--> Kozzy <-- [ Centurion ]
Czy jest duża różnica wydajności między 512 a 768 MB Ramu
No, oto jest pytanie
Dagger [ Legend ]
Zależy w czym :)
Oto jest odpowiedź :P
--> Kozzy <-- [ Centurion ]
Oto jest dalsza cześć pytania; generalizująć duża różnica
Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]
Włącz sobie Planetside (bardzo fajny MMOFPS) a zobaczysz ile wydajności ci moze przybyć z ramem , i ile nerwów stracić z mniejszą ilością :)
--> Kozzy <-- [ Centurion ]
A co to takiego
VinEze [ Hasta la victoria siempre! ]
768-512=256
256/512=50%
Pi * drzwi --> 50% jak potrafisz zeżreć aplikacją RAM.
--> Kozzy <-- [ Centurion ]
nu masz racje
brendan [ Centurion ]
na pewno nie tak odczuwalna jak między 256 a 512 ;)
MAN5ON [ Konsul ]
Hamil_Hamster -> oj tak...planetside to chyba najbardziej pamięcizerna gra jaką widziałem...u kumpla skakała nawet na 512 Mb RIMM 1066....
rg [ Zbok Leśny ]
Zoznica wydajnosci bedzie minimalna albo wrecz rzadna.
Jedyny wyjatek to jesli uzywasz programow graficznych i majstrujesz przy bardzo duzych plikach.
A normalnym uzycziu nie na roznicy... Lepiej cos innego kupic za te pieniazki.
Banita_bb [ bo był za miły ]
popieram Rg. Roznica bedzie prawie zadna u wiekszosci normalnych uzytkownikow.
neXus [ Fallen Angel ]
A i tak Photoshop nie jest w stanie obsluzyc wiecej niz 1Gb ramu. Za to programom do obrobki video ile bys nie dal tyle za malo... :)
MAN5ON [ Konsul ]
w perspektywie doom3 lepiej dokupic te 256 mb ramu...
Sephion [ One Winged Angel ]
Ja bym bral te 768Mb ramu, ramu niegdy nie za wiele :D Windows i jakies gry w najblizszej przyszlosci [np. DoomIII] szybko "zainteresuja" sie tym wolnym miejscem w ramie ;)
A tak ogolnie to chociazby Photoshop przy projekcie layoutu z ok. 100 warstwami na 256Mb zaczyna mocno "szurac" po dysku albo taki 3DS Max, no i oczywiscie obrobka video :]
Eliash [ Generaďż˝ ]
Róznica jest taka że przy pamięci > 512 MB Windows98 może (ale nie musi) zacząć się wywalać.