GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

!!!BLACK SCREEN---->Problem ze STARTEM?!!!

13.08.2003
01:07
smile
[1]

Greedoo [ Konsul ]

!!!BLACK SCREEN---->Problem ze STARTEM?!!!

Witam
Czy przydarzyło się komuś następująca rzecz:
Odpalam komputer i .... komp mi nie startuje, po prostu czarny ekran dysk się nie odpala, karta nic nie wyświetla ( wygląda to tak jak np. podkręcamy procka i go przetaktujemy, wtedy komp się nie podnosi). Chcę zaznaczyć, że wtedy gdy pojawia mi się przysłowiowy "BLACK SCREEN" nic wcześniej nie mieszam tzn. ani komp mi się nie powiesił, ani nie mieszam w biosie, nie podkręcam procka, nie wyciągam żadnych kablów czy kart graficznej, po prostu normalnie zamykam system, odpalam go np. na następny dzień no i black screen. Dzieje mi się to prawie codziennie, i zastanawiam się co może być tego przyczyną ?
Na dodatek gdy już mi się takie coś stanie to wystarczy, że wyłącze i włącze kompa jeszcze raz i się odpale bez żadnego wcześniej dociskania kablów i urządzen w kompie!!
Czy ktoś wie co może być tego przyczyną, czy mam walniętą jakąś rzecz w kompie??? HELP

PS. Czy może być to wina słabego zasilacza??
Moja konfiguracja to:
Athlon 2200+
GF4Ti 4200(Winfast)
512DDR
Shuttle AK35GT2
Zasilacz 300W CODEGEN

13.08.2003
01:09
smile
[2]

Banita_bb [ bo był za miły ]

Greedo-----> nic innego jak zasilacz nie wydala.
a pozatym watek powinien miec nazwę :"!!!BLACK SCREEN---->Problem ze STARTEM?!!! - komputer kontratakuje cz 3 "
:)))

13.08.2003
01:11
smile
[3]

Banita_bb [ bo był za miły ]

Albo jeszce lepiej-"!!!BLACK SCREEN---->Problem ze STARTEM?! - czarna strona mocy "

13.08.2003
01:15
[4]

MAN5ON [ Konsul ]

czywiscie ze to zasilacz. pozbadź się tego codegena i zainwestuj w chiefteca/antec/thermaltake (te ostatnie są kooooszmarnie drogie)

13.08.2003
01:17
smile
[5]

Greedoo [ Konsul ]

------->Banita_bb
Hehe powrotu nie będzie bo tamtem problem już rozwiązałem (tak mi się przynajmniej zdaje--->problem z IRQ był powodowany przez USB, które wyłączyłem w Biosie i narazie działa więc to chyba to) A co do "czarnej strony mocy" :) to jaki zasilacz proponujesz, no i żebym nie wydał na niego majątek?

13.08.2003
01:20
smile
[6]

Greedoo [ Konsul ]

---->MAN5ON

Dzięki, a mógłbyś powiedzieć ile mniej/więcej kosztują te zasilacze, no i jakiej mocy 300W czy więcej?

13.08.2003
01:51
smile
[7]

Banita_bb [ bo był za miły ]

Greedoo--------> co do czarnej strony mocy to zasilacze zaczynaja sie od ok 200 - 250 zl niestety- bardzo dobre zasilacze.
nawet nie mysl ze kupisz jakiegos za 60 - 70 zl, bo takie przewaznie sa w sklepach.to jest normalna masowka za ta cene .

13.08.2003
05:03
smile
[8]

Greedoo [ Konsul ]

----->Banita_bb
Uuuuu to nie dobrze, dwie stówy za zasilacz? to troche dużo, nie ma tańszych a lepszych niż Codegen???

13.08.2003
11:53
smile
[9]

Greedoo [ Konsul ]

Czy mógłby ktoś polecić dobry zasilacz w rozsądnej cenie!!!!!!!

13.08.2003
12:06
[10]

Dagger [ Legend ]

==>Greedoo
Ok. 130-150 zł Huntkey (teraz juz firma inaczej sie nazywa - od producenta obudów) 350 W - tak naprawde podobno robiony przez Fortrona. Bede w domu to podam dokładne dane.

Sa tez na Allegro polecane na forum tweaka naprawiane zasilacze Fortrona.

Choc ja bym rozejrzał sie raczej na www.chieftec.pl - czasem warto wydac wiecej.

13.08.2003
12:19
[11]

Ezah [ Centurion ]

Niestety, najkorzystniej jest kupić Chieftec'a 360W za 199 zł. Jeżeli nie masz tyle kasy to pozostaje Allegro. Niejaki "Haszyd" sprzedaje poserwisowe Fortrony FSP 300W (porównywalne z Chieftecami) za 70-100 zł - kupiłem taki i nie narzekam ... Na Allegro masz także w tej chwili HuntKey'a 350 W za 145 zł.

13.08.2003
19:23
smile
[12]

Greedoo [ Konsul ]

A co powiecie o tym zasilaczu:
ZASILACZ FIRMY FSP Group 300 Watt
Z dużym wiatrakiem 7 łopatkowy o bezgłośnej pracy
Zasilacz ten jest jednym z najlepszych zasilaczy 300 Watowych
Praca jego jest bezgłośna (prawie)
Obciążenie maksymalne:
3.3V–15 A, 5V–30 A, 12V – 15 A, 5Vsb – 2 A, -5V – 0.3 A, -12V – 0.8 A
Zasilacz ma 6 wyjść na napędy (CD,HDD)
1 na FDD
Zasilacz przystosowany do zasilania płyt pod P4
Cena 70 zł (allegro)

14.08.2003
07:59
[13]

Ezah [ Centurion ]

Greedoo -> Dokładnie taki zasilacz kupiłem. Jest naprawdę solidny, waży chyba ze 3 kg (mój poprzedni Rubikon wygląda przy nim jak zabawka) i spokojnie ciągnie dość rozbudowaną konfigurację - o ile dobrze pamiętam to na jakimś teście na tomshardware właśnie tego typu zasilacz spokojnie oddawał 350 W mocy, podczas gdy noname'owe zasiłki 400W wybuchały (!!!). Jedyny minus to, że wiatrak jest wyraźnie słyszalny ...

14.08.2003
08:14
[14]

Ezah [ Centurion ]

Greedoo -> Przypomniało mi się coś jeszcze: uważaj od kogo kupujesz - na Allegro bodajże są dwie osoby które zamieszczają dokładnie taki opis jak zacytowany przez Ciebie. Jeden z nich miał wcześniej tyle negatywów, że zaczął działać od nowa, z nowym nickiem. Ja kupowałem od niejakiego "SZMO" i wszystko było OK. Najwięcej chyba jednak pozytywnych opinii na konkurencyjnym forum :) ma "Haszyd" - sprzedaje on w tej chwili Fortrona 300W (czyli FSP)

14.08.2003
20:01
smile
[15]

Greedoo [ Konsul ]

--->Ezah
Tak ten zasilacz to wystawia na aukcji Szmo! Jego praca jest wyraźnie słyszalna tzn. , że przeszkadza Ci w pracy czy poprostu chodzi tak jak standardowy zasilacz (chodzi mi o szum)


I jeszcze jedno pytanie jeśli miał bym wybierać między FSB a HUNTKEY, to który wybrać?

14.08.2003
20:06
smile
[16]

Greedoo [ Konsul ]

Wyłączyłem w Biosie Stacje Dyskietek i od dwóch dni nie pojawił mi się "Black Screen" Hmmm

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.