GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Anime & Manga (cz.22)

13.12.2001
21:21
smile
[1]

Zmara [ Generał ]

Anime & Manga (cz.22)

Witamy w kolejnej części najbardziej kolorowego i zakręconego wątku na forum.

Wiele od poprzedniej części się nie zmieniło, beta wersja naszego logo narazie pozostaje, czekamy na nowe pomysły. Pozwolę sobie przytoczyć pewien tekst dotyczący pewnej krótkiej i ukrytej acz gorącej miłości prosto z anime Record of Lodoss War. A o kogo chodzi? Domyślcie się sami :)
--
...even death cannot separate them,
their love is immortal.
And for all eternity,
their black flames of desire will burn...
--

Poprzednia część jak zwykle tam:

13.12.2001
21:27
[2]

Zmara [ Generał ]

Evil BOB >>> Nic dziwnego ze nie mozesz znalesc. Plastic Little wyszla tylko jedna kinowka niestety :/

13.12.2001
22:04
[3]

Arbor [ Generał ]

Jeju już 22 wątek. Prosił bym żebyście umieścili trochę fotek z Golden Boya bo nie mam prawie żadnej. A przydało by się coś. Może jakieś tapetki ô_ô

13.12.2001
22:33
[4]

Zmara [ Generał ]

To bedzie trudne zadanie. Bo ja tez nie mam prawie nic. Golden Boy poszukiwany!!! :)))

13.12.2001
22:39
smile
[5]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Zmara -> Hehe, miło zobaczyć ten text we wstępniaku :-)

13.12.2001
22:40
smile
[6]

Tofu [ Zrzędołak ]

Golden Boy? Comin' right up ! :)

13.12.2001
22:41
[7]

Tofu [ Zrzędołak ]

...i jeszcze jeden

13.12.2001
22:43
[8]

Tofu [ Zrzędołak ]

... a co Wam bede zalowal - macie jeszcze jeden :)

13.12.2001
22:43
[9]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Jednak ja preferuję jasną stronę Mocy :-)

13.12.2001
22:44
smile
[10]

Tofu [ Zrzędołak ]

...no i moze jeszcze ten

13.12.2001
22:47
[11]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Jest jeszcze Szara Strona, ale to już ina historia :-)

13.12.2001
22:47
smile
[12]

Tofu [ Zrzędołak ]

... no i nie mogloby zabraknac obiektu fascynacji naszego dzielnego Gelden Boya :)))

13.12.2001
22:48
smile
[13]

Tofu [ Zrzędołak ]

No i ostatni obrazek - ja tez tak wygladam jak gotuje, mi5aser moze poswiadczyc :)))

13.12.2001
22:50
[14]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Tofu -> Sorki że mi się posty zmiksowały z Twoimi :-(

13.12.2001
22:54
smile
[15]

anonimowy [ Legend ]

fajny ten Golden Boy :-P

13.12.2001
22:54
smile
[16]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Tofu - Oglądałem i za każdym nowym screenem coraz bardziej sie śmiałem. Co nie znaczy, że ja też dam śmieszny rysunek ;-)

13.12.2001
22:55
[17]

anonimowy [ Legend ]

kolejny

13.12.2001
22:56
[18]

anonimowy [ Legend ]

jutro dam kolejne bo dzisiaj mam straszne LAGI ;-((

13.12.2001
23:00
smile
[19]

anonimowy [ Legend ]

a co mi tam zależy ;-))

13.12.2001
23:01
[20]

anonimowy [ Legend ]

następny

13.12.2001
23:02
[21]

Tofu [ Zrzędołak ]

I prawdziwy rarytas - oficjalna klatka z filnmu :) (o ile wejdzie - troche duza jest :)

13.12.2001
23:03
[22]

anonimowy [ Legend ]

macie co chcecie !

13.12.2001
23:04
smile
[23]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Widzę że nam jakieś letnie klimaty zagościły na wątku :)

13.12.2001
23:06
smile
[24]

Tofu [ Zrzędołak ]

A kuku ! :)

13.12.2001
23:07
smile
[25]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Tak sobie myślę. Czy może z tego screena zrobić logo ?

13.12.2001
23:08
[26]

anonimowy [ Legend ]

hmm... nie wiem co napisać

13.12.2001
23:08
smile
[27]

Tofu [ Zrzędołak ]

I PAMIETAC NOWI - CZYTAC FAQ !!!!!!! ;-)

13.12.2001
23:09
[28]

anonimowy [ Legend ]

przed przedostatni

13.12.2001
23:11
[29]

anonimowy [ Legend ]

przedostatni i ...

13.12.2001
23:12
[30]

Tofu [ Zrzędołak ]

Dawaj do przodu, dawaaaaaaj !!!

13.12.2001
23:14
smile
[31]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Porządek w aktach musi być. Bez względu na film ;-)

13.12.2001
23:14
[32]

anonimowy [ Legend ]

... i ostatni

13.12.2001
23:15
smile
[33]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Ale fajne rysunki :-)

13.12.2001
23:18
[34]

Tofu [ Zrzędołak ]

Osiolkowi w zloby dano... Ten osiolek jednak jak widac nie ma nic przeciwko :)

13.12.2001
23:19
smile
[35]

Tofu [ Zrzędołak ]

Po wyczerpujacym dniu nie ma to jak zimny oklad z mlodych piersi... :)

13.12.2001
23:20
[36]

Tofu [ Zrzędołak ]

Kto? Ja?

13.12.2001
23:21
[37]

Tofu [ Zrzędołak ]

Ech, zycie...

13.12.2001
23:23
smile
[38]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

LoL ..A ja właśnie namierzam screeny z Triguna.

13.12.2001
23:56
[39]

anonimowy [ Legend ]

kreska Satoshi'ego jest ... poprostu PIĘKNA

13.12.2001
23:57
smile
[40]

anonimowy [ Legend ]

chcecie dowodów ????? prosze bardzo ;-))

13.12.2001
23:59
smile
[41]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

A mnie ta kreska wydaje się dziwna, co najmniej, a na pewno rysunki sprawiaja wrażenie trochę niepoważnych.

14.12.2001
00:06
[42]

Tofu [ Zrzędołak ]

Kreska Urushihary niepowazna? No nie wiem, mnie tam sie bardzo podoba...

14.12.2001
00:08
smile
[43]

anonimowy [ Legend ]

a moim zdaniem jego " kreska " jest bardzo dobra i nie tylko dlatego że zawiera w sobie dość dużą dawkę erotyzmu ;-)) , jest bardzo dokładna szczególnie oczy są " pięknie " zrobione ;-))

14.12.2001
00:08
smile
[44]

Tofu [ Zrzędołak ]

...chociaz osobiscie wole Akemi Takada (to ta od artbookow KOR)

14.12.2001
00:13
[45]

Tofu [ Zrzędołak ]

Mniam śliczności wy moje... :)

14.12.2001
00:17
[46]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Evil - Kuwa..., jak będziesz dorabiać sobie własne słowa do mojej wypowiedzi. To zarwiesz takim Fire Ballem że będziesz widział gwiazdy przez tydzień. Gdzie ja powiedziałem że ta kreska jest kiepska ?. Twoja wypowiedź to sugeruje: "a moim zdaniem jego " kreska " jest bardzo dobra"

14.12.2001
00:23
[47]

Tofu [ Zrzędołak ]

No, ja sie zegnam - czas do spania :) Wesolych swiat wszystkim ! ;-)

14.12.2001
00:42
smile
[48]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

A ja wykorzystam chwilę w której nic ważnego się nie dzieje. I zapełnię ją moimi rysunkami.

14.12.2001
00:44
[49]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

- O tej porze będziesz umieszczać rysunki ?

14.12.2001
00:45
smile
[50]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Hejka :)

14.12.2001
00:46
smile
[51]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Dream Team ;)

14.12.2001
00:48
smile
[52]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Jeszcze lepszy Team ;)

14.12.2001
00:49
smile
[53]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Zapowiada się niezły Ra Tilt.

14.12.2001
00:49
smile
[54]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Kto pierwszy do jedzenia :) !

14.12.2001
00:50
[55]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Im też sie pewno chce jeść ;)

14.12.2001
00:51
smile
[56]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

- A teraz do łóżek, biegiem, i spać !

14.12.2001
10:27
smile
[57]

Fergli [ Konsul ]

Witam wszystkich ;-0

14.12.2001
11:04
[58]

HAL9000 [ Konsul ]

Witam wszystkich! Ech.... Dawno mnie tu nie bylo.. :-)

14.12.2001
12:27
smile
[59]

Cell [ Chorąży ]

To skoro jest tu takie doborowe towarzystwo. To ja też, od czasu do czasu, skrobnę coś w wątku :-)

14.12.2001
15:24
smile
[60]

anonimowy [ Legend ]

Viti --> :-\ przeczytaj dokładnie mojego posta " a moim zdaniem jego " kreska " jest bardzo dobra ... " czy ja coś tutaj sugeruje w tym zdaniu ze ty uważasz że jego " kreska " jest zła ??? odpowiedż brzmi NIE , przecież dokładnie tam pisze A MOIM ZDANIEM ... echh , qrwa czemu odrazu fireballem czy ja tobie coś zrobiłem ?!?? :-))

14.12.2001
15:35
[61]

anonimowy [ Legend ]

a jak będziesz mi tutaj grozić fireball'ami to dostaniesz odemnie KAMEHAMEHA ! prosto w twarz ;-))

14.12.2001
16:08
smile
[62]

Zmara [ Generał ]

To tera bedzie cos dla Tofu -->

14.12.2001
16:09
[63]

Zmara [ Generał ]

I jeszcze jedno ;>

14.12.2001
16:10
[64]

Zmara [ Generał ]

Jeszcze jedno.. choc ja gustuje w innych ;P

14.12.2001
16:12
[65]

Zmara [ Generał ]

Ostatnie

14.12.2001
16:17
[66]

Zmara [ Generał ]

Mialem zamieścic swoj profil anime-ogólny i to tez czynie ---> JA - to zlepek cech wyglądu i charakteru tych postaci w wiekszej części. Upór i wytrzymałość Vejity, 3/12 umiejętności i 5/12 budowy Jina, spojrzenie Ashrama, tajemniczość Lantisa.. to tak w skrócie.

14.12.2001
16:21
smile
[67]

Raziel [ Action Boy ]

Heh , i stalo sie tak jak powiedziałem... Nadszedł weekend i (prawie!)wszyscy fani Mangi/Anime obudzili sie z tygodniowego snu szkolnego/studyjnego/pracującego (niepotrzebne skreślić) :)) No i prosze znowu mnie nie bylo i przeoczylem ok 70 postów:/ ... Sciągnęłem sobie Corel Drawa i no cóż... trzeba będzie troche popracować zanim pojmę wszystkie sztuczk tego programiku... I jeszcze sobie ściągam Paint Photoshopa bo najlepiej zaczynać od prostrzych... Evil BOB --> czytałem twą wypowiedź i niewiem jak tobie ale mnie wydaje sie "prowokująca" bo skoro nikt nie zarzucił nic tej "kresce" (jak twierdzisz sam) to niby dlaczego napisałeś "a moim zdaniem jego " kreska " jest bardzo dobra" ??? czy chyba nie powinno być "mnie też sie podoba ta kreska" itp? Ps.i jeszcze coś Evil --> hehe , niechce sie czepiać ale znowu niedokładnie przeczytałeś wypowiedź Viti'ego napisał *cytuję) "...jak będziesz dorabiać sobie własne słowa do mojej wypowiedzi. To zarwiesz takim Fire Ballem że będziesz widział gwiazdy przez tydzień..." co nie oznacza że już dostałeś:) potraktujmy to jako przykład:) PS.bez urazy:))

14.12.2001
16:30
[68]

anonimowy [ Legend ]

Raziel nie mam się o co urażać , dalej uważam że moja wypowiedż NIE była " prowokująca " , w moim poście wyraziłem MOJE ( przeczytaj dokładnie m-o-j-e ) zdanie , gdybym napisał "mnie też sie podoba ta kreska" to oznaczałoby że komuś się ona podoba a ja to potwierdzam , zgadzam się z

14.12.2001
16:32
[69]

anonimowy [ Legend ]

14.12.2001
16:33
[70]

anonimowy [ Legend ]

14.12.2001
16:34
[71]

anonimowy [ Legend ]

14.12.2001
16:36
[72]

anonimowy [ Legend ]

14.12.2001
16:40
[73]

anonimowy [ Legend ]

14.12.2001
16:41
[74]

anonimowy [ Legend ]

14.12.2001
16:42
[75]

anonimowy [ Legend ]

14.12.2001
16:45
[76]

anonimowy [ Legend ]

14.12.2001
16:48
[77]

anonimowy [ Legend ]

14.12.2001
16:52
[78]

Zmara [ Generał ]

Zapusccie sobie jakas muzyczke z anime ulubionego, to sie wam humor poprawi, hehe. I walnijcie tu tez swoje anime-profile przy okazji ^^

14.12.2001
16:53
smile
[79]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Ja tam, juz nie raz, dawałem swój imidż ;-)

14.12.2001
19:57
[80]

Raziel [ Action Boy ]

Daje swój pierwszy projekt na Logo Anime & Manga... Tylko prosze sie sie śmiać...dopiero zaczynam... (Lina Inverse to tylko propozycja bo przecież nie tylko ona to Anime & Manga:)

14.12.2001
20:15
[81]

Arbor [ Generał ]

Oto co znalazłem:))

14.12.2001
20:16
[82]

Venotom [ Pretorianin ]

Skoro prosiłeś by się nie śmiać to się nie śmieję. Moja rada: usuń jeden napis i powiększ drugi, wtedy obcykamy co dalej.

14.12.2001
20:17
[83]

Arbor [ Generał ]

A to już sam zrobiłem. Wiecie że podobno jakiś czas temu GB leciał w niemieckiej TV :)) Oglądał ktoś??

14.12.2001
20:18
[84]

The Dragon [ Eternal ]

Zmara - masz moze wiecej artow z takimi motywami samurajsko - mieczowych ? ;) A moze znasz tytuly anime w takich klimatach?

14.12.2001
20:20
[85]

Venotom [ Pretorianin ]

Arbor/ Golden Boy leciał niedawno na niemieckim MTV (chyba już nie, chociaż nie jestem pewien), o godz. 17. Z racji, że dobrze znam język niemiecki obejrzałem wszystkie części jakie dali. Szczególnie śmieszny był odcinek o czyszczeniu sedesu :)

14.12.2001
20:37
[86]

Raziel [ Action Boy ]

Skoro dobrze znasz niemiecki to gratuluję:) Bo ja znam angielski ale niemieckiego to niepojmuję...:(

14.12.2001
20:43
[87]

The Dragon [ Eternal ]

Venotom - to moze wiesz jakie anime i na jakich kanalach niemieckich leca? moglbys napisac? z gory dzieki.

14.12.2001
21:45
[88]

Zmara [ Generał ]

The Dragon >>> Mam mam ;) Jak chcesz takich klimatow, to ogladnij sobie Rurouni Kenshin'a(ten_obrazek_to_to) i Ninja Scroll.

14.12.2001
21:54
[89]

Venotom [ Pretorianin ]

The Dragon/ Niestety, na Golden Boya trafiłem przypadkowo pstrykając po kanałach.

14.12.2001
21:56
[90]

Zmara [ Generał ]

14.12.2001
22:05
[91]

The Dragon [ Eternal ]

cool :)) ale ja uwielbiam te klimaty wschodnich sztuk walki :) "The Sword that Gives Life"

14.12.2001
22:31
smile
[92]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Wracając do kreski Urushihary. Dla mnie te postacie wyglądają zawsze na wystraszone i to wystraszone na różny sposób. Nie umiem tego określić słowami.

14.12.2001
22:40
smile
[93]

anonimowy [ Legend ]

:-))

14.12.2001
22:51
[94]

The Dragon [ Eternal ]

Jakbyscie chcieli to mam kilka fajnych mangowych kolorowanek :)

14.12.2001
22:55
[95]

Cell [ Chorąży ]

Ktos tu jakieś żółte slepia pokazuje...

15.12.2001
00:52
[96]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Cienkawo cosik... o mały włos wątek nie zleciał z pierwszej strony.

15.12.2001
01:19
[97]

HAL9000 [ Konsul ]

Oto jeden [nie da sie chyba mic konretnie jednego] anime profil -->

15.12.2001
01:22
[98]

HAL9000 [ Konsul ]

A oto drugi -->

15.12.2001
01:24
[99]

HAL9000 [ Konsul ]

Trzeci prezentuje co chwile Viti. :-)

15.12.2001
01:44
[100]

Zmara [ Generał ]

To ja jeszcze tez cos dodam, i lece ;>

15.12.2001
10:31
smile
[101]

Raziel [ Action Boy ]

no co tam? Viti zakładaj nowy watek:)

15.12.2001
12:07
[102]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

A co to ja jestem, jakiś monopolista wstrętny ;) ? Raziel - jak chcesz to zakładaj.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.