GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Mam pytanie o Zasilacz do komputera

01.09.2003
18:37
smile
[1]

Grand [ The One And Only ]

Mam pytanie o Zasilacz do komputera

Otóż co sie stanie gdy mam zasilacz słaby i karte mocna :
1.Czy coś sie spali
2.Poprostu sie nie uruchomi
3.inne .... <=== to miejsce czeka na twoją odpowiedź

01.09.2003
18:44
[2]

Dagger [ Legend ]

Moga sie zdarzyc wszystkie trzy :P
Jako inne to bedzie niestabilna praca kompa i zwiechy spowodowane skokami napiecia.

Napisz co masz w kompie i jaka zasiłke (moc i firme) ale raczej nie polecam sie bawic w ten sposób mozna stracic całego kompa jak nie bedziesz miał dosc szczescia

01.09.2003
18:53
[3]

bone_man [ Powered by ATI ]

Grand --> Powiem Ci cos co mnie sie przydarzylo. Przy Radeonie 9700Pro i duzym dysku twardym, plastikowa wtyczke zostala doslownie przylutowana do plyty glownej (za slaby zasilacz)!!!!! Musialismy wylamac spalony plastik, bo inaczej trzeba byloby kupic nowa plyte.

01.09.2003
18:56
smile
[4]

Grand [ The One And Only ]

Aha :) dobra nie będe ryzykował 230 W i radeon do tego miał być ale nie będzie bo musze kupic nową zasiłke.

01.09.2003
19:04
smile
[5]

bone_man [ Powered by ATI ]

Grand --> Haha, ja wlasnie mialem zasilacz 230 W :) Teraz mam 350 i jak na razie chodzi dobrze ;)
Wiec, lepiej kup zasilacz, a potem karte.

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.