GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Forum CM: "Cementary Hill" z p³yty CMBB

29.08.2003
13:05
[1]

slawreg [ Pretorianin ]

Forum CM: "Cementary Hill" z p³yty CMBB

Rozgrywa³em po stronie niemieckiej powy¿sz¹ bitewkê (ustawienia stick to scenario) i za cholerê nie mogê wywaliæ ruskich z wiochy. Sowieci s¹ okopani, dojœcie do pozycji chronione przez pola minowe i zasieki. Mo¿e ktoœ wyjaœni sposób(y) zdobywania umocnieñ, okopanego przeciwnika.

29.08.2003
17:49
[2]

Zenedon [ Oi! Boots&Braces Oi! ]

Mi siê uda³o dostaæ do pierwszych budynków i czas siê skoñczy³. Szturmuj ruskich w jednym miejscu a w innych tylko zwi¹¿ ogniem. Skoncentruj wszystkie km i arty na odcinek szturmowany i postaw zas³onê dymn¹.

29.08.2003
18:08
[3]

K³osiu [ Senator ]

No, ta misja jest straszna. Ten nie udalo mi sie zdobyc kosciola, co najwyzej opanowac pierwsza linie okopow. Te 50m otwartego terenu jest potwornie ciezkie do przejscia :)

30.08.2003
17:46
[4]

dw4rf [ Genera³ ]

Ja wszystkim zaatakowa³em przez lasek po prawej stronie, pozostawiaj¹c do zmiêkczania centrum dzia³o i kilka dru¿yn piechoty. W ten sposób da siê zajœæ te okopy z boku, chocia¿ mo¿na mieæ problemy z bunkrem. Przy dobrze poprowadzonym ataku da siê dojœæ do koœcio³a :) Na ten otwarty teren wogóle nie wychodze.

01.09.2003
11:56
[5]

dw4rf [ Genera³ ]

To co napisa³em wczeœniej dotyczy ustawieñ free to place units.

Zagra³em sobie na Stick to scenario default... i jakoœ nie mog³em siê przebiæ :( Po kilku próbach zalaz³em skuteczny sposób ataku :)

Swoje si³y rozstawiam w nastêpuj¹cy sposób od lewej do prawej kolejno:

1. HMG i moŸdzierze
2. plt recon + wszystkie pojazdy
3. plt pionierów + IG
4. HMG
5. plt recon
6. rusznica ppanc

Zadania poszczególnych grup s¹ nastêpuj¹ce:
1. Ogieñ nêkaj¹cy ruskich okopów
2. Ogieñ nêkaj¹cy ruskich okopów, po ich zajêciu przez grupê nr 3, ruszaj¹ w celu jej odci¹¿enia. Pojazdy bardzo cennne, bo daj¹ nieocenione wsparcie, zw³aszcza halftrak (ponad 150 szt amunicji do dzialka), chroniæ je za wszelk¹ cenê i nie wystawiaæ na ogieñ ruskich dzia³ek ppanc. Mo¿na nimi zdj¹æ bez problemu bunkier.
3. Ogieñ nêkaj¹cy ruskich okopów, szturm pojedyñczymi dru¿ynami (max 2 naraz), zajmuj¹ ruskie okopy, oczyszczaj¹ je, po dojœciu grupy 2 kontynuuj¹ natarcie w kierunku koœcio³a. UH podci¹gam na pozycjê z której mo¿e zdj¹æ prawe AT 45 mm. Flametrowery sneakiem pakujê do okopów, zeby odeprzec kontrataki.
4. Ogieñ flankowy na ruskie okopy i nêkaj¹cy pozycje w g³êbi.
5. Pluton dokonuj¹cy oskrzydlenia okopów i zabezpieczaj¹cy flankê przed kontratakiem.
6. Niszczyciel bunkra ;)

Szturm okopów wykonywaæ najpierw jedn¹, potem dwoma lub trzema dru¿ynami. Reszta si³ daje wsparcie ogniowe. Przy próbach ataku ca³ym plutonem zostaje on po prostu wyr¿niêty. Dos³ownie 10 metrów przed okopami jest p³otek, na którym niemieccy wojacy zatrzumuj¹ siê na kilkanaœcie sekund. A wiadomo czym to grozi. Po zajêciu okopów ruski kontratakuj¹, wiêc warto przejœæ na chwilê do obrony, podci¹gn¹æ flametrowery, pojazdy, resztê piechoty i mo¿na przejœæ do szturmu na koœció³.

Po zastosowaniu tej taktyki komputer og³osi³ CF w 13 turze. Poni¿ej screen z momentu zakoñczenia walki.

01.09.2003
11:57
[6]

dw4rf [ Genera³ ]

Tabelka na zakoñczenie walki

01.09.2003
16:34
[7]

slawreg [ Pretorianin ]

test czy ³yknie jpg'a

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.