Zgred [ Konsul ]
HOMEWORLD 2 - wrażenia.
Ktoś już grał? Macie jakieś uwagi na temat tej gierki?
Zgred [ Konsul ]
Obrazek na zachętę,
Zgred [ Konsul ]
Jeszcze jeden.
wildone [ Konsul ]
Zgred jka masz tą gre to może byś coś o niej powiedział.Jak się prezentuje itp
Musk2 [ Konsul ]
Tak zapytam co to za jednostka na pierwszym zrzucie? W demie jej nie spotkalem...
Musk2 [ Konsul ]
dobra juz kapuje cofam pytanie...
Vein [ Sannin ]
ja stwierdzam ze tę grębede mial za około 5 godzin.... a zagram sobie jutro wieczorkieeemmmmmm..........
Caldur [ Konsul ]
Mnie tam najbardziej interesuje ile z detali,efektów itp. będę musiał wyłączyć na Duronie 800, 256 MB i GF2MX400 żeby grać "znośnie" ?
cioruss [ oko cyklopa ]
a czy mozna wybrac rase? czy trzeba grac tylko "dobrymi"?
Caldur [ Konsul ]
cioruss -----> ja bym w przypadku tej gry nie używał słowa "rasa", lepsze by było chyba - "nacja".
ciemek [ Senator ]
a jak gra prezentuje się dla kogoś kto z serią nie miał nic do czynienia ? opłaca mi się ściągać ? zainteresuje mnie jeśli RTSy dość mi podchodzą (ale z dobrą fabułą) ? No i jak z wymaganiami ?
ciemek [ Senator ]
^UP
Vader [ Senator ]
mam proste pytanie:
Mam: Duron 850, 256MB 133hzSDRAM, GF 2 GTS 32Mb na ddrach ----> Jest sens kupowania tej gry ? czy mam sobie odpuscic. (Pytam czy da sie grac na takim sprzecie, czy razej otrzymam tylko prelekcje slajdowa)
SONGOKU SSJ [ Konsul ]
czy tylko mi sie wydaje czy rowniez wam ze zgred sobie odpuscil ten temat ??
a ta gra to nawet nie wiem co to jest .
strategia? jaka? czy 3d ??
Vein [ Sannin ]
na takim kompie w rozdzielce 800X600 powinno śmigać :P
Vein [ Sannin ]
son goku - jest to strategia osadzona w świe4cie 3D, oczywiście akcja dzieje sięw kosmosie...
[Alt]+[F4] [ Legionista ]
czy ktos spotkal sie z problemem 60hz w grze? HW2 odpala mi sie (bez wzgledu na rozidzielczosc) w 60hz, mimo ze w ustawieniach driverow ustawilem na sztywno 85 czy 100. mial ktos taki problem? jak go rozwiazac?
Lolinus Ma`Fent [ Chor��y ]
I jeszcze jeden link do tej wspanialem gry mysle ze bedzie swietna jeszcze 200 megsów i Wam powiem :D:D:D
Lolinus Ma`Fent [ Chor��y ]
ups chcialem powiedziesz screen a nie link czy wogole jest mozliwosc edytowania postów :D ???
Vein [ Sannin ]
lolinus - niestety nie :/
zciagnelem te gre, ale ZONK ! nie mam 1 gb wolnego na hdd :/ no nic zastanwiam sie jak usunać uszkodzony plik z hdd...
slavo_cc [ Konsul ]
[Alt]+[F4] --> u mnie w menu jest też to samo, w samej grze ok 100 Hz
zbm [ Flash Gordon ]
dobra już mam :)))
wezmę się ostr do gry, to może coś ciekawego napisze ;)
Batory [ Pretorianin ]
we wszystkich systemach opartych na jadrze nt jest ten blad mozna poprawic przez
dla posiadaczy NVIDII nvrefreshfix
dla posiadaczy ATI refreshfix (lub cos takiego w w nazwie pliku nie wiem bo mam tylko rozpakowane)
mozna ustawic odswierzanie do kazdej rozdzialki
Batory [ Pretorianin ]
co do pytan duron800 i .......
gralem w demo i troche chaczylo a mam a2600 512ramu ati9100z64
ale moze dla tego ze chodza seti, donkey, dc++, e-mule, i-mesh, jakis antivir, gg, serwer ftp i jeszcze z 5 innych programow non stop
nie wiem jak bede mogl wylaczyc to sprawdze
Trapez [ ND4SPD ]
Dużo więcej typów jednostek jest w porównaniu z demkiem?
cioruss [ oko cyklopa ]
dobra, dorwalem to cudo w swoje lapska wczoraj wieczorem i nie rozstawalem sie z nim do poznych godzin nocnych.
teraz w robocie jestem zdeka zajechany, ale co tam, czasami warto sie poswiecic :))
zaczne moze od spraw malo istotnych :)
[Alt]+[F4] -> jaka masz karte graf? proponuje dla gf`ow riva tunnera zainstalowac, dla radkow tez + radlinker.. moze pomoze?
ja mam u siebie takiego "buga", ze tla + pył kosmiczny (taki fajny dymek hehe) zdaja sie byc w 16bit kolorze, wyraznie widac "pasy" zmiany barwy..
czy to tylko catalysty 3.6 w moim radku, czy tak to skopali?
teraz samo mieso:
gra wciaga - to najwazniejsze. ma bardzo fajny interfejs, wyrazny, czytelny i praktyczny. generalnie sterowanie nie nastrecza problemow.
graficzka mega plynna, widac, ze poprawili engine, bo przy takiej ilosci stateczkow, jaka mialem na ekranie HW juz sie cial. gram na 1024x768x32(?) 4xfsaa 16x aniso i nie uswiadczam zadnych skokow. muzyczka super, chociaz nic chyba nie przebije pierwszej czesci, ale to wiadomo, gusta.
misje, podobno jest ich 15, (jestem juz na 7lub8 - drugie cmentarzysko) sa raczej sensowne - przynajmniej do tej pory: walka z wrogiem ludzkosci itp bzdury, klasyk. troszke pikanterii dodaja motywy traktujace o hyperspace core, ale nie chece spoilerowac tutaj:)
w samej rozgrywce duzo sie nie zmienilo i nie ma co tutaj sie rozpisywac. jedne stateczki sa lepsze na wieksze, a slabsze w walce z mniejszymi i odwrotnie. chyba zachowano rownowage, ale to wyjdze dopiero w multi, w ktorego chwilowo nie mam z kim grac :(
sa jednak fajne smaczki.
np. Marine Frigate.
zamiast holowac statek przeciwnika do bazy-matki wystarczy dokonac .. abordazu! niestety tych wiekszych jednostek (capital ships) nie mozna calkowicie przejac, ale mozna pozniej na nich obrac nowe cele, tzn: nagle dostajemy mozliwosc odstrzelenia pojedynczych modulow lub uszkodzenia silnika, zeby taki np. shipyard stanal w miejscu niczym wielgachny wrak - super sprawa, szczegolnie jak sie skoncza destroyery i ion frigate :P
mam tez male zastrzezenie co do nierownego poziomu trudnoci, ale nie bede marudzil, bo to moze ja juz sie starzeje ;D
zbm [ Flash Gordon ]
hehe nie może zabraknąc w wątku pytań z z serii "jak..."
więc, żeby nie marudzić dłużej:
pytanie do osób , które już gdzieś doszły :))
jak do ciężkeij cholery poradzić sobie z tymi dziwkami w misji 6 (chyba) cośtam graveyard
(spoiler :)
te palki co z wraków wylatują i są zaaaajebiście mocne wycinają mi całą flotę nim mothership dotrze do głównego wraku ;(((
hilfeeeee
Vein [ Sannin ]
czwarta misja też niczego sobie :P jezeli yle czasu będzie to trwalo... geez nie skocze tego do świąt bożego narodzenia !! pierwsza i druga misja były łatwe, trzecia - potrzebowałem 2 prób a w czwartej.. ehh niewiem narazie co z tym fantem robić.. no ale pogramy zobaczyny :P
Mikhail [ Centurion ]
Vein -> cieszę sie że ci sie podoba, może w nastepnym tygodniu zatoczymy jakis deathmatch po lokalu co?
^_-
A przy okazji jesli chodzi o wymagania giery to u mnie (XP 1900+, 512 SDR Ram, GF4 Ti 4200 64 MB 301/610) to gra śmiga w 1024x768 32 bit ale bez żadnych aliasingów czy anizotropów, minimalnie zwalnia tylko przy wielkiej liczbie jednostek i totalnej rop&*^% :)
No i jescze jedno, widac że panowie z Relic wzorowali sie na konkurencji i z takiego calkiem fajnego O.R.B.'a zerżneli na przykład to, że nie dowodzisz juz pojedynczymi myśliwcami a całymi eskadrami :)
Vein [ Sannin ]
nie z orba tylko z Heagemonii :P ... jestem w 4 misji i mysle z ebede mial duuuze klopoty (chyba rzuce wszystko co mam na te blokery...
zbm [ Flash Gordon ]
vein --> to przechodź szybciej, bo nie mam pomysłów na tę (6) misję :P
Mikhail--> a masz oryginałek czy .. nie :P bo jak masz ...nie , a da się grać to ja jestem chętny na multi (choć jestem cieniutki :)
Batory [ Pretorianin ]
LUDZIKI KOCHANE
JEDNA NOCKA, NAWET NIECALA I JUZ 11 MISJA A TO WCALE NIE JEST REKORD
Batory [ Pretorianin ]
jak wejdziesz do gravejarda wybuduj sobie pol na pol flaki i missle frigate na maksa oraz na maksa bombery i pulse costam
ja mialem tam jeszcze 4 carriery ktorymi tez ostrzeliwalem i produkcja non stop powyzszych ktore wymienilem
zginelo jakies 20 frigat maks
zbm [ Flash Gordon ]
ale lipa...
czy to znaczy, że mam te stateczki traktować jak duże jednostki (pulsar gunship i bombowce na nie, jak mówisz) ??
a ja tu interceptorów narobiłem, gunshipów reperowłem non-stop matkę i defense field frigate robiłem, a tu takie buty :PP
dobra sprawdze dzięki (mówiłęm, że nie jestem kosior w rtsy :P )
Batory [ Pretorianin ]
jadna lub dwie misje dalej sie dowiesz ze wlasnie tak trza to bylo rozwiazc :)
Batory [ Pretorianin ]
no i od czasu do czasu te male gowna trza zadokowac zeby sie naprawily
grupuj sobie typy statkow pod klawiszami np najslabsze ctrl+1 ..... najmocniejsze ctrl+9 ctrl+0 zarezerwuj dla zbieraczy
pozniej tylko od 1...0 wywolujesz sobie potrzebna ci grupe statkow
a rob w ten sposób ze mothershipa guarduj frigatami a to wszystko tymi malymi
mi osobiscie wszystkie male zdechly przy ostatnim ataku ale mother shipa nienaprawialem w miedzy czasie
Mikhail [ Centurion ]
ZBM _> mam wersje oryginalna nie :) Jesli chodiz o pratyjke to jescze musimy wyprobowac czy da sie w to zatoczyc, czy multi normalnie ebdzie dzialal, ale moje lacze jest slabe i duze lagi pewnie byz tobą byly.. a vein i ja siedzimy w jednym LANie wiec to inna spiewka
Oczywisice jesli multi bedzie dzialal :)
Mikhail [ Centurion ]
Hehe, niezle ortografy walnalem w poprzednim poscie ^^
Homeworld 2 jest super, tylko jesli chodzi o klimat i nastrój to cataclysm miał to jednak bardziej dopracowane...zobaczymy czy nie zmienie zdania po przejsciu HM2 :) (cataclysm skonczylem chyba ze 4 razy )
P.S. czy ktos z was grał moze w O.R.B.? Uwazam ze to tez calkiem fajna gierka a sluzyla mi za wypelniacz zanim HM2 sie ukazał :>
Batory [ Pretorianin ]
dla wypelniena czasu mialem CATIE i I-DEAS'a
Caldur [ Konsul ]
Mikhail -----> nie pieprz za przeproszeniem takich bzdur !!! "No i jescze jedno, widac że panowie z Relic wzorowali sie na konkurencji i z takiego calkiem fajnego O.R.B.'a zerżneli na przykład to, że nie dowodzisz juz pojedynczymi myśliwcami a całymi eskadrami :)" - ty wiesz co piszesz - dowodzenie eskadrami było już w Homeworld I !!! A to było na długoooo... przed O.R.B !!! Seria Homeworld ma już jakby na to nie patrzeć TRZY części.
jopin [ Generaďż˝ ]
qrcze panowie jakies spolszczenie by sie przydalo bo wogole nie kumam o co biega w tej grze moze poradnik no cokolwiek....
Mikhail [ Centurion ]
Caldur -> nie uzywaj brzydkich wyrazów bo to stawia twoja kulture osobista pod znakiem zapytania....Po pierwsze zle zrozumiales to co napisalem, nie twierdzilem ze w poprzednich homach nie mogles dowodzic eskadrami, miałem na mysli ze w HM2 NIE MOŻESZ dowodzic pojedynczymi mysliwcami, lecz od razu całymi eskadrami, podobnie przedtem było w O.R.B., a jesli Vein ma racje to i w Hegemonii tez tak bylo
Krewkie chłopię z ciebie, nie ma co, rotfl
Batory [ Pretorianin ]
do wszystkich ktorym potrzebne jest spolszczenie do gier w ktorych tekstu jest mniej niz szwarzeneger w terminatorze I powiedzial
K...A wezce sie do roboty i zacznijcie czegos uczyc a jak niechce to idzcie do lopaty
Mark24 [ >>>Martinez751<<< ]
ja wybieram lopatę ;)
Kto ma dostęp do takich nowych tytułów niech się ze mną skontaktuje na maila!!!!! :)
Batory [ Pretorianin ]
nawet ci poczta wysle bylebys nia pozniej machal rowy kopiac
bo jak znam zycie to miedzy 8 a 12 zrobisz sobie z 8 przerw na herbate i 4 na jedzenie
Juzio [ Generaďż˝ ]
Witam
Mam pytanko.
Nie wiem co robie nie tak, moze nie mozna tego zrobic, ale nie moge przejac Carriera za pomoca Marine Frigate.
Niby wszystko przebiega w porzadku, Fregaty dokuja, zdobywam okret, ale jak pasek dojdzie do konca fregaty odlatuja a Carrier jak byl tak jest w posiadaniu wroga? Co jest nie tak ?
Pozdrawiam
edwinos [ Centurion ]
Hi @ll ...
Ja znow nie posiadam tej wiedzy...zeby spokojnie sobie we wlasciwej kolejnosci przeprowadzic budowe jednostek i upgrade'y.
Jestem np na 3 misji, walcze z wrogiem, przejmuje moja stocznie....a ja nie nadazam z produkcja jednostek, czas ucieka...5 minut na destrukcje stoczni...to bardzo malo, nie wiem co zrobic...aby spowrotem odzyskac ja...bo inaczej czeka mnie ekran: "Mission Failed" :((
Vein [ Sannin ]
juzio - nie da sie przejaćcałego cariera, jedynie jakiś moduł, np silniki :P
edwinos - rób dużo flak frigates
NIE MOGE PRZEJŚĆ4 misji !! próbowałem już5 razy... ciagle wtapiam, jak atakje hyperspace gates (pomyslalem zniszcze bramy, bede mogl spokojnie rozwalic te disuptory czy jak im tam) ale nie oni atakuja resource collectors i stattek matke = wtopa, a jak bronie statku matki i ru collectorsów to nic nie robie z bramami i też wtapiam bo konczy sie kasa.. może ktoś mi poleci jak przejść ta misje ? bo robi sie to nuuudneeee
Juzio [ Generaďż˝ ]
Vein--> no coz ,wlasnie przed chwila przeszedlem 4 misje. Szczerze mowiac mialem duzoooo farta, no i zrobilem maly trick. Po przejeciu hyperspace gate po lewej stronie, wyslalem tam ( wczesniej poslalem scouta wiec wiedzialem co tam jest ) 3 Marine Frigate i kupe Interceptorow. Udalo mi sie przejac Destroyera i dodatkowo jeszcze musialem przejac drugie Hyperspace gate zeby wrocic do tego samego miejsca.
Tak wiec wrocilem Destroyerem do statku matki i przygotowywalem sie na atak, duzo fregat i corvet natrzaskalem, ale kluczem do obrony jest wlasnie Destroyer. Sam radzi sobie z 5-6 Corvetami rakietowymi, wypasik. Potem jest juz tylko zabawa, w zaleznosci od zasobow gotowkowych ( materialowych ). Zreszta wystarczy naprawiac Destroyera a sam sobie poradzi ze wszystkim co wyleci , no moze poza mniejszymi statkami bo moze nietrafic :)
Caldur [ Konsul ]
Mikhail -----> WIELKIE PRZEPRASZAM, nie wiem dlaczego się tak zdenerwowałem - chyba powrót lata tak na mnie działa i związane z tym temperatury. Po tym jak napisałem to co napisałem, nadeszła refleksja, że pewnie chodziło ci o to, że nie można dowodzić pojedyńczymi myśliwcami i tak było. Dzięki za "przygaszenie", należało mi się. Mam nauczkę, żeby nie wypowiadać się na tematy, o których nie mam (jak na razie) pojęcia.
cioruss [ oko cyklopa ]
Juzio:
Destroyer w 4 misji? jestes pewien?
napisalem w poprzednim poscie, ze NIE MOZNA calkowicie przejmowac duzych jednostek.
Batory:
nie, nie jest to zadna rewelacja, ja do 7 misji doszedlem w 5h, na 7 potrzebowalem 1h teraz mialem kilka dni zastoju z braku czasu, ale dzisiaj zaatakuje ponownie ;) czuje, ze 8 pojdzie szybko, flota 8 destroyerow + wszystko inne max (po co te cholerne ograniczenia jednostek??) + ok 5k $ na samym poczatku daje spora przewage :D
btw: co tymi programami robisz? budujesz nowe statki do HW? ;)
Vein + All:
sekretem wygranej w trybie SP w kazdej czesci HW bylo odpowiednie przygotowanie. w HW1 sprowadzalo sie to do wieeelu straconych minut (nawet w trybie turbo :)) w oczekiwaniu na zebranie wszelkich dostepnych surowcow przed koncem kazdej misji, tutaj nie jest inaczej.
poniewaz HW2 konczy misje sam i automatyczne zbiera pozostale surowce to trzeba pamietac zeby do konca misji objac polem widzenia WSZYSTKIE zrodla $$: asteroidy, wraki, rozwalone szczatki (np. w misji 7 warto zniszczyc moverami wszystkie szczatki wraku) itd. robimy to wysylajac sondy: warto zainwestowac te 150$ zeby zebrac 10x wiecej :)
i na sam koniec: w tej grze najlepszym sposoben obrony jest atak :)
Mikhail [ Centurion ]
Qrcze pieczone, ja, podobnie jak Vein, również mam kłopot z 4 misją, troche przesadzili z jej poziomem trudnosci...
Hmm... równiez automatyczne konczenie poziomu przez gre niezbyt mi przypadlo do gustu...W cataclysmie zawsze moglem naprodukowac sobie jednostki na zapas itp... a tu lipa :/ Poza tym czy mi sie zdaje czy ktoś zapomnial wprowadzic tu kompresję czasu ????
Mat3mAn [ Pretorianin ]
Kurde a mi sie nieche odpalic gierka :(Włanczam i po chwili mignie raz i wraca do windy i zmienia mi rodzielczosc moze znacie na to jakis sposub.Ponize pokazuje wam loga z errora.
HOMEWORLD2.EXE caused a Breakpoint in module DEBUG.DLL at 0167:007d19b7.
Error occurred at 9/21/2003 19:13:22.
HOMEWORLD2.EXE, run by Mateusz.
Microsoft Windows 98.
1 processor(s), type 586.
192 MBytes physical memory.
MiniDump failed to save.
Registers:
EAX=00000000 CS=0167 EIP=007d19b7 EFLGS=00000202
EBX=00000000 SS=016f ESP=00d2f1a4 EBP=00d2fc5c
ECX=7c014444 DS=016f ESI=00000004 FS=40af
EDX=bffc9490 ES=016f EDI=000003ee GS=0000
Bytes at CS:EIP:
83 4d fc ff 8d 8d 5c fe ff ff e8 9b fc ff ff 8b
Call Stack:
Stack dump:
00d2f1a4: 007619a0 0257d8d0 00d2fca8 62616e75 7420656c 7263206f 65746165 75627020
00d2f1c4: 72656666 bff74100 bffc9490 bff7b796 bff713e2 00000167 bff712c5 00004200
00d2f1e4: bff713ee 00000167 bff7a2e3 00d2f224 81805050 8185abc4 c1735660 00d2f224
00d2f204: bff7a10e bff7b326 81805000 00000000 00000084 8185abc8 8185abc8 8185abc4
00d2f224: 00000000 bff7ce98 81805000 00000000 8185abc8 bff7cf36 8185abc8 bff7ffce
00d2f244: 8185abc8 8185abc8 bff80288 bff713e2 00000167 bff712c5 00003e4e c1735660
00d2f264: bff765d5 8184c0f4 8185abc8 bff80249 0000034e 00000001 00000000 bff7e197
00d2f284: 00d2f298 00d2f2f4 7c049240 00000004 00000004 01465b28 7c02cf72 0146034e
00d2f2a4: 00000000 00000000 bff7b9c5 81854c3c 00000090 7c01605e 015601ec 7c015c10
00d2f2c4: 00000004 7c015c2d 00000000 7c0495e8 7c02cf72 00000000 00d2f2cc 7c006ebd
00d2f2e4: 00d2f330 7c006ebd bff7b9c5 81854c08 7c0495e8 7c0011ec 01570ef0 00d2f340
00d2f304: 7c013947 00000014 7c01446e 7c0495e8 7c014444 00000001 1000209c 7c02cf72
00d2f324: 00000000 00d2f318
Module list: names, addresses, sizes, time stamps and file times:
D:\HOMEWORLD2\BIN\RELEASE\HOMEWORLD2.EXE, loaded at 0x00400000 - 3530752 bytes - 3f3c3875 - file date is 9/19/2003 01:18:58
D:\HOMEWORLD2\BIN\RELEASE\PLATFORM.DLL, loaded at 0x00780000 - 98304 bytes - 3f3c346d - file date is 8/14/2003 18:16:30
D:\HOMEWORLD2\BIN\RELEASE\MEMORY.DLL, loaded at 0x007a0000 - 33280 bytes - 3f3c341b - file date is 8/14/2003 18:15:08
D:\HOMEWORLD2\BIN\RELEASE\LOCALIZER.DLL, loaded at 0x007b0000 - 94208 bytes - 3f3c3468 - file date is 8/14/2003 18:16:26
D:\HOMEWORLD2\BIN\RELEASE\DEBUG.DLL, loaded at 0x007d0000 - 10752 bytes - 3f3c3417 - file date is 8/14/2003 18:15:04
D:\HOMEWORLD2\BIN\RELEASE\FILEIO.DLL, loaded at 0x007e0000 - 155648 bytes - 3f3c3461 - file date is 8/14/2003 18:16:18
D:\HOMEWORLD2\BIN\RELEASE\ZLIB.DLL , loaded at 0x00810000 - 49152 bytes - 3f3c344d - file date is 8/14/2003 18:16:00
D:\HOMEWORLD2\BIN\RELEASE\OBJECTS.DLL, loaded at 0x00820000 - 1093632 bytes - 3f3c358d - file date is 8/14/2003 18:21:20
D:\HOMEWORLD2\BIN\RELEASE\LUA.DLL , loaded at 0x009d0000 - 73728 bytes - 3f3c3472 - file date is 8/14/2003 18:16:36
D:\HOMEWORLD2\BIN\RELEASE\LUACONFIG.DLL, loaded at 0x009f0000 - 53248 bytes - 3f3c3476 - file date is 8/14/2003 18:16:40
D:\HOMEWORLD2\BIN\RELEASE\UTIL.DLL , loaded at 0x00a00000 - 36864 bytes - 3f3c3489 - file date is 8/14/2003 18:16:58
D:\HOMEWORLD2\BIN\RELEASE\HW2BOX.DLL, loaded at 0x00a10000 - 9728 bytes - 3f3c3486 - file date is 8/14/2003 18:16:56
D:\HOMEWORLD2\BIN\RELEASE\DIVXMEDIALIB.DLL, loaded at 0x00a20000 - 86016 bytes - 3f3bc007 - file date is 8/14/2003 18:08:56
D:\HOMEWORLD2\BIN\RELEASE\DIVXDECODER.DLL, loaded at 0x00a40000 - 397312 bytes - 3f3bc002 - file date is 8/14/2003 18:08:56
D:\HOMEWORLD2\BIN\RELEASE\FILEPARSER.DLL, loaded at 0x00ab0000 - 86016 bytes - 3f3bc005 - file date is 8/14/2003 18:08:56
D:\HOMEWORLD2\BIN\RELEASE\GSLOBBY.DLL, loaded at 0x00ad0000 - 135168 bytes - 3f3c3510 - file date is 8/14/2003 18:19:14
C:\WINDOWS\SYSTEM\DXDIAGN.DLL , loaded at 0x02fb0000 - 1638400 bytes - 3dedc9c7 - file date is 12/12/2002 00:14:32
D:\HOMEWORLD2\BIN\RELEASE\GL.DLL , loaded at 0x03460000 - 294912 bytes - 3f3c35a0 - file date is 8/14/2003 18:21:38
D:\HOMEWORLD2\BIN\RELEASE\SEFDAUDIO.DLL, loaded at 0x04b50000 - 40960 bytes - 3f3c34d7 - file date is 8/14/2003 18:18:16
D:\HOMEWORLD2\BIN\RELEASE\CONSOLE.DLL, loaded at 0x10000000 - 5632 bytes - 3f3c3514 - file date is 8/14/2003 18:19:18
C:\WINDOWS\SYSTEM\KSUSER.DLL , loaded at 0x5ef80000 - 4096 bytes - 3dedcbf7 - file date is 12/12/2002 00:14:32
C:\WINDOWS\SYSTEM\OLEAUT32.DLL , loaded at 0x65340000 - 929792 bytes - 3ab29d2e - file date is 8/23/2003 19:18:48
C:\WINDOWS\SYSTEM\NVOPENGL.DLL , loaded at 0x69500000 - 3137536 bytes - 3dd971bf - file date is 11/18/2002 14:15:00
C:\WINDOWS\SYSTEM\WININET.DLL , loaded at 0x70200000 - 587264 bytes - 3bdec7fa - file date is 10/30/2001 00:00:00
C:\WINDOWS\SYSTEM\SHLWAPI.DLL , loaded at 0x70bd0000 - 391168 bytes - 3bdec7fa - file date is 10/30/2001 00:00:00
C:\WINDOWS\SYSTEM\CRYPT32.DLL , loaded at 0x71450000 - 372496 bytes - 3bdec7fb - file date is 10/30/2001 00:00:00
C:\WINDOWS\SYSTEM\WSOCK32.DLL , loaded at 0x75e40000 - 40960 bytes - 379e4b1e - file date is 8/23/2003 18:26:20
C:\WINDOWS\SYSTEM\WS2HELP.DLL , loaded at 0x75e80000 - 24576 bytes - 379e4b1e - file date is 5/5/1999 22:22:00
C:\WINDOWS\SYSTEM\WS2_32.DLL , loaded at 0x75ea0000 - 73728 bytes - 379e4b1e - file date is 5/5/1999 22:22:00
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSVCRT.DLL , loaded at 0x78000000 - 266293 bytes - 36b69d5d - file date is 9/21/2003 19:04:38
C:\WINDOWS\SYSTEM\OPENGL32.DLL , loaded at 0x78a40000 - 753808 bytes - 379e4b02 - file date is 5/5/1999 22:22:00
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSWSOCK.DLL , loaded at 0x794d0000 - 86016 bytes - 379e4afb - file date is 5/5/1999 22:22:00
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSOSS.DLL , loaded at 0x79e60000 - 151552 bytes - 379e4af7 - file date is 5/5/1999 22:22:00
D:\HOMEWORLD2\BIN\RELEASE\MSVCR70.DLL, loaded at 0x7c000000 - 344064 bytes - 3c36e574 - file date is 8/14/2003 18:08:58
C:\WINDOWS\SYSTEM\IMAGEHLP.DLL , loaded at 0x7cd80000 - 114688 bytes - 379e4ae3 - file date is 5/5/1999 22:22:00
C:\WINDOWS\SYSTEM\GLU32.DLL , loaded at 0x7d350000 - 141248 bytes - 379e4ae1 - file date is 5/5/1999 22:22:00
C:\WINDOWS\SYSTEM\DCIMAN32.DLL , loaded at 0x7e250000 - 24576 bytes - 379e4adc - file date is 5/5/1999 22:22:00
C:\WINDOWS\SYSTEM\RPCRT4.DLL , loaded at 0x7fb90000 - 339968 bytes - 379e4ad0 - file date is 5/5/1999 22:22:00
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPR.DLL , loaded at 0x7fbf0000 - 57344 bytes - 379e4ad0 - file date is 5/5/1999 22:22:00
C:\WINDOWS\SYSTEM\CRTDLL.DLL , loaded at 0x7fc00000 - 184320 bytes - 379e4ad0 - file date is 5/5/1999 22:22:00
C:\WINDOWS\SYSTEM\SHELL32.DLL , loaded at 0x7fcb0000 - 1409024 bytes - 379e4ad0 - file date is 5/5/1999 22:22:00
C:\WINDOWS\SYSTEM\OLE32.DLL , loaded at 0x7ff20000 - 790528 bytes - 379e4acf - file date is 5/5/1999 22:22:00
C:\WINDOWS\SYSTEM\NVDD32.DLL , loaded at 0x83ecd000 - 2228224 bytes - 3dd97083 - file date is 11/18/2002 14:15:00
C:\WINDOWS\SYSTEM\NVARCH32.DLL , loaded at 0xb00b0000 - 5632 bytes - 3dd96dd0 - file date is 11/18/2002 14:15:00
C:\WINDOWS\SYSTEM\DDRAW.DLL , loaded at 0xbaaa0000 - 384000 bytes - 3dedc926 - file date is 12/12/2002 00:14:32
C:\WINDOWS\SYSTEM\DSOUND.DLL , loaded at 0xbeaf0000 - 475648 bytes - 3dedc967 - file date is 12/12/2002 00:14:32
C:\WINDOWS\SYSTEM\COMCTL32.DLL , loaded at 0xbfb70000 - 569616 bytes - 3bdec7fa - file date is 10/30/2001 00:00:00
C:\WINDOWS\SYSTEM\WINMM.DLL , loaded at 0xbfdf0000 - 65536 bytes - 379e4ace - file date is 5/5/1999 22:22:00
C:\WINDOWS\SYSTEM\VERSION.DLL , loaded at 0xbfe70000 - 24576 bytes - 379e4acd - file date is 5/5/1999 22:22:00
C:\WINDOWS\SYSTEM\ADVAPI32.DLL , loaded at 0xbfe80000 - 65536 bytes - 379e4acd - file date is 5/5/1999 22:22:00
C:\WINDOWS\SYSTEM\NTDLL.DLL , loaded at 0xbfee0000 - 20480 bytes - 3546ab93 - file date is 5/5/1999 22:22:00
C:\WINDOWS\SYSTEM\GDI32.DLL , loaded at 0xbff20000 - 155648 bytes - 353ec272 - file date is 5/5/1999 22:22:00
C:\WINDOWS\SYSTEM\USER32.DLL , loaded at 0xbff50000 - 69632 bytes - 379e4acd - file date is 5/5/1999 22:22:00
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL , loaded at 0xbff70000 - 475136 bytes - 371fc2b3 - file date is 5/5/1999 22:22:00
Juzio [ Generaďż˝ ]
cioruss--> wiem ze to dziwnie brzmi, ale jest ten Destroyer - nazwa moze byc mylaca, bo nie jest to tak jak np w GW gdzie niszczyciele byly potega. Te w Homeworld bardziej odpowiada tym wspolczesnym. Jesli chodzi o wielkosc jest mniejszy od Cariera.
Dla wszystkich screen , na tle baza z 4 misji :)-------------------------->
cioruss [ oko cyklopa ]
Juzio -> haha, faktycznie. musialem to pudlo rozwalic zamim je zauwazylem ;)
a swoja droga to zaczynaja mnie juz denerwowac misje, w ktorych z gory wiadomo, ze przeciwnikow sie nie pokona.mam na tyle silna armie, ze nie ponosze strat, a przeciwnik caly czas sie regeneruje. mozna wtedy ustawic sobie widoczek na jakas eskadre gunshipow, zrobic zooma i rozkoszowac sie pieknem grafiki, ale czy to o to chodzi?
jeszcze 3 misje, jak skoncze je w 3h a nie w 10 to uznaje, ze relic poszedl na latwizne i wydal gre z sinle wepchanym na sile do (pewnie) dobrego multi.
Sabathius [ gdzie jest rooda? ]
powtórzę trzykrotnie dla podkreślenia wagi wypowiedzi:
GENIALNE GENIALNE GENIALNE
biorę urlop...
cioruss [ oko cyklopa ]
Sabathius -> ale dlaczego?
Sabathius [ gdzie jest rooda? ]
cioruss -->> dlatego że to samo ale bardziej wypolerowane - miód z benzyną po prostu
trustno1 [ Born Again ]
...ale haegemonia miala ladniejsze otoczenie
p
Sabathius [ gdzie jest rooda? ]
... ale była skomplikowana jak konstrukcja cepa
cioruss [ oko cyklopa ]
Sabathius -> pomysl z urlopem nie jest zly, wczoraj znow dorwalem sie wieczorkiem do kompa i tak jakos zeszlo do poznych godzin nocnych..
co do polerowania: chyba w trakcie urwali prawe lusterko i wybili przednia szybe, bo jak inaczej okreslic brak mozliwosci przyspieszenia czasu?
po wczorajszej (dzisiejszej?) nocy powtorze to, co powiedzialem wczesniej o nierownym poziomie trudnosci.
MEGA SPOILER
misja 11: troche wtopilem i zamiast wyslac sonde polecialem sobie na zwiad paroma Dest i 2x BC + Deadnaught + co-tam-jeszcze-mialem. wykrylem wroga jak wylazil z hyperspace i nawet nie zdarzyl sie obrocic ;) walka trwala baardzo krotko, zbieranie szczatkow 5x dluzej (ten cholerny brak "turbo")
myslalem, ze juz bede tak pedzil do przodu gdy utknalem na...
misja 12: podstawowym bledem bylo zalozenie, ze ta misje mozna przesjc jak poprzednia: "na hura" ;) jest to chyba jedyna misja, gdzie warto zagrac w defenzywie, ewentualnie szarpac wroga malymi eskadrami pulse gunshipow (6 szt rozbija 4 pozostawione bez obstawy destr bez strat wlasnych). wpadlem na to dopiero przy 3 podejsciu, wczesniej mialem niemile zderzenia mojej floty z przynajmniej 6 BC w towarzystwie dest.
nic, fajna misja, wymagjaca czegos wiecej jak pospolite ruszenie. myslalem, ze tak juz bedzie do konca, kiedy..
misja 13: co tu duzo pisac, ciach ciach i po krzyku. taka klimatyczna mapka, polecialem pozwiedzac koleczo i napatoczylem sie na shipyard, dlugo nie pociagnal... flak frigate dopelnily reszty ;)
misja 14: zapowiadala sie super- final fight z tym zlym o prym nad... :D
poniewaz mialem ponad 100k nadmiaru $$ zbudowalem wiezyczki, ile sie dalo. to cos z lewej strony mapy szybko przeszlo do historii, liczylem na wielka bitwe ze statiem flagowym przeciwnika, wiec poslalem mu wszystkie wiezyczki tak o, dla zabawy. komputer chyba zglupial do reszty, bo moja flota bez strat wlasnych (!) zniszczyla mu wszystkie capital ships w czasie, kiedy on zastanawial sie ktora wiezyczke zestrzelic jako pierwsza. pelne rozczarowanie.
za latwo.
misja 15: o, tutaj sobie dalem spokoj. zdaje sie, ze bledem jest ruszanie tego duzego cudenka :D, bo w 1 minute od chwili jak to pudlo zaczyna powoli przemierzac przestrzen w kierunku najblizszego celu pojawiaja sie 3 pajaki i 30 sec poziej >mission failed<. nic, dzisiaj po pracy sprobuje inaczej.
celem tego przydlugiego wywodu nie jest pokazanie mojej pseudo-wielkosci, a jedynie to, ze ta gra jest trybie single zwyczajnie za prosta i za krotka!
gdyby nie wywalili z programu przyspieszenia czasu, to mozna byloby skonczyc HM2 w 15h (jak nie mniej)!
licze na to, ze multi okaze sie mega miodny.. za 2 tygodnie bede w lanie na 300 osob - tam znajdzie sie ktos, kto sprowadzi mnie parteru :)
no bo ile mozna grac z komputerem?
Sabathius [ gdzie jest rooda? ]
cioruss -->> problem przyśpieszenia czasu w ogóle mnie nie rusza, to jest właśnie magia homeworlda - osobiście mogę przez pół godziny (wciągając kanapki or something) gapić się na workera obrabiającego asteroidy - kosmiczna nostalgia
cioruss [ oko cyklopa ]
Sabathius -> przemyslalem to i stwierdzam, ze masz calkowita racje. ale jak cos jeszcze strzela, to juz poezja :)
cioruss [ oko cyklopa ]
no.. i.. tego.. wczoraj wciagnalem cale 3 tabliczki czekolady + 2 wielgachne buly, dzisiaj pizza pewnie :))) tak, tak, ta gra jest wypasna :P
voyager90 [ Pretorianin ]
Czy da sie w H2 zmienic glebie barw 16 , 32 bit bo nie widze tam takiej opcji ??
Czy tez macie takie niewyrazne i rozmyte te biale napisy podczas gry czy to tylko cos u mnie tak jest ...praktycznie sa nieczytelne ;/
cioruss [ oko cyklopa ]
voyager90 : tez takie odnosze wrazenie..
o ile jednostki, eksplozje itp sa, zdaje sie, w 32 bitowym kolorze, to tla maja jak nic 16bit - sprawdzalem na kartach ati i geforce.
albo to wina kompresji, albo zwyczajnie sa w 16 bitach :) zaraz poszukam na forum sierry, moze cos tam napisali juz..
jednak nie spotkalem sie z zadnymi problemami z napisami, sprawdz, czy masz ostatnie wersje sterownikow (jak tak, to wroc do poprzednich, vide ati cat 3.7 ;))
cioruss [ oko cyklopa ]
troche mnie wycielo ze swiata..
szybki wglad na forum sierry (do ktorego linka podac nie moge ;) ) i juz jest odpowiedz:
problem z 16-bit tlami lezy w z-buforze, ktorego wartosc jest przypisywana przez sterowniki na "force-16 bit"
posiadacze gf`ow moga zassac detonatory 44.03 (www.nvidia.pl) i ustawic je na "quality mode" (zakladka zaawansowane w panelu), lub uzyc riva tunnera (www.guru3d.com).
posiadacze radkow moga sprobowac radlinker`a - czy to dziala powiem jutro, jak sprawdze w domciu po pracy.
w dwoch poprzednich przypadkach nalezy ustawic z-buffor na "force-24(lub 32 - przyp. moj ) bit".
moze to komus pomoze ;)
cioruss [ oko cyklopa ]
sprobowalem i nic nie pomoglo.
merkav [ Aguś ]
Muahahaah mam ja !!! Tydzien sie sciagala ale bylo warto ! Juz 4 misja i nie moge sie oderwac :))))
Trapez [ ND4SPD ]
Mam pytanko odnośnie 9 misji (więc dla ludzi którzy tam nie doszli będzie to >SPOILER<).
Dla przypomnienia: mam obronić i zreperować duży stateczek. Wróg dostaje sie w jego pobliże za pomocą hyperspace gates, których zniszczenie jest przy okazji jednym z celów pobocznych tej misji. W sensors menadżerze pokazanych jest bodajże pięć takowych i po ich rozwaleniu cel poboczny uważany jest za zaliczony. Tylko że stateczki wroga dalej dziarsko nadlatują. Polatałem trochę i znalazłem kolejne hyperspace gates, rozwaliłem pare. Efekt? z tamtego rejony po chwili znowu pojawiło się parę eskadr wroga. Mam w związku z tym pytanie: czy jest w ogóle .sens bawić się w rozwalanie tych bram? Czy skoncentrować się tylko na naprawieniu tego bydlaka? Z goory thx
cioruss [ oko cyklopa ]
Trapez ->
przeciwnicy nie biora sie z kosmosu :)
hyperspace gates dzialaja w ten sposob, ze szybko przenosza jednostki w obrebie jednej mapy (generalnie): od "drzwi wejsciowych" do "wyjsciowych". bodajze, zebym nie sklamal, na tej mapie jest kilka carrierow + shipyard, ktore zakotwiczyly gdzies na krancach.. poszukaj dokladniej, wyslij kilka sond.
ja zrobilem tak, ze wycofalem wszystko (wlacznie z matka i naprawianym okretem) na poludnie dzieki czemu zdobylem nowe mineraly + zbudowalem tylko jedna linie obrony! to bardzo wazna sprawa, bo pozwala powstrzymac spore ilosci nieprzyjacielskiego zlomu stosunkowo niskim kosztem.
Lindil [ WCzK ]
Cioruss-> Powiedz Ty mi, jak defensywnie przeszedłaś 12 misję? Mimo wybudowania 20 wieżyczek + do oporu wszystkiego innego, zawsze nadlatujące równocześnie z trzech stron ok. 6-8 pancerników i tyleż niszczycieli rozwala mi flotę w pare chwil. Żeby nie te hordy myśliwców i bombowców to jeszcze bym sobie poradził, ale tak nie ma szans - 3 do jednego to trochę za dużo. Byłem nawet blisko próbując z innej strony - od razu wysłałem wszystko co miałem do dwóch zajętych przez wroga pól asteroidów, gdzie bez strat własnych rozwaliłem mu coś 6 niszczycieli i 3 pancerniki wraz z lotniskowcem i stocznią. W trakcie demolki pojawiły się posiłki [nie dla mnie, ma się rozumieć:D], więc podałem tyły, aby podreperować swoje statki. Dzięki temu komuter rozdzielił swoje siły, więc z posłaniem do piachu kolejnych ok. 10 capshipów nie było problemów, zwłaszcza, że dobudowałem sobie w międzyczasie kilka fregat jonowych. Po chwili niestety nadleciała reszta wrogiej floty - 3 pancerniki + 4 niszczyciele i dwie fregaty. Moje siły były w takim stanie, że po starciu pozostał mi jedynie dreadnought. Zacząłem się nawet jednak cieszyć, bo wyglądało, że to już wszystko co komputer dla mnie przygotował. Za wcześnie oczywiście, bo okazało się, że miał pod ręką jeszcze jeden niszczyciel;) I to nie byłby nawet koniec świata, gdyby w tym momencie nie pojawiła się chmara wrogich bombowców, dzięki której po raz 5 dzisiaj obejrzałem sobie napis mission failed.
Tak przy okazji, powiedzcie, jakie są wasze limity statków. Wydaje mi się, że komputer określa ich maksymalną liczbę w zależności od mocy sprzętu, bo zdarzyło mi się, że po wczytaniu misji dozwolona ilość jednostek spadła mi o połowę [myśliwce z 14 eskadr do 7, fregaty z 21 do 14 itd.].
Trapez [ ND4SPD ]
cioruss --> thx, przetestuje Twój sposób i powiem jak sie sprawdza :)
Bojakki [ Chor��y ]
Moje wrazenia sa bardzo pozytywne. Co tu duzo mowic - WYPAS! Grafika przesliczna, grywalnosc znakomita. Puszcze gre w siec i powoli bede czynil przygotowania do multiplayerka:)
jesli chodzi o wymagania to u mnie na AMD 2600, 512 DDR RAM i GF 4 128 DDR, gdy wezme wsyztsko na full nic nie skacze, nawet nie czuc momentu saveowania:) Ja na razie gra ta ma u mnie 3 pozycje zaraz po Starcrafcie i Diablo:)
Za ok. 3 przyjdzie do mnie oryginal to powiem Wam jak wyglada spolszczenie.
cioruss [ oko cyklopa ]
UWAGA BEDA SPOILERY
Lindil ->
wybacz, ostatnio cienko z czasem stoje, netu w domciu nie mam (przez jeszcze tydzien), a w pracy dopiero dzisiaj mam 10 min wolnego.
wracajac do sprawy ;)
misja 12.. aha. glowna linie obrony ustawilem na wysokości najblizszego pola mineralow (po lewej, jesli matka jest na poludniu mapy, a baza na polnocy).
zbudowalem max ion frig + dest + gunship + wiezyczki, ktore mialy pierwotnie bronic jedynie zloz mineralow. 5x gunship poslalem na polnoc mapy, zeby odciac wroga od zaopatrzenia, co - o dziwo - zdaje sie pomagac. pozostale gunshipy dzialaly jako wabiki. teraz tak: wszystkie jednostki mialy taktyke passive, a ja sam definiowalem cele (all na 1) - zapewnia to spojnosc szyku. teraz caly trik polega na wciagnieciu malej ilosci jednostek przeciwnika w nasze sidla ;) lecimy eskadra mysliwcow i atakujemy cos duzego i kiedy dostajemy baty wciskam 'D' odsylajac statki do carrierow, ktore schowane sa za moja linia maginot`a :)) przeciwnik albo posle sama oslone, albo (predzej) poleci czyms wiekszym w poscig. jesli to pierwsze to straci kilka stateczkow (wiezyczki), jesli to drugie, to nastepuje kasacja kolejno: BC, DEST, CARR.
w ten prosty sposob mozemy spokojnie odeprzec ataki malych grup uderzeniowych. jesli dodatkowo zaprzatniemy kilka collectorow do naprawy, to mozemy byc spokojni o wygrana. warto tez na sam poczatek wystawic drednaughta (juz zapomnialem jak to sie pisze :P) przed pierwsza linie, zeby przyjal na siebie pierwsza salwe. ma chopak solidny pancerz wiec wytrzyma, a w tym czasie pozbedziemy sie BC i paru DEST (reszta sie nie liczy :D ) - tylko pamietaj, zeby pozniej go naprawic :))
pozniej pojawiaja sie posilki i zlatuja sie z calej mapy shipyardy. nie wiem, czy to bug, ale jak ja gralem, to kilka z nich zatrzymalo sie w polowie odleglosci miedzy swoja baza a matka... wiec polecialm do nich :P
i jeszcze taka mala uwaga: rozwalony capital-ship zostawia po sobie troche smiecia. kilka pylkow po 80$ i jeden lub dwa po 1050/2500$. radze zbierac to recznie, bo collectory sa leniwe i olewaja lakome kaski na rzecz malo wartego smiecia. pamietaj tez, zeby pozniej, przed koncem misji, ując w pole widzenia (koniecznie sondami) mozliwie najwiekszy obszar mapy - dopiero wtedy mozesz miec pewnosc, ze zbierzesz wszystkie mineraly.
.. a 15 misji nawet nie ruszylem ;(
Bri [ Konsul ]
witam
ja zacząłem dopiero przedwczoraj wracać do domu ::)
gra jest świetna i boska, i love her. hw po takim faceliftingu że oczy wyłażą
mam amd 1800+xp, radka 9000 64mb, 512 pc333 ddramu i tylko podczas autosave coś mi łapie na półtorej sekundy. gram na 1024 rozdzielczości w max detalach i jak na razie nie zauważyłem żeby coś było 16-bitowe, zresztą zawsze ustawiam radkowi większe bufory (k,w,z i inne takie włączam), nie wiem jak jest z antyaliasingiem bo ja ustaiwma sterowniki na "zależne od aplikacji" a w opcjach hw2 nie ma takich ustawień. no i problem z odświeżaniem ale to się obejdzie
dotarłem do 3 misji po godzince z hakiem ale szłem na ślepo, zacznę sobie raz jeszcze z rozmysłem. pierwszy hw był prostszy bo dopiero w 8 misji były poważne problemy a tu ledwo trzecia i klops - skąd tyle ludu
za to pograłem w skirmisha z kompem i dochodzę do wniosku że nie ma co budować fregat jonowych (chyba że 6 na raz) ani gunshipów zwykłych (chyba że jako wiążące wrogie muchy) na myśliwce są flak fregaty na iine rzeczy są destroyery i battle cruisery. wrogom należy rozwalić podsystem sterowania bronią i przejąć go zanim ucieknie.
szkoda że nie da się grać singla drugą nacją... a właściwie skąd wiadomo że obie strony konfliktu to ludzie? ja wolę sądzić że rozwalam kosmitów ::D
a miałem grać w MTW:VI
Esqualante [ Jyhad Baghadyr ]
Ech, ja tez chce!!! A dopiero zaczalem sciagac!!! Nie moge sie doczekac!!!!
Kargath [ Centurion ]
Skónczył ktoś 15 misje ?
Bo ja już ją zaczynam chyba z 10 raz i za każdym razem mission failed
Wszystko jest pieknie dopóki nie pojawiają sie te 3 działa - wtedy już jest pozamiatane
Sqlim [ Pretorianin ]
heh... strategiem nie jestem, ale gra mi się bardzo podoba, ale mam z nią 'małe trudności' ...więc... wie ktoś może gdzie można znaleźć jakieś kody/trainery do tej gry ?? albo może podpowie mi jakąś błyskotliwą i b. dokładną strategię dotyczącą 3rd misji:P
Vein [ Sannin ]
wiadomo że to sa luzdie z tych pieknych filmikow pomiedzy misjami... :P
boro [ Generał ]
Gierka piekna, wrecz przepiekna !!!
HW i HWC byly b.dobre (juz wtedy mi sie wydawalo, ze poza rozdzielczoscia tekstur juz niczego nie mozna w nich poprawic), a jednak HW2 powalil je na kolana.
Jest jedna rzecz, ktora mi sie b. podobala w HWC, a brakuje jej w HW2 - zdobywanie doswiadczenia przez jednostki. Mialem nadzieje, ze ta opcja (czesto pojawiajaca sie w RTSach) zostanie i tu zaiplementowana.
niestety, jak do tej pory najwiecej pogralem sobie w PLAYERvsCPU, i obecnie wisze w 3 misji - nie nadazam z odbiciem shipyard'u, a i tak wszystko mi kosza...
jak sobie poradziliscie z ta misja??
pozdrawiam
boro
merkav [ Aguś ]
Wszystko elegancko ... ale gra jest... za prosta :( Po tylu latach oczekiwalem wiecej...
Sqlim [ Pretorianin ]
za prosta ...BUAHAHAHA (??:p) (ale raczej to ja się nie znam:)
btw: może ktoś mi pomóc ?? ^^^ ?? :o/
ProGamer [ Chor��y ]
Jeżeli ktoś wie skąd sciągnąć 4 i 5 cześć ripa CLASS błagam o odzew [email protected] błągam sciągam tą gre odkąd powastał ten wątek a teraz mi tak mało brakuje :((
boro [ Generał ]
no dobra - bez spojlerow poradzilem sobie z 3 misja - ale tylko dzieki temu, ze wiedzialem juz dokladnie gdzie i kiedy beda sie pokazywac wroie jednostki i czekaly tam juz na nie moje corvety i fregaty
teraz sie mecze z misja 7 - drelicts - moze "mecze" to za duzo powiedziane bo mam juz kilka pomyslow na zwyciestwo tak wiec trzeba tylko do domu uciekac z pracy :D
pozdrawiam
boro
Paul12 [ Buja ]
Demo przeszedłem, bardzo mi się podobało. Zwłaszcza moment w drugiej misji, kiedy miałem ochronić transportery i z pomocą przyleciały mi Fregaty. Świetny klimat i rozmach, muszę mieć tą grę!
Trapez [ ND4SPD ]
A ja wisze ciągle na 12 misji, opisana przez cioruss'a taktyka w ogóle sie u mnie nie sprawdza, bo przeciwnik zaczyna mnie atakować zanim zdążę rozstawić choćby połowe dostępnych wieżyczek. Wpierw puszcza bombery a za chwilę zaczyna się akcja z niszczycielami no a potem przylatuje lekko licząc 6 battlecruiserów i te nawet jeszcze uda mi sie rozwalić. Tylko że po tej całej akcji zostaje mi tylko Dreadnought i to też mocno nadwątlony, produkcja nie nadąża, a te frędzle dosyłają wciąż nowe jednostki. Proobowałem numeru z Gunshipami i owszem działa, ale tylko połowicznie, bo faktycznie część wojsk przeciwnika na nie leci, ale reszta woli rozwalić mi statek matke co zresztą jej się często udaje. To takie sztuczne zawyżanie poziomu trudności gry, bo AI jest cienkie jak portfel emeryta i w player vs. cpu spokojnie można rozpykać kompa na poziomie ekspert, a w kampani te braki w AI nadrabiane są podwajaniem i potrajaniem sił przeciwnika.
cioruss [ oko cyklopa ]
Czolem Chlopaki,
wstyd sie przyznac, ale od ostatniego wpisu spedzilem przy kompie raptem 30 minut (hl2 aplpha). robota + studia + kobieta = zawalony HW :(
i nie wyglada na to, zeby mialo sie to szybko zmienic :((( a meczy mnie ta 15 misja, mam kilka pomyslow jak ja ruszyc - tylko ten czas...
Trapez -> nie poddawaj sie, najwyzej wroc do misji 10/11 i tam postaraj sie zbudowac jakas solidna armie, aby na poczatku 12 bylo lekko lzej :D przypominam o uzywaniu carrierow i dokowaniu uszkodzonych statkow!
Lindil [ WCzK ]
U mnie to zadziałało. Wieżyczki zdążyłem wybudować, a nawet zamieniłem wszystkie 19 swoich flak frigates na te z działem jonowym. Wogóle miałem napisać jak sobie poradziłem już dawno temu, ale zjadło mi wtedy posta;) W każdym razie wysyłanie sensor drones w celu odkrycia wszystkich surowców, aby zebrać je po ukończeniu misji, jest chyba bez sensu. Kończąc 12 miję na mapie nie miałem ŻADNEGO asteroidu, wszystkie zjadł mi komp, a w kasie ok 2-3k RU. W następnej misji było to już ok. 80k, a wątpie, żeby tyle wyszło z rozwalonych statków wroga. Swoją drogą to 15 misji też nie dotykam, nawet mimo rewelacyjnego działa nowego statku matki, które z połowy planszy dwoma strzałami niszczy wrogi pancernik.
merkav [ Aguś ]
15 misja jest IMO jedna z prostrzych ... juz wiecej umiejetnosci wymagala misja z uratowaniem Sobana :)
cioruss [ oko cyklopa ]
Lindil -> asteroidy moze i byly puste, ale w przestrzeni powinno walac sie mase odlamkow, niektore wartosci nawet 2100 (jak pamietam, moge sie mylic) - praktycznie kazdy dest i bc zostawia cos takiego po sobie, jak go troszke pomeczyc ;)
merkav -> pewnie masz racje, tyle tylko, ze trzeba zaskoczyc jak dzialaja te cholerne triggery ...
Trapez -> wlasnie sobie przypomnialem, 11 misja pozwala rozwalic wszystkich przeciwnikow, zebrac co lata po kosmosie i NIE zakonczy sie, az nie wykonasz wyznaczonego zadania. daje to ladne pole do popisu, mozesz sie dobrze przygotowac, spokojnie - z glowa (pamietaj, ze wiezyczki NIE przechoda do kolejnej misji)
Trapez [ ND4SPD ]
cioruss --> po 11 misji mam wszystkie limity oprocz wiezyczek i utility zapelnione na max. Interceptory z Bomberami mniej wiecej poł na pół, korwety równiutko 50:50 gunshipy i pulse, fregaty po 6 flak, torpedo i ion + 2 defense field (z poprzedniej misji gdzie byly koniecznoscia) no i oczywiscie 2 battlecruisery i 5 niszczycieli, kasy jakies 80tys. No i jeszcze shipyard i carriera. Próbowałem wyciągać pojednyncze jednmostki wroga, ale zawsze zlatuje się cała armada (wcześniej czy później). Po prostu te drugie asteroidy są zbyt blisko i czasami te mniejsze jednostki podlatują za blisko i wabią całe to towarzystwo w moją stronę.
Misiak [ Pluszak ]
Witam
Mam pewnien malutki problem, ten sam co poruszyl Mat3mAn , ale ze mu nikt nie odpowiedzial wiec zadam te pytanie znow.
Co zrobic jesli podczas uruchamiania sie hm2 gra zacznie sie uruchamiac, mignie i wroci znow do windy ?
mam rive tnt m64, 192 mb ramu durona 800, i kupe pamieci virtualnej :PPP
Z gory dzieki
Pozdrawiam
Judith [ Gladiator ]
Trapez, włąśnie skończyłem 12 misję. Najlepszym sposobem było nigdzie się nie ruszać, zbudować sobie zaporę z wieżyczek obu typów i budować najwięcej carrierów jak się da. Ja mogłem mieć max 4. Na wyposażeniu miałem Dreadnoughta, 2 Battlecruiser'y i 4 niszczyciele. Do tego wybudowałem sobie ile się dało gunshipów (zwykych) i kazałem im eskortowac dreadnoughta. Całą cieżką artylerią - posuwałem się systematycznie i powolutku do przodu. Gunshipy niszczyły bombowce i myśliwce a moja wesoła armada całą resztę. W tej misji trzeba jak najszybciej zniszczyć Wrogi shipyard, a zaraz potem carrier'a, bo panowie wysyłąją na ciebie takie armie że zemrzec idzie.... W między czasie, zaraz po rozwleniu shipyardu wpadł na mnie Makaan, dostał w tyłek, uciekł, a ja resztką zapasów zbudowałem marine frigate i wyciągnąłęm Sobana. Napadła jeszcze na moją bazę małą flotylla, ale na szczęcie ion turret zdołały ją zatrzymać (ledwo!). I to tyle, :) Zmeczyłem się jak cholera, zacząłem grać o 21.00 a skończyłęm przed chwilą...
Vein [ Sannin ]
ehhh mial moze ktos tki problem ze np zrobil jakoies zadanie pred tym jak je dostal i potem nie mog lskonczyc misji ? np ja zzniszczylem wszystkie sily wroga, a po spelnieneiu glownego zadania dostalem "zniszcz wszystkie wrogie siły" ale NIE MA TUTAJ żADNYCH WROGICH SIŁ !! i nie moge skonczyc misji , moze ktos mi podpowie co teraz zrobic ?
tymczasowy225430 [ Junior ]
co cuz mnie sie ualo przjsc homeworalda 2 i jestem pod bardzo milym wrazeniem... polecam sie postarac i wtgrac... warto :)
Bri [ Konsul ]
hejka.
a ja zuważyłem że w HW nie było doświadczenia jednostek a w HW2 jest i naczej co by oznaczało "ELITE BOMBERS" ???? w przypadku moich bombowców już w 4 misji????
po za tym niestety musiałem spauzować (MTW: VI ::) + lokalizacja kontinjus), ale juz w sobotke bede sie pral z kumplem ::D
>> Vein >> może musisz zadanka robić w odpowiedniej kolejności? albo wskakuj w nadprzestrzeń.
>>misiak>> ja bym powiedział że masz ciut za słaba grafę, ale to może być wina windy. jaka masz? jak XP to raczej powinno ci chodzić (może wolniej ale zawsze) - odpaliłem u kumpla na durniu 600 + gf2mx200 + 400ramu i w 800x600 ze wszystkimi detalami dopiero przy dużej ilości jednostek coś łapie. zdefragmentuj dysk C: a swapa (plik wymiany) wrzuć na inna partycję.
pozdrówki
hierofania [ Legionista ]
Nie zauważyłem takiej rzeczy z jedynki, jak formacje. Może coś przeoczyłem?
merkav [ Aguś ]
Nie przeoczyles.... nie ma :(
Sabathius [ gdzie jest rooda? ]
hierofania -->> uproszczono zarządzanie formacjami, ale jak najbardziej są
merkav -->> gratuluję spostrzegawczości i proszę nie siać zamętu
merkav [ Aguś ]
Tia... uproszczone je tak bardzoe ze kazda klasa statkow ma po jednej .... Gdzie szpon, sfera czy chociaz najprostrza delta ??!! :(
Misiak [ Pluszak ]
Bri--> mam winde 2k, grafika jak grafika, ale mysle ze chyba mam za malo ramu :)
no nic bede musial poczekac do swiat Bozonaro... hmm Wielkanocnych na nowa karte graf i ram :P
Pozdr
Judith [ Gladiator ]
Misiak ---> "Homeworld 2 requires a PC running either Microsoft Windows XP, Windows 2000, Windows 98, or Windows Millennium Edition. It must also meet the following minimum requirements:
Intel Pentium III 833MHz or AMD Athlon 833MHz, 256 MB RAM, 32 MB OpenGL supported hardware, GeForce or better (with Transform and Lighting), ATI Radeon 7500 or better (with Transform and Lighting)."
Oto odpowiedź na twoje pytanie - Riva TNT2 nie ma zaimplementowanej funkcji hardware Transform & Lightning, stąd cienko chodzi...
Judith [ Gladiator ]
No i skończyłem Hw2, :). Cudne zakończenie, chociaż ostatnia bitwa nie była zbyt pasjonująca szczerze mówiąc... I w przeciwieństwie do singla - w multi komputer jest strasznie głupiuki. Gramy ostatnio z kumplem przez kabel i dajemy mu łupnia ile wlezie, na różnych ustawieniach :))
LooZ^ [ be free like a bird ]
WOW :) Powiem tyle :) Cos pieknego, pieknego i jeszcze raz pieknego :) Gralem u kumpla na max detalach i w rozdzialce 1024x768 czy jak to tam :) Cudo :) Kiedy chcial cos zrobic na kompie to przez 15 minut mowilem mu "juz, juz, jeszcze tylko tutaj polece, jeszcze tylko to rozwale" :)
Bri [ Konsul ]
może zmienimy charakter tego wątku na traktujący o tematyce gier homeworldo podobnych??
w kazdym bądź razie powróciłem do korzeni (czyli hw1), ach ta mgławica i te skubańce ::D (8 misja)
Judith [ Gladiator ]
Tak w ogle to w sklepach widziałem Homeworld Cataclysm a do niego dołączona jakaś nieopublikowana dotąd kampania - czy ktoś to już miał w łapkach? :)