GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

PORT ROYALE --- problem

01.09.2003
20:34
smile
[1]

POLUXIEL[AoG] [ Centurion ]

PORT ROYALE --- problem

Bedzie krotko.
Co jakis czas wywala mnie do Windowsa z bledem typu "Allemagne ...... (nie pamietam dalej co pisze, ale chyba cos po niemiecku)......". To sie zdarza najczesciej kiedy jestem na ekranie miasta. Czasem gra wysypuje sie srednio co 5 - 12 min a czasem raz na 2 godz. Wymienilem egzemplarz w Empiku i jest tak samo.
Moj sprzet:
Athlon Thunderbird 1333 no OC
512 SD Ram
Radeon 8500 (full) 64 RAM (sprawdzany na roznych sterownikach) no OC
SB Live 5.1
Win 98 SE
DX 8.1

POMOCY ! ! !

01.09.2003
21:10
[2]

wildone [ Konsul ]

Przelazłem tą gre i przyznam że pare razy też mi się tak zdarzyło ale niepotrafiem ci niestaty pomóc

01.09.2003
22:17
[3]

FalconTm [ Generaďż˝ ]

Poluxiel--->Zerknij na forum Ascaron, producenta gry.
Podobne problemy rozwiazali w najnowszych poprawkach,
ale nie wiem czy da sie zainstalowac je na polskiej wersji.

Pozdrawiam

P.S.W jakiej wersji wyszla polska edycja?

02.09.2003
00:01
[4]

slavo_cc [ Konsul ]

polską edycje wydała Cenega i jest do ściągnięcia w sieci eMule
wszystko w niej działa ok

02.09.2003
02:16
[5]

POLUXIEL[AoG] [ Centurion ]

FalconTM >>>>> Zapomnialem napisac, ze to co radza na forun ASCARON juz zrobilem
i bez efektu.
Polska wersja to bodajze 1.0.4.2; patche z innych wersii nie dzialaja. Poczekam na polska late. Byc moze pomoze.
Gre skonczylem , ale ile nerwow mnie te zawisy kompa kosztowaly to nie mowie.
Dzieki panowie.

Wildone >>> przynajmniej nie jestem jedyny, ktory ma taki problem ;-) Juz myslalem, ze cos ze sprzetem.

20.09.2003
20:19
[6]

bard02 [ Junior ]

Wiecie może jak zmieniejszyc odswierzanie ekranu w tej grze?? Neisety moj monitor jest juz troche stary i niewyciaga duzego odswierzania w rozdzielczosc 1024x....... Pomozcie bo przy właczaniu gry gasnie mi monitor i gra jest raczej niemozliwa.
Moze w jakims pliku jest ustawiona ta wielkosc ?? tylko w jakim

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.