Gordek [ Generaďż˝ ]
The Elder Scrolls III : Morrowind - cz. 013
Witam w wštku powięconemu najlepszemu eRPeGowi wszechczasów!
Po modyfikacjach i zamieszaniu z numeracjš - zmienilimy numerację :)
---------------------------------
LINKI
Link do polskiego konweretera modów:
www.morrowind.now.pl/pliki/download.php?op=getit&id=20
https://realms.proterians.pl/morrowind/ (made by Trollf)
https://morrowindgame.w.interia.pl/
www.morrowindlore.prv.pl
Polskie forum o morku: https://www.morrowind.g4ce.pl/forum/index.php
Patche można znaleć pod adresem:
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.1.0605.exe
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.2.0722.exe
Linki do map:
https://www.angelfire.com/empire/morrowind1/ (MAPA - wersja 612KB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_medium.jpg (MAPA -
wersja 3MB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_large.jpg (MAPA -
wersja 8MB)
Interaktywna mapa z lokacjami niezaznaczonymi na mapie dołšczonej do
gry:
https://www.m0use.net/~uesp/file.shtml?morrow/files/mim_hi.zip
https://www.morrowind.now.pl/pafiledb3/pliki/tesmap_hi.exe
Strona (chyba najbardziej przejrzysta) o wszystkich częciach TES:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/espmor.shtml
Strona z modami i nie tylko: https://www.rpgplanet.com/morrowind/
Strona z modami, bardzo dobrze zorganizowana:
https://www.morrowindfiles.com
Alchemia i tworzenie potionów:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/hints/mwalchemy.shtml
---------------------------------
KOMENDY KONSOLI
Jako, że było mnóstwo pytań dotyczšcych zaginionego/sprzedanego sprzętu
questowego oraz postaci, które zostały ubite "z rozpędu" a potem
okazywały się potrzebne, poniżej PROUDLY PRESENTS ;) odpowiednie
komendy do konsoli :
player->PlaceAtPC "identyfikator/imię" 1 10 1 - komenda "stawia" NPC-a
o danym identyfikatorze (w większoci wypadków jest identyczny z
imieniem i nazwiskiem) w iloci szt. 1 w odległoci (tylko
teoretycznie) 10 stóp. Pozwala wskrzesić ubitego wczeniej potrzebnego
NPC-a.
player->AddItem "identyfikator" X - gdzie "X" to iloć sztuk, a
identyfikator to ... identyfikator :D Do znalezienia w edytorze.
Komenda dodaje do inventory przedmiot w iloci podanej. Np. (niczego
nie sugeruję :>):
player->AddItem "Gold_100" 10000 - dodaje 10 tys. złota :)
UWAGA: identyfikator należy wpisywać w "" dlatego, że częć
identyfikatorów jest bez _ a tego nie przyjmuje konsola ! np. jeżeli
wpiszemy adamantium war axe - to nam powie żebymy spadali na drzewo.
---------------------------------
LISTA NAUCZYCIELI
Akrobatyka: Senyndie, Kwatery Wojowników, Vivek-Arena //
Alchemia: Abelle Chriditte, Komnsta Teleportacyjna, Twierdza
Valenvaryon // Przemiana: Seryne Relas, Tel Branora, Dom Seryne
Relas // Atletyka: Adibael Hainnabibi, Obóz Kaushtabibi //
Topór: Alfhedil Elf-Hewer, Falensarano // Tarcza:
Shardie, Fort Jeleni, Ald'ruhn // Broń Obuchowa: Ernse Llervu,
Vivek, Dzielnica więtego Delyna // Przywołanie: Methal Seran,
Ald-Ruhn, wištynia // Zniszczenie: Leles Birian, Wyspy
Askadyjskie // Zaklinanie: Qorwyn, Indoranyon // Walka
Wręcz: Taren Omothan, Klasztor Holamayan// Ciężka Zbroja:
Seanwen, Vivek-Arena, Sala Treningowa // Iluzja: Erer Darothril,
Sadrith Mora, Oberża Spronej Muriel // Lekka Zbroja: Aerin,
Maar Gan, Dom Cechowy Andusa // Długie Ostrze: Ulms Drathan,
Twierdza Armigers, Molag Maar // Celnoć: Missun Akin,
Falasmaryon, Chata Missun Akina // Handel: Ababael
Timsar-Dadisun, Obóz Zainab // Mistycyzm: Ardarume, Sadrith
Mora, Gateway Inn Western Wing // Przywrócenie: Yakin Bael, Vos,
Kaplica Vos // Zabezpieczenia: Hecerinde, Balmora, Dom Hecerinde
// Krótkie Ostrze: Todwendy, Balmora, Szczęcie Skazańca//
Skradanie: Khajiit Ri'Shajirr, Shenkowa Łopata, Caldera //
Włócznia: Mertis Falandas, Upiorna Brama, Wieża Zmierzchu //
Retoryka: Drzemka-w-Cieniu-Drzew, Sadrith Mora, Dom Rosomaka
Gildia Magów // Bez Zbroi: Khargol Gro-Boguk, Dagon Fel,
Niezamieszkała Wieża
---------------------------------
LISTA ARTEFAKTÓW
Broń:
Miecz Jednoręczny: Złote Ostrze : Skała Khartaga zadanie dla
Boethiaha zatopione ruiny daedryczne (NW od Hla Oad)
Włócznia: Włócznia Gorzkiej Litoci zadanie dla Sheogoratha - ukryta
kaplica w kanałach Dzielnicy więtego Delyna
Młot Jednoręczny: Zgniatacz Czaszek, Grobowiec Rodziny Omaren
Miecz Dwuręczny: Charyzmer, Jakinia Abanabi
Krótkie Ostrze:Kieł Haynekhtnameta Mamaca, Kaplica Pogršżonych Snów
Buława: Buława Molag Bala zadanie dla Molag Bala w Yansirramus (na
zachód i troszkę na południe od Tel Aruhn dwie wyspy dalej)
Zbroje:
Ciężki Pancerz: Kirys Bogów- podziemia Grand Council Chambers(jak się
to kufa nazywało?:) - Ebonheart, Smoczy Kirys (ciężka zbroja), Grota
Mudan (SW od Vivek na malutkiej wysepce wejcie pod wodš)
redni Pancerz: Ebonowa Zbroja,Góra Assarnibibi
Lekki Pancerz: Skóra Hircyna,szafa w wieży Tel Fyr,Buty Apostoła
Twierdza Berandas
Hełm Oreyna Niedwiedziej Łapy (ciężka zbroja) -------> misja dla
Malacatha w daedrycznych ruinach Assurdirapal
Szaty: Szata Smoczej Dumy, Tel Naga, Sadrith Mora
Tarcze: Opoka Eleidona, Ibar - Dad
Gemy: Gwiazda Azury, wištynia Azury (opis questu poniżej)
---------------------------------
DWEMEROWA ŁAMIGŁÓWKA
Łamigłówka(kostka) znajduje sie w ruinach na wschód od Fortu
Ksieżycowego. Idziemy przed fortem drogš na Calderę a na najbliższym
rozstaju skręcamy w prawo. Dochodzimy do mostu, dalej do dwemerowych
ruin. Dwignia otwierajšca drzwi jest przed nimi. Jestemy w ruinach.
Idziemy prosto, obracamy sie w lewo i powinimy zobaczyć kamienie, po
których możemy sie dostać na wyższe piętro. Po dotarciu na pięterko
obracamy sie znów w lewo i widzimy drzwi prowadzšce do komnaty Pustej
Dłoni. Jestemy w komnacie i po rozglšdnięciu się po pomieszczeniu
zauważamy regał. Na tym regale jest upragniona kostka.
Jako, że występuje błšd, ktory nie pozwala czasami na podniesienie tej
cholery z półki, albo czasami pomimo najszczerszych chęci nie udaje się
Wam jej znaleć, to poniżej komenda do konsoli :)
player->AddItem "misc_dwrv_ark_cube00" 1
---------------------------------
GWIAZDA AZURY
Jest to Kamień Duszy o nieograniczonej iloci wykorzystań (tzn. W
odróżnieniu od innych Kamieni Dusz, ten nie znika po wykorzystaniu
duszy w nim tkwišcej), a dodatku można do niego zapakować Viveka i
Almalexię :)
Aby go dostać musimy udać się do wištyni Azury. Gdy podejdziemy do jej
statuy i z niš porozmawiamy, Azura opowie nam o zakładzie, który
rozegrał się pomiędzy niš, a innym Bogiem - Sheogorathem. Azura miała
wysłać swojš najwierniejszš kapłankę, aby ta na odludziu przeżyła 100
lat. Wszystko byłoby w porzšdku, gdyby nie to, że Sheogorath wysłał
swoje sługi na wyspę, gdzie modliła się kapłanka. Najwierniejsze daedry
Sheogoratha zakłócały spokój kapłanki. Musisz udać się na wyspę
nieopodal Dagon Fel i zabić tam wszystkie daedry. Najtrudniejszym
przeciwnikiem będzie Złota więta o imieniu Staad. Z jej ciała musisz
zabrać Sygnet Sheogoratha jako dowód na wykonanie zadania. Po
oczyszczeniu CAŁEJ wyspy wróć do wištyni Azury. Pamiętaj także, że nie
możesz zakłócić spokoju kapłance tj. nie możesz wejć do jej chaty!!!
---------------------------------
ŁAPANIE DUSZ I ZAKLINANIE PRZEDMIOTÓW
Gdy spotkasz ofiarę, rzuć na niš zaklęcie SoulTrap (pojawia się mgiełka
spowijajšca ofiarę. Ważne jest to, aby rzucił czar w czasie walki, a
nie po zabiciu wroga. Teraz zabijasz potwora. Jeli posiadasz
odpowiedni kamień w ekwipunku to napełni się on jego duszš.
Po kliknięciu opcji 'Zaklinanie' w oknie dialogowym podczas rozmowy z
Zaklinaczem przystępujemy do tworzenia przedmiotu. W okienko 'Nazwa'
wpisujemy nazwę przedmiotu. Z sekcji Zaklęcia wybieramy czar, który
chcemy dodać musimy go mieć w licie swoich czarów). Na dole mamy
opcję, która pozwoli nam wybrać sposób działania czaru Przy użyciu
oznacza, że zaklęcie zadziała wtedy, gdy je rzucimy z menu magii. Przy
trafieniu - opcja dostępna tylko dla broni, oznacza że gdy uderzysz z
tej broni to ona zada magiczne obrażenia wrogowi. Dostępna jest także
kolejna opcja Stale, ale tylko wtedy, gdy kamień z duszš jest warty
więcej niż 60000. Najlepiej schwytać Złotš więtš lub Lunatyka. Opcja
ta zapewnia stałe działanie przedmiotu - np. zwiększenie siły o 20 pkt.
dla ulepszonej zbroi. Linia Koszt pokazuje nam, ile kosztuje dany
przedmiot. W głównym oknie możemy wybrać zasięg, moc i czas trwania
danego zaklęcia. Po kliknięciu opcji Twórz w naszym ekwipunku
wylšduje magiczny przedmiot ...
Jako, że zaklinanie przedmiotów u Zaklinacza jest BARDZO drogie,
poniżej sposób na zaklinanie samemu by Trollf:
---------------------------------
Zaklinanie (Umagicznianie, ang. Enchanting)
Zaklinanie zalezy od 3 atrybutów:
- poziomu inteligencji,
- poziomu umiejętnosci Zaklinania,
- szczęcia.
Szczeciem nie warto sobie głowy zawracać bo ma marginalny wpływ,
natomiast umiejetnoć zaklinania jest bardzo trudno rozwinšć -
pozostaje więc inteligencja...
- załóżmy, ze postać ma bazowe INT oraz Enchant na poziomie 100,
- bardzo łatwo jest stworzyć piercienie bšd amulety dodajšce np. 100
do INT na 10 sekund każdy... o ile bonusy z tego samego piercienia sie
nie sumujš, to z piercieni różnych już tak...
- dalej przychodzi z pomocš Alchemia, która także zależy od INT (im
wyższa INT tym lepsze flaszki... oczywicie cały komplet sprzętu
Grand-Master mile widziany...).
dalej juz prosto:
- bazowe 100 INT
- rzucam czary z piercieni i amuletów - tutaj dalsze +600 INT
- zaczynam tworzyć flaszki... tworzę 2 sztuki i od razu je wypijam, co
podbija INT, a to powoduje, że kolejne flaszki będš lepsze... i tak
dalej...
(Tu macie spis ingrediencji wraz z efektami w wersji PL. format Excel
---> https://home.autocom.pl/hellmaker/files/ingredients.zip)
pytanie:
dlaczego alchemia? ponieważ nigdzie nie zdobędziemy i nigdy nie zrobimy
przedmiotu, który by nam nawet tymczasowo dał tak wysoki bonus do
czegokolwiek jak napoje stworzone przy pomocy alchemii...
xanat0s: tu podpisuje sie wszystkimi nogami i rękami! Z poczštku nie
"alchemikowałem" (w umiejętnociach głównych albo pobocznych jš mam),
ale odkryłem, jakie to przydatne! dlatego alchemikujcie :) Kiedy
jestecie na zadupiu, zero sprzedawców i zero butelek np. wyleczenie z
zarazy, a jestescie zarażeni, chorujesz czy alchemikujesz? :)
efekt:
majac 3000 INT byłem w stanie stworzyć samodzielnie praktycznie za
pierwszym razem jakikolwiek przedmiot za pomoca Zaklinania - nawet
daedrycznš tarczę + 30 do siły na stale...
(taki przypisek od Hellmakera: przy Zaklinaniu na poziomie 100 nie
trzeba już tak kombinować :) Poza tym uzupełnianie przedmiotów
magicznych przy pomocy słabiutkich kamieni dusz wypełnionych szczurami,
czy innym chłamem też podnosi umiejętnoć.)
(I drugi przypisek od Hayabusy: skutecznosć zaklinania zależy też od
umiejętnoci od jakiej zależy tworzony efekt. Przykładowo, gdy
nakręciłem Zniszczenie na 100 to całkem łatwo zaklinałem potężne
obrażenia różnego rodzaju, za to majšc przywołanie na 40 miałem bardzo
duże kłopoty ze stworzeniem przedmiotu który przywoływał cokolwiek na
dłużej niż 5 sekund. Wyglšda na to, że wpływ umiejętnoci z jakiej
pochodzi dodawany czar jest nie mniejszy niż inteligencji.)
--> Kostka i łapanie dusz by @d@m, Zaklinanie by Trollf.
---------------------------------
DODAWANIE I URUCHAMIANIE PLUGINÓW
1. Przegrywasz pliki z plug-ina do miejsc wskazanych w readme (powinien
być jaki txt w zipie :>)
2. Jeżeli masz wersję Morro PL to uruchamiasz Konwerter i wskazujesz
plik, który ma być przetworzony - jeżeli masz wersję angielskš Morro -
to ten pkt jest nieważny :) Pojawi Ci się w Morrowind/Data Files plik z
nazwš takš samš jak zmieniany, tylko z "_" z przodu. Usuń stary, zmień
nazwę na poprzedniš.
3. Odpal Edytor i wejd w File/Data Files - zaznacz dwuklikiem na
kwadraciku po lewej od nazwy Morrowind, Tribunal, BloodMoon (te dwa
ostatnie jeżeli je posiadasz), oraz plugina. Z tym, że plugina w ten
sposób, że po prostu klikasz na niego, a potem na dole po lewej jest
"Set as Active File"(zmieni Ci się status plugina na Active. Klikasz
na OK.
4. Czekasz, aż Ci się wszystko otworzy
5. Klikasz na Gameplay/Edit Scripts - otworzy Ci się nowe okienko.
6. Klikasz na "Recompile All"
7. Czekasz aż się skończy przetwarzać - na dole okienka masz postęp
kompilacji.
8. Zamykasz okienko Edytora Skryptów
9. Klikasz na File/Save
10. Zamykasz wszystko i odpalasz grę - otworzy Ci się ten pierwszy
screen , gdzie drugie od góry to "Pliki". Wejd w to. Zaznacz znanym
już nam dwulikiem tegoż plugina. Kliknij OK.
11. A teraz kliknij spokojnie na Uruchom Grę i ciesz się pluginem :D
-->by Hellmaker
---------------------------------
Zapraszam do dyskusji i zadawania pytań :-D. Jeżeli macie jakie
propozycje ulepszenia wstępu lub jakie ciekawe linki to informujcie.
Postaramy się uaktualnić wstęp.
Przypominam abycie nie zapomnieli kliknšć na tš czerwonš kropkę po
prawej stronie poprzedniego wštku i kliknęli na szarš przy nowym :-)
Link do poprzedniej częci:
Requiem [ has aides ]
Heh, wstep zajal pol watku :))
ja przypomne swoje pytanie: czy jest gdzies do zessania duza mapa z bloodmoona?
Gordek [ Generaďż˝ ]
Co mi strasznie porostrzelało ten wstępniak.
Gordek [ Generaďż˝ ]
Witam w wštku powięconemu najlepszemu eRPeGowi wszechczasów!
Po modyfikacjach i zamieszaniu z numeracjš - zmienilimy numerację :)
---------------------------------
LINKI
Link do polskiego konweretera modów:
www.morrowind.now.pl/pliki/download.php?op=getit&id=20
https://realms.proterians.pl/morrowind/ (made by Trollf)
https://morrowindgame.w.interia.pl/
www.morrowindlore.prv.pl
Polskie forum o morku: https://www.morrowind.g4ce.pl/forum/index.php
Patche można znaleć pod adresem:
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.1.0605.exe
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.2.0722.exe
Linki do map:
https://www.angelfire.com/empire/morrowind1/ (MAPA - wersja 612KB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_medium.jpg (MAPA - wersja 3MB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_large.jpg (MAPA - wersja 8MB)
Interaktywna mapa z lokacjami niezaznaczonymi na mapie dołšczonej do gry:
https://www.m0use.net/~uesp/file.shtml?morrow/files/mim_hi.zip
https://www.morrowind.now.pl/pafiledb3/pliki/tesmap_hi.exe
Strona (chyba najbardziej przejrzysta) o wszystkich częciach TES:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/espmor.shtml
Strona z modami i nie tylko: https://www.rpgplanet.com/morrowind/
Strona z modami, bardzo dobrze zorganizowana: https://www.morrowindfiles.com
Alchemia i tworzenie potionów:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/hints/mwalchemy.shtml
---------------------------------
KOMENDY KONSOLI
Jako, że było mnóstwo pytań dotyczšcych zaginionego/sprzedanego sprzętu questowego oraz postaci, które zostały ubite "z rozpędu" a potem okazywały się potrzebne, poniżej PROUDLY PRESENTS ;) odpowiednie komendy do konsoli :
player->PlaceAtPC "identyfikator/imię" 1 10 1 - komenda "stawia" NPC-a o danym identyfikatorze (w większoci wypadków jest identyczny z imieniem i nazwiskiem) w iloci szt. 1 w odległoci (tylko teoretycznie) 10 stóp. Pozwala wskrzesić ubitego wczeniej potrzebnego NPC-a.
player->AddItem "identyfikator" X - gdzie "X" to iloć sztuk, a identyfikator to ... identyfikator :D Do znalezienia w edytorze. Komenda dodaje do inventory przedmiot w iloci podanej. Np. (niczego nie sugeruję :>):
player->AddItem "Gold_100" 10000 - dodaje 10 tys. złota :)
UWAGA: identyfikator należy wpisywać w "" dlatego, że częć identyfikatorów jest bez _ a tego nie przyjmuje konsola ! np. jeżeli wpiszemy adamantium war axe - to nam powie żebymy spadali na drzewo.
---------------------------------
LISTA NAUCZYCIELI
Akrobatyka: Senyndie, Kwatery Wojowników, Vivek-Arena // Alchemia: Abelle Chriditte, Komnsta Teleportacyjna, Twierdza Valenvaryon // Przemiana: Seryne Relas, Tel Branora, Dom Seryne Relas // Atletyka: Adibael Hainnabibi, Obóz Kaushtabibi // Topór: Alfhedil Elf-Hewer, Falensarano // Tarcza: Shardie, Fort Jeleni, Ald'ruhn // Broń Obuchowa: Ernse Llervu, Vivek, Dzielnica więtego Delyna // Przywołanie: Methal Seran, Ald-Ruhn, wištynia // Zniszczenie: Leles Birian, Wyspy Askadyjskie // Zaklinanie: Qorwyn, Indoranyon // Walka Wręcz: Taren Omothan, Klasztor Holamayan// Ciężka Zbroja: Seanwen, Vivek-Arena, Sala Treningowa // Iluzja: Erer Darothril, Sadrith Mora, Oberża Spronej Muriel // Lekka Zbroja: Aerin, Maar Gan, Dom Cechowy Andusa // Długie Ostrze: Ulms Drathan, Twierdza Armigers, Molag Maar // Celnoć: Missun Akin, Falasmaryon, Chata Missun Akina // Handel: Ababael Timsar-Dadisun, Obóz Zainab // Mistycyzm: Ardarume, Sadrith Mora, Gateway Inn Western Wing // Przywrócenie: Yakin Bael, Vos, Kaplica Vos // Zabezpieczenia: Hecerinde, Balmora, Dom Hecerinde // Krótkie Ostrze: Todwendy, Balmora, Szczęcie Skazańca// Skradanie: Khajiit Ri'Shajirr, Shenkowa Łopata, Caldera // Włócznia: Mertis Falandas, Upiorna Brama, Wieża Zmierzchu // Retoryka: Drzemka-w-Cieniu-Drzew, Sadrith Mora, Dom Rosomaka Gildia Magów // Bez Zbroi: Khargol Gro-Boguk, Dagon Fel, Niezamieszkała Wieża
---------------------------------
LISTA ARTEFAKTÓW
Broń:
Miecz Jednoręczny: Złote Ostrze : Skała Khartaga zadanie dla Boethiaha zatopione ruiny daedryczne (NW od Hla Oad)
Włócznia: Włócznia Gorzkiej Litoci zadanie dla Sheogoratha - ukryta kaplica w kanałach Dzielnicy więtego Delyna
Młot Jednoręczny: Zgniatacz Czaszek, Grobowiec Rodziny Omaren
Miecz Dwuręczny: Charyzmer, Jakinia Abanabi
Krótkie Ostrze:Kieł Haynekhtnameta Mamaca, Kaplica Pogršżonych Snów
Buława: Buława Molag Bala zadanie dla Molag Bala w Yansirramus (na zachód i troszkę na południe od Tel Aruhn dwie wyspy dalej)
Zbroje:
Ciężki Pancerz: Kirys Bogów- podziemia Grand Council Chambers(jak się to kufa nazywało?:) - Ebonheart, Smoczy Kirys (ciężka zbroja), Grota Mudan (SW od Vivek na malutkiej wysepce wejcie pod wodš)
redni Pancerz: Ebonowa Zbroja,Góra Assarnibibi
Lekki Pancerz: Skóra Hircyna,szafa w wieży Tel Fyr,Buty Apostoła Twierdza Berandas
Hełm Oreyna Niedwiedziej Łapy (ciężka zbroja) -------> misja dla Malacatha w daedrycznych ruinach Assurdirapal
Szaty: Szata Smoczej Dumy, Tel Naga, Sadrith Mora
Tarcze: Opoka Eleidona, Ibar - Dad
Gemy: Gwiazda Azury, wištynia Azury (opis questu poniżej)
---------------------------------
DWEMEROWA ŁAMIGŁÓWKA
Łamigłówka(kostka) znajduje sie w ruinach na wschód od Fortu Ksieżycowego. Idziemy przed fortem drogš na Calderę a na najbliższym rozstaju skręcamy w prawo. Dochodzimy do mostu, dalej do dwemerowych ruin. Dwignia otwierajšca drzwi jest przed nimi. Jestemy w ruinach. Idziemy prosto, obracamy sie w lewo i powinimy zobaczyć kamienie, po których możemy sie dostać na wyższe piętro. Po dotarciu na pięterko obracamy sie znów w lewo i widzimy drzwi prowadzšce do komnaty Pustej Dłoni. Jestemy w komnacie i po rozglšdnięciu się po pomieszczeniu zauważamy regał. Na tym regale jest upragniona kostka.
Jako, że występuje błšd, ktory nie pozwala czasami na podniesienie tej cholery z półki, albo czasami pomimo najszczerszych chęci nie udaje się Wam jej znaleć, to poniżej komenda do konsoli :)
player->AddItem "misc_dwrv_ark_cube00" 1
---------------------------------
GWIAZDA AZURY
Jest to Kamień Duszy o nieograniczonej iloci wykorzystań (tzn. W odróżnieniu od innych Kamieni Dusz, ten nie znika po wykorzystaniu duszy w nim tkwišcej), a dodatku można do niego zapakować Viveka i Almalexię :)
Aby go dostać musimy udać się do wištyni Azury. Gdy podejdziemy do jej statuy i z niš porozmawiamy, Azura opowie nam o zakładzie, który rozegrał się pomiędzy niš, a innym Bogiem - Sheogorathem. Azura miała wysłać swojš najwierniejszš kapłankę, aby ta na odludziu przeżyła 100 lat. Wszystko byłoby w porzšdku, gdyby nie to, że Sheogorath wysłał swoje sługi na wyspę, gdzie modliła się kapłanka. Najwierniejsze daedry Sheogoratha zakłócały spokój kapłanki. Musisz udać się na wyspę nieopodal Dagon Fel i zabić tam wszystkie daedry. Najtrudniejszym przeciwnikiem będzie Złota więta o imieniu Staad. Z jej ciała musisz zabrać Sygnet Sheogoratha jako dowód na wykonanie zadania. Po oczyszczeniu CAŁEJ wyspy wróć do wištyni Azury. Pamiętaj także, że nie możesz zakłócić spokoju kapłance tj. nie możesz wejć do jej chaty!!!
---------------------------------
ŁAPANIE DUSZ I ZAKLINANIE PRZEDMIOTÓW
Gdy spotkasz ofiarę, rzuć na niš zaklęcie SoulTrap (pojawia się mgiełka spowijajšca ofiarę. Ważne jest to, aby rzucił czar w czasie walki, a nie po zabiciu wroga. Teraz zabijasz potwora. Jeli posiadasz odpowiedni kamień w ekwipunku to napełni się on jego duszš.
Po kliknięciu opcji 'Zaklinanie' w oknie dialogowym podczas rozmowy z Zaklinaczem przystępujemy do tworzenia przedmiotu. W okienko 'Nazwa' wpisujemy nazwę przedmiotu. Z sekcji Zaklęcia wybieramy czar, który chcemy dodać musimy go mieć w licie swoich czarów). Na dole mamy opcję, która pozwoli nam wybrać sposób działania czaru Przy użyciu oznacza, że zaklęcie zadziała wtedy, gdy je rzucimy z menu magii. Przy trafieniu - opcja dostępna tylko dla broni, oznacza że gdy uderzysz z tej broni to ona zada magiczne obrażenia wrogowi. Dostępna jest także kolejna opcja Stale, ale tylko wtedy, gdy kamień z duszš jest warty więcej niż 60000. Najlepiej schwytać Złotš więtš lub Lunatyka. Opcja ta zapewnia stałe działanie przedmiotu - np. zwiększenie siły o 20 pkt. dla ulepszonej zbroi. Linia Koszt pokazuje nam, ile kosztuje dany przedmiot. W głównym oknie możemy wybrać zasięg, moc i czas trwania danego zaklęcia. Po kliknięciu opcji Twórz w naszym ekwipunku wylšduje magiczny przedmiot ...
Jako, że zaklinanie przedmiotów u Zaklinacza jest BARDZO drogie, poniżej sposób na zaklinanie samemu by Trollf:
---------------------------------
Zaklinanie (Umagicznianie, ang. Enchanting)
Zaklinanie zalezy od 3 atrybutów:
- poziomu inteligencji,
- poziomu umiejętnosci Zaklinania,
- szczęcia.
Szczeciem nie warto sobie głowy zawracać bo ma marginalny wpływ, natomiast umiejetnoć zaklinania jest bardzo trudno rozwinšć - pozostaje więc inteligencja...
- załóżmy, ze postać ma bazowe INT oraz Enchant na poziomie 100,
- bardzo łatwo jest stworzyć piercienie bšd amulety dodajšce np. 100 do INT na 10 sekund każdy... o ile bonusy z tego samego piercienia sie nie sumujš, to z piercieni różnych już tak...
- dalej przychodzi z pomocš Alchemia, która także zależy od INT (im wyższa INT tym lepsze flaszki... oczywicie cały komplet sprzętu Grand-Master mile widziany...).
dalej juz prosto:
- bazowe 100 INT
- rzucam czary z piercieni i amuletów - tutaj dalsze +600 INT
- zaczynam tworzyć flaszki... tworzę 2 sztuki i od razu je wypijam, co podbija INT, a to powoduje, że kolejne flaszki będš lepsze... i tak dalej...
(Tu macie spis ingrediencji wraz z efektami w wersji PL. format Excel ---> https://home.autocom.pl/hellmaker/files/ingredients.zip)
pytanie:
dlaczego alchemia? ponieważ nigdzie nie zdobędziemy i nigdy nie zrobimy przedmiotu, który by nam nawet tymczasowo dał tak wysoki bonus do czegokolwiek jak napoje stworzone przy pomocy alchemii...
xanat0s: tu podpisuje sie wszystkimi nogami i rękami! Z poczštku nie "alchemikowałem" (w umiejętnociach głównych albo pobocznych jš mam), ale odkryłem, jakie to przydatne! dlatego alchemikujcie :) Kiedy jestecie na zadupiu, zero sprzedawców i zero butelek np. wyleczenie z zarazy, a jestescie zarażeni, chorujesz czy alchemikujesz? :)
efekt:
majac 3000 INT byłem w stanie stworzyć samodzielnie praktycznie za pierwszym razem jakikolwiek przedmiot za pomoca Zaklinania - nawet daedrycznš tarczę + 30 do siły na stale...
(taki przypisek od Hellmakera: przy Zaklinaniu na poziomie 100 nie trzeba już tak kombinować :) Poza tym uzupełnianie przedmiotów magicznych przy pomocy słabiutkich kamieni dusz wypełnionych szczurami, czy innym chłamem też podnosi umiejętnoć.)
(I drugi przypisek od Hayabusy: skutecznosć zaklinania zależy też od umiejętnoci od jakiej zależy tworzony efekt. Przykładowo, gdy nakręciłem Zniszczenie na 100 to całkem łatwo zaklinałem potężne obrażenia różnego rodzaju, za to majšc przywołanie na 40 miałem bardzo duże kłopoty ze stworzeniem przedmiotu który przywoływał cokolwiek na dłużej niż 5 sekund. Wyglšda na to, że wpływ umiejętnoci z jakiej pochodzi dodawany czar jest nie mniejszy niż inteligencji.)
--> Kostka i łapanie dusz by @d@m, Zaklinanie by Trollf.
---------------------------------
DODAWANIE I URUCHAMIANIE PLUGINÓW
1. Przegrywasz pliki z plug-ina do miejsc wskazanych w readme (powinien być jaki txt w zipie :>)
2. Jeżeli masz wersję Morro PL to uruchamiasz Konwerter i wskazujesz plik, który ma być przetworzony - jeżeli masz wersję angielskš Morro - to ten pkt jest nieważny :) Pojawi Ci się w Morrowind/Data Files plik z nazwš takš samš jak zmieniany, tylko z "_" z przodu. Usuń stary, zmień nazwę na poprzedniš.
3. Odpal Edytor i wejd w File/Data Files - zaznacz dwuklikiem na kwadraciku po lewej od nazwy Morrowind, Tribunal, BloodMoon (te dwa ostatnie jeżeli je posiadasz), oraz plugina. Z tym, że plugina w ten sposób, że po prostu klikasz na niego, a potem na dole po lewej jest "Set as Active File"(zmieni Ci się status plugina na Active. Klikasz na OK.
4. Czekasz, aż Ci się wszystko otworzy
5. Klikasz na Gameplay/Edit Scripts - otworzy Ci się nowe okienko.
6. Klikasz na "Recompile All"
7. Czekasz aż się skończy przetwarzać - na dole okienka masz postęp kompilacji.
8. Zamykasz okienko Edytora Skryptów
9. Klikasz na File/Save
10. Zamykasz wszystko i odpalasz grę - otworzy Ci się ten pierwszy screen , gdzie drugie od góry to "Pliki". Wejd w to. Zaznacz znanym już nam dwulikiem tegoż plugina. Kliknij OK.
11. A teraz kliknij spokojnie na Uruchom Grę i ciesz się pluginem :D
-->by Hellmaker
---------------------------------
Zapraszam do dyskusji i zadawania pytań :-D. Jeżeli macie jakie propozycje ulepszenia wstępu lub jakie ciekawe linki to informujcie. Postaramy się uaktualnić wstęp.
Przypominam abycie nie zapomnieli kliknšć na tš czerwonš kropkę po prawej stronie poprzedniego wštku i kliknęli na szarš przy nowym :-)
Link do poprzedniej częci:
Gordek [ Generaďż˝ ]
Teraz o niebo lepiej :D
Gordek [ Generaďż˝ ]
Ale ze mnie statsiarz :P Nie wiecie komu zgłosić probę o usunięcie tego dużego na samej górze i tych 2 postów poniżej (niech Requiem powtórzy wtedy raz jeszcze swe pytanko)? Z góry THX za rady,a może od razu wyręczenie mnie :D
Viadermaster [ Chor��y ]
Kurczę, klasycznego Morro już przeszedłem a Tribunala i Bloodmoona nawet na oczy nie widziałem............co za męki piekielne !!!!! Mam małe pytanko do wszystkich amatorów mieszkań w morro - gdzie najlepiej się zakwaterować??? Wielu z Was pisze o pluginie "A good place to stay" ale jeszcze sam nie sprawdziłem. Interesuje mnie w miare duża rezydencja z miejscem na manekiny, zbrojownię i dom roskoszy cielesnych ( no może przesadziłem) :) Obecnie mieszkam w Merchant Manor w Pelagiadzie ale to jest za małe.
Nie ma co robić w Morro to trzeba sobie urzšdzić chatę
Viadermaster [ Chor��y ]
Jeszcze jedno pytanie ( bardzo ważne) : dlaczego Kult Tamriel nie chce mnie przyjšć w swoje szeregi? Nie wiem czym im zawiniłem ale mówiš mi że "twoje życie było pasmem nieszczęc....bla bla..." no i nie chcš mnie przyjšć. Nie przypominam sobie żebym im się naraził bo raczej nie zabijam bez powodu..........po prostu nie mam pojęcia co jest grane.
Chupacabra [ Senator ]
a mi sie chyba cos rozwalil mw i trzeba bedzie chyba przeinstalowac. Jak chodze sobie po okolicy i dochodze do granicy danej lokacji to powinno wlanczac sie loading na dole a wtedy mnie do windowsa wywala:( To bardzo bardzo niedobrze, wogole caly system zaczal mi sie sypac jak zainstalowalem jakies latkize strony M$. Bylo napisane ze krytyczne sa, od tej pory wale wszystkie patche do okienek
KAINCOOL [ Chor��y ]
Sorki ze zasmiecam foruma ale mam pytanie:
Czy jest gdzies do pobrania spolszczenie??
pozdro
KAIN
H3ZEKI4H [ Homo Homini Lupus ]
Ile macie pluginów zainstalowanych i jakie polecacie jako najciekawsze?
Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]
KAINCOOL ---> Nie ma czego takiego jak spolszczenie do Morro - w końcu wyszła wersja PL.
Hacker X [ Pretorianin ]
Hell---> znalazles cos zeby mnie przyjela gildia zlodzieji ????
pewnie nawet nie szukales ...
I jakš ty masz postać w morra ??
Czamber [ Czamberka ]
H3ZEKI4H ---> Ja na przykład ma bardzo dużo zainstalowanych pluginów. Polecam plugin "Dobre miejsce do zamieszkania"(Balmora) , podoba mi się też "Balconyhause" dodajšcy fajny dom w Balmorze; także plugin "Isengard" dodajšcy wysepkę na południu, "Join all hauses" sprawia, że możesz dołšczyć do wszystkich Wielkich Rodów; fajny jest też plugin dodajšcy prawdziwy podziemny labirynt w Vivek( chyba "Puzzle Canal"). Spodobał mi się także plugin o nazwie (chyba) "Gladiator", który daje możliwoć zmierzenia się z przeciwnikami na Arenie w Vivek oraz "The Prison Ship", króry umożliwia rozwišzanie questu zwišzanego z naszym współwięniem, z którym przypłynelimy do Morrowind. Mam też plugin "Moria" ale jeszcze nie widziałam efektu...
Najlepiej sam sprawd co Ci się podoba a co nie i najwyżej potem odchacz te pliki, które majš się nie uruchamiać.
A oto screen przedstawiajšcy wejcie do Isengardu--->
Hacker X [ Pretorianin ]
Ja polecam takie---->
Dialogi 1.7 - bez tego plugu nida sie kilku misji przejsc m.in.dla legionu cesarskiego
A good play to stay - fajna chata w balmorze
Dreugh armor - Co dla kolekcjonerów zbroj
EBQ artyfact - Dosyć dobry hełm ... (no ... według mnie cienki:)
No i moge polecic "Ogrim caldera trader" - Ogrimek ma kupe kasy :) ale to może zepsuć gre :(
Hakim [ Konsul ]
H3ZEKI4H ---> ja polecam mody poprawiajšce realizm gry:
- dodajšce mnóstwo dżwięków do gry: Atmospheric Sounds Effect (+3 patche), bcsounds (oficjalny mod Bethesdy), Wilderness Sounds
- Passive Healthy Lifestyle - nie każde zwierzę rzuci się na Ciebie (zawsze zrobiš to tylko te chore)
- Real Signpost - poprawiajš teksturki na drogowskazach - teraz jest oryginalna nazwa miasta na znaku
- Ring Texture Fix - piercienie leżšce np. na ziemi już nie sš czarne tylko takie jak powinny być
- no i oczywicie jak masz wersję PL to mody o których wspominali już inni forumowicze - Dialogi 1.7 i Mod_PL (cybvepmod)
Viadermaster [ Chor��y ]
Czy kto zna odpowied na moje drugie pytanie na poczštku tego wielce chwalebnego wštku ??????????????
Hary_in da house [ tylko Hary ]
Viadermaster: niewiem moze zarznšles jakiegos ich czlowieka, moze wyszysc se konto, moze zabiles jakiegos ich znajomka albo ich przekop:)
A zna ktos jakies mody utrudniajšce walke i podnoszšce poziom ale nie spowalniajšce zbytnio gry
Solymr [ Komandor ]
kurde
a ja ciagle nie mam bloodmoona
eh ci kumple
Lotar20 [ Pretorianin ]
Hary---> zainstaluj sobie "giants" czy jako tak, będziesz miał DUŻO nowych i trudniejszych do zabicia potworków
Solymr [ Komandor ]
jaki jest najlepszy dlugi miecz w zwyklym morro???
Solymr [ Komandor ]
dlaczego nigdzie nie ma recenzji bloodmoona
a moze juz jets ale ja jej nie widze
pomuzcie
Viadermaster [ Chor��y ]
Hary_in da house ---> też radze "giants" - całkiem fajne stworki np. tytani, harpie , sprigany ( cholerne cierwo) , licze, nowe wampirki ,mumie , golemy , zombiki i jeszcze trochę. A propos widzielicie możena moim screenie z poprzedniej częci tytana? Doć miesznie wyglšda , hehe.
A co do tego pieprzonego Kultu to na pewno im się niczym nie naraziłem i nie wiem co tym cierwnikom stoi na przeszkodzie żeby zatrudnić sobie herosa - głupi sš i tyle!!!!
Viadermaster [ Chor��y ]
Niektórzy narzekajš że nie majš Bloodmoona, niektórzy że nie ma jeszcze czego po Bloodmoonie.....a ja do cholery nawet Tribunala na oczy nie widziałem :(
Hakim [ Konsul ]
Viadermaster ---> Niektórzy narzekajš że nie majš Bloodmoona, niektórzy że nie ma jeszcze czego po Bloodmoonie.....a ja do cholery nawet Tribunala na oczy nie widziałem :( - a ja nawet Morrowinda nie widziałem :-)
Wiem co czujesz. Też nie widziałem ani Trójcy ani Przepowiedni - i przynajmniej do końca wrzenia nie zobacze :-(
Hary_in da house ---> alternatywš dla Gigantów jest mod Morrowind Additions. Również bardzo fajny. Dodatkowo mod Water Nymphes and other creatures dodaje to co ma w tytule. Jest jeszcze mod Den_mod, który także dodaje jakie stworki, ale ten przede wszystkim zwiększa pałera wielu dremor tak że majš one level 40+.
Mody utrudniajšce walkę, rozgrywkę i zdobywanie dowiadczenia:
- Challenge Mod v1.0
- Krazedhermit's MultiMod v1.0
- Adventurers 2.0
- Wakim's Game Improvements 9
- Advanced Guards
Wszystkie powyższe utrudniajš rozgrywkę przeważnie dostosowujšc jš do poziomu gracza.
Czamber [ Czamberka ]
Mam problem: Dostałam zadanie odnalezienia jakiej jaskini, tylko nie jest wytłumaczone gdzie znajduje się ta jaskinia ani kto o niej wie ani wogóle nic, mam tylko nazwę. Czy mogę wpisać komendę takš, aby mi "pokazała" gdzie jest ta jaskinia; jeli tak to jak ma wyglšdać ta komenda?
Wiem, że na wsępie jest rozdział "KOMENDY KONSOLI ", ale jest tam pokazane jak np. przywołać jakiego osobnika, a co z lokacjš?
Z góry dziękuję za pomoc.
Owen [ ]
Czamber ---> Jeżeli masz nazwę to już wystarczajšco dużo. We mapkę TES (we wstępnuiaku jest adres) i wpisz nazwę. Pokaże bardzo precyzyjnie.
Smoolec [ Legionista ]
mam kilka pytań do tych którzy grajš lub przeszli BLOODMOONA:
1. Co to do cholery za jakie lodowe trumny w Kurhanach? czym mam to rozwalić żeby dostać się do szkieletów (i czy w ogóle jest sens się do nich dostawać)??
2. Czy jest już dostępna (a jeli tak to gdzie) interaktywna mapa do Bloodmoona na wzór tej z Morrowinda???
Solymr [ Komandor ]
nawet nie wiecie jaki jestem szczesliwy
nareczcie bede mial tribunala
czyz to nie wspaniale???
Czamber [ Czamberka ]
Owen -----> dzięki
Solymr [ Komandor ]
eh dupa
odpalam isengard jestem przed wieza i co nagle moim oczom ukazuje sie pulpit
i tak chyba z piec razy
nie wiem jak a tego przyczyan jest
ale juz wylaczylem tego plug-ina
Hary_in da house [ tylko Hary ]
Smalec:
1.To jest tak ze jak robisz dla koloni to pewnego dnia znajdujš ten lud i taki ciec na wyspie ma ci dac specjalny kilof ktorym bedziesz mogl to rozpieprzac a potrzebne to jet po to by jego kumple mogli ci wykoc sashrim weapon i ace armour(srednia)
Hary_in da house [ tylko Hary ]
Solymr: nie wim ale moze to jest to: czasem jak odpalam morka i mi sie laduje to mi tez mruga i po prostu musze zminimalizowac gre i jš przywrocic ale nie wiem czy to to
Hary_in da house [ tylko Hary ]
Fuck, sory za statsiarstwo ale musze sie poprawic
sashrim =salshrim
ace =ice
Czamber [ Czamberka ]
Solymr ---> A czy wychodzi Ci dokładnie wtedy gdy Ci się ładuje jakby lokacja?? Bo mnie się tak robiło, ale tylko wtedy gdy biegłam (szybkoć 130) i pisało loading i potem mi wychodziło do windowsa... Ale gdy szłam wolno to mi się normalnie załadowała lokacja bez żadnych problemów. Ale to może nie to co u Ciebie...
Czamber [ Czamberka ]
Owen---> Mapka fajna, ale niestety nie ma na niej lokacji z pluginów. A ja po prostu zapisałam się do nowej gilidii o nazwie: Five Toes Guild i stšd to zadanie, a jaskinia nazywa się Carrag Daal i niestety nie ma jej na mapce...
Owen [ ]
Czamber ---> Aaaa.... To zmienia postać rzeczy. Niestety moja wiedza jest ograniczona i nie umiem Ci pomóc....
Czamber [ Czamberka ]
Mam nadzieję jednak, że kto będzie potrafił mo pomóc. Moim problemem jest jaskinia o nazwie Carrag Daal, którš mam znaleć w quecie od gildii Five Toes Guild. ------->
Na tym screenie jest co co mnie dziwi; mianowicie w tej gildii jest to już moja 3 (albo 4) ranga a wymagania się nie zmieniajš, cały czas jest 5... Mało wymagajšca gildia...
BATE [ Chor��y ]
Własnie jestem w pałacu Viveka po rozmowie z nim w sprawie załatwienia Dagoth-Ura. Mam ochotę"zgasić mu wiatło" ale nie wiem czy nie będzie mi jeszcze potrzebny.
Czamber [ Czamberka ]
sory, ale nie dodało mi screena... -------->
BATE ---> Ja na przykład zabiłam Viveka, ale potem tego żałowałam, bo po jakim czasie zdobyłam gwiazdę Azury, w którš można uwięzić duszę Viveka...
Solymr [ Komandor ]
czamber------------------->>>u mnie to chyba to samo
ale nawet jak stoje to slysze jak sie komp meczy zeby wczytac dalej
a jak podchodze do wiezy wczytuje otoczenie i .................
guwno
znowu pulpit
Solymr [ Komandor ]
czy w kamien duszy mozna zlapac wampira???
jesli tak to ile warta jets jego dusza???
Czamber [ Czamberka ]
Solymr ----> no to faktycznie kapa, u mnie wolne podchodzenie do wieży pomogło, a jakby tak zmiejszył drastycznie widocznoć, cienie itp??
Co do wampira, to nie wiem - nie próbowałam, najlepiej sprawd sam... :)
Solymr [ Komandor ]
czamber-------------->>>dzieki
BATE [ Chor��y ]
Czamber---> Gwiazdę Azury mam , chodzi mi o to czy jeli go stuknę ,to zamknę sobie drogę ( może będzie jeszcze potrzebny? ). Wsumie po sejwie go załatwiłem ,ale wywaliło mi ramkę" Nić przepowiedni zostala przerwana..........." Więc mogę go trzasnšć trzy jeszcze nie?
Lotar20 [ Pretorianin ]
dostałem cynk na temat organizacji pod wdzięcznš nazwš..."Pięć Lamp" o ile dobrze pamiętam...moje pytanko dotyczy położenia tej organizacji...czy nie jest to przypadkiem poselstwo arogańskie w Ebonheart?
Lotar20 [ Pretorianin ]
poprawka, nazwa brzmi "dwie lampy", czy kto wie gdzie jest placówka tej organizacji? W jaszczurzym poselstwie byłem i to nie tam...proszę o podpowied...
Hary_in da house [ tylko Hary ]
Hakim: a wyslesz mi tego Challenge Mod v1.0 bo nigdzie nie moge znalezc. A ktory najbardziej polecasz zeby byl wyzszy poziom po prostu
Czamber [ Czamberka ]
BATE ------> Ramkę niestety zawsze będzie Ci wywalało; wydaje mi się, że spoko możesz go załatwić; mnie do niczego już nie był potrzeby...
Lotar20 ---> Wydaje mi się, że organizacja "Dwie Lampy" nie ma siedziby. Ale jeli uwolnisz chyba 30 niewilników z różnych jaskiń to dowiesz się więcej o tej organizacji. Wkońcu dostaniesz hasło, które musisz podać, gdy spotkasz kogo z "Dwóch Lamp". Na poczštku mylałam, że nie ma nikogo takiego i ta organizacja to tylko plotki(bo po prostu nikogo nie spotkałam oprócz niewolników, kto by wspominał co o tej organizacji); ale któ tutaj już kiedy pisał, że jak już znasz hasło i pójdziesz do jakie babki w Vivek (tylko nie pamiętam gdzie)to ona ci może dać kilka questów zwišzanych z tš organizacjš. Sprawd sobie na poprzednich wštkach, bo jestem pewna, że była już o tym mowa.
Czamber [ Czamberka ]
Kto tutaj się pytał o recenzję bloodmoona; jest już niby ta recenzja, podaję link:
Lotar20 [ Pretorianin ]
Dzięki Czamber---> Włanie mam już hasło, tylko nie wiedziałem gdzie jest ich siedziba. Jeli w Vivek to poszukam babki, ale nie prędko, staram sięna razie tego "miasteczka" unikać, bo boję się że jak wejdę to będę je zwiedzał tydzień ;)
Hakim [ Konsul ]
Lotar20 ---> ta babka nazywa się Dren i mieszka w dzielnicy Olmsa albo Dylena (?) w Vivek na samym parterze (jej chata nazywa się co w stylu Kanał północ 1) - sory że tak ogólnikowo i niedokładnie, ale ja Dwie Lampy rozwišzywałem pół roku temu i już po prostu dokładnie nie pamiętam
Hary_in da house ---> mod wysłany
Lotar20 [ Pretorianin ]
Hakim---> stary, dzięki. Nie jestem inwalidš, żebym potrzebował dokładne namiary ;) Wystarczyło mi to że jest w Vivek, a Twoje informacje sš już zupełnie dokładne. Napewno nie zabłšdzę ;)
Hacker X [ Pretorianin ]
Czamber fajna recenzja tylko ... Tam pisze co takiego: "Swoim rozmiarem wyspa ta dorównuje około jednej czwartej Vvardenfell" ... ))))))) chyba dosyć duży błšd bo ta wysepka nie dorównuje nawet 1-10 Vvardefell... :)
Hacker X [ Pretorianin ]
Teraz przeczytałem tš recenzie do konca i jest O.K ;) polecam ;)
zarith [ ]
czeć wam. A ja znowu mam problem :-). Czy kto z Was, szczęliwych posiadaczy działajšcej wersji tribunalu, mógłby mi przesłać plik fabrican_hulkirim.nif z gamedata/meshes na konto [email protected]? W imieniu Soldadora (mojego qmpla) bardzo dziękuję :-)
Hary_in da house [ tylko Hary ]
Mm pytanka:
1.kiedys juz je zadawalem ale nie uzyskaelm odpowiedzi: czemu nie moge wywolac fabricanta, wila i niedzwiedz? sytuacja wyglšda tak ze jest efekt, ikonka ale nie ma stwora, nie pokazuje sie po prostu:|
2.Jak wykasowac zaklecia?
Czamber [ Czamberka ]
Hary_in da house ----------------> Ja mam takš samš sytuację z wywołaniem fabrykanta (wilka i niedżwiedzia nie próbowałam), też go nie widać, ale pozostałe stwory moge bez problemu. I też niestety nie wiem dlaczego, bo wczeniej jak przywoływałam to było widać efekt...
Hacker X ------------------> No wiesz, ja tej recenzji nie pisałam ;) . w ogóle cała ta stronka jest fajna, bo długo nie mogłam znaleć strony, na której byłyby opisane zadania w Bloodmoonie. Polecam jš każdemu, kto ma jaki problem na wyspie.
Viadermaster [ Chor��y ]
Rozpracowałem tego kumpla który wpakował do piercienia bonus do siły 32 pkt. na stałe. Ten goć zainstalował sobie mod na jakie ulepszenia potworów ( sam nie wie jaki) gdzie również oprócz nowych bestii pojemnoc wszystkich przedmiotów wzrastała o jakie 10-15%. A teraz cwaniak nawet nie wie który to mod
Hary_in da house [ tylko Hary ]
1.Kurde mam bittercup co zekomo podnosi jeden atrybut o 20 punktow i jeden obniza ale jak pije to mi tylko obniza jeden, moze to dla tego ze wszystkie atrybuty mam na 100 ale nie jestem pewien
2.Czy rasa i znak zodiaku ma jakies znaczenie na ilosc zdrowia?
Czamber [ Czamberka ]
Hary_in da house --> Ten bittercup jest chyba potrzebny do questu w gildii wojowników, ale całš sprawę można załatwić inaczej.
Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]
zarith ---> jeste pewien, że to z Tribunala ? :) Katalog meshes jest używany tylko do meshy z pluginów - mam zainstalowane "systkie tsy" (Morro, Trib i Blood) i parę plugów i nie mam takiego pliku. Nigdzie.
Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]
Viadermaster ---> To akurat wzrosło mu o 33 % :)))) 24/3=8 a 24+8=32 :)
Solymr [ Komandor ]
to ja moze powturze mmoje pytanie
czy mozna zlapac wampiraw kamien duszy
a jesli tak to ile jest warta jego dusza
ps. wy sie meczycei z zklnaniem przedmiotuw aj a se robie wlasnego armora na wzur koscianego
Czamber [ Czamberka ]
Solymr --------------------> Ja, gdy grałam po raz pierwszy to uwięziłam (tak mi sie zdaje, ale mogło mi się co
pomylić, dawno to było...) Dagotha jakiego tam, jednego z kuzynów Dagoth Ura; ale nie pamiętam ile warta była
potem ta dusza.... Najlepiej sprawd sam .
land6r [ Pretorianin ]
popielne wampiry sie da zlapac a zwykle nie probowalem ale na pewno sa cieniutkie
Czamber [ Czamberka ]
Ach ta dzisiejsza młodzież, żadnego szacunku do nauki --------------->
zarith [ ]
hellmaker --> chyba jestem pewien, ten plik nie chce się rozpakować z instalki tribunala...
Solymr [ Komandor ]
a czym sie ruznie popielny wampir od zwyklego???
Long [ Generaďż˝ ]
Solymr --> Popielny Wampir jest klasyfikowany jako "potwór" więc jego duszę można złapać. Zwykły wampir to przemieniony człowiek lub elf - więc jest zaliczany do "ludzi" i nie można schwytać jego duszy.
Hakim [ Konsul ]
Czamber
<--------
Solymr [ Komandor ]
long---------------->>>aha
czy konkurs na najwieksze ekstremum morrowind juz rostzrygniety???
Viadermaster [ Chor��y ]
Hellmaker ---> no faktycznie 32 ale ja juz mam przesyt Matematyki ( jeszcze faqltety mi doszły 0 i w wolnych chwilach nie licze jak nie muszę
MiniWm [ Yoshinkan ]
Czytajcie i pomuzcie --- >
tylko mnie nie wysmiewac :P
Viadermaster [ Chor��y ]
A teraz unikatowe pytanko zwišzane z moim maniactwem ( Mistrz Tolkien) ------ czy sš jakies pluginy dodajšce co z Władcy Piercieni albo co w tym rodzaju? Moda na Isengard nie liczę.
land6r [ Pretorianin ]
czy ktos moze wie gdzie w bloodmoonie zdobyc wiecej skor z bialego niedzwiedzia ?
Czamber [ Czamberka ]
Viadermaster ----> Jest jeszze Moria, mam cišgnięte, ale jeszcze nie widziałam, bo nie mogę znaleć.
Hary_in da house [ tylko Hary ]
Miniwm: to chodzi o to ze musisz mieć jednš z ulubionych umiejetnosci na 40 a 2 na 10 bo ta grupa to ulubione umiejetnosci tylko ze zle zlozyli zadanie
Land6r: co jakies 2 doby odwiedzaj raven rock i tam się co 2 doby odnawia misio tylko na ten czas musi cie nie być na raven rock, ja się tym zajšlem po zbudowaniu koloni a drugi sposób to po jakims czasie(chyba po zrobieniu glownego wštku) jest kilka questow dla thirsk po czym zostajesz ich bossem i możesz raz wyslac ich na polowanie i ci przynioso 5 skor niedzwiedzia i 5 wilka
land6r [ Pretorianin ]
w thirsk to dostalem 5 skor i z wioski skaalow 7 , ale nigdzie nie spotkalem bialego niedzwiedzia zeby sie respawnowal, w ktorym miejscu w raven rock jest ten bialy niedzwiedz
Hary_in da house [ tylko Hary ]
land6r: chyba na polnocny zachod na granicy trawy i sniegu w poblizu sprigana
Viadermaster [ Chor��y ]
Czamber ------> a pamiętasz może skšd zdarła tš Morię ( bo w adamantynowej Wieży szukałem i nie znalazłem)????
Viadermaster [ Chor��y ]
Ostatnio zachcialo mi się upiekszyć mš kolekcje zbroi o adamantynówkę...... no ale z braku tribunala i bloodmoona jedyne wyjcie to plugin. Zainstalowałem chwasta, ide do kupca w balmorze, kupuję, i co me oczy widzš ?? Windowsa :(((. To samo z pluginem na pełnš dreughowš zbroję . Uwzięli sie czy co?????
Czamber [ Czamberka ]
Viadermaster --------------> Podaje link:
MiniWm [ Yoshinkan ]
Hary_in da house -----> Wiecdalczego nei moge awasowac ?
SEW [ Generaďż˝ ]
Mam problem z Bloodmoonem.
Robie zadan9a dla Kampani Wschodniocesarskiej i wybralem aby pracowac dla Falco.
Falco wyslal mnie abym odszukal Graringa(Nord wyzucony wraz z 2 innymi). Oki znalazlem kolesia ale ten wogole niechce ze mna gadac. Mam caly czas tylko mozliwosc zakonczenia rozmowy-i to z kazdym z tych co sie znajduje obok tego domku.
Co mam zrobi?
Z gory wielkie dzieki :)
Solymr [ Komandor ]
hmmmmmmmmmm
patrze se na mape vanderfell
gdy nagle moim oczom ukazuje sie dziwne mijsce o nazwie tel uviryth
nie pamietam czy to posiadlosc maga telvani czy co innego wiec czy ktos moze mi przypomniec
land6r [ Pretorianin ]
Solmyr gdy zbudujesz swoja twierdze automatycznie powstaja dwie pozostale z innych rodow ,tel uviryth to twierdza tellvanich
land6r [ Pretorianin ]
SEW jak potraktowales goscia ktory blokowal ci wstep do kopalni ? , czy byles w kopalni zobaczyc ten blok znalezionego lodu i czy wziales kawalek z niego ?
Czamber [ Czamberka ]
Polecam plik "Castlevania" (link poniżej). Dużo mocnych potworów, wietnych rzeczy i naprawdę trudny do przejcia
quest; jestem w trakcie zwiedzania zamku i cišgle się gubię...
SEW [ Generaďż˝ ]
land6r --> tamtego kolesia tylko pobilem golymi piesciami :) (odszedl dobrowolnie)
Cholera to tak gdzie jest kawalek tego lodu? Musze sprawdzic :)
Dzieki
Hary_in da house [ tylko Hary ]
miniwm: a moze wiecej questow rob
SEW [ Generaďż˝ ]
land6r -> jak do cholery mam wziasc kawalek tego lodu??mam go jakos ukruszyc czy jak???
Z gory wielkie dzieki.
Solymr [ Komandor ]
zrobilem se wlasnego armora
gdy nie mam go nasobie jest widoczny a gdy mam go nasobie jest niewidoczny
co zrobic zeby to zmienic???
Viadermaster [ Chor��y ]
Czamber ---> dzięki za link
A co do tego Tel Uvirith to jest to specjalne miejsce - po zainstalowaniu plugina "Moon spawn" ponad nim znajduje sie latajšca forteca dwemerów ( jakie 2 min drogi w górę). Przynajmniej tak twierdzi mój kumpel który przeszedł wštek tego plugina. Ja na razie go sobie zainstalowałem ale Fortecy nie szukałem
Czamber [ Czamberka ]
Viadermaster ----------> Ja jestem w tej fortecy, ale dotrzeć można do niej także w inny sposób...
Solymr [ Komandor ]
juuuuuuuuuuuuhhuuuuuuuuuuuuuuuu
udalo sie
rozgryzlem TES CS-a
wiem co zrobic zeby zbroja byla widoczna na ciele
tyczy sie to tez waszego problemu z upiorno daedryczno dwemerowš opokš
w oknie danego elementu zbroi trzeba ustawic co ma ukazywac sie na ciele bossa
to te okienka na prawo z podpisami male i famale armor
wkladamy plytke z cs wybiramy to co trzba i wszytko powinno byc w porzadku
jesli nie zapomnimy o zadnej czesci ciala oslanianej przez dany przedmiot (pelna lista czesci ciala na www.morrowind.kgb.pl) bo jesli cos pominiemy to zbroja bedzie widniec na naszym ciele tylko w polowie
SEW [ Generaďż˝ ]
Moje pytanko nadal aktualne (tak dla przypomnienia :)
Czamber [ Czamberka ]
Zaproszenie na imprezę, kolację juz podano ---------------->
land6r [ Pretorianin ]
SEW klikni spacja czy enterem juz nie pamietam
SEW [ Generaďż˝ ]
land6r ---> i wtedy mi wyskakuje ze niemam potrzebnych narzedzi aby cos z tym zrobic ! Moze jakbym mial kilof?? Skad idzie kilof zaltwic?
Hakim [ Konsul ]
Czamber ---> i oto jestem....
(gdzie sš wszyscy? - chyba nie na talerzu co?)
Czamber [ Czamberka ]
Hakim ------> Spóniłe się o parę godzin, impreza się juz skończyła ----------->
Czamber [ Czamberka ]
MiniWm -> A może po prostu nie wykonałes jeszcze dostatecznej iloci zadan dla członków gildii i włanie dlatego nie możesz wyżej awansować???
Hakim [ Konsul ]
Czamber ------------->
Viadermaster [ Chor��y ]
Hakim & Czamber ----> gdzie do cholery jest wejcie do tej castlevanii ? Słyszałem że koło Hla Oad ( stoi tam jeden nišcy i daje wskazówki po angielsku ale nawet jak idę zgodnie z nimi to nie trafiam) ????? Przy okazji musze pochwalić te kucharki co Wam gotowały na waszš imprezkę ze screenów :)
SEW --> kilof znajdziesz w pierwszej lepszej kopalni ebonu lub surowego szkła
Czamber [ Czamberka ]
Viadermaster -----> Castelvania jest w powietrzu!!! Na zachód od Hla Oad i od Seyda Neen dodało ci takš wysepkę...
Idż do niej, poła tam trochę (będzie tam mnóstwo kociotrupów i jaki zameczek z zabitymi legionistami i jeszcze
więcej kociotrupów). Jak zobaczysz jakby takie "schody do nieba" (screen obok) to zacznij nimi wchodzić do góry, aż
wkońcu dotrzesz do wejcia; ale nie wybieraj się tam bez kilku butelek lewitacji a także jeli nie masz dobrej postaci.
Cały zamek jest w powietrzu, przyda sie też (oprócz lewitacji) umiejętnoć otwierania zamków zamkniętych na 100.
Naprawdę można tam pobłšdzić... Jest tam quest do rozwišzania; doszłam do jakiego wampira , który ze mnš
pogadał... I nawet zaczęłam rozwišzywać to zadanie, nawet doszłam niby do drzwi (w jakiej wieży), które prowadzš
już do lorda Castelvanii, ale nie wiem jak tam wej (mam juz nawet kołek, który pozwoli mi go zabic...)
Nie wiem co robić teraz, zajęłam się czym innym. Jakbys Ty miał jakies pomysły co z tym questem to daj znać...
A obok screen przedstawiajšcy schody do zamku ->
land6r [ Pretorianin ]
SEW zwyklym kilofem nie odlamiesz stalhrimu teraz idz tam do Graringa i on ci powinien dac jakis specjalny kilof
Czamber [ Czamberka ]
Viadermaster -----> Jakby miał jeszcze kłopoty z odnalezieniem zamku to tutaj jest screen z zaznaczonym miejscem,
gdzie ten zamek powinien być, najlepiej do niego "dojć" po wodzie, a potem zalewitować; wiem, że jest na pewno
przewożnik, który zabierze nas z powrotem na wybrzeże spod schodów, ale czy jest jaki, który nas zabiera do
zamku, to nie wiem...
Viadermaster [ Chor��y ]
Czamber ----> OGROMNE DZIĘKI , teraz musze trafić. Wampiry strzeżcie się!!!!! Powinienem sobie poradzić - 97 lvl, potężna dwuręczna kosa, i lewitacja z bucików Apostoła ( flaszek nie trzeba).Jak dojde do tych dzwi i uda mi się tam dostać dam Ci znać.
Sudzione [ The Legacy ]
Czamber -> poszedłem w twoje lady i zagrywam się w Castelvanie : ) ,
jeli chodzi o dotaqrcie do fortecy , to prawie przy samym Hla Oad jest zjawa z łudkš i nie trzeba bawić się w łażenie po wodzie > a i jeszcze pytanie , jak otworzyć drzwi do drakuli :P ... jest tam taka skrzynka ofiarna więc co do niej włożyć
Viadermaster [ Chor��y ]
Czamber ----> a co to za wysepki po obu stronach mapy ( tej na płd. nie licze bo to chyba Isengard) ??Chodzi o tš przy samym końcu mapy po prawej stronie oraz o tš na płn. od Castlevanii. Czy to co z Tribunala lub Bloodmoona?
Czamber [ Czamberka ]
Viadermaster ------------> Radziłabym ci jednak wzišć ze sobš butelki lewitacji , bo czasem ciężko jest odpoczšć, gdy
nie będziesz miał już many... ; ) [inne buteleczki też się przydadzš]
Te wysepki, o które pytasz to wszystko z pluginów; Bloodmoon dodaje o wiele większš wyspę bardziej na północy za
w Tribunalu nie dodaje Ci żadnej lokacji widocznej na mapce morro, ponieważ wtedy teleportujesz się z Ebonheart do
osobnego miasta.
Sudzione -----------------------> No włanie mam ten sam problem, nie wiem jak się otwierajš tamte drzwi, próbowałam
wkładać do tej skrzyni serca ludzkie, co tam sš na stole i inne rzeczy (nawet jedno serce zjadłam, ale nic się nie staŁO
a tak poza tym to gadałe już z tym gociem - wampirem (na screenie obok) i dostałe od niego to co umożliwiajšce
zabicie Drakuli (tylko tego drugieo, bo ten na screenie to też niby Dracula)??
Czamber [ Czamberka ]
Viadermaster ------> sorry, ale zapomniałam odpowiedzieć dokładniej na Twoje pytanie; Ta większa wyspa na skraju mapy po prawej stronie to wysepka z wielkš wištyniš (jest to także zwišzane z latajšcš fortecš dwemerów), naprawdę skšplikowany quest, miałam trochę kłopotów przy końcu, wydaje mi się, że trudniejsze niż Castelvania; ja, choć mam poziom 150 to czasem z trudem uchodziłam z życiem (ale wkońcu się udało). Plugina cišgnęłam chyba z tej samej stronki co Ci kiedy podałam.[ Dołšczam screen przedstawiajšcy prawie koniec mojej tamtejszej udręki.]
Co się tyczy tej drugiej wyspy to jest ona chyba (ale nie jestem pewna) z plugina "The prison ship...", który dotyczy naszego towarzysza, z którym przybylimy na łodzi do Morrowind.
Czamber [ Czamberka ]
Viadermaster ------> kurczę, muszę jeszcze raz, bo okazało się, że się pomyliłam. ta wysepka powyżej Castelvanii to
jaka wioska nie zwišzana jednak z tym więzieniem...(daję screena; choć jest on dużo wczeniej robiony i włanie go
znalazłam) Jest ta wioska także z questem, nawet fajnym, ale nie rozwišzałam go do końca...
SEW [ Generaďż˝ ]
Mam kolejny problem dotyczacy Bloodmoon'a.
Musze wybic spriggany. Cholera wybile juz ich chyba 20 i nic. zadnego wpisu zadnej reakcji. Co mam robic? W ktorym one sa lesie?
Gordek [ Generaďż˝ ]
Fajnie macie. Już w e wszystkie pluginy gracie, a ja jeszcze nei skończyłem wszystkich zadań z głównego morro i na razie w ogóle nie mam jak pograć :( ale już niedługo będę miał Radka 9100, więc w końcu sobie pogram i zobaczę jak ładnie woda wyglšda :) Co do Draculi, to kto kiedy się chwalił, że chodzi w jego zbroi i na 100 levelu na -100 poziomie umiejętnoci ledwo go pokonał.
Gordek [ Generaďż˝ ]
Fajnie macie. Już w e wszystkie pluginy gracie, a ja jeszcze nei skończyłem wszystkich zadań z głównego morro i na razie w ogóle nie mam jak pograć :( ale już niedługo będę miał Radka 9100, więc w końcu sobie pogram i zobaczę jak ładnie woda wyglšda :) Co do Draculi, to kto kiedy się chwalił, że chodzi w jego zbroi i na 100 levelu na -100 poziomie umiejętnoci ledwo go pokonał.
Gordek [ Generaďż˝ ]
Sorry za dubla.
Sudzione [ The Legacy ]
Czamber -> też próbowałem wkładać tam kawałki ludzkiego mięska , krew i ofcorse serca nawet w różnej kolejnoci i w różnych ilociach no i lipa :) musi być gdzie do tego instrukcja > jak bede maił troche wolnego czasu to pokatuje >
Btw. widze że jeste expertkš od pluginów , więc mam kolejne pytanie ... odnonie pluginu z latajšcš fortecš dwemerów , zaczynam przy grobie urvihta (czy jak to tam się to pisze :P ) gadam sobie z tš miła pania , biore ksišżke i koniec , lipa ? co dalej ?? z góry dzięki >
SEW -> te "drzewka" :) chodzi o drzewka , które sš w okolicy nie skończonych budnychów kruczej skały najbardziej na wschód > "wybile juz ich chyba 20" ja wybiłemj z 50 zanim uzyskałem wpis w dzienniku :) , gdzie w którym faqu do bloodmoona widziaem komende do konsoli na przywoływanie tych drzewek ... jak znajed to podam na forum >
land6r [ Pretorianin ]
SEW hehee ja to samo mialem latalem po calej wyspie i mordowalem wszystkia , a one sa we wschodniej czesci osady miedzy budynkami, ja mialem 4 szt ale mozesz miec mniej w kazdym razie zrobi ci sie wpis do dziennika
Bajt [ ]
Witam
Mam problem z zadaniem od Athyna Sarethi z Domu Redoran. Chodzi o oszczerstwa Ondresa Nerano. Pytam Athyna o obowiazki, on mi mowi o tym zadaniu, ale nie mam wpisu w dzienniku. Trudno, poszedlem do Ondresa i nie mam zadnej mozliwosci pogadac z nim o oszczerstwach. Z poradnika wyczytalem, ze mam go wyzwac na pojedynek, ale nie mam takiej opcji... Co robic?
Pomozcie...
Sudzione [ The Legacy ]
Bajt -> pogadaj z Sarethim o pojedynku , wtedy przekaze ci szczegół i pojawi się wpis do dziennika : )
land6r -> muszš być 4ry konkretne aby zaliczyć zadanie ...
Sudzione [ The Legacy ]
a żeby nie pozostawać gołosłownym o komendy na :drzewka" :
placeatpc "BM_spriggan_co1" 1,1,1
placeatpc "BM_spriggan_co2" 1,1,1
placeatpc "BM_spriggan_co3" 1,1,1
placeatpc "BM_spriggan_co4" 1,1,1
Gordek [ Generaďż˝ ]
Bajt --> a to nie jest przypadkiem błšd w polskiej wersji, że włanie nie masz opcji oszczerstwa u Ondreasa Nerano. Jeli tak, to cišgnij sobie plugin Dialogi 1.7 tam to poprawili.
4all --> Ostatnio nie mam jak zagrać w Morro, ale przypomniałem sobie o kilku problemach. Otóż mam parę zadań w dzienniku, które pomimo wykonania nadal sš obecne. Niektórych w ogóle pewnie nie skończę np. dla Redoranu (ja jestem w Hlallu). Nie wiem np. jak zrobić, żeby te questy zniknęły. Przytocze parę przykładów. Quest z Umbrš mam wpis, że pomogę mu zginšć i pomogłem :P zabrałem zbroję i nic. Nawet próbowałem pogadać na ten teamt z babkš z Suranu, która o nim wspominała, ale nie ma tam żadnej opcji dilaogowej o Umbrze. Kolejny Quest to eskorta do Molag Mar. Odeskortowałem gostka do tego miasta, mam wpis, że bezpiecznei dotarł, ale mówi, że musimy znaleć jego wspólniczkę. OK znalazłem jš. Ona mi dziękuje i niby daje mi jaki prezent chociaż ja nic nie dostaje. Jednak jak idę do tego ogstka, to on nadal chce żebym jš znalazł. Nawet ich zataakowałem i uspokoiłem i gostek przyczepił się do babki i zaczła za niš chodzić, ale nadal mówił, że musi jš znaleć :P Co on jest lepy? i wpis w dzienniku nadal jest. Podobnie sprawa ma się z Nordem w okolicach Caldery, któremu wiedma zakosiła topór i ubranko. Znalazłem wiedmę i po rozmowie z niš i Nordem pomogłem babce i quest mam nadal nie zaliczony. Ostatni na razie problem z Questami to Specjalny przyjaciel Anhasii. Zrobiłem wszystko o co mnie prosiła, gadam z niš na wszystkie tematy i nie ma żadnych nowych kwestii, a zadanie nadal jest jako niezaliczone w dzienniku. Prosze o pomoc, jeli kto wie, jak sobie z tym poradzić. Z góry Wielkie Dzięki.
Czamber [ Czamberka ]
Sudzione ---> Wiesz co, ja znalazłam tš latajšcš fortecę innym sposobem; mianowice najpierw trafiłam do tej fajnej wštyni, o której wczeniej wspominałam (jest na screenie wyżej, wištynia jest na wschód od Isengardu.). Tam dotarłam wreszcie (po zabiciu wielu dremor, o wiele mocniejszych niz zwykle) do uwięzionego Margoratha, z którym pogadałam i on poprosił mnie abym odnalazła jego Heartstone, aby mógł sie uwolnić; no i dał mi takš jakby rurkę dwemerowskš i kazał jej użyć na zewnštrz jego komnaty. Gdy tak zrobiłam to mnie przeniosło do tej fortecy gdyż tam miałam szukać tego Heartstone (ale to już inna bajka).
Ale na pewno można się "normalnie" dostać do tej latajšcej fortecy, tylko trzeba cierpliwie ić do góry aż się jš zobaczy (screen obok).
Ja na przykład jak byłam w tej lokacji (nie ma tam jeszcze żadnej twierdzy, choć nie wiem czemu, bo ja swojš już mam - redoran) to widać było jakby na lokalnej mapce zarys tej twierdzy latajšcej (chyba wiesz o co mi chodzi).
Nie wiem o jakš miłš paniš Ci chodzi, bo ja z nikim takim nie gadałam...
A może sš dwa inne pluginy dotyczšce tej latajšcej fortecy?
Bo ja jak cišgałam ten plugin to dotyczył on tej wištyni z deadrami(chyba się nazywała "Płonšce oko").
Zresztš jak się po teleportacji dostałam do tej fortecy to najpierw bylimy nad Balmorš jak wyszłam...
Nie wiem jak to jest; sprawd jak już ci się uda wejć do tej fortecy czy zaraz na poczštku masz pamiętnik Ulviritha opisujšcy wištynię deadr na południu, powinien Ci się nawet ukazać wpis do dziennika.
Solymr [ Komandor ]
gdzie i w jakich miastach sš siedziby gildii złodzieji???
kurde spuznilem sie na kolacje :-))))))))))))))))))))
Bajt [ ]
Juz nieaktualne, poradzilem sobie :)
Gordek --> Tak, to bylo to, mimo wszystko dzieki :)
Czamber [ Czamberka ]
Solymr ---> siedziby gildii złodziei:
Balmora - South Wall Cornerclub
Ald-ruhn: The Rat In The Pot
Sadrith Mora: Dirty Muriel's Cornerclub
Vivec Foreign Quarter Canalworks: Simine Fralinie Bookseller
land6r [ Pretorianin ]
Sudzione ja wiem ze musza byc konkretne ale jest podana zala lokalizacja ze w lezie na wschod od koloni , one sa na terenie koloni
Solymr [ Komandor ]
czamber(ka)------------------------->>>dzieki za pomoc
Czamber [ Czamberka ]
Solymr --> Proszę.
A tak wogóle, to kto może wie, o co tu chodzi????? -------------->
Hakim [ Konsul ]
Czamber ---> mam pytanko - skšd masz tyle many (250)?
A co do skrinu to ja niestety nie wiem.
Viadermaster [ Chor��y ]
Kurde, ale mi muli ta stronę. Może kto założy 14 częć??
Isengard padł, Castlevania dopiero zaczyna. Czamber -----> fajne te pluginy.Jak będziesz znała co równie dobrego to rzuć link. Dzięki.
Czamber [ Czamberka ]
Hakim -----> nie wiem dokładnie, ale chyba znak, jaki wybrałam mam na to wpływ, bo specjalnie na poczštku
sprawdzałam ponieważ chciałam mieć dużo many; niestety więcej sie nie da... Najpierw iloć many rosła aż do 100
poziomu, ale więcej się już niestety u mnie nie da mieć... a chciałabym więcej. A ty ile masz many?
Hakim [ Konsul ]
Czamber ---> ja mam dokładnie 150
Ja wybierałem na poczštku wszystko co zwiazane z magiš (zawsze gram magikami) - stšd rasa Breton, która ma bonus do many 0,5xInteligencja. Mam int. na 100+50 z bonusu dla rasy co daje w sumie 150. Wydawało mi się, że to jest maksymalna iloć many jakš można osišgnšć przy inteligencji 100 (bez napojów premii i zaklętych przedmiotów). A Ty masz o setkę więcej. Dlatego mnie to bardzo ciekawi.
Jestem prawie pewny, że mana zależy tylko od inteligencji. Znak zodiaku wydaje mi się nie ma wpływu.
SEW [ Generaďż˝ ]
Hakim --> i tu sie mylisz. Jest taki znak zodiaku ktory daje wiecej many +1.5x many(jezeli nieprzesadzilem). tylko cholera zapomnialem nazwy. No to byl ten....ten... w ktorym jak odpozywasz to Ci mana sie nieodradza....cholera zapomnialem nazwy :(
Hakim [ Konsul ]
SEW, Czamber ---> macie rację co do znaku zodiaku - sprawdziłem:
- Atronach - 2xInt (brak przywracania many podczas odpoczynku - to o ten znak Ci chodziło SEW)
- Czeladnik - 1,5xInt
- Mag - 0,5xInt
Tylko dlaczego ja żadnego z nich nie wybrałem na poczštku?
A co do Twojego znaku zodiaku Czamber to pewnie jeste spod Czeladnika.
Czamber [ Czamberka ]
Hakim ------------> Pewnie tak, Atronach odpada bo mnie się odnawia mana podczas odpoczynku.
Czamber [ Czamberka ]
Hmm, ale jak mam czeladnika i many 250 to się co nie zgadza; chyba to, że gram Altmerem też ma wpływ na iloć
many...
SEW [ Generaďż˝ ]
Hakim -->Atronach dokladnie oto mi chodzilo. Szczeze to chcialem go napisac ale pomyslelem ze mi sie chyba nazwa porabala bo jest przeciez Atronach Ognia i inne potworki z nazwa Atronach :P a niechcialem z siebie idioty zrobic :)
mjs27 [ Pretorianin ]
Witajcie !
Kupiłem dodatego do Morra - Przepowiednie PL, zainstalowalem, wrzuciłem save i nic... Save został zrobiony od razu po pokonaniu Dagoth Ura (czy jak on sie tam zwal..). Jak "dostać" się do tego Bloodmoona ? Czy trzeba mieć Tribunala, aby móc grać w Bloodmoona ? Cholera wszystko juz zapomnialem, tak dawno nie grałem ;)
To log z programu podczas uruchamiania sava:
Required file 'Morrowind.esm' has been altered since this file was saved.Could not locate dialogue 'Obc'.Could not locate Info '18674239372517031452' for Dialogue 'Obcy'.Unable to locate Dialogue 'Głosy Rodu Telvanni' in PC mob load.Unable to locate Dialogue 'Obc' in PC mob load.Unable to locate Dialogue 'Wid' in PC mob load.Podczas odczytu pliku 'KoniecMo0000.ess' wystšpiły błędy.
Czamber [ Czamberka ]
okazuje się że nie jestem spod znaku ani czeladnika, ani atronacha ani maga ------------->
ale wydaje mi się, że rasa Altmer ma jakie dodatki do many, bo to urodzeni magowie.
Hakim [ Konsul ]
Czamber ---> zgadza się. Altmerowie majš 1,5xInt many bonusu na starcie. Tylko strasznie nie odpowiadały mi te wszystkie podatnoci na choroby, trucizny ogień mróz... które ma ta rasa. Stšd go nie wybrałem.
Co ciekawe, przed chwilš stworzyłem z ciekawoci postać: Altmera spod znaku atronacha - efekt 240 many na dzień dobry! a ja mam 150 na "do widzenia"!
msj27 ---> nie mam Bloodmoona Pl ani Trójcy, ale z wypowiedzi innych wynika, że nie powinno być żadnych problemów z Przepowiedniš. Jej działanie uzależnione jest tylko od podsatawowego Morrowinda (Trójca nie jest potrzebna). Z takim błędem jak Twój chyba się nie spotkałem. Może używałe jakich plaginów jak grałe w Morrowinda, których teraz nie załšczyłe?
A możesz kontynuować rozgrywkę czy nie? sejw nie chce się wczytać?
mjs27 [ Pretorianin ]
Dobra, le mnie zrozumielicie ;)
Chodziło mi o to jak zaczšć grać w Bloodmoona ! Teraz już wiem - trzeba było dostac się do Khulum i tam koles zabiera nas do zimowego fortu :) Ale jakby nie net to bym nigdy na to nie wpadł...
Gordek [ Generaďż˝ ]
Czy kto w ogóle zauważył moje pytanie z [21.09.2003] o 16:11? bo bardzo zależy mi na odpowiedzi.
land6r [ Pretorianin ]
mjs27 , mozna zaczac inaczej , w ald ruhn kolo gildii magow stoi facio ktory ci daje 2 zadania i on cie informuje o tym ze mozesz sie dostac na soltheim laozia z khuul
MiniWm [ Yoshinkan ]
siemka napoczatku jeste pewna lokacja gdzie jest dwemerowa swiatynia gdzie jest ajkis posag a ta m pewien wojownik w enbonowiej zbroji i z dwemerowym toporem troche trudu i ma sie super sprzet na poczatk ugry (mam 4 lvl) czy to nie jakies lipa
ps sorki za bledy
Czamber [ Czamberka ]
Hakim ---> Znowu się spóniasz na kolejnš imprezę, a my już wszyscy czekamy na ciebie!!! -->
MiniWm [ Yoshinkan ]
A teraz sprostowanie do poprzedniej wersji posta :) troche lipa moim zdaniem pelna enbonowa zbroja ! i deadryczny topur bojowy na poczatku gry 4 lvl :/ jak myslicie zepsuje sobie reszte gry ?
Czamber [ Czamberka ]
Czy kto wie jak otworzyć te drzwi w Castelvanii????? -------------------->
Czamber [ Czamberka ]
Mam jeszcze jeden problem; mam problemy z pluginem Sword of the Perithia (na dole podaje link do tego plugina )
Dodaje on doć duża wyspę na południowy - zachód od Vivek. Lecz gdy mam jeszcze inne pluginy to mi wypisuje jaki błšd, ale to dlatego, że dodawały one miejsce (najczęciej wyspę) w tym samym miejscu co ten plugin( tak np z Castelwania było). No więc "odhaczyłam" te pluginy, które się "kłóciły" ze "Sword of the Perithia". Ale nadal mi wyskakujš błędy, że co jest nie tak. Będę jeszcze kombinować.
Ale jeli kto już ma zainstalowany "Sword of the Perithia" i nie miał z tym żadnych problemów (albo miał i je rozwišzał to niech sie odezwie!
Solymr [ Komandor ]
czamber----------------->>>chyba wystarczy uzyc łamacza zamkuw ekasha???
chyba ze to jakies szczegolne drzwi
Czamber [ Czamberka ]
Solymr ----------> No włanie nie; to sš jakie dziwne drzwi, nie sš nawet "opisane" i nie da się na nie "kliknšć", wiesz o co chodzi... Ale obok jest taka skrzynka opisana jako skrzynka na dary czy jako tak i chyba do niej co muszę włożyć, ale nie wiem co. Obok na stołach były ludzkie serca, krew i inne rzezy wiec to próbowałam wkładać ale bez skutku. Nie wiem co robić, szukam jaki wskazówek w ksišżkach (których jest w Castelkvani mnóstwo) ale jeszcze nie znalazłam odpowiedzi na moje pytanie...
MiniWm [ Yoshinkan ]
Ej zaluzcie nastempna czesc bo dlugo sie laduje ;p
land6r [ Pretorianin ]
Czmber poczytaj plik readme z Sword of the Perithia tam pisze:
Do not use other plugins with this one. There are only a select few that will
be successfully compatibile with SOP. (A short list of compatibile plugins:
All SOP Patches, Waikem's Game Improvements, Rhed's heads.)
Czamber [ Czamberka ]
land6r ----> czyli nie będzie działał z żadnym pluginem, którego nie ma na licie?
a masz to zainstalowane?
chcę się dowiedzieć czy warto rezygnować dla "Sword of the Perithia" z innych pluginów...
land6r [ Pretorianin ]
Czmber to cytat z pliku readme i z tego co wiem to nie dziala z prawie zadnym z pluginow
Czamber [ Czamberka ]
jest już nowa częć, podaję link: