GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Real Speak - czyzby rewolucja ? czy ktoś to moze juz ma ? ;-)

19.09.2003
20:41
smile
[1]

QQQ [ Konsul ]

Real Speak - czyzby rewolucja ? czy ktoś to moze juz ma ? ;-)

https://scansoft.com/realspeak/default.asp#language - to czyta KOMP - dla mnie rewelacja w koncu e- ksiazki nie bedą moze juz lezały bezczynnie na dysku ;-) a tu samemu sie mozna pobawic ( u mnie nie działa ) ://scansoft.com/realspeak/demo/ - czy ktos to moze juz ma ? albo wie gdzie znaleść ? z polskim oczywiscie ?

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.