GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Co myslicie o Jedi knight:Jedi academy.....

14.08.2003
15:25
[1]

dief1 [ Chorąży ]

Co myslicie o Jedi knight:Jedi academy.....

Ach juz 17 wrzesnia bede mogl sobie pograc w najlepsza gierke o tematyce Gwiezdnych Wojen jaka do tej pory wyszla,tak przy okazji moze ktos wie jakie bedzie miala wymagania sprzetowe (boje sie ze nie bede mogl w nia popykac) bo na oficjalnej stronie nic nie jest napisane

14.08.2003
15:29
smile
[2]

MastaX [ Konsul ]

U mnie 1,8 ghz Ge force fx 5200 512 DDR śmiga jak niebiosa i powiem że jest o wiele bardziej rozbudowana niż jej poprzedniczka!!!!!!!!!!!!

14.08.2003
15:31
[3]

trustno1 [ Born Again ]

mastax ----> a skad masz gre?
p

14.08.2003
15:31
smile
[4]

elfik [ mesmerized by the sirens ]

Mastax

Znaczy masz na mysli bete ? ;-)

14.08.2003
15:35
[5]

dief1 [ Chorąży ]

fajnie a jakie ma minimalne wymagania (czy przypadkiem nie jest to beta?)

14.08.2003
15:36
[6]

Shubduse [ Konsul ]

Ja mam nadzieje ze spelni pokladane nadzieje. A dzis poszla gold, zapewne juz niedlugo w sieci piraty wersji 1.0 !

14.08.2003
15:39
smile
[7]

BriskShoter [ Senator ]

Tutaj niektórzy beciarze już grali i troche można poczytać:

14.08.2003
15:41
[8]

Misio-Jedi [ Legend ]

Opowiedzcie coś o tej grze.

14.08.2003
15:54
[9]

dief1 [ Chorąży ]

na poczatek napisze tylko najlepsze kawalki a wiec:wybierasz i konfigurujesz sobie wlasna postac wedlug swoich upodoban,potem wybierasz wyposazenie i budujesz swoj wlasny miecz swietlny(dwa jezeli potrzebujesz albo podwojny ten co mial darth maul) uczysz sie korzystac z mocy i praktykujesz walki mieczem i tak dalej itak dalej...........
czyli cos cudownego dla kazdego fana mocy i miecza swietlnego

14.08.2003
15:56
[10]

Misio-Jedi [ Legend ]

Czy to jest kontynuacja Jedi Outcast ?

14.08.2003
16:02
[11]

dief1 [ Chorąży ]

z tego co sie dowiedzialem to tak ale nie jestem tego taki pewien..........

14.08.2003
16:03
[12]

MastaX [ Konsul ]

Z netu mam gre od 6 dni ;-))))))))))))))))))
i nie jest to wersja beta

14.08.2003
16:05
[13]

dief1 [ Chorąży ]

MastaX>>>>>>>>>> PISZ NATYCHMIAST CO JAK I GDZIE I ILE MB. I ZA CO............

14.08.2003
16:09
smile
[14]

bone_man [ Powered by ATI ]

MastaX --> Blagam Cie!!! Napisz tez do mnie na mail, albo na forum!!!!

14.08.2003
16:11
[15]

dief1 [ Chorąży ]

MI TEZ ,MI TEZ KONIECZNIE NA MAILA CZY LISTEM POLECONYM(ZAPLACE) CZY GDZIEKOLWIEK TYLKO NAPISZ GDZIE....

14.08.2003
16:11
smile
[16]

MastaX [ Konsul ]

1,2 Gb za ca łość a na forum nie napisze;-))))))))))) zapraszam na GG

14.08.2003
16:19
smile
[17]

Misio-Jedi [ Legend ]

Mogę prosić o maila w tej sprawie ?

14.08.2003
16:22
[18]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

czy to nie bedzie wersja beta tylko piracka ?? albo jakis fake ?? bo to jeszcze nie wyszlo

14.08.2003
16:23
[19]

dief1 [ Chorąży ]

nie moge korzystac z GG blagam napisz mi na maila BLAGAM [email protected] tak przy okazji mozesz mi podac te wymagania w koncu..........

14.08.2003
16:27
[20]

MastaX [ Konsul ]

Tak to piracka wersja i nie wiem czy to nie jest beta

14.08.2003
16:33
smile
[21]

bone_man [ Powered by ATI ]

MastaX --> Walnij na mail do Nas!! Nie badz sadysta!! :)

14.08.2003
16:36
[22]

dief1 [ Chorąży ]

co z ciebie za czlowiek podziel sie sekretem nikomu nie powiemy tylko wyslij do nas trzech,maila.......

14.08.2003
16:37
[23]

MastaX [ Konsul ]

tO MEILA PODAJCIE

14.08.2003
16:40
[24]

dief1 [ Chorąży ]

ja juz podale ale podam jeszcze raz tak dla pewnosci >>>>>>>>>[email protected]

14.08.2003
16:44
[25]

bone_man [ Powered by ATI ]

MastaX --> Moj jest udostepniony :D Kliknij na nick :)

14.08.2003
17:27
smile
[26]

Septi [ Starszy Generał ]

Jedi academy jest już od jakiegoś czasu.Można go zassać od ludzi z DC,trzeba sie tylko wbic na odpowiedniego hub'a.

19.08.2003
21:29
smile
[27]

Neo812 [ Junior ]

Powiedz skąd ściągnąłeś?????????
mój mail to [email protected]

STAR WARS JEDI ACADEMY THE BEST

19.08.2003
21:38
[28]

pao13(grecja) [ Generał ]

teraz tobie chyba nikt nie odpowie ale moge tobie podac jutro bo sie spotkam z diefem ok

20.08.2003
20:47
smile
[29]

Neo812 [ Junior ]

PAO13 to napisz mi jaka to jest strona

20.08.2003
20:57
smile
[30]

Neo812 [ Junior ]

ORZESZKI ZIEMNE - THE BEST

20.08.2003
21:01
smile
[31]

zbm [ Flash Gordon ]

hehe już był wątek, trzeba go było odkurzyć ;)

dobra gierka, ciut lepsza od jk2, ale nadal nie zachwyca :/ (oczywiście na razie jest do wglądu jedynie beta)
muszą wyrównac szanse wszystkich trybów (jak na razie lightstaff jest niepokonane... ale to kwestia patchy ^^ )

przy czym mówię jedynie o trybie multi, gdyż jego to właśnie testuję, zostawiając sobie singla na pełną wersję :)

22.08.2003
19:39
[32]

pao13(grecja) [ Generał ]

www.panathinaikos13.com

22.08.2003
20:03
[33]

Andrewlee [ BFXXJ ]

U mnie na Athlonie 2400+, 512MB RAM, GeForce FX 5600 Ultra chodzi gierka swietnie :). Juz ja pare razy przeszedlem.

22.08.2003
20:06
[34]

Andrewlee [ BFXXJ ]

Zasluguje na uwage mozliwosc wyboru strony mocy - jasnej lub ciemnej. Kulminacyjny punkt... a nie bede wam zdradzal :).

Sorry za 2 posty pod rzad

22.08.2003
21:08
[35]

Zbrykana Spirs [ Legionista ]

Tak wszytcy sie chwala ze chodzi a nikt jeszcze skrina niezamiescil :/

22.08.2003
21:15
smile
[36]

zbm [ Flash Gordon ]

po nik nie będzie pokazywał, to w koncu jest betawersja, i tylko testerzy mogą mieć wgląd :)

22.08.2003
21:32
smile
[37]

Adamss [ -betting addiction- ]

Heh, widać teraz jak jest naprawdę :))). Kto chce mieć to już ma :]. Ja jednak poczekam do premiery, bo pewnie się kolejka zrobiła do kolegi "MastaX'a" :).

23.08.2003
12:28
[38]

Andrewlee [ BFXXJ ]

Zbrykana Spirs --------> Prosze, screenshot z finalowej sceny gry (walka z tavion)

23.08.2003
12:35
[39]

Shubduse [ Konsul ]

Ja też poczekam, w końcu takiej wersji pre-gold nie da sie nawet patchować... :)

23.08.2003
12:47
[40]

stanson [ 3 ]

Yeahhhhh! Juz zasysam. Jutro obudze sie rano i bedzie gotowe!

23.08.2003
13:14
smile
[41]

eJay [ Gladiator ]

Jak widac ze screenow to grafika gry troche sie ulepszyla. Modele postaci sa bardziej szczegolowe. No i efekty swietlne sa lepsze. Jakie ta gra ma wymagania???

23.08.2003
13:17
smile
[42]

zbm [ Flash Gordon ]

podobne, do poprzedniej, ale trzeba wyłączyć dynamiczne cienie (tego nie było, niewielki efekt dla samego grającego a zniejsza wymagania :)


wiem, że nie mam najgorszego kompa, ale do dobrego też mu brakuje ;)
ath1600 gf4ti4200 512ddr i gram w 1280x1024 ze wszystkim na maksa poza tymi cieniami (a nie wiem czy nie wyłączyłem czasem też AA ) a wiem, że kumplom chodzi tez na rivie tnt2 ;)

23.08.2003
13:18
[43]

Sephion [ One Winged Angel ]

I dobrze, ze jest juz jeden polski server tej bety :D

Oby jk3 zylo na multi tak dlugo jak jk2 :)
Ale i tak boty na multiplayer nadal sa bezmyslne, nawet jak maja po lighstaffie w power duel to sobie z jednym mieczem nie radza :/

23.08.2003
13:22
[44]

dief1 [ Chorąży ]

tak tak wszyscy juz grali tylko nie ja i nie wiem czy wo ogole pogram na moim sprzecie gdzie przy trzech jedi w jedi outcast zaczyna mi sie zacinac............................

23.08.2003
13:36
[45]

Sephion [ One Winged Angel ]

Dla zainteresowanych 3 screeny z single player:

1/3 -->

23.08.2003
13:37
[46]

Sephion [ One Winged Angel ]

2/3 --->

23.08.2003
13:37
[47]

Sephion [ One Winged Angel ]

3/3 --> [ciekawe czy to jeszcze poprawia?]

23.08.2003
14:03
[48]

Andrewlee [ BFXXJ ]

Sephion ---------> Jaka wybrales strone mocy?

23.08.2003
15:06
[49]

Sephion [ One Winged Angel ]

Andrewlee --> ciemna

23.08.2003
15:21
[50]

dief1 [ Chorąży ]

ech jak ja sie nie moge doczekac 17 wrzesnia tak przy okazji na ilu plytach ona moze wyjsc?

23.08.2003
15:34
[51]

Andrewlee [ BFXXJ ]

dief1 ------> Pewnie na 2

23.08.2003
16:13
[52]

Shubduse [ Konsul ]

Sephion - moglbys zerknac do gry albo do pliku readme.txt ktory mas do niej zalączony i powiedziec jakim numerem oznaczona jest ta wersja? 1.0 czy wczesniej ?

23.08.2003
16:17
[53]

Andrewlee [ BFXXJ ]

Shubduse ----------> Wkleje Ci caly plik :)

plik nazywa sie version

[Version Info]
SPExtVersion=1.00
MPExtVersion=1.00
IntVersion=1.00.00
Language=1
Branch=0.0
QA=2837

[Product Info]
Platform=PC
Product=Jedi Academy

23.08.2003
16:30
[54]

Shubduse [ Konsul ]

Andrewlee - a mi to nic nie mówi :) to w koncu ktora to wersja? 1.0?

23.08.2003
16:38
[55]

Sephion [ One Winged Angel ]

w pliku version.ini jest oczywiscie podane, ze 1.0

ale w konsoli mozna ujzec "0.0.7.0" dla multi i "0.0.6.6" dla singla

23.08.2003
16:44
[56]

Andrewlee [ BFXXJ ]

Sephion --------> Fucktycznie :). Ale ja nie znalazlem jakis wiekszych bledow w grze... Tylko raz cutscenka nie chciala sie skonczyc

23.08.2003
16:50
[57]

Sephion [ One Winged Angel ]

Andrewlee --> ja tez zbyt wielu bug'ow nie znalazlem :). Czasem tylko model minimalnie "przetnie sie" wlasnym mieczem albo nogi przenikaja przez dolne czesci ubrania. Wlasciwie to kompletna gra.

23.08.2003
17:08
[58]

Andrewlee [ BFXXJ ]

Sephion -----------> Podasz IP tego polskiego servera?

23.08.2003
17:13
[59]

Sephion [ One Winged Angel ]

Nawet go All Seeing Eye pod lista serverow jk2 wyszukuje :). Coz na servie moga byc czasem wysokie pingi chociaz ja jak na razie mam szczescie.

Aby polaczyc sie z serverem musisz wpisac w konsoli "/connect 193.201.18.159:29070" czy server jest caly czas on-line? tego sam nie wiem.

23.08.2003
17:53
[60]

Andrewlee [ BFXXJ ]

Sephion -------> Thx

26.08.2003
12:51
[61]

koniev [ Junior ]

Kto wie jak dostać sie do bazy echo na planecie hoth ?

26.08.2003
13:25
[62]

ciemek [ Senator ]

qrcze .... ze ściąganiem poczekam do Finala, ale byłbym zainteresowany kupnem gry nagranej n CDekach... ktoś się skusi ? Jesli tak to proszę o mail (pod moim nickiem) to się jakoś dogadamy.

26.08.2003
13:29
smile
[63]

ciemek [ Senator ]

a tak w ogóle to był mój post numer 3000 :-0 . Mam teraz stopień "sentor" ... grubo ;-)

27.08.2003
15:49
[64]

srekal34 [ Rock Forever ]

Jak przejść misję, w ktorej mam pozbierać brakujące rzeczy do statku(jedna z pierwszych misji), atakuje mnie taki czerw. Ale nie oto chodzi. Niby używając mocy znajduję takie 4 przedmioty(podświetlone są na niebiesko podczas używania mocy), to zabrać moge tylko tą część będącą we wraku, tych leżących na pustyni nie mogę wziąść. Jak to przejść, proszę pomóżcie!!

27.08.2003
15:55
smile
[65]

legrooch [ Legend ]

Od dziś jest dostępny final Jedi Knight: Jedi Academy.
Został wypuszczony na 2CD.

To by było na tyle.

27.08.2003
17:04
[66]

Shubduse [ Konsul ]

legrooch:

Tak, na Nforce NFOs podano ze jest juz ISO, ale na razie nie ma skad sciagac. Na sharereactorze wciaz nie ma oficjalnego releasu. Mozesz podac linka do tej informacji, albo podac nazwe tego releasu?

27.08.2003
17:29
[67]

ciemek [ Senator ]

pliki nazywają się :
game-ja1.bin (~692MB)
game-ja2.bin(~721MB)
ja ściągam z torrenta. Leci o wiele szybciej.

27.08.2003
19:43
[68]

Shubduse [ Konsul ]

ciemek - to ja chyba nie w temacie. Torrent to jakieś nowe p2p?

27.08.2003
20:16
smile
[69]

yediii [ also known as duszek ]

no wlasnie
co to ten Torrent?

28.08.2003
23:38
smile
[70]

ciemek [ Senator ]

BitTorrent to program p2p. takie małe gówienko, ale można na nim znaleźć sporo nietypowych i unikalnych rzeczy. Często zdaża się rówież (tak jak teraz) pojawiają się na nim nowości szybciej niż na NFOrce nawet, a już na bank są szybciej rozprowadzane. Ściąga się tylko malutki programik, nie ma klientów ani niczego takiego. Do ściągnięcia pliku potrzebny jest link (www.suprnova.org) do pliku w postaci pliku *.torrent . Pod podanym adresem macie wszystko, poczytajcie też FAQ na tej stronce.

29.08.2003
21:26
[71]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

gierka jest naprawde wypasiona. i nawet nie ma takich strasznych wymagan (tylko, ze z 256 ram nie podchodzic. jutro jade na wgk po pamiec :-D). i mam ten sam problem - jak przejsc ta misje ze zbieraniem czesci do statku i czerwiami?

29.08.2003
21:28
smile
[72]

Lewy Krawiec(łoś) [ I can change ]

Czekam na to cudo!!!! JK2 przeszedłm 2 razy, ale ja ma być jeszcze lepsze

29.08.2003
21:32
[73]

Shubduse [ Konsul ]

Joe bawełniane oko - smieszny zarcik z tymi wymaganiami. 512 mówisz to nie tak duzo? Hmm...

I co z tym releasem na sieci sharereactor? Ja bym chcial wreszcie te gre zobaczyc...

29.08.2003
21:37
[74]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

Shubduse --> czemu smieszny? nie mial taki byc. chodzi mi o to ze na moim kompie (a 1600, stara plyta asusa z fsb 266, gf2ti, 256ram) chodzi dobrze - tylko ze sie dosc czesto doczytuje. moj komp to juz rzęch - od ok 3 lat nie upgradowalem a nowiutka gra chodzi calkiem dobrze. o to mi chodzilo. a 512 ram? to juz dzis norma...

ps. jak przejsc ta misje?

29.08.2003
23:15
[75]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

no dobra poradzilem sobie. gra po prostu wymiata... im dalej sie idzie tym jest lepsza!

30.08.2003
03:34
[76]

Shubduse [ Konsul ]

No i ciesze sie ze nie scigalem z Btorrenta... wersja, ktora wszyscy macie okazala sie zwalona. Dostala niedawno nuka za zle scrackowanie exeka.
Dlatego nie ma wciaz oficjalnego relasu na mule. Czekam na kolejną!

30.08.2003
04:14
smile
[77]

magex [ Pretorianin ]

Ja tu nie widze problemu ...fakt GAME zawaliło sprawe tagujac execa ,ale w ciągu najbliższych dni zostanie wypuszczony fix ,więc osoby ktore zaciagneły Jedi Academy z torrenta i tak beda mogły sie nacieszyc multiplayerem wcześniej niż mulowcy :>
Btw -->Dla osob ktorzy chcieliby sie juz teraz troche po duelowac mały trik :
należy uruchomic jasp.exe nastepnie shift+ ~ otworzyc konsolę i wpisac devmap mp/duel1 ..Jak juz mapa sie zgra możemy respawnować przeciwników ..W tym celu wpisujemy npc spawn *
gdzie * jest nazwą przeciwnika np. Luke ,Jedi ,Jedi2 , Stormtrooper itd , (ogólnie boty nie stanowia wyzwania , no może oprocz Luke i Tavion ktorzy sa całkiem niezli ;) )..

30.08.2003
05:04
[78]

magex [ Pretorianin ]

Aha aby zawalczyc z Lukiem na duel map trzeba go najpierw sprowokować .W tym celu spawnujemy Jedi (lub Jedi2) i Luke a nastepnie w obecnośći Luke'a zabijamy Jedi ...Wtedy Luke staje do walki i walczy całkiem nieżle ..

30.08.2003
08:30
[79]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

ja nie mam zadnego cracka na plytce i dziala. wiec moja musi byc juz ta "dobra".

30.08.2003
08:36
smile
[80]

xKx [ CLINIC ]

giera lux :) polecam wszystkim !

30.08.2003
10:19
[81]

stanson [ 3 ]

Pytanie: czy w multiplayerze sa boty, tak jak w Jedi Knight II?

30.08.2003
13:11
[82]

magex [ Pretorianin ]

Cotton eye _joe tu nie chodzi o cracka ,tylko zwalonego execa (ztagowanego) przez co po kilku minutach gry w mp pokazuje sie komunikat cl_parse error ..A w mp można walczyc z botami tak jak w JK2 ale obecnie tylko w sp ,opisanym wyzej przeze mnie sposobem ...

30.08.2003
14:05
[83]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

magex -->> aaa i wszystko jasne... faktycznie. jak sciagalem gre od qmlpi na uczelni, oni wlasnie grali duele na lighsabery i cos im sie krzaczylo (nie sciagalem od tych co grali, wiec to nie moja wina). no to slabo... bo juz myslalem ze bedziemy mieli fajna alternatywe dla counterstrike. na tej wersji wogole nie da sie grac mp? (dluzej niz 10 min powiedzmy)

30.08.2003
14:09
[84]

magex [ Pretorianin ]

Na razie nie ..poczekaj na fixa .,,

30.08.2003
21:19
[85]

stanson [ 3 ]

Czyli to, co sciagam BitTorrentem i bede mial jutro rano (692 i 721MB) to dziala w multi w koncu czy nie?

31.08.2003
11:06
[86]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

dziala 5-10 minut a potem blad. pozostaje miec nadzieje ze ten fix rzeczywiscie wyjdzie i rzeczywiscie to naprawi.

31.08.2003
11:20
[87]

yediii [ also known as duszek ]

wiec poki sie to nie wyjasni to nie sciagam full
narazie bedzie mi musiala wystarczyc beta :(

a btw. czy w singlu sa znacze roznice w porownaniu wlasnie do bety?

31.08.2003
13:48
[88]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

w bete nie gralem wiec nie wiem

ps. jaka macie wersje? ja mam 1.00.

31.08.2003
14:10
[89]

stanson [ 3 ]

Ja mam ta sama. Przynajmniej tak jest napisane jak uruchamiam gre. Multiplayer wymiata!!! Super sa te podwojne miecze ------->

31.08.2003
14:47
smile
[90]

Raziel [ Action Boy ]

ja juz mam od 3 dni, dopiero co giera wyszla, jest super - single player jest bardzo ciekawy a multi wymiata! moze zrobimy na forum jakies rozgrywki w nowego Dżedaja?:)

31.08.2003
14:52
[91]

Raziel [ Action Boy ]

o kurde... przeglądam wątek i rzeczywiście jest taki błąd w mluti... ale myslalem że to dlatego że dysk mi sie chrzani...czekam na fixa!

31.08.2003
16:40
smile
[92]

yediii [ also known as duszek ]

ja se narazie pocinam w bete na multi z braciszkiem i gra naprawde wymiata !

zaczalem sciagac przez torrenta

31.08.2003
17:16
[93]

stanson [ 3 ]

Fajny pomysl z tymi dwoma mieczami, ale ja w filmie tego nie widzialem... -->>

31.08.2003
18:42
smile
[94]

War [ dance of death ]

No ja mam na razie pre-gold, bo nie mam skad sciagnąć golda...
A co do pre-gold - jak juz nie raz mowiłem, pierwsze wrazenie super, ale potem jak sie przechodzi do multi to widac że tryby nie sa zbalansowane. Na razie wracam do JK2.
Ale jakbym miał skad wziaźć full to grac bede na pewno :D

A co do propozycji Raziela - ja sie jak coś zgłaszam :) Ale wiem że bedzie cieżko. Teraz na polskiej scenie jk2 są 2 duże imprezy (w obu biorę udział ^^) - Turniej o Szermierza i liga Movie Battles. I już z Turniejem były problemy.....serwy, organizatorzy i ogólna organizacja. No ale jak bedzie już full ogólnie dostępny, to czasem na jakimś wątku można zebrać grupke osób, umówić sie i zrobić jakiś mały turniejik :)

31.08.2003
21:35
[95]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

stanson --> czego nie wiedziales w filmie?

a skoro juz tyle screenow jest to popatrzcie na te ciecia ;-)

1/ ->

31.08.2003
21:37
[96]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

2/ ->>

sorki ze sie tak chwale...

31.08.2003
21:49
[97]

Beaverus [ Bounty Hunter ]

A mam pytanka :
1.pojdzie to na : athlonie 1700 , 256 ddr , i geforce mx 400 ?
jak nie to sie potne :/
2.To prawda ze od poczatku nie ma dostepnych podwojnych albo 2 mieczy ?
3.Akcja sie dzieje przed czy po Jedi Outcast ?
4. I czy sa jakies nawiazania do powyzszej gry

troche duzo tych pytan :D

31.08.2003
21:56
smile
[98]

Yo5H [ spammajster ]

Beaverus:

1. Bez problemu, nafet chyba ze wszystkim na maXa
2.To rawda, zdobywasz je pozniej (jeszcze niewiem jak, dopiero dzis zaczalem grac:)
3.Po
4.Noo...Twoim nauczycielem w Akademii jest Kyle Katarn ^^

31.08.2003
21:58
[99]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

Beaverus -->>
1/ powinno pojsc. jak ty pojdziesz na kompromis :-) czyli 16 bit kolor, medium tekstury i modele to powinno nie skakac a wyglada naprawde niewiele gorzej (sam jestem zmuszony tak grac, troche tylko 32 bit koloru brakuje)
2/prawda, zaczynasz (single) grac z 1 pojednynczym lighsaberem. nie wiem czy i kiedy dostajesz lightstaffa, albu duala. ja jeszcze nie mam. natomiast grajac na multi wybierasz miecz, rodzaj techniki fechtunku i stopien zaawansowania w Mocy.
3/nie wiem nie gralem (ale "na oko" toczy sie jakies pare lat po "Powrocie Jedi")
4/j. w.

31.08.2003
21:58
smile
[100]

War [ dance of death ]

Beaverus ->
1. Mam podobny sprzet i działa
2. Masz tylko jeden miecz z tylko jednym stylem (yello). Potem wybierasz sobie 2 styl (red lub blue). Jeszcze później wybieracz czy wolisz dual sabers czy lightstaffa.
3. Po...juz nie pamietam ile :P Ale nie duzo
4. Jestes uczniem w Akademi Jedi na Yavinie 4 (to ta sama akademia co w JO). Twoim mistrzem jest Kyle Katarn czyli bohater JO. No i jeszcze jedna postac ale o tym nie mowie by nie zdradzac fabuły :P

cotton -> no fajne są te katy na kazdym stylu :) Ale jeszcze lepszy jest odpowiadajacy im cios na dual sabers :D

31.08.2003
22:00
[101]

Beaverus [ Bounty Hunter ]

Ja chcee ta gre, dzieki za odpowiedzi ,
Wiedzialem ze jestes uczniem , wiedzialem o misjach ale ze Kyle jako nauczyciel - hohoho

31.08.2003
22:00
[102]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

Yo5H --> wolne zarty. na A1600+, gf2ti, 256 ddr ustawione na maxa chodzi z 10 klatek... a on ma przeciez mx400...

31.08.2003
22:02
smile
[103]

Yo5H [ spammajster ]

No niewiem ja mam Athlona XP 2000+, 512DDRam, Radeona 9000PRO 64Mb i mam wszystko na maxa...chodzi wysmienicie

31.08.2003
22:04
[104]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

War -->> mi sie z dual saber podoba najbardziej, jak je puszcza w powietrze, a one same lataja dookola i wszystko tna :-D wyyypas nie moge sie doczekac zeby to nie-na-sucho wyprobowac...

31.08.2003
22:09
smile
[105]

Raziel [ Action Boy ]

cotton_eye_joe ---> "sorki ze sie tak chwale..."

>>> niewiem czym ty sie tutaj chwalisz. To co pokazales na screenach to podstawowe najprostsze kombinacje... sprobuj zrobic skok z obrotem do tylu i zakonczeniem mieczem:) dzisiaj mi jakos samo wyszlo jak zaczelem uporczywie naciskac co sie da - fajny efekt:)))

31.08.2003
22:10
smile
[106]

Yo5H [ spammajster ]

Mi sie bardzo podoba ten cios co sie turlasz, a na koncu takie "szermiercze" cięcie :P

31.08.2003
22:11
[107]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

taaa.. ale uchwycic to PrintScreenem to dopiero sztuka :-D

dopra.. zaraz poprobuje - skok z backflipem i siekniecie - zapamietane...

31.08.2003
22:12
[108]

stanson [ 3 ]

A jak sie robi takie kombosy??? Dajcie jakies namiary albo cos...

31.08.2003
22:13
smile
[109]

Yo5H [ spammajster ]

stanson -=> lewy przycisk myszki + prawy przycisk myszki ;D

31.08.2003
22:19
[110]

stanson [ 3 ]

smieszne

31.08.2003
22:23
smile
[111]

Yo5H [ spammajster ]

moze i smieszne ale tak jest naprawde!!! SERIO!

31.08.2003
22:32
[112]

stanson [ 3 ]

a to sorry :-)))))

31.08.2003
22:33
[113]

stanson [ 3 ]

sorka, jeszcze jedno: to sie tyczy multiplayera czy ningla z tymi combosami?

31.08.2003
22:36
smile
[114]

Yo5H [ spammajster ]

Obu. Jeszcze znam takie fajne combo:

-biegniesz ;p
-naciskasz kucanie (zeby sie poturlal)
-pod koniec naciskac lewy przycisk myszy
-twoj jedi/ka wykonuje kucajac ciecie jakby szpada

Nie powiem gdzie przeciwnik dostaje :D

31.08.2003
22:42
[115]

stanson [ 3 ]

to juz odkrylem i dlatego zamienilem sobie pod prawy przycisk myszy kucniecie :-P

A skoro kombosy sa pod prawym to jakos bede musial konfig zmienic, a szkoda, bo juz sie przyzwyczailem.


Swoja droga, mam wrazenie, ze ta gra ma mniejsze wymagania niz poprzednia! U mnie smiga ze hej na D900 GeForce2 GTS/PRO 64 MB, 512 RAM!!!!!

31.08.2003
22:43
smile
[116]

Yo5H [ spammajster ]

Nooo chyba zoptymalizowali kod gry :) I chwaa im za to!

31.08.2003
22:53
[117]

Icm [ Konsul ]

Możecie podać linka na gg skąd można zassać owy produkt???

31.08.2003
22:54
[118]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

moze i niektore sa proste ale np. taki Butterfly cos-tam chyba skok, przod, potem LPP, i w bok... dosc trudne do zrobienia. w czasie gry nacisnijcie TAB i wezcie MOVES tam jest wszysko pokazane (dla tych, ktorzy jeszcze nie widzieli)

31.08.2003
23:17
[119]

stanson [ 3 ]

Zalozylem nowy watek, bo tu sie ciasno zrobilo:

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.