GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Wirus. trojan? W kazdym razie cos nie tak. Prosze o pomoc.

21.08.2003
11:16
[1]

.Jacek 99. [ Senator ]

Wirus. trojan? W kazdym razie cos nie tak. Prosze o pomoc.

Od wczoraj zaobserwowalem dziwne zjawisko. Wszystko co laduje sie z windowsem do pamieci zajmuje kilka razy wiecej pamieci niz zwykle. Zazwyczaj windows zajmowal niecale 100 MB pamieci, teraz przekracza grubo 200 mb. Zbadalem system Adwarem6 (codzienne skany), dzis nic nie wykryl. Sprawdzilem caly komputer Norton antywirem 2003 z najnowszymi definicjami. Zero infekcji. Co to moze byc? Dlaczego wszystko zajmuje znacznie wiecej pamieci(od razu po odpaleniu kompa tak jest). Przez to mam nawet 2-3 krotny spadek plynnosci w grach.

Prosze o rade.

21.08.2003
12:07
[2]

tomirek [ ]

1. Powylaczaj co sie da w autostarcie (Start/uruchom/msconfig, chyba ze masz win 2000 to musisz zassac jakis program bo w nim nie dali msconfiga)
2. Powylaczaj niepotrzebne uslugi
3. Jak masz XP polecam linka:

21.08.2003
12:21
[3]

Hadriel [ Screener's ]

jacek skad masz ta strone z ultimą on line do sciagniecia prosze powiedz :((

21.08.2003
12:24
[4]

...Soul Surfer... [ Legend ]

btw... Norton nie wykrywa wszytkich Trojanow polecam z mojej strony program ktory nazywa sie TDS-3 wpisz to w google a znajdziesz jego strone domowa...

Pozatym nie instalowales nic od wczoraj ?? Lub nie miales uruchomionego jakiegos mega programu ?

21.08.2003
12:32
[5]

tomirek [ ]

jeszcze jedna rada. Zainstaluj i poporzadkuj kompa programami:

1. Spy Sweeper
2. jv16 Power tools


Oba do znalezienia na googlach

21.08.2003
17:03
[6]

.Jacek 99. [ Senator ]

Dziekuje za rady

tomirek - mam 2000, co to jest jakis program? Sciagne te dwa programy co poleciles.
...Soul Surfer... - Poszukam, to jest cala nazwa, czy skrot od nazwy?

21.08.2003
17:05
[7]

.Jacek 99. [ Senator ]

A co do instalowania. Wczoraj instalowalem tylko gre THPS4. Po kilku godzinach zauwazylem ze licznik ftp wskazuje 2-3 razy mniej klatek. Sprawdzilem ile pamieci mam zajete i zobazcylem ze wszystko zajmuje za wiele. Zeby to tony spowodowal nie sadze, jakas inna przyczyna byc musi.

21.08.2003
18:08
[8]

.Jacek 99. [ Senator ]

Sprawdzilem narazie Spy Sweeper. Kolejne takze za moment sprawdze. Oto wyniki przegladu tym progiem:

21.08.2003
18:09
[9]

.Jacek 99. [ Senator ]

Troche mnie zszokowalo ze Adware tego nie wykryl.

Zajeta pamiec teraz wynosi 150 mb, to mniej ale nadal wiecej niz zwykle, wiec biore sie za kolejne proponowane programy.

21.08.2003
18:21
[10]

.Jacek 99. [ Senator ]

Mam pytanie, skad mam wiedziec, co moge usunac? Bo nie wiem co z tego moge, a co zaszkodziloby.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.