GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Neverwinter Nights i okolice - część 151

28.08.2003
10:56
[1]

Bajt [ ]

Neverwinter Nights i okolice - część 151

Neverwinter uratowane!
Po wielu zaciekłych i krwawych bitwach, niecny plan Moragi
i jej sojuszników - Pradawnych, legł w gruzach. Nieliczne watahy goblinów, orków i innych typów spod ciemnej gwiazdy, co prawda, plądrują okoliczne wioski, ale z nimi radzą sobie doskonale nowo przybyli najemnicy. W razie kłopotów my chętnie służymy radą i ostrzem. W dowód wdzięczności za nasze starania, Lord Nasher Alagondar podarował nam zamek na odludziu, który wspólnymi siłami został odrestaurowany i zamieniony na Twierdzę Najemników Faerunu.
Twierdza położona jest na bezludziu, jednak od czasu zajęcia jej przez Najemników znów zaczęła tętnić życiem, zarówno w Twierdzy, jak i wokół. Zapewnia ona bezpieczeństwo na terenach ją otaczjących, co przyczyniło się do ożywienia handlu oraz osiedlaniu się ludzi z innych części Faerunu.
Zło próbujące zniewolić ludność północy zostało pokonane, jednak to nie jest jeszcze koniec wojny. Nasi bohaterowie wygrali dopiero jedna z wielu bitew, jakie przyjdzie im stoczyć. Po upadku Moragi w Twierdzy pojawił sie Elminster, który odbył długą rozmowe z najemnikami. To wlasnie za jego namową postanowiono rozszerzyć zakres działań poza planetę Toril na inne planety Świata Zapomnianych Krain, a także na inne swiaty, takie jak: Świat Smoczej Lancy, Greyhawk, Świat Szkarlatnego Słońca czy nawet Planescape.
Dzięki pomocy Elminstera i magów Neverwinter została utworzona sieć portali prowadzących do najodleglejszych krain Faerunu. Stworzono także portale miedzysferowe do takich miejsc, jak Sigil, Miasta Złodziei (Greyhawk) czy też do Twierdzy Rycerzy Solamnijskich. Wszędzie tam toczy się walka ze złem i wszędzie są potrzebni dzielni wojownicy, którzy staną po stronie sił dobra, aby wspomóc je w walce z hordami mroku a także chaosu.

Elitarny oddział Najemników Faerunu to:
Artuus - Krasnolud, wojownik, odznaczający się wielką rozwagą, cierpliwością i intuicją, nie znoszący chamstwa. Jak większość Krasnoludów lubi piwo i dobrą zabawę. Zakochany jest w katanach, ale i inne miecze nie są mu obce;
Arttrue - dawno temu wyruszył na wyprawę do Sfery Multi, ale duchem jest wciąż z nami. Chyba tęsknota go zżera, bo coraz częściej wpada opowiadać wrażenia i łyknąć krzepkiego krasnoludzkiego trunku;
Bajt - Człowiek, tajemniczy czarodziej w czarnej szacie z wielkim kapturem, spod którego czasami świecą dziwnym czerwonym światłem - oczy. On sam twierdzi, że to nic takiego, ale inni mówią, że to wpływ Czarnej Magii;
Gilmar - Pół- Elf - obieżyświat, plotka głosi, że niedawno wrócił z Sigil jakiś odmieniony i bardziej niż zwykle melancholijny, ale nadal poleruje swój miecz, jakby chciał zetrzeć z niego niewidoczne ślady po Krwawej Wojnie. Nikt nie wie po czyjej stronie walczył - Baatezu, czy Tanar'ri... i lepiej go o to nie pytać;
Shakka - Krasnolud, wojownik, przybywający z Candlekeep, porzucił księgi i papirusy a chwycił dwa dlugie miecze. Twierdzi ,że jest zły, ale walczy po stronie dobra. Taki z niego krasnoludzki błedny wojownik. Jego motto, to"Lepiej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach". Podobno widziano nawet, jak zajmował się czarną i białą magią, ale na razie to tylko pogłoski;
VisusAugustus - Elf - bard na każdym biwaku nuci pieśni i ballady, zwłaszcza sprośne, ale ostatnio wstąpił do klasztoru, żeby podszkolić się w sztukach walki. Pokazał rowniez, że ma talent malarski i architektoniczny, co zostalo wykorzystane przy renowacji naszej twierdzy. Zachwyca się wszelkimi odmianami piersi niewieścich i je klasyfikuje;
Bogas - Drow - zaklinacz - wojownik w służbie Lolth przybył z Wrót Baldura i tu, w Neverwinter, zrobił oszałamiającą, typowo faeruńską karierę: od sprzątacza, poprzez ilustratora wątku, aż do eksperta w D&D i Forgotten Realms. Coś ostatnio wyraźnie nie lubi ko - boldów;
Drackula - Pół - Elf, łowca, cicho sza - podobno Harfiarz; złośliwcy twierdzą, że przyjęty został z powodu jakiegoś bliżej nie określonego powinowactwa z Gilmarem, ale to pomówienia... Jest tu dzięki swojemu poczuciu humoru. Założył w twierdzy zamtuz i dba o rozrywki dla wszystkich;
War - Elf - łowca, tajemniczy osobnik, już pierwszego dnia służby poprosił o przydział do lochów, gdzie odprawia egzorcyzmy i wypędza demony z młodych Elfek. Teraz nieustannie ćwiczy walke mieczem świetlnym i strzelanie ze swojego długiego łuku;
Wuluk - Mroczny Elf - kapłan/mag, przybył z wyspy Vvardenfell i woli by go nazywać Dunmerem niż Drowem. Plotka głosi, że to kolejny uciekinier z Podmroku, ciekawe co tam przeskrobał... pewnie znudził mu się matriarchat;

Nabór najemników wszelkich ras i klas trwa!!!
Przybywajcie po przygody, dreszczyk emocji, sławę i skarby.
Zapomniane Krainy stoją przed Wami otworem za sprawą gier cRPG.
W oczekiwaniu na nowe wspaniałe gry cRPG dyskutujemy o Neverwinter Nights i innych cRPG-ach, ktore zapadly nam w serca i pamięć.

demo gry oraz aktualne patche -------------------> www.cdprojekt.info

strony związane z tematem: (oficjalna) https://www.neverwinternights.com/
https://nwvault.ign.com


po polsku:

https://nwn.cdprojekt.com/
https://www.neverwinter.4me.pl/
https://nwn.gry-online.pl

inne linki:
bg2.cdprojekt.com
icewind.cdprojekt.com
torment.cdprojekt.com
arcanum.sierra.com
lionheart.cdprojekt.com

link do poprzedniej części ------------------>

28.08.2003
13:11
[2]

Caldur [ Konsul ]

zandarus ----->

RxxR
XRUX
XRRX
RXXR

R = kamień runiczny, U = gracz and X = pusta podłoga

Przenosisz kamienie (po kolei) i kładziesz na odpowiednie płyty - patrz wyżej.
Broń, którą uzyskasz po "zapełnienu: odpowiednich pól jest zależna od klasy postaci - mag (laska) itp.

28.08.2003
14:31
[3]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Caldur ---> Dzięki, już wczoraj załapałem o co chodzi, po wzorach na tych podświetlonych tablicach.

28.08.2003
14:41
[4]

Caldur [ Konsul ]

Do wszystkich, którzy grają w SOU - nie wydaje się wam, że ten dodatek się nie tyle przechodzi co "przelatuje" ?

28.08.2003
14:51
smile
[5]

.kNOT [ Progresor ]

Caldur -> To można po dodatku samolotem latać?

28.08.2003
14:54
smile
[6]

Bogas [ Senator ]

Ech wreszczie dotsałem przesyłkę i już instaluję SOU.
A o HOU już bardzo głosno przez te dw tygodnie dowiedziałem się wielu interesujączych rzeczy o nim np.nazwy nowych klas, potworów, lokacji. Na stronie HOU pojaiwły się nowe screeny, atuty i czary :)

28.08.2003
15:10
[7]

zandarus [ Generaďż˝ ]

A mi SoU podoba. Fajnie że niektóre zadania trzeba wyciągać od NPCów. Choć ciągam za sobą giermka to walczę samodzielnie. Małem satysfakcję kiedy załatwiłem mnicha- karatekę (bylo napisane "nie do pokonania") i tą mumię (łatwiejsza), na 8 poziomie, dostałem ok. 900 exp z każdego. Nie wiem jak u innych ale wydaje mi się, że w SoU trudniej o kasę niż w NWN i nie trafiłem jeszcze na sakwy -100% wagi (w NWN miałem ich chyba 7) a i tych slabszych jest mniej.

28.08.2003
15:20
smile
[8]

Caldur [ Konsul ]

.Knot -----> jasne nie wiedziałeś ? Mozna polatać np. prototypem samolotu "paladin" o zasięgo max. 13 l, uzbrojenie - system rakietowy "sword" i obronny "shield". Do tego system maskowania "holy warrior".

28.08.2003
15:23
smile
[9]

.kNOT [ Progresor ]

Caldur -> A bazyliszki potraktowałeś zapewne napalmem...

28.08.2003
15:26
smile
[10]

Caldur [ Konsul ]

Nie - rakietą przeciwpancerną "Hellfire" :))

28.08.2003
15:29
[11]

.kNOT [ Progresor ]

SoU jest niewątpliwie niezbyt długie, ale według mnie dużo ciekawsze...

28.08.2003
17:45
smile
[12]

Bajt [ ]

Ech witam, zdazylem zalozyc nowa czesc, ale zaraz wylaczyli mi prad i nie udalo mi sie w poprzedniej czesci dodac linka do tej :/

A co do tych dobrych wiadomosci, to w HotU bedzie dodana klasa prestizowa Dragon Disciple! Super, gra takim polsmokiem na pewno bedzie bardzo ciekawa. Druga ujawniona klasa prestizowa jest Divine Champion of Torm.
Oprocz tego nowe czary i atuty, jak wspomnial Bogas.

Mam pytanko: Gdzie mozna znalezc i ubic tego Cienistorogiego dla elfa Ferrana?
Ja jestem jeszcze w I akcie, bo musialem od nowa zaczynac bedac juz na 5 poziomie...

28.08.2003
17:47
smile
[13]

.kNOT [ Progresor ]

Bajt -> Ja go spotykałem w dwóch miejscach: w lewo od wejścia (trzeba minąć ukryte przejście) i w prawo od wejścia do następnej wioski (tej spalonej). Tylko po co go zabijać? Jest taki... piękny ;-))

28.08.2003
17:53
smile
[14]

Bajt [ ]

.kNOT --> Dzieki, jeszcze sie zastanowie co z nim zrobic, ale musze go najpierw znalezc :)

28.08.2003
17:58
smile
[15]

.kNOT [ Progresor ]

Bajt -> Gdyby była gdzieś dostępna mapka, to zaznaczyłbym te miejsca, a tak... Ja już nawet nazw nie pamiętam...

28.08.2003
19:51
[16]

Caldur [ Konsul ]

Ja tego "zwierzaka" ostrzegłem o niebezpieczeństwie - "Jest taki... piękny" Zgadza się :))))
Divine Champion of Torm ?? Bogas znowu napisze, że marudze , ale czy taka klasa prestiżowa nie mogła być w SOU ? Ale jak zwykle najważniejsze jest "trzepanie" kasy, kto się tak naprawdę przejmuje graczami oprócz nich samych ?

28.08.2003
23:18
smile
[17]

Bogas [ Senator ]

Caldur- ja? niby dlaczego :) Może i mógby ale jeżeli wrzystko to co zrobili z SoU i HoU to by kosztowała tyle samo. A tak poaztym to każdy chcze się wzbogacić i nic w tym złego. Rozumiemgdyby nic prawie nie oddali ale tak?
Bajt- to się dużo nie dowiedzałeś :) Bo od tygodnia wiadomo ze będzie Red Dragon Discipe, Plane shifter, Champions of Torm ( ale tylko 5 poziomów), Dwarven Defender, Master of Wepon i Snifter.
Oprucz tego ujawniono ze nowe lokacje to podmrok ( miasto drowów i zwyczajny podmrok), wnętrze budynków, tunele łupieżców, oraz tunele obserwatorów ( znane z BG2). Ujawniono8 nowych potworów (połowę) czyli. łupieżcy, obserwatorzy,bebillithy, draidery, azerowie, Mitchril golem, adamant golem, Dracolich. Poziomów będzie 40 a zaczniemy od 15. A za zadanie będziemy mieli uratować Waterdeep.

29.08.2003
01:51
smile
[18]

War [ dance of death ]

Hmm ciekawe tylko jak bedzie sie walczyło z Łupieżcami Umysłów...Bo z ksiażek FR wynika że ich mocy praktycznie nikt nie moze sie oprzec...
Ale to co teraz Bogas napisaleś, to super nowiny :) Teraz to się już HoU nie moge doczekać :D (bo na SoU czekałem obojętnie...).

29.08.2003
08:31
[19]

Caldur [ Konsul ]

Nareszcie ktoś pomyślał o graczach , którym obrzydło ciągłe zaczynanie od "zupełnego leszcza". !5 poziom to już jest coś, a 40 to jeszcze lepiej :))
Wymienione przez Bogasa potwory to nic specjalnego, ale nie jest żle.
Ciekawe czy będzie można połazić po Waterdeep ? Ratować to miasto ? no comments !!!
Jeszcze jedno, ciekawe jak tam z enginem gry - nie będzie się za bardzo sypać po przekroczeniu "magicznej" 20 ?
Szkoda, że nie połączyli SoU i HoU w jedno - byłoby ciekawiej, a tak to "egzystencja" SoU (oprócz profesji zaawansowanych) jest bez sensu. Ha Ha i co na to powiesz Bogas :))

29.08.2003
08:35
[20]

Caldur [ Konsul ]

War ----> co do łupieżców, piszesz tak jakbyś nie grał w BG2. Zresztą pograj w SoU.
A co do książek - łupieżcy w porównaniu do zaawansowanych magów to "dzidziusie".
Akcent optymistyczny :)) - zdecydowanie jest na co czekać w HoU

29.08.2003
08:36
[21]

Caldur [ Konsul ]

War ---> twój honor to naprawdę twoje życie ? :))
Sorry za kolejną odpowiedz.

29.08.2003
11:17
smile
[22]

War [ dance of death ]

Caldur -> zgadłeś ;) I to dwa razy (bo w BG2 też nie grałem :P).

29.08.2003
11:58
[23]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Bajt ---> U mnie Cienistorogi pojawiał się przed wejściem w góry lub przed wejściem do terenu gdzie są jaskinie gnoli. Zanim się do niego zbliżalem pojawiał się tekst, że słychać dziwne odglosy. Jak go ostrzeżemy to chyba 200 exp i poprawa charakteru, jak zabijemy to ok 200 exp (zależy od poziomu, jeleń ten teleportuje się z jednego końca lokacji w drugi) oraz dodatkowo 300 exp za wykonanie zadania, można wyciągnąć za to także łuk Ferrana.

29.08.2003
12:07
[24]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Co do łupieżców, to pewnie wymyślą jakiś artefakt. W BG 2 był płaszcz i amulety chroniące przed obserwatorami, łupieżcami i wysysaniem poziomów przez wampiry. W edycji kolekcjonerskiej dodatkowo tarcz chroniąca przed promieniami obserwatorów.
W CoU bardzo podobał mi się pomysł z wędrowaniem po opowieściach z książek i możliwości zmieniania zakończeń (oplaca się) oraz na napisaniu wlasnej opowieści. Dopiero mam jeden wicher i jestem blisko drugiego. Extra.

29.08.2003
12:34
[25]

Caldur [ Konsul ]

zandarus -----> popieram !!! Nie są te wichry takie "łatwe", co ?

29.08.2003
12:46
smile
[26]

Bogas [ Senator ]

War- Co mają książki z FR do D&D? W książce Drizzt rozwala kilka smoków bez ran. A w D&D jego drużyna ma taki poziom ze płakać się chczę. Niema się co dziwić ze Łupieżcy ich pokonują a tak naprawdę to Łupieżcy mają CR 8 a smoki z którym oni walczyli , oraz demon którego Drizzt pokonał to by ich załatwili jednym czosem.
Caldur- nic specialnego? To widać nie widziałeś tych Golemów, Przed 20 poziomem to lepiej uciekać zresztą póżniej też :D Co do enginu to dlacego maiłby się sypać? Po Waterdeep raczej sobie nie pochodziś. Jakby połączyli SOU i HOU to mogli by to nazwać NWN 2 :) I wogóle nie rozumiem dlaczego egzystencja SOU jest bez sensu. Dodają masę nowych rzeczy które przedłuząją grę :) Ha ha i co na to powiesz Caldur :))
Zandarus- te artefakty w BG 2 to największa sciema. Nie rozumiem po co dawać takie potwory aby póżniej postać była na na nie odporna. I nie powinli dawać takich rzeczy w HOU bo to by była przesada.
Co to jest COU? Chodzi ci o SOU chyba :) I o co ci chodzi z tymi zmianami zakonczeń jakiś książek?

29.08.2003
13:00
[27]

Caldur [ Konsul ]

Co do engine - pożyjemy zobaczymy :)) Chyba przynasz, że wymaga on duzych zmian żeby oddać "potęgę" postaci 40 poziomowych ?
Tak, a potem będzie WoU, ToU i KoU :)) A mógł by być tylko HoU.
"Masę nowych rzeczy" ? tzn. - wymień te nowości ...
"I wogóle nie rozumiem dlaczego egzystencja SOU jest bez sensu" - miałem na myśli, w porównaniu do HoU, który będzie (?) o wiele bardziej zaawansowany w stosunku do "podstawówki".
"I o co ci chodzi z tymi zmianami zakonczeń jakiś książek?" - grający będą oświeceni :))
Zgadzam się, że nie ma co prównywać książek do gier komputerowych. Chociaż z tymi smokami , które niby rozwala Drizzt to trochę przesadziłeś ;) Aż takim "bossem" to on nie jest. A co powiesz o swoim bohaterze z NWN dla którego walka ze smokiem (oczywiście pod koniec gry) znaczy tyle co "splunięcie" ?

29.08.2003
13:20
smile
[28]

Bogas [ Senator ]

Caldur- ja nie pokonuję smoków mająć 10 poziom :D No ale Drizzt potrafi :P Włąsnie ze fajerna Drizzta w książkach jest pokażana ze oni są tak jak epicy kilka sczałów i po smokach a potowry tam są tak głupie ze nie gadać (strumienie srebra) smoki giną od kilku czosów młotem bez zadania nawet obrażeń. Ja nie pruwnuję książek do gier komputerowych tylko to RPG live. Co do enginu to ten się nadaje na 40 poziom. Ja chczę aby dodatków było jak najwięcej :)
Nowe rzeczy czyli: klasy prestiżówe, atuty, umiejętnośći, czary, potwory, lokacje, wystroje lokacji, granaty, nowe opcje w edytorze, dostęp do ekwipunku najemnika, bronie +4 ,+5, kampania, nowe możliwości dla potworów ( pertyfikacja), najemnik może się rozwijać w dwuch klasach, nowe głosy, nowe portrety, nowe możliwosci w edytorze.
Co to nzcay zaawansowany HOU? Dodaje trochę więcej niż SOU +40 poziom. A rzeczy z SOU nie będą w HOU.

29.08.2003
13:28
[29]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Bogas ---> Sorry, chodziło mi o SoU. Co do wichrów to aby dostać sie do centru trzeba ich odnaleźć 3. Cala zabawa polega na ich znalezieniu. Nie wie wiem gdzie jesteś w grze i czy dostałeś się do Undertide (w ciekawy sposób). Jeden z nich jest w biblitece. Po zabiciu potworków, znajdyjesz 2 książki, czystą i Dola żebraka (coś w tym stylu) czytasz książkę i dostajesz się do niej, spotykasz ślepego, kulawego gościa, którego ukochaną zabrano do klasztoru, idziesz tam zabijasz mrocznych kapłanów, niestety luba nie żyje, znajdyjesz pióro czytasz kolejną książkę i jesteś w piekle, uwalniasz arcymaga dręczonego przez demony (odpowiedzialnego za upadek latających miast) dostajesz atrament, czytasz jego spowiedz i jesteś w bibliotece. Teraz możesz zmieniać zakończenia opowieści, zmień 1 i wejdz w nią, okarze się że gość został rycerzem, zmieniasz 2 mag dostal się do nieba (za wszystko sporo exp). W biblitece zaczynasz pisać wlasną opowieść o osaczeniu wichru. Jeśli dokanałeś zmian to w wlce pomoże czarodziej i rycerz (wicher jest teoretycznie nie do pokonania, w pelni wraca życie, rzuca niezle czry).

29.08.2003
13:40
[30]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Co do smoków, to w BG2 były o wiele trudniejsze do pokonania. Dotyczy to nie tylko smoków, np takie wampiry mogły sporo napsuć zdrowia. Jeśli będzie +40 poziom to jak będzie z awansem postaci czarujących, mniej czarów na poziom? Co do broni, to plusem jest duży wybor ale zaczyna mi to przypominać Dungeon Siege (uzbrojenie szaty itp). A portretów to ja mam 500.

29.08.2003
13:41
smile
[31]

Bogas [ Senator ]

zandarus- dzięki ale nie ot o mi chodziło :) Ja tylko nie wiedzałem o co ci chodzi a nie o solucje :)
Aha do listy nowości mozna jeszce dopisać. Przerywniki, nowe wyglądy broni, nowe magiczne przedmioty :)

29.08.2003
13:44
[32]

Szef Nazguli [ Zygfryd Czarny Kapturek ]

Wie ktoś gdzie znajde tego smoka któy mam pokonać??(byłem już u J'Nah).
Bo w górach Nether w jaskini koboldów są jakieś drzwi ale za chiny nie moge ich otworzyć.....

Ahh na 5 poziomie magiem jest RESPECT!!!
Walcze z wodzem gnolli atakuje mnie cała masa..moi "ludzie" (pantera i wilk + krasnoludka najemnik..) walczą z wodzem reszta idzie na mnie(dobre 5-6 gnolli).Wcześnieł puściłem tarczę a teraz rzucam kule ognia..czuje sie POWER!!Wszystkie gnolle dead a wódz ledwo dych i chce rozmawaic pokojowo...hyhhyhyhy!!!
Czarodzeje ROOOOLEZ!!

29.08.2003
13:53
[33]

zandarus [ Generaďż˝ ]

No to będzie problem, bowiem mam naturę noszenia wszystkiego w plecaku a potem narzekam, że nie mam miejsca :) Coś ciężko mi się rozstać z fajnymi zbrojami i brońmi :)
Co do furtek, to można zabić smoka Tymofarrara, w SoU, na początku gry. Próbowalem przy 5 poziomie i się da. Ale go zostawiłem. Trochę to głupie, zabić tak prosto potężną bestie :(

29.08.2003
14:03
[34]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Szef Nazguli ---> Znajdź w więzieniu kobolda Wielkiego Skoczka (chyba tak się nazywa). Poprosi o przyniesienie berla ktore ma obecny szef koboldow. Zabij szefa, weź berlo, daj skoczkowi i idź za nim. Będziesz mial zabawę jak zobaczysz w jaki sposob koboldy otwierają przejście. Lepiej zabij J'Nah smok da maskę za free.

29.08.2003
15:26
[35]

Caldur [ Konsul ]

Bogas ----> te nowości, które wymieniłeś (większość) można znależć w większości modów i to za darmo. Ja za nowości uważam kl. prestiżowe i możliwość grzebania w ekwipunku, a reszta to "otoczka".
Przynajmniej w HoU będzie można zacząć od 15 poziomu to raz, dwa ... masz rację ta sama "bida"

29.08.2003
19:12
smile
[36]

War [ dance of death ]

No dobra, wiem że w książkach jest inaczej, ale akurat tak mi sie skojarzyło bo koncze Trylogie Mrocznego Elfa. Ale miło (no strasznie :P) że zdradziliście mi że Drizzt bedzie smoki załatwiał....Na przyszłość zachowajcie takie info dla siebie :P

29.08.2003
22:36
smile
[37]

Bogas [ Senator ]

Caldur- wolę to mieć profesionalne i w każdym modzie niż tylko w wybranych. Dla mnie ten dodate jest super. A kampania w nim jest najlepsz z modów które grałem. Raczej nowych atutów, skillów, głosów nie ma w modach.
Zandarus- ale te 500 portertów nieżbyt pasuje do NWN. Przy czym większość jest marna. A tak mam piękny portret Shodow Dancer i portrety Blackguard'a i Archera jak będę nimi pózniej grał.
Co do magii to na poziomach epickich ona cąłkiem inaczej działa. Nie dostaje się wyzszych poziomów magii ani dodatkowych slotów na czary. Trzeba je "zdobyć". A nowe czart rzucza się w nowy sposób. Jka ktoś chcze to mogę napisać jak działa Epicka magia :)

29.08.2003
23:40
smile
[38]

War [ dance of death ]

Bogas -> opisz jak działa epicka magia :)

30.08.2003
04:40
smile
[39]

tash [ Legionista ]

witam , mam dwa pytania "techniczne" , co to znaczy "redukcja obrazen 20/+1" i drugie pytanie co oznacza odpornosc na czary 16 (czy jest to procentowa szansa na unikniecie skutkow czaru czy tez moze cos innego)

30.08.2003
09:27
smile
[40]

Bogas [ Senator ]

Tash- to znaczy ze jeżlei nie masz broni +1 lub wyzszej to przeciwnik będzie unikał 20 obrażen z twojego ciosu np. jak mu zadzasz 33 obrażenia zwyczajną bronia to on odczuje tylko 13 a reszta nie będzie się liczyć.
Co do odporności na magię to wrogi mag rzucza czar a pózniej rzucza kostką 20 i dodaje do tego wyniku swój poziom. Jeżeli wynik będzie równy lub wyzszy niż odporność (w tym wypadku 16) to czar na ciebie działa i zadaje obrażenia. Jeżeli wynik zaś będzie nizszy niż 16 to magia na ciebie nie zadziała.

30.08.2003
11:57
smile
[41]

War [ dance of death ]

E tam Bogas, lepiej opisz nam tą epicką magie :P

30.08.2003
12:46
[42]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Wreszcie, Undrentide znowu nie lata.
Zastanawia mnie fakt, czy nie będzie ciągu dalszego? W koncówce pojawia się tekst, że po ucieczce w cień to nie koniec twoich opowieści (coś w tym stylu).
Co do tych portretów to mam je z dodatkowej plyty do NWN. Niektóre są śmieszne np: przerobina twarz Madonny, Angeliny Joly, tej panienki z F.A.K.K, kilka mangowych, postacie z BG i IWD.
Czy ktoś grał klasą prestiżową?
Bogas jak tam z tą epicką magią.

30.08.2003
14:46
smile
[43]

War [ dance of death ]

Hmm powiedzcie mi, bo ja juz sie pogubiłem - premia do obrażen pochodzi (nie wiem czy tylko, moze jeszcze z czegoś ?) z siły. Ale z czego idze, jak chce walczyc długim łukiem ?? Bo bez broni miałem na 1 lev obrazenia 1-3+2 (siła na 14). Ja wziąłem w łapki łuk, mam 1-8 bez premii.

30.08.2003
16:02
smile
[44]

Gilmar [ Easy Rider ]

Witajcie Najemnicy!
War ---------------------> o ile mnie pamięć nie zawodzi to nigdy nie było żadnych modyfikatorów do obrażeń dla łuków i innych broni strzeleckich związanych z jakąkolwiek cechą. Były tylko modyfikatory do trafienia związane ze zręcznością.
Jeżeli chcesz mieć dodatnie modyfikatory do obrażeń, to musisz mieć specjalny łuk lub strzały. Modyfikatory te były zawsze zwiazane ze sprzętem jakim posługiwał sie bohater.

Nie gram, na razie w SoU i mam nadzieję, że tam niczego nie zmieniono, bo byłóby to ze szkodą dla zasad cRPG.

30.08.2003
16:52
smile
[45]

Bogas [ Senator ]

War- premi nie masz z niczego jedynie kary z siły.
Zandarus- Chodzi o to ze tą postacią możesz grać w HOU. Nawet został ogłosony konkurs na mod który zaczyna się na 12 poz. a konczy na 15 i pokażuje jak bohater z ostatniej lokacji w SOU idzie do pierwszej w HOU :P

30.08.2003
19:44
smile
[46]

War [ dance of death ]

Gilmar, Bogas -> dzięki :)

Hmm czyli jak chce robić łucznika (tylko łuki) to moge sobie spokojnie dać siłe na 10 bez żadnej szkody..?

30.08.2003
20:44
[47]

Gilmar [ Easy Rider ]

War ---------------> pamiętaj tylko o jednym, z tak małą siłą będziesz miał bardzo mały udźwig, chyba tylko 70 lbs, co może sprawić kłopoty z noszeniem trofeów i ekwipunku oraz cięższych zbroi.

30.08.2003
22:42
smile
[48]

tash [ Legionista ]

Bogas---> dzieki ,czyli jak mam bron z premia ataku to ta redukcja obrazen nie dziala ?

30.08.2003
22:50
smile
[49]

Bajt [ ]

Witam!

[SPOJLER]
Doszedlem w SoU do Undrentide i jestem tuz przed zdobyciem Madrego Wichru. Podobalo mi sie to "wejscie" do opowiesci a potem zmiana zakonczenia. :)
A wczesniej bardzo mnie rozsmieszylo jak wyznawcy Ao wzieli mnie za jego wcielenie i obdarowali magicznymi przedmiotami :D
[/SPOJLER]


Ogolnie kampania z SoU jest znacznie ciekawsza od tej podstawowej. Nareszcie jest wiecej mozliwosci dla zlych postaci. I bardzo podoba mi sie, ze jest sporo wzmianek o roznych slynnych postaciach z FR, jak chocby Szass Tamie czy Elminsterze.


War --> Lepiej wziac troche wiecej sily, poniewaz luki z wlasciwoscia "potezny" moga dodawac premie z sily do obrazen.

30.08.2003
22:52
smile
[50]

Bogas [ Senator ]

Jeżeli mas broń z premią to nie działa ale jeżeli masz np. dodtkowe 1k6 obrażeń od dzwięku to jak najbardzije się liczy.
War- nie zapomnij ze jak wróg się zblizy to trzerba walczyć w zwarciu i tu przyda się siła :)

30.08.2003
22:56
[51]

Szef Nazguli [ Zygfryd Czarny Kapturek ]

@ZANDARUS
Hmm w jakim więzieniu mam znaleźvc tego Kobolda?????W jakiej lokacji???W górach Nether??
Hmm zabic J'Nag..nei wiem czy mam szanse..jej wyzwanie jest "przytłaczjące"..Spróbuje..ja ksie nie uda to Wczytma gre spróbuje jeszcze raz..juz to sobei wyuobrażam..leci kula ognia!*BANG* zabija wojowików..J'Nah ciezko osłabiona udeża z jakiegoś czaru.Ginie Wilk ja tymczasem puszaczm już następne zkalecie aby ją osłabić.Nie udało się ale co to??!!Ulecza sie i jej chowniec zabija mojego!!Zdenerwowany atakuje ją z kwasowej strzały Mefita(czy jakosc tak) a potem..sie obudizłem..hyhyhyhy
Dobra..
Net dizała wieć biore sie do roboty..Eh nie wiem czy zoribe ten spis serwerów NWN gdyz teraz szkoła się zaczyna..obowiązki..ehhh jak ja tego nie cierpie..

30.08.2003
23:02
smile
[52]

Bajt [ ]

Szef Nazguli --> Szef Skoczkow jest w jaskini koboldow w Gorach Nether. A do tych drzwi, ktorych nie mozesz otworzyc jest potrzebna kombinacja dzwigni znajdujacych sie w okolicy. Tzn. sa tam 4 pary drzwi i zeby je wszystkie otworzyc musisz uzyc dzwigni w prawidlowej kolejnosci. Jesli sie nie myle jest to: Pn-wsch, Pd-zach, Pd-wsch, Pn-zach.
Zanim pojdziesz zabic J'nah, spotkaj sie z Tymofarrarem...

30.08.2003
23:31
smile
[53]

tash [ Legionista ]

Bogas-->dzieki raz jeszcze

31.08.2003
14:19
smile
[54]

Blendon [ Generaďż˝ ]

Witam,

mam maly problem techniczny z NWN i moze ktos z Was bedzie mial jakis pomysl jak go rozwiazac. Otoz wchodze normalnie do gry, wczytuje load i gra normalnie dziala dopoki nie rusze sie moja postacia. Gdy sie nia rusze (nie mowiac juz o atakowaniu kogos) to po kilku (kilkunastu) sekundach gra sie zawiesza. Mam PIII 800, 192 MB RAM, Radeona 9600 PRO i zasilacz 300W. Wczesniej (kilka miesiecy temu) moglem grac normalnie majac Rive TNT2. Czy wiecie co moze powodowac to wieszanie i jak temu zaradzic?

31.08.2003
14:24
smile
[55]

War [ dance of death ]

Witam :)
Mam pytanie, tym razem o premie. Załóżmy że postać na podstawową premie do ataku +4...Gdy wezmę do rąk podwójny miecz z tego +4 robi się +1 dla "pierwszej ręki" i -4 dla "drugiej" !! LoL czemu ? I czy atut np. oburecznosc i walka dwiema broniami coś zmieni ? Jak to jest z tymi podwojnymi mieczami.....?

31.08.2003
18:53
smile
[56]

Bogas [ Senator ]

Już w poprzednch wątkach była o tym dyskusja. Według mechaniki D&D od początku tak powinło być bo tą broń traktuje się tak jak dwie bronie. Ta atuty poprawią atak tak jak w przypadku walki dwiema bronmi.

31.08.2003
19:35
[57]

Szef Nazguli [ Zygfryd Czarny Kapturek ]

Dzięki za odpowiedź!!
Otworzyłem te drzwi ale dalej nici....
bo są drugie!!!!!
Prosze niech ktos powie jak je otworzć..ZZa chiny nei moge..nei mgoe otworzyć czarami,siłą,móżgiem, więc już nie wiem..
Prosze..pomocy!!

31.08.2003
19:39
[58]

Szef Nazguli [ Zygfryd Czarny Kapturek ]

Dzięki za odpowiedź!!
Otworzyłem te drzwi ale dalej nici....
bo są drugie!!!!!
Prosze niech ktos powie jak je otworzć..ZZa chiny nei moge..nei mgoe otworzyć czarami,siłą,móżgiem, więc już nie wiem..
Prosze..pomocy!!

31.08.2003
19:49
smile
[59]

Bogas [ Senator ]

To jest bardzo łatwe i nie potrzeba do tego zadnego podawania kolejności. Popatrz jaki znak jest koło dzwi a pózniej pobiegnij do dzwigni koło której jest ten sam kolor :)

31.08.2003
20:12
smile
[60]

Shubduse [ Konsul ]

Po pierwsze to chialbym sie przywitac, jako ze nie bylem w tym watku wczesniej - a więc WITAM.

A po drugie mam na początek mam trzy pytania:

1. Kiedy ma wyjść Hordes of Underdark?

2. Czy w SoA są wprowadzone wreszcie normalne szaty (powloczyste) dla Magów? A jesli nie, to czy beda w HoA, badz jest jakis plugin je dodajacy?

3. Czy jest jakis dobry polski rpg-owy serwer NWN?

31.08.2003
20:16
[61]

Stinger [ Warrior Of Havoc ]

Ad3. Jasne ze jest, serwer multimedia/gry-online

31.08.2003
20:26
smile
[62]

War [ dance of death ]

Bogas --> czyli aby lepiej walczyc tym podwójnym mieczem, powinienem wziąźć atuty oburęczność i walka dwiema broniami (NIE mam SoU, tylko podstawowe NWN jesli to cos zmienia :P) ???

31.08.2003
20:30
smile
[63]

ZszruQuakeKIlla [ Junior ]

Mam podobny problem co Blendon ale podczas grania w sieci - z tym ze przed zwisem gry zmienia mi sie portret postaci na jakis inny. Podczas walki w duza iloscia przeciwnikow zaczynaja sie klopoty.
Mam xp, radka 9800 pro, PIV 1,7, 512 mb ramu. Lacze sie przez siec lokalna, nie mam zewnetrznego IP.
Co moze byc tego przyczyna ?

31.08.2003
20:58
[64]

Speed_ [ WRC DRIVER ]

WITAM WITAM WITAM!!!
Wrocilem do gry bo rok szkolny sie zaczyna oczywiscie jestem bardzo do tylu (jakies 4 misiace:) ale wrocilem .WIdze wielu nowych i widze ze wyszly dodatki :D Oczywiscie gram swoim 10 poziomowym Gotnarem Grogerem.
A zeby tradycji stalo sie dosyc mam pytanie ktora zbroja jest lepsza.Mam nadzieje ze je znacie jak nie to dam screeny wygodna zbroja czy teczowa(tak troche wisniacka??
Dzieki z gory

31.08.2003
21:41
smile
[65]

War [ dance of death ]

Oooooo kogo tu widać :) Witaj spowrotem Speed :)

31.08.2003
23:18
smile
[66]

Bogas [ Senator ]

Shubduse- Cze. Horda ma wyjść w Listopadzie lub w Grudniu w USA. Kiedy w Polsce? Nie wiadomo. SOU nie wprowadza szat tak samo jak HOU. Ale istnieje coś takiego co to dodaje. Ale nie wiem skąd sciągnoć bo mnie to nieżbyt interesuje. Poszukaj na https://nwvault.ign.com.
War- ech a Sabasthius pisał ze to dopiero jest w SOU. Zrób sobie postac z tymi atutami i zobacz czy to coś zmienia. Ja nie biłem się zbytnio tym typem broni.
Speed- długo cię nie było.

31.08.2003
23:50
smile
[67]

Bogas [ Senator ]

Widzę ze kogos to interesuje wieć napiszę. Wiem ze miałem wczesniej ale musiałem się dowiedzieć kilku rzeczy. Mam nadzieję ze ktoś to przeczyta :P
MAGIA EPICKA.
Wieć na początku trzeba napisać ze klasy Epickie przechodzą pewną metarfozę. Do wrzytskich rzutów obronych dostają +1 co dwa poziomy. Tak samo jak do ataku (też co dwa poziomy). Nie orzymują specialnych umiejętności na dodatkowych poziomach chyba ze są to zdolności które mogą się polepszyć ( np. redukcja obrażeń u Barba lub atak z zaskoczenia u ołtrzyka itp.) zamiast tego ortzrymują dodatkowe atuty w zaleznośći od klasy + aut co 3 poziomy i +1 atrybut co 4. Klsy czarujące nie dostają wyzszych slotów na czary (np. 10 poziomu) ani nie dostają dodatkwych w starych. Chyba ze weżną atuty które dodają wyzsze komórki na metamagię. Nowe sloty nizszych poziomów można użyskać tylko jeżeli dostanie się dodatkowe czary za wysokie wspułczyniki np. u barda będzie to charyzma. Zaklinacz i bard nie dostaje nowych czarów do nauki. Chyba ze wezmą odpowiedni atut. Pewnie teraz myslicie ze nie opłaca się grać magiem na poziomach epickich. Ale jest to nie prawda. Mag ma dostęp do potężnych nowych czarów. Ale aby t zrobić musi wziąść atut. Jak to działa? Mag chcąć zucić nowe zaklęcie epickie wykorzystuje rzut na czarostwo. Każdy czar ma swoją skale trudności którą tzeba przebić lub użyskać taki sam wynik na kostkach (rzut kostka k20 + premia z umiejności czarostwo). Jak obliczyć ile można czarów rzucić na dzień? Ilość rang w Wiedzy (religia) [dla kapłanów] lub Wiedzy (tajemna) [dla magów] podzielona przez 10 i zaokrąglona do dołu. Można zmarnować wrzytskie czary nadzień rzucająć albo najlepsz eczary ,albo najgorsze. Nie ma zadnej różnicy.

01.09.2003
00:03
[68]

Icm [ Konsul ]

Mam dwa pytanka:
1. Czy srewer GOLa jeszcze istnieje???
2. I czy można na nim grać bez dodatku????????

01.09.2003
01:39
[69]

Stinger [ Warrior Of Havoc ]

Icm --> 1. istnieje i ma sie dobrze :)
2. Mozna

01.09.2003
09:21
[70]

xBisHoPx [ Chor��y ]

Witam. Mam Kilka pytan zwiazanych z gra NwN: SoU.
1. Czy w grze mozna znalezc/kupic jakis dobry miecz dwureczny ?
2. Czy tak jak w NwN mozna zrobic sobie jakis extra sprzet (diament + dlugi miecz). Mam 2 x diament, krew smoka, itp.
3. Do czego moge uzyc serca "Cienistorogiego" ?

Gram paladynem (9 lev) i jestem w obozie Ao na pustyni i wybieram sie powoli do ruin, czy duzo gry jeszcze mi zostalo ? Nie zeby mi sie spieszylo do konca, poprostu chcial bym wiedziec.

01.09.2003
09:29
[71]

Caldur [ Konsul ]

Trochę gry jeszcze przed tobą :))
Pokonaj, jak ktoś tu ładnie napisał :mnicha - karatekę :)), znajdzisz w komnacie z nim święty miecz paladyński.
Dwuręczny ? jakoś nie kojarzę, ale nie uzywam i może dlatego.
Serce oddajesz elfowi - myśliwemu.
Nie możesz robić sobie "ekstra sprzętu".
Bogas - piękny opis "epiki" :)) Z podręcznika do D&D 3rd ?

01.09.2003
09:58
[72]

xBisHoPx [ Chor��y ]

---> Caldur. Mnicha pokonalem i mieczyk mam. Elf potrzebuje poroza a nie serca ... (dostal je zreszta).

01.09.2003
10:32
smile
[73]

Bogas [ Senator ]

Tak zasady są z podręcznika. Ale ich nie przypisywałem :D Mam nadzieję ze zrozumieliscie o co w tym chodzi.
Jak macie jakieś pytania to mówcie.

01.09.2003
11:27
smile
[74]

War [ dance of death ]

Bogas -> dzieki :) No w sumie zrozumiałem :P To moze napisz co sie np. zmienia w wojownikach epickich :D

01.09.2003
12:35
smile
[75]

Paul12 [ Buja ]

Mam oryginalne NWN, jak ktoś chce zagrać przez neta nie ma sprawy, tylko musicie mnie nauczyć, bo w NWN jeszcze nie grałem. W związku z tym mam kilka pytań:

1. Skąd i jakie patche ściągnąć (do wersji PL)

2. Jaką sobie zrobić postać... Nie jestem taka lama, grałem w BG, IWD, Fallouta itp, chodzi o to, żeby nie był to człowiek-wojownik :)

01.09.2003
12:39
[76]

Paul12 [ Buja ]

Wiedziałem, że o czymś zaponę :)

3. Skąd ściągnąć patcha do edytowania ekwipunku najemnika?

01.09.2003
13:07
smile
[77]

Bajt [ ]

Witam!
Ha, przeszedlem wczoraj Shadows of Undrentide kaplanem na 13 poziomie. Coz, ostatnia walka byla dla mnie dosc prosta. Nie moge sie doczekac HotU, aby poznac dalsza historie mojego bohatera! :)

War --> Bron podwojna liczy sie tak jakbys walczyl dwiema bronmi, wiec musisz miec atuty oburecznosc i walka dwiema bronmi jesli chcesz miec jak najmniejsze kary za taka walke. Z obydwoma atutami i bronia podwojna mialbys kary -2 dla obu rak czyli w Twoim przypadku chyba +2/+2...

PS. Zaraz wstawie screen z moim herosem :)

01.09.2003
13:14
smile
[78]

Icm [ Konsul ]

Robicie jakieś regularne sesje np w każdą sobątę ??? bo bym się do was przyłączył :)

01.09.2003
13:20
smile
[79]

War [ dance of death ]

Paul ->
1. W autorunie masz taki cos jak aktualizacja. Wszystko zrobi sie samo :)
2. Zagraj krasnoludem-wojownikiem :PPP A tak na serio to mozesz grac kazdym :) Zagraj tak by było dla Ciebie jak najlepiej :)
3. Nie mam pojecia.....wogole takie cos jest ?

Bajt -> dzięki :) A własnie dosłownie 10 minut temu to samo powiedział mi kumpel z klanu na gg :D

01.09.2003
13:22
[80]

War [ dance of death ]

Icm -> nieee my niestety nie gramy razem w NWN...Raz udało nam sie zebrac chyba z 5-6 osob na serwie i wyruszyc na wyprawe....ale to tylko raz :|

01.09.2003
13:28
[81]

Bajt [ ]

Pierwszy screen z latajacego Undrentide tuz przed ostateczna walka. -------->

01.09.2003
13:29
[82]

Bajt [ ]

A teraz ekwipunek --------------------->

01.09.2003
13:30
[83]

Icm [ Konsul ]

Szkoda pamiętam czasy jak serwer był dopiero oddany to było durzo luda może te czasy jeszcze nadejdą :) A tak wogóle to ile luda siedzi na serwie tak ok 20:00???

01.09.2003
13:48
[84]

Caldur [ Konsul ]

Racja z tym sercem, wygłupiłem się, sorry.
Bajt ---> uważaj bo ci każą grać nowo utworzoną postacią w HoU :)) Co to masz za hełm ? Tylko tchórze uzywają broni miotającej ;))
Chyba się ze mną zgodzicie, że na końcu HoU postać gracza dysponuje takim "powerem", że mało co mu podskoczy ? Jak w takim wypadku kontynuować grę tą samą postacią w HoU ? Potwory "czołgi" ? Stada "przeszkadzajek" ?
Bogas ----> ja bym poczytał o paladynie na "poziomie epickim" - może byś mi "wyeksportował" odpowiednie strony ?

01.09.2003
14:36
smile
[85]

Stinger [ Warrior Of Havoc ]

Icm --> na serwie Gola są tłumy od ok 8 rano do ok 5 rano
ok 20 mozesz miec problemy z wejsciem :)

01.09.2003
15:09
[86]

Bajt [ ]

Caldur --> Przeciez na koncu nie wiadomo co sie stalo z postacia gracza, wiec w HotU powinna byc mozliwosc kontynuacji jego przygod. A skoro jest mozliwosc zdobycia 40 poziomu, to na pewno potwory musza byc silne.
A poza tym kto powiedzial, ze uzywam broni miotajacych? Ten luk jest tylko dla picu, chyba tylko raz go uzywalem. :)
Ten helm to Maska, jeden z artefaktow :D

01.09.2003
15:11
smile
[87]

Bajt [ ]

Caldur --> Odbierz maila :)

01.09.2003
15:48
[88]

Caldur [ Konsul ]

Jakby ten dodatek (HoU) był do Baldura to wiedziałbym, że bedzie trudno, potwory bedą ciekawe i trudne do zabicia, a NWN ? Ja np. w podstawówce w 2/3 gry miałem już taki poziom "pancerza" i odpornosci, że mało co mnie trafiało - pamietam, że zrezygnowałem z zbroi szybkości bo nie chciałem być "nieśmiertelnym szybcioszkiem" :)) - ukłony w stronę tłumaczących przygody Drizzta - "skrzat szybcioszek" hi hi hi
Ja wiem, że potwory w HoU będą twarde, muszą takie być, dodatkowo muszą być jeszcze "punktodajne" :)) Ale ja wolałem w BG2 musieć zmieniać broń, uzywać czarów, przedmiotów i ciągle "moglic" się : obym tylko miał odpowiednią broń (+1, +2 ...), a i tak w jednym wypadku okazało się że potwory były odporne na bronie magiczne i mozna je było zranić tylko bronią zwykłą.
Tu zostawiam miejsce na komentarz Bogasa ......................... :)))
Bajt -----> Z tą kontynuacją może być różnie, więc się do swojego bohatera nie przyzwyczajaj za bardzo.

01.09.2003
16:27
[89]

zandarus [ Generaďż˝ ]

W BG2 potwory były bardzo ciekawe, mam nadzieję, że w kontynuacji NWN będzie podobnie. Mi podobalo się to, jak napisał Caldur, w BG2, że były specjalne sposby zabicia przeciwnika, np: trolle ogniem lub kwasem, żelazne golemy obuchem +3, i moje zmory czyli większe łakowilki ktore trzeba było szybko wykończyć itp.
Swoją drogą ciekawe jak silne potwory będą? Jeśli w NWN za czerwonega smoka dostałem 240 to ile takich stworków trzeba ubić aby dojść do 40 poziomu? Chyba, że będą wysoko punktowane zadania, Jak w dodatku do IWD, chyba po 400 000 za proste zadanie.

01.09.2003
16:30
[90]

Paul12 [ Buja ]

War -
3. - jest! Widziałem i czytałem w Top Secrecie!

Co ty na to - Drow Czarownik - ?

Może mnie ktoś uświadomić jak wygląda struktura i działalność klanów w NWN? Na pewno nie tak jak w Q3 :D

01.09.2003
16:32
smile
[91]

Bogas [ Senator ]

Caldur- Komentarza nie będzie :D To prawda ze w NWN potwory są za słabe :( Ale teraz gram w SOU samotnym złodzejem i mam co chwilę problemy :D
Rozumiem ze Bajt ci w tym mailu wysłał opis Epickiego Paladyna. Jak nie to powiedz jeszce raz to ci podeslę :)

01.09.2003
17:09
smile
[92]

Bajt [ ]

Caldur --> Dobra, dobra, nie przyzwyczajam sie. I tak pewnie stworze nowa postac do HoU.

Na stronie WotC pojawila sie galeria z podrecznika Dragonlance Campaign Setting. Zapraszam do obejrzenia.

01.09.2003
17:20
[93]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Czy ktoś w SoU spotkał bazyliszka albo sfinksa, bo ja tylko w edytorze. Swoją drogą ciekawe, że mamy rzut potworów z mitologii greckiej :)

01.09.2003
17:34
smile
[94]

Bajt [ ]

zandarus --> Ja spotkalem i to, i to, bardzo blisko siebie zreszta :)
Nie spotkalem natomiast kokatryksa (kuroliszka?)

01.09.2003
21:10
smile
[95]

Bogas [ Senator ]

Bajt- ta galeria jest od początku Sierpnia a teraz jest Wrzesień (niestety :/) wieć taka nowa nie jest :D I nieżbyt mi się podoba. Zresztą Dragonlance też zbytnio nie lubię. Wolę FR i galerię Monster of Faerun która pojawiła się zaraz przed Dragonlance.
---- >

01.09.2003
21:47
smile
[96]

Bogas [ Senator ]

A teraz niezła gratka dla graczy którzy chczą pograć w polskie moduły.
Najlepszy polski moduł do NWN? Diabeł w kamieniu jest do sciągniecia. Zyczę miłego grania :D
----->

02.09.2003
07:56
[97]

xBisHoPx [ Chor��y ]

---> zandarus spotkalem bazyliszka i sfinksa (w ruinach w ukrytej komnacie). z bazyliszkami nawet walczylem, a ze sfinksem nie wiem o co chodzi, bo stal pomnik, ogladalem go z kazdej strony i niestety nie przyszedl mi do glowy pomysl co z nim zrobic.

02.09.2003
10:04
[98]

Caldur [ Konsul ]

Bogas ----> dostałem, dzięki za zainteresowanie :)) I Bajtowi składam oficjalne podziękowania :)) - w mailu już dostał :))
Bogas ---> życzę powodzenia z tym złodzejem :))

02.09.2003
11:17
[99]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Bogas ---> Ten Diabeł w kamieniu jest nietypowy bowiem akcja dzieje się w czasach szlacheckich a do wyboru są trzy postacie :) Ale jesze nie grałem.

02.09.2003
11:19
[100]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Widocznie czegoś nie dopatrzyłem z tym bazyliszkiem :( Jedynie trafiłem na mantikorę.

02.09.2003
12:25
[101]

xBisHoPx [ Chor��y ]

---> zandarus nic straconego. bedziesz gral nastepnym razem to napewno sie na nie natkniesz. a przy okazji ja znalazlem chyba ze 4 ukryte pomieszczenie, takie ze sie idzie i postac mowi "popatrz na to" i nagle ukazuja sie drzwi. ciekawi mnie ile takich lokacji jest w grze ?

02.09.2003
14:44
smile
[102]

Bogas [ Senator ]

Caldur- dzieki jak narazie to się wczoraj zawiesziłe na głównej walce w 1 akcie ale mam nadzieję ze dzisaj będzie po kłopocie :)
zandarus- ?? Przecież ja wiem co się dzeje w modzie Diabeł w kamieniu. Z czego wywnioskowałesz ze nie wiem co to za modół? :D

02.09.2003
14:45
smile
[103]

Icm [ Konsul ]

Mam pewien problem mianowicie:
Mam orginalne NWN i sciągnołem patcha 1.26 do 1.29 niestety moim oczom ukazał się nie miły widok z przycisków znikneły Napisy i tak jest w całej grze!!!!!!!!! Macie może pomysł jak to zlikwidować??????

02.09.2003
14:47
[104]

Icm [ Konsul ]

A oto obrazek bo zapomniałem ----------------------->

02.09.2003
15:33
[105]

Stinger [ Warrior Of Havoc ]

Icm --> przeinstaluj wszystko, aktualizacje robiłes przez aktualizator czy sam patcha z netu sciągałes ?

02.09.2003
15:48
[106]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Bogas ---> Szacunek. Ja tylko byłem zdziwiony jak zainstalowałem Dibła w kamieniu, że dotyczy to Rzeczpospolitej Szlkacheckiej, a wcześnioej modami jeszcze się nie bawiłem :) Spodziewałem się czegoś z Zapomnianych Krain.

02.09.2003
15:55
[107]

zandarus [ Generaďż˝ ]

xBisHoPx ---> Oj motywacje to ja mam tylko rozpoczeła się praca i do grania będzie mniej czasu :( (Jak ja nie lubię tworzenia dokumentów). Ostatni rozpoczelem NWN jako palladyn (chodzę sam bez giermka, i problemów nie mam). W jakiej lokacji był ten bazyliszek?
PS. Bishop czy to od Obcego?

02.09.2003
18:58
[108]

Icm [ Konsul ]

Stringer-----------> Najpierw ściągnołem ptacha ze strony ale nie wiedziałem jak go załadować bo nie ma exe żadnego to ściągnołem z aktualizacji i teraz lipa :(

02.09.2003
21:54
smile
[109]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Witam

Icm >>>> hmm ja ostatnio tez aktualizowalem z 1.26 na 1.29 i nie mialem takich problemow, jednak wystąpiło takie cos czasami u mnie kilka razy przy uruchamianiu menu jednak gre mozna było uruchomic jak i wyjsc z menu i po ponownym jego uruchomieniu było ok. W sumie to dziwny problem.

Dobra widze ze dyskusja o SoU sie rozkręca :D a ja nadal nie mam :( brak kasy jeszcze ,za to założe nową cześć :))

02.09.2003
21:59
smile
[110]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Zapraszam do nowej części


>>>>>>

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.