GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Forum CM: następca Medala

15.09.2003
14:26
[1]

ordonez [ Pretorianin ]

Forum CM: następca Medala

ok. moze juz to wiecie wiecie. nowy projekt chłopaków od Medal of Honour .....

nazywa sie to call off duty. wygląda wypaśnie - jesli robiła to ta sama ekipa, co MOHa to będzie nieźle nieźle .... czekajmy !

15.09.2003
14:39
[2]

Llordus [ Generaďż˝ ]

ordonez-->Miales mozliwosc zagrac w demko? Bo ja tak :D Cos niesamowitego - wszystko to co mial MoH i jeszcze wiecej tu jest. Przede wszystkim wreszcie w grze single player grasz z druzyna (w przypadku demka, ale w grze ma chyba byc to samo) sojusznikow i po raz pierwszy bylem zadowolony z tego ze ci zolnierze sa, bo wrecz pomagali, a nie utrudniali gre :)
O smaczkach w stylu padniete krowy na polu (jako oslona przy ostrzale mozdzierzy :) ) czy zestrzelonych przez arty p.lot samolotach spadajacych na ziemie nie mowie :) No i jak pocisk mozdzierza wybuchnie zbyt dalego zeby zabic i zbyt blisko zeby nie bylo obrazen, to pojawia sie taki fajny efekt jak w szeregowcu ryanie :D Czekam z niecierpliwoscia na calosc :)

15.09.2003
15:00
smile
[3]

Hanoverek [ Konsul ]

Potwierdzam słowa Lordusa! Gierka jest wypasiona! Zmiksowany klimat szeregowca i kompanii braci w strzelankowym ujęciu - walki na bliski dystans ,gdzie po jednej stronie ulicy sa szwaby a po drugiej gumojady ,obydwie strony wrzeszczą komendy przekrzykując jazgot broni maszynowej ( w tej grze nie slyszalem muzyki jest poprostu niesutanne TRAAAAA! w różnych odmianach co może doprowadzić innych domowników do szału) .Demo przechodzilem 6 razy zeby postrzelac sobie z BARa i tego dziwnego karabinu niemieckich. spad.Co fajniejsze oprocz kampanii dla gumojadów będzie też ROSYJSKA!- będą walki w stalingadzie , zaciekawił mnie zawsze opis jedndej z misji : Gracz wcieli się w elitarnego radzieckiego snajpera w Stalingradzie(hehehe).Ponieważ Niemcy są bardzo dobrze poukrywani trzeba naprawde się postarać żeby się nam wystawili.Co robia rosjanie? Komisarz wybiera piechociarza i facio biegnie na niemieckie pozycje(pod grozba broni) ,a ty masz potwierdzić swoją reputacje odstrzeliwując niemców do końca (ich lub wyczerpania zapasów radzieckiej piechoty).Będzie też można pojezdzić t34 i porozwalać budynki z niemiecką piechotą w srodku.Twórcy przebąkiwują coś że po ukończeniu wszystkich isji będzie też pare "bonusowych" -podobno będzie można pograc niemiecami w afryce północnej.
P.S
Pisałem tyle jak zwykle dlatego że chce pograć z ludzmi z CM w pelna wersje tej gry jak w koncu wyjdzie.

15.09.2003
15:13
[4]

gen. płk H. Guderian [ Generaďż˝ ]

Hanoverek --> jeśli o mnie chodzi to możesz liczyć na wspólną gre COD. właśnie ściągam demko :D

15.09.2003
15:16
[5]

von Izabelin [ Luftgangsta ]

Też grałem w COD, demo ściagnełem jak tylko wyszło. Jest wypasionnaaaa...!!!
Widzałeś jak blisko ciebie wyląduje mozdzierz, to masz zamazany obraz, i gościu się chwieje, ten karabinek spadów to FG42:0 na auto jest super. Gierka w ogóle jest super, tylko zywkły piehcur nie ma granatów, sa w paczkach w niektórych miejscach:)

15.09.2003
16:41
smile
[6]

BukE [ Majster ]

Co do demka, to byłem mile zaskoczony, bo Spearhead mi zwalniał i przycinał i byłem przygotowany na to w Call of Duty ale nie stało sie tak ... CoD chodzi płynnie ;-D
Co gry, to nie moge się doczekać jak wpadnie w moje rece !

15.09.2003
17:03
smile
[7]

merkav [ Aguś ]

MoH - co to za lipna gierka ?? CoD rlz!!

15.09.2003
17:16
[8]

von Izabelin [ Luftgangsta ]

Znacie pewnie ta swietną gierke Ghost recon??. Otóz jest mod, dający do niej WWII, właśnie go sciągam!!!.
Może by ktos tu jeszcze zagrał ze mną w multi w GR WWII??. To na umilenie czasu do wyjscia CoD:)

15.09.2003
17:17
[9]

von Izabelin [ Luftgangsta ]

Jeszcze w CoD, będzie kampania herbatkozłopców, jako SAS-owiec:)

15.09.2003
17:18
smile
[10]

matchaus [ Legend ]

OOO!
To koleżenstwo z CM interesuje się także nastepcami MOH:AA?

Świetnie!

Będzie mi niezmiernie miło spotkać się z Wami na polach CoD :)

Po przeszło roku egzystencji na polskiej scenie MOH:AA raz, że jestem (jesteśmy) już tym tytułem znudzony, a dwa, że bardzo, ale to bardzo tam brakuje zwykłej, ludzkiej kultury...

Pozdrawiam!

15.09.2003
17:37
[11]

BukE [ Majster ]

von Izabelin --> zkad tego moda ? To może zagram ;-)

15.09.2003
17:41
[12]

von Izabelin [ Luftgangsta ]

Buke-->
oficjalna strona mod: www.warofinfamy.com,
ale nalepiej ściaga się z https://www.warfaregames.com/nuke/modules.php?name=News&file=article&sid=847

15.09.2003
17:45
[13]

von Izabelin [ Luftgangsta ]

A i trzeba miec wersje 1.4 GR, tzn patch 1.3 +1.4
50mb+6mb

15.09.2003
17:47
smile
[14]

BukE [ Majster ]

Von --> własnie wchodzi mi tylko 1,3 bo 1,4 pierdoli wersje i gra mi siada :/

15.09.2003
19:50
[15]

gen. płk H. Guderian [ Generaďż˝ ]

właśnie przeszedłem demko COD i mam trzy zastrzeżenia:
1 ślady po kulach na ścianach znikają po kilku sekundach i ściana wygląda jak nowa, psuje to troche klimat.
2 nie można niszczyć wnętrza budynków oraz innych mało wytrzymałych obiektów
3 wybuchy granatów dość drętwo wyglądają.
reszta miodzio

15.09.2003
22:43
[16]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Guderian--> Demko ma jeszcze jedna wade :) Jest zdecydowanie za krotkie!! :D <hahaha>.

All--> Zrobilem troche screenshotow z gry, wiec gdyby ktos wyrazil ochote, to moge jutro zapodac :)

16.09.2003
08:30
[17]

von Izabelin [ Luftgangsta ]

Gud--> Dlaczeog drętwo wyglądają granaty??, przecież granat to nie pół kilo plastiku.
Co do kul, wydaje mi sie że jest w options, mozliwość wybrania ilości dziur po kulach. BO dla niektórych systemów jest ich za duzo:)

16.09.2003
08:40
[18]

Llordus [ Generaďż˝ ]

to jak? chce ktos obejrzec troche screenow? :) czy wszyscy grali w demko? :D

16.09.2003
10:35
smile
[19]

Trael [ Konsul ]

Llordus-----> Wrzucaj te screeny :)

16.09.2003
10:39
smile
[20]

BriskShoter [ Senator ]

BTW CoD to polecam ogladniecie trailerów prezentujących ile bedzie sie działo w grze :D

POZDRO

16.09.2003
10:55
[21]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Trael -->No to zaczynamy :)

16.09.2003
10:56
[22]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Biegiem przez pole...

16.09.2003
10:58
[23]

Llordus [ Generaďż˝ ]

za drzewkiem widac, jak jeden z naszych tranportowcow oberwal i spada na ziemie :(
do tego ostrzal mozdzierzy na polu (wybuch z prawej)
dobrze ze krowy i leje dala oslone w terenie :)

16.09.2003
10:59
[24]

Llordus [ Generaďż˝ ]

reszta naszych na szczescie przeleciala

16.09.2003
11:01
[25]

Llordus [ Generaďż˝ ]

zapomnialem o screenie :)

16.09.2003
11:02
[26]

Llordus [ Generaďż˝ ]

a teraz podejscie do jakiegos kosciolka :) koledzy schowani bezpiecznie za murem, lezace ciala naleza do tych cholernych szkopow :)

16.09.2003
11:04
[27]

Llordus [ Generaďż˝ ]

kosciolek zajety, zwracam uwage, ze nareszcie moi towarzysze broni staraja sie przezyc, unikajac ostrzalu z SdKfz251/1 ktory stoi niedaleko okien (a raczej otworow ktore kiedys byly oknami :) )

16.09.2003
11:05
[28]

Llordus [ Generaďż˝ ]

tylna straz tez chce przezyc ta akcje :)

16.09.2003
11:06
[29]

Llordus [ Generaďż˝ ]

zeby nie bylo - koledzy caly czas chca zyc, zreszta teraz robia "suppressing fire", abym mogl bezpiecznie zaprezentowac nastepny slajd :)

16.09.2003
11:07
[30]

Llordus [ Generaďż˝ ]

dzieki "suppressing fire" moge zaprezentowac akcje podchodzenia do domku

16.09.2003
11:08
[31]

Llordus [ Generaďż˝ ]

ktory moglem spokojnie i metodycznie zderatyzowac, niszczac insekty co do jednego :D

16.09.2003
11:08
smile
[32]

matchaus [ Legend ]

"Cholerni Szkopi"...

Niech no ja Was spotkam w MP!


ALLE MAAAAAN VORAUS! :D

16.09.2003
11:10
[33]

Llordus [ Generaďż˝ ]

niemiecka artylelria p-lot w akcji -widowisko na zywo jest niestety 10 razy bardziej atrakcyjne :(

16.09.2003
11:12
[34]

Llordus [ Generaďż˝ ]

i na wojnie przyda sie troche rozrywki - tutaj iluminacje swietlne plotow uzupelnione rozblyskami wybuchow generowanych przez artylerie (spoza mapy oczywiscie ;) ). a moze wojsko chcialo zrobic sobie namiastke dyskoteki? tego chyba juz nie wyjasnimi - sprawa dla Woloszanskiego ;)

16.09.2003
11:15
[35]

Llordus [ Generaďż˝ ]

a teraz krok po kroku samouczek dla druzyn na temat "Jak bezpiecznie zajac ostrzeliwany przez wroga budynek", cz1

16.09.2003
11:17
[36]

Llordus [ Generaďż˝ ]

cz2

16.09.2003
11:19
[37]

Llordus [ Generaďż˝ ]

cz3

16.09.2003
11:21
[38]

Llordus [ Generaďż˝ ]

cz4

16.09.2003
11:22
[39]

Llordus [ Generaďż˝ ]

cz5

16.09.2003
11:24
[40]

Llordus [ Generaďż˝ ]

cz6 i ostatnia :)
dodam, ze obrazki te najlepiej zapisac jako kolejne pliczki (np. 01.jpg, 02.jpg itd) po czym obejrzec je w jakiejs normalnej przegladarce, typu acdsee :) wtedy dopiero jako tako zobaczycie, co chcialem pokazac :)

16.09.2003
11:25
[41]

Llordus [ Generaďż˝ ]

w zasadzie kazde miejsce dobre jest do ukrycia :)

16.09.2003
11:27
[42]

Llordus [ Generaďż˝ ]

to juz ostatni punkt naszej krajoznawczej wycieczki :(

16.09.2003
11:29
[43]

Llordus [ Generaďż˝ ]

niestety i tutaj terrorysci Bin-Ladena maczali swoje wstetne paluchy :(
dobrze, ze zdazylem sie gdzies ukryc :)

16.09.2003
11:29
[44]

jerz [ Pretorianin ]

Dżizas... i to wszystko z demka???
Czy z demkem można ruszać na podbój sieci??

16.09.2003
11:31
[45]

Llordus [ Generaďż˝ ]

a na sam koniec drobny szczegol techniczny - jezeli ktorys z kolegow bedzie probowac zajac twoje miejsce, mozesz postraszyc go ikonka :) potraktuje to jako grozbe z bronia i pojdzie sobie gdzies indziej :) w koncu uzbrojonych szalencow sie nie denerwuje :D

16.09.2003
11:35
[46]

Llordus [ Generaďż˝ ]

jerz --> wszystkie screeny zrobilem osobiscie sam z demka :) niestety opcji gry sieciowej nie widzialem :(

all-> sorki za jakos screenow, ale zeby umiescic je na forum, musialem je skompresowac :( oryginaly sa jakies 10 razy fajniejsze :)

16.09.2003
11:48
smile
[47]

matchaus [ Legend ]

Demo CoD nie oferuje gry w trybie MP.

Pełna wersja ma się jednak ukazać dopiero pod koniec roku i po cichu liczę na jeszcze jedno demko z tym trybem...

16.09.2003
11:51
smile
[48]

matchaus [ Legend ]

A o dodatku do Medal of Honor: Allied Assault - "Brekthrough" oczywiście wiecie?

(Jest demo sieciowe)

16.09.2003
11:53
[49]

Llordus [ Generaďż˝ ]

to jeszcze cos zarzuce :) zeby dodac smaczku :)
w domu na 1 pietrze na wprost strzela MG42, troche na prawo od niego, na ziemi, strzela drugi MG42.
w tym samym domku jest jeszcze trzeci MG42, tyle, ze zasloniety plotem :)
oczywiscie krowy na polu tworza malownicze tlo do tej "majowki" :)

16.09.2003
11:56
smile
[50]

matchaus [ Legend ]

Llordus --> Uwielbiałem podbiec do tego płotku "na gazie" i wrzucić szkopiakom kilka szyszek :)


Nie zapominajmy, że demo jest ładnie udźwiękowione i Niemiaszki pięknie krzyczeli... coś o granatach krzyczeli... :)

16.09.2003
11:57
[51]

Llordus [ Generaďż˝ ]

a to nasi dzielni chlopcy opadaja na spadochronach :) z takimi zuchami nie mozna przegrac :)

16.09.2003
12:00
[52]

Llordus [ Generaďż˝ ]

matchaus --> ja duzo rzeczy lubilem robic w tym demku :) ale "granaten! granaten! BUM! aaaa...." bardzo mi sie podoba :D

zreszta jest pare smaczkow :) jak "przypadkiem zabilem" kolege, to zabralem mu karabin garanda - cos wspanialego, jakos tak go bardzo lubie jeszcze z MoH :) a juz szczytem bylo, jak pod jakims murkiem wystrzelalismy niemcow i znalazlem cos co sie nazywa FG42 (o ile dobrze pamietam :) ) - z taka ladna lunetka optyczna! sam miod! :)

16.09.2003
12:03
smile
[53]

matchaus [ Legend ]

A właśnie, właśnie - a'propos dźwięków w grach.

W tym dodatku do MOH:AA ""Brekthrough" można zagrać włoskim sołdatem!
A jest to o tyle przyjemne, że nasz dzielny makaroniarz wykrzykuje komendy w swym "soczystym" języku.

Nic tak nie poprawia humoru jak kilka zdań naszego "bambino" w trakcie walki :)))

16.09.2003
12:07
smile
[54]

matchaus [ Legend ]

Llordus --> Miałes szczęście! Ten FG 42 jest w demie TYLKO W JEDNYM MIEJSCU :)

A wierzcie mi - można z tego przywalić :)))

Mi się najbardziej podobał Thompson - w końcu stawiałem prawdziwą ścianę ognia!

Łyk brandy (nie mylić z brendą! :), pet w lewy kącik ust, rzut hełmu w stanowisko Niemców i można było suche dęby stawiać :))))

16.09.2003
12:13
[55]

Llordus [ Generaďż˝ ]

matchaus --> pewnie dlatego znalazlem go za jakims 6 razem :D <hahaha>
jeszcze zebym tylko dorwal w swoje rece BARa - ktos pisal, ze ponoc jest wypasny, a ja nie zdybalem zadnego sojusznika do odstrzalu w celu zdobycia tej zabawki :)
Thompson tez jest wypasny, zwlaszcza jak sie strzela po scianach :) wtedy sa efekty zupelnie a la szeregowiec albo kompanija braci :) takie fajne dymki ze sciany leca w duzych ilosciach :)

16.09.2003
12:44
[56]

koxbox [ ]

A tym czasem na scenie Multiplayerowej wyrasta nowy nastepca Day of Defeat. Red Orchestra jako mod do Unreal Tornament 2004 powinien zakrolowac na mp serwerach.

16.09.2003
12:47
smile
[57]

koxbox [ ]

Po wiecej screenow zapraszam na stronke:
https://www.unrealwarfarex.com/redorchestra/

16.09.2003
12:53
smile
[58]

koxbox [ ]

Dodam ze w chwili wydania, bedzie najbardziej zaawansowana technicznie gra fpp w realiach WWII.
Jedna z najlepszych opcji bedzie wbudowana komuikacja 3d (3d Voice Communication), oczywiscie nie wspominajac o fizyce Rag Doll.

16.09.2003
13:00
smile
[59]

koxbox [ ]

Wydanie w roku 2004, niestety.

16.09.2003
13:03
smile
[60]

koxbox [ ]

Juz nie moge doczekac sie takich widokow

16.09.2003
13:06
smile
[61]

koxbox [ ]

pepeszka jak malowana--->

16.09.2003
13:09
smile
[62]

koxbox [ ]

Ahh ta piekna i ponura Rosja-->

16.09.2003
13:10
[63]

Llordus [ Generaďż˝ ]

koxbox -- a jakie to ma miec wymagania sprzetowe? :)

16.09.2003
13:20
smile
[64]

koxbox [ ]

Takie jak UT2004, czyli troche wyzsze niz w UT2003:) Gra jak kazda teraz wydana dopasuje sie do posiadanego komputera. Wkoncu to gra nowej generacji, z prawie pelnym realizmem(takim na ktory pozwalaja komputery), wyzszym nawet od tego z Operation Flashpoint.

16.09.2003
13:31
[65]

Llordus [ Generaďż˝ ]

koxbox --> a jakie wymagania mial UT2003? :) w unreala nigdy nie gralem, wiec nie wiem czego wymagal praktycznie :)

16.09.2003
13:35
smile
[66]

matchaus [ Legend ]

A nie boisz się Kox, że to będzie Unreal w realach :) II wojny?

Z tymi wszystkimi swoimi wygibami, przewrotkami i kultem skill'a?

16.09.2003
13:58
smile
[67]

koxbox [ ]

Llordus--->UT2003 mial takie na poziomie CoD

matchaus---->eee, ten mod to calkiem nowy kod gry i zasady.
Kiedys gralem w taki mod: The Third Reich, chyba pierwsze WWII do UT2000, ktory posiadal prawie pelny realizm(poruszanie sie, obrazenia, uzywanie broni), niesty gra byla bardzo niedopracowana graficznie i miala mierne plansze; i z tych doswiadczen wiem ze mozna zrobic wszystko z enginem UT.
Pozatym to darmowa produkcja jak DoD, tworzona przez fanatykow realizmu i WWII, a nie jakis amerykanski nabijacz kasy na malo wymagajacych malolatach jak CoD badz MOH.

Wsumie patrzac na Quake w WWII czyli arcadowe Cod z bratem Wolfem, kazda inna nowa produkcja fpp o WWII wydaje sie byc ciekawa.

16.09.2003
14:07
smile
[68]

koxbox [ ]

Oczywiscie nie potepiam COD. Wrecz przeciwnie, jest to dla mnie fajna strzelanka stworzona do SinglePlayera, taki komputerowy "rambo" z super bohaterami.

Jednak tryb MP to inna bajka i tu mozna pokusic sie o pelen realizm, skomplikowane zasady, realne obrazenia, wyrownane strony, ktore to nie maja szans bycia w SP.

16.09.2003
14:15
[69]

Llordus [ Generaďż˝ ]

koxbox --> dzieki za info ;) ciekawy jestem jak w praktyce wyjda obie te produkcje :)

16.09.2003
14:30
[70]

koxbox [ ]

Rowniez czekam na Hidden and Dangerous 2.
tylko to gra z innego segmentu, polaczenie FPP, z strategia, symulatorem pola walki i gra skradana :)
Grafika jak na screenie-->

16.09.2003
14:36
[71]

koxbox [ ]

W grze bedzie mozna chodzic, latac, jezdzic na prawie wszystkich frontach WWII.
Gra zajmuja sie tworcy(zreszta nasi sasiedzi z Czech!) jednej z najlepiej ocenianch gier: "Mafia"

16.09.2003
14:39
[72]

koxbox [ ]

Premiera to juz jesien 2003!!

16.09.2003
14:41
[73]

koxbox [ ]

Goraca bedzie tegoroczna jesien CoD, pozniej HaD2

16.09.2003
14:42
[74]

koxbox [ ]

Pozyjemy, pogramy

16.09.2003
14:44
[75]

koxbox [ ]

Gra jest na enginie "Mafii" i tak samo fajnie renderuje zamkniete pomieszczenia

16.09.2003
14:45
[76]

koxbox [ ]

...jak i snajperskie akcje na ogromnych przestrzeniach

16.09.2003
14:52
[77]

Llordus [ Generaďż˝ ]

koxbox --> a to juz brzmi naprawde zachecajaco :) az nie moge sie doczekac :D

16.09.2003
14:56
[78]

koxbox [ ]

Llordus-->tak, tak bdzie mozna pojezdzic Tygrysem:D

16.09.2003
14:57
[79]

koxbox [ ]

jednak co 2 to nie 1

16.09.2003
14:58
smile
[80]

koxbox [ ]

Fani flakow nie moga byc rozczarowani, btw spojrzcie na to niebo 8)

16.09.2003
14:59
[81]

koxbox [ ]

Samolotami tez mozna polatac

16.09.2003
15:01
[82]

koxbox [ ]

Jednak nie ma to jak zlamac komus serce

16.09.2003
15:06
[83]

koxbox [ ]

ahh ta Norwegia i wycieczka statkiem

16.09.2003
15:07
[84]

von Izabelin [ Luftgangsta ]

Matchaus--> W demie CoD, fg42 jest w dwóch miejscach~!!!!!!!!!, koło drugiego flakpanzerka, za tym murkiem, ale za przediałką, jak posuzkasz to znajdziesz:), drugi przed ostantim flakiem.

16.09.2003
15:08
[85]

koxbox [ ]

Miejscowi witaja tu MG42

16.09.2003
15:11
smile
[86]

koxbox [ ]

von Izabelin--> po co szukac, na: https://www.codfiles.com sa do tego mody, powodujace ze zaczynasz gre z barem, nadz fg42 etc...
Ostatnio pojawil sie tam fajny mod na realizm Ces.

16.09.2003
15:14
[87]

koxbox [ ]

ZReszta najlepiej modow do CoD szukac na oficjalnym forum: https://www.callofduty.org/forums/index.php?s=d50ced076854464fb75efc7f6cbaaeed&act=SF&f=8

16.09.2003
15:15
[88]

koxbox [ ]

Najlepiej w zyciu byc pieknym, przystojnym snajeprem :))) -->

16.09.2003
15:54
smile
[89]

Coy2K [ Veteran ]

hmm wątek troszkę nie na czasie bo Demko CoD wyszło już jakiś czas temu ale lepiej późno niż wcale.
Grałem i czekam z niecierpliwością, grałem również w demko MoH: Breakthrough (MP DEMO) i musze powiedzieć że jestem rozczarowany....oprócz nowych map, i wykrywania/stawiania min ( nie wiem na jakiej zasadzie to działa) twórcy nie postarali się o nic więcej...przecież to wszystko już było w Spearhead... najwyraźniej twórcom skończyły się pomysły i odcinają kupony od sławy MoH:AA. Jeśli Rising Sun ma wprowadzać tak niewiele innowacji to ja wysiadam.
Call of Duty uber alles

16.09.2003
16:15
smile
[90]

Mastyl [ Legend ]

Na wstepie przywitam sie ze spolecznoscia CM, jako ze jestem ze "zwyklego gola".

Wszyscy toną w zachwytach nad CoD, a ja mam pewne obawy, o ktorych warto powiedziec. Niby zachwycila mnie druzyna, ktora stawia ogien zaporowy, osłania. Piekne sa animacje zolnierzy - np. to swietne wchodzenie przez okno.

Ale sa dwie rzeczy, ktore albo stanowia wobec Medala wstecznictwo, albo tez nie poprawiaja jego wad:

1. Chodzenie. Niestety w CoD nie chodzi sie w tym realistycznym trybie jak w MoHaa - obraz nie kiwa sie i nie faluje w pionie i poziomie jak w medalu, takoz nie drga przy chodzeniu bron. Bardziej przypomina to jezdzenie wozkiem inwalidzkim po oleistym gruncie, znane chocby z Wolfenstein : Enemy Territory. Niby szczegol, ktory w singlu ledwo sie zauwaza - w trybie multi zaczyna juz przeszkadzac. I wlasnie dzieki temu szczegolowi pokochalem sieciowe MoHaa, a znienawidzilem ET. Oby tak nie bylo w przypadku CoD.

2. Niemal zerowa interakcja z otoczeniem. W CoD z nieba leca bomby, zolenirze rzucaja grantami, strzlaja wielkie dziala artyleryjskie, a tymczasem prawie zadnego, chocby drobnego elementu planszy nie da sie zniszczyc. Rozumiem ze nie mozna burzyc budowli jak w Red faction, ale zeby nie dalo sie rozwalic z broni p-panc nawet drbnych przeskzod czy plotu z desek. Jedyny taki przeprogramowany element to plotek na poczatku misji w demie. Ale pozniej nie da sie nic. Co gorsza, nie ma nawet wybijania szyb w oknach wzorem MoHaa... Mam nadzieje ze autorzy na 5 minut przed premiera wzbogaca CoD o wieksze mozliwosci niszczenia otoczenia, co doda grze realizmu i polotu taktycznego ( bo co to za glupota, zeby zolneirz chowal sie przed granatem za cienkim plotkiem ze sztachet )?

Pomimo tych dwoch zarzutow, sadze ze gra bedzie swietna. Ciekawy tryb solo, masa jednostek i mozliwosci prowadzenia czolgow w trybie multi spowoduja, ze CoD bedzie nie tylko ladna graficznie ale i dosyc grywalna.

16.09.2003
17:05
[91]

gen. płk H. Guderian [ Generaďż˝ ]

mastyl ---> zgadzam się z twymi uwagami całkowicie. jednocześnie mam pytanie: czy w MoH można grać piracką wersją bo taką posiadam a nie próbowałem jeszcze (sam nie rozumiem czemu!) grać w sieci.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.