GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

3dsmax i inne, czyli wątek dla grafików - część 20

24.08.2003
17:31
smile
[1]

ZZar [ Konsul ]

3dsmax i inne, czyli wątek dla grafików - część 20

Niech pasja tworzenia trzyma was nadal w swych objeciach :)


------------------------------------------------------
-blueprints i zdjęcia referencyjne:
www.suurland.com/
www.onnovanbraam.com/
www.securityarms.com/
www.supersportwagen.net/
www.supercars.net/

-----------------------------------------------------

-tutoriale:
www.max3d.pl
www.3rddimensiontutorials.com
www.onnovanbraam.com
www.3dtotal.com/ffa/tutorials/tutorialsmax.asp

---------------------------------------------------------------

-tekstury:
www.mayang.com/textures
www.nepthys.com/textures
www.textures.forrest.cz
www.debevec.org/Probes/
www.davegh.com/
www.art.net/%7Ejeremy/photo/public_texture/index.html
www.tapety.lubie.pl/kategoria.php?id=366
www.3dcafe.com/asp/textures.asp
www.graffiti.org
www.seds.org/images/
www.textures.dk/

---------------------------------------------------------------------

-darmowe modele
www.3dtotal.com/ffa/meshes/meshhuman_a2.asp

-------------------------------------------------------------------------

-skrypty:
www.max3d.pl
www.scriptspot.com/start.htm

----------------------------------------------------------------------


Wszystkich 3d Maniakow zapraszamy do jeszcze bardziej aktywnego udzielania sie w watku
oraz do zamieszczania swoich prac !!!!!



Poprzedni:

24.08.2003
21:27
[2]

Maciak [ Pretorianin ]

No to moze tym razem ja zaczne. Jak myslicie co to jest? stary rosyjski znajomy :-) (10 punktow za odgadniecie) heh robilem to dosc dlugo ze wzgledu na to ze nie mialem dokladniego bluerpinta tylko jakies screenshoty tylko z bocznych stron i to w bardzo kiepskiej jakosci. Wiec nie jest to dokladny model ale co tam... teraz robie mapping :-/

24.08.2003
21:28
[3]

Maciak [ Pretorianin ]

nastepny

24.08.2003
21:28
[4]

Maciak [ Pretorianin ]

kolejny

24.08.2003
21:30
[5]

Maciak [ Pretorianin ]

swoja droga to mapowwanie jest trudniejsze niz myslalem (unwrap map) :-/

24.08.2003
21:31
[6]

Maciak [ Pretorianin ]

oooostatni :D

24.08.2003
23:54
smile
[7]

ZZar [ Konsul ]

Kałasz :), swoją drogą mapowanie to naprawdę żmudna robota, zwłaszcza jak trzeba ręcznie poprawiać siatkę vertex po vertex'ie dlatego też dobrze jest uprościć obiekt który się mapuję nie poddawaj się Maciak ;).

25.08.2003
13:56
smile
[8]

Hadriel [ Screener's ]

dziendobry chcialem powiedziec ze wlasnie stalem sie nabywca cudownego programiku o nazwie 3d studio max i nie wiem co zrobic aby przeksztalcic moja amatorskie projekty(robione 2 lata temu ale za to mam wspomnienia zwiazane z nimi) z milk shape'a na 3dsmax.

wiem ze da sie to zrobic milk shape'em ale juz mi nie dziala wogole :( co zrobic prosze o pomoc a pochwale sie zwoimi (w porownaniu do waszych) lipnymi pracami

uff

25.08.2003
15:59
[9]

Hadriel [ Screener's ]

post nr 834 ===> no to jak????

25.08.2003
17:54
[10]

Hadriel [ Screener's ]

post nr 368====> ^up^

25.08.2003
18:51
smile
[11]

ZZar [ Konsul ]

Chciałbym Ci pomóc Hadriel ale w życiu nie słyszałem o takim programie, a tak z ciekawości się pytam jakie rozszerzenie ma ten plik z milk shape'a *.????

25.08.2003
18:56
smile
[12]

Hadriel [ Screener's ]

no nareszcie ktos si odeZwal a tak wogole jest to program do modeli 3d odezwij sie na gg 4234086 dzieki z gory:)

25.08.2003
19:07
[13]

ZZar [ Konsul ]

Jakiej wersji milkshape'a używasz???

25.08.2003
19:11
smile
[14]

ZZar [ Konsul ]

Ja zassałem 1.2.0 i faktycznie można exportować prace do wszystkich znanych programów graficznych.

25.08.2003
19:23
[15]

Hadriel [ Screener's ]

zzar prosze o kontakt na gg a mowilem ze milk shape mi nie dzial ale bardzo prosze o kontakt gg

26.08.2003
00:10
smile
[16]

ZZar [ Konsul ]

No to ja nie wiem jak Ci pomóc przykro mi. Jedyny sposób jaki widzę jeśli koniecznie chcesz mieć te prace w 3d maxie jest taki że, przysyłasz mi te pracki ja konwertuję je na 3ds i wysyłam Ci je spowrotem w 3ds i po sprawie, chyba że sceny są duże to cholera wie co robić ,a dlaczego Ci ten program nie chce chodzić??? Ja na winxp odpaliłem i działa heh. Ja jestem modemowcem wpadam na kilka chwil wklepuje co mam wklepać i spadam bo impulsy lecą zresztą próbowałem się zarejestrować w gg i pisze jest problem z połączeniem kij im w ucho
:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

26.08.2003
00:27
[17]

Maciak [ Pretorianin ]

hueh Zzar widzac bratnia dusza jestes(modemowiec;) Na gg probuj sie zarejestrowac mimo wszystko to male cos ale jak potrafi cieszyc :-> pooozdrooo i idzcie juz spac !

26.08.2003
07:04
smile
[18]

Hadriel [ Screener's ]

zzar no dobra ale na gg prosze na GG

26.08.2003
07:17
[19]

Hadriel [ Screener's ]

ten program mi nie chodzi bo mialem juz kiedys zainstalowanego i teraz po odpaleniu wyskakuje mi z 5 bledow i sie zamyka. normalnie to by mi chodzil bez problemow ale nawet format nie pomaga. a jak nie wgrywasz gg to podaj chociaż maila :)

ps. łącze radiowe jest tańsze od modemu :P i szybsze :)

27.08.2003
22:16
smile
[20]

Maciak [ Pretorianin ]

Hymm mam jeszcze duze problemy z mapowaniem. Narazie tyle udalo mi sie zrobic :-)Ale np. mam problem z zwiazku z teksturami. Jak zrobic (np. w photoshopie) aby krawdedzie tekstury pasowały do siebie. Tak aby na łaczeniu poszczegolnych elementow(po rozbiciu siatki) nie było widac tych "przejsc"?????

29.08.2003
18:19
[21]

ZZar [ Konsul ]

Chyba we wcześniejszych częściach tego wątku ktoś już zadawał takie pytanie spróbuj poszukać.

30.08.2003
22:29
[22]

Maciak [ Pretorianin ]

w tym sek ze poprzednie czesc sa juz w archiwum i nie moge ich odpalic... ale nie wazne kiedys sie zmusze i wejde na forum max3d.pl. pozdro

31.08.2003
01:54
smile
[23]

Bachus [ Pretorianin ]

Witam :)

Mam pytanko: ma ktoś może pomysł jak w 3D Studio uzyskać efekt smug światła emitowanych z obiektu tylko z obszarów ograniczonych odpowiednim kolorem mapy ?? Tzn. chodzi mi np. o kulę z mapowaniem powiedzmy czarno-białym noise w kanale diffuse, przy czym z białych obszarów miałyby wychodzić promienie światła (smugi)

31.08.2003
01:55
[24]

Bachus [ Pretorianin ]

Witam :)

Mam pytanko: ma ktoś może pomysł jak w 3D Studio uzyskać efekt smug światła emitowanych z obiektu tylko z obszarów ograniczonych odpowiednim kolorem mapy ?? Tzn. chodzi mi np. o kulę z mapowaniem powiedzmy czarno-białym noise w kanale diffuse, przy czym z białych obszarów miałyby wychodzić promienie światła (smugi)

31.08.2003
20:05
smile
[25]

ZZar [ Konsul ]

Helloł, fajne Bachus nie wiem jak to zrobić w 3d studio ale fajnie by to wyglądało hehe , ale popracuję nad tym w maya .Pozdro All.

02.09.2003
20:00
[26]

Bremen [ The Dude ]

Zzar --> no i co z tym robalem ?? Jak ci tam idzie w mai :P

Bachus --> hmm...zastanawiam sie czy jest cos takiego mozliwe o czym myslisz :P...naczy chyba tak jesli bys zrobil to z kanalem przezroczystosci i np. dodal w kuli Omni Light. Potem zabawa z Volume Light i moze by cos wyszlo ale nie dam glowy obciac :P

03.09.2003
12:13
smile
[27]

ZZar [ Konsul ]

Bremen-->Powoli idzie,ciężko, chciałem zrobić nieistniejącego ,ale chyba ściągne sobie jakieś refery i będę dziobał. :)
Co do tej kuli prubowałem zrobić coś takiego ale mi nie wychodziło w majce hmm, ale nie poddaje się będę walczył do końca.
Btw Fajne w majce jest tworzenie na subdivision jest coś takiego w 3d maxie ????

03.09.2003
18:42
[28]

ZZar [ Konsul ]

Robala zrobiłem bardzo niewiele ale co tam pokażę, chociaż narazie nie ma co pokazywać-->

13.09.2003
23:23
[29]

ZZar [ Konsul ]

Skorpiona kawalątek hehe-->

14.09.2003
00:15
[30]

Minas Morgul [ Senator ]

Hehe.. witam wszystkich ponownie. I znowu zapomnialem o watku. Ostatnio wzialem sie pierwszy raz za abstrakcje:

17.09.2003
18:39
[31]

ZZar [ Konsul ]

Wkurza mnie to forum kurde reklamy na pół ekranu shit

17.09.2003
19:06
smile
[32]

ZZar [ Konsul ]

fajny wybuch, nuke

25.09.2003
20:33
[33]

ZZar [ Konsul ]

mam duże problemy łachy z tepsy coś zwaliły kurde z powodu rozstroju nerwowego nie jestem w stanie czegoś robić na kompie.

25.09.2003
20:34
smile
[34]

ZZar [ Konsul ]

chodzi nełostradę

28.09.2003
10:21
[35]

mesh [ Chor��y ]

zobaczcie...

28.09.2003
10:48
smile
[36]

hotDog [ Outsider ]

mesh--> swietne! wyglada jak prawdziwe zdjecie, sam to robiles?

Ja kilka dni temu zainstalowalem sobie Maxa i dopiero zaczynam przygode z nim :)

28.09.2003
12:22
[37]

mesh [ Chor��y ]

hotDog - >
tak, sam zrobilem
fajnie, ze Ci sie pdoboda ;)

28.09.2003
13:37
[38]

ZZar [ Konsul ]

No fajne mesh ja etap szklanek mam już za sobą gheghe , oto co tam ostatnio wyskrobałem

28.09.2003
13:38
smile
[39]

ZZar [ Konsul ]

modelingu ciąg dalszy-->

28.09.2003
19:49
smile
[40]

ZZar [ Konsul ]

proszę o komenty ludzie jak badziewne to powiedzcie co jest nie tak elo!

28.09.2003
21:40
smile
[41]

Bremen [ The Dude ]

mesh --> woda szklanka i reszta pierwsza klasa !! :)

ZZar --> hmm...za bardzo nie wiem co to jest :P...skorka moim zdaniem troche niechlujnie polozona, sam modeling dosc dziwny :)..ni to nogi ni to łapy (co to jest ??) w ogole jakos rozstawienie nog ani nie przypomina gada ani plaza tylko takiego dzwiolonka :)...dodaj tez wiecej szczegolikow bo narazie prosto ale ladnie :P

A teraz co ja zaprezentuje, bo od dawna nie robilem :). Ogolnie to to ma byc jakies tam wejscie, za ktorym bedzie taki domek ruina :)...dodam ze dosc duzy nacisk (moze bedzie dalo sie zauwazyc) klade na teksturki, narazie morek + schody + boki schodow.

29.09.2003
20:40
smile
[42]

ZZar [ Konsul ]

Bremen-->Krzyżówka hehe,ale poważnie musiałem czymś się zająć żeby nie myśleć o tym że neomi nie działa, łapy dopracuję w zasadzie nie opierałem się na żadnych referach i może dlatego to dziwnie wygląda, dodam mu parę rzeczy mam już kilka pomysłów. Cieszę się że coś pokazałeś , zmień bumpa na cegiełkach bo nie wygląda moim zdaniem za dobrze ,wzorki wypasione bardzo mi się podoba , na futrynie też daj jakieś wzorki. I jeszcze jakiś chdniczek albo ziemię.

29.09.2003
23:58
smile
[43]

Bremen [ The Dude ]

ZZar --> ok poprawilem scianke :P

Przerobilem tez troche kamienie (zmniejszylem wzorki bo wygladalo zbyt jezioransko) pozatym znacznie zmienilem concept calej scenki :)...(mam nadzieje ze na lepszy) Dorobilem takze teksturke pali ktore sa pomiedzy morami.
Teksura podloza i morek w oddali prosze olac, zrobione tak zeby cos bylo. Aha te lampki to narazie czysta prowizorka, zmontuje sie w przyszlosci lepsze (jak troche wiecej czasu bedzie :P)

30.09.2003
10:12
smile
[44]

hotDog [ Outsider ]

Bremen--> swietne :) nie wiem co to bedzie, ale mam nadzieje, ze nam zdradzisz w przyszlosci :)

A teraz sluchajcie, mam Maxa w wersji 3 i tworzyc obiekty jako tako umiem, ustawiac swiatla tez, animowac obiekty tez potrafie, ale za Chiny ludowe nie wiem jak sie naklada textury na obiekty :P aaacha, i jak tworzycie wszelakie podloza?

30.09.2003
15:02
smile
[45]

Bremen [ The Dude ]

hotDog --> na tej stronce masz tutorial dla poczatkujacych i tam powinienes czegs sie dowiedziec o tym :P

do do modelu to zobaczysz...zobaczysz (wlasciwie to zobaczycie)

30.09.2003
16:31
[46]

ZZar [ Konsul ]

Bremen-->Ściana ok ,tylko jeszcze walnij jakąś teksturkę na te podpórki w tych bloczkach.
Ja też coś porobiłem troszeczkę-->

30.09.2003
20:32
smile
[47]

ZZar [ Konsul ]

Ok, próba z texturowaniem-->

30.09.2003
21:23
smile
[48]

ZZar [ Konsul ]

Czrne dodatki chyba lepiej wygląda-->

30.09.2003
21:27
[49]

Bremen [ The Dude ]

ZZar --> no teksturki niezle :)...ale :P...teksurki sa jakies takie zbyt dziwnie wymieszane...tzn. nie ma powiazania i potworek wyglada jakby na pleckach mial balagan :)...proponuje zrobic troche wezszy pasek tej nie czerwonej skory i bedzie perfeck :).

Co do nog to proponowalbym zrobic tez jakies paznokcie jak bedzie sie dalo a jak nie to przynajmniej dodac troche czarnego zeby te odnoza troche podkreslic

30.09.2003
21:30
[50]

ZZar [ Konsul ]

Ahh, wiem ja maluję sobie na obiekcie i poprostu tamtego niechciało mi się wycierać ,niedługo całego go machnę na czerwono z bajerami hehehe. Pozdrówka i dzięx za comment.

02.10.2003
23:21
[51]

ZZar [ Konsul ]

dobra model poprawiłem zwłaszcza tylne kończyny. Popracuję jeszcze nad bumpem żeby był różny na kończynach ,główce i tułowiu.No i jeszcze otoczenie zostało.

03.10.2003
09:28
smile
[52]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

Witam panów grafików.. ;))))

Czy ktos z was wie, co to jest za typ pliku z rozszerzeniem *.OBJ?? Aby uniknąć niejasnosci i błednych skojarzeń... pliczek ten zawiera model pod 3dmax (przynajmniej teoretycznie powinien go zawierać). Max go nie rozpoznaje.. :((
Jak to diabelstwo skonwertować go do jakiegoś "normalnego" formatu??

03.10.2003
09:31
[53]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

ZZar ->>> Czy mógłbys mi wyjaśnic co miałeś na mysli pisząc "..ja maluję sobie na obiekcie.." ?? Czy mam przez to rozumieć, że bezposrednio "barwisz" gotowy obiekt 3d?

03.10.2003
09:54
smile
[54]

ZZar [ Konsul ]

Saurue-->Tak "barwię" obiekt i muszę powiedzieć że jest to nawet bardzo przyjemne hehe, *.obj jest formatem stosowanym w programach ze stajni aliaswavefront nie wiem jak tam się znalazł obiekt z 3d maxa pewnie za pomocą plugina poniżej podaję link do plugów eksport i import obj do maxa i max do obj.

https://www.max3d.pl/download/r4stuff/import/obj2max4.zip


https://www.max3d.pl/download/r4stuff/import/max2obj4.zip

03.10.2003
10:04
[55]

ZZar [ Konsul ]

Saurus miało być sorrki upss.

03.10.2003
10:12
[56]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

Nic się nie stało :)) i serdeczne dzięki...

hmmm... czegoś nie kumam... czy "barwisz" ten obiekt w 3dmaxie?

03.10.2003
10:35
smile
[57]

ZZar [ Konsul ]

ja od dłuższego czasu pracuję w maya 4.5 ,ten program jest bardzo przyjemny w obsłudze.

03.10.2003
10:47
[58]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

dzięki... :)))))

03.10.2003
13:43
smile
[59]

Bremen [ The Dude ]

Saurus --> jezeli chcesz malowac teksturki bezposrednio na obiekach 3D to polecam ci Body Paint 3D albo Deep Paint'a. Najpopularniejsze i najlepsze chociaz osobiscie uwazam ze najlepiej jest wyeksportowac sobie siateczke do Photoshopa tam namalowac co sie chce i potem nalozyc na Obiekt 3D. Bardziej dokladniejsze, latwiejsze w obsludze i bardziej popularne ale jak kto tam woli :D:D

03.10.2003
15:15
smile
[60]

ZZar [ Konsul ]

Łatwiejsze w obsłudze dobre Bremen! Dziekuję bardzo ale ile się trzeba namęczyć żeby sobie taką dobrą siateczkę zrobić ??? Zwłaszcza jeśli obiekt jest skomplikowany???? Może jest dokładniejsze ale przyjemne napewno nie, to jest żmudne , a tak biorę sobie automatic mapping pędzelki różnego kształtu i przeźroczystości i zupełnie jak w programie graficznym sobię maluję nie widać żadnych złączeń ,chyba można też malować teksturą jeszcze nie sprawdzałem ale można wczytać kolor pędzla z pliku. Wiem że to nieprofesjonalne ale fajnie się tak maluje.

03.10.2003
16:58
[61]

Bremen [ The Dude ]

ZZar --> no tak ale takie teksturki sa najczesciej porozciagane albo nienaturalnie rozlozeone itp. Po drugie takie program nie daje ci tylu mozliwosci co malowanie siatki. Zreszta jak masz bardzo dokladny model to tez trza troche roboty zeby dobrze ustawic siatke po to zeby dobrze pomalowac obiekcjik (chociaz to rzadko). Kolejna sprawa jest to ze ty uzywasz Mai a ja Maxa i tutaj tez roznice pewne sa w ustawianiu siatki itp.

03.10.2003
17:03
smile
[62]

ZZar [ Konsul ]

mam sposób na rozciąganie itd ,czy ta czerwona skóra jaszczura wygląda nienaturalnie?

03.10.2003
18:11
smile
[63]

Regis [ ]

Zzar --> W przeciwienstwie do samego "jaszczura" skora wyglada calkiem naturalnie :)

03.10.2003
19:19
smile
[64]

ZZar [ Konsul ]

model poprawiam dodam jeszcze trochę detali, niestety maya nie chce mi ruszyć na win98 nie wiem dlaczego, a z kolei winxp nie chce współpracować z neostradą wywala po kilku minutach błąd RPC .... minuta do wyłączenia systemu i nic nie mogę zrobić ,szukam rozwiązania tego problemu. Zajrzę na forum neostrady chyba coś tam takiego widziałem. Pozdrowionka.

03.10.2003
21:05
smile
[65]

ZZar [ Konsul ]

Jak jeszcze maya mi działała to zrobiłem to i owo-->

03.10.2003
21:07
[66]

ZZar [ Konsul ]

Jak jeszcze maya mi działała to zrobiłem to i owo-->

03.10.2003
22:05
[67]

Maciak [ Pretorianin ]

eeeh zzar ! worma masz ... kurka ... poszukaj cos o tym w necie .. xp jes wart zciagniecia latki i jej zainastlowania .. to nie wina neo ... poza tym ten jaszczur o ile teksturke i reszte ma spoko to co do samej koncepcji ..to ci sie troche nie udal choc sam styl modelowania fajny... sprobuj zrobic jakiegos wymyslnego ale opierajac sie na jakis rzeczywistych gadach ...

03.10.2003
22:22
smile
[68]

ZZar [ Konsul ]

Zgniotłem robaka i rozwaliłem backdoor'a.
Maciak-->ehhh,może masz rację w zasadzie dobrze jest pooglądać trochę zdjęć przed modelowaniem. Dzięki za krytykę, a jak tam Tobie idzie, stworzyłeś coś ostatnio ciekawego długo nie postowałeś w tym wątku.

03.10.2003
22:56
[69]

Maciak [ Pretorianin ]

Hih ja niedlugo umieszcze wrecie tego kalacha... robie scene... trochi mi dlugo idze bo zadko zasiadam do 3ds.. bedziecie mogli sobie poktytykowac dowoli ;) pozdro

04.10.2003
18:08
smile
[70]

ZZar [ Konsul ]

Ubranka w maya wypaśne!

04.10.2003
18:11
[71]

ZZar [ Konsul ]


Upss nie ten link ten jest dobry

04.10.2003
18:24
smile
[72]

ZZar [ Konsul ]


Alias wypuszcza wersję Maya 5 dl użytku edukacyjnego nie komercujnego możliwośc zassania będzie dostępna 15 października nic tylko zassssssssysssssssssać!!! Poniżej zapodaję linka

04.10.2003
18:26
[73]

ZZar [ Konsul ]


Przepraszam za literówki ale podnieciłem się jak nie wiem co ajt :)

05.10.2003
12:59
smile
[74]

ZZar [ Konsul ]


Ok, wszystkie sceny z tamtym jaszczurem poszły sie ..... trudno a le juz robie natepnego -->

09.10.2003
17:46
[75]

Bremen [ The Dude ]

Wlasnie zaczolem modelowac facjatke :D...ale ze chce rozkrecic forum na Strefie to nie pokaze facjatki tutaj tylko zrobilem watek wlasnie na Strefie...i tam zapraszam do komentowania/rejestrowania itp. :)

09.10.2003
18:59
smile
[76]

ZZar [ Konsul ]


Przebiegła bestia z Ciebie! :>

09.10.2003
20:57
[77]

Bremen [ The Dude ]

Zzar --> ty tez tam watek zaloz :D...co do tej besti :)...tamto forum jest tematyczne i wiecej grafikow zaloze sie ze odwiedza tamta strone anizeli tak :)...a noz widelec cos napisza...po drugie tutaj watek o grafice szybko ucieka w dol a tam nie :D

10.10.2003
10:23
[78]

Bremen [ The Dude ]

No i kolejny update na forum zapraszam

10.10.2003
11:56
smile
[79]

Goronit [ Chor��y ]

Witam wszystkich - jestem nowy na tym forum - ale nie aż tak zupełnie zielony w temacie 3D bawie się LightWavem 7.0 od jakiegoś roku ze zmiennym zaangarzowaniem - ale od dłuższego czasu ludzie zgadują - co autor chciał powiedzieć/namalować nim wytłumaczę im co jest na mojej pracy.

Mam pytanko odnosnie tego gdzie znaleść fajne:Obiektytekstórkisekwencjeruchupluginy
Poszukuje zwłaszcza pluginu do LightWava pozwalającego tworazyć sierśc/włosy/teawę itp. wiem, że coś takiego istnieje - jakby ktoś mnie oświecił.
ps może to niezbyt ładne - ale nie stać mnie na zakup czegoś takiego - może jak kiedyś zacznę robić Kasiorę na grafice 3D to sobie kupie orginały

10.10.2003
13:20
smile
[80]

ZZar [ Konsul ]


Proszę bardzo -->
https://plugins.polas.net/plugins/
https://www.menithings.com/manual/Tilt_Hair_01.php?action=how

Może zarejestruj się na forum Bremena i pokaż swoje pracki!

11.10.2003
10:29
smile
[81]

ZZar [ Konsul ]


Dobra kolejny wip, jak teraz mi sie skasuje to wyrzucam kompa przez okno! -->

11.10.2003
18:47
smile
[82]

hotDog [ Outsider ]

ZZar--> mnie sie podoba, na pewno takiego czegos bym nie zrobil z moja wiedza o Maxie :) ale juz niedlugo moze zaczne :PP

11.10.2003
19:00
[83]

Sandro [ Wymiatacz ]

Wy to tacy profesjonalni graficy jesteście, a ja to kompletnie zielony :(((

Czy nie znacie jakiejś dobrej książki o 3DS Max albo stronki z kursem dla początkujących? Szukałem na tych podanych w tym wątku, ale znalazłem tylko coś dla tych, co mają ten programik już choć nieco obcykany.

11.10.2003
21:56
[84]

Maciak [ Pretorianin ]

no zzar Juz lepiej... w ogole dobrze modelujesz przynajmniej tak mi sie wydaje .. ale znowy ci wyszedl człowiek jaszczur :-) chodzi mi tu on odnuza .. no chyba ze to zamierzony efekt. pozdro niedlugo dam mojego ak .. prawie skonczylem ale nie mam czasu wsatwiac.. no i chyba zapodam to gdzie indziej bo tu tylko 200 kb da sei :<

11.10.2003
23:05
smile
[85]

ZZar [ Konsul ]

Sandro--> polecam do grafiki 3d dwa programy 3d maxa i Maya 5 (ewentualnie 4.5) . Osobiście przesiadłem sie na Maye i nie zaluje. Zajrzyj na max3d.pl podstawy masz tam chyba wyjaśnione co i jak i chyba ksiazka jakas jest.
Maciak-->
Niom na forum strefa3d.gry-online.pl dałem wipa z takim tematem Maya Stwor (jaszczuropodobny) . Ale zamieszcze jeszcze tutaj aktualke , ale juz nastepne bede zamieszczal na forum strefy jak chcecie dalej sledzic moje poczynania to zajrzyjcie tam. Moze napisze tutoriala jak stworzyc jaszczura w maya dla totalnie zielonych w tym programie? Komentarze mile widziane!

11.10.2003
23:35
smile
[86]

ZZar [ Konsul ]


To akurat beznadziejny dalem render tekstura do tylka dla proby, tutaj bez tekstury-->

12.10.2003
00:00
[87]

Bremen [ The Dude ]

ZZar --> moj komentarz na temat jaszczuropodobnego :P poznales :)

Ja chcialbym zaprezentowac proby z samochodem a dokladniej z Fordem Mustangiem BOSS'em :P
Oceniac ----->>

12.10.2003
14:10
[88]

Bremen [ The Dude ]

No to ja zaserwuje wa maly update mojego samochodzika :)...najpierw wersja bez pseudo lakieru --->

12.10.2003
14:11
[89]

Bremen [ The Dude ]

I wersja z pseudo lakierem

12.10.2003
14:22
smile
[90]

ZZar [ Konsul ]


Bremen--> Model bradzo dobry,czekam na kolejne rendery, tak trzymac!

16.10.2003
22:07
[91]

Maciak [ Pretorianin ]

okss no to pokaze wrecie tego mojego kalashnikowa ..

16.10.2003
22:14
[92]

Maciak [ Pretorianin ]

rzut 2

16.10.2003
22:38
smile
[93]

hotDog [ Outsider ]

Maciak--> super wypaśne! mam tylko zastrzezenia do tych naboi czy lusek - wygladaja jakby zawisly w powietrzu :) a poza tym super, gratulacje.

16.10.2003
23:17
[94]

Bremen [ The Dude ]

Maciak --> hotDog ma racje :)...karabinek lewituje :)...

17.10.2003
22:15
[95]

Maciak [ Pretorianin ]

noo kurka to kwestja usatwienia cieni ... hymm chyba bede musial zrobic nieco inny kat padania swiatla:)

17.10.2003
22:17
[96]

Maciak [ Pretorianin ]

HotDog---> dzieki
ps. Kwestia a nie kwestja .. chyba .:D

18.10.2003
02:06
smile
[97]

Mr.Bungle [ Generaďż˝ ]

Czacha :)

18.10.2003
10:55
smile
[98]

hotDog [ Outsider ]

Mr.Bungle--> kurcze, jak Ty to zrobiles? :)

Maciak--> nie ma za co. (kwestia :D)

19.10.2003
18:12
smile
[99]

ZZar [ Konsul ]

Mr. Bungle --> Bardzo fajne ,cool!!! Ile było w tym 2d ,a ile 3d?

06.11.2003
20:13
smile
[100]

Monther [ Generaďż˝ ]

Prosze panów, oto zagwozdka :))

Jak zrobić z tego wytłoczonego kształtu poduszkę :) Tzn. ma to być oparcie fotela (mebel skórzany). Taka "poducha" stanowiąca jednocześnie oparcie. Chodzi mi o "głębokie" zaokrąglenie wszelkich kantów w tej bryle.
Chyba, że jest jakiś w ogóle inny, lepszy sposób na zrobienie czegoś takiego jak poduszka.

Z góry dzięki :)

06.11.2003
20:15
[101]

Monther [ Generaďż˝ ]

do poprzedniego jeszcze siatka.

06.11.2003
20:44
[102]

Bremen [ The Dude ]

Monther --> ciekawy jestem jakim cudem udalo ci sie uzyskac tak paskudna siatke ?? :D:D...polecilbym ci danie Meshsmooth i to x2-3 ale boje sie ze przez ta paskudna siatke moze cos skitfacic (ale sproboj).
Ja bym osobiscie to zrobil tak ze bym stworzyl sobie boxa potem zedytowal tak jak chce editmeshem a na koniec dodal meshsmootha

06.11.2003
20:45
[103]

Bremen [ The Dude ]

Monther --> ciekawy jestem jakim cudem udalo ci sie uzyskac tak paskudna siatke ?? :D:D...polecilbym ci danie Meshsmooth i to x2-3 ale boje sie ze przez ta paskudna siatke moze cos skitfacic (ale sproboj).
Ja bym osobiscie to zrobil tak ze bym stworzyl sobie boxa potem zedytowal tak jak chce editmeshem a na koniec dodal meshsmootha

06.11.2003
21:38
[104]

Bremen [ The Dude ]

A tymczasem pokaze moja pierwsza ukonczona glowe :P....najlepsza ona nie jest (to wiem :P) ale przeciez rzym nie od razu zbudowano :P ----->

07.11.2003
00:23
smile
[105]

ZZar [ Konsul ]


Bremen--> Przestraszyć się można. BTW: Dlaczego tak często pada strefa3d kurde wkurzające to jest. Ja pokaze swoja jaszczurke z tekstura komentowac Bez final gatheringu ale co tam-->

07.11.2003
12:25
[106]

Bremen [ The Dude ]

ZZar --> widac tak sie dzieje ze wszystkimi stronami na serwku GOL'a (przyklad max3d.pl) wiec skargi nie do nas tylko do redakcji GOL'a :D:D

Co do jaszczurki to czy ona za bardzo zaby nie przypomina ?? Aha i ten bump :)..nie taki jaki powinien byc, luski powinny byc wieksze:).

07.11.2003
14:51
smile
[107]

Monther [ Generaďż˝ ]

Bremen ---> hehe, siatka taka paskudna, bo to import z AutoCada :)))

07.11.2003
14:51
smile
[108]

ZZar [ Konsul ]

Kurde no ja nie wiem co mam zrobic zeby to zaby nie przypominalo wybacz,jak tak wyglada zaba... , moze jak zrobie zyrafe to moze nie bedzie Ci sie kojarzyc z zaba damn. Bumpa jeszcze dopracuje.

07.11.2003
15:02
[109]

Bremen [ The Dude ]

ZZar --> alez odpowiedz jest bardzo prosta. JAszczurki sa waskie i dlugasne a twoja jest krotka i gruba...popatrz sie na jej gebe, taka gruba ze hoho a powinna byc taka

07.11.2003
15:09
smile
[110]

ZZar [ Konsul ]

Bremen-->btw Mam pytanie robiles cos moze w zbrushu 1.55b. Ten program wyglada bardzo interesujaco dodano mu pare genialnych funkcji Z tego co czytalem w necie ,jesli chodzi o mnie musze miec ten program!

07.11.2003
15:23
[111]

ZZar [ Konsul ]

Dam widok z o boku i zobaczysz ze nie jest gruba tak sie wydaje bo zrobilem cos takiego jak gekony maja taka torba pod szczeka.

07.11.2003
17:06
[112]

Bremen [ The Dude ]

ZZar --> pokaz widok z gory i z boku...bo wiesz ty z tego co mowisz opierasz sie na roznych rodzajach jaszczurek i dlatego powstaje jakis mutant :d. Po drugie u cieie widac dokladnie kinola i policzki a tym czasem glowy tych gadow maja jednolity kszaut :D

07.11.2003
19:39
[113]

Regis [ ]

A ja tam nie mam temu gekonowi wiele do zarzucenia - co do jego "hybrydowosci" - pomijajac kolorystyke, przypomina mi nieco gekona gruboogoniastego, czy jakos tak... Pomijajac to ze ma tak "delikatne" przymocowana lape przednia do korpusu, to jest naprawde niezly :)

07.11.2003
22:30
smile
[114]

ZZar [ Konsul ]

Mysle ze robienie pofaldowanej skory przez modelowanie to strata czasu !!
Lepiej juz wyeksportowac siatke do zbrusha i tam ja podrasowac.
Nareszcie ktos wpadl na to ze mozna rysowac displacement'em na obiekcie i chwala mu za to. Malowanie wszelkich faldow , zmarszczek i innych upiekszaczy przebiega bardzo przyjemnie! Niedlugo zamieszcze podrasowanego jaszczura. www.zbrush.com

09.11.2003
16:22
[115]

Qbaa [ Generaďż˝ ]

witam all

po tym screenie widac ze jestem poczatkujacy :)
i od razu pytanie- czy te nieregularne polaczenie na kulach, miedzy bialym a czerwonym jest spowodowane za mala iloscia polygonow (czy czegos takiego)? czy chodzi o cos innego?
plus maly polski akcent ;)

Bremen ---> po oczach widze ze to kosmita w ludzkiej skorze :)

ZZar ---> z tego widoku jaszczurka serio troche zbyt spasiona

09.11.2003
16:40
[116]

Qbaa [ Generaďż˝ ]

wracam, bo przypomnialo mi sie o stronce, gdzie mozna znalezc pelno zdjec pomocnych przy modelowaniu ludzi (tylko > 18 lat ;P )

a przy okazji zauwazylem, ze zamiast po tym screenie widac powinno byc po tym renderze widac

09.11.2003
16:42
[117]

Bremen [ The Dude ]

Qbaa --> takie brzydkie kreski wychodza ze slabej jakosci rendera (tak mi sie przynajmniej wydaje). Jakiego uzywasz uzywasz ??. Choc mozliwe jest tez ze kulka ma za malo polygonow (choc bardzo watpie) ale dla sprawdzenia mozesz potraktowac kulke meshsmoothem np. razy 3 albo 2

ZZar -->bardzo zadko ktos modeluje skore, raczej to jest bump rzucony na cialko dlatego wychodza takie luski itp. Dlatego proponuje zebys zrobil bumpa takiej skorki

09.11.2003
21:50
smile
[118]

ZZar [ Konsul ]


Bremen-->Zajrzyj na www.zbrush.com taka wypasiona zbroja tam jest wez to sprobuj bumpem zrobic! Moze i sie da ale ile czasu to zajmie?

Pozwolilem sobie utworzyc nowa czesc 21 watku zapraszam -->

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.