GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Zielony SMok - cz.2

15.08.2003
22:47
[1]

Moby7777 [ Konsul ]

Zielony SMok - cz.2

Link do poprzedniej czesci:

15.08.2003
22:49
[2]

Moby7777 [ Konsul ]

Poprawka...

15.08.2003
22:49
[3]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

link do gry:

15.08.2003
22:57
[4]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

a czy dragon court jest lepszy od tego ?? i czy ktos z golasow gra w dc ?? bo byl watek ale chyba upadl :(

15.08.2003
23:09
[5]

XaRaF [ Pretorianin ]

Soldamn -> w zeszłym roku w DC grywałem trochę... a czy lepszy... trudno powiedzieć... z kolejnym lv masz coraz więcej ruchów do wykonania... są klany, był kiedyś jeden polski Pretorians, ale nie wiem co się z nim teraz dzieje... nie wiem jakie wprowadzili teraz zmiany... zresztą kwestia gustu... tamto z czasem mi się znudziło i jakoś nie widzę ochoty do powrotu... podjerzewam, że z GD będzie podobnie... ale to już chyba ja taki jestem :)

niecały kwadrans (czasu GD) i nowy dzionek :)

pozdrawiam

15.08.2003
23:13
[6]

Moby7777 [ Konsul ]

O co chodzi z tymi favores na cmentarzu?? :o

15.08.2003
23:21
smile
[7]

Tbi [ Pretorianin ]

w tej grze podoba mi sie to ze bezproblemowo mozna mordowac innych graczy, jutro tylko tym sie zajme, zabilem juzz 33 i dostalem razem ok 300 sztuk zlodza (jeden mial z 240!)

15.08.2003
23:41
[8]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

u mnie tez jeden mial 200 kilka ale wiekszasc jade tylko dla xp

16.08.2003
00:07
[9]

Yanek [ Paprykarz ]

kiedys swego czasu pogrywalem w DC ale szybko mi sie znudzil..tera gram w GD i narazie jeszcze mnie nie znudzil..zobaczymy za jakis czas.

16.08.2003
00:20
smile
[10]

Midgard01 [ Made in China ]

To co powiecie w końcu, aby założyć gildię GOLa w zielonym smoku?
To może być fajna sprawa!;)

16.08.2003
10:13
[11]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

moze byc!!

16.08.2003
11:00
[12]

Moby7777 [ Konsul ]

Co do gildii... a czy jest sens? Na razie w sumie prawie tylko GOLowcy graja... ;)

Poza tym znowu sie pytam do czego sa te favores na cmentarzu? I ile trzeba zebrac zeby zaimponowac tamtemu pseudo-lekarzowi?

16.08.2003
11:28
[13]

XaRaF [ Pretorianin ]

Moby7777 -> 100 favor ale jeżeli nie uda się to Tobie w jeden dzień i tak na następny będziesz wskrzeszony... ja zebrałem 80 i i tak teraz nowy dzionek i jestem wśród żywych

pozdrawiam

16.08.2003
11:29
smile
[14]

Midgard01 [ Made in China ]

Jak uzbierasz ich 100, to on może cię przywrucić do życia, albo jest jeszcze jakaśdruga opcja, ale jeszcze jej nie próbowałem

16.08.2003
11:44
[15]

kyu [ Legionista ]

witam jeszcze raz wszystkich
chcialem przypomniec ze od wczoraj dziala forum gry zielonego smoka ktore znajduje sie na grze przy logowaniu
jest to orginalne forum administratora wiec jak chcecie sie dowiedziec wszystkiego na bierzaco to podaje linka ..

wszystkie wiadomosci na temat kiedy wyjdzie polska nakladka na gre i wszystkie wprowadzane zmiany beda tam publikowane wiec jak chcecie to mozecie tam zagladac i zadawac pytania

powodzenia

16.08.2003
13:53
[16]

kyu [ Legionista ]

wkrotce polska wersia gry:)

16.08.2003
13:56
[17]

Mazzop [ spamer ]

natępne tury dostanę koło 17:15 czy coś poplątałem?

16.08.2003
14:26
[18]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

mniej wiecej mam 2 pytania:

- w jakim języku zrobiona jest ta gra ??(programistycznym)
- zna ktos takie podobne gry do tego i dragon courta???? probowalem grac jeszcze w battles of tenadia i everwars ale kompletniue nie umiem w to grac - czy to jest tylko pvp i jak sie w to gra a moze znacie jeszcze jakies takie gierki ??

16.08.2003
15:04
[19]

XaRaF [ Pretorianin ]

Mazzop -> tak... 17.15/23.15/5.15/11.15... co 6h... przynajmniej na razie jest tak ustawione

Soldamn ->

odp.1) php/mysql - przynajmniej tak jest napisane: https://sourceforge.net/projects/lotgd
odp.2) battles of tenadia - sam na razie wszystko poznaje... póki co gram drugi dzień, ale chyba masz rację, że tylko pvp, co prawda można wybrać dla bohatera co ma robić w "wolnym" czasie np. pracować w kopalni lub wypełnić quest ale coś mi się zdaje, że głównym celem jest walka na arenach... jeszcze kilka dni i może będę wiedział o co w tym chodzi :)

pozdrawiam

16.08.2003
15:27
[20]

Mazzop [ spamer ]

w tenadii z tego co wiem to sa jeszcze dungeony gdzie sie walczy z pottworami ale zeby tam dojsc to trzeba kilkanascie dni pograc jak nie dluzej

16.08.2003
15:32
[21]

mORfeOoSH [ NULL ]

serwer padl? :(

16.08.2003
15:35
[22]

Drag [ Pretorianin ]

Zdaje się, że padł. Ale wkrotce powinien dzialac. Ja niestety nie mam na to wplywu.

16.08.2003
15:37
smile
[23]

Drag [ Pretorianin ]

Już działa!

16.08.2003
19:35
[24]

XaRaF [ Pretorianin ]

uwaga zmiana... nie wiem czy nastale, ale game duration 4h

pozdrawiam

16.08.2003
20:00
[25]

Drag [ Pretorianin ]

Na stałe.. czyli aż się nie zmieni ;)

16.08.2003
20:42
[26]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

mozecie teraz podac daty koncow i poczatkow dni??

aha ja z xarafem wymiatamy :) 6 lvl

16.08.2003
21:34
[27]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

padl

16.08.2003
21:37
[28]

Drag [ Pretorianin ]

Żyje :)

16.08.2003
22:05
[29]

XaRaF [ Pretorianin ]

Soldamn

jednak mnie dogoniłeś, a już się obawiałem... to the next level 900xp :( (czyli 2 dni)
jak chcesz się paru rzeczy dowiedzieć m.in. kolejne godziny zmiany dnia to zamiast logować się kliknij w menu z lewej About LoGD -> Game Setup Info i na dole strony masz zegar + info;
a dla leniwych: 23.20/3.20/7.20/11.20/15.20/19.20

Drag

ja rozumiem, że trzeba jakoś przyciągnąc nowych graczy, niektórzy chcieliby poklikać częściej... jednak IMO lepiej było co 6h... ja nie dam rady wstać przed 7.20 :) a tak późno się nie kłade i będę jeden dzionek w plecy :(
btw> da rade wstawić polskie literki?? głównie chodzi mi o maile

pozdrawiam

16.08.2003
22:07
[30]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

czyli bede 2 dni dziennie oddawal:(

16.08.2003
22:09
[31]

XaRaF [ Pretorianin ]

Soldamn -> tak cienko z czasem?? jak dobrze pójdzie to właśnie na ten między 3.20 - 7.20 się nie będę łapał... zresztą nie wymiękaj... dasz tak łatwo mi podskoczyć te kilka leveli?? :)

pozdrawiam

16.08.2003
22:12
[32]

Drag [ Pretorianin ]

Godzinki jeszcze się 'wyreguluje', tak więc nie martwcie się ;) Oczywiście jestem otwarty na propozycje :)

16.08.2003
22:36
[33]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

tez racja 7.20-3.20 chyba tylko nie zalapie dzis pominalem jedno i jestem z tylu z xp :( ale ja bym byl mimo wszystko za powrotem do starego:)

16.08.2003
22:42
smile
[34]

Midgard01 [ Made in China ]

Moim zdanie, bardzo dobrze że jest częściej, bo ja i tak się załapię:)
Czyli tylko wysworuję się do przodu w poruwnaniu do innych! YEACH!:)

16.08.2003
22:43
[35]

XaRaF [ Pretorianin ]

Drap -> co z polskimi literkami... nawet nie dałeś znać, że już wersja polska jest dostępna tylk właśnie sporo krzaczków jest ... no chyba, że to u mnie IE coś kaszani

Soldamn -> ja też jestem za powrotem do starego systemu czasu... bo tak po prawdzie, to ciężko obecne 4h ustawienie tak wkleić by to jakoś sensownie wyglądało z dostępem użytkowników... no ale niech wypowiedzą się inni

pozdrawiam

16.08.2003
22:48
[36]

XaRaF [ Pretorianin ]

Drap -> zwracam honor... polska wersja jeszcze niekompletna.. trza było sprawdzić i nie gorączkować się ... to chyba przez tą późną pore...

pozdrawiam

16.08.2003
22:49
[37]

XaRaF [ Pretorianin ]

shit!!
errata: Drap -> Drag
wybacz stary, na mnie chyba już pora

16.08.2003
22:55
[38]

Youmak [ Konsul ]

heh też mi się te nocne godzinki nie podobają. Moje zdanie jest takie, że tak ja było tzn. co 6h było ok.

16.08.2003
23:16
[39]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

skad ty wytrzasnales wersje pl ?? moze mozemy sie przydac przy tlumaczeniu ??

16.08.2003
23:29
[40]

XaRaF [ Pretorianin ]

Soldamn -> po zalogowaniu menu po lewej Preferences (ehh.. ludzie, zainteresujcie się trochę grą a nie tylko forest i kill)

kolejny dzionek za mną, to the next level 229xp... i coraz lepiej idzie mi z Villian :)
dobranoc wszystkim, udanego klikania
jestem ciekaw czy wstanę przed 7.20 :)

pozdrawiam

16.08.2003
23:40
[41]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

heh villain sie nie bawie, a nazekam na brak gemow, bo niebardzo te zagadki trawie :( a do lvl mam 800 kilka(bo 1 dzien przegapilem):(

16.08.2003
23:56
smile
[42]

Sinic [ ]

A ja sie niezle zalatwilem. Zostawilem gre na chwile i sie zakonczyla sesja. Po ponownym zalogowaniu stwierdzilem, ze ponioslem smierc na polach. A mialem zamiar grac bez zgonow.;)

16.08.2003
23:57
[43]

Youmak [ Konsul ]

Heh a nie dałoby zrobić czegoś takiego, aby niewykorzystane tury przechodziły na następne dni? Chodzi mi o to aby sie np tury kumulowały z (4 dni tych z gry) całej doby.

17.08.2003
00:02
smile
[44]

Midgard01 [ Made in China ]

Jakby wszystkie przechodziły, to nie było by tej motywacji do grania, ale jakby przechodziła np. połowa, to było by fajnie!

17.08.2003
01:01
[45]

kyu [ Legionista ]

przepraszam za obraze ale macie mrowcze problemy a zwlaszcza dotyczace czasu nowych tur
po pierwsze drag nie dogodzi wszystkim po 2 nic wam to nie da
po 3 sprawa jest bardzo prosta

1 dzien zaczynamy np: od 17 h 30 musimy go wykozystac do 23 h 30
potem jezeli wykozystamy tury o 23 h 30 to nastepne musimy wykozystac do powtarzam do 11 h 30 a nie o 5h30
i tu juz sprawa jest prosta (teraz jest dzien o 20 nie o 30 ale mniejsza o to, nie o to tu chodzi)
wiec gdzie problem ? do 11 h 30 chyba wszyscy wstana ? :)

17.08.2003
14:12
[46]

Sinic [ ]

Jak wyglada sprawa z polska wersja? I niech mi nikt nie mowi, ze ona istnieje. Ta istniejaca tlumaczy tylko najmniej istotne sprawy. Po prostu hasla znane wszystkim, nie znajacym angielskiego rowniez. Ponadto jest tak niestabilna, ze czym predzej z niej ucieklem. A moja znajomosc angielskiego jest niestety nikla. I w ten sposob trace spora czesc zabawy.

17.08.2003
14:29
[47]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

prawda jest to, ze ang jest duzo lepsza od tlum aczonej, i nie bede gral po polsku nawet jak dobrze przetlumacza :)

17.08.2003
16:23
[48]

Sinic [ ]

Prawda jest taka, ze bez dobrej znajomosci jezyka angielskiego traci sie bez polskiej wersji wiekszosc przyjemnosci z grania. ;)

Dzien pecha. Po flircie stracilem HP i poszedlem do lasu przegrywajac 1 walke. Na cmentarzu pomylkowo zamiast mausoleum nacisnalem walke i trafilem z kawalkiem duszy tylko do niej. I zgon. Zabralo mi to wszystkie pkt walki i koniec dnia. Moglo mi zabrac wszystkie favour. Jeszcze bym ta setke zdolal zebrac. Ale dlaczego nei moge dalej walczyc? I tak caly dzien zmarnowany i jeszcze 10% exp po tamtej walce poszedl sie walic.
I znow sie czegos dowiedzialem. Nieudany flirt z Violet zabiera HP. Moze gdzies to w instrukcji jest, ale polskiej nie ma....

17.08.2003
16:57
[49]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

czy ci ludzie nie maja pomyslow na przeciwnikow?? przytocze 3 nazwy wrogow:
- Lindsey, Daughter of Erin the Ninja Squirrel
- Bettie, Amazing Kung-Fu Butterfly
- Football fan

17.08.2003
23:43
[50]

Drag [ Pretorianin ]

Nowe przygody w lesie!
Zapraszam do gry :)

17.08.2003
23:48
smile
[51]

Midgard01 [ Made in China ]

Soldamn ---> Zapomniałeś wymienić jeszcze "Macintosh Computer which lunges at you with Amazingly Bright Colors"!:)
Tylko że mi się to bardzo podoba:)

Drag ---> I oczywiście nie ma szans, abyś wyjawił co to za nowe przygody?:)

17.08.2003
23:51
[52]

Drag [ Pretorianin ]

Midgard01 -> w MoTD jest wszystko to co moglem ujawnic ;)

17.08.2003
23:54
[53]

mORfeOoSH [ NULL ]

Midgard01 ==> tak, Macintosh jest the best:D
sa jeszcze inne:
-The Government which lunges at you with Taxes
-jakies tam dziecko, which lunges at you with Courios Questions
itp itd, nazwy sa czadowe

18.08.2003
10:56
[54]

Davidian [ Konsul ]

Witam !

Za 20 minutek nowe questy :).

Macie jakies link do polish verszyn ?? Z checia bym sobie zobaczyl jak wyglada

Davidian

18.08.2003
11:18
[55]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

preferences----->wybor jezyka----->pl

18.08.2003
11:35
[56]

Davidian [ Konsul ]

Dzieki rzeczywiscie aktualnie do bani :) jest tlumacznie

Pozdrawiam
Davidian

18.08.2003
18:08
[57]

Sanchin [ Konsul ]

Mnie 6 dni na dobę odpowiada, tylko przydałaby się kumulacja bo raczej po nocach nie siedzę, a i nie długo rok szkolny się zacznie :-(

18.08.2003
19:21
[58]

Drag [ Pretorianin ]

Sanchin -> Kumulacja będzie.. wkrótce.. a nawet jeszcze szybciej ;)

20.08.2003
07:21
smile
[59]

Tbi [ Pretorianin ]

wiecie jak tu trafilem???
gralem sobie w Zielonego Smoka i gdy chcialem sie z kims bic w Slumming wtedy trafilem na zdarzenie specjalne- jakis dziwny znak i banner do tej czescie watku!!!
LOL
pozdro dla tworcow Zielonego Smoka

20.08.2003
11:13
smile
[60]

Davidian [ Konsul ]

Witam !

Mam pytanko
W stajniach sa trzy konie do kupienia
Pony za 6 gemów
Gelding za 10 gemów
Stallion za 16 gemów

Jakie daja bonusy ?? Sam kupilem Geldinga :)

Pozdrawiam
Davidian

20.08.2003
19:39
[61]

Drag [ Pretorianin ]

Davidian -> to juz standardowe pytanie - 'Czym sie rozna konie?' ;))
Padla odpowiedz na wioskowym czacie w grze :)

21.08.2003
09:05
[62]

Fritz Haber [ Centurion ]

Tbi--->> Rzeczywiscie, ja tez idąc przez las znalazłem dziwny znak i oto jestem :)))
To sie powinno nazywac spotkanie z obca cywilizacją.

21.08.2003
15:47
[63]

Tomas87 [ Pretorianin ]

A czy ktos z was gra na innych serwerach? Bo ja zacząłem na https://lotgd.net/ jest to najnowsza wersja gry, między innymi z wyborem rasy.

21.08.2003
22:13
[64]

Drag [ Pretorianin ]

Tomas87 -> na fg.risp.pl tez sa rasy z tym ze dostepne dopiero po kilkukrotnym zabiciu smoka

22.08.2003
12:32
[65]

Nemeda [ Konsul ]

fajny ten zielony smok :)

podoba mi sie :)

22.08.2003
14:36
smile
[66]

Tomas87 [ Pretorianin ]

Dzięki Drag (nie mozna było takich informacji umieszczać w faq).

22.08.2003
16:10
smile
[67]

zarowka [ ]

siema drag to ja kropeek z bnt kiedy bedzie polska wersja ?

30.08.2003
23:45
[68]

Yanek [ Paprykarz ]

trudny jest ten zielony dragon do ubicia??

31.08.2003
21:02
[69]

Yanek [ Paprykarz ]

serv padl czy to tylko u mnie net sie sypie?

01.09.2003
07:29
[70]

draco666 [ Konsul ]

wlasnie znalazlem dziwny znak w lesie :))))

01.09.2003
20:18
[71]

Orrin [ Najemnik ]

czy ktos moglby mi naposac krotki (badz dlugi jak kto woli) poradnik dla calkiem nowego gracza ?
troche sie w tym nie orientuje

01.09.2003
20:20
[72]

Orrin [ Najemnik ]

no i czy mozna tam gdzie przelaczyc by bylo PL ?
bo widze duuzo polakow tam gra

01.09.2003
20:24
[73]

J0lo [ Legendarny Culé ]

gram w to stosunkowo od niedawna ale juz sie polapalem o co biega :)

xsywka JolotheDark :P

poki co 8 level i jakos ten 9 moglem miec ale kurcze zapomnialem sie i poszlem na mistrza z 22 zycia co nie zmienia faktu ze jak schodzilem to on mial kilkanascie :P teraz musze bic znow expy :/

ktos moglby mi podruzcic nieco zlota zebym mogl sobie kupic nowa zbroje? :P

01.09.2003
23:09
smile
[74]

Yanek [ Paprykarz ]

hmmm serv sie sypnal czy ja mam tylko chwilowe problemy techniczne ?

02.09.2003
09:03
[75]

Orrin [ Najemnik ]

to da sie spolszczyc czy aaaa ?

02.09.2003
21:44
[76]

Yanek [ Paprykarz ]

Orrin---> spolszczyc sie da i trwaja zaciekle pzygotowania abysmy wszyscy mogli korzystac z GD po polsku. Kiedys byla mozliwosc wlaczenia polskiej wersji ale jednak byla ona niekompletna i "krzaczasta";) Narazie wiec pozostaje nam tylko grac w w wersje ENG i czekac az tlumaczenia dobiegna konca...

03.09.2003
19:29
[77]

J0lo [ Legendarny Culé ]

taki maly up...

awansowalem na 9 lev i od razu burza porazek :P
brakuej mi ze 4 tysiaki do 10 lev ale juz nie bede popelnial takich bledow jak teraz popelniam..

03.09.2003
22:01
smile
[78]

Yanek [ Paprykarz ]

jaka wolicie mozliwosc wygrania kasy w Karczmie Czarnego Konia? (ja osobiscie wole zgadywac cyfry) :)

09.09.2003
21:54
[79]

Yanek [ Paprykarz ]

czy ktos oprocz mnie tu jeszcze zaglada??

10.09.2003
06:17
[80]

Bharydianin [ Junior ]

o co w tej grze chodzi ?

17.09.2003
21:36
smile
[81]

Yanek [ Paprykarz ]

Bharydianin---> chodzi o to zeby dostukac postac do 15 lv wtedy zabic smoka...w mieczy czasie zabijac stwory w lesie zbierac kase klejnoty po to zeby kupic sobie lepsze bronie, konia... jest takze mozliwosc atakowania innych graczy..wsumie gra sie fajnie..:))

18.09.2003
00:39
smile
[82]

Moshimo [ Centurion ]

Czy czesto nastepuje down serwera z gra? Strona cos mi sie nie chce uruchomic...

18.09.2003
17:47
[83]

Yanek [ Paprykarz ]

Moshimo---> czasem sie tak zdaza ale generalnie server dziala dobrze..

18.09.2003
23:50
[84]

Kurh Annus [ Junior ]

trafilem w lesie, ale nie wiem zbytnio po co hehe

20.09.2003
11:42
smile
[85]

Kurh Annus [ Junior ]

I znowu treafilem tutaj, hehe, wedrujac przez las. Miale jedna dziwna przygode i nie zgadlem. Otoz znalazlem trupa z listem blagajacym o pomoc. Pisala go jakas dziewucha, ktora wiezil stary wuj. Szukac moglem w pieczarze wywerny, twierdzy jakiegos hooka i podziemiach draco. Wybralem twierdze i dupa...

20.09.2003
12:14
[86]

J0lo [ Legendarny Culé ]

no ja kurcze mam nosa do walk z graczami. pierwsze wygrywam niemal zawsze. drugie... to juz inna historia :)

25.09.2003
09:37
[87]

Nemeda [ Konsul ]

czy ktos wie co sie dzieje z serwerem ?
od wczoraj nie mozna sie do niego dostac ?

25.09.2003
13:08
[88]

Grul [ Konsul ]

Jak inaczej niż poprzez walke zarabiac kase i gemy? Czy ktos ma zbedne gemy w sakwie? Chetnie bym sobie sprawil jakiegos konika, a gemow malutko...

25.09.2003
13:54
[89]

Nemeda [ Konsul ]

czyzbym tylko ja mial problem z dostaniem sie na serwer ?
moze mi ktos odpowiedziec ?

25.09.2003
18:33
[90]

Grul [ Konsul ]

Nemeda --> Serwer leży od wczoraj i nikt nie zapowiada kiedy wstanie :(
Może testują polską wersję tej gry?

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.