GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Z cyklu znalezione w sieci - Przeczytaj to :)

19.09.2003
08:47
smile
[1]

Paul12 [ Buja ]

Z cyklu znalezione w sieci - Przeczytaj to :)

Zdognie z nanjwoymszi baniadmai perzporawdzomyni na bytyrijskch uweniretasytch nie ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao solwa. Nwajzanszyeim jest, aby prieszwa i otatsnia lteria byla na siwom mijsecu, ptzosałoe mgoą być w niaedziłe i w dszalym cąigu nie pwinono to sawrztać polbemórw ze zozumierniem tksetu. Dzijee sie tak datgelo, ze nie czamyty wyszistkch lteir w sołwie, ale cłae sołwa od razu.



Wersja ang.:

Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae
The rset can be a total mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe.

Świetne!

19.09.2003
08:51
smile
[2]

Mazio [ Mr.Offtopic ]

ale czekalem zeby to moc wreszcie powiedziec (do "starych forumowiczow") :) :P

BYLO <złośliwie>

;)

ps. ale faktycznie fajne.. :D

19.09.2003
08:51
[3]

Dwalin [ Reggae ]

Niesamowite przeczytałem to bez najmnieszych problemów :)

19.09.2003
08:53
[4]

Paul12 [ Buja ]

Jeśli BYŁO to sorry, jestem du dość długo i staram się czytać wszystkie wątki "Znalezione w sieci", ale to widocznie mi umknęło.

19.09.2003
08:55
smile
[5]

Mazio [ Mr.Offtopic ]

nie ma sprawy! :D

ale:

jestem tu stosunkowo nowy - zalozylem juz ze 3 watki z cyklu "znalezione.."

na dwa z nich pierwsze posty w odpowiedzy byly:

"BYŁO!!" :P

sam wiec rozumiesz - nie moglem sie powstrzymac.. :P :) ;)

19.09.2003
08:56
[6]

Bucha [ Hashish Air Kahn ]

o tu bylo:)
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=1669397&N=1

19.09.2003
09:50
[7]

wolfen3741 [ Herr Oberst ]

Nie mogę w ciągu 3 dni po raz 3 ktoś zakłada wątek o tym samym :(((

19.09.2003
09:55
[8]

Neo_s [ Konsul ]

Tesh mi sie to wydaje ze to jush BYŁO

19.09.2003
10:16
smile
[9]

Rezor [ Defibrylator ]

Ciekawe... :)

19.09.2003
10:53
smile
[10]

Terminator_T1000 [ Junior ]

ciekawe........ przeczytałem bez problemów a tak na marginesie (pierwszy raz o tym słysze)

19.09.2003
11:59
[11]

dawidowe [ Generał ]

to juz było wczoraj

19.09.2003
12:03
smile
[12]

Regis [ ]

Bylo, chyba nawet 2 razy :\ Ale w sumie ciekawe :) Przydalby sie tylko jakis dluzszy tekst z dluzszymi wyrazami :)

19.09.2003
12:17
smile
[13]

Adamss [ -betting addiction- ]

Cóż, rzeczywiście ciekawe, ale przeczytałem to bez najmniejszych trudności...mają racje widać :).

19.09.2003
12:40
[14]

M'q [ Schattenjager ]

Na gg to w ciągu tygodnia 20 osób mi to przysłało (chyba szpanują co to ciekawego znaleźli).

19.09.2003
12:44
[15]

Quicky [ Senator ]

jżu błyo :)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.