GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Dobry Discman do 240 zloty

13.08.2003
22:07
[1]

snoopi [ Generał ]

Dobry Discman do 240 zloty

Uzbieralem na discmana 240 zloty, mam zamiar jutro pochodzic po sklepach i sie troche rozejrzec, zalezy mi glownie na tym zeby obslugiwal format mp3, pokazywal nazwe utoru itp. Wiem ze 240 zloty na dismana to nie jest duzo ale moze akurat wystarczy na cos taniego i dobrego.... Aha i jakie sa dobre sklepy we Wroclawiu z takim sprzetem?

13.08.2003
22:14
[2]

Mayhem [ Henry Chinaski ]

Pierwsza i najważniejsza zasada - nie kupuj w sklepie, zwłaszcza jeśli masz tylko tyle kasy. Poszukaj czegoś na Allegro, jest dużo CD/MP3 do 240 zł. Niestety nie poradzę Ci co wybrać, bo nigdy się sprzętem w tym przedziale cenowym nie interesowałem, ale dość dobre i tanie CD/MP3 robi firma Napa - www.napa.pl

13.08.2003
22:19
[3]

]![KB]ReJeRt]![ [ Chorąży ]

Ja mam discmana Napa bardzo dobra firma lecz nie popularna czesci ma od Soniaka ma MP3 i caly osprzet do niego pasek alby se powiesic na szyi albo ramieniu akumulatorki suchawki zasilacz:D sluzy mi bardzo dobrze jest po prostu ekstra anty wstrzasowy !!Rozejzyj sie na discmany tej wlasnie firmy polecam:Dpozdro all

Sorki za blady jestem po pracy i nie zwracam na to uwagi:(

13.08.2003
22:29
[4]

snoopi [ Generał ]

Juz wiem co kupie, NAPA 316, kosztuje on 345 wiec bede musial jeszcze troche pozbierac. Czy oplaca sie go kupic? takie ma funkcje:
odtwarzacz MP3, CD-DA
obsługa multisesyjnych płyt CD-R/RW
12 godzinny czas odtwarzania (2xAA)
120 sec. system antywstrząsowy MP3
40 sec. system antywstrząsowy CD-DA
szukanie po katalogach
informacje ID3 Tag
funkcjonalny pilot
equalizer:
Classic/Pop/Jazz/Rock/Normal
funkje repeat one/all, random, i inne
cyfrowy regulator głośności
programowanie do 32 piosenek
blokada przycisków HOLD
mechanizm SONY™
wbudowana ładowarka baterii

Teraz jeszcze go znalezc gdzies w sklepie we Wroclawiu i bedzie dobrze.

13.08.2003
22:56
[5]

Axl2000 [ ignoruj mnie ]

Po co w sklepie? W sklepie jest 30% drozej niz na allegro, człowieku...ja wszystko na allegro kupuje i jestem happy :))

13.08.2003
22:58
[6]

snoopi [ Generał ]

Axl2000 --> moze i Ty masz zaufanie do takich aukcji, ale ja nie mam i juz.

13.08.2003
23:08
smile
[7]

Shilka [ Pretorianin ]

Ja jakieś 1,5 miesiąca temu kupiłam discmana Bentley. Nie jest to znana firma, nie wiem jak będzie działał później (ja go kupiłam głównie po to, żeby na dłuższych wyjazdach używać). Zapłaciłam w promocji 200 zł.

Jest bardzo mały - super slim.
Odtwarza płyty CD-R, Audio, MP3, VCD (tak za tą cenę można nawet film na nim odtworzyć!)
W zestawie: discman, zasilacz (też bardzo mały), słuchawki, pilot podczepiany pod słuchawki, pilot zdalnego sterowania (też mały i cienki, bez wypukłych klawiszy), kabelki do podłączenia do TV

To tyle co pamiętam :-))

13.08.2003
23:54
[8]

Axl2000 [ ignoruj mnie ]

Snoopi ---> to widocznie sie nie znasz na allegro i niewiesz u kogo kupowac :) Na allegro sprzedaja takze firmy wysylkowe materialy po nizszych cenach z powodu np. likwidacji czegostam lub zmiany asortymentu lub poprostu wycofaniu ze sprzedazy w sklepie...ale NIE I JUZ to NIE I JUZ idx przepłacać, powodzenia :)

14.08.2003
10:52
[9]

Jam__Lasica [ Generał ]

Axl2000 ---> A jak się zepsuje, to co? Wysyłasz wtedy do gościa w ramach gwarancji? Przesyłki wyniosą więcej niż to jest warte. No chyba, że dostaniesz normalną gwarancję ogólnopolską, wtedy po prostu idziesz do najbliższego serwisu, ale to rzadko zdarza. Na allegro nie zawsze opłaca się kupować. Co na miejscu, to na miejscu, a jak się dobrze rozejrzeć, to można mieć bezpośrednio z hurtowni w podobnej cenie.
snoopi ---> Sprawdź tutaj https://agdrtv.and.pl. Tylko pamiętaj, że za 240 zł nie kupisz taniego i dobrego. Może być najwyżej tani.

14.08.2003
11:10
smile
[10]

drentwy [ Centurion ]

->snoopi

IMO całkiem ciekawy ten odtwarzacz, moja siostra też się nad nim zastanawia (tylko kolorki ma trochę głupawe ;) )..BTW. sprawdź w Vobisie, tam jest ponoć za 299 zł


14.08.2003
20:32
smile
[11]

snoopi [ Generał ]

LOL, poszedlem sobie do Carrefoura. I zakupilem Discmana wartego 500 zloty za jedyne 199 zloty :). a wszystko tylko dlatego ze byl ostatni. Gwarancje mam na 12 miesiecy takze jest spoko:). Jest to Samsung MCD-SM60:
przenośny odtwarzacz CD,
odtwarzanie plików MP3 i płyt CD-R/RW,
pamięć anty-wstrząsowa (CD 45 sek. MP3 120 sek.),
wyświetlanie tytułów utworów,
odtwarzanie losowe (Ramdom),
funkcja album,
Super Bass Sound,
programowanie utworów,
czas odtwarzania
- MP3-CD max. 13 godz.
- CD (wyłączona pamięć anty-wstrzasowa) max. 16 godz.
- CD (włączona pamięć anty-wstrzasowa) maks. 14 godz.

w załączeniu ładowarka, pilot, słuchawki

Nie mam do niego tylko ladowarki i sluchawek bo nie mieli tego. Sluchawki juz sobie kupilem ale mam pytanko co do tej ladowarki, czy musi by oryginalna i ile mniej wiecej kosztuje? No i czy to dobry discman bo jak narazie dziala b. dobrze.

15.08.2003
12:40
[12]

Jam__Lasica [ Generał ]

snoopi ---> Ładowarka może być jakakolwiek. Nie ma wybogów, by była oryginalna.

15.08.2003
21:07
[13]

Jam__Lasica [ Generał ]

snoopi ---> Tak nawiasem mówiąc to Ci się udało. Tylko bardzo ciekawi mnie dlaczego tak tanio. Podejrzewam, że to był jakiś uszkodzony. Tzn. niekoniecznie sprzętowo, np. obudowa była zarysowana. Wtedy obniżana jest cena (i to czasem znacznie u kumpla w sklepie TV LG 28" bańka, tylko dlatego, że miał lekko pękniętą obudowę na rogu staniał z 1800zł do 900zł). Zresztą potwierdza to fakt, że nie dostałeś ani słuchawek ani ładowarki. Możliwe, że był to też jakiś poserwisowy. Ale jeśli będzie działał i masz gwarancję, to jest ok.

15.08.2003
23:38
smile
[14]

vien [ łowca pip ]

dobry discman to martwy discman :P

usz ty fartuchu 199... bede musiał pochodzić z tobą po sklepach... może jakiś radeon9800 za 300 zł ? :DDD

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.