GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Saga Baldur's Gate (BG I część 90, BG II część 73)

11.09.2003
01:00
smile
[1]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Saga Baldur's Gate (BG I część 90, BG II część 73)

Twoja Historia zaczyna się wśród tych rozległych sal pełnych wiedzy. Pod opieką mędrca Goriona upłynęło Ci bez mała dwadzieścia lat. Wychował Cię jak ojciec, karmiąc niezliczonymi opowieściami o bohaterach, potworach, kochankach, bitwach i tragediach. Jednej wszakże nigdy Ci nie opowiedział: historii dotyczącej twojego pochodzenia i dziedzictwa. Wiadomo Ci jedynie, że jesteś sierotą o nieznanej przeszłości...

....

Wszystko potoczyć się miało całkiem normalnie, lecz los spłatał ci figla. Nic nie zapowiadało tylu przygód - szczęśliwe dzieciństwo u boku Goriona, Imoen, Tethorila i innych mieszkańców wiecznie spokojnego Candlekeep. Gdybyś wiedział, gdybyś choć raz przeczytał listy adresowane do Goriona... Odwracasz wzrok i widzisz spojrzenia twych towarzyszy, których ufny wzrok przywraca ci spokój i koncentrację. Tak, poznałeś wielu i wielu jeszcze poznasz...

This is beginning of a new story... Shadows of Amn now appears!


...

Gawędzą i zabijają problemy :

- Aschman, lubi wino, wódkę i mroczne elfki...;))
- Attyla, wódz Hunów, dzielny przewodnik ku świetlanej przyszłości wątku
- mgr Aurelinus, strażnik moralności, znający tajniki tworzenia dodatków, jak i rzeczy z tym związanych
- Ayertienna, piękna elfia czarodziejka wabiąca mężczyzn do swej wieży, acz niezwykle pomocna i skora do dawania rad (zwłaszcza, gdy nie ma pojęcia, o czym mówi)
- BarD, rymiarz i prześmiewca - jak to bard, jest nieco nawiedzony (i dziwny) ale zawsze skory do śmiechu
- Belt, przewodniczący przyjacielskiego nam wątku o BG II, raczy mawiać; hehe i tak do mnie wtraficie!
- Bullzeye_NEO, fan wywaru z rzepy, należy do NATF - Nadętych Amatorów Tupania Fenomalnego
- Carrignarone, zawsze dobrze poinformowany, prześciga często "starych wyjadaczy"
- Dwalin, mężny krasnolud, zakochany w swoim toporze, mieszkający na dalekiej północy
- Earina, znana w świecie zabójczyni ogrów-magów. Strzeżcie się!
- Gofer, stary jak świat (zgrzybiały), widocznie po praniu mózgu, bo wiele rzeczy zapomniał,założyciel wątku o BG
- Grjgori, podobnie jak Aurelinus, znawca IE; chcesz dobrać się do gry – on ci poradzi, jak to zrobić
- Hathor, pani Zapomnianej Wyspy na mroźnej północy, biegła w manipulacji materią świata BG, autorka Xięgi
- Hayabusa, Saki vazaki zarąbali mi mazaki-ot jego dewiza, bardzo rozmowny, a najbardziej ze sobą:)
- Ines, wiecznie pomykająca, szczęśliwa, wchodząca i wychodząca
- Krees, zmagający się z nieprawościami Wybrzeża Mieczy, zwyciezca w boju o Magiczny Glejt Rycerski
- M'Rek, mozolnie wykrywający wszelkie paradoksy na Wybrzeżu Mieczy
- Mr. Kalgan rzadko wpadający, ale jak już to hucznie i z okrzykiem: Dawać dodatek!!!
- Raistlinek, pelen magii i wiedzy, bajarz prosto z dalekiego Krynnu
- Regis, to takie niewiadomo co, czasem zapyta, czasem odpowie, nikt nie wie, jakie myśli ma na głowie
- n2n, ciężkokapujący, ale łopata i powtarzanie w kółko robi swoje
- Sakhar, zgłębiający tajniki aurelinusowego dodatku, władca Otchłani
- Valencis, chodząca encyklopedia świata BG, w quizie rzuć wyzwanie i wygraj - to dopiero zdanie!
- Zawisza Czarny, dawny Yossarian, ale dla alkoholu trza się poświęcać!
- Zed Nocear, twórca map i pięknych, stylowych ikonek
- Xelloss, tajemniczy mag o ogromnej sile, ciągle się o coś pyta, ciągle dostaje odpowiedź, ale i tak je zapomina
- @@@, znany też jako Kapucyn/Nostradamus powrócił i ma się dobrze..
- Bogas
- Bregan D'aerthe
- Edwin
- Eliash
- Korgan
- Lesaonar
- ~Łupieżca~Umysłów~
- Mastyl
- Minas Morgul
- Olo_M
- Tal_Rascha

Wejdź na szlak przygody, czekamy na Ciebie – uważaj, ogrzy mag ostrzy sobie na Ciebie zęby, hordy gibberlingów kryją się wśród drzew, martwi wstają z grobów, a syreny zwodzą wędrowców na manowce... Piękne wojowniczki przemierzają leśne ścieżki wespół z dzielnymi swymi towarzyszami, a bardowie snują swe pieśni...


UWAGA!

Wszystkim miłośnikom sagi BG polecamy NTotSC (Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy) - polski mod Aurelinusa do BG1 + OzWM (zawiera poprawioną wersję Dark Side of the Sword Coast autorstwa Team BG). NTotSC to 13 nowych lokacji (i 2 twierdze), 8 nowych NPC do przyłączenia, trzydzieści nowych questów, nowe potwory, bronie, czary...

NTotSC i patche do niego mozna pobrac na Zapomnianej Wyspie (www.isle.px.pl/download.htm). Dodatkowe patche sa na Niezapisanych Kronikach Wybrzeza Mieczy (https://strony.wp.pl/wp/zed_nocear)

Lista modów do Sagi Baldur's Gate znajduje sie tutaj - https://www.isle.px.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=71

Link do poprzedniej części:

11.09.2003
01:05
[2]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Viator --> Nie podales nam informacji o nicku.... teraz musisz czekac do nastepnej czesci.

11.09.2003
07:58
[3]

Eliash [ Generaďż˝ ]

John -> Szlamy są nie do pokonania jeżeli w pokoju znajdują się trujące opary, w pokoju z żywiołakami powietrza znajduje się wentylator, włącz go na wysokie obroty i otwórz drzwi od strony komnaty szlamu (Te w komnacie powietrza i wszystkie drzwi w komnacie szlamu ) Otworz też drzwi do komnaty lodu. Opary przejdą z komnaty szlamu do lodowej komnaty. Brak oparów spowoduje że szlamy będą słabsze i będzie można przywalić błyskawica żeby się już nie mnożyły, opary w komnacie lodu osłabią żywiołaki lodu i będzie można je pokonać. Później jeszcze musisz zwabić żywiołaki ognia z komnaty ognia do komnaty lodowej, załatwić ognistego olbrzyma i wszytkie różdżki będą Twoje. Pozostałjeszcze zmiennokształtny ale to już inna bajka :)

11.09.2003
17:56
[4]

sakhar [ Animus Mundi ]

Przez kilka dni nie będzie mnie na sieci bo oddałem kompa do naprawy (a w zasadzie do reklamacji:) - moja płyta główna zaczeła robić dziwne rzeczy - zmieniać ustawienia taktowania zegara na płycie itd. Będę miał czas na czytanie i spanie:)

11.09.2003
18:40
smile
[5]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Hathor ----> przy następnym wątku możesz mi dopisać "The True Fucking Grim & Necro Not Mainstream :)"

11.09.2003
19:20
[6]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Bregan D'aerthe --> !???? Do wstepniaka? Po angielsku i niecenzuralnie, hehe :> Ale niech pozostali decyduja. W sumie sie rymuje.

Poza tym, niby dlaczego ja mam zakladac nastepny watek?

11.09.2003
19:26
smile
[7]

Viator [ Pretorianin ]

Hathor ---> Może dlatego że jesteś JEDYNA wśród nas

11.09.2003
21:06
smile
[8]

Hayer [ Chor��y ]

Mam dwa pytania na temat baldura2:
1) zlozylem Kangaxxa z czesci znalezionych w grobowcach, powstal wtedy Lisz Kangaxx, gdy go zabijam zmienia sie on w Demi-Lisz Kangaxxa, ale do niego nawet nie moge sie zblizyc, jak go zabic?
2) w zadaniu zbadac i zniszczyc kult bezokiego, zabilem Obserwatora w jamie niewiernych za pomoca rozdzki, ktora mialem zlozyc z dwoch znalezionych czesci, rozdzke oddalem do swiatyni jakiemus bogu, ale nie pamietam jak sie nazywal, nie wiem jednak co dalej zrobic zeby skonczyc zadanie

Pomozcie.
Z gory dzieki.

11.09.2003
21:14
smile
[9]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Hayer -->

Ad. 1 ""Zwój ochrony przed magią" dostepny u Ribalda w sklepiku + jakaś mocno umagiczniona broń [Karsomir, procka od Joluva - dodatkowy sprzedawca z tawerny w slumsach] bądź czar Mniejszy Meteoryt Melfa..."

Ad. 2 Teraz możesz zaciukać kultowców, pozbierać co po nich zostało, uwolnić ślepców będących w krypcie z grobowcem liszym, a na końcu odebrać nagrodę i przyjąć kolejne zlecenie u kapłanów, którzy zlecili Ci nabicie na pal Obserwatorka...

11.09.2003
21:14
smile
[10]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Hayer----> a więc tak:
Zabicie Gaxxa to nie dopiero wyczyn! Jest chyba najtrudniejszym przeciwnikiem w grze, ja zabiłem go w następujący sposób.
1) Z tego co wiem nie ma obrony przed uwięzieniem, tak więc na początek możesz poswiecic na kamikadze jakąs mniej ważna postac w walce z Gaxxem (potem ją odzyskasz)...
2) Kiedy juz uwięzi ci kilka postaci (pamietaj aby postacią głowna byc z dala od niego), rzuc kaplanem uwolnienie i wtedy nasze postacie pojawiają sie i nie mamy ich od razu w teamie tylko mają koleczko neutralne pod sobą, tak więc lutują w Gaxxa, ale za to on ich nie tyka!!! To jedyny sposób IMO, pamietaj ze twoja postac nie moze zostac uwieziona bo wtedy koniec!
Powodzenia! :)

Niestety nie pamietam dokładnie zadania z kultem bezokiego... :( mam pewnie przypuszczenia ale nie bede "strzelał"...

11.09.2003
21:16
[11]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Zawisza---> ale zesmy sie zgrali :) zobacz na czasy wyslania postów!

11.09.2003
21:28
smile
[12]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Hathor---->"The True Fucking Grim & Necro Not Mainstream :)" to w doslownym tłumacznieu "prawdziwy pieprzony ponurak, necro <---nie wiem jak to prztlumaczyc, nie mainstrimowy (mainstream, czyli głowny nurt nie pozerski cos takiego), a to powiedzonko wiaze sie ideologia black metalowa :>

11.09.2003
21:34
[13]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

A propos Demi-Kangaxxa, to tyle się o nim naczytałem, że poszedłem go ubić uzbrojony w co tylko sie dało... Tymczasem ten dupek jest zupełnie bezbronny gdy dopieprzy sie mu czarem "Burza Zemsty" czy jakos tak z repertuaru Kapłana, niestety najwyższy poziom.... Zarabia kupę obrażeń, i nie może rzucać swojego słynnego uwięzienia. Bitwa była bez strat i więcej roboty było z ubiciem pierwszej wersji niż drugiej...
Wogóle wszystkie lisze po rzuceniu tego czaru piszą petycje (z zaświatów) do twórców, że woleliby robić za łosie na innej mapie w grze...
Jeśli ma się porządnych łotrów w ekipie, to przed przywołaniem można cały teren zaminować pułapkami i dupek nawet nie zdąży pier... eeeee powiedzieć "bry" a już leży pierścień do odbioru...

11.09.2003
23:54
smile
[14]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Bregan D'aerthe --> Hmmm, no dobrze :) The True F*****g Grim & Necro Not Mainstream - nadal to niezbyt wyglada... True necro grim... really not mainstream ;)

12.09.2003
00:27
smile
[15]

Hayer [ Chor��y ]

No i lezy czacha na ziemi.

Wystarczylo uzyc ochrony przed magia i poszlo. Sam pewnie bym tego zwoju nie znalazl. Jeszcze raz dzieki.




Wszyscy jestesmy bohatery...

12.09.2003
08:27
[16]

Viator [ Pretorianin ]

Jeżeli chodi o Kangaxa to , jak się ma TOBa zinstalowanego , to 9 poziomowy czar maga zionięcie smoka załatwia go od razu - też bez żadnych strat w teamie.

12.09.2003
08:42
[17]

Dwalin [ Reggae ]

Po roku (lepiej późno niż wcale :P Dwalin powraca do wątku o Baldurach (miejmy nadzieje że na długo).

Jeśli chodzi o Kangaxa to najpierw jak jest jeszcze zwykły liszem bijesz standardowo jak lisze, potem gdy się zamieni wywalasz szybko mocne czary tak żeby miał średnie bądź lekkie ranny a potem zamiana w wysłannika Bhaala i demilisz cię nie rusza a jego zbaicie to kwestia czasu. :)

12.09.2003
10:44
smile
[18]

Johnn [ Ghoul ]

Eliash ---> Dzieki, ale nie chcialo mi sie czakac na odpowiedzi i sam juz to wszystko wczesniej wykombinowalem :)

Walczylem z Demogorgonem i szczaze powiem ,ze to cienarstwo, rozwalilem go bez zadnych przygotowan, ze tak powiem z biegu :) Wiecej problemow mialem ze straznikami pieczeci gdzie sie pojawiala taka grupka z Matka Ula i innymi potworami.

Co do Kangaxa to juz duz razy pisane to bylo na forum, ze czar Ochrona przed magia dostepny np. u Ribalda chroni przed uwiezieniem (wogole cala magia), jednak ja go rozwalam na 9 poziomie bez mrugniecia okiem :) biore do druzyny Korgana ten zuca na siebie Berserk i tez jest odporny na uwiezienie. Wtedy Zywiolaki ognia , lub jakas bron z ogniem, lub proca Everarda +5 i po krzyku.

12.09.2003
11:45
[19]

Eliash [ Generaďż˝ ]

W kwestii demilisza wiele atramentu już wylano :) . Sposobów na jego rozwalenie jest sporo, może na początek napiszę trochę o samym demiliszu (Dla tych co pierwszy raz :) ). Jest całkowicie odporny ma magię, a także na bronie poniżej +4, poza tym posiada odporność na fizyczne ataki w wysokości 90% (Albo więcej, już nie pamiętam, maksymalne obrażenia jakie udało mi się mu zadać to 4 pkt.), regeneruje się w zastraszającym tempie. Co rundę rzuca swoją wersję czaru "Uwięzienie". Poza tym że jego wersja może być rzucana na odległość (Mag musi dotknąć ofiary aby rzucić na nią Uwięzienie), niczym nie różni się od czaru maga. Zwykle idzie się do niego po wyjściu z podmroku, jednak jest jak najbardziej możliwe pokonanie demilisza tuż po wyjściu z lochów Irenicusa, możliwe jest to także bez posiadania zwoju ochrony przed magią, właściwe można go pokonać jedną postacią, która nazywa się: Korgan.
Korgan dysponuje świetną umiejętnością, a mianowicie berserkerskim szałem, podczas tego szału jest odporny na wiele rzeczy, między innymi na Uwięzienie. Korgan "na dzień dobry" jest arcymistrzem w toporach, niestety w SOA nie ma toporów potężniejszych niż +3 (Przynajmniej ja takich nie spotkałem). Jedną z broni +4 dostępnych na początku gry jest Kostur z Rhynn, Korgan nie ma biegłości w kosturach będzie miał więc tylko jeden atak na rundę i ujemny modyfikator do trafienia, warto rzucić na niego przyspieszenie, wtedy dostanie dodatkowy atak na rundę. Przy odrobinie szczęścia szał będzie działał wystarczająco długo żeby Kangaxx "zszedł".


Sposób hardkorowy (Udało mi się raz, kilkanaście prób zawiodło :) ):
Może się zdarzyć że nie chcecie wydawać kupy kasy na Kostur z Rhynn, albo nie lubicie Korgana.
Praktycznie w każdej drużynie znajduje się mag, o ile demilisz jest całkowicie odporny na magię to kilka czarów jednak na niego działa, jednym z nich są "Miniaturowe meteory Melfa", czar ten tworzy pocisk +5 (W cel nie uderza magiczne wyładowanie tylko pocisk stworzony przez magię) jest on w wystarczającym stopniu umagiczniony żeby zranić demilisza. Jednak najpotęzniejsze ochronne zaklęcie maga "Pułapka na czary" jest 9 poziomu, poza tym wytrzymuje tylko 3 ataki demilisza. Istnieje jednak jego potęzniejsza wersja, dostępna w "Kosturze Magów", pochłaniająca 30 poziomów czarów i działąjąca przez 8 godzin. "Pułapka na czary" ma to do siebie żę nie tylko chroni maga przed czarem na niego rzuconym ale przywołuje użyte już czary z powrotem do pamięci. Nie trzeba zapamiętywać "Miniaturowych meterorytów Melfa" we wszytkich slotachna 3 poziomie, wystarczy jeden raz.
Czyli mag z aktywną "Pułapką na czary", rzuca "MM Melfa" wchodzi do Kangaxxa, ten rzuca "Uwięzienie", mag przypomina sobie czar "MM Melfa" i jest gotowy rzucić go jeszcze raz. Z moich doświadczeń wynika że "Pułapka na czary" wytrzymuje od 7 do 9 "Uwięzień", powinno to wystarczyć .

Sposób najprostszy: Postać z bronią +4, lub mag z workiem zwojów "Miniaturowe Meteory Melfa" rzuca na siebie czar "Ochrona przed nieumarłymi" i spokojnie nie spiesząc się rozwala lisza i demilisza. "Ochrona przed nieuamrłymi" jest dostępna w każdej świątyni, i jest znacznie tańsza od zwoju "Ochrona przed magią", działa bardzo długo.

Na koniec mały cheat, jeśli macie w drużynie złodzieja to niech on dostarczy korpus i kończyny do sarkofagu, kiedy lisz się pojawi, zanim zrobi się czerwony można mu ukraść "Pierścień Gaxxa", po walce z demiliczem na ziemi znajdziecie "Pierścien Gaxxa", więc po walce będziecie ich mieli dwa.

12.09.2003
11:54
[20]

Carrignarone [ Konsul ]

Eliash ---> Bardzo pięknie napisane, full professional. Czy Ty przypadkiem nie jesteś Valencisem? ;)
Do tego wszystkiego można oczywiście dodać sposób podany przez Dwalina, czyli zamiana w zabójcę.

12.09.2003
11:57
smile
[21]

Glavi [ Pretorianin ]

Eliash ---> BRAVO !!!

Musze przyznać, że w życiu nie pomyślałem o wykorzystaniu Korgana z "kosturem" do walki z Kangaxem na początku gry. A pomysł absolutnie rewelacyjny !!!
Takoż i sposób na maga z MM Melfa!!!

Ściągam z głowy kapelusik.
;-)

12.09.2003
12:02
[22]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Carrignarone -> Valencisem nie jestem, ale się staram :).
Faktycznie , zapomniałem o zamianie w Zabójcę, może dlatego że nigdy tego nie robiłem, po powrocie z Podmroku Kangaxx nie jest już wyzwaniem.

12.09.2003
22:21
[23]

Johnn [ Ghoul ]

Mam pewien palacy problem, gram w ToBa i zmienil mi sie charakter problem polega na tym ze nie wiem kiedy. Moze ktos z was wie kiedy sa takie momenty ze moze sie zmienic charakter? A moze to jakis bug? I nie mam juz sava przed zmiana charakteru :(

12.09.2003
22:37
[24]

Johnn [ Ghoul ]

Dobra juz wiem gdzie mi sie zmienil tan charakter. Teraz inne pytanie czy charakter wplywa na zakonczenie ToB-a, lub jakies interakcje?

13.09.2003
08:31
[25]

Dwalin [ Reggae ]

Rzeczywiście doskonały przepis na Kangaxxa - gratuluje Eliash :) Ja też nigdy nie zmieniam się w zabójce, tylko w tamtym momencie.

Będe miał 16 paźdzerinika ToB czyli to na co ja fan Baldura polowałem od roku jak nie dłużej niestety jakieś zbiegi okoliczności sprawiły, że zawsze kupowałem (i kupuje) gry Black Isle i Bioware w dniu premiery a z ToB jakoś tak wyszło :)

13.09.2003
14:56
[26]

Hayer [ Chor��y ]

Znow mam problem. W zadaniu gdzie mam obronic warownie d'Arnise, nie moge zejsc do lochow zeby pomoc lordowi.
Brame otworzylem ze sluzacym pogadalem, ale zejscia na dol niemoge znalezc.


Pomocy.

13.09.2003
15:08
[27]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

czepie sie ale we wstepniaku nie powinno byc bledu:

''Shadows of Amn now appears!"

poprawcie to...

13.09.2003
15:23
[28]

Viator [ Pretorianin ]

Hayer---> Wejście jest obok komnaty z golemami, to są ukryte dżwi.

13.09.2003
16:04
[29]

Viator [ Pretorianin ]

Wczoraj rozwaliłem Sarevoka - oczywiście z backstaba - skubaniec miał ponad 240 pkt życia, ale i tak padł . Niestety zawiodłem się co do jego ekwipunku, ale to nic i tak gram złodziejem. Rozwaliłem całą reszte i wyszedłem z powrotem na góre.
I CO DALEJ - w północnej cytadeli przynosze takiej jednej ciało jaj kochanka , a ona chce żebym się dowiedział co się z ni statało - K.. przecież on nie żyje i mam go w ekwipunku. Na wybrzeżu rozwaliłem wszystkie salamandry, a w cienistej dolinie znowu chcą żebym je rozwalił???? Nadalin nie chce mnie zawieść na wyspę salamander, bo mnich w cytadeli mi nic o tym nie powiedział (nieżywy kochanek).

A tak w ogóle czy po zabiciu Sarevoka , będę miał jeszcze doczynienie z drowami... i ... z J.

Udało mi się ukraść miecz durlagowi - hmmm..+4 oburęczny miecz - dość specyficzna broń jak dla krasnoluda, ciekawe jak nią walczył skoro jet taka wielka.

14.09.2003
01:42
[30]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Viator---------> coś z nadmiaru emocji wątek ci się pogubił... O wyspie salamander mówi Avery - jest na górze, "Cienista Dolina" to zapewne Samotna Dolina i nie mam pojęcia kto ci tam każe likwidować Salamandry. Możesz co najwyżej dostać zlecenie odnalezienia pewnego trupa i wybicia kilku przemiłych elfów. Learta (czy jak jej tam) dopytuje się o gościa, bo zapewne nie zapytałeś jej przed wizytą w Mauzoleum co robi... Być może jeszcze kogoś pominąłeś, kto "otwiera" cały dialog.
Duma Durlaga nie jest jego osobistą bronią. ale symbolem jego minionej potęgi, jak mniemam... W końcu był krasnalem - mistrzem kowalstwa.

14.09.2003
11:51
smile
[31]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Aurelnius----> w polnocnej cytadeli w mauzoleum, zamiast prawodopowdobnie Eldotha pojawia sie Biff Niedouczony...
Mam wersje 1.52...

14.09.2003
23:57
[32]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Przegladam sobie demo NWN w NI i znalazlam ciekawe obrazki - to ma byc element grafiki czy jakis kod?

BTW - calkiem ciekawe portrety sa w NWN, tylko ich nie moge w demie znalezc (pozostaje print screen).

15.09.2003
00:01
[33]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Heh, pewnie je znacie, ale zeby nie byc goloslowna :)

15.09.2003
11:25
[34]

Krees [ Generaďż˝ ]

Wczoraj skończyłem OzPWM solo druidem Quercusem i muszę Wam powiedzieć, że nigdy jeszcze nie grałem tak potężną postacią 8-).
Skończyłem na 19 lev. z ok. 2 500 000 punktów doświadczenia i pod koniec czułem się naprawdę jak dziecko Bhaala.
Świątynia Czarnej Ręki - drugie podejście (za pierwszym poległem bo...zapomniałem założyć zbroi :D ), Generał Ghotal & co. pierwsze i na końcu niespodzianka - próbne podejście do ulepszonego przecież Drizzta ( próbne, bo zabicie go nie wchodziło w grę z powodu odgrywanej postaci), twarzą w twarz, jeden na jednego i... padł za pierwszym razem :D.

15.09.2003
12:55
[35]

lon [ Pretorianin ]

ile zajmuje instaka tronu bala??
czy leśne driady u druida 9 nie jestem pewny nazwy otrzymują inne czary wraz z rozwojem postaci niż te ktore są w opisie

15.09.2003
15:30
[36]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Krees--> w jaka wersje grałeś? z obrazka wynika, że przyjaciele Drizzta pozostali neutralni...?

Hathor----> wszystkie pliki portretów są w wersji TAR i mają nazwy PO_H_M..... cośtam cośtam, gdzie H oznacza human (i może być e, d, o zalezy od rasy, m to male itd...)

Bregan - mozliwe, jeden dialog może to wywoływać - to check...

15.09.2003
19:32
[37]

Krees [ Generaďż˝ ]

Aurelinus ---> To była wersja 1.50 uaktualniona patchem do 1.52.
Przyjaciele Drizzta pozostali neutralni, bo...nie zdążyli zareagować. Ale od razu po śmierci drowa rzucili się na mnie całą bandą. I tu pojawił się problem, bo każdy atak kończył się wywaleniem do windy z komunikatem, że jest jakiś problem z bronią.
Tak przy okazji, to dziękuję za pomoc z księgą niewiedzy (a właściwie z Samotną Doliną).
Zanim odinstaluję grę, chciałbym dowiedzieć się jeszcze czegoś - jak i z od czego "uwolnić" (tak kiedyś pisałeś) kobietę, która chce być mewą? (lokacja z ognistymi salamandrami).

15.09.2003
21:14
[38]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Krees--------> problem z walką kolesi Drizzta, tak naprawdę rozwiązałem dopiero w wersji 1.53, w starszych różnie może być...
Teoretycznie ( nie mogę teraz sprawdzić) powinna działać Mikstura wolności, którą trzeba pani dać...


BREGAN---------> co zrobiłeś z Eldodem? Zabrałeś go, zostawiłeś czy uśmierciłeś przed wizytą w Mauzoleum?

16.09.2003
17:25
smile
[39]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Aurelinus----> Jeżeli Eldod to ten nowy dowodca strazy to go zostawilem...Ale z tego co pamietam to chyba innej opcji nie było.

16.09.2003
17:28
smile
[40]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Hathor----> mam pytanie odnosnie forum phpBB, czy jezeli chce je zainstalowac to czy musze byc polaczony z netem, czy wystarczy konfig a potem dopiero wrzucac na serwer?

16.09.2003
19:54
[41]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Bregan --> A gdzie je instalujesz? Ja sie nie znam na php, wiem tylko, ze trzeba je instalowac w utworzonej wczesniej bazie danych MySQL. Ja mialam baze gotowa, praktycznie wszystko admin serwera za mnie zrobil.

17.09.2003
01:25
[42]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Bregan------> wyjść jest kilka - zastawić dosłownie tzn. kazać mu zostać lub pozwolić mu na zemstę, poza tym: spieprzyć sprawę i spowodować, że sobie pójdzie oraz zaciukać dla co bardziej nerwowych, tyle, że by to zrobić trzeba do dzieła przystąpić bez rozmowy - chyba że jest opcja, że można go wkurzyć, nie pamiętam... W każdym razie jak go zostawiłeś? Zostawiłeś, czy to drugie, czyli, że udał się do Mauzoleum i dał ci klucz? (w pierwszej opcji też daje klucz)

17.09.2003
13:16
[43]

M'Rek [ Konsul ]

Krees, Aurelinus ---> Mikstura działa (dostałem nawet prezent); jestem jednak trochę rozczarowany - spodziewałem się jakiejś animacji, a tu nic :(

17.09.2003
17:57
[44]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Hmm... jak na mój gust to wystarczy, że panna zamienia sie w upierdliwą ognistą wywernę.... ciekawe co za osioł to wymyślił...

17.09.2003
20:27
[45]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Hathor----> ja w domu nie mam neta (nawet modem, wiesz te rachunki ;) w koncu to "ludzka rzecz okradać" ;)) o podczas konfiguracji forum brat powiedzial mi ze jest potrzebne połączenie z netem w celu połącznia sie z serwerem phpBB...Co ty na to?

Aurelnius---->szczrze mowiac to nic nie pamietam z tego zadania (wiesz te %), ale chyba "spieprzylem sprawe" i dalem mu uciec klucz jakims dziwnym trafem tez zdobyłem :)

17.09.2003
20:47
smile
[46]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

A teraz coś z zupełnie innej beczki:

Aurelinus --> Masz płytkę Tangerine Dream o tytule "Tiger" lub jego w jakiś sposób przypominający ?

17.09.2003
20:55
smile
[47]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

https://guardian.gry-online.pl/bgclan/phpbb/index.php

STRZECIE SIE TEGO FORUM JAK OGNIA, JEGO ADMINISTRATOR LUBI BANOWAĆ UZYTKOWNIKÓW KIEDY OW ZWROCI MU UWAGE ZE MA NIEORGINALNY NICK (JA ZRESZTA TEZ MAM NIEORYGINALNY), PRZEGRAL POTYCZKE SLOWNA I DAL MI BANA ZEBYM NIE KOMPROMITOWAL GO WIECEJ PRZED JEGO "WZYNAWCAMI" :)))

17.09.2003
22:05
smile
[48]

Navarro[HR] [ Centurion ]

Nie, bynajmniej nie za to dał Ci bana. Wiesz co to kultura słowna. Wszystko można wyrazić na poziomie. Ale oczywiście bez łaciny się nie obędzie w Twoim przypadku. Usprawiedliwie mojego znajomego ( Therion'a ) , iż jego nick (ksywke) wcale nie jest jego wymysłem. Ludzi od wieków tak na niego wołali (na osiedlowym podwórku jak i w internecie). Można kompromitować ludzi ale jeśli tylko to jest w Twojej naturze to daleko nie zajdziesz. Ja mianowicie zachęcam do kożystania z jego forum. Można się sporo dowiedzieć na temat sagii BG, a Tobie Breganie proponuje podjeść do wielu spraw w inny sposób niż to co sobą prezentujesz teraz. Bynajmniej nie mówie tego z wrogości tylko z dobrej woli i doświadczenia jakie nabyłem przez kilka lat mego życia.

Pozdrawiam Navarro

17.09.2003
22:28
[49]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Navarro[HR] -> czy to jest dawne forum Kuzni Cromwella?

17.09.2003
22:31
[50]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Bregan -> Nie wiem o co chodzi z polaczeniem z serwerem phpBB. Do instalacji to nie jest potrzebne, wystarczy baza danych. Ponoc mozna tez forum testowac w domu, do czego potrzebny jest blizej mi nieznany KRASNAL - to jest cos w rodzaju serwera z baza offline, jesli dobrze zrozumialam, wejdz na forum phpBB.pl i tam sa informacje :)

17.09.2003
22:36
[51]

Navarro[HR] [ Centurion ]

Z tego co mi wiadomo jest to forum Kuźni oraz powstającego klanu Baldurs Gate (powstającego z pomysłu redakcji Kuzni) Children Of Bhaal

Pozdrawiam Navarro

Hathor ---> Wystaczy zwykły Apatch do testowania phpbb offline na swoim komputerze. Tworzy on wirtualny serwer php i baze mysql.

17.09.2003
22:53
[52]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Navarro[HR] -> Tylko ja nie wiem, co to takiego, choc nazwa przewinela mi sie nie raz przed oczami... Jak sie kiedys naucze php, to zainstaluje cos i bede testowac :)

A tak myslalam ze to oni, bo sa ostre zasady, jak na forum Kuzni ;) Czy Therion to Grim Sigrid Cromwell?

17.09.2003
23:43
[53]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Zawisza------>nie, niem mam, inne tak, ale akurat tej nie ( i nie jestem pewien czy ją kiedykolwiek słyszałem...)

Bregan------> klucz mogłeś w tym wypadku dostać od umierającego Satosa.

18.09.2003
00:00
[54]

Navarro[HR] [ Centurion ]

oj nie. Cromwell podobno gdzieś zaginął. Ani widu ani słychu

18.09.2003
00:29
[55]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Gdzie sa zapisane pili tar w NEN? (mama tylko demo). Nie moge ich wyszukac ani NI, ani windows commanderem (katalog portraits jest pusty) :(

Navarro [HP] --> A to szkoda, ze sie nam dzielny karsnolud zapodzial...

18.09.2003
00:34
[56]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

hehehe, no nie... oczywiscie to mielo brzmiec: "Aurelinus --> Gdzie sa zapisane pilki tar w NWN? (mam tylko demo). " ;)

18.09.2003
08:15
[57]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

W demie to nie wiem, ale w NI jest taki katalog, gdzie są wszystkie pliki TAR - od interfejsowych do jakichtam chcesz, min. portrety, zresztą jak chcesz NwN całe, wystarczy zajrzeć do mnie...

18.09.2003
09:12
[58]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus -> calego nie chce, bo nawet w dema nie gram - nie mam kiedy. Dema Lionheart'a i NWN odpalilam, by zobaczyc jak gry wygladaja. Zagram moze kiedys, za jakies 100 lat... :/
A poki co - dziala u Ciebie ten edytor do dema Lionheart? Wyslalam Ci go. Ja niestety nie potrafie go uruchomic.
W moim NI nie ma plikow tar, moze demo NWN jest inaczej upakowane. Mam za to mnostwo plikow, ktorych NI nie rozpoznaje, moze tar'y sa tam?

BTW - jest nowe NI :)

18.09.2003
10:45
[59]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

He, he, znam osobiście twórcę tego konwertera, link, który jest podawany na różnych witrynach prowadzi do starej, niesprawnej wersji, ja mam taką która działa. Ale rozczaruję cię. Pliki map są w wersji ZAX (jak ta głupawa gra) i ten program ich nie obsługuje. Możesz tylko otworzyć minimapy i kilka portretów, które są bitmapami. Próbuje właśnie odpalić te mapy z edytora, który ma durna gra "ZAX, The Alien Hunter", bo jak pisałem to ten sam silnik.

18.09.2003
10:47
[60]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

BTW: to co ty robisz the whole day? Przekopujesz ogródek?

18.09.2003
11:48
[61]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus ---> jak na mój gust to wystarczy, że panna zamienia sie w upierdliwą ognistą wywernę ????? U mnie (v1.50 +patch'e) zostawiła różdżkę (mikstury też nie zabrała - mały błąd), zrobiła kilka kroków i zniknęła... Nawet nie zamieniła się w mewę! Czy to zależy od drużyny (reputacja 20, charyzma 22), czy też działa losowo?

18.09.2003
13:02
[62]

Navarro[HR] [ Centurion ]

Aha co do samego Demi Lisza Kangaxxa to można go pokonać na każdym poziomie bez żadnych strat. Wystarczy broń +4 i Zwój ochrony przez nieumarłymi. Po odczytaniu zwoju stajesz się dla Lisza i Demi lisza niewidzialny, nie ma Cię. Okładasz go aż czar minie, a w tym czasie zabił byś go kilka razy. 6 zwoji i na Kangaxxa.

PS mówie odrazu wtedy nie ma tej samej przyjemnosci z pokonania Demi Lisza jak by się to zrobiło normalnie.

18.09.2003
18:53
[63]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus -> Nie, ale montuje z tata filmy archiwalne (nasze) i inne takie; dodatkowo wyjezdzam znowu na dni kilka. No i pracy szukam. A poza tym nie wiem co robie, ale to mi zabiera duzo czasu ;)

18.09.2003
19:17
[64]

sakhar [ Animus Mundi ]

Joł everybody:)
Znowu musiałem sie z tymi k***** z serwisu użerać ale tym razem mam ich w dupie i sprzedaję mego kompa i kupuje nowego (ten juz bedzie na wypasie - po tylu latach kupie kompa jakiego bede chciał:))
Hathor --> trzeba gdzieś zarobić na kieliszek chleba, co?:) Jak tylko zmienię kompa to już mam zamiar na powaznie wziąc się za moda:)
Aurelinus --> a jak Tobie ida prace nad Twoim modem?

18.09.2003
19:32
[65]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

M'rek-------> ponieważ odleciała i.... zaatakowała z drugiej strony... na pewno nadziałeś sie na wielką ognistą wywernę za jej namiotem...

Hathor-------> no tak, wiele by to wyjaśniało...

Sakhar-------> jeszcze jestem w fazie "zbierania materiałów" tzn. kompletowania map, ale dużo innych rzeczy jest zrobionych i (tak mi się zdawa) pójdzie potem dość szybko jak tylko skończę obróbkę map - mapy to tak naprawdę clue programu...

18.09.2003
19:36
[66]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Ah, trwają jeszcze prace nad wersją 2.00 NTotSC... chciałbym by wyszła wreszcie wersja pozbiowiona poważnych błędów, bo jak do tej pory nie udaje się, ale tylko częściowo to moja wina, duży chaos wprowadziły (bez obrazy proszę) tzw. "niezależne patche" i wersja 1.06, kiedy próbowałem to pozbierać pogubiłem kilka innych rzeczy i zaczęło się... Ale wkrótce już zakończę tę zabawę...

18.09.2003
19:47
[67]

Soulafein [ Junior ]

Vendui!

Z tej strony Tymczasowy Wódz Klanu Children of Bhaal i jego założyciel. Chciałbym wyjaśnić tę niemiłą sytuację. Nie ukrywam, że Therion postąpił dość ostro, ale z pewnością miał do tego prawo. Bluzganie na forum Dzieci Bhaala nie będzie tolerowane. Ty, Bregan D'aerthe dobrze o tym wiedziałeś, ale mimo tego postanowiłeś pokazać nam jak dobrze znasz łacinę. Na co właściwie liczyłeś? Że to Ci w czymś pomoże? Jeśli tak, to zapewne bardzo się zawiodłeś... Tym niemniej nie odmawiamy Ci szansy powrotu na forum. Każdy ma prawo do drugiej próby. Jednak jeśli i tym razem Ci sie nie uda nie będzie już powrotu. Decyzja należy do Ciebie...

Pozdrowienia
Soulafein Quen Elvenhair

19.09.2003
16:13
[68]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus ---> Zgadza sie. Było takie jakieś czerwonawe paskudztwo (za 7500). Istna super-mewa.

Trzymam(y) kciuki i za moda, i za NTotSC 2.0

19.09.2003
19:25
[69]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Aurelinus --> Mam wrażenie, że jestem w posiadaniu Twojej CD-RW-owej płyty. Jutro masz czas ? Bądź w niedzielę, gdy nasz naród do kościoła biegnie ? ;)

19.09.2003
19:40
[70]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Zawisza--------> wstrzymaj się aż skończę 2.00, chyba, że po prostu chcesz mnie nawiedzić, to łelkam enyłej...

19.09.2003
19:46
smile
[71]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Soulafein i innie "Dzieci Bhaala" przedstawię sytuację z mojego punktu widzenia:

Therion puścił posta, że bardzo prosi o oryginalne ksywki, jako że sam ma niezbyt oryginalną zwróciłem mu na to uwagę, w grzeczny sposób, a tam gdzie pojechałem trochę za ostro stawiałem buźki --> ;) Therion wielce urażony, zbeształ mnie, zamiast być asertywnym i przyjąc to co mu napisałem... Więc ja nie będę d*** dawał, napisałem że gówno wie o prowadzeniu forum, ponieważ za takie malutkie przewinienie powinienem dostać co najwyżej ostrzeżenie. Tak więc mój post wywołał niepotrzebną frustrację agresywnego Theriona, a to drogi Soulafein'ie że tak na niego wołali na podwórko to już nie moja sprawa, skąd mogłem o tym widzieć!? Niemniej jednak jego zachowanie było coś w stylu "wyzywam innych, a sam nie robię lepiej" i ktoś musiał mu o tym powiedzieć, ale żeby od razu banować za takie coś to chyba lekka przesada, nie sądzice?

19.09.2003
19:54
smile
[72]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Aurelinus --> Ok, wstrzymam się...

Bregan --> Po to jest forum, żeby dyskutować... :)) np. o oryginalnych ksywkach... Ty kutasku poznański ;)))

19.09.2003
20:08
smile
[73]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Zawisza ---> No comments.... :) ty szczeciński !#$%^ ;)))

19.09.2003
21:19
[74]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Bregan --> Szczecin ci sie nie podoba!? <bardzo grozna mina> ;)

19.09.2003
21:23
[75]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Bregan --> A co do dyskusji na forum Kuzni... Oczywiscie, ze masz prawo zwrocic uwage adminowi, ze postepuje wbrew swoim zasadom - jesli tak robi. Aczkolwiek tu chodzilo o to, by nie zakladac kolejnej ksywki juz istniejacej na forum, a nie o to, by bylo to cos wielce niespotykanego typu njkdahcbgf'yy'll

Inna sprawa, ze forum Kuzni zawsze mialo dziwnie srogie zasady - a to bez awatarow, a to costam. Mimo wszystko - nie dziwie sie, ze dostales nagane za bluzgi. Dyskusja to jedno, obrzucanie miesem to drugie. (Nie widzialam tej dyskusji, mowie to na podstawioe Waszych "zeznan").

19.09.2003
21:44
smile
[76]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Witam:) Chciałem się tylko przypomniec i poinformować, że jeszcze żyję:)

20.09.2003
00:12
smile
[77]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Odnoszę mimo wszystko wrażenie, że jestem w topicu o BG a nie zasadach, winach i wolnościach potencjalnych uczestników innych forum, więc chyba czas zakończyć te prztyczki, a uczestników forum DB zapraszam do aktywnego uczestnictwa tutaj, albo wróćcie tam skąd przychodzicie - <my> (bo tak myślę) się tu nie obrażamy, a ilośc jobów jakie tu juz dostałem w innych i tym topicu wcale nie powoduje, że pragnę zostać moderatorem i banować do woli. Być może niesłusznie stanę w obronie Bregana, ale nie tylko poziom dyskusji jest istotny, ale także cele, którym służy.

20.09.2003
14:21
[78]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Soulafein----> chyba coś sie z waszym forum stało, bo mi sie nie chcę zalogować... :(

Aurelinus----> yeah! ;) ale juz mnie odbanowali i wrócilem na forum :)

Hathor-----> Szczecin jest OK, ale to nie to samo co Poznań, Kraków lub Wrocław, no nie? ;)

20.09.2003
15:59
smile
[79]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Bregan --> Ano nie taki sam, bo Poznan dosc dobrze znam, ale nie gorszy. A jesli chodzi o rozplanowanie ulic - o niebo lepszy - moim zdaniem, oczywiscie.

Sakhar --> Sluchalam dzis z mama muzy od Ciebie - etnicznej - jest swietna, dzieki wielkie :)

Moi drodzy, jest w koncu szansa, ze za jakis miesiac bede miec wlasny PC i w koncu porzadnie zaczne pracowac nad modem :) Poki co, wybywam na babski wieczor z pizza i filmami, a co!

20.09.2003
16:38
[80]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Hathor---> moze i masz racje, ale w Poznaniu rozplanowanie ulic nie jest złe! Byłem kilka razy w Szczecinie wiec nie moge sie za bardzo wypowiadac o w tej kwestii. Mam jeszcze jedno pytanie, jakiego serwera uzywasz do forum Forgotten Islee?
I tak pozatym to niedlugo bede mial swoje forum :)
Mam nadzieje ze ktos z tego watku sie zapisze? ;)

20.09.2003
17:16
[81]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Płodzicie te forum w tempie, że zaczynam się <prawie> denerwować, to jakaś nowa forma dresiarstwa, że każdy musi mieć własne forum? Patrząc na forum pokroju DB itp. ilość uczestników nie powala na ziemię, nawet forum Hathor (nota bene jedno z bardziej uczęszczanych) świeci pustkami, na takią ilość wymienianej wiedzy to GG jest za dużo...
Ja mam kłopot <chęci oczywiście>, by bywać tu, na CDP i Isle, więc o inne nawet mnie nie pytajcie... Chyba, że chcemy stworzyć własny silnik i zacząc produkować własne gry. To jest jakiś pomysł...

20.09.2003
18:55
[82]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Aurelinus ---> Nie nazwałbym forum Hathor jednym z bardziej uczęszczanch (bez obrazy Hathor;)), rządzi www.dnd.rpg.pl, forum ISA i Narilvatar, a moje ma być nieco inne, i wiesz Aurelinusie, muszę mieć miejsce w necie zeby sobie porządzić ;)))

20.09.2003
20:45
[83]

sakhar [ Animus Mundi ]

Hathor ---> dopiero teraz?:) Jak mogłaś;) Wziałem ostatni od kumpla więcej dark ambientów - ależ to jest rozkoszne zgięcie:) Moi starzy zaczynają łapać lekką schizemkę:)
Aurelinus --> nie wiem jak to się dzieje, że moje codzienne lustrowanie GOL'u i kilku innych forów zajmuje mi ok. 1 h - co rzecz jasna nie przekłada się zbyt dobrze na rachunki:)

20.09.2003
20:56
[84]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Skoro jesteśmy już przy ambiencie słyszał ktos ambientowe Burzum albo Mortiisa?

21.09.2003
13:02
[85]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Gdybym dziennie marnował 1h na przeglądanie internetu, to szansa na dodatek do BG 2 spadłaby na 2005 rok...

21.09.2003
13:34
[86]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Bregan --> Moze Aurelinus mial na mysli, ze moje forum jest jednym z bardziej uczeszcanych przez ekipe TWM :)
No, mi wystarczy moje forum, CDP, ten watek na GOLu (czasami, rzadko, gdzies jeszcze wdepne) i forum DM (moderuje), zajmuje mi to o wiele wiecej niz godzine i nie mam zamiaru tego czasu powiekszac... Juz dawno GG wyinstalowalam, by miec czasu wiecej. Moje forum nie jest do FR, ani do D&D - jest dla Wyspy i naszych modow do BG :) Kiedys Kuznia chciala mnie wlaczyc do swoejego forum, ale zostalam na miejscu i jest dobrze.

Aurelinus --> Swietny pomysl, tylko chyba nam magikow od programowania brakuje ;)

Sakhar --> Sama juz kiedys sluchalam "na szybko" calosc, a teraz sluchalam etnicznej z mama :) Japonskie sa swietne :))

21.09.2003
13:38
[87]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Ech, zapomnialam jeszcze o wizytach na phpBB.pl od czasu do czasu, jak cos z forum zmarnuje ;)

Bregan -> Forum mam tam gdzie strone - na Panoramix'e, aczkolwiek sama baza MySQL jest na innym chyba na innym serwie (odrebnym dysku). Tak mi sie wydaje. Co nie zmienia faktu, ze oba wisza :/

21.09.2003
13:42
[88]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Ech, no skleroza.... :/

Bregan --> Ambientowe Burzum? Ja mam Burzum "Daudi Baldrs" i jestem ciekawa, czy maja wiecej takich plyt? Jak brzmi "Hvit lyset om oss" (tak jakos brzmi tytul)? To wyszlo po "Daudi Baldrs"

Sakhar --> Wiele z tych ambientow nadaje sie pieknie do moda, byle tylko sie zmiescic w wycinku czasu, ktory mozna uzyc za free ;)

21.09.2003
18:05
smile
[89]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Hathor --> Nie przesadzajmy z tym ograniczeniem czasowym... :) I tak nikt prawie nic nie zauważy...

21.09.2003
18:59
[90]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Hathor----> hvis lyset tar oss jest od niebo lepsze od daudi, wyszlo w 1994 czyli przed daudi, z ambientowych mają jeszcze "hlidskjalf" jest ona lepsza IMO od daudi baldrs...

21.09.2003
19:32
[91]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Heh, wygląda na to, że przy okazji nowego moda złamię co najmniej kilka praw autorskich... Szkoda, że nic nie kumam z tego 3D Max-a - a Lord Ao mi świadkiem - próbowałem...

Bregan--------> rzeczywiście jest błąd, lokacja ma odłączony skrypt, stąd BIFF... Wysłałem Hathor poprawkę.

Właśnie ściągam ToEE, podobno walka jest w turach, to musi być straszne - jak sex w turach...

21.09.2003
19:38
smile
[92]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Aurelinus----> jak chcesz to mogę ci jutro podesłac lokacje brata, jak ci sie spodoba to mozesz wsrawic do moda, tylko nie wiem jak ci to wysłac...sa dwie opcje. Moge wysłac pliki dialogów skompilowane (dialog.tlk. 8,5 MB) lub nieskompilowane, wtedy bedziesz musiał sam je skompilowac w WeiDU, zajmują wtedy kilkadziesiąt kb poniewaz jest to zwykly tekst w notatniku, zreszta na pewno wisz o co chodzi ;)

21.09.2003
20:17
[93]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Heh - jak to miło wrócić i zobaczyć takie zmiany:) - jak widzę zjednoczenie było tylko kwestią czasu:)...

Aurelinus--> skąd zasysasz? odnośnie walki turowej - dopóki system jest nieźle dopracowany nie widzę żadnych przeciwskazań. IMO o wiele bardziej nawiązuje do prawdziwego D&D - można wyróżnić każdą akcję i zdolność [liczba ataków, długość inkantacji itd.]. poza tym inicjatywa nie jest już zepchnięta na drugi plan - we wszystkich gierkach na IE raczej nie było czegoś takiego. Mnie martwi jedno - PoR2 jest łudząco podobne do ToEE, a efekty pracy twórców nad tą wcześniej wymienioną są raczej przygnębiające - mam nadzieje że będzie jak najmniej zaczerpniętych od niej pomysłów...

21.09.2003
21:44
[94]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Bregan---------> nic nie rozumiem, obrazki chcesz wysyłać jako text?

Zasysam z osiołka, właśnie bardzo się obawiam, że system walki bedzie równie żałosny co w PoR, o ile w Fallout-ach miało to jakiś sens (choć rozwiązania z Desperados w tym względzie są o niebo sensowniejsze) to przy machaniu mieczami nie ma żadnego. Inicjatywa nie ma moim zdaniem żadnego sensu, bo co to za walka, w której w trakcie nie mogę zrejterować? Co ma tu D&D do logiki? Zresztą akurat ja od zawsze uważam, że ten system ma więcej wad niż zalet, dużo lepsze w tym względzie są pomysły z DungeonSiege, Desperados czy Lionhearta, to nie sztuka mieć brzytwę +5 tylko odpowiednie statsy, by zadawać więcej kuku i mieć możliwośc potykania się z lepszymi.

21.09.2003
22:45
[95]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Zawisza --> Tez tak mysle, ale mozemy chociaz sprobowac ;)

Bregan --> A to mi sie kolejnosc pomylila. Ale nie napisales mi, czy te plyty sa w podobnym klimacie co Daudi Baldrs - jak dla mnie muza do Tolkiena by sie nadawala - czy w bardziej metalowym? Bo mnie tu raczej basnie skandynawskie interesuja :)

Aurelinus --> Patch juz jest na wuwu.

Lesaonar --> Fakt, gry sa bardzo podobne, nawet kolorowe obwodki dookola postaci i menu...

Walka turowa - nie lubie, nie kumam, denerwuje mnie. I fakt - w Fallout'cie jakos to idzie (choc mnie szlag trafia, ale jestem nadal na 1 planszy, bo nie gram), za to w PoR nie wiem co robic w trakcie walki (ale to znowu wina braku czytania instrukcji ;) ).

Nie ma co, dla mnie najlepsze pod tym wzgledem sa Baldury i Icwindy, a jak walka turowa, to HoMM III !

Podsumowijac - aktualizacja patcha NTotSC 1.53A - do pobrania na stronie.

21.09.2003
23:05
[96]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Ah, apropo GMAxow i innych 3D i nowych lokacji - nie nie, nic nie cwiczylam, choc tutoriale pobralam - obrazki do BG2 Fallen Star TC zapowiadaja sie wysmienicie :)))
Z reszta do Dragon Lance TC tez. Musimy wiec troche popracowac ;)

Wiecej screenow pod linkiem:

21.09.2003
23:08
[97]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Ten jest tez niezly, tylko sie zastanawiam, skad te ostre krawedzie w ramkach... moze to nie jest prawdziwy screen, tylko art wstawiony w ramke...

22.09.2003
17:09
[98]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Aurelnius----> chce ci przeslać cała gotowa lokacje i plik dilog.tlk nieskompilowany wysle jakos tekst w notatniku, bo skompliwany zajmuje chyba z 8 MB.

Hathor---> wszystkie plyty Burzum oprócz Daudi i Hlidskjalf sa metalowe, jak lubisz skandynwaskie klimaty to posłuchaj Bathory, Falkenbach, Thyrfing, Amon Amarth...ja tez w tym troche siedze, w koncu Norwegia to najpiekniejszy kraj na swieice ;)

22.09.2003
18:49
[99]

sakhar [ Animus Mundi ]

Bregan D'aerthe ----> znam i słuchałem Burzuma (chyba od czasów Aske:) i Mortisa:)
Hathor - z nowego(starego?:) mięska mam Sephirota, Brighter Death Now, Akercocke, Archon Satani (w końcu cały:)), Zaviet France (też cały:)), Nurse With Wound (cały), The Empty Hollow Unfolds.

22.09.2003
19:21
[100]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Bregan--------> jeszcze raz - przygotowałeś całą lokację? z plikami TIS, BMP itd, a co zamieściłeś w pliku textowym?

Może rzucisz skrina jakiego?

22.09.2003
19:29
[101]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Bregan --> Ze Skandynawii tylko Tiamat ;) Co do Bathorego, to niezbyt mi przypadl do gustu. Juz nie mowiac o metalowym Burzum :/ No dobra, znam tylko 1 kawalek (Key to the gate). Daudi Bladrs to co innego. Pozostalych nie znam, moze kiedys poslucham, jak gdzies trafie :)

Sakhar --> Nie mam tych rzeczy (poza kawalkami od Ciebie). Chociaz Brigter death to mgdzies mam...

A tak w ogole to ostatnio slucham tylko sciezek z Wladcy Pierscieni i z gier - IwD, BG. No i bardow z Blind Guardian :)))

Zawisza --> Mam nadzieje, ze nie bedziesz szybko potrzebowal plyt, ktore mam? Jesli tak, to jeszcze dzis musze Ci je oddac! Jutro o 9 wybywam...

22.09.2003
19:41
[102]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Mam prośbę, potrzebuję z oryginalnej gry BG 1 pliki CH1CUT01.BCS i CH1CUT02.BCS. Czy ktoś może mi je przesłać?

23.09.2003
00:25
smile
[103]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Ja nie moge, jeszcze nie mam BG na dysku.

Aktualizacja: patch 1.53B i poprawka do mapy - dla wersji 1.52. Link do poprawki mapy:

23.09.2003
07:44
smile
[104]

Viator [ Pretorianin ]

Hathor-->Aktualizacja: patch 1.53B - niestety jak na razie nie mozna go ściągnąć - plik nie istnieje na serwerze.

23.09.2003
07:46
smile
[105]

Viator [ Pretorianin ]

Cały czas mam: The requested URL /_private/modules/NTotSC_PATCH153B.zip was not found on this server.

23.09.2003
08:17
smile
[106]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Poprawilam, dziala.

Wybywam na 3 tygodnie, See Ya!

23.09.2003
11:21
[107]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> zanim wyruszysz na swoją wielką wyprawę załóż nowy wątek :)
I - przyjemnych wrażeń.

23.09.2003
15:08
[108]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Hathor wybyła, więc ją "wybzykałem" i sam założyłem nowy wątek, hehehehehehehe...

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.