GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Terminator 3 - soundtrack

26.08.2003
09:58
[1]

eJay [ Gladiator ]

Terminator 3 - soundtrack

Wie ktos moze co to za utwor przy napisach koncowych??Chodzi mi o ten "klasyczny" utwor ale w noeej aranzacji. Sciagnalem juz z 6 czy 7 utworow z T3 i zaden nie jest akurat tym czego szukam. Prosze o pomoc.

26.08.2003
10:09
[2]

Verminus [ Prefekt ]

Przylaczam sie do prosby :))

26.08.2003
10:45
[3]

garrett [ realny nie realny ]

w napisach końcowych leci utwór nr 19, to klasyka Fiedela z T1 i T 2

1. A Day In the Life (3:41)
2. Hooked On Multiphonics (1:48)
3. Blonde Behind The Wheel (2:08)
4. JC Theme (3:35)
5. Starting T1 (1:51)
6. Hearse Rent A Car (1:49)
7. TX’s Hot Tail (3:40)
8. Graveyard Shootout (1:32)
9. More Deep Thoughts (:59)
10. Dual Terminator (:51)
11. Kicked In The Can (2:03)
12. Magnetic Personality (4:36)
13. Termina-Tricks (2:13)
14. Flying Lessons (:57)
15. What Do You Want On Your Tombstone? (1:20)
16. Terminator Tangle (3:21)
17. Radio (2:21)
18. T3 (3:15)
19. The Terminator from the Motion Picture The Terminator,
Composed by Brad Fiedel (2:17)

BonusTracks:

20. Open To Me* Performed by Dillon Dixon (3:48)
21. I Told You** Performed by Mia Julia (3:12)

26.08.2003
10:53
smile
[4]

eJay [ Gladiator ]

garrett-------------->Wielkie dzieki...

26.08.2003
11:16
smile
[5]

eJay [ Gladiator ]

Ech...Soundtrack jest poprostu boski. szkoda ze nie dalo sie tego odczuc w filmie.

26.08.2003
11:18
smile
[6]

garrett [ realny nie realny ]

ja żałuje że na ost nie ma kawałka macho macho man gdy Arni wchodzi na początku nagi do klubu :)))

26.08.2003
11:25
smile
[7]

eJay [ Gladiator ]

garrett--------------->Ale i tak mozna go sciagna z kaazy wiec jest dobrze:)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.