GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Wirus LoveSan w natarciu................

14.08.2003
18:58
smile
[1]

MastaX [ Konsul ]

Wirus LoveSan w natarciu................

Wirus komputerowy LoveSan, grasujący od poniedziałku po Internecie, zainfekował do czwartku od 120 tysięcy do 200 tysięcy komputerów na całym świecie. Eksperci ostrzegają, że pojawiły się już pierwsze mutacje tego wirusa. A jak u was?????????????
Zassaliście łatke????????????

14.08.2003
19:29
[2]

Joker__ [ Pretorianin ]

Z kąd ściągać ???
Jak groźny jest ten virus i jakie czyni szkody ?

14.08.2003
19:35
[3]

TzymischePL [ Senator ]

Ojejejejej toz tyo straszne... i co teraz?
KONIE SWIATA!!!! OLABOGA!!! MASTAX sie obudzil i MBlasta znalazl.... Wu OOO Wu....

14.08.2003
19:37
smile
[4]

BriskShoter [ Senator ]

żeby potem nie było:

Also Known As:

W32/Lovsan.worm.a [McAfee],

Win32.Poza.A [CA],

Lovsan [F-Secure],

WORM_MSBLAST.A [Trend],

W32/Blaster-A [Sophos],

W32/Blaster [Panda],

Worm.Win32.Lovesan [KAV]

14.08.2003
19:39
smile
[5]

Goozys[DEA] [ Virus ]

... czym to ustrojstwo się objawia ?? Pytam, bo nie mam zainstalowanego antyvira...

14.08.2003
19:42
smile
[6]

BriskShoter [ Senator ]

Goozys[DEA] --------> link

http://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=1587188&N=1

14.08.2003
19:43
[7]

TzymischePL [ Senator ]

Goozys => RPC....

14.08.2003
19:44
[8]

MastaX [ Konsul ]

--->TzymischePL
Lepiej póżno niż wcale

14.08.2003
19:44
smile
[9]

Goozys[DEA] [ Virus ]

BriskShoter -> Dzięki... :) Jak na razie nic mi się nie objawiło, więc póki co antryvira nie instaluję, bo widzę, że to dotyczy tylko XP.

14.08.2003
19:50
[10]

.Jacek 99. [ Senator ]

Hehe w koncu wiem o co chodzi w tym watku na gorze pierwszej strony :P Thx.

14.08.2003
19:57
smile
[11]

Regis [ ]

Kurde, a juz szykowalem sie do instalowania XP jakis czas temu :) Na szczescie sie nie zdecydowalem, problem mnie ominal i sciagnalem juz latke. Zanim podlacze kompa do neta po uinstalacji XP-eka, to walne sobie latke :)

14.08.2003
19:57
smile
[12]

o^scar^^ [ GRWD ]

Ja myslallem ze jakis wirus był ktory atakuje ludzi a nie kompy o kompa sie nie przejmuje najwyzeej zrobie formata i utrace informacje a tak to spoko aaa koniec świata :) zbierajcie wode i jedzienie do najblizszych bunkrow i tak odsiadamy jeden miesiac potem dwa i trzy i wychodzimy :) Ten wirus atakuje tylko XP ? spoko ze ja mam win XP :] mozecie mi podac jakies informacje na temat tego wirusa czy mam zainstalowac antivirusa?? czy co? Nic o tym wirusie nie wiem :]

14.08.2003
20:03
smile
[13]

BriskShoter [ Senator ]

Wystarczy wejść do podwieszonego wątku i tam jest wszystko łaącznie z odpowiednimi linkami podane.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.