GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

The Elder Scrolls III : Morrowind - cz. 010

05.09.2003
09:36
smile
[1]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

The Elder Scrolls III : Morrowind - cz. 010

Witam w wątku poświęconemu najlepszemu eRPeGowi wszechczasów!.
Po modyfikacjach i zamieszaniu z numeracją - zmieniliśmy numerację :)

---------------------------------
LINKI
Link do polskiego konweretera modów:
ftp://ftp.cdprojekt.info/pub/morrowind/dodatki/Konwerter_v2.rar
https://www.morrowind.now.pl/pafiledb3/pliki/Konwerter_v2.rar

Link do strony made by TROLLF: https://realms.proterians.pl/morrowind/

Link do b. dobrej strony: www.morrowindlore.prv.pl

Polskie forum o morku: https://www.linuxpl.com/~gry/forum/

I dwa linki do stron polskich, znalezione przez DarkStar'a:
https://morrowindgame.w.interia.pl/ oraz https://www.morrowind.now.pl/

Patche można znaleźć pod adresem:
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.1.0605.exe
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.2.0722.exe

Linki do map:
https://www.angelfire.com/empire/morrowind1/ (MAPA - wersja 612KB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_medium.jpg (MAPA - wersja 3MB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_large.jpg (MAPA - wersja 8MB)

Interaktywna mapa z lokacjami niezaznaczonymi na mapie dołączonej do gry:
https://www.m0use.net/~uesp/file.shtml?morrow/files/mim_hi.zip
https://www.morrowind.now.pl/pafiledb3/pliki/tesmap_hi.exe

Strona (chyba najbardziej przejrzysta) o wszystkich częściach TES:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/espmor.shtml

Strona z modami i nie tylko: https://www.rpgplanet.com/morrowind/
Strona z modami, bardzo dobrze zorganizowana: https://www.morrowindfiles.com

Alchemia i tworzenie potionów:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/hints/mwalchemy.shtml

Zadanie dla Redoran:
https://strony.wp.pl/wp/kaczor_donald1/pliki.html

Inne: https://www11.brinkster.com/morrowind/

---------------------------------
KOMENDY KONSOLI
Jako, że było mnóstwo pytań dotyczących zaginionego/sprzedanego sprzętu questowego oraz postaci, które zostały ubite "z rozpędu" a potem okazywały się potrzebne, poniżej PROUDLY PRESENTS ;) odpowiednie komendy do konsoli :

player->PlaceAtPC "identyfikator/imię" 1 10 1 - komenda "stawia" NPC-a o danym identyfikatorze (w większości wypadków jest identyczny z imieniem i nazwiskiem) w ilości szt. 1 w odległości (tylko teoretycznie) 10 stóp. Pozwala wskrzesić ubitego wcześniej potrzebnego NPC-a.

player->AddItem "identyfikator" X - gdzie "X" to ilość sztuk, a identyfikator to ... identyfikator :D Do znalezienia w edytorze. Komenda dodaje do inventory przedmiot w ilości podanej. Np. (niczego nie sugeruję :>):
player->AddItem "Gold_100" 10000 - dodaje 10 tys. złota :)
UWAGA: identyfikator należy wpisywać w "" dlatego, że część identyfikatorów jest bez _ a tego nie przyjmuje konsola ! np. jeżeli wpiszemy adamantium war axe - to nam powie żebyśmy spadali na drzewo.

---------------------------------
LISTA NAUCZYCIELI
Akrobatyka: Senyndie, Kwatery Wojowników, Vivek-Arena // Alchemia: Abelle Chriditte, Propylon Chamber, Twierdza Valenvaryon // Przemiana: Seryne Relas, Tel Branora, Dom Seryne Relas // Atletyka: Adibael Hainnabibi, Obóz Kaushtabibi // Topór: Alfhedil Elf-Hewer, Falensarano // Block: Shardie, Fort Jeleni, Ald'ruhn // Bronie Obuchowe: Ernse Llervu, Vivek, Dzielnica Świętego Delyna // Przywołanie: Methal Seran, Ald-Ruhn, Świątynia // Zniszczenie: Leles Birian, Wyspy Askadyjskie // Zaklinanie: Qorwyn, Indoranyon // Walka Wręcz: Taren Omothan, Klasztor Holamayan// Ciężka Zbroja: Seanwen, Vivek-Arena, Sala Treningowa // Iluzja: Erer Darothril, Sadrith Mora, Tawerna Muriel // Lekka Zbroja: Aerin, Maar Gan, Dom Cechowy Andusa // Długie Ostrze: Ulms Drathan, Twierdza Armigers, Molag Maar // Celność: Missun Akin, Falasmaryon, Chata Missun Akina // Handel: Ababael Timsar-Dadisun, Obóz Zainab // Mistycyzm: Ardarume, Sadrith Mora, Gateway Inn Western Wing // Przywrócenie: Yakin Bael, Vos, Kaplica Vos // Zabezpieczenia: Hecerinde, Balmora, Dom Hecerinde // Krótkie Ostrze: Todwendy, Balmora, Szczęście Skazańca// Skradanie: Khajiit Ri'Shajirr, Shenkowa Łopata, Caldera // Włócznia: Mertis Falandas, Upiorna Brama, Wieża Zmierzchu // Retoryka: Drzemka-w-Cieniu-Drzew, Sadrith Mora, Dom Rosomaka Gildia Magów // Bez Zbroi: Khargol Gro-Boguk, Dagon Fel, Niezamieszkała Wieża

---------------------------------
LISTA ARTEFAKTÓW

Broń:
Miecz jednoręczny: Złote Ostrze (katana): Skała Khartaga – zadanie dla Boethiaha – zatopione ruiny daedryczne (NW od Hla Oad)
Włócznia: Włócznia Gorzkiej Litości – zadanie dla Sheogoratha - ukryta kaplica w kanałach Dzielnicy Świętego Delyna
Młot jednoręczny: Łamacz Czaszek, Grobowiec Rodziny Omaren
Miecz dwuręczny: Charysamere, Jakinia Abanabi
Kieł Haynekhtnameta (krótkie ostrze) Mamaca, Kaplica Pogrążonych Snów
Brzytwa Mehrunesa (krótkie ostrze) – zadanie dla Mehrunes Dagona w Gnisis, Yassamidan (zaqchód od Ald Velothi)
Buława Molag Bala – zadanie dla Molag Bala w Yansirramus (na zachód i troszkę na południe od Tel Aruhn – dwie wyspy dalej)


Zbroje:
Lord's Mail (Kirys, ciężka zbroja), Podziemia Grand Council Chambers - Ebonheart
Smoczy Kirys (ciężka zbroja), Grota Mudan (SW od Vivek na malutkiej wysepce – wejście pod wodą)
Ebony Mail (średnia zbroja)(=Lords Mail), Góra Assarnibibi
Pancerz ze Skóry Hircyna (light armor)------> szafa w wieży Tel Fyr
Buty Apostoła (lekka zbroja)-------> Twierdza Berandas
Hełm Oreyna Niedźwiedziej Łapy (ciężka zbroja) -------> misja dla Malacatha w daedrycznych ruinach Assurdirapal

Szaty: Szata Smoczej Dumy, Tel Naga, Sadrith Mora

Tarcze: Opoka Eleidona, Ibar - Dad

Gemy: Gwiazda Azury, Świątynia Azury (opis questu poniżej)

---------------------------------
DWEMEROWA ŁAMIGŁÓWKA
Łamigłówka(kostka) znajduje sie w ruinach na wschód od Fortu Ksieżycowego. Idziemy przed fortem drogą na Calderę a na najbliższym rozstaju skręcamy w prawo. Dochodzimy do mostu, dalej do dwemerowych ruin. Dźwignia otwierająca drzwi jest przed nimi. Jesteśmy w ruinach. Idziemy prosto, obracamy sie w lewo i powiniśmy zobaczyć kamienie, po których możemy sie dostać na wyższe piętro. Po dotarciu na pięterko obracamy sie znów w lewo i widzimy drzwi prowadzące do komnaty Pustej Dłoni. Jesteśmy w komnacie i po rozglądnięciu się po pomieszczeniu zauważamy regał. Na tym regale jest upragniona kostka.

Jako, że występuje błąd, ktory nie pozwala czasami na podniesienie tej cholery z półki, albo czasami pomimo najszczerszych chęci nie udaje się Wam jej znaleźć, to poniżej komenda do konsoli :)
player->AddItem "misc_dwrv_ark_cube00" 1

---------------------------------

GWIAZDA AZURY

Jest to Kamień Duszy o nieograniczonej ilości wykorzystań (tzn. W odróżnieniu od innych Kamieni Dusz, ten nie znika po wykorzystaniu duszy w nim tkwiącej), a dodatku można do niego zapakować Viveka i Almalexię :)

Aby go dostać musimy udać się do Świątyni Azury. Gdy podejdziemy do jej statuy i z nią porozmawiamy, Azura opowie nam o zakładzie, który rozegrał się pomiędzy nią, a innym Bogiem - Sheogorathem. Azura miała wysłać swoją najwierniejszą kapłankę, aby ta na odludziu przeżyła 100 lat. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie to, że Sheogorath wysłał swoje sługi na wyspę, gdzie modliła się kapłanka. Najwierniejsze daedry Sheogoratha zakłócały spokój kapłanki. Musisz udać się na wyspę nieopodal Dagon Fel i zabić tam wszystkie daedry. Najtrudniejszym przeciwnikiem będzie Złota Święta o imieniu Staad. Z jej ciała musisz zabrać Sygnet Sheogoratha jako dowód na wykonanie zadania. Po oczyszczeniu CAŁEJ wyspy wróć do Świątyni Azury. Pamiętaj także, że nie możesz zakłócić spokoju kapłance tj. nie możesz wejść do jej chaty!!!

---------------------------------
ŁAPANIE DUSZ I ZAKLINANIE PRZEDMIOTÓW
Gdy spotkasz ofiarę, rzuć na nią zaklęcie SoulTrap (pojawia się mgiełka spowijająca ofiarę. Ważne jest to, abyś rzucił czar w czasie walki, a nie po zabiciu wroga. Teraz zabijasz potwora. Jeśli posiadasz odpowiedni kamień w ekwipunku to napełni się on jego duszą.

Po kliknięciu opcji 'Zaklinanie' w oknie dialogowym podczas rozmowy z Zaklinaczem przystępujemy do tworzenia przedmiotu. W okienko 'Nazwa' wpisujemy nazwę przedmiotu. Z sekcji „Zaklęcia” wybieramy czar, który chcemy dodać – musimy go mieć w liście swoich czarów). Na dole mamy opcję, która pozwoli nam wybrać sposób działania czaru – „Przy użyciu” oznacza, że zaklęcie zadziała wtedy, gdy je rzucimy z menu magii. „Przy trafieniu” - opcja dostępna tylko dla broni, oznacza że gdy uderzysz z tej broni to ona zada magiczne obrażenia wrogowi. Dostępna jest także kolejna opcja „Stale”, ale tylko wtedy, gdy kamień z duszą jest warty więcej niż 60000. Najlepiej schwytać Złotą Świętą lub Lunatyka. Opcja ta zapewnia stałe działanie przedmiotu - np. zwiększenie siły o 20 pkt. dla ulepszonej zbroi. Linia „Koszt” pokazuje nam, ile kosztuje dany przedmiot. W głównym oknie możemy wybrać zasięg, moc i czas trwania danego zaklęcia. Po kliknięciu opcji „Twórz” w naszym ekwipunku wyląduje magiczny przedmiot ...
Jako, że zaklinanie przedmiotów u Zaklinacza jest BARDZO drogie, poniżej sposób na zaklinanie samemu by Trollf:
---------------------------------
Zaklinanie (Umagicznianie, ang. Enchanting)

Zaklinanie zalezy od 3 atrybutów:
- poziomu inteligencji,
- poziomu umiejętnosci Zaklinania,
- szczęścia.

Szcześciem nie warto sobie głowy zawracać bo ma marginalny wpływ, natomiast umiejetność zaklinania jest bardzo trudno rozwinąć - pozostaje więc inteligencja...

- załóżmy, ze postać ma bazowe INT oraz Enchant na poziomie 100,
- bardzo łatwo jest stworzyć pierścienie bądź amulety dodające np. 100 do INT na 10 sekund każdy... o ile bonusy z tego samego pierścienia sie nie sumują, to z pierścieni różnych już tak...
- dalej przychodzi z pomocą Alchemia, która także zależy od INT (im wyższa INT tym lepsze flaszki... oczywiście cały komplet sprzętu Grand-Master mile widziany...).

dalej juz prosto:
- bazowe 100 INT
- rzucam czary z pierścieni i amuletów - tutaj dalsze +600 INT
- zaczynam tworzyć flaszki... tworzę 2 sztuki i od razu je wypijam, co podbija INT, a to powoduje, że kolejne flaszki będą lepsze... i tak dalej...

(Tu macie spis ingrediencji wraz z efektami w wersji PL. format Excel ---> https://home.autocom.pl/hellmaker/files/ingredients.zip)

pytanie:
dlaczego alchemia? ponieważ nigdzie nie zdobędziemy i nigdy nie zrobimy przedmiotu, który by nam nawet tymczasowo dał tak wysoki bonus do czegokolwiek jak napoje stworzone przy pomocy alchemii...

xanat0s: tu podpisuje sie wszystkimi nogami i rękami! Z początku nie "alchemikowałem" (w umiejętnościach głównych albo pobocznych ją mam), ale odkryłem, jakie to przydatne! dlatego alchemikujcie :) Kiedy jesteście na zadupiu, zero sprzedawców i zero butelek np. wyleczenie z zarazy, a jestescie zarażeni, chorujesz czy alchemikujesz? :)

efekt:
majac 3000 INT byłem w stanie stworzyć samodzielnie praktycznie za pierwszym razem jakikolwiek przedmiot za pomoca Zaklinania - nawet daedryczną tarczę + 30 do siły na stale...
(taki przypisek od Hellmakera: przy Zaklinaniu na poziomie 100 nie trzeba już tak kombinować :) Poza tym uzupełnianie przedmiotów magicznych przy pomocy słabiutkich kamieni dusz wypełnionych szczurami, czy innym chłamem też podnosi umiejętność.)
(I drugi przypisek od Hayabusy: skutecznosć zaklinania zależy też od umiejętności od jakiej zależy tworzony efekt. Przykładowo, gdy nakręciłem Zniszczenie na 100 to całkem łatwo zaklinałem potężne obrażenia różnego rodzaju, za to mając przywołanie na 40 miałem bardzo duże kłopoty ze stworzeniem przedmiotu który przywoływał cokolwiek na dłużej niż 5 sekund. Wygląda na to, że wpływ umiejętności z jakiej pochodzi dodawany czar jest nie mniejszy niż inteligencji.)

--> Kostka i łapanie dusz by @[email protected], Enchant by Trollf.

---------------------------------
DODAWANIE I URUCHAMIANIE PLUGINÓW

1. Przegrywasz pliki z plug-ina do miejsc wskazanych w readme (powinien być jakiś txt w zipie :>)
2. Jeżeli masz wersję Morro PL to uruchamiasz Konwerter i wskazujesz plik, który ma być przetworzony - jeżeli masz wersję angielską Morro - to ten pkt jest nieważny :) Pojawi Ci się w Morrowind/Data Files plik z nazwą taką samą jak zmieniany, tylko z "_" z przodu. Usuń stary, zmień nazwę na poprzednią.
3. Odpal Edytor i wejdź w File/Data Files - zaznacz dwuklikiem na kwadraciku po lewej od nazwy Morrowind, Tribunal, BloodMoon (te dwa ostatnie jeżeli je posiadasz), oraz plugina. Z tym, że plugina w ten sposób, że po prostu klikasz na niego, a potem na dole po lewej jest "Set as Active File"(zmieni Ci się status plugina na „Active”. Klikasz na OK.
4. Czekasz, aż Ci się wszystko otworzy
5. Klikasz na Gameplay/Edit Scripts - otworzy Ci się nowe okienko.
6. Klikasz na "Recompile All"
7. Czekasz aż się skończy przetwarzać - na dole okienka masz postęp kompilacji.
8. Zamykasz okienko Edytora Skryptów
9. Klikasz na File/Save
10. Zamykasz wszystko i odpalasz grę - otworzy Ci się ten pierwszy screen , gdzie drugie od góry to "Pliki". Wejdź w to. Zaznacz znanym już nam dwulikiem tegoż plugina. Kliknij OK.
11. A teraz kliknij spokojnie na Uruchom Grę i ciesz się pluginem :D

-->by Hellmaker
---------------------------------
Zapraszam do dyskusji i zadawania pytań :-D. Jeżeli macie jakieś propozycje ulepszenia wstępu lub jakieś ciekawe linki to informujcie. Postaramy się uaktualnić wstęp.

Przypominam abyście nie zapomnieli kliknąć na tą czerwoną kropkę po prawej stronie poprzedniego wątku i kliknęli na szarą przy nowym :-)

Link do poprzedniej części:

05.09.2003
09:39
smile
[2]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Jasna cholera - zgubiłem jakiś znacznik :((((((((((((((((

05.09.2003
09:40
smile
[3]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Tak to miało wyglądać :

Witam w wątku poświęconemu najlepszemu eRPeGowi wszechczasów!.
Po modyfikacjach i zamieszaniu z numeracją - zmieniliśmy numerację :)

---------------------------------
LINKI
Link do polskiego konweretera modów:
ftp://ftp.cdprojekt.info/pub/morrowind/dodatki/Konwerter_v2.rar
https://www.morrowind.now.pl/pafiledb3/pliki/Konwerter_v2.rar

Link do strony made by TROLLF: https://realms.proterians.pl/morrowind/

Link do b. dobrej strony: www.morrowindlore.prv.pl

Polskie forum o morku: https://www.linuxpl.com/~gry/forum/

I dwa linki do stron polskich, znalezione przez DarkStar'a:
https://morrowindgame.w.interia.pl/ oraz https://www.morrowind.now.pl/

Patche można znaleźć pod adresem:
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.1.0605.exe
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.2.0722.exe

Linki do map:
https://www.angelfire.com/empire/morrowind1/ (MAPA - wersja 612KB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_medium.jpg (MAPA - wersja 3MB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_large.jpg (MAPA - wersja 8MB)

Interaktywna mapa z lokacjami niezaznaczonymi na mapie dołączonej do gry:
https://www.m0use.net/~uesp/file.shtml?morrow/files/mim_hi.zip
https://www.morrowind.now.pl/pafiledb3/pliki/tesmap_hi.exe

Strona (chyba najbardziej przejrzysta) o wszystkich częściach TES:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/espmor.shtml

Strona z modami i nie tylko: https://www.rpgplanet.com/morrowind/
Strona z modami, bardzo dobrze zorganizowana: https://www.morrowindfiles.com

Alchemia i tworzenie potionów:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/hints/mwalchemy.shtml

Zadanie dla Redoran:
https://strony.wp.pl/wp/kaczor_donald1/pliki.html

Inne: https://www11.brinkster.com/morrowind/

---------------------------------
KOMENDY KONSOLI
Jako, że było mnóstwo pytań dotyczących zaginionego/sprzedanego sprzętu questowego oraz postaci, które zostały ubite "z rozpędu" a potem okazywały się potrzebne, poniżej PROUDLY PRESENTS ;) odpowiednie komendy do konsoli :

player->PlaceAtPC "identyfikator/imię" 1 10 1 - komenda "stawia" NPC-a o danym identyfikatorze (w większości wypadków jest identyczny z imieniem i nazwiskiem) w ilości szt. 1 w odległości (tylko teoretycznie) 10 stóp. Pozwala wskrzesić ubitego wcześniej potrzebnego NPC-a.

player->AddItem "identyfikator" X - gdzie "X" to ilość sztuk, a identyfikator to ... identyfikator :D Do znalezienia w edytorze. Komenda dodaje do inventory przedmiot w ilości podanej. Np. (niczego nie sugeruję :>):
player->AddItem "Gold_100" 10000 - dodaje 10 tys. złota :)
UWAGA: identyfikator należy wpisywać w "" dlatego, że część identyfikatorów jest bez _ a tego nie przyjmuje konsola ! np. jeżeli wpiszemy adamantium war axe - to nam powie żebyśmy spadali na drzewo.

---------------------------------
LISTA NAUCZYCIELI
Akrobatyka: Senyndie, Kwatery Wojowników, Vivek-Arena // Alchemia: Abelle Chriditte, Propylon Chamber, Twierdza Valenvaryon // Przemiana: Seryne Relas, Tel Branora, Dom Seryne Relas // Atletyka: Adibael Hainnabibi, Obóz Kaushtabibi // Topór: Alfhedil Elf-Hewer, Falensarano // Block: Shardie, Fort Jeleni, Ald'ruhn // Bronie Obuchowe: Ernse Llervu, Vivek, Dzielnica Świętego Delyna // Przywołanie: Methal Seran, Ald-Ruhn, Świątynia // Zniszczenie: Leles Birian, Wyspy Askadyjskie // Zaklinanie: Qorwyn, Indoranyon // Walka Wręcz: Taren Omothan, Klasztor Holamayan// Ciężka Zbroja: Seanwen, Vivek-Arena, Sala Treningowa // Iluzja: Erer Darothril, Sadrith Mora, Tawerna Muriel // Lekka Zbroja: Aerin, Maar Gan, Dom Cechowy Andusa // Długie Ostrze: Ulms Drathan, Twierdza Armigers, Molag Maar // Celność: Missun Akin, Falasmaryon, Chata Missun Akina // Handel: Ababael Timsar-Dadisun, Obóz Zainab // Mistycyzm: Ardarume, Sadrith Mora, Gateway Inn Western Wing // Przywrócenie: Yakin Bael, Vos, Kaplica Vos // Zabezpieczenia: Hecerinde, Balmora, Dom Hecerinde // Krótkie Ostrze: Todwendy, Balmora, Szczęście Skazańca// Skradanie: Khajiit Ri'Shajirr, Shenkowa Łopata, Caldera // Włócznia: Mertis Falandas, Upiorna Brama, Wieża Zmierzchu // Retoryka: Drzemka-w-Cieniu-Drzew, Sadrith Mora, Dom Rosomaka Gildia Magów // Bez Zbroi: Khargol Gro-Boguk, Dagon Fel, Niezamieszkała Wieża

---------------------------------
LISTA ARTEFAKTÓW

Broń:
Miecz jednoręczny: Złote Ostrze (katana): Skała Khartaga – zadanie dla Boethiaha – zatopione ruiny daedryczne (NW od Hla Oad)
Włócznia: Włócznia Gorzkiej Litości – zadanie dla Sheogoratha - ukryta kaplica w kanałach Dzielnicy Świętego Delyna
Młot jednoręczny: Łamacz Czaszek, Grobowiec Rodziny Omaren
Miecz dwuręczny: Charysamere, Jakinia Abanabi
Kieł Haynekhtnameta (krótkie ostrze) Mamaca, Kaplica Pogrążonych Snów
Brzytwa Mehrunesa (krótkie ostrze) – zadanie dla Mehrunes Dagona w Gnisis, Yassamidan (zaqchód od Ald Velothi)
Buława Molag Bala – zadanie dla Molag Bala w Yansirramus (na zachód i troszkę na południe od Tel Aruhn – dwie wyspy dalej)


Zbroje:
Lord's Mail (Kirys, ciężka zbroja), Podziemia Grand Council Chambers - Ebonheart
Smoczy Kirys (ciężka zbroja), Grota Mudan (SW od Vivek na malutkiej wysepce – wejście pod wodą)
Ebony Mail (średnia zbroja)(=Lords Mail), Góra Assarnibibi
Pancerz ze Skóry Hircyna (light armor)------> szafa w wieży Tel Fyr
Buty Apostoła (lekka zbroja)-------> Twierdza Berandas
Hełm Oreyna Niedźwiedziej Łapy (ciężka zbroja) -------> misja dla Malacatha w daedrycznych ruinach Assurdirapal

Szaty: Szata Smoczej Dumy, Tel Naga, Sadrith Mora

Tarcze: Opoka Eleidona, Ibar - Dad

Gemy: Gwiazda Azury, Świątynia Azury (opis questu poniżej)

---------------------------------
DWEMEROWA ŁAMIGŁÓWKA
Łamigłówka(kostka) znajduje sie w ruinach na wschód od Fortu Ksieżycowego. Idziemy przed fortem drogą na Calderę a na najbliższym rozstaju skręcamy w prawo. Dochodzimy do mostu, dalej do dwemerowych ruin. Dźwignia otwierająca drzwi jest przed nimi. Jesteśmy w ruinach. Idziemy prosto, obracamy sie w lewo i powiniśmy zobaczyć kamienie, po których możemy sie dostać na wyższe piętro. Po dotarciu na pięterko obracamy sie znów w lewo i widzimy drzwi prowadzące do komnaty Pustej Dłoni. Jesteśmy w komnacie i po rozglądnięciu się po pomieszczeniu zauważamy regał. Na tym regale jest upragniona kostka.

Jako, że występuje błąd, ktory nie pozwala czasami na podniesienie tej cholery z półki, albo czasami pomimo najszczerszych chęci nie udaje się Wam jej znaleźć, to poniżej komenda do konsoli :)
player->AddItem "misc_dwrv_ark_cube00" 1

---------------------------------

GWIAZDA AZURY

Jest to Kamień Duszy o nieograniczonej ilości wykorzystań (tzn. W odróżnieniu od innych Kamieni Dusz, ten nie znika po wykorzystaniu duszy w nim tkwiącej), a dodatku można do niego zapakować Viveka i Almalexię :)

Aby go dostać musimy udać się do Świątyni Azury. Gdy podejdziemy do jej statuy i z nią porozmawiamy, Azura opowie nam o zakładzie, który rozegrał się pomiędzy nią, a innym Bogiem - Sheogorathem. Azura miała wysłać swoją najwierniejszą kapłankę, aby ta na odludziu przeżyła 100 lat. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie to, że Sheogorath wysłał swoje sługi na wyspę, gdzie modliła się kapłanka. Najwierniejsze daedry Sheogoratha zakłócały spokój kapłanki. Musisz udać się na wyspę nieopodal Dagon Fel i zabić tam wszystkie daedry. Najtrudniejszym przeciwnikiem będzie Złota Święta o imieniu Staad. Z jej ciała musisz zabrać Sygnet Sheogoratha jako dowód na wykonanie zadania. Po oczyszczeniu CAŁEJ wyspy wróć do Świątyni Azury. Pamiętaj także, że nie możesz zakłócić spokoju kapłance tj. nie możesz wejść do jej chaty!!!

---------------------------------
ŁAPANIE DUSZ I ZAKLINANIE PRZEDMIOTÓW
Gdy spotkasz ofiarę, rzuć na nią zaklęcie SoulTrap (pojawia się mgiełka spowijająca ofiarę. Ważne jest to, abyś rzucił czar w czasie walki, a nie po zabiciu wroga. Teraz zabijasz potwora. Jeśli posiadasz odpowiedni kamień w ekwipunku to napełni się on jego duszą.

Po kliknięciu opcji 'Zaklinanie' w oknie dialogowym podczas rozmowy z Zaklinaczem przystępujemy do tworzenia przedmiotu. W okienko 'Nazwa' wpisujemy nazwę przedmiotu. Z sekcji „Zaklęcia” wybieramy czar, który chcemy dodać – musimy go mieć w liście swoich czarów). Na dole mamy opcję, która pozwoli nam wybrać sposób działania czaru – „Przy użyciu” oznacza, że zaklęcie zadziała wtedy, gdy je rzucimy z menu magii. „Przy trafieniu” - opcja dostępna tylko dla broni, oznacza że gdy uderzysz z tej broni to ona zada magiczne obrażenia wrogowi. Dostępna jest także kolejna opcja „Stale”, ale tylko wtedy, gdy kamień z duszą jest warty więcej niż 60000. Najlepiej schwytać Złotą Świętą lub Lunatyka. Opcja ta zapewnia stałe działanie przedmiotu - np. zwiększenie siły o 20 pkt. dla ulepszonej zbroi. Linia „Koszt” pokazuje nam, ile kosztuje dany przedmiot. W głównym oknie możemy wybrać zasięg, moc i czas trwania danego zaklęcia. Po kliknięciu opcji „Twórz” w naszym ekwipunku wyląduje magiczny przedmiot ...
Jako, że zaklinanie przedmiotów u Zaklinacza jest BARDZO drogie, poniżej sposób na zaklinanie samemu by Trollf:
---------------------------------
Zaklinanie (Umagicznianie, ang. Enchanting)

Zaklinanie zalezy od 3 atrybutów:
- poziomu inteligencji,
- poziomu umiejętnosci Zaklinania,
- szczęścia.

Szcześciem nie warto sobie głowy zawracać bo ma marginalny wpływ, natomiast umiejetność zaklinania jest bardzo trudno rozwinąć - pozostaje więc inteligencja...

- załóżmy, ze postać ma bazowe INT oraz Enchant na poziomie 100,
- bardzo łatwo jest stworzyć pierścienie bądź amulety dodające np. 100 do INT na 10 sekund każdy... o ile bonusy z tego samego pierścienia sie nie sumują, to z pierścieni różnych już tak...
- dalej przychodzi z pomocą Alchemia, która także zależy od INT (im wyższa INT tym lepsze flaszki... oczywiście cały komplet sprzętu Grand-Master mile widziany...).

dalej juz prosto:
- bazowe 100 INT
- rzucam czary z pierścieni i amuletów - tutaj dalsze +600 INT
- zaczynam tworzyć flaszki... tworzę 2 sztuki i od razu je wypijam, co podbija INT, a to powoduje, że kolejne flaszki będą lepsze... i tak dalej...

(Tu macie spis ingrediencji wraz z efektami w wersji PL. format Excel ---> https://home.autocom.pl/hellmaker/files/ingredients.zip)

pytanie:
dlaczego alchemia? ponieważ nigdzie nie zdobędziemy i nigdy nie zrobimy przedmiotu, który by nam nawet tymczasowo dał tak wysoki bonus do czegokolwiek jak napoje stworzone przy pomocy alchemii...

xanat0s: tu podpisuje sie wszystkimi nogami i rękami! Z początku nie "alchemikowałem" (w umiejętnościach głównych albo pobocznych ją mam), ale odkryłem, jakie to przydatne! dlatego alchemikujcie :) Kiedy jesteście na zadupiu, zero sprzedawców i zero butelek np. wyleczenie z zarazy, a jestescie zarażeni, chorujesz czy alchemikujesz? :)

efekt:
majac 3000 INT byłem w stanie stworzyć samodzielnie praktycznie za pierwszym razem jakikolwiek przedmiot za pomoca Zaklinania - nawet daedryczną tarczę + 30 do siły na stale...
(taki przypisek od Hellmakera: przy Zaklinaniu na poziomie 100 nie trzeba już tak kombinować :) Poza tym uzupełnianie przedmiotów magicznych przy pomocy słabiutkich kamieni dusz wypełnionych szczurami, czy innym chłamem też podnosi umiejętność.)
(I drugi przypisek od Hayabusy: skutecznosć zaklinania zależy też od umiejętności od jakiej zależy tworzony efekt. Przykładowo, gdy nakręciłem Zniszczenie na 100 to całkem łatwo zaklinałem potężne obrażenia różnego rodzaju, za to mając przywołanie na 40 miałem bardzo duże kłopoty ze stworzeniem przedmiotu który przywoływał cokolwiek na dłużej niż 5 sekund. Wygląda na to, że wpływ umiejętności z jakiej pochodzi dodawany czar jest nie mniejszy niż inteligencji.)

--> Kostka i łapanie dusz by @[email protected], Enchant by Trollf.

---------------------------------
DODAWANIE I URUCHAMIANIE PLUGINÓW

1. Przegrywasz pliki z plug-ina do miejsc wskazanych w readme (powinien być jakiś txt w zipie :>)
2. Jeżeli masz wersję Morro PL to uruchamiasz Konwerter i wskazujesz plik, który ma być przetworzony - jeżeli masz wersję angielską Morro - to ten pkt jest nieważny :) Pojawi Ci się w Morrowind/Data Files plik z nazwą taką samą jak zmieniany, tylko z "_" z przodu. Usuń stary, zmień nazwę na poprzednią.
3. Odpal Edytor i wejdź w File/Data Files - zaznacz dwuklikiem na kwadraciku po lewej od nazwy Morrowind, Tribunal, BloodMoon (te dwa ostatnie jeżeli je posiadasz), oraz plugina. Z tym, że plugina w ten sposób, że po prostu klikasz na niego, a potem na dole po lewej jest "Set as Active File"(zmieni Ci się status plugina na „Active”. Klikasz na OK.
4. Czekasz, aż Ci się wszystko otworzy
5. Klikasz na Gameplay/Edit Scripts - otworzy Ci się nowe okienko.
6. Klikasz na "Recompile All"
7. Czekasz aż się skończy przetwarzać - na dole okienka masz postęp kompilacji.
8. Zamykasz okienko Edytora Skryptów
9. Klikasz na File/Save
10. Zamykasz wszystko i odpalasz grę - otworzy Ci się ten pierwszy screen , gdzie drugie od góry to "Pliki". Wejdź w to. Zaznacz znanym już nam dwulikiem tegoż plugina. Kliknij OK.
11. A teraz kliknij spokojnie na Uruchom Grę i ciesz się pluginem :D

-->by Hellmaker
---------------------------------
Zapraszam do dyskusji i zadawania pytań :-D. Jeżeli macie jakieś propozycje ulepszenia wstępu lub jakieś ciekawe linki to informujcie. Postaramy się uaktualnić wstęp.

Przypominam abyście nie zapomnieli kliknąć na tą czerwoną kropkę po prawej stronie poprzedniego wątku i kliknęli na szarą przy nowym :-)

Link do poprzedniej części:

05.09.2003
13:31
smile
[4]

Solymr [ Komandor ]

mam problem
ściągnąłem se z neta program do robienia zbroi
przynajmiej taki byl podpis
wszystko jest w porzadku dopuki nie chce ustalic wygladu mojej zbroi
zadam wiec proste pytanie
gdzie trzeba kliknąc ze by projektowac wyglad????

05.09.2003
16:02
smile
[5]

Viadermaster [ Chorąży ]

Teraz ja mam pytanko - czy którys z was może mi doradzić jaką broń dwuręczną sobie zakląć ( mam wszystkie egzemplarze daedryczne - tylko wybierać). No, chyba że mam siekać Daedrycznym półksiężycem ( straszna kosiara) .

05.09.2003
16:13
[6]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

mysle ze najlepiej zakląc laske bo to chyba przecie bron wgow a z mieczy to daikatane bo ma pojemnosc 21

05.09.2003
16:23
smile
[7]

Viadermaster [ Chorąży ]

Też myślałem o dai- katanie . No bo jak się osiągnie setkę w tarczy to bardziej się chyba opłaca machać dwuręcznymi kosiarami :) . Jeszcze jeden Question : Dlaczego ten pieprzony posąg Azury nie chce ze mną gadać ??? Wiem ze głupie pytanie ale nie mam pojęcia dlaczego ( oczywiście "uaktywniałem" posąg).

05.09.2003
16:24
smile
[8]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Zgadnijcie co teraz trzymam w łapach ;)

05.09.2003
16:32
smile
[9]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

...tylko ciagle mam problem z procedurami RPC,wlasnie szukam jakiegos rozwiazania;(



Nie po mogę Ci,Mistrzu Wiadra,bo nie znam odpowiedzi na Twe pytanie;)

05.09.2003
16:53
[10]

Gordek [ Generał ]

Viadermaster --> Nie jestem pewein, ale na którejś ze stron poświęconych morrkowi znalazłem info, że z Azurą trza gadać o wschodzie lub o zachodzie słońca dlatego, że to bogini księżyca i gwiazd.

05.09.2003
16:56
[11]

Trollf [ ]

heh, we wstepniaku widze blad...

"Jako, że występuje błąd, ktory nie pozwala czasami na podniesienie tej cholery z półki, albo czasami pomimo najszczerszych chęci nie udaje się Wam jej znaleźć, to poniżej komenda do konsoli :) "

sek w tym, ze nie jest to blad, do kostki jest przypisany skrypt, ktory nie pozwala na jej podniesienie oprocz sytuacji, gdy dostajemy zlecenie od Hasphata na dostarczenie tej kostki...


Bard ->
jesli masz problemy z RPC to zapewne przez wirusa, przypuszczam, ze system win2k lub winXP?
jesli tak to sprawdz czy w uslugach (ctrl+alt+del) nie masz procesu msblast.exe i wylacz go, pozniej usun taki plik z katalogu bodajze windows/sytem32, mozna rowniez usunac pozniej odpowiednia galaz z rejestru, ktora wywoluje tego wirusa... po tym wszystkim zainstaluj jakiegos antywira z najnowszymi definicjami, a przede wszystkim zainstaluj poprawke do systemow NT/w2k/xp ktora naprawia wlasnie blad w procedurach RPC wykorzystywany przez tego wirusa - po tym wszystkim zainstaluj jakiegos firewalla (jesli korzystasz z sieci osiedlowej lub dzielisz z kims lacze, to jest to wtedy rzecz obowiazkowa...)

jesli masz problemy z usunieciem wirusa (komputer dziwnie sie zachowuje), to na ten czas odlacz komputer od sieci i uruchom go jeszcze raz (komp majacy tego wirusa wariuje zwykle tylko po podlaczeniu do sieci)...

05.09.2003
17:03
smile
[12]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Dziękuje.Zainstalowałem łatkę,którą podał gdzieś minius,skasowałem wirusa.Oby pomogło.

Płyta z Bloodmoonem wygląda trochę beznadziejnie,ale można wyżyć,też liczyłem na mapkę z wyspą Solstheim,ale się oszukałem...

Czy jak jest się wilkołakiem,to atak pazurami do skutecznego ataku wykorzystuje umiejętność walka wręcz
(Hand-to-Hand)?

05.09.2003
17:13
[13]

Trollf [ ]

Bard -> wilkolak nie korzysta z ZADNYCH dotychczasowych umiejetnosci, czarow, przedmiotow i innych rzeczy posiadanych przez normalna postac...

05.09.2003
17:33
smile
[14]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Trollf ---> napisałem tak, ponieważ pomimo dostania na tąże kostkę za cholerę nie mogłem jej podnieść :))))

05.09.2003
17:34
smile
[15]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

wrrrr .... "pomimo dostania na tąże kostkę zlecenia ... " :)

05.09.2003
20:53
[16]

Filevandrel [ Dyżurny Filet Kraju ]

Jezeli porada, która dam jest zła w skutkach albo stara i oklepana to mnie porawcie. Na poprzednim watku bylo kilka pytań( w tym zreszta moje ;-) ) o komplet Indorilskiej zbroji. Poradzono, aby ograbić dekanat prawdy( jakby ktos miał porblemyze znalezieniem zwoju lewitacji, to w przejściu takim w dzielnicy świątynnej jest jest babka z miksturą lewitacji). NIe mogłem oworzyć zamka łamaczem zamków. Zabiłem babkę która tam stała i nikt nic nie zauważył. Miała na sobie all indoril bez helmu i tarczy. Mimo klucza, który przy niej znlazłem nie mogłem otworzyć drzwi( nie probowałem tych trzecich niżej ale to nieważne). Ubierając zbroję podchodzimy do pierwszego świątynnego straznika i zagadamy do niego. Rzuci sie na nas z powodu zbroji, a my jako, ze zatakował nas pierwszy mozemy sie bronić. W ten sposób mozna zabić wszystkich strazników w Vivec bez nabijania sobie kary:-)))))))

05.09.2003
21:34
[17]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

No wlasnie co to za barrow bo trafilem z jego imieniem i jedyne co tu bylo to amulet przy toporze, wie kyos moze(he he rym) czy to sie wiąze z jakims questem? ================>

gdzie jest ten grobowiec w ktorym jest posązek dla skalow?

05.09.2003
21:36
[18]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Filevandrel: e nie namawiaj naszy forumowiczow do tego czego bedo rzalowac, jak zabijesz za duzo straznikow to w kazdym budynku w vivec bedo sie na ciebie rzucac a poza tym straznicy sie po 24 h odnawiają

05.09.2003
21:41
smile
[19]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

he he wiecie co znalazlem wlasnie w mroznym zamku we wiezy? Prawy deadryczny naramienik:) Jakby co trzeba polewitowac do gory i wejsc do wiezyczki, rozwalic 1 cieniasa i tam jest miedzy lodowce wcisniety naramiennik:)

05.09.2003
22:47
smile
[20]

Viadermaster [ Chorąży ]

Dzięki Gordek , miałeś rację z tą Azurą ( że też ja na to nie wpadłem ). BarD -----> też miałem ostatnio tego vira - odciął mnie chwast od neta przez całe kilka dni ( więcej czasu na Morro hehe).

05.09.2003
23:55
[21]

Gordek [ Generał ]

Filevandrel --> trochę dziwne jest to o czym mówisz odnośnie zbroji indoriliańskiej i o atakach strażników świątynnych. Chyba, że trzeba ubrać ją całą, bo ja nosząc indoriliańskie naramienniki i rękawice spokojnie gadałem sobie ze strażnikami i nikt mnie nie atakuje. Akurat jak wykonałem zadanie z morderstwami przybyszów i mogłem dostać indoriliański hełm i kirys to dowódca ostrzegał mnie żebym nie nosił jej w Vivek, bo wezmą mnie za strażnika, ale nie wiem czy rzeczywiście tak jest.

Dodam jeszcze, że hełmy do indoriliańskiej zbroji można bezproblemowo zabrać z kufrów w Pałacu Sprawiedliwości.

06.09.2003
00:09
[22]

Chupacabra [ Senator ]

Harry--> znalezienie tego amuletu zleci ci taki gostek, stojacy przy wejsciu do gildi magow w Ald'Ruhn. Wlasnie po ten amulecik lecial tan statek powietrzny:) No coz ,moze nie jest to super artefakt, ale gostek i tak bedzie sie cieszyl jak dziecko i da ci 1500zlota. A topora chyba nie da sie wziasc, on jest czescia guasta dla tej wioski, chyba Skaal i zostania jej wodzem

06.09.2003
01:32
[23]

Gordek [ Generał ]

I kolejne pytanko. Jak u diabła wykonac zadanei ze znikneciem krasnoludów zlecone przez Treboniusa? Gadałem z wszystkimi w Ald'Ruhn i Vivek i nikt nic nie wie. Nawet nei wiem czego szukać w tych dwemerowych ruinach jak radzi ten świr Trebonius. Z góry Dzięki za info?

BTW Gdzie się znajduje tajna biblioteka z zakazanymi książkami ?

06.09.2003
03:54
smile
[24]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Gordek ---> Tajna biblioteka z heretyckimi książkami znajduje się w Biurach Straży Świątynnej. Porozglądaj się po podłodze - zobaczysz częściowo wystającą klapę spod dywanu :))))

06.09.2003
10:19
smile
[25]

Hacker X [ Pretorianin ]

Nigdy nie zajmowałem się azurą .... ale teraz się nią zainteresowałem .... gdzie ona jest ??? przydała by mi sie gwiazda azury ... o ile juz jej niemam :) Poprostu gdzie znajduje się jej posąg ???

06.09.2003
10:39
[26]

Hacker X [ Pretorianin ]

może juz sie ktoś o to pytał ale .... niechce mi się zabardzo tego szukać .... :P

06.09.2003
10:40
smile
[27]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Hacker X ---> w Świątyni Azury -------------------------------------------------------------------------->

06.09.2003
10:50
smile
[28]

Solymr [ Komandor ]

kolejny problem
jestem w grobowcu tukushapal
pszyszedlem po deadryczny helm boga(czy jakos tak)
ale go nigdzie nie widze
nie ma go na staktu pod woda tez nie widze gdzie on jest???

06.09.2003
11:19
[29]

Filevandrel [ Dyżurny Filet Kraju ]

Gordek -->

Ja jak miałem na sobie coś indoril to jak zagadałem do strażnika( nie wykonywałem zadania ze znalezieniem przyczyny tych zabójstw) to on do mnie " Skąd to masz ble ble ble... to własność naszego zakonu ... ble ble ble.... zapłacisz za to własną krwią" No i wtedy w obronie własnej go ubiłem. I jeszcze podstawowe pytanko. Gdzie jest kirys Bogów w Ebonehart???

06.09.2003
11:29
[30]

Czamber [ Czamberka ]

zadanie ze zniknięciem krasnoludów nie jest za łatwe, po pierwsze musisz zdobyć książki: Pamiętnik Kagernacka, Jajo czasu i dziwną metafizyke czy jakos tak(ale chuba pamiętnik nie jest potrzebny)i Są one w dwemerowych ruinach: na czerwonej górze jest pamiętnik w bibliotece kagernaca, jajo czasu jest w Mzuleft zas metafizyka jest w kopalni jaj w gnisis. z tymi książkami udaj się do tel fyr i zejdż na dół do korprusarium. jest tam ostatni krasnolud, który ci pomoże.

06.09.2003
11:34
[31]

Czamber [ Czamberka ]

Filevandrel - aby znależć kirys bogów (przynajmniej ja go tak znalazłam) idż brzegiem naokoło twierdzy w ebonhart z włączoną lokalną mapką, jeśli będziesz szedł od statku idż prawą stroną po brzegu aż znajdziesz wejście do jaskini pod wodą. jest ono bardzo blisko murów twierdzy w ebonhart. wejdż do jaskini i na końcu będzie gość, który ukradł ten kirys. zabij go oczywiście i kirys jest już twój.
jest tam też inne wejście ale ukryte, a te które opisałam jest chyba najłatwiejsze do odnalezienia bo jest na zewnątrz.

06.09.2003
11:47
smile
[32]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Książka nazywa się Boska Metafizyka chyba.

Filevandrel-->Jest w w specyficznym wejściu do jaskini pod wodą.Nie mam teraz tej mapki na kompie,ktorą ma Hell,ale stań na moście wychodzącym na wsch.od tego pomniku smoka or sth,skocz na prawo w kanał i płyń wzdłuż murów Ebonheart,aż dopłyniesz do wyjścia na otwarte morze,będą jakieś algi,to spójrz na lewo i w dół-powinno być wejście;)

Pozatym,aby Ciebie nie ścigali strażnicy to musisz wgrać odpowiedniego moda(jeżeli masz Tribunala to odpowiedni jest na morrowind.now.pl),do znalezienia w necie

nara.

06.09.2003
11:52
[33]

Czamber [ Czamberka ]

no właśnie, pomyliłam się: potrzebna jest boska metafizyka i jajo czasu

06.09.2003
13:48
[34]

Czamber [ Czamberka ]

Wreszcie ukończyłam zadanie od Azury, lecz Gwiazda bardziej by sie przydała gdyby Vivek i Almalexia jeszcze żyli w moim świecie... Kogo jeszcze duszę (oprócz Viveka i Almalexi) warto uwięzić w tym kamieniu?

06.09.2003
13:56
smile
[35]

Solymr [ Komandor ]

czy ktos odpowie na moje pytanie
jak projektowac wlasna zbroja

06.09.2003
14:26
[36]

Filevandrel [ Dyżurny Filet Kraju ]

Oki dzięki all:-)) pytanko jeszcze: czy ten kirys to zbroja srednia( dla mnie do załozenia) czy cieżka( wtedy sie sprzeda
:-))))))))))))))))))))) ). I wie moze ktoś, czy są indoriliańskie nagolenniki bo ja nie moge takowych znaleźć. A jakby ktoś początkujący szukał deadrycznych nagolenników, tarczy, katany, albo daikatany to są wszystkie w willi Drena ale pewnie wszyscy o tym wecie.( daikatana jest nie w samej willi tylko w takim domku na palach. Radzę ustawić się za nim walnać se jakieś wzmocnienie siły- ja mam szał bojowy- i ciachac , zeby nie zdążył nas uderzyć:-)))

06.09.2003
15:29
[37]

Gordek [ Generał ]

Filevandrel --> Z tego co się orientuje nie ma czegoś takiego jak indoriliańskie nagolenniki. Strażnicy noszą po prostu zwykłe spodnie. A co do tej zbroji to gadałem ze strażnikiem przed wzięciem questa z Morderstwami przybyszów, a mnie nie zatakował.

06.09.2003
15:51
[38]

Hakim [ Konsul ]

Solymr ---> ten hełm jest dokładnie nad twoją głową zaraz po wejściu do pomieszczenia z łódką. Wczoraj też tego szukałem chyba z pół godziny. Troche polataj w okolicy drzwi i znajdziesz. Nieżle jest to schowane.

06.09.2003
16:07
[39]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Solymr: a wyslij mi ten programik do zbroji

06.09.2003
16:24
smile
[40]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Filevandrel ---> ciężka. Jak jakna cholera :))))

06.09.2003
18:27
smile
[41]

Hacker X [ Pretorianin ]

Hell dzieki za Azure :)

Fajna ta Gildia Morag Tong :):):):):)

06.09.2003
21:25
[42]

Filevandrel [ Dyżurny Filet Kraju ]

Pewnie, ze fajna. Tyle tylko, że trudniej jest tych gości to zabcicia znaleźć niż zabić:-((((( Wolałbym, zeby byli jacys pakerzy, ale stali gdzieś po miastach:-) Yhm dzięki za informację. Czyli się kirys sprzeda:-)) Zawsze trochę kasy się przyda. Zaklinanie drogie jest...;-)

---> Gordek

Nie wiem jak to jestu Ciebie, ale u mnie zaczynaja mnie bić( nie wiem czy to może dlatego, ze ja mam czystego morrowinda bez dodatków no... tylko z dwoma modami:-))))) A właśnie- świetny jest ten mod co daje sklep łuczniczy w Vivec. Wiecie może kto go zrobił????

06.09.2003
21:55
[43]

Filevandrel [ Dyżurny Filet Kraju ]

Czy ktos wie gdzie znaleźć jakis topór artefakt???

06.09.2003
22:12
[44]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

No i jestem w tych podziemiach porwany przez wilkolakow i teraz nie wiem czy mam isc sam i zabic wodza i curiusa czy brac ich ze sobą. Co sie bardziej oplaca?

06.09.2003
22:56
smile
[45]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Kurde fajne zakonczenie:) I jeszcze szczegolnie ten pierscionek co zamienia na jedno noc w wilkolaka, wszyscy ktorzy wybrali droge wilczka to niech zalują bo i tak mozna sie w niego zamienic:)

06.09.2003
23:49
smile
[46]

Viadermaster [ Chorąży ]

Czy któryś z was widział może na własne oczy mod dodający Isengard?? Jeśli tak to czy jest on wart instalacji i skąd go można zedrzeć bo szukalem w wielu miejscach bez efektu.
A tak przy okazji to mam mod "Giants" no i kurde niezły szok dzisiaj przeżyłem : idę sobie poplądrować grobowce a tu wyskakują 3 gromady "spakowanych ogarów" czyli stada po 6 sztuk każde. Jak przygrzałem z mojej zaklętej dai-katany to wszystkie 18 padło trupem w tym samym momencie. Czyli nawet w Morro można zobazcyć balet synchroniczny !! :)

07.09.2003
00:03
[47]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Kurde jakos ostatnio ciągle pisze jakies posty bo mam ciagle pytanka i takie tam. Wie ktos o co chodzi z tm szkieletem na dnie duzego jeziora u ktorego jest notka ze ktos tam ukradl jakis dobry pancerz i go ukrywa gdzies w poblizu jeziora ale gdzie?

07.09.2003
10:51
smile
[48]

Hacker X [ Pretorianin ]

Znalazłem tą azurke :) i mam od niej zadanie :) ale ... gdzie ta chata jest ?? niechce mi sie jej zabardzo szukać ... wiem że jest nieopodal na północ od Dagon Fal (czy jakos tak ... ) wiem że gdybym sie przyłożył napewno bym znalazł :D

Czamber --> Widze pierwszą kobiete która gra w morra ... moja siostra wyszła z biura z pisów i opodatkowania ... i skończyła w to grać :D

07.09.2003
11:27
[49]

Father Michael [ Padre ]

Czy da sie jakos usunac wpis z questem w dzienniku?

07.09.2003
15:43
[50]

Hacker X [ Pretorianin ]

Father Michael ---> Nieda się ...(przynajmniej ja nie umiem) a poco chcesz go usuwać ???

07.09.2003
15:52
[51]

Gordek [ Generał ]

Filevandrel --> Chyba już wiem jak to jest z tą zbroja indoriliańską. Strażnicy świątynni dlatego mnie nie atakowali, bo nosiłem tę zbroję przed wykonaniem questa z morderstwami przybyszów, a ponieważ nie spodobała mi się to wróciłem do mojej dawnej. Dopiero po wykonaniu questa szef strażników wspomina, żeby nie nosić tej zbroji i zapewne dopiero od tego momentu strażnicy by mnie atakowali, a ponieważ nie mam już tej zbroji to tego nie robią.

07.09.2003
16:09
[52]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Gordek-->Nie,nie jest tak.Po prostu atakują zawsze i wszędzie,przed i po(chyba podbiegają,zagadują-koniec i walka)
wykonaniu zadania z zabójstwem.

Są dwa rozwiązania:
-wgrać odpowiedni mod
-chować zawsze do plecaka zbroje przy strażnikach;)

07.09.2003
17:16
smile
[53]

Solymr [ Komandor ]

hary--------->>> dobra zara ci przesle ten programik do robienia zbroi

07.09.2003
17:23
smile
[54]

Solymr [ Komandor ]

hary-------------------------->>>juz wyslalem wiec sprawdz poczte

07.09.2003
17:26
[55]

Father Michael [ Padre ]

Hacker X -> z kilku powodow:
1. kolo Ald-Ruhn jest taka kobieta, ktora chciala byc odeskortowana do Ghostgate. A ze akurat mi sie nie chcialo tam isc :) to powiedzialem, ze jej nie odeskortuje. I teraz w pamietniku, w Quests mam napisane: nie zgodzilem sie odeskortowac xxxxx do Ghostgate. Ale mimo to quest jest na liscie.
2. W Tel Fyr spotkalem kobiete, ktora uwolnilem, a ta dala mi naszyjnik dla ojca. Od razu na liste questow trafilo to zadanie. Odnalazlem ojca, dalem mu naszyjnik, a on mowi, ze jest zalamany, bo nie wie nic o swojej corce. Jesli czegos sie dowiem, to mam dac znac. I na liscie pojawil sie quest, ze mam znalezc ta babke. Najgorsze jest to, ze jesli nawet wrzuce sobie ten naszyjnik znowu do inwentarza przez konsole, to ojciec tej kobiety go nie przyjmie. Nie moge skonczyc tych questow.
3. Znalazlem kiedys AshStatue, pogadalem z kims o tym, ten mnie zaatakowal. Wiec do dziennika trafil quest "Ash Statue". Skonczyc go moze tylko czlonek House Redoran, a ja jestem Hlaalu, wiec nawet ze mna nikt zwiazany z tym questem w Redoran nie pogada.
WNIOSEK: mam 4 questy, ktorych skonczyc sie nie da i tylko zasmiecaja mi liste :(

07.09.2003
17:35
[56]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

father Michael: punkt 2. to jest quest dla redoran z tą babką i facetem

Solymr: moment bo cos mi sie skrzynka pieprzy

07.09.2003
17:43
[57]

Father Michael [ Padre ]

Hary_in da house -> wiem, nie zmienia to jednak faktu, ze go nie moge przejsc :(

07.09.2003
17:46
smile
[58]

Solymr [ Komandor ]

czy w grobowcu hallu mozna znaleść cos ciekawego???
znajduje sie na poludnie od molag mar

07.09.2003
17:49
smile
[59]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Oki zara sie tym zajme:)

07.09.2003
17:52
smile
[60]

Hacker X [ Pretorianin ]

Dobra zrobiłem zadanie z Azurką :) i upolowałem Viveca :) da sie upolować Fyra ?
Father ---> Zawsze przed napotkanymi postaciami se robie sav-a i sprawdzam co bede mial z .. nimi zrobic ... jak mam jakieś ... zajmujące czas zadanie to wczytuje zapis gry ... a jak jest szybkie to wypełniam je :)
A ta Almexia jest tylko w Bloodmoonie ???

07.09.2003
18:10
[61]

Gordek [ Generał ]

Hacker X --> Z tego co mi wiadomo Almalexia jest w Tribunalu, z resztą Sotha Sil też.

Father Michael --> Mam podobny problem jak Ty. Pracuje dla Rodu Hlaalu, a mam jedno zadanie w dzienniku z Rodu Redoran. Podobnie mam nadal nierozwiązane quest z Pogromcą Chmur i Wiedźmą, a go rozwiązałem zabijając tego gostka.

Bard --> Nie przeczytałeś poprzednich postów, więc nie wiesz o co chodzi z tymi strażnikami. Otóż problem jest w tym, że Ci strażnicy mnie nie atakowali pomimo tego, że nosiłem ich zbroję (ale było to przed ukończeniem questa, teraz nie wiem jak będzie, bo jeszcze nie sprawdzałem), a innych własnie atakują. Wiem, że powinienem się z tego cieszyć, chodzi tylko o to, że własnie z powodu tych strażników wyszło małe nieporozumienie.

07.09.2003
18:17
smile
[62]

Viadermaster [ Chorąży ]

Gordek -----> ja podszedłem w pełnej zbroi indoriliańskiej do strażnika zanim wziąłem JAKIEGOKOLWIEK questa (byłem bodajże na 3 lvl) i i tak mnie zaatakował. Według mnie to zależy ile lub jakie elementy zbroi nosisz.

Hacker X -------> czy tobie po zabiciu Viveka lub Divaytha Fyra też wyskakiwał komunikat "Wraz ze śmiercią tej postaci nić przepowiedni została przerwana ......blabla........" ??? Bo mi wyskakuje takie coś nawet po ukończeniu głównego wątku . Czy zignorowanie tego komunikatu nie spowoduje jakiś nieprzyjemnych konsekwencji w przyszłości ??????

07.09.2003
18:26
smile
[63]

Solymr [ Komandor ]

co fajnego ma vivek
ze skarbow oczywiscie
?????????????????????

07.09.2003
18:33
[64]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Solymr: vivec ma tylko drogą duszyczke ktoro zlapiesz tylko w azure i cos co wygląda jak writhguard ale tego sie nie da zalozy(?)

PS: to co mi przslales to plugin, o tym chyba wiesz ale jak sie robi tą zbroje

07.09.2003
18:37
[65]

Father Michael [ Padre ]

Gordek -> to na szczescie rozwiazalem, z konsoli wystawilem sobie tego goscia, dalem mu topor i wszystko sie dobrze skonczylo :)

07.09.2003
18:42
smile
[66]

Solymr [ Komandor ]

hary-------->>>no cóz bede sie sam meczyl z ta zbroją
a gdy juz ja zrobie to sie nia pochwale

07.09.2003
18:51
[67]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Ale jak sie ją robi bo nie wiem może cos żle robie

07.09.2003
19:20
[68]

Filevandrel [ Dyżurny Filet Kraju ]

Lol. Nie moge jakos dorzeć do tej jaskini Ibar-Dad. Idąc z Khuul po drodze natrafiłem na daedryczne ruiny no to trzeba sprzedac co sie skosiło( i tu pozbyłem sie moich obaw co do złotych-świętych. Pokonałem ja bez problemu) a teraz ida cod maar-gan zbłądziłem i jakis p... powalony skrzekacz zaraził mnie popielicą. No ale kiedys musze przecież te jaskinie obrobić( chyba tylko dla duszy ZŚ żeby se cos na stałe zakląć:-) Ponawiam również ptanko o topor artefakt.

07.09.2003
19:36
smile
[69]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Filevandrel ---> Ibar-Dad nie jest łatwo znaleźć, ale jak się pokręcisz trochę - to znajdziesz :)))) Jest niedaleko ruin daedrycznych. - naprawdę warto polatać i poszukać :) Ma wejście takie jak zwykła jaskinia i trochę się z tłem zlewa.

A topory artefakty - chyba nie warto ... raczej są dość cieniarskie :/

07.09.2003
19:55
smile
[70]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Właśnie mnie znowu wypierdzieliło z gry.Kocham to.

Do Ibar-dad najłatwiej się dochodzi,gdy się pójdzie na południowy zachód od tych ruin właśnie takim rowem:)

Gordek-->Chodziło mi o to,że Ty musiałeś się gdzieś kopsnąć.Bo albo miałeś jakiś mod,który pozwalał nosić Ci elementy zbroi przy strażnikach,albo byli za daleko,albo podbiegli do Ciebie w momencie,gdy Ty sobie wychodziłeś z lokalizacji,albo to wszystko Ci się śniło;p

Viadermaster-->Bo mi wyskakuje takie coś nawet po ukończeniu głównego wątku . Czy zignorowanie tego komunikatu nie spowoduje jakiś nieprzyjemnych konsekwencji w przyszłości ?

Spoko Maroko,nic się nie stanie.Ale Viveca bym zostawił,a nuż widelec się na coś przyda w następnych dodatkach;)

07.09.2003
20:16
[71]

Czamber [ Czamberka ]

godną polecenia bronią, gdy ktoś gra tylko w podstawowego morro jest magiczny młot o nazwie chyba Skull-Crusher.Można go znaleźć idąc na wschód od Sadrith Mora do grobowca o nazwie Omaren Ancestral Tomb. w tym grobowcu znajdziemy przejście do jakiś ruin dwemerowych. Tam trzeba poszukać wielkiej kużni (Forgotten Vaults of Anudnubia) i trochę polewitować aż do wielkiego kufra (zamek chyba 100), w którym jest ten fajny młot.


Filevandrel - nie spotkałam sie jeszcze z naprawdę fajnym toporem, topory maja to do siebie że zadają zwykle obrażenia od 1 do ileś tam... moim zdaniem to niezbyt zachęcające
Ja mam teraz dwa fajne magiczne mieczyki jednoręczne z Tribunala, mówię Ci, zapomnij o toporach.

07.09.2003
20:22
[72]

Gordek [ Generał ]

BarD --> problem w tym, że ja sam podszedłem do strażnika i nawet zacząłem z nim gadać. Kiedyś się pytałem, czy to może przez to, że nie miałem całej zbroi na sobie, a tylko naramienniki i rękawice.

Teraz trochę inne pytanko. Otóż zastanawiam się czy można już zaklęty przedmiot zakląć jeszcze raz na dodatkowy czar np. miecz z obrażeniami od ognia zakląc jeszcze raz, żeby powiedzmy dodatkowo dawał obrażenia od mrozu. Koljne pytanko, to co warto zaklinąc i w jaki sposób, bo jeszcze się właściwie w zaklinanie nie bawiłem (tylko mieczyk na obrażenia od ognia zakląłem [całkiem skuteczny jest muszę dodać]). Czy da się zakląć jakiś przedmiot tak jak Smoczy Kirys tzn. że przy włożeniu automatycznie ładuje się dany czar i po założeniu go mam od razu odporność 100% na ogień bez żadnego włączania. Kiedyś bowiem chciałem zakląć moją pawęż czarem tarcza, ale włączał on się dopiero przy uruchomieniu go.

07.09.2003
20:30
smile
[73]

Hakim [ Konsul ]

Pomocy!
Dzisiaj zauważyłem, że mam 266 punktów zdrowia - zamiast (jak to miałem jeszcze gdzieś tydzień temu) ponad 450.
Pomyślałem, że może to być spowodowane częstymi walkami z ulepszonymi kościejami z modu Morrowind Additions - mają one takie amulety z absorpcją zdrowia. W instrukcji odnośnie czaru Absorpcja napisane jest: "Zmiany w zdrowiu, Manie i Kondycji są trwałe"
Czy ktoś miał podobny problem i czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć na jakiej zasadzie czar Absorpcja zmienia trwale te trzy wyżej wymienione współczynniki? (opis Absorpcji - instrukcja strona 33).
Proszę ratujcie.
Ponadto komenda konsoli SetHealth mi nie działa.

07.09.2003
20:31
[74]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Masz ci los.

Czamber-->Zgniatacz Czaszek:) jest polecany we wstępniaku(kto napisał-Łamacz:)?,jest to jedno z zadań dla Kultu Tamriel

Gordek-->No to nie wiem już,moja pomysłowość wysiada.
Co do zaklinania to polecam wstępniak(1 post każdego wątku)

07.09.2003
20:36
[75]

Czamber [ Czamberka ]



Gordek ---- wydaje mi się, że smoczy kirys tak jak i na przykład kirys bogów jest zaklęty czarem "na stałe". Abyś i ty mógł tak samo zakląć jakiś przedmiot musisz umieć odpowiedni czar(np jak chcesz zakląć tak, aby ci dodawał do siły musisz umieć czar podwyższenie siły czy jakoś tak) potem u zaklinacza musisz koniecznie zaznaczyć opcje "na stałe", ale ta opcja podobno pojawia się gdy ty sam masz umiejętność zaklinanie na odpowiednim poziomie... Spróbuj pójść do zaklinacza i zakląć coś na stałe a sam zobaczysz czy wogóle masz taką opcje.

07.09.2003
20:37
[76]

Gordek [ Generał ]

Hakim --> źle to zrozumiałes. Trwałe zmiany polegają na tym, że jak absorbujesz od kogoś np. zdrowie doda się ono do Twojego i jak czar minie, to stan zdrowia zostanie, a nie powróci do wartości sprzed absorbcji.

07.09.2003
20:38
[77]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Hakim-->Nie spotkałem się z takim czymś.
Czasem się zdarza poprzez niektóre mody,że odejmuje zdrowie,statystyki(Hunger mod np.) bez czerwonego kolorka czy znaku po prawej stronie.

W instrukcji chodzi chyba o to,że absorpcja będzie trwała tyle,ile trwa czar.

Reasumując:Masz koleś pecha.

Ale może ktoś Ci jeszcze w czymś pomoże.

07.09.2003
20:40
[78]

Czamber [ Czamberka ]


BarD --- no fakt, że jest to już opisane, nie zauważyłam, ale chyba nic się nie stało. poza tym nie ma opisanej drogi do niego. Ja go znalazłam zupełnie przypadkiem podczas mojej podróży po świecie i muszę powiedzieć że służył mi bardzo długo.

07.09.2003
20:47
[79]

Hakim [ Konsul ]

Cytat z instrukcji:
"ABSORPCJA
Tymczasowo przenosi część wybranego współczynnika celu (lub jego umiejętności) na rzucającego zaklęcie. Na czas trwania zaklęcia wybrany współczynnik rzucającego może się zwiększyć powyżej wartości maksymalnej. Gdy czar pryśnie, współczynnik wróci do swojej normalnej wartości. Zmiany w Zdrowiu, Manie i Kondycji są trwałe"

Jak mam to rozumieć?
Ja np. w mieczu mam zaklętą absorpcje 13pkt (przy trafieniu) i jak atakuje pierwszy i mam full życia to i tak nie zwiększa mi sie życie powyżej wartości maksymalnej.
O co chodzi?

07.09.2003
20:51
[80]

Filevandrel [ Dyżurny Filet Kraju ]

Czamber--> Nie chciałbym być niemiły, ale wyobraź sobie, ze bedąc barbarzyńcą mam topór w głównych umiejętnościach prawie na 80 a długie ostrze w pobocznych na 12 nie chcę mi się trenować długieo ostrza to raz dwa nie będe dostawał z tego poziomów a po trzecie, to sprzedałem wszystkie daedryczne katany i daikatany jakie mi wpadły w ręce więc ani myśle teraz odkupywać miecza za 120 tysiace. Nawiasem mówiąc skoncze morrowinda ta orczycą( GIRL power ;-) ) i bede uzywał tych toporów( btw- daedryczna daikatana też ma statystyki od 1- iluś a konkretnie to sześdziesięciu a najleposzy topor zwykły jeden do osiemdziesiąt, a jak se skubańca zaklnę to bede wymiatał) A tak w ogole to napisałem poradnik do krzyżaków, jakby ktos chciał( wątpie bo wg mnie gra do kitu ale mi sie nudziło)

07.09.2003
20:57
smile
[81]

Hacker X [ Pretorianin ]

Ktoś tu mówił o broniach ... ja polecam "Czerpak" jest to chyba najlepsza broń obuchowa (a może nawet nie tylko najlepsza z obuchowych :) Ale przestałem nosić czrpak .. jest za delikatny dla mnie ... wole "brzytwe" :) Czerpak jest związany z ostatnią misją (jak by ktos nie wiedział ;)

ŚCIĄGŁEM SE WRESZCIE BLOODMOONA :):):):) ale mam go po Angielsku ... i chyba wymaga to Angielskiej wersji moora no nie ?????????????????

07.09.2003
21:02
[82]

Czamber [ Czamberka ]



Filevandrel --- Wcale nie jesteś niemiły. Ja tylko wyraziłam swoje zdanie odnośnie toporów, bo szczerze mówiąc zaczynając gre też chciałam walczyć toporem, ale odwidziało mi się.

teraz mam: Hopesfire (od 30 do 70 + shock damage 30) oraz Trueflame (20 do 70 + fire damage 30). są to miecze jednoręczne więc mogę mieć jeszcze tarczę, a to dla mnie duży plus.

07.09.2003
21:05
[83]

Czamber [ Czamberka ]


Hacker X --- ja też mam polską wersję podstawową a dodatki po angielsku i nie było żadnych problemów...

07.09.2003
21:09
[84]

Czamber [ Czamberka ]


Hacker X ---

czerpak i brzytwe można nosić chyba tylko wtedy gdy się ma na sobie rękawicę "upiorna opoka" czy jakoś tak... (dostałeś ją od Viveka, albo jeśli go zabiłeś to zrobił ci ją ostatni krasnolud)

07.09.2003
21:13
[85]

Filevandrel [ Dyżurny Filet Kraju ]

A ja jednak spróbuję przejść te grę "topornie" ;-)

07.09.2003
21:16
[86]

Czamber [ Czamberka ]


Filevandrel --- piszesz, że grasz orczycą...

ja gram teraz altmerką i jak wykonywałam jakieś zadanie dla Hllalu i miałam pogadać z Crassiusem Curio aby został moim opiekunem to kazał mi się najpierw "rozebrać". musiałam ściagnąć całą zbroję i wogóle wszystko i dopiero do niego zagadać i się wtedy zgodził...

07.09.2003
21:17
smile
[87]

Viadermaster [ Chorąży ]

Doszły mnie słuchy że mając trzy odpowiednie księgi można udać się to ostatniego żyjącego krasnoluda, wręczyć mu je i wtedy on wykuje dla ciebie jakiś całkiem niezły oręż . Podobno zżera on na starcie 200 pkt życia ale jest maszynką do zabijania.Ja znalazłem już dwie : Plany Kargenaka i Dziennik Kagrenaka ( obie w ruinach dwemerowych wewnątrz upiornej bariery). Czy ktoś wie jak nazywa się ta trzecia ksiąga ?? Przeczesałem całą Czerwoną Góre, każdą kopalnię, każdy grobowiec , każde ruiny, ale za cholerę nie mogę choćby wpaść na trop.

07.09.2003
21:29
[88]

Filevandrel [ Dyżurny Filet Kraju ]

Czamber-->
pierwsze pytanie- "altmer" nie znam tej rasy. Drugie Moze i do tego gościa musisz sie rozbrać( wątpie, żeby był takim masohistą, zeby kazać mi sciągnąć zbroję;-) ) ale chyba na końcu jak musisz od ludzi dostawać głosy to jak jesteś kobietą to ci daje jedna baka od razu głos, a jak facetem to musisz się płaszczyć. Drugie pytanie dla ogółu: czy ktos umiałby zrobić następującego MOD-a: zamiast wciskać przy negocjowaniu ceny plus ciągle( gddzie niegdzie utargowałbym i pewie ze 20 tysiaków) zeby mozna yło wpisywac własną cenę. Czy da sie to zrobić???

07.09.2003
21:29
smile
[89]

Father Michael [ Padre ]

Czamber -> facetom tez sie kaze rozbierac :|

07.09.2003
21:31
[90]

Father Michael [ Padre ]

...a potem jeszcze do mnie mowi "slodki puddingu" itp :(

07.09.2003
21:34
[91]

Filevandrel [ Dyżurny Filet Kraju ]

Hmmmmmmm no comments

07.09.2003
21:45
[92]

Czamber [ Czamberka ]

Filevandrel --- nie pomyliłam się, Altmer to po prostu elf wysokiego rodu, tak się do mnie czasem zwracają w grze, jak kiedyś zauwarzyłam, a zresztą jakbyś popytał ludzi w balmorze np Hecerinde,( Balmora, Dom Hecerinde) - ona chyba jest także altmerką i powie ci " my jesteśmy dumni ... coś tam o jej rasie.

07.09.2003
21:53
[93]

Czamber [ Czamberka ]



Viadermaster ---- nie wiem czy to oto chodzi, ale jak ja zabiłam Viveka nie wykonując głównego questu a chcąc używać czerpaka (bo inaczej zadaje obrażenia) musiałam jakoś zdobyć upiorną opokę. normalnie to ci ją Vivek daje, ale ja go zabiłam i wzięłam z jego ekwipunku nieumagicznioną rękawice. gdy poszłam do krasnoluda on coś tam gadał o artefakcie i kazał przynieść chyba tylko dwie księgi ( te które już masz). jak wróciłam to mi zrobił tą upiorną opokę, która była mi potrzebna, zresztą ktoś już opisywał ten problek - jak zdobyć upiorną opokę, gdy się zbyt wcześnie zabiło Viveka...

07.09.2003
21:53
[94]

Filevandrel [ Dyżurny Filet Kraju ]

Yhm. Ja nie mówię, ze sie poyliłas, tylko, myślałem, że to pewnie jakaś nowa rasa z jakiegos moda albo co

07.09.2003
21:56
[95]

Czamber [ Czamberka ]

w sumie to śmieszny motyw z tym rozbieraniem się, ale ja myślałam, że karze to robić tylko kobietom...

07.09.2003
22:00
[96]

Filevandrel [ Dyżurny Filet Kraju ]

To jakby sie ktos nad tym modem zastanowił, to był bym bardzo wdzieczny:-)))))

07.09.2003
22:35
smile
[97]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Gordek, Czamber ----> Co do zaklinania na stałe, to jest wyjaśnione we wstępniaku. Nie chodzi o to, że masz jakis tam poziom zaklinania, tylko o kamień duszy. MUSI być Wielki Kamień Duszy z zaklętą Złotą Świętą albo Lunatykiem. No... może być Vivek, Almalexia ... :)))
Przy wyborze Rodzaju efektu na dole masz "Przy Trafieniu", "Przy Użyciu" i gdy masz powyższy Kamień to pojawia się trzecia opcja - "Stale". Na stałe można zaklinać każdy rodzaj broni i zbroi natomiast z ubrań opłaca się tylko rzeczy Wspaniałe. Tak samo pierścienie i amulety. Reszta ma po prostu za małą pojemność.

Jeżeli np. zaklniesz miecz na - powiedzmy - 10-20 obrażeń od ognia, ale jeszcze masz pojemność do wykorzystania, to po zakończeniu zaklinania się nie da nic z tym zrobić. Miecz nie pojawi Ci się po prostu w polu wyboru podczas zaklinania.

Hakim ---> Spróbuj czaru Przywrócenie Wytrzymałości (lub zmiąchaj sobie eliksir lub go kup) - moze Ci przywróci zdrówko.

07.09.2003
22:38
smile
[98]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Filevandrel ---> co do tego gościa ... Musisz się rozebrać. Inaczej możesz zapomnieć o dalszym ciągu ... obojętne czy facet czy kobita ... takie se "cukiereczek" :)))))

07.09.2003
22:39
[99]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

1.Pytanie, czy moge ich ubic bez rzadnych konsekfencji? Bo jaden ma dziwną broń i może to jest do jakiegos questu, w bloodmoonie przcież większość postaci jest potrzebna do jakiś questow

07.09.2003
22:47
[100]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Hell: wytrzymałość nie ma nic do absorpcji zdrowia(chyba) mi tez sie wydaje że chyba poprzednio miałem jakies ok 1500 życia a mam 1183 wiec nie wiem czy tak bylo i mi sie wydaje czy mi cos zzarło ale wątpie czy wytrzymałośc ma cokolwiek do tego bo i tak jest wytrzymalosci na 100 to nie wiem (ale skoluje sobie jakos ten napoj)

...tymczasem...
2. pytanie, robil ktos juz cos z tą notatką albo chociaz wie gdzie jest jaskinia frykte? Bo tam podobno jakas zbroja
=====================>

3.pytanie, cos jest dziwnego w tym ze u jednego ze skaalow w domku jest ludzkie mięso i wilkolaka mięso i ze gosc cos pieprzy o swoim synku? Moze jakas kolejna zagadka...

4.pytanie, czy warto zabierac sie za bodowe koloni u tego w swiątyni?

07.09.2003
22:53
[101]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Fuck zapomnialem screena do punktu 2...======>
no

I jeszcze spotkalem jakiegos goscia co opowiada o misji ze z kims tam mial znalezc jakies przejscie ale oni zostali zamienieni w kamienie bla bla bla i gdzie ono jest?

08.09.2003
00:52
[102]

Gordek [ Generał ]

Ponieważ już dzisiaj nei pogram sobie w Morrka zadam 3 pytanka:
1. Gdzie można znaleźć wielkie kamienie dusz? bo te parę co skądś zakosiłem już wykorzystałem, a chciałbym połapać Złote Święte i Lunatyków, żeby pobawić się w zaklinanie na stałe.
2. Czy 100 to jest górna wartość umiejętności? Czy np. moge mieć w długim ostrzu powyżej 100? bo już mam 100, a do końca gry jeszcze daleko.
3. Interesuje mnie na czym polega niewyczerpalność Gwiazdy Azury. Czy na tym, że można w nią złapać niezależnie jak dużą duszę? Czy na tym, że można w nią łapać wiele dusz?

08.09.2003
02:25
smile
[103]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

1. Różnie - im wyższy masz poziom, tym więcej ich znajdujesz - mając coś ok 60 poziomu w zwykłej jaskini z przemytnikami czy innym tałatajstwem czasami znajdowałem 7-10 Wielkich Kamieni Dusz

2. niestety nie możesz mieć więcej

3.
po pierwo - możesz zapakować do niej jakiejkolwiek wielkości duszę
po drugie pierwo - po zużyciu duszy (zaklęciu w przedmiot) kamień nie ulega zniszczeniu

W sumie to szkoda, żę nie można np. nałapać tam z 300 dusz, a potem se wybierać :)))))

08.09.2003
02:31
[104]

Dayton [ Generał ]

Hej mam pytanie czy tworzac postac warto jest brac skil szczescie ?

08.09.2003
03:02
[105]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

nie

08.09.2003
03:05
smile
[106]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

tak się opamiętałem nieco ... Umiejętność (skill) szczęście ? - jest coś takiego wogóle ? :)

08.09.2003
03:10
smile
[107]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Dobra - już wiem - przy tworzeniu postaci "Ulubiona Umiejętność ? nienienienienie - zapomnij o tym :))))

P.S. Rany .... ale statsuję :)

08.09.2003
03:45
[108]

Gordek [ Generał ]

Hellmaker --> Własnie mnie olśniło i zakapowałem, że mnie nei zrozumiałeś, ale się sam domyśliłem. Otóż odnośnie mojego 2 pytania chodziło mi, czy można mieć w ogóle wyższy poziom niż 100 np. w długim ostrzu i oczywiście można mieć, ale trzeba go podnieść poprzez używanie go (u nauczycieli tylko do 100), bo inaczej niemożliwe by było dojście do 200 poziomu, co niektórym się udaje.

08.09.2003
04:27
smile
[109]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Gordek ---> a to tak :D
"gdyby ludzie się lepiej rozumieli, to wojny trwałyby 30 sekund - tyle ile się rozpala papierosa" :)))))))))))))))))))))

08.09.2003
08:45
[110]

land6r [ Pretorianin ]

Gordek akurat jest odwrotnie nie mozesz podniesc umiejetnosci np. dlugich mieczy powyzej 100 no jest jeden wyjatek Almexia moze ci podniesc pancerze do 105, a goscie osiagaja poziomy np 200 wlasnie wykorzystujac buga z nauczycielami

08.09.2003
09:04
[111]

land6r [ Pretorianin ]

mam dwa problemy w bloodmoonie pierwszy to sledztwo w sprawie ksiezycowego cukru , a drugi to kawalek stalhrimu dla jakiegos norda, mam ten prastary norski kilof ale nie moge odlupac tego stalhrimu w kopalni

08.09.2003
11:02
[112]

Father Michael [ Padre ]

Gordek -> setke w longblade osiagnalem juz ze 20 leveli temu i od tego czasu nie wzrasta. zreszta jak najedziesz na umiejetnosc to pisze, ze osiagnela maksymalny poziom.

08.09.2003
11:22
smile
[113]

Owen [ ]

Mam pytanie.

Z GOL'owych informacji wynika, że bloodmoon miał być wydany 4 września przez CDP. Czy został?

08.09.2003
11:36
[114]

Father Michael [ Padre ]

Owen -> tia, za 60 PLN. Ale chyba tylko CD Projekt wie czemu to sie nazywa "Przepowiednia".

08.09.2003
12:06
smile
[115]

Owen [ ]

FM ---> Dzięki :-)

Przepowiednia? :-PPP

08.09.2003
12:59
smile
[116]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Coooooooooooooooo?!?!?!?!?!?! CDP se nazwało Bloodmoona - PRZEPOWIEDNIA ? Czy oni do szczętu ochu..... khem ... zwariowali ? Już Trójca była zabawna, ale to przekracza wszelkie normy umysłowe.
TŁUMACZ - ZGŁOŚ SIĘ BEZMÓZGI TUMANIE !!!!!!

08.09.2003
13:17
[117]

Gordek [ Generał ]

land6r --> jesliby 100 to maksymalna wartość, to w takim razie z moich obliczeń wynika, że maksymalnym poziiomem jaki możnaby osiągnąć byłby poziom 100, bo jest 5 głównych umiejętności i 5 dodatkowych. Jeśli poziom wzrasta co 10, a mamy razem 10 umiejętności zwiększających poziom to 10*10=100. W takim razie chciałbym poznać tego buga z nauczycielami, na czym on polega? Czy na tym, że uczą powyżej 100?

Hellmaker --> Też się zdziwiłem, że Bloodmoona nazwali Przepowidnią. Jeszcze z Trójcą to jakoś wytłumaczyli się, ale nie wiem jak wytłumaczą zrobienie z Bloodmoona (krwawy księżyc) przepowiednie. Toż to absurd.

08.09.2003
13:24
smile
[118]

Owen [ ]

Hell ----> Jak tam postępy w DII: Mroczne Proroctwo?

08.09.2003
13:27
smile
[119]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Owen ---> różniście :) Raz gram, raz nie gram ... :) Mam też RA2 - Yuri's Revenge i kilka innych gier :) nie jest łatwo grać we wszystko naraz równocześnie :)
Ale za to grając Nosferatem lvl 26 (Undead) znalazłem butki - 60% do ruchu :))) Mam teraz 124 pkt ruchu - można całą planszę na raz przelecieć :D

08.09.2003
13:29
smile
[120]

Smykuś [ Legionista ]

Morrowind najlepszym RPG-em BUAHAHAHA no dobre sobie !!!

08.09.2003
13:34
[121]

Owen [ ]

Helll ---> Ja te butki znlazłem trochę wcześniej. Coś koło 17 levelu grając magiem w Imperium :-) Ale 124 punktów nie wycisę. Może kiedyś umówimy się na mały duelik w DII.

08.09.2003
13:38
smile
[122]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

owen - no problem :)

08.09.2003
13:40
smile
[123]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Smykuś ---> a co Ci sie nie podoba ? Uzasadnij swoją wypowiedź skoro tak krytykujesz :P Argumenty "BO TAK" nie są przyjmowane jako zzbyt dziecinne i oznaczające brak mózgu :)

08.09.2003
13:40
smile
[124]

Solymr [ Komandor ]

smykus------------------->>>uuuuuuuuuuu...
powiem grzecznie i krutko
nie masz racji
morrowind jest najlepszym cRPGiem wszechczasów

08.09.2003
13:42
smile
[125]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Owen ---> Jeszcze jedno - ten mój Nosferat "wysysa" życie wszystkim członkom przeciwnika za 210 :) bez specjalnych dodatków :) z dodatkami za 400 :)

08.09.2003
13:43
smile
[126]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Solymr ---> pokusiłbym się raczej o stwierdzenie, że seria The Elder Scrolls jest najlepsza :)

08.09.2003
13:53
[127]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

cholera ... ta "Przepowiednia" nie chce mi z głowy wyjść ... kto był takim durniem ? chętnie bym go osobiście poznał i kupił mu parę książek fantasy oraz trochę książek a propos mitów i legend ... ech ...

08.09.2003
14:02
smile
[128]

Owen [ ]

Hell ---> Eeee.... :-))) W moim zestawie Imperium (mag (300 dmage all) 3xdefenders of faith plus jednostki leczące minimum 140 HP dla każdej z jednostek co turę) 400 pkt od wszystkich nie robi mi większej różnicy :-)

Ale nie heroic fantasy. Grając heroic gra kończy się przy starciu głównych herosów. Nie ma sensu. Zatem bohaterami od zera. Odezwę się jak będę miał trochę czasu i żona nie będzie krzywo patrzeć :-)

Na razie starczy off-topiców. Znikam.

08.09.2003
14:07
[129]

Father Michael [ Padre ]

Hellmaker -> dlatego preferuje gry po angielsku :)

08.09.2003
15:15
[130]

land6r [ Pretorianin ]

Gordek nie, nie ucza powyzej 100 ta wartosc sie zatrzymuje ale jesli to umiejetnosc glowna albo poboczna to rosnie ci dalej poziom np masz kupe kasy idziesz i uczysz sie, na pasku osiagasz 80/10 wtedy idziesz spisz 8 razy i zalicza ci osiem poziomow

08.09.2003
15:43
[131]

Czamber [ Czamberka ]



fajnie by było gdyby zamiast tarczy można było mieć w lewej ręce drugi miecz jednoręczny...

08.09.2003
15:51
[132]

Gordek [ Generał ]

land6r --> nadal nie rozumiem. Czyli jak mam np. 100 w Długim Ostrzu to mi się ono dalej nie zwiększa, ale poziom rośnie?

08.09.2003
16:02
[133]

Czamber [ Czamberka ]

Gordek --- idziesz do nauczyciela, który ma daną umiejętność niby na sto, płacisz mu, uczysz się danej umiejętności (głównej lub pobocznej - tych, które są odpowiedzialne za poziom) no i rośnie ci pozim, lecz sama umiejętność się już nie zwiększa.

08.09.2003
16:10
smile
[134]

Hacker X [ Pretorianin ]

Czamber---> Upiorną opoke nie dostaje sie od Viveka:P on ma tylko nieumagicznianą :P (chyba:D:D)
JEST ŚCIĄGŁEM SE BLOODMOONA :):):): I WNIEGO GRAM :):):):) !!!!!

08.09.2003
16:31
[135]

Czamber [ Czamberka ]

Hacker X ---
a mnie się wydawało, że jak wykonujesz główny quest to jak cię Vivek zaprasza do siebie aby z tobą pogadać to daje ci ją wraz z planem pokonania Dagoth Ura.

08.09.2003
16:34
[136]

Hitman14 [ Konsul ]

Czamber --> Niedawno zatłukłem Viveka, przy zwłokach znalazłem niemagiczną Upiorną Opokę. A ta magiczna leżała u mnie w plecaku...

08.09.2003
16:37
smile
[137]

Czamber [ Czamberka ]

Hitman14 --- no to będziesz miał dwie :)

08.09.2003
17:22
[138]

Hitman14 [ Konsul ]

Taaa... Szkoda, że tej drugiej nie mogę założyć :)

08.09.2003
17:24
[139]

Czamber [ Czamberka ]


jakie są korzyści stania się wilkołakiem??

08.09.2003
18:10
[140]

Filevandrel [ Dyżurny Filet Kraju ]

Czy do viveca da się dostać normalnie z łamacza szyfrów czy cos trzeba zrobić( jakieś zadanie wypełnić, jakis klucz znaleźć albo cuś)???. I jak mocna jest ta pułapka w jego drzwiach, bo otworzyć łamachem to nie problem, gorzej z pułapką.

08.09.2003
18:43
smile
[141]

Hacker X [ Pretorianin ]

Już miałem se kupować Bloodmoona a tu sobie ściągnołem :) Nawet Polskie sav-y mi poszły :) A good play to stay PL też idzie ... i jest wszystko tam gdzie było :)
Czamber ... chyba tak nie jest :P
Filevandrel-----> zamiast pisać tu posta ... Kupił byś gdzieś sonde i wytrych albo zwój ...
Czamber----> Przede wszystkim satysfakcja ... :) ... a tak pozatym to niewiem ... dopiero mam bloodmoona :)

08.09.2003
18:44
[142]

Hacker X [ Pretorianin ]

Już miałem se kupować Bloodmoona a tu sobie ściągnołem :) Nawet Polskie sav-y mi poszły :) A good play to stay PL też idzie ... i jest wszystko tam gdzie było :)
Czamber ... chyba tak nie jest :P
Filevandrel-----> zamiast pisać tu posta ... Kupił byś gdzieś sonde i wytrych albo zwój ...
Czamber----> Przede wszystkim satysfakcja ... :) ... a tak pozatym to niewiem ... dopiero mam bloodmoona :)

08.09.2003
18:44
smile
[143]

Hacker X [ Pretorianin ]

Już miałem se kupować Bloodmoona a tu sobie ściągnołem :) Nawet Polskie sav-y mi poszły :) A good play to stay PL też idzie ... i jest wszystko tam gdzie było :)
Czamber ... chyba tak nie jest :P
Filevandrel-----> zamiast pisać tu posta ... Kupił byś gdzieś sonde i wytrych albo zwój ...
Czamber----> Przede wszystkim satysfakcja ... :) ... a tak pozatym to niewiem ... dopiero mam bloodmoona :)

08.09.2003
18:51
[144]

Filevandrel [ Dyżurny Filet Kraju ]

No więc mówiłem, ze otworzyć bedzie mi prosto, ( ja złodziejem nie jestem, tylko wojem) tylko z pułapką jest gorzej :-(((((((((((.

08.09.2003
18:51
smile
[145]

Father Michael [ Padre ]

Hacker X -> wiesz, ja rozumie, ze mozna sie pochwalic posiadaniem pirackiego Bloodmoona, ale po co az 3 razy?? :)

08.09.2003
18:53
[146]

Hakim [ Konsul ]

Mam Niezwykly Artefakt Dwemerów. Yagrum (ten ostatni Krasnolud z wieży Tel Fyr) przywrócił mi jego świetność i mam teraz dwie Upiorne Opoki.
Sęk w tym, że jak tą lewą rękawice (tą, co mi Yagrum naprawił) założę na rękę to wygląda ona jak...deadryczna zaklęta rękawica, a nie jak ta dwemerowa opoka taka jak na ręce prawej. Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć dlaczego tak się dzieje?

08.09.2003
18:54
smile
[147]

Father Michael [ Padre ]

Filevandrel -> przeciez rozbrajanie pulapek to ten sam skill co otwieranie zamkow. Poszukaj Master albo nawet Grand Master Probe i same sie otworza. Mi z takim sprzetem nie sprawily zadnego problemu, a tez bardziej wojem jestem (choc z 80 na Security :D)

08.09.2003
18:55
[148]

Hacker X [ Pretorianin ]

Sorki cos sie zj***ło ale zaraz poprosze o skasowanie postów :)

08.09.2003
19:01
[149]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Hakim: ale znaczy sie ze wziąles to czego sie nie da zalozyc od viveca i dfalej krasnoludowi tak sobie bez questa? Czy to jakis quest jest?

Moje pytanka na temat bloodmoona nadal aktoalne:)

Nawet jak sie dostaniesz do viveca to i tak z tobą nie pogada a ubijac go przed skonczeniem glownego questa jest bez sensu

Czy moge wstąpic do swiatyni po zabicu viveca?

08.09.2003
19:03
smile
[150]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Uwaga zaraz następna część

08.09.2003
19:07
smile
[151]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Sznurek:

08.09.2003
21:12
[152]

Filevandrel [ Dyżurny Filet Kraju ]

Father Michael -->
no właśnie ale moja barbarzyńczyca czy jak to sie powinno pisać ma zabezpieczenia chyba na 5 wiec...

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.