GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Nadmierne pocenie.........

13.08.2003
23:34
smile
[1]

MastaX [ Konsul ]

Nadmierne pocenie.........

Idzie sobie ktoś ulicą, stoi na przestanku, jedzie z wami w windzie itp. Jest bardzo gorąco pot z niego ścieka i jebie................ gorzej niż świnia!!!!!!!!! znacie może kogoś takiego???????? Bo ja mam takich znajomych jak czasami przejdą obok albo się spotkamy to chcę uciekać gdzie raki zimują!!!!!!

14.08.2003
00:02
smile
[2]

ICE7 [ Konsul ]

Mało miłe trzeba przyznać...a takie sytuacje dotychczas zdażały mi sie tylko w busach... przykra sprawa, ale ciesze sie że tylko w busach.

14.08.2003
00:07
smile
[3]

SnT [ MokumManiac ]

MastaX--------> myślałem ze umre ze śmiechu jak przeczytałem twojego posta :) a ścislej mowiac z tego fragmentu:"Jest bardzo gorąco pot z niego ścieka i jebie................ gorzej niż świnia!!!!!!!!!" cholera nie wiem co w tym śmiesznego, ale jak to przeczytałem to zem tak buchnołśmiechem ze mojich rodziców obudziłem:D...nawet pies przyszedl zobaczyc co m ijest :D....
A tak serio to podaruj im "Rexone"...ja z tego czegoś kozystam jak gdzies ide (jade) inic sie ze mnei nie leje :D, a jak biegam/jade rowerem/gram w kosza to tylko Isostar pije i tez pomaga :).

14.08.2003
00:21
[4]

SULIK [ olewam zasady ]

SnT - czasem u niektorych to niestty nie pomaga :(

14.08.2003
00:25
[5]

Kuzi2 [ akaDoktor ]

Sulik- ale przynajmniej pot nie "jebie" :)

14.08.2003
00:27
smile
[6]

bone_man [ Powered by ATI ]

Fakt zapach nieprzyjemny, chociaz sam pot nie smierdzi, tylko w polaczeniu z innymi substancjami :)
MastaX --> Lepiej, ze taka osoba sie poci niz np. jedziesz z nia w windzie i koles umiera z przegrzania. Gdyby nie pot to dawno bysmy juz nie zyli :)

14.08.2003
00:35
[7]

SULIK [ olewam zasady ]

Kuzi - niekoniecznie - bo nie wszyedziej taki kolo sie wsmaruje - a jak wiesz pot wydziela sie alym cialem - tyle ze tylko niektore miejsca maja gruczoly zapavchowe

tyle ze niektorzy maja wiecej tych gruczolow i sa one prawie wszedziej :/

14.08.2003
00:36
[8]

Minas Morgul [ Senator ]

Pot nie smierdzi. Zaczyna je*ac, jak sie rozklada :)

14.08.2003
00:59
smile
[9]

Midgard01 [ Made in China ]

Taa, ja mam jednego takiego kolegę w klasie...:)
Ale na szczęście od niedawna zaczął używać dezodorantu labo czegoś, bo o dziwo da sięto przezyć:)

14.08.2003
03:08
smile
[10]

Głowa do wycierania [ Pretorianin ]

nagosc rozwiazuje wszystkie problemy w tym nadmierne pocenie .

zrzucmy wiec w spontanicznym uniesieniu tkaniny, ktore tak nieestetycznie okrywaja nasze ciala !

14.08.2003
10:53
[11]

SnT [ MokumManiac ]

Głowa---------------> zmien ksywe na erotoman/pedał/naturysta......:/

Pot zaczyna "jebać" jezeli nie uprawia sie zadnego sportu, wtedy to w ciele gromadzi sę bardzo duoz toxyn i nagle przy jakims wysiłku fizyczny (albo kiedy jest zaebiscie cieplo :D) toxyny te zostaja wydalone razem z potem....i wtedy śmierdzi jak cholera. Sami kiedys po długiej przerwie kiedy nie robiłem NIC (byłem połamany), wreszcie wpadłem na boisko, i jak juz skonczyłem grać (ok 30 min)...to minie zalało :D

14.08.2003
11:19
[12]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

Ha, ja np. od paru tygodni laze do roboty po schodach. Pierdziu, na szczescie 4 pietro. Winda jest zewnetrzna, taka oszklona rura. Goraco tam jak jasny siusiak, w dodatku wlaza tam takie smierdzace ludzie i wali potem jak z murzynskiej chaty. Jest po prawdzie w windzie przycisk wentylujacy, ale niewiele daje. Raz pojechalem w te upaly, malo sie nie wyrzygalem i teraz do jesieni bede chodzil piechota.

14.08.2003
15:42
[13]

kiowas [ Legend ]

rothon ---> a moze to od ciebie walilo i teraz w windzie jest milutko? :)))

SnT ---> ja dosiwadczam takiego nadmiernego pocenia na wlasnej skorze, i to mimo uprawiania sportow, codziennych kapieli i uzywania odpowiednich specyfikow. Babka w przychodni powiedziala (strasznie odkrywcze) ze niektorzy ludzie tak maja wrodzone i nie da sie na to nic poradzic. Na szczescie nie jedzie ode mnie tak jak od ludzi w waszych strasznych opowiesciach :))

14.08.2003
15:52
[14]

Remekk1 [ Centurion ]

śmieszna dysusja.

Chcecie wiedzieć co naprawde jebi*?

Skarpetki tego co uprawia jogging noszone miesiąc bez zmieniania.

smród I klasa

14.08.2003
16:31
smile
[15]

Głowa do wycierania [ Pretorianin ]

SnT - twoja ksywa to skrot od "Spaw na Tyłku" ?

14.08.2003
16:34
smile
[16]

Kichote [ Pretorianin ]

kilka razy zdarzyo mi sie siedzieć obok takiego w kinie... np. na Matrixie przez takiego śmierdziela miałem pzytępienie zmysłów i nie mogłem się skupic na akcji!! Morzseusz,Trinitron właśnie... a ja tam mdlałem ze smrodu!

14.08.2003
16:55
[17]

yuppie [ Generał ]

Kichote ------ Morzseusz,Trinitron? Kurcze, zaciekawiłeś mnie. Podaj więcej informacji :)

14.08.2003
20:42
[18]

SnT [ MokumManiac ]

kiowas--------> nie jedzie bo uprawiasz sport proste :)
Glowa---------> nie moja xywa to nie skrot od "Spaw na Tyłku", jednak oto kolejny dowod ze myslisz tylk oo tyłkach, genitaliach...oczywiscie męskich....jak rasowy pedzio.... Głowo do wycierania...gufna...

14.08.2003
21:24
[19]

Gigabyte [ MK z Gliwic ]

To chyba normalne ze jak jest goraco to sie czlowiek poci , jedni uzywaja antyperspirantow ( chyba tak to sie pisze :)), drudzy nie . I tu jest problem , ja np poce sie strasznie ale nie uwazam zebym smierdzial , moze nie czuje :P i dlatego prysznic biore przynajmniej 1 dziennie

14.08.2003
22:20
smile
[20]

bigart [ Chorąży ]

no niektóra wiara nie dba wogóle o higiene i potem śmierdzą;)

14.08.2003
22:38
smile
[21]

KaPuhY [ Bury Osioł ]

Ja tam nie wiem... mam szczescie czy pecha?? ... bardzo zadko sie poce. Czasami w temperaturach pow 30 (ale staram sie nie wychodzic z krypty) albo przy intensywnym wysilku...

Co najlepsze ten pot po wysilku jest zupelnie bezwonny ale i tak powoduje "nieswierzosc" a to wlasnie ten od goraca smierdzi... ale nie tak mocno - po prostu lekki swadek :-P

15.08.2003
13:54
[22]

twostupiddogs [ Generał ]

Ze mnie się zawsze leje jak gram w nogę, ale nie śmierdzi. Btw. nadmierne pocenie się może też być jednym z objawów cukrzycy:(((((

15.08.2003
14:08
smile
[23]

Głowa do wycierania [ Pretorianin ]

SnT - walczyles jak prawdziwy mezczyzna i wygrales ! poddaje sie !!! zmiazdzyles mi glowe argumentami .

15.08.2003
15:30
[24]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

kiowas--> Oj, oj, oj, oj. Jak mialo ode mnie walic, skoro jak wszedlem to poczulem, a logicznym jest, ze mnie wczesniej tam byc nie moglo? Trybisz :-))))

15.08.2003
15:30
smile
[25]

potrzebna_pomoc [ Pretorianin ]

Glowa to chyba jedyny normalny tutaj :0 Reszta powinna sie leczyc :)

15.08.2003
15:59
[26]

SnT [ MokumManiac ]

Głowa -------> Wyczuwam w twoim poscie nutke (a raczej ZAJEBISTA NUTE) ironii...ja naprawde nei che sie z nikmi tutaj klocic, jednak wiekszosc twoich postow sprowadza sie do jednego, i troszke mnie to irytuje...tyle

15.08.2003
16:18
smile
[27]

Głowa do wycierania [ Pretorianin ]

potrzebna_pomoc - co racja to racja . gadanie o pocie i teksty w stylu "spocily mi sie jaja !!!!!!!!" . fetysz jakis .

SnT - czujny jak zawsze . okay rozumiem ale zlituj sie i wiecej nie kop lezacego .

15.08.2003
16:28
[28]

pawel020 [ Carnivale ]

przeciez to normalne ze czlowiek sie poci w lecie ,to jest nasz system chlodzenia :-) gorzej jesli tego samego dnia nie umyje sie ,wtedy zaqczyna jechac od niego ,ja smierdze HUGO BOSS-em od paru lat :P

15.08.2003
16:39
[29]

SnT [ MokumManiac ]

Głowa-----> mam honor i lezacego nie kopie, ale ty nie lezysz, tylko twardo sie trzymasz :D

15.08.2003
17:06
smile
[30]

-27fps- [ Konsul ]

bo do cholery jasnej ludzie nie wiedzą jeszcze w XXI wieku co to antyperspirant i dezodorant

15.08.2003
17:11
smile
[31]

potrzebna_pomoc [ Pretorianin ]

Wiedziec to wiedza... ale nie maja pojecia z czym to sie je...

15.08.2003
17:33
[32]

Marek z Lechem [ Konsul ]

Antyperspiranty swoja droga ale ja gdzies czytalem ze jezeli buty(laczki or something) sa przepocone to jest kilka metod aby sie tej wilgoc(i przykrego zapachu)i pozbyc:
ad 1. Na noc wkladamy do buta szmate(albo gazete) nasączona parafiną(w aptece mozna kupić ponoć) i rano bucik jest suchy i wogule nie smierdzi i jestesmy szczesliwi
ad 2. Analogicznie(jakie piekne slowo::P) tylko zamiast gazety z parafiną korzystamy z krysztalu soli metoda ponoć drastyczna ale rano bucik jest suchy i wy wiecie co...

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.