GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

OLIMPIADA Z ANGIELSKIEGO - kto już ją miał-Potrzebne pytania

13.12.2001
18:07
[1]

Tomassus [ Legionista ]

OLIMPIADA Z ANGIELSKIEGO - kto już ją miał-Potrzebne pytania

WItam wszystkich
W piątek mam Olimpiade z języka angielskiego.....
Hmmm jest to trudna sprawa więc może są osoby które już ją miały....
W każdym bądź razie jutro znajdą się tu pytania do Olimpiady z Anglika
Jednak liczę na to że ktoś może będzie szybszy odemnie i dzięki temu pomoże kilku
osobom z Zachodniopomorskiego:)

13.12.2001
18:13
[2]

Carnifex [ Generał ]

Ja miałem, chyba z 5 lat temu. Ale pytań nie pamiętam ;(

13.12.2001
18:31
[3]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Ja brałem w takiej udział dwa i trzy lata temu. Niestety w obu przypadkach doszedłem tylko do II etapu. W tym roku nie startuję, ale w przyszłym prawdopodobnie tak. Ale wiem że w Poznaniu też jest jutro. Tomassus -> Uwierz w Siebie, odpowiedzi nie są Ci potrzebne :-)

13.12.2001
18:52
[4]

kami [ malutkie maleństwo ]

Tomassus ja tez mam jutro... A jestem z lodzkiego

13.12.2001
18:53
[5]

Mayhem [ Henry Chinaski ]

Chyba wszyscy mają jutro, ja też ;( Jestem z małopolskiego.

13.12.2001
19:00
[6]

The Dragon [ Eternal ]

hehe po co ja sie na to zapisalem :)) (tez mam jutro, ale chyba jednak nie pisze) :))

13.12.2001
19:04
[7]

Carnifex [ Generał ]

Nie łamcie się, przecież żadne kary za słaby wynik chyba nie grożą? :)

13.12.2001
19:17
[8]

Mayhem [ Henry Chinaski ]

Carnifex: kary to może nie, ale trochę głupio po uczeniu się przez ponad 10 lat ang. napisać na 3 punkty ;)

13.12.2001
19:42
smile
[9]

Tomassus [ Legionista ]

Hmmmm No nie wiem ponoć oni mogą ją zrobic kiedy im będzie pasowało Mają tylko wysłac do pewnego dnia Ale juz się czegoś dowiedziałem od kumpla -Będzie cos z materiałami związane silk, cotton, denim, -coś z kontynentami -słówka w stylu dochód(income), rośliny lądowe, przełom wieku ( -ludzie na stanowiskach -buowa z since -ponadto warto przerobic olimpiady z 1995 , 99 i 2000 ponieważ są podobne zdania.. -reported speech -Jak ma ktoś ksiązkę Fast Track to FCE to czytanka z Weekend with the Wild ones str 23 słówka ... -słówka undoubtly, inevitably, increadibly -Coś z były prezydent Oki to informacje jakie dostałem od mojej nauczycielki (ona już te testy rozpykała, jedank nie chce dać pytań.......)heh Dobra może macie i wy jakieś infoski..... Mówiła że słówka są łatwe w tym roku:) Gramatyka ponoć trudna:(

13.12.2001
19:45
[10]

Tomassus [ Legionista ]

Pozatym życzę wszystki powodzenia....... Ehhh to już moja 4 w karierze ucznia:) Nigdy dalej niż za szkołe nie doszedłem..... Dwa razy prawie mi się udało.... mój rekord max 29 punktów.....

13.12.2001
19:51
[11]

Carnifex [ Generał ]

Tomassus --> undoubtedly, incredibly A do wszystkich - powodzenia!

13.12.2001
19:53
[12]

The Dragon [ Eternal ]

A ja raz doszedlem poza szkolny ale nie z angielskiego :) polewka byla niesamowita :))

13.12.2001
21:36
[13]

Tomassus [ Legionista ]

Carnifex---> uhh taka wtopa dzięki.. incredibly przez nieuwage, a ten drugi to przyznam się że nie wiedziałem... Hejjjj widze pozatym że Tyranidzi Rulllezzzzzz (mój Faworyt - Lictor)

14.12.2001
15:20
[14]

kami [ malutkie maleństwo ]

I juz po olimpiadzie. Z tego co pamietam to faktycznie bylo cos z kontynentami (Antarctic), przelom wieku ( turn of the century ), ludzmi na stanowiskach ( chairman ), bylo tez inevitably i incredibly. Moze ktos wie co trzeba bylo wstawic w zdaniu z food processing ? I w zdaniu z wages?

14.12.2001
16:20
smile
[15]

The Dragon [ Eternal ]

:))) Jakie te olimpiady sa smieszne :) troche zaluje, ze nie poszedlem... Sytuacja z olimpiady z niemieckiego (dosc niedawno): Wychodzi kilka osob z sali i wymienia sie uwagami "stary! poszla mi swietnie! bede mial chyba ze 40 punktow!" (na 100), odpowiada mu ktos "dla mnie to byla jednak za trudna.. bede pewnie mial cos kolo 30" :)) A najsmieszniej jest na drugim etapie (o finale niestatey nic nie wiem ;) ): na poczatku jakis banalny tescik (po kilku minutach go zrobilem) i oczekiwanie az reszta tych super-mozgow to napisze... :) pozniej czesc osob placze i rozpacza tylko dlatego, bo nie uzyskala minumum punktow z testu (jakby bylo sie czym przejmowac). a pozniej rozmowa z komisja... :))) to juz jest najfajniejsze z wszytskiego :)) (trzeba przygotowac sie z kilku lektur - chyba 5). wiec wchodze i mowie, ze nie przeczytalem zadnej lektury powojennej (w sumie nie sklamalem, bo nie przeczytalem nic, ale chcialem to nieco zalagodzic). a oni na to, ze nie szkodzi! (i tu nasuwa sie pytanie: po co w takim razie czytac lektury na olimpiade? dla wlasnej satysfakcji? ;) ) i po co to komu? zeby 6 dostac w szkole? :) juz lepiej sobie zrobic papiery typu cae, fce, itd... mowie NIE olipmiadzie :)) Tak wiec nie ma sie czym przejmowac /denerwowac / ekscytowac ... olimpiada czlowiekowi do szczescia nie jest potrzebna! :))

14.12.2001
16:37
smile
[16]

kami [ malutkie maleństwo ]

The Dragon zaloze sie ze to moje pytanie z poprzedniego postu sklonilo cie do napisania tego co napisales. Ale musze cie zaskoczyc - jestem tego samego zdania co ty, sama zostalam po prostu zmuszona, ale jestem przeciwniczka takiego typu konkurencji i smiac mi sie chce z ludzi ktorzy to tak przezywaja .

14.12.2001
16:41
[17]

The Dragon [ Eternal ]

Kami - no coz... nie powiem, ze nie. Bardzo milo, ze nie jestem jedynym tak myslacym czlowiekiem ;-) Wlasnie.. szkoly dostaja jakies punkciki w rankingach, gdy uczniowie biora udzial w olimpiadach i nauczyciele zmuszaja wrecz do brania udzialu w takich dziwnych konkurencjach :-)

14.12.2001
16:45
[18]

kami [ malutkie maleństwo ]

Ha! Wiedzialam:) Ja to w ogole jestem przeciwniczka rywalizacji. Troche to jeszcze moge zrozumiec ale to co sie dzisiaj na swiecie dzieje... Ten caly rat race itp...

14.12.2001
16:51
smile
[19]

The Dragon [ Eternal ]

Ja tam lubie rywalizacje ... pod warunkiem, że wygrywam :-) Wiem, gdzie moge sobie pozwolic na "podjecie wyzwania" a, gdzie lepiej sobie o darowac. Znam wiele osob, ktore wlasnie podczas rywalizacji z innymi osiagaja maksimum swoich mozliwosci. Ja do takich osob nie naleze ;-))

14.12.2001
16:57
[20]

kami [ malutkie maleństwo ]

No jak sie wygrywa to pewnie, ale np. mnie brakuje pewnosci siebie i nawet gdy bym mogla gdzies wygrac to stosunek do rywalizacji i ten brak jakze istotnej cechy by mnie powstrzymaly

14.12.2001
16:58
[21]

kami [ malutkie maleństwo ]

No jak sie wygrywa to pewnie, ale np. mnie brakuje pewnosci siebie i nawet gdy bym mogla gdzies wygrac to stosunek do rywalizacji i ten brak jakze istotnej cechy by mnie powstrzymaly

14.12.2001
20:16
smile
[22]

The Dragon [ Eternal ]

To jak? nikt nie ma tych odpowiedzi dla Kami? ;)) mam rozumiec ze wszyscy tak jak ja dzis olali szkole? czy moze nikt z Was nie umial zrobic tych punktow?? :)))

14.12.2001
20:51
smile
[23]

Sir Skull [ Know your enemy ]

Możecie mnie wyśmiac, ale co tam.... zdobyłem całe 10 punktów, hehe. Przyznam się także że nie podchodziłem do tego jak do czegoś bardzo ważnego i potraktowałem to jak dobrą zabawę. Nic się nie uczyłem do tego bo to nie miało większego sensu. Przygotowywać się można do CAE a nie do olimpiady :) Kami --> ja nie zrobiłem tych zdań... ciekawe czy ktoś je zrobił :)

14.12.2001
21:06
[24]

The Dragon [ Eternal ]

Sir Skull - i tak trzymac! :-)

15.12.2001
12:25
[25]

kami [ malutkie maleństwo ]

Sir Skull -- > :) skad znasz tak szybko swoje wyniki? ja pewnie tez tyle gdzies zdobede punktow..jakies to dziwnie trudne bylo:) Dla mnie to tez nie bylo nic powaznego, gdyby facet z anglika dzien wczesniej o tej olimpiadzie mi nie przypomnial to bym zapomniala na nia isc... Takie bylo moje zainteresowanie nia..:)

15.12.2001
12:27
[26]

kami [ malutkie maleństwo ]

Aha, The Dragon miales chyba racje, nie odzywaja sie bo pewnie nie umieli zrobic tych punktow:)

15.12.2001
12:30
[27]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Ja z olimpiad tylko z gegry startowałem. Języki mnie zawsze nudzą. Sypiam na nich.

15.12.2001
13:57
[28]

Sir Skull [ Know your enemy ]

kami --> pytasz skąd znam wyniki ? Otóż tego samego dnia co olimpiada (piatęk) po południu miałem lekcję j. angielskiego...a że nauczyciele są pracowici to szybko poradzili sobie z pracami. Może jakieś 3-4 godziny po olimpiadzie wchodzę do sali a babka do mnie mówi, że ma już moją pracę. Zdziwiony odebrałem ją i podziękowałem. Za rok nawet nie będę się fatygował :-)

15.12.2001
15:10
smile
[29]

kami [ malutkie maleństwo ]

Sir Skull --> przynajmniej masz to z glowy, ja sie bede wstydzic dopiero w poniedzialek pewnie ;) Mnie za rok na szczescie juz nie bedzie w liceum:) (mam nadzieje)

15.12.2001
17:07
[30]

The Dragon [ Eternal ]

A ja w tym roku sam sprawdzalem swoja olimpiade z niemieckiego :) Tyle bledow popelnilem, ze myslalem, ze sie pod ziemie zapadne :( bede mial moze z 85% punktow :(

15.12.2001
19:17
[31]

Tomassus [ Legionista ]

Hehe A jednak podpowiedzi od nauczycielki były dobre:) Nasza Teacherka już na sprawdzała mam coś koło 34 punktów , heh żeby się dostać potrzeba było mieć 45 Z food procesing trzeba było wstawić chemicals W sumie u mnie wystarczyło wykuć wszystkie materiały które nam dała a ze 40 można by było uzyskać..... Tylko problem że tych materiałów było sporoooooooo

15.12.2001
19:21
[32]

Tomassus [ Legionista ]

Kami-->A te drugie nie pamiętam albo widely albo freeze, o co tam chodziło

15.12.2001
19:24
[33]

Tomassus [ Legionista ]

Hej Kami jaką maturę zdajesz?????? nową czy starą????? Ja uważam że ta nowa to totalna pomyłka ona chyba jest dla ludzi upośledzonych umysłowo....... Pytania dziwnie sformułowane......... Ja tam lecę starą, przynajmniej się dobrze przygotuję na egzaminy na studia:)

15.12.2001
22:25
[34]

kami [ malutkie maleństwo ]

Tomassus --> ja tez stara, ta nowa to przegiecie gdyby byla juz od tego roku. Pozdrawiam

16.12.2001
10:27
[35]

Tomassus [ Legionista ]

kami--> więc widze że nastrioje wszędzie panują takie same:)

16.12.2001
11:14
[36]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Ja się wyłamię, ale moim zdaniem nowa jest peostrza niż stara szczególnie z matmy.

16.12.2001
11:34
[37]

kami [ malutkie maleństwo ]

Shadowmage --> na poziomie podstawowym... A tak serio to moze mozliwe, ale cala reszta...blah

16.12.2001
11:36
[38]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

kami-->Czyżby matfiz? Moja siostr ateż jest przerażona, co prawda ona zdaje za dwa lata. Jak dobrze pójdzie :-))))

16.12.2001
11:41
[39]

Tomassus [ Legionista ]

Shadowmage --> przyznam ci rację lecz spójrz z innej strony. Na starej maturze możesz się skupić na przedmiotach które będą ci potrzebne na studiach. Ja naprzykład biorę matme na pisemny i ustny i z języków angielski + ofkoz polski pisemny i ustny. to jest pięć egzaminów. A załóż że na nowej ktoś idzie na medycyne to wtedy będzie miał już 6 podstawowych niepotrzebnych mu!!!!!!! Matma, Polski, Język x2 i do tego biologia + chemia!! A na starej może sobie ustawić np. PISEMNE: Polski Bilogia USTNE: Poslki Angielski Chemia I wtedy ma zamiast 6 niepotrzebnych egzaminów będzie miał tylko 3 niepotrzebne!! I która jest według ciebie prostsza!? Wiem że to jest zagmatwane ale chyba nie ma prostszego sposobu żeby to opisać

16.12.2001
11:46
[40]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Tomassus--> Dokładnie wiem o co ci chodzi. Ja w zeszłym roku miałem matma-polski oraz ustnie gegra-anglik-polski. Zdawałem na sgh wię potrzebowałem tylko drugiego języka. Chodziło mi tylko o stopień trudności matury bez względu na poźniejsze plany. Teraz tylko współczuję humanowi z matmą obowiązkową..

16.12.2001
11:50
[41]

Tomassus [ Legionista ]

Jak zaczęliśmy rozmawiać na temat matury to zapraszam wszystkich na nowy wątek https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=165124

16.12.2001
11:51
[42]

Tomassus [ Legionista ]

Znaczy na ten:)

16.12.2001
11:52
smile
[43]

kami [ malutkie maleństwo ]

Shadowmage --> nie matfiz, ogólny. A ja mam najlepiej bo pisemnie: matma, polski A ustnie: matma , polski, z anglika jestem zwolniona bo mam FCE. Wiec jesli zdam pisemnie na 5 to konczy sie w tym momencie moja matura. Fajnie nie?

16.12.2001
11:55
[44]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

kami--> A ja zdawałem komplet. Po pierwsze nie miałem szansy(zawsze gdzie jakas trója wskoczyła) A po drugie i tak nie dostałem piątek. Może dlatego, że o wszystkich matur łącznie uczyłem się pół godziny?

16.12.2001
12:03
[45]

The Dragon [ Eternal ]

ja tam nie mam szans na zwolnienie z ustnych :)

16.12.2001
12:53
[46]

kami [ malutkie maleństwo ]

Wiecie, ja tak sobie tylko marze, bo np z polskiego to musialby sie zdarzyc cud zebym 5 dostala...

16.12.2001
16:20
[47]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

kami-->Jak nauczyvciele cię lubią to ci się uda. Przynajmniej u mnie w szkoletak było.

16.12.2001
18:56
[48]

kami [ malutkie maleństwo ]

Shadowmage --> z matmy mnie lubi, a wlasnie z polskiego chyba nie bardzo, choc naprawde nie wiem za co. Ja jestem przeciez taka slodka i niewinna:)

16.12.2001
19:07
[49]

The Dragon [ Eternal ]

Kami - poprostu nie daj nauczycielowi powodu dla ktorego mialby postawic cos gorszego od 5 :)

16.12.2001
19:13
smile
[50]

kami [ malutkie maleństwo ]

The Dragon --> łatwo powiedziec... Ale spoko, jeszcze nie panikuje.

16.12.2001
19:19
[51]

The Dragon [ Eternal ]

"jeszcze" :)))

16.12.2001
19:24
[52]

kami [ malutkie maleństwo ]

No jeszcze, potem bedzie gorzej na pewno...Ale po co sie martwic na zapas, ja tam jestem dobrej mysli:)) i zycze tego kazdemu przyszlemu maturzyscie. Glowa do gory!

16.12.2001
19:30
[53]

The Dragon [ Eternal ]

I pamietajcie: matura nie jest taka wazna.... co wam po maturze jak sie nie dostaniecie na studia? ;))

17.12.2001
18:38
[54]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

The Dragon-->Jesli sięnie dostaniesz na studia, to stoi przed tobą zawrotna kariera w woju. Przynajmniej dla męskiej połowy. ;-)))) kami-->Z polaka pisz test. jest banalny.

17.12.2001
19:14
[55]

kami [ malutkie maleństwo ]

Shadowmage --> nie wiem czy to tak we wszytskich wojewodztwach jest (ten test)...

17.12.2001
19:18
[56]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

W Warszawie jest. Polega na przeczytaniu tekstu, odpowiedzenia na pytania go dotyczące i krótkie wypracowanie(4 strony) nawiązujące. Na podstawie trzech ksiązek. Użyłem Tolkiena, Sapkowskiego i Bożego Igrzyska Daviesa.

20.12.2001
22:21
[57]

kami [ malutkie maleństwo ]

Watek juz zapomniany, ale dla formalnosci powiem wam ile punktow mialam : haha, az 26:)

20.12.2001
22:22
[58]

kami [ malutkie maleństwo ]

na 60 te 26. Ode mnie ze szkoly nikt nie przeszedl ( a taka dobra szkola...:) , byl nawet koles co mial 1 punkt. fajna ta olimpiada, nie ma co....

20.12.2001
22:26
smile
[59]

wysiu [ ]

Shadow, Dragon --> Nie matura lecz cheć szczera zrobi z ciebie oficera:))) Ludzie, wy sie stresujecie jakąś maturą????:))) Po pol roku na studiach bedziecie mieli wrzody jak pilki do kosza!;)))) Pamietajcie, ze kazdy egzamin jest po to, zeby go zdac - ani mniej, ani wiecej:)

20.12.2001
22:28
[60]

kami [ malutkie maleństwo ]

wysiu --> a kto tu sie czyms stresuje? ja przynajmniej mowilam o olimpiadzie...

21.12.2001
13:50
[61]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

ja sie maturą nie stresuje, bo już zdałem.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.