze nawet terenu nie umiesz robić :P :D
Jak mnie tu dawno nie było ... zaniedbałem morra :P

03.10.2003
15:37
[141]

Czamber [ Czamberka ]

Stormcrow ----> Szatę Smoczej Dumy, bo to o to chyba Ci chodzi, ma na sobie pewna magiczka, na pewno znajdziesz! Ale może faktycznie land6r ma rację i jeśli nie dostaniesz zadania dotyczącego tej szaty to jej nie znajdziesz (zadanie dla Telvanich), ale poszukaj jeszcze...

03.10.2003
19:39
[142]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Az takie jak bloodmoon to nie ale chce wysepke z zameczkiem i duzym miastem i ma niezabraknąc kilku lokacji

04.10.2003
14:26
smile
[143]

MiniWm [ Yoshinkan ]

Panowie :) bo mnie szlag zaraz trafi :) gdzie do jasnej cholery mozna kupic/znalesc jakies pozadne kamienie dusz :P
ps.zaczekem sobie grac magiem
a :) i gdzie moge znalesc skladniki na miksture przwrucenia many mam znak an... cos tam :P i troche denerwuje mnie te zycie

(tylko nie piszcie mi o gwie... azury) bo ja chce forsy narobic :)

04.10.2003
15:48
[144]

Hakim [ Konsul ]

MiniWm ---> skadniki o które pytasz to:
- sole pustki (zostawia je skrzydlaty mrok)
- sole mrozu (zostawia je atronach mrozu)
- serce daedry (zostawiają je przeróżne daedry np: złota święta, ogrim, dremora itd)
- czerniówka - gdzieś pewnie rośnie albo można ją kupić albo znaleźć, ale nie wiem gdzie
Potworki (te w nawiasach) pojawiają się dopiero po osiągnięciu jakiegoś konkretnego (?) poziomu.

A co do porządnych kamienii duszy - te większe i wielkie klejnoty pojawiają się w tych samych miejscach co nędzne czy małe klejnoty (czyli przeważnie w jaskiniach przemytników), ale dopiero po osiągnięciu konkretnego poziomu Twojej postaci. Czy można je gdzieś kupić? - nie pamiętam - ale chyba nie. Duże klejnoty często zostawiają kościeje, ale to też jest uzależnione od poziomu postaci.

04.10.2003
17:42
[145]

Fist [ Legionista ]

Mam pytanie : jak rozwiazac probe madrosci z bloodmoon'a, wszystko wkazuje ze Engar Lodowa Grzywa jest niewinny ale nie moge znalezc zadnego konkretnego dowodu.

04.10.2003
17:47
[146]

SirGoldi [ Gladiator ]

Ja mam 20 poziom i ostatnio znalazlem 3 doskonale kamienie dusz w jaskini na wsypie niedaleko Gnaar Mok.
First -------> Sorki ale nie mam jeszcze bloodmona i nie umiem ci pomoc :(

05.10.2003
12:44
[147]

Jozzo [ Konsul ]

ta roslinka z resort magic rosnie w okolicach Vivec

05.10.2003
12:51
[148]

SirGoldi [ Gladiator ]

Kurde chyba mnie szlag trafi. Nie moge znalezc Ebonowej pawezy i helmu gdzie moge znalezc ????

05.10.2003
13:34
[149]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Kurde czlowieku zajzyj do skarbcu telvanni w vivec!!!!!!!!

05.10.2003
18:50
[150]

Solymr [ Komandor ]

ostatnio kumpel ktury tez gra w morro muwil mi ze w jakims grobowcu (nie pamietal nazwy)
znalazl duzo zlotych monet (1 000 000 lub 100 000)
czy naprawde cos takiego gdzies jest czy to jego fantazja???

05.10.2003
18:51
smile
[151]

Solymr [ Komandor ]

sirgoldi---------->>>ebonowy chelm jest w grobowcu rodziny nerano(chyba)
abonowa tarcza jest w upiornej bramie(chyba)

05.10.2003
18:59
smile
[152]

SEW [ Generaďż˝ ]

Solymr --> z tego co pamietam(bo w podstawke skonczylem w maju) to to miejsce nazywa sie IBAR-DAD. Jest tam tez zajebisty artefakt dosc duzo broni i helm deadryczny .

05.10.2003
19:04
smile
[153]

Solymr [ Komandor ]

sew--------------->>>serialnie??
ale przeciez ja bylem w ibar dad i tam byly chyba przedmioty o waartosci 1 000 000 a nie 1 000 000 w gotuwce

07.10.2003
16:26
[154]

Viadermaster [ Chor��y ]

W Ibar-Dad kasy nie ma.

07.10.2003
16:49
[155]

Solymr [ Komandor ]

no wlasnie to muwie przecie

07.10.2003
22:13
[156]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Dawno mnie nie było, ale teraz jestem i mam pytanko, a właściwie 2.
1. Czy mając orginalnego morrka PL + tribunal PL mógłbym zainstalować do tego wersję trochę mniej legalną Bloodmoona PL? Pytam się, bo na razie nie mam kasy na kupno orginała, ale pewnie to się zmieni w okolicach świąt.
2. Czy warto instalować Bloodmoona, jeśli nie wykonałem jeszcze głównego wątku w podstawce i tribunalu oraz nie wykonałem jeszcze wszystkich zadań dla gildi z podstawki? Pytam się dlatego, bo mam już 59 poziom i nie chcę, żeby było mi za łatwo na wyspie z Bloodmoona, a jak najpierw wykonam main questy z podstawki i tribunala i do tego jeszcze wszystkie zadania z różnych gildii,to bedę miał wypas postać i przemierzanie świata Bloodmoona stanie się mało ciekawe. Dodam też, że bardzo chciałbym zobaczyć i przekonać się jak to jest być wilkołakiem. W ogóle słyszałem, że grajac z 3 zainstalowanymi dodatkami nie można ukończyć niektórych zadań (podobno jest jakieś zadanie z tribunala z wysadzeniem czegoś i jak zainstaluję się Bloodmoona, to ładunki się nie odpalają. Podobno również nie można innych questów ukończyć)

Z góry THX za odpowiedzi.

08.10.2003
10:17
[157]

land6r [ Pretorianin ]

Gordek co do pytania nr 1 wszystko powinno byc ok co do pytania nr 2 to latwo ci nie bedzie na pewno, bo grajac postacia na poziomie bliskim 100 pare razy zaliczylem zgon, bloodmoon jest wlasnie dla postaci podpakowanych a stwory respawnuja sie co chwile tak ze momentami nadmiar walki stawal sie nudny ja bym ci radzil skonczyc morrka podstawowego i dopiero brac sie za bloodmoona, czasami nadmiar ciekawosci moze popsuc zabawe

08.10.2003
12:31
[158]

Gordek [ Generaďż˝ ]

land6r --> A w jaki sposób może mi popsuć zabawę? Czy w takim, że nie będę w stanie wykonac jakiś questów? bo czytając recenzję dowiedziałem się właśnie, że Bloodmoon jest raczej dla średnich postaci, a nie dla napakowanych, a z tego co Ty piszesz wynika, że jednak jest odwrotnie. Co do samej instalacji, to moja ciekawość wzięła górę i zainstalowałem Bloodmoona i już się udałem na wyspe. Na razie walczyłem tylko z jednym niedźwiedźiem i nie powiem, żeby sprawiał mi jakieś trudności. Akurat pomimo, ze mam tylko poziom 59, to takie atrybuty jak siła, długie ostrze, ciężki pancerz itp. mam na dość wysokim poziomie. Pancerz też mam dośc dobry i w zwykłym morrku walka nie sprawia mi żadnych problemów. Z resztą troszkę mnie ostatnio znudził świat morrka i szukałem jakiejś odskoczni, czegoś nowego i przynzam, że na razie Bloodmoon mi sie podoba. W końcu zawsze można wrócić na Vvanderfell i wykonać main questa i misje poboczne.

4 ALL --> mam malutki problem z Morrku od strony technicznej. Otóż na początku jak grałem na GF MX 400 32 MB, to gra mi się cięła, ale np. okno rozmów, czy ekwipunku pojawiało sie zaraz po wciśnięciu odpowiedniego klawisza/przycisku. Teraz mam Radka 9100 64 MB i świat wygląda super, szczególnie woda, tnie się o wiele mniej, ale jak np. chcę z kimś porozmawiać, podchodze do niego, naciskam dopowiedni klawisz, to musze chwilkę poczekac, aż pojawi mi się okno rozmowy (ok. 10 sekund). Podobnie jest z oczekiwaniem na okno ekwipunku (PPM). W dłuższej perspektywie jest to trochę denerwujące, bo gdy np. chcę kogoś przekupić to po najechaniu na łapówkę i kwotę musze chwilkę poczekac zanim się dowiem, czy gostek przyjął ją, czy nie. Czy da się coś z tym zrobić? Może coś przestawić w Morrowind.ini (mam ustawione już buffers na 32 i to drugie na 64 oraz Dont Thread Load).
Używam catalsytów 3.7. Z góry THX za pomoc.

08.10.2003
14:46
[159]

Czamber [ Czamberka ]

Gordek, ja także na przykład zaczęłam grać w Bloodmonna dopiero gdy miałam postać na dość wysokim poziomie, bo na 103, czy jakoś tak. I ja zgadzam się z land6r, że nie pożyjesz długo na wyspie, to znaczy, będzie naprawde trudno; nawet jeśli zabijasz przeciwników jednym ciosem to możesz mieć problemy. ale faktycznie warto spróbować, co do tego, czy nie można wykonać jakiś questów z podstawowego morro czy tribunala to nie wiem, bo ja tego nie zaobserwowałam jeszcze (Tribunala skończyłam wcześniej). no i tak jak piszesz zawsze możesz powrócić na Vvanderfell i tam kończyć questy.

08.10.2003
15:48
[160]

land6r [ Pretorianin ]

Gordek gdy mowilem o zepsuciu zabawy to chodzilo mi o to ze jak skonczysz tribunala i bloodmoona to po zakonczeniu watku pozostanie ci pusty swiat (no pare zadan z mora tong) a tak to masz jeszcze jak pograc , wiem w sumie wychodzi na to samo ale ja tak podchodzilem, co do postaci to na pewno postac na 59 poziomie to juz postac wyrobiona i nie przecze ze bys nia skonczyl pomimo przejsciowych trudnosci.
Jesli chodzi o problemy z zadaniami w tribunalu przy zainstalowanym bloodmoonie to nie mialem zadnych.

08.10.2003
16:08
[161]

land6r [ Pretorianin ]

moze ktos by zalozyl nowy watek bo juz przymula

09.10.2003
21:19
smile
[162]

Solymr [ Komandor ]

juz sie robi poczekac chwila

09.10.2003
21:25
[163]

Solymr [ Komandor ]

zara podam link chwila

09.10.2003
21:32
[164]

Solymr [ Komandor ]

zapraszam do 15 czesci watku o morrowind
ponizej link

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.