GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

"Z kamerą wśród zwierząt" - w roli głównej nauczyciel technikum

04.09.2003
20:06
smile
[1]

Negocjator [ * ]

"Z kamerą wśród zwierząt" - w roli głównej nauczyciel technikum

Oglądaliście Uwagę przed paroma minutami ?
SZOK !!
Czegoś takiego w życiu nie widziałem.
Nawet nie wiem, jak to skomentować.

04.09.2003
20:09
smile
[2]

..ctrl.. [ Legionista ]

Mnie osobiście zatkało... człowiek, człowiekowi...

04.09.2003
20:13
smile
[3]

merkav [ Aguś ]

A o czym bylo ?

04.09.2003
20:19
[4]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

A mnie sie podobalo:) Dlatego pewnie ze chodze do szkoly i sam mam na to ochote

04.09.2003
20:20
smile
[5]

Negocjator [ * ]

Pokazali nagrany przez uczniów "film" na którym znęcają się nad nauczycielem.
Szczegółów Ci nie napiszę. To trzeba zobaczyć. Nawet mu przykleili gumę do żucia na twarz i założyli śmietnik na głowę.
A wszystko z uśmiechem na ustach.

Powtarzają Uwagę w nocy lub na TVN24 ? Ktoś się orientuje. Muszę to nagrać.

04.09.2003
20:21
smile
[6]

ICE7 [ Konsul ]

może ktoś mógł by napisać konkretniej o co chodzi i oczym mowa ?

04.09.2003
20:34
smile
[7]

pisz [ nihilista ]

Program możecie ściągnąc ze strony tvn

Ja miałem coś podobnego na matmie, ale nie w takim stopniu....a myslałem że u mnie było zbyt chamsko na tych lekcjach :/

04.09.2003
20:35
[8]

pre13 [ Generał ]

Negocjator --> jak znajdziesz godzinę o której będzie powtórka to napisz bo ja znalazłem jedynie następną UWAGĘ o godzinie 0540 w poniedziałek.....

04.09.2003
20:35
[9]

Lupus [ starszy general sztabowy ]

Hary_in da house =====> Najbardziej by ci się podobało gdyby kilku 10-cio latków , robiło sobie z ciebie jaja , obkleiło cię gumą do żucia i zwyzywało , oraz nałożyło kosz na śmieci na łeb . Miodzio . Życzę ci tego .

04.09.2003
20:38
smile
[10]

olivier [ unterfeldwebel ]

Heh. Sam chodziłem do technikum i wiem dobrze że atmosfera tam panująca jest zapewne nieco bardziej rozluźniona niż w liceach, ale to co miałem okazje zobaczyć w tym programie to doprawdy aż się we mnie zagotowało...Nauczyciele są różni, jedni sieją terror inni są noramlni i jest też ta trzecia grupa która z pewnymi sytuacjami poradzić sobie nie potrafi. Pokazany nauczyciel to jakaś wybitna ofiara życiowa jeśli dał sobie robić takie rzeczy..ale nie oto chodzi. Ja po prostu nie wyobrażam sobie jak zdrowy psychicznie człowiek może robić takie rzeczy jakie ci pseudouczniowie robili temu facetowi, to po prostu niewiarygodne że wszystkim nagle jednocześnie na mózg padło i nikt nawet nie raczył zareagować. Heh u mnie też zdarzały się sytuacje śmieszne i straszne, jeden z nowych nauczycieli raz mało ogryzkiem w głowę nie dostał, innym też się różne żarty robiło, ale na Boga bez przesady!!! Po co robić takie rzeczy, czy nie można się dogadać z facetem: wyłoży nam pan lekcyjkę w 25 minut i puści do domu?? Jeśli nie wywalą całej klasy ze szkoły to swtierdzę że ten kraj jest nienormalny. Może nie wszysy wiedzą ale szkoła średnia w Polsce nie jest obowiązkowa i nie wszyscy muszą ją kończyć.

04.09.2003
20:41
[11]

oksza [ Senator ]

Jednak trochę się pozmieniało.

1. W mojej podstawówce wylatywało się za drobniejsze znacznie od tego rzeczy na zbity pysk. Kiedyś jeden z moich szkolnych kolegów powiedział pod nosem do wychowawczyni "pinda" i pożegnaliśmy go 2 dni później.

2. W liceum zdarzali się tacy panowie (mieliśmy ekhem... "mieszane towarzystwo") ale dyrekcja dopuszczała wybryki do pewnych granic - po czymś takim wezwano by delikwentów i spytano by czy chcą się tu dalej uczyć. Po takich ostrzeżeniach dalsze takie akcje spowodowałyby bezwzględnie wyrzucene na pysk. A moje liceum i tak do najlepszych nie należało.

Nie jest dobrze.

04.09.2003
20:43
smile
[12]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Lupus: ale ta ciota sie nie bronila ja w takiej sytuacji bym zrobil im z dupy jesien sredniowiecza, co se bedzie gnoj podskakiwal

04.09.2003
20:45
[13]

pre13 [ Generał ]

Hary_in da house --> on jest nauczycielem a nie ich ruwieśnikiem że może sobie pozwolić na bezgraniczną przemoc
ale ja nie będę się wypowiadał więcej bo jeszcze tego nie widziałem

czy komuś też padła stronka https://www.uwaga.onet.pl/ bo nijak nie mogę jej otworzyć

04.09.2003
20:46
[14]

oksza [ Senator ]

-->> Hary

Ja jestem pełen podziwu dla tego nauczyciela. Zachował się z anielską cierpliwością. Ja bym wyszedł, a tak: widać było dzięki temu wyraźnie kontrast: człowiek i skaczące dookoła niego małpy. Tym się właśnie do małpy, Hary, różnimy. Pamiętaj.

04.09.2003
20:46
[15]

gladius [ Óglaigh na hÉireann ]

Heh, mój kumpel miał praktyki w podstawówce, taki 3-miesięczny niby-nauczyciel. Prowadził lekcje biologii, oczywiście niezmiernie śmieszącą jednego kolesia, który cały czas robił sobie żarty. Mój kumpel podszedł do niego na przerwie, złapał za fraki i powiedział: "Mnie nie zależy na pracy tutaj". Koleś na następnych lekcjach był wzorowym uczniem.

04.09.2003
20:47
[16]

oksza [ Senator ]

zwróćcie też uwagę na to że były tam 2 panienki bodajże.
w tym wieku kolesie głupieją przy panienkach doszczętnie. to też może być powód tego małpiego szału.

04.09.2003
20:47
smile
[17]

Rezor [ Defibrylator ]

Miałem okazje oglądać to i przyznam że jestem troche zszokowany zważywszy na to iż już cos podobnego widziałem w TV. Takie zachowanie jest skandaliczne, na miejscu wychowawcy klasy i dyrektora wywaliłbym wszystkich którzy brali w tym czymś udział. Kretynów w naszym kraju nie brakuje i jak na razie nie zanosi się na to aby sie to zmieniło ...

04.09.2003
20:49
smile
[18]

Bukary [ Generał ]

Hary_in da house, nie sądzę, byś żartował, gdyż nie dałeś tego w żaden sposób do zrozumienia. Wniosek jest prosty: twoje słowa nie są warte splunięcia. Mam nadzieję, że choć raz ktoś cię w życiu naprawdę poniży.

Nauczyciel z filmu zupełnie nie nadaje się do swojego zawodu. To jedna strona medalu. Ale jest też druga: uczniowie, którzy brali udział w tym żenującym zajściu, powinni zostać natychmiast wyrzuceni ze szkoły. Ich zachowania nie da się w żaden sposób usprawiedliwić. Pokazali chwilę, gdy człowiek przestaje być człowiekiem i staje się zwierzęciem.

I jeszcze dochodzi do tego zachowanie rodziców, którzy bronią swoich milusińskich, oskarżając telewizję i szkołę. Gratulacje!

04.09.2003
20:50
smile
[19]

tymczasowy206126 [ Junior ]

imo cala klasa w rownym stopniu odpowiedzialna ja za to co mialo miejsce, wiec kara tez powinna byc taka sama dla kazdej z tych osob, w koncu nigdzie nie jest napisane za musza skonczyc wlasnie to technikum /bo logicznie myslac powinni zostac z niego usunieci/ smie jednam przypuszczac, ze tak sie nie stanie skonczy sie na pogrozkach o wyrzuceniu ze szkoly, przez pewien czas bedzie panowala dziwna dosc napieta atmosfera miedzy pozostala kadra pedagogiczna a klasa a pozniej to minie i wszystko wroci do dawnego porzadku.
A jezeli wlasnie tak sie stanie to ludzie nie powinni sie dziwic, ze takie sytuacje beda sie powtarzac.

04.09.2003
20:50
smile
[20]

pasterka [ Paranoid Android ]

Hary --> przylaczam sie do zyczen Lupusa... :/ jesli ktos sie nie umie/moze bronic, to trzeba go zgnoic, tak?? jakbys Ty jako nauczyciel przywalil takiemu gnojkowi, to wiesz jaka by sie draka zrobila?? ale tych gowniarzy to rodzice jeszcze po glowkach poklepia...

zaintrygowala mnie reakcja rodzicow, ktorzy wine zwalili na nauczyciela.... no comments...

04.09.2003
21:42
[21]

Negocjator [ * ]

pre13 --> 'Uwaga' jest o 5.20 w nocy. Czy powtórzą ten odcinek, nie wiem, ale magnetowid nastawię.

Jutro w Gazecie Wyborczej mają być jakieś komentarze do tej sprawy.

04.09.2003
21:48
[22]

Azzie [ Senator ]

Dajecie sie manipulowac strasznie... W telewizji pokaza dupe i juz wszyscy mowia tylko o dupie...

Programu wprawdzie nie widzialem, ale w tv czesto pokazuja materialy robione pod publiczke. Skad wiecie ze ten film jest autentyczny? Bo tak w TV powiedzieli? Ja moge nakrecic filmik jak gwalce na ulicy staruszke albo jak z chlopakami rzucamy sobie niemowlaka, po czym gramy nim w noge. Wystarczy troche checi i mozna zmajstrowac taki fajny material ze hej.

04.09.2003
22:11
[23]

Negocjator [ * ]

Jasne Azzie, a reżyserem był pan od WFu.

04.09.2003
22:54
[24]

Azzie [ Senator ]

tak tak negocjator... Idz dalej patrzec sie jak w kapliczke na TVN, potem kup super ekspres i przezywaj ze wszystkimi staruszkami najnowsze sensacje rodem z palca dziennikarza.

wszyscy wiedza ze mlodziez jest zla i zgnusniala. Co z tego ze jak nie ma materialu to sie zrobi cos na zamowienie, przeciez tak na pewno gdzies musi byc... To nie jest klamstwo tylko delikatne mijanie sie z prawda...

Szkoda ze upadla juz gazeta, za ktora pewnie bys szalal Negocjator jesli bys potrafil czytac wtedy jak ja wydawali. Mowa o "Skandalach". Super ubaw z tego byl...

Do dzis smiac mi sie chce z artykulow o "10-letni general armii USA!!!", "Na syberii pedza bimber z krwi chorych na cukrzyce!!!", "Przezyl 5 uderzen pioruna i 3 potracenia przez pociag!". Bylbys zachwycony! Ale niestety... Teraz dla takich jak Ty juz sa tylko TVN i SE.

04.09.2003
23:15
[25]

pasterka [ Paranoid Android ]

Azzie --> gazeta wyborcza tez sobie wszystko wymyslila?? polecam linka:

04.09.2003
23:20
[26]

Kozzie [ Konsul ]

Powini dostać 10 lat w pierdlu to by im się odechciało.

04.09.2003
23:29
smile
[27]

qLa [ oLd GaMeS FaN ]

Azzie
Teoria spisku rzadzi...

04.09.2003
23:38
[28]

Shubduse [ Konsul ]

Gdzie konkretnie mozna sciagnac ten film? Na stronie tvnu nie widze...

04.09.2003
23:40
smile
[29]

Bukary [ Generał ]

Azzie, zastanów się najpierw, a potem pisz. Sam twierdzisz, że nie wiesz, o czym mowa, a następnie wydajesz nizbyt mądre sądy na temat, o którym nie masz pojęcia, przyczepiając się przy okazji bezpodstawnie do Negocjatora...

Duuuży minus.

04.09.2003
23:46
[30]

Shubduse [ Konsul ]

Azzie w tej chwili juz wiadomo, ze sie mylisz. Sprawa nie jest juz anonimowa, wiadomo która szkola w Torunie byla w tym filmie, wiadomo konkretnie o którego nauczyciela chodziło itd. To mocny materiał, ale autentyczny, wiec nie wiem o co chodzi... myslisz ze takie rzeczy sie nie zdarzaja?

A ja ponawiam pytanie - skad to sciągnąc, bo widziałem tylko fragment?

04.09.2003
23:51
smile
[31]

Bukary [ Generał ]

Shubduse, powinno być chyba tutaj: www.uwaga.onet.pl, ale wydaje się, że strona padła z przeciążenia. :-)

04.09.2003
23:59
[32]

Bukary [ Generał ]

Osoby, które nie widziały filmu, mogą tutaj przeczytać o dokładnym przebiegu całego zdarzenia:

05.09.2003
00:07
smile
[33]

devilll [ Chorąży ]

No ja myslalem ze mam pojebana klase........ ale to to juz przesada ! a Nauczyciel jest dupa i jak sobie dal wlazic na glowe to nie dziwne ze doszlo do masakry,a filmik mozna sciagnac z www.uwaga.onet.pl
jakby komus nie wlazilo niech wlazie z proxy......... tylko sciaga sie on bardzo hujnie do 3,5 kb/s wyciskalem na 2 mbit !

05.09.2003
00:22
[34]

Lupus [ starszy general sztabowy ]

Hary_inda house ===> błagam , napisz , że se jaja robisz i nie jesteś takim dennym kretynem , bo nie moge w to uwierzyć . Staruszek wokół którego kłębi się stado napakowanych , podjaranych byczków ma nie być ciotą . Może mu brakuje 2 lat do emerytury i nie chce iść na bezrobocie , a ty zarzucasz mu , że jest ciotą . Może i by im zrobił jesień , ale wtedy byłaby afera jak ta z Dobrego Miasta , że nauczyciel znęcał się nad uczniami . Nie byłoby wtedy filmu tylko cała klasa świadków , że to właśnie nauczyciel ich poniżał bił i dostał szału .

Powiedz Hary , że se jaja robisz .


Azzie = > nie ośmieszaj się . Skąd wiesz , że była wojna w Iraku . Ten fragment jak ci weseli ludzikowie po obejrzeniu tego filmu siedzą ze zwieszonymi łbami też zmontowali?. Mów co chcesz ale nie ośmieszaj się .

05.09.2003
00:25
[35]

devilll [ Chorąży ]

Lupus=======>> - To trwało przez całe drugie półrocze - przyznaje w rozmowie z "Gazetą" 33-letni anglista, kawaler z inteligenckiej rodziny, obecnie zatrudniony w innej szkole.

Gazet nie czytasz........ bo chyba 33 letniemu kolesiowi nie brakuje 2 lat do emerytury i by ich natlukl spokojnie

05.09.2003
00:29
[36]

pre13 [ Generał ]

devilll --> o czym ty wogóle rozmawiasz?? nauczyciel ma się bić z uczniami????????????????????????????????????

no dobra przyjmijmy że na tej lekcji by wyszedł z siebie i tam im mordy obił to zdajesz sobie sprawę co on by miał za życie poza szkołą przecież ci uczniowie mają qmpli i pewnie wiedzą gdzie on mieszka reszte sobie sam obmyśl co by się mu działo.......

ehhh

05.09.2003
00:31
[37]

pasterka [ Paranoid Android ]

devilll --> moze po prostu mu zalezalo na tej pracy, a skoro cale polrocze sie meczyl to ten jeden dzien myslal, ze wytrzyma, poza tym jakby go ponioslo, to by od razu prokuratura weszla i nikt by sie nie zastanawial czy go wywalic ze sdzkoly, czy to moze jednorazowy "wybryk"

ale zobaczcie jacy ci ludzie byli bezdenne glupi, zeby sie jeszcze tym chwalic, bo jakby sie nie chwalili i nie rozpowiadali, to by sie to do prasy nie dostalo....

05.09.2003
01:03
[38]

sepuku [ Junior ]

Taaa... Azzie ma racje. Podniecacie sie jak stare baby w kolejce po mieso. Ladnie wymierzyli z tym materialem (poczatek roku). Pewnie przez pol roku beda mialy o czym pisac gazety dla kucharek z tego wydawnictwa co tam Massca i Cubituss pracuja.

05.09.2003
01:22
smile
[39]

oksza [ Senator ]

-->> sepuku

ale coś chciałeś powiedzieć konkretnie, czy tylko tak ponarzekać o niczym?

05.09.2003
01:26
smile
[40]

Banita_bb [ bo był za miły ]

Oksza--------> :))

05.09.2003
15:53
[41]

sepuku [ Junior ]

Chcialem ponarzekac, a co?

05.09.2003
19:13
[42]

Lupus [ starszy general sztabowy ]

Spokojnie devillllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.

Gazet nie czytasz........ bo chyba 33 letniemu kolesiowi nie brakuje 2 lat do emerytury i by ich natlukl spokojnie

Pisałem to w nocy jeszcze przed czytaniem gazet . Na filmie niestety nauczycel nie wyglądał na 33 latka , a raczej na 55 . Ja bym sobie na to nie pozwolił . Kupiłbym dyktafon , nagrał tak z 10 - 15 minut tych "akcji" , a potem jebnął w ryj najbliższego . Reszta to tchórze , daliby spokój . Później zamówił wizytę u psychologa i złożył przed policją zeznania , że działałem w afekcie .

05.09.2003
20:05
[43]

TzymischePL [ Senator ]

Harry ===> Do ktorej szkoly specjalnej chodzisz?

Azzie ===> to napewno ty?... Prosze oddac prawdziwego Azziego i wracac na swoja planete. Gubisz sie juz chlopie....

Sepuku ===> Nick masz swietny, czemu nie wprowadzisz tego w zycie?


Skopiuje to co napisalem w innym awtku o tym samym:

Co tu duzo mowic, o to wychodzi brak kar cielesnych i bezstresowe wychowanie.
Pewien pisarz SF Robert A. Heinlein opisal cos takiego w jednej ze swoich ksiazek w 1960 roku...
Sytuacja wypisz wymaluj Polska A.D. 2003

Latwo powiedziec:
- ja bym im pokazal!
Ilu z was pracuje? Ilu ma rachunki do oplacenia? Kredyty? Czynsze?
Latwo sie postawic jak sie jest w szkole i na utrzymaniu rodzicow.... Naprawde latwo sie mowi.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.