GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Mapa drogowa.

24.08.2003
13:58
smile
[1]

merkav [ Aguś ]

Mapa drogowa.

Zna ktos moze jakas mape online w ktore po wpisaniu miejscowosci A i B wyswietli najkrotrza droge miedzy nimi ?

24.08.2003
14:46
[2]

Joker__ [ Pretorianin ]

A po co ci to nie masz mapy samochodowej albo coś takiego

24.08.2003
15:24
[3]

kiowas [ Legend ]

Zajrzyj tutaj

24.08.2003
19:49
[4]

el f [ RONIN-SARMATA ]

merkav

Zajrzyj pod link - bardzo fajna strona...

24.08.2003
20:04
smile
[5]

merkav [ Aguś ]

Joker__ - po to ze moj wujek ma "firme" transportowa ,a w dzisiejszych czasach kazdy kilometr to troche kasy. Wiadomo im mniej sie wyda tym wiecej sie zarobi :)

kiowas - jako tako ujdzie ale jakos nie moge doszukac sie funkicji obliczania odleglosci :(

el f - to sie raczej nie przyda , wujek to czlek starej daty, a wiadomo ze u tych ludzi ciezko z jezykami i obsluga tak skomplikowanych reczy jak internet ;)

24.08.2003
21:31
smile
[6]

merkav [ Aguś ]

el f - a jednak sie przyda i to bardzio :))))) Szkoda ze nie ma wersji off-line :(

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.