GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Baldur's Gate I - część 87

15.08.2003
19:20
[1]

verdrin [ Chor��y ]

Baldur's Gate I - część 87

Twoja Historia zaczyna się wśród tych rozległych sal pełnych wiedzy. Pod opieką mędrca Goriona upłynęło Ci bez mała dwadzieścia lat. Wychował Cię jak ojciec, karmiąc niezliczonymi opowieściami o bohaterach, potworach, kochankach, bitwach i tragediach. Jednej wszakże nigdy Ci nie opowiedział: historii dotyczącej twojego pochodzenia i dziedzictwa. Wiadomo Ci jedynie, że jesteś sierotą o nieznanej przeszłości...

...

Gawędzą i zabijają problemy :

- Aschman, lubi wino, wódkę i mroczne elfki...;))
- Attyla, wódz Hunów, dzielny przewodnik ku świetlanej przyszłości wątku
- mgr Aurelinus, strażnik moralności, znający tajniki tworzenia dodatków, jak i rzeczy z tym związanych
- Ayertienna, piękna elfia czarodziejka wabiąca mężczyzn do swej wieży, acz niezwykle pomocna i skora do dawania rad (zwłaszcza, gdy nie ma pojęcia, o czym mówi)
- BarD, rymiarz i prześmiewca - jak to bard, jest nieco nawiedzony (i dziwny) ale zawsze skory do śmiechu
- Belt, przewodniczący przyjacielskiego nam wątku o BG II, raczy mawiać; hehe i tak do mnie wtraficie!
- Bullzeye_NEO, fan wywaru z rzepy, należy do NATF - Nadętych Amatorów Tupania Fenomalnego
- Carrignarone, zawsze dobrze poinformowany, prześciga często "starych wyjadaczy"
- Dwalin, mężny krasnolud, zakochany w swoim toporze, mieszkający na dalekiej północy
- Earina, znana w świecie zabójczyni ogrów-magów. Strzeżcie się!
- Gofer, stary jak świat (zgrzybiały), widocznie po praniu mózgu, bo wiele rzeczy zapomniał,założyciel wątku o BG
- Grjgori, podobnie jak Aurelinus, znawca IE; chcesz dobrać się do gry – on ci poradzi, jak to zrobić
- Hathor, pani Zapomnianej Wyspy na mroźnej północy, biegła w manipulacji materią świata BG, autorka Xięgi
- Hayabusa, Saki vazaki zarąbali mi mazaki-ot jego dewiza, bardzo rozmowny, a najbardziej ze sobą:)
- Ines, wiecznie pomykająca, szczęśliwa, wchodząca i wychodząca
- Krees, zmagający się z nieprawościami Wybrzeża Mieczy, zwyciezca w boju o Magiczny Glejt Rycerski
- M'Rek, mozolnie wykrywający wszelkie paradoksy na Wybrzeżu Mieczy
- Mr. Kalgan rzadko wpadający, ale jak już to hucznie i z okrzykiem: Dawać dodatek!!!
- Raistlinek, pelen magii i wiedzy, bajarz prosto z dalekiego Krynnu
- Regis, to takie niewiadomo co, czasem zapyta, czasem odpowie, nikt nie wie, jakie myśli ma na głowie
- n2n, ciężkokapujący, ale łopata i powtarzanie w kółko robi swoje
- Sakhar, zgłębiający tajniki aurelinusowego dodatku, władca Otchłani
- Valencis, chodząca encyklopedia świata BG, w quizie rzuć wyzwanie i wygraj - to dopiero zdanie!
- Zawisza Czarny, dawny Yossarian, ale dla alkoholu trza się poświęcać!
- Zed Nocear, twórca map i pięknych, stylowych ikonek
- Xelloss, tajemniczy mag o ogromnej sile, ciągle się o coś pyta, ciągle dostaje odpowiedź, ale i tak je zapomina
- @@@, znany też jako Kapucyn/Nostradamus powrócił i ma się dobrze..


Wejdź na szlak przygody, czekamy na Ciebie – uważaj, ogrzy mag ostrzy sobie na Ciebie zęby, hordy gibberlingów kryją się wśród drzew, martwi wstają z grobów, a syreny zwodzą wędrowców na manowce... Piękne wojowniczki przemierzają leśne ścieżki wespół z dzielnymi swymi towarzyszami, a bardowie snują swe pieśni...


UWAGA!

Wszystkim miłośnikom sagi BG polecamy NTotSC (Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy) - polski mod Aurelinusa do BG1 + OzWM (zawiera poprawioną wersję Dark Side of the Sword Coast autorstwa Team BG). NTotSC to 13 nowych lokacji (i 2 twierdze), 8 nowych NPC do przyłączenia, trzydzieści nowych questów, nowe potwory, bronie, czary...
Najnowsza wersja NTotSC v1.53 do ściągnięcia ze strony Hathor (www.isle.px.pl). Tam również dodatkowe informacje. I solucja (wydanie I, nieco poprawione)... I mapy...

Link do moda: https://www.isle.px.pl/_private/modules/NTotSC_v.1.53.exe (jak narazie wersja beta)

Patch przyrównujący starsze wersje do 1.52 można ściągnąć tutaj: https://www.isle.px.pl/_private/modules/NTotSC_patch_To_1.52.zip



Poprzednia część:

15.08.2003
19:28
[2]

verdrin [ Chor��y ]

1. W lokacji z gospoda Pod Pomocna Dlonia nie moglem przejsc przez brame, obok ktorej stoi 2 straznikow - bylo cos w stylu niewidzialnej sciany - po wczytaniu gry pomoglo
2. W Candlekeep Fuller prosi o kupienie kolczanu beltow ktory kosztuje 36 zlota i obiecuje oddac wydana kase jednak po wykonaniu zadania dostajemy skromne 10 zlotych monet :)

15.08.2003
20:50
smile
[3]

Bogas [ Senator ]

Witam
Aurelinus- przecież to jest jeden z najlepszych i najprostszych edytorów i nie sądze aby edytor hack's and slash'a był od niego lepszy. Jeżeli uwazasz ze jeżyk skryptów daje mniej niż ten z BG 2 to widać nie poznałeś go najlepiej.
Grafika jest tak samo monotona w Dungeon Sage i nie sądze aby w 2 była lepsza tak samo jeżeli chodzi o BG1 i rózne nieoficjalne dodatki do niego i BG 2 które wykorzytstują większosci wypadków ten sam krajobraz. Z tego powodu albo wchodzimy na ten sam obszar różniączy się tylko trochę albo natrafiamy na rzeczy zrobione przez fanów które niezbyt pasują. Edytor NWN wcąż się rozwija i na necie można sciągnoć wiele przydatnych rzezcy dzięki czemu hgrafika wcale nie jest taka monotona.
Nie mówiac już o 3 ed. D&D która jest jedną z najlepszych na świecie o czym swiadczy sukces paierowej edycji i swtkach dodatków do niej oraz zmieniania innych RPG na tą mechanikę.

15.08.2003
21:28
[4]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Bogas - wybacz, ale to próżna dyskusja, każdy robi to, co lubi, a ja nie lubię ani 3D&D (ani wogóle D&D), ani pomysłu na NwN.

15.08.2003
21:36
smile
[5]

Bogas [ Senator ]

Ok. Konieć tematu ale dlaczego skoro nie lubisz D&D to grasz w gry oparte o niego oraz robisz do nich mody?

16.08.2003
14:01
[6]

Pacal [ Pretorianin ]

Witajcie wszyscy.

Co prawda to wopic o BG1, ale nie wierzę, że nikt tu nie grał w dwójkę, a że topic o tamtej grze nie był odwiedzany od 10 dni, to wolę spytać tutaj.

Mam mianowicie problem w Twierdzy Strażnika, poziom drugi. Znalazłem berło powietrza, ale nie mogę w żaden sposób otworzyć labolatoriów lodu i ognia. Jak sie tam dostać? I gdzie jest berło szlamu? Będę wdzieczny za każdą wskazówkę.

16.08.2003
15:08
[7]

Loonatick [ Centurion ]

Niedawno przeszedłem BG I i chcialbym do Was dołączyć. Wiem troszkę na temat jedynki. Teraz gram ( zacząłem ) w BG II i jest git, chociaz jedynka była troszkę mniej mroczna. (zaleta!)

16.08.2003
16:33
[8]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Aurelinus----> mam pytanie, a co ja mogę zrobić z moją pokręconą 1.51, żebym miał 1.53 lub 1.52?

16.08.2003
19:29
[9]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Bregan----> poczekaj, jutro lub po niedzieli wyślę ci pliki mailem. (wszystkie obiecane)

Bogas----> to jak z powiedzeniem o demokracji. Na szczęście D&D można olewać/łamać.

Pacal - wszystkie różdzki są na tym poziomie, lodu ma któryś golem i otwiera się te drzwi jakąś sekwencją różdżki kwasu i powietrza, ale nie pamietam, dawno grałem...

16.08.2003
19:30
[10]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Ach, Bregan, jeśli chcesz tylko 1.52, wystarczy ściągnąć patch.

16.08.2003
20:56
[11]

Pacal [ Pretorianin ]

Thx Aurelius. I kolejny problem (nie wiem, co sie dzieje, wszystko przełaziłem bez żadnej pomocy, a tu w tej twierdzy...): na poziomie czwartym powinna być lokacja illithidów i githyanki. Tymczasem nigdzie nie mogę znaleźć wejścia do tej drugiej!

16.08.2003
20:59
[12]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Pacal---> więcej cierpliwości, wejścia są w tej sali Luma, jednoz prawej, drugie (chyba) po tych schodkach...

18.08.2003
08:16
[13]

Viator [ Pretorianin ]

Mam już 18 % v 1.53 & patch do 1.52.
Pytanie?:
Aurelinus---> Czy nadgrywając v1.50 v 1.53 mogę się jedynie spodziewać błędów spowodowanych w dialogach czy też innych? Jestem w rodziale 4 v1.50 , i chciałbym kontynuować grę od tego momentu, więc czy lepiej dograć tylko do owerida v1.52 czy mogę zainstalować v1,53 ( gram złodziejem i pkt doś za pułapki byłyby wskazane).

18.08.2003
12:29
[14]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Viator - mozesz jedynie dołożyć patch do 1.52, wersja 1.53 wg mnie nie jest kompatybilna z poprzednimi Oczywisćie możesz spróbować, ale pamiętaj, by zrobić kopie plików z Folderu data, chitin-keya i Override - w zadnym wypadku nie usuwaj tych plików z posiadanej gry - nowy instalator sam poukłada wszystko, jak trzeba. Wersja 1.53 zawiera na pewno jedno małe niedopatrzenie - część pułapek daje doświadczenie, ale nie pojawia się napis "pułapka rozbrojona" i raczej na pewno nie otrzymasz doświadczenia za rozbrajanie pułapek, jezeli skorzystasz z save - chyba,że któregoś typu pułapek jeszcze nie rozbrajałeś - ale nie jestem na 100 % pewien.

18.08.2003
15:43
[15]

Viator [ Pretorianin ]

Aurelinus---> Spróbuję przywrócić pierwotną wersję BG1 - usuwam NTotSC - i instaluję v1.53. Zaczynam grę od save'a z v1.50 przed knieją Outlisko - może nie pojawią się żadne błędy.

18.08.2003
18:02
[16]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Aurelinus---> ok, ale czy przed patchowaniem 1.51 na 1.52 muszę skopiowac te pliki które mi przysyłałes, czy one są już zawarte w patchu?

18.08.2003
18:11
[17]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Powinny być te same - możesz porównać, pamiętaj, że w patchu do 1.52 jest ich więcej niż potzrzebujesz, to jest patch do poprzednich wersji również (ale wrzuć wszystko).

18.08.2003
19:12
[18]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

BREGAN---->porównaj daty plików i wsadź te nowsze.

19.08.2003
07:59
smile
[19]

Viator [ Pretorianin ]

Przywróciłem BG do wersji podstawowej ( bez moda NTotSC) i zainstalowałem v1.53. Zacząłem grę od save'a przed knieją outlisko ( rozdz. 4). Przeszedłem całą knieję i dotarłem do kopalni bez jakichkolwiek błędów - jeszcz nie uaktywnił sie NTotSC i może nic się nie pochszani mimo, że rozpocząlem grę nie od początku.

19.08.2003
08:05
[20]

M'Rek [ Konsul ]

Mam wreszcie v1.53 (prawie 5 godzin). Nie wiem tylko kiedy znajdę czas, by zacząć grać :(

19.08.2003
13:01
[21]

Carrignarone [ Konsul ]

Witam wszystkich znajomych i nieznajomych. Jakby co, to wróciłem i już jestem.
M'Rek ---> Ha! Ja też ściągnąłem już i też nie mam pojęcia, kiedy będę mógł z tego skorzystać. Ciężkie jest życie robotnego...

19.08.2003
14:12
[22]

M'Rek [ Konsul ]

Carrignarone ---> Takie jest życie :) :| :( <--- do wyboru. Ale i tak zacznę grać, choćbym miał nie spać nocami...

19.08.2003
14:26
[23]

Carrignarone [ Konsul ]

M'Rek ---> To ja, jeśli już będę miał czas na granie, to pewnie się na Icewinda jednak skuszę, bo dostałem wreszcie Heart of Winter.

19.08.2003
16:20
smile
[24]

Glavi [ Pretorianin ]

Carrignarone ---> trochę się wcinam, sorki, ale gdybym miał wybór BG wraz z "dodatkiem" (tak go nazwijmy) i funkcjonalnościami znanymi z II, to bym wybrał zdecydowanie BG+.
Ja ze względu na sentyment go BG kupiłem niedawno Icewind'a wraz z dadatkami (Winter, Luremaster), i na razie jestem sporo rozczarowany ;-((
Odpuściłem sobie specjalnie by się nie zrazić do cna i zasiądę znowu za jakies 1-2 tygodnie, ale ...

Poważnie się zestanów nad wyborem ;-))
POzdrawiam

19.08.2003
16:27
[25]

sakhar [ Animus Mundi ]

Czołem
Trochę pustawo się zrobiło na forum:)
Carrignarone ----> witamy prezesa:) Właśnie wróciłem z roboty i pierwsze co robię to siadam do kompa:)
Nie sciagnłąm jeszcze moda 1.53 - musze pojechać do mojej starej pracy i tam zassać bo przez modem to by była rzeźnia:) Zresztą boję się trochę zaczynać grę bo anuż znowu wyjdzie jakaś noiwa niekompatybilna wersja i będę zmuszopny grać od nowa:) Tak więc chcę zaczekać aż nasza ekipa TWM zakończy swoją pracę i wtedy sobie spokojnie pograc:)
Aurelinus--> a jak tam postępy w pracach nad Twoim modem?

19.08.2003
19:23
[26]

Carrignarone [ Konsul ]

Glavi ---> Nie no, ja oczywiście też wolę BG, zresztą przechodziłem i BG z modem mistrza Aurelinusa i ID (tylko jedynkę). Chodzi jednak o to, że tych dodatków w ogóle nie znam i na nie mam zamiar się skusić.

sakhar ---> Heloł. Jak tam? Jeśli masz taka pogodę, jak jest u mnie, to chyba nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś się do moda wziął. :)

19.08.2003
19:54
[27]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Dopiero teraz ściągnąłem NTotSC 1.53 i przyjrzałem się rozwiązaniu pułapek, więc dlatego dopiero teraz się wypowiadam na ten temat.

Nie chodzi mi nawet o to, że zarówno sam pomysł (doświadczenie za pułapki), jak i kluczowe rozwiązanie umożliwiające wykonanie pomysłu (wprowadzenie do skryptów pułapek bloków z warunkiem "IF Disarmed([ANYONE]) THEN") są identyczne jak w naszym modzie do TWM. Zarówno sam mod, jak i objaśnienie jego działania był dostępny na zastrzeżonym wątku na Forgotten Isle Forum już od dawna.

Mam wątpliwości co do tej części, którą się różni, czyli bonusami dla graczy. W 1.53 rozbrojenie pułapki na ziemi daje 100 a w pojemniku/szufladzie 150 punktów do rozdziału na całą drużynę. To śmiesznie mało (Viator --> nie licz za bardzo na doświadczenie z pułapek) i na dodatek zawsze jednakowo, niezależnie od trudności i stopnia niebezpieczeństwa pułapki. Na dodatek Aurelinus pominął kilka skryptów pułapek (zero doświadczenia), a rozbrojeniu pułapek w pojemnikach nie towarzyszy żaden komunikat.

Dziwię się Aurelinusowi, że sili się na oryginalność, i zamiast dojść do porozumienia w sprawie ostatecznego kształtu już sprawdzonego rozwiązania, zupełnie niespodziewanie forsuje własną niedopracowaną wersję. Czy nie ma żadnej lojalności wobec reszty grupy modowiczów TWM? Tym bardziej mnie to dziwi, że uzgodniliśmy opublikowanie tego modułu teraz niezależnie od całego dodatku TWM za najwcześniej kilka miesięcy. Nic nie stało więc na przeszkodzie, aby go umieścić w 1.53. A tak PD za pułapki niby jest, ale w zasadzie prawie go nie ma.

19.08.2003
21:13
[28]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Zed -----------:> no i bardzo dobrze, że tak jest, bo wcale nie chodziło mi o duplikowanie Twojego (jak uważasz oryginalnego) pomysłu. Ta mozliwośc jest omówiona (o ile się nie mylę to nawet jeszcze istnieje) na co najmniej kilku Forum ponad rok temu i tylko wtedy jej nie zastosowałem, ponieważ ogólnie nie należę do zwolenników doświadczenia za pułapki, a już zupełnie chorego doświadczenia za to.W BG 2 też nie ma podziału na lepsze i gorsze, więc to pozostanie teoretycznie Twoim dziełem. Błąd z komunikatem omówiony został powyżej, więc czytaj zanim się wypowiesz. Żałuję, że nie skomentowałem twojego chełpliwego postu o pułapkach, kiedy go napisałeś, ale nie miałem szans z braku łaczy, ale ci teraz mówię: oryginalny to ty nie jesteś. Sam masz zresztą podobny grzech na sumieniu, bo Twoja wersja 1.06 NTotSC wywołała takie zamieszanie, że żałuję teraz słów o zgodzie na nieautoryzowane poprawki, bo skutek nie był dobry, i jak widzisz zajmuje się tym sam zamiast pracować nad nowym modem. I wcale się nie tłumaczę.

19.08.2003
21:55
smile
[29]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Aurelinus --> Szkoda słów na kłótnie. Jesteś panem swego dodatku i możesz z nim robić co chcesz. Oburza mnie tylko, że nie zawsze pogrywasz korekt.

To ja mam prawo czuć się urażony w sprawie 1.06. Zwracasz się do mnie o pomoc, wydaje mi się, że ustaliliśmy z Tobą wszystko tu na GOL-u, co ma wejść do nowej wersji i nagle kiedy już ją ukończyłem mówisz "wynocha z 1.06, zaraz dam właściwą kompilację dodatku 1.50". A przecież ostatecznie do najnowszego NTotSC i tak weszły wszystkie rzeczy z 1.06, z wyjątkiem nieistotnych drobiazgów. Zależy Ci po prostu tylko aby mieć ostatnie zdanie?

Daleko mi do jakiejkolwiek chełpliwości, jeśli jestem tak odbierany, to zupełnie nieświadomie.Co do pułapek to z całą pewnością Ameryki nie odkryłem i Nobel mi się nie należy. Nie sięgam stażem na forum do czasów o których mówisz, ale pomysł jest prosty i z pewnością niejedna osoba na to wpadła. Problem w tym, że nikomu nie chciało się pogrzebać w kilkuset skryptach BG1 i zrealizować pomysł praktycznie, a jeżeli już, to zachował go dla siebie. Ja w każdym razie też wpadłem na niego samodzielnie i o innych nic nie wiedziałem. Poza Tobą też mi jakoś nikt nie wytknął, że piszę o rzeczach wtórnych i powszechnie znanych.

W BG2 ilość doświadczenia za pułapki zależy tylko od poziomu gracza i uważam je za pomysł do bani, zrobiony na odczepnego na żądanie fanów BG. Jeśli ten pomysł tak Ci się generalnie nie podoba, to po co zabrałeś się za jego realizację?

19.08.2003
22:50
[30]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Otóż to - ostrożnie formułuj wnioski. Każdy kto widział NI lub w zasadzie dowolny edytor do Infinity umie przeczytać komendę Disarmed(), a jak zna angielski, to wie co ona oznacza. Pomysł na wprowadzenie pułapek wział się stąd (i absolutnie nie jest nowy), że i tak wasza wersja wkrótce (?) zamaskuje moją, więc po co robić aferę? Że jest to sprawa testowa niech właśnie świadczy to, że nawet nie zamierzam szukac wszystkich pułapek wystepujących w grze (choć obawiam się, że twoja wersja obejmuje też rozbrajanie pułapek nierozbrajalnych (?), co oczywiście jest nadgorliwością). Zmiany w dodatku będą następować, bo ktoś, kto po raz setny dziennie przechodzi BG 1 może juz się znudzić i szuka sam sobie uatrakcyjnienia. NP. w wersji 2.0, która wyjdzie jako ostatnia i pewnie za najdalej miesiąc dojdzie nowy NPC, czy wtedy też mi zarzucisz/zarzucicie, ze kopiuje wasze pomysły? Co do 1.06 to naprawdę zamilcz nad tym wydaniem, bo jak juz mówiłem, bez zastanowienia cofnąłeś wersję 1.05 do 0.9 przez katastrofalny błąd z mapą (mówię o pliku wmp, który niechcący uszkodziłeś), za który pewnie mnie byście opieprzali gdy będziecie kompilowac wasz dodatek. Gdybym był pewien, że wasz dodatek będzie jednocześnie patchem do NTotSC, wogóle bym się nie zajmował wersjami powyżej 1.05, ale staram się zapobiec przyszłym alarmom i jednocześnie umożliwic wam później swobodna pracę jakiej nie dał mi TeamBG.
Natomiast twoje patchowanie (patch ogólny i 1.06) poszło w kierunku modyfikacji dodatku, a nie poprawiania błędów i stąd mój opór.

20.08.2003
01:03
smile
[31]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Aurelinus --> Ok, pax, pax.

Fakt uwzględnienia skryptów pułapek prawdopodobnie nierozbrajalnych bynajmniej nie wynika z nadgorliwości, ale dokładnie odwrotnie: z lenistwa połączonego z pragnieniem perfekcji ;-)). Nie chciałem przepuścić żadnej pułapki, ale też nie chciało mi się sprawdzać każdej, czy da się ją rozbroić. Dlatego dodałem rozszerzenie do wszystkich skryptów, które wyglądały na związane z regularnymi pułapkami. Taki dodatkowy blok w niczym nie szkodzi, co najwyżej nigdy nie zostanie uaktywniony, jeśli nie można rozbroić pułapki.

Dla wszystkich fanów czerpania liczącego się doświadczenia z rozbrajania pułapek zamieściłem przed chwilą na swojej stronie własną wersję rozwiązania "PD za pułapki". Minimod jest kompatybilny z każdą wersją BG1 z wyjątkiem NTotSC 1.53. Jeśli będzie zapotrzebowanie, dorobię też wersje do 1.53.

20.08.2003
02:18
smile
[32]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Jak pozbyc sie muzyki dodanej z patchem 1.52? Duzo bardziej wole orginalną...

20.08.2003
07:15
[33]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Luremaster --> Wersja łatki NTotSC_patch_To_1.52.zip, którą ściągnąłem ze strony Hathor, nie zawiera i nie wprowadza żadnych zmian w muzyce, zresztą wbrew temu co stoi w dołączonym opisie INSTALACJAPATCHA.TXT.

Patch do muzyki jest zintegrowany z NTotSC od wersji bodaj 1.50. Nie jest on też anonimowy, jego twórcą jest Olamagato. Na mojej stronie znajdziesz oryginalną wersję tego patcha i zawiera on też oryginalne pliki *.mus z BG1, jeśli zależy Tobie na przywróceniu stanu z oficjalnej wersji gry.

20.08.2003
08:07
[34]

Viator [ Pretorianin ]

Zed---> Nie do końca chodziło mi o pkt dośw. za pułapki, tylko o zwiększenie atrakcyności gry - i tak gram solo złodziejem, więc otrzymuję wszysko dla siebie, ale zawsze mogę wypróbować twoje rozwiązanie - dzisiaj instaluję i sprawdzam różnicę ( tylko musze doprowadzić v1.53 do v1.52). Jeżeli możesz do zamieść też na stronie dla v1.53 - częsta zmiana tych wersji jest trochę uciążliwa i nie wiem jakie to będzie miało w końcu konsekwencje.

Aurelinus---> Przeszedłem kopalnie w knieji Outlisko, jak na razie bez błędów ( mimo nie rozpoczęcia od początku v1.53), uaktywnił mi się już quest z Jet i jest OK - działa poprawnie.

20.08.2003
10:23
[35]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Wielkie dzieki Zed

20.08.2003
11:30
smile
[36]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Luremaster----> przecież patch do muzyki zawarty w NTotSC jest taki sam jak ma Zed, co wy opowiadacie?

Viator--------> oznacza to, że v.1.53 jest kompatybilna z poprzednimi wersjami, jeśli nikt nie zgłosi żadnych poważnych uwag do 1.53, na tym zakończę działalnośc z tym modem.

Jest jeszcze w planie rozrzerzenie (juz gotowe) do 1.53, które dodaje nowego NPC, ale być może znajdzie się dopiero w TWM... Muszę to uzgodnic z twórcami, ponieważ oznaczałoby to, że nowy MOD będzie kompatybilny TYLKO z wersją 1.53, co teoretycznie nic nie oznacza, bo grę i tak trzeba zacząc od nowa.

20.08.2003
11:44
[37]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Zed---> czy twój minimod do pułapek przewiduje dawanie większego doswiadczenia niz 150 PD za pułapke? Jesli tak, to przeginasz pałę - nic nie uprawnia do takiego "rozbalansowania" gry w stosunku do poziomu trudności. Nawet moje 100/150 to trochą za duzo...

20.08.2003
14:41
[38]

Carrignarone [ Konsul ]

Aurelinus ---> Przejrzyj proszę pocztę, bo Ci różnych rzeczy nawysyłałem. I jeśli możesz to odpisz czem prędzej.

20.08.2003
17:40
[39]

Carrignarone [ Konsul ]

Aurelinus ---> Jeśli masz tego Desperados, to podeślij mi screena, o który Ci chodzi, bo ja niestety takowej gierki nie posiadam.

20.08.2003
18:12
[40]

sakhar [ Animus Mundi ]

Carrignarone ---> u nas pogoda jest całkeim si, więc mod jeszcze sobie trochę poczeka na realizację.:) Jak przychodzę zroboty to jem obiad, kimam z 1 h a potem odpalam kompoa i wchodzę na siec a potem sobie giercuje:) ostatnio namietnie znowu pogrywam w Shoguna:Warlord Edition:)(niestety wersja z kaazy:)) I co, zrobiłeś te grafy o których mi wspominałes? A jak tam HoW - dalejs czeka na swoją kolej do giercowania?:)

20.08.2003
18:18
[41]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> w natloku zajec znalazlem chwilke zeby sobie dalej zagrac w BG. I oto co nastepuje :)
1. W wersji 1.50 nie dzialala mi modyfikacja umozliwiajaca gre po zabiciu Sarevoka
2. Spatchowalem do wersji 1.52 - spowodowalo to nastepujace problemy:
a) gra nie uwzgledniala modyfikacji bazowych wspolczynnikow, czyli moj wojownik mial np. udzwig taki jak na poczatku gry, niezaleznie od faktu, ze uzyl grimuaru sily i mial jeszcze przedmioty zwiekszajace ta ceche. Innych postaci oczywiscie tez to dotyczylo
b) gra dalej konczyla sie po smierci Sarevoka
c) Dynaheir zmienila imie na Siostra :/
3. Spatchowalem do wersji 1.53 i oto co nastepuje:
a) zabicie Sarevoka nie przerywalo gry
b) zaczalem gre od nowa i przylaczam Jaheire do druzyny z poziomem doswiadczenia 1, wczesniej miala chyba 4? Cos sie zmienilo w ustawieniach moda?

Zed --> moglbys dorobic moda do pulapek dla wersji 1.53? z paru przyczyn zaczalem grac na wersji 1.53 od nowa, to bym sobie zaaplikowal do od razu ;)

20.08.2003
19:12
[42]

Carrignarone [ Konsul ]

sakhar ---> Heloł. Tym razem HoW poczeka, bo wziąłem się za niezrealizowane projekty graficzne dla "takiego jednego". ;)

20.08.2003
19:15
[43]

Carrignarone [ Konsul ]

Aurelinus ---> Aż się chce pracować. :))) Dzięki.

20.08.2003
20:03
[44]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Llordus------> w wersji 1.53 masz doświadczenie za pułapki, a propozycje Zeda sa nie do przyjęcia, patrz wyżej. Patch do wersji 1.52 poprawia na pewno wszystkie błędy o których mówisz, przy czym temat Jahery to nowośc, jaki masz poziom swoich postaci przed przyłączeniem Jahy i Khalida?

20.08.2003
20:08
[45]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Llordus ----> w wersji 1.53 masz doświadczenie za pułapki, a propozycje (w aktualnej wersji) Zeda są nie do przyjęcia.

Upgrade do wersji 1.52 załatwia wszystkie powyższe problemy - na jakim poziomie masz ekipę przed przyłączeniem Jahy i Khalida?

20.08.2003
20:40
[46]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Aurelinus: chodzi oto ze w patchu na stronie Zeda, oprocz patcha jest takze zalaczony takze backup orginalnego ukladu muzyki.

20.08.2003
22:29
[47]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

..rna Aurelinus! jest błąd na mapie ( a mówią nie wywołuj wilka z lasu...), już to poprawiam. Jeśli ktoś chce (a powinien) poprawkę do mapy, prosze na mail:
[email protected]

Błąd dotyczy pierwszej lokacji questu Jetlayi.

20.08.2003
22:40
smile
[48]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Pogublilem sie z tymi waszymi systemami PD za pulapki..Czym one sie roznia???

20.08.2003
23:01
[49]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Skryptologią i ilością PD u mnie jest 100/150, a u Zeda (chyba) ok 1000... Jak mówię, ten minimod Zeda to przegięcie.

21.08.2003
00:09
[50]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> Hmm, nie wiem czy to znowu byla wina mojej instalacji czy cos, ale jak sam widzisz z mojego opisu, upgrade z 1.50 do 1.52 w zasadzie tylko pogorszyl sprawe :/ Byc moze byloby inaczej gdybym zaczal gre od nowa, ale nie sprawdzalem tego. U mnie pomoglo dopiero potraktowanie patchem do 1.53. (hmm, o ile instalacja gry, moda wersji 1.50, patcha to 1.52 i w koncu instalacja moda 1.53 daje w wyniku koncowym 1.53 :) )

W momencie przylaczenia jaheiry i khalida mam w druzynie tylko Imoen i zarowno ona jak i moja postac sa na 1 poziomie. Tak samo zreszta bylo gdy zaczynalem gre na wersji 1.50, a Jaheira byla wtedy na 4 poziomie (ja na 1).

P.S. - dzieki za poprawke! zaraz zaaplikuje :D

21.08.2003
06:29
[51]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

I TO BYŁ BŁĄD Z JAHEIRĄ - POWINNA BYĆ NA 1-SZYM JAK TY.

ZAINSTALOWANIE WERSJI 1.53 POWODUJE ,ŻE WSZYSTKIE POPRZEDNIE IDĄ w zapomnienie... masz wersję 1.53 i tyle. Reszta plików jest zbackupowana. Na szczęcie są kompatybilne...

21.08.2003
07:56
[52]

Viator [ Pretorianin ]

Llordus---> Nie wiem jak ci się udał nadgrać v1.52 v1.53 - mnie się nie udałoo - dopiero po przywróceniu do oryginału.

Aurelinus---> Llordus raczej coś popie... przy zmianie wersji, niż jest to jakis błąd - od kąd pamiętam ma on straszne problemy z BG - może za dużo kożysta z "UŁATWIEŃ" - gatekeeper itp.

21.08.2003
09:43
[53]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Viator - wersja 1.53 jak najbardziej nadpisuje wersje poprzednie, ale wykona zły backup, który nie pozwoli powrócić do oryginalnej gry, więc to co zrobił Llordus jest mozliwe. Oczywiście, z opisów Llordusa wynika, że dalej ma coś nie tak z instalką, tyle, że wersja 1.53 zastępuje wqiększośc konfliktowych plików orygionalnej gry i musi być lepiej.
Viator---> po południu prześlę ci plik aktualizujący mapę. 1.53 ma tu poważną wpadkę... (biję się w piersi)

21.08.2003
09:47
[54]

Carrignarone [ Konsul ]

Heloł.

Viator ---> Jaki przyjemniaczek. Masz takich więcej?

Aurelinus ---> To ja poproszę o tą poprawkę.

21.08.2003
09:54
[55]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

panowie (i panie też) czytajcie posty - prosiłem wszystkich chętnych o kontakt nw sprawie poprawki. Wszystkim wyslę. Błąd jest poważny ( a wynika z mojego przeoczenia, to może sie zdarzyć przy sprawdzaniu 5000 zmiennych..)

He, he wczoraj zacząłem gre postacia na 1-szym poziomie i pokładałem sie ze śmiechu, jak dostawałem lanie od Xwartów i Gibberlingów. Za to ani razu jak dotąd nie udało mi sie skroić tyłka Tarneshowi i Płomiennej Pięści od miss Viconii.

Dla zainteresowanych informuję, że dodatek do BG 2 wcale nie śpi, ale potrzebuje mnóstwo dupereli by zacząc "rysować" mapki.

21.08.2003
12:32
[56]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Przepraszam wszystkich, że nie mogę odpowiadać na pytania do mnie tak szybko jak by należało, ale przez najbliższe 1,5 miesiąca będę miał życie tak zakręcone, że nie znajdę czasu na regularne siadanie do komputera.

Luremaster, Aurelinus --> Opublikowana moja wersja moda "PD za pułapki" daje obecnie od 100 do 2000 PD za rozbrojenie, przy czym najwięcej jest tych "najtańszych" w grze, a tych za 2000 PD może 2-3 w całej grze. Nie uważam to za przegięcie, ale w TWM myślę obciąć o połowę. Ta modyfikacja jest opcjonalna, więc specjalnie lekko przesadzona, po prostu dla zwolenników takiego rozwiązania. Generalnie w BG1+TotSC pułapek jest mało (choćby w porównaniu do następnych gier z tej serii), więc PD za nie musiało by by być astronomiczne, aby zaburzyć balans gry.

Aurelinus --> Moje argumenty szczegółowo przedstawiałem już na modowym wątku na Zapomnianej Wyspie, więc możesz je sobie przypomnieć. Wtedy nie oponowałeś. Czy konkretna liczba PD to za dużo, czy za mało pozostaje kwestią gustu, a o gustach ponoć się nie dyskutuje. Dlatego raczej każdy z nas pozostanie przy swojej opinii.

Wersję moda do 1.53 postaram się zrobić w sobotę, ale niczego nie mogę obiecać na bank.

21.08.2003
12:41
[57]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Aurelinus --> A czy tej poprawki mapy nie można by zamieścić na stronie Hathor lub mojej.

Ja też chętnie reflektuję na tą poprawkę. Mogę ją zamieścić na swojej stronie? To by ułatwiło ludziom dostęp, a tobie odciążyło skrzynkę i nerwy ;-)).

21.08.2003
12:51
[58]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus ---> panowie (i panie też) czytajcie posty - prosiłem wszystkich chętnych o kontakt w sprawie poprawki Pewnie nie czytam wszystkich postów... Też proszę o poprawkę.

21.08.2003
13:39
[59]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Trudno się z tobą zgodzić Zed, moim zdaniem BG 1 jest najbardziej "pułapkowatą" grą ze wszystkich, a jak powiedziałem taki pułap PD być może jest do przyjęcia na poziomie TWM, ale na pewno nie na NTotSC, chyba, że zaraz siądę i dopalę wszystkich wrogów, a gra stanie sie nieznośna.

Oczywiście wyślę ci poprawkę i oczywiście możesz ją zamieścić na www., Hator zdaje się, że nie ma...

21.08.2003
14:09
[60]

Viator [ Pretorianin ]

Carrignarone---> Poniżej jest link.

A tak w ogóle czy nik nie odwiedza anglojęzycznych stron o FR?

21.08.2003
17:07
smile
[61]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Aurelinus --> Czy wysyłałeś do mnie tą poprawkę?

Jeszcze jej nie dostałem, ale za to taki list z uczelni:

Osrodek Sieciowo-Komputerowy uprzejmie informuje, ze w dniu dzisiejszym
zabezpieczenie antywirusowe na serwerze pocztowym zablokowalo przeslanie
1014 zawirusowanych przesylek. W zwiazku z czym poczta przez Panstwa
oczekiwana mogla do Panstwa nie dotrzec.


Zabawne, co?

21.08.2003
17:14
smile
[62]

Glavi [ Pretorianin ]

Zed ---> LOL

Odpisz im, że się pomylili, bo wysyłałeś sobie 1017. I żeby sprawdzali lepiej, bo to był test, hehe
A tak nota bene - sporo sciągasz ;-))

21.08.2003
18:24
smile
[63]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Kolejne pytanko :) Kiedy dostepny bedzie patch 1.52--->1.53 i czy wogole?

21.08.2003
18:27
[64]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> dzieki za info! :)

Viator --> sorki, ale co mozna popie... przy zmianach wersji? No chyba ze postepowanie krok po kroku ze wskazowkami instalacji modow jest popie.... czegos :D Dodam, ze nie korzystam wcale z ulatwien typu gatekeeper itd., wiec to raczej nie tego wina :/ A odnosnie nadgrania do wersji 1.53 - w zasadzie odpalilem instalera i poszlo :)
Wiec nie wiem co moglo u Ciebie byc nie tak :/

21.08.2003
21:05
[65]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Nie jest to do końca prawda, ale skoro przynajmniej nie ulegają degradacji stałe elementy modułu, to oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by wydać patch-upgrade do wersji 1.53. Ale nie zmienia to faktu, że patch do samej wersji 1.53 będzie juz osobny, czyli, że nie będzie go wcale - pojawi sie jakaś końcowa wersja.. Jak mówiłem czas pozbierać poprawki i w końcu zamknąć to patchowanie, tym bardziej, że jak się wydaje mówimy juz o pierdołach.

Poprawka sie wysyła, ale mam zapchana skrzynkę, cierpliwości.

22.08.2003
08:12
smile
[66]

Viator [ Pretorianin ]

Aurelinus---> Wczoraj sprawdziłem to przejście z Peldvate do Lasu Ostrych Kłów i nie wystąpił żaden błąd, mapę świata dopiero dziśiaj ściągnąłem ze skrzynki, chyba że to nie przy tym przejściu następuje błąd .

Llordus---> Ok. Ok, ale zawsze trzeba szukac dziury w całym, znam ludzi którzy często korzystają z różnego rodzaju ułatwień a później nażekają że im się gra wysypuje, a przecież nie na tym polega cała zabawa.

22.08.2003
08:14
[67]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus ---> Poprawka dotarła. Dziękuję!

22.08.2003
09:13
[68]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Dzięki Aurelinus, do mnie też dotarła!

Jest już do ściągnięcia na mojej www.

22.08.2003
09:20
[69]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Ha, problem z tym błędem jest dośc zabawny (jak zwykle), bo dotyczy niedawno odkrytych flag - brak tychże flag powoduje wysypkę gry, ale nie zawsze i nie u każdego. Dlaczego? Nie wiem. We wczesniejszych wersjach flagi zawsze były pomijane i chodziło (ale mapa nie dawała sie czytać w edytorze lub dawała niepoprawnie), a po poprawieniu problem już wystepuje tzn. gra domaga się bezwzględnie poprawnych flag.

22.08.2003
09:27
[70]

Viator [ Pretorianin ]

Aurelinus--->Dlatego u mnie działa wszystko poprawnie.
I tak dzięki za mapę.

22.08.2003
10:54
[71]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Otóż to. Lista poprawek stale sie zmniejsza, co w końcu doprowadzi do wydania wersji ostatecznej, a jak już mówiłem sam nie wyłapie wszystkich błędów, po to jest wersja 1.53 - maxymalnie spakowana do BIFF-ów, bo na niej jest mi łatwo lokalizować wszelkie problemy.

Zed ---> czy mógłbys popatrzeć dlaczego wilk Cuchoinenacha sie chrzani - przyglądam sie plikom od kilku dni, ale bezowocnie - choć z reguły w tych sprawach doznaję olśnienia w całkiem dziwnych oklicznościach.

22.08.2003
12:52
[72]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Aurelinus --> Mógłbyś powiedzieć na czym polega błąd z tym wilkiem. Nie grałem nigdy za długo z Cuchoinenachem, więc zauważyłem tylko, że czasami wilk się dubluje. Ale szybko go odłączyłem.

22.08.2003
16:50
[73]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Ja go wogóle nie widziałem, bo nigdy nim nie grałem, ale ponoć wogóle się nie pojawia...

22.08.2003
17:24
[74]

Carrignarone [ Konsul ]

Heloł.

Zed Nocear, Aurelinus ---> U mnie Cuchoinenach miał... dwa wilki, ale nie dam sobie ręki uciąć, że było tak cały czas. Innych błędów nie zauważyłem, a to co zauważyłem, przyznaję, traktowałem jako dużą zaletę. :) Zaznaczam jednak, że grałem chyba w pierwszą wersję NTotSC.

22.08.2003
17:41
[75]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Aurelinus----> przyslij mi jeszcze raz te poprawki do NtoSC, bo zapomniałem się wylogować, i jakis chuj co był po mnie w kafejce oproznij mi cala poczte...

22.08.2003
17:42
smile
[76]

MiniWm [ Yoshinkan ]

Siemka :) jak sie pisze poprawnie RPG Roller Playing Game tak ?

22.08.2003
22:23
[77]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Viator --> Ok ;) No problemo :)

23.08.2003
12:49
[78]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Aurelinus----> móglbys przeslac mi jeszcze raz te poprawki do ntotsc?

23.08.2003
12:53
[79]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

O kuwa sorry za spam!

23.08.2003
14:48
[80]

M'Rek [ Konsul ]

Zed Nocear, Aurelinus ---> U mnie Cuchoinenach miał najpierw 1 wilka, a potem ani jednego :(

23.08.2003
16:38
[81]

Johnn [ Ghoul ]

Sorki ze zadaje te pytania w watku dla BG1 ale w watku dla BG2 wywala mi blad ze ze nie moze wyswietlic strony podczas dodawiania posta.


Kiedy dodatek Baldur`s Gate 2: Tron Bhaala sie zaczyna? Chodzi mi o to gdzie sa nowe zadania i lokacje i kiedy sie o nich dowiadujemy i czy lepiej jest grac najpierw w zwyklego Baldur`s Gate 2 az do konca a dopiero potem w dodatek czy lepiej od razy za zainstalowanym dodatkiem? Slyszalem tez ze dodatek przedluza fabule, to zn. ze po zabiciu Irenikusa cos dalej bedzie i w jakis sposob to nastapi?

23.08.2003
16:41
[82]

Johnn [ Ghoul ]

A i jeszcze jedno, mozzecie poda wszystkie mody jakie znacie do BG1?

23.08.2003
16:57
smile
[83]

Bogas [ Senator ]

Tron nie działa na tej zasadzie co Opowiesci i zaczyna się dopiero po skonczeniu BG2. Do BG2 dochodzi twierdza straznika którą można też odwiedzić i kontynuować podróż w dodatku.Ja polecam granie najpierw w BG@.

23.08.2003
18:02
[84]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Johnn-----> masz tu linka do listy modow:

https://www.isle.px.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=71

23.08.2003
18:10
[85]

Johnn [ Ghoul ]

Bogas---> a jak dokladnie to nastepuje? Poz ostatniej walce gdzies nas teleportuje czy pokzuje sie nowa lokacja na mapie?

23.08.2003
21:19
[86]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Johnn-> po prostu kończy się BG SoA i zaczyna się ToB, prawie, jak całkiem nowa gra, tyle,że masz do dyspozycji wszystko i wszystkich co posiadałeś podczas walki z Irkiem. Chyba, że zaczynasz dalej grę (w dodatku) od nowa.

23.08.2003
21:21
[87]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Bregan -----> ściągnij patch do wersji 1.52 oraz plik worldmap.wmp ze strony Zeda.

24.08.2003
13:48
smile
[88]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

hmmm sciagnalem pelna wersje 1.53 ale niestety nie jestem w stanie jej zainstalowac...:/
Wskazuje dokladnie katalog docelowy gdzie bg jest zainstalowany ale instalator nie chce puszcic instalacji dalej tylko daje komunikat "Wskaz Glowny Katalog Baldurs Gate"..:/ Co robic?

24.08.2003
13:52
[89]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

->

24.08.2003
16:01
smile
[90]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Wróciłem... wreszcie...

Bregan --> Ty poznańska świnio! ;))) Nie klnij.... hyhy... :))

MiniWm --> RPG = Role Playing Game [jeśli jeszcze tu się pojawisz]

24.08.2003
16:10
[91]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Mam pytanie, gram w NtotSC i pownienem otrzymac zadanie o ubiciu smoka od burmistrza naskhell lub kaplana w Beregoscie, w solucji M'Reka było ze kapłan jest w gospodzie "Płonacy czarodziej" a burmistrz w gospodzie naskhell, u mnie jakos ich tam nie ma ;)

Zawisza---->sorry :)))))))) a tak w ogole to nie bylo klniecie :PPP

24.08.2003
16:25
[92]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Wyraziłem się w potocznym tego słowa znaczeniu...
Ekhm... nie bluzgaj w takim razie! :))))

24.08.2003
16:33
smile
[93]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Yes, Sir!

24.08.2003
19:02
[94]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Luremaster ---------> instalotor szuka pliku Baldur.exe, podawaj folder tak długo, aż pojawi się opcja >Dalej<, bo tylko wtedy sie uaktywni. Może masz go gdzies indziej czy co?

24.08.2003
20:35
smile
[95]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

daje i daje i nic :( A baldur.exe na 100% tam jest ->>>

24.08.2003
21:17
[96]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Luremaster-------> nie wiem jak grasz w tę grę, bracie, ale nie widzę tu pliku chitin.key, bez niego nic się nie zainstaluje. wstaw go i sprawdź wtedy.

24.08.2003
21:27
[97]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

hmmzeczywiscie nie ma... wyglada na to ze gdy usowalem stara wersje dodatku, deinstalator przy okazji zjadl takze hitina..bylby ktos tak mily i mi na maila ten pliczek wyslal?

24.08.2003
21:31
[98]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Lure-------> mało prawdopodobne, żaden dezinstalator zrobiony przeze mnie nie ma takiej funkcji. puść mi maila, to ci wyślę.

24.08.2003
21:41
smile
[99]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

to tylko hipoteza:) Naprawde nie mam pojecia co sie z tym stalo. Ja na w kazdym razie pewno tego nie ruszalem :)

moj mail: [email protected]

25.08.2003
08:16
[100]

M'Rek [ Konsul ]

Bregan D'aerthe ---> pownienem otrzymac zadanie o ubiciu smoka od burmistrza naskhell lub kaplana w Beregoscie Jęsli załatwiłeś sprawę JetLai i dostałeś wekierę od Otha, to musi się pojawić zadanie związane ze smokiem. ( każdym razie u mnie zawsze tak było)

25.08.2003
08:37
smile
[101]

Viator [ Pretorianin ]

Maly bug w v1.53 ( a moze i nie tylko 1.53): po wejsciu do las ostrych klow moj thies downgrade o jeden poziom!!! ( z 9 na 8 ).
Po za tym wszystko ok, jak na razie.

Aurelinus---> Chcialem pozmieniac pliki 2da w *.bif za pomoca winbifa , ale neiestety po zmianie jakiegokolwiek pliku 2da bg sie zawieszal (v1.53) z czym to jest zwizane, w wczesniejszych wersjach pliki 2da byly dostepne w oweride?

25.08.2003
09:43
[102]

Carrignarone [ Konsul ]

Cześć.

Viator ---> A nie pogryzły Cię jakieś drapieżne cienie przed wejściem do tych Ostrych Kłów?


Hmmm, dawno tego nie robiłem. Oto sznur do kolejnej części:

25.08.2003
14:33
[103]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

M'Rek----> ok dzieki, ja po prostu sie tam pakowałem po 2 rozdziale :)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.