GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Kazaa do sciagania??

11.08.2003
08:55
smile
[1]

Xazer [ Centurion ]

Kazaa do sciagania??

Powiecie mi w koncu czy kazaa to dobry program do sciagania plikow czy nie ??
wszyscy moi kumple mowia ze kazaa to (gowno)ale ja tak nie sadze powiedzcie sami

11.08.2003
08:59
smile
[2]

MaLLy(R) [ Ghoul's Shadow ]

możesz zciągać kazzą ale nigdy nie masz pewności co zciągniesz...

11.08.2003
08:59
smile
[3]

Hellcat [ Legend ]

Ja z niej korzystam tylko do mp3 i jakoś nigdy nawet małego fake'a nie ściągnąłem.

A do reszty DC :)

11.08.2003
09:07
[4]

Wiener [ Konsul ]

U mnie nalepiej sprawdza się Kazaa. Transfer w granicach 20 -30 Kb/s.
Jak uchronic sie przed fakiem ? Trzeba sprawdzać co sie ściąga. Jeszcze nigdy nie miałem żadnego faka, ponieważ przeważnie po ściągnięciu 10 MB sprawdzam w AVI Preview lub w KPE co się ściągnęło.

11.08.2003
09:23
smile
[5]

LuBeK [ Konsul ]

Tylko eMule, nic innego, eMule to potega, Kazaa nawet do piet mu niedorasta. DC tez jest dobry ale eMule i tak najlepszy.

11.08.2003
09:27
smile
[6]

Mikur [ Pretorianin ]

jest to jeden z lepszych programówdo zasysania

11.08.2003
09:32
smile
[7]

eJay [ Gladiator ]

Kaaza jest spoko ale tylko do mp3. aha i tylko K++:)

11.08.2003
09:32
[8]

Wiener [ Konsul ]

eMule i inne tego typu osiołki jak sama nazwa wskazuje są strasznie uparte i mulaste.
Dziękuję za transfer rzędu: 5-12 Kb/s

11.08.2003
09:49
[9]

LuBeK [ Konsul ]

Wiener - Do osiolka czy mula trzeba miec cierpliwosc, jak sie nim odpowiednio zajmiesz robi sie potulny jak baranek, Ja mam stale predkosc 15-26kb/s czyli maks mojego skromnego lacza, i jestem zadowolony, przy tej predkosci pobieram okolo 1,2-1,4GB danych na 24h. A pod wzgledem dostepnych plikow zaden program P2P nie moze sie rownac z osiolkiem czy mulem.

11.08.2003
09:54
[10]

Jam__Lasica [ Generał ]

Ja proponuję torrenta. Nawet emule się chowa. Nie czeka się w żadnych kolejkach, transfery od razu 10-15kB/s, a potem rozpędza się do max. prędkości łącza (na 1Mbit spokojnie idzie ponad 100kB/s).

11.08.2003
10:02
smile
[11]

Reppu [ Pretorianin ]

pozwolicie więc że i ja o coś zapytam.

używam od jakiegoś czasu eDonkej - czy jest jakaś nakładka spolszczająca na ten program?
To samo pytanie dotyczy Kazy. (jeśli można , to proszę o jakieś namiary)
I drugie pytanie - pliki ściągane parze Kazę oglądam w plajerze z nią zintegrowanym lub za pomocą Avipreview- to na wypadek gdybym pobierał plik od jakiegoś dowcipnisia (wiadomo)
- mam w związku z tym pytanie : JAK SPRAWDZIĆ CO ŚCIĄGA SIĘ ZA POMOCĄ EDONKEY'a ?
to pliki o rozszerzeniu .part ...tylko nie piszcie proszę że mam zamienić rozszerzenie na .avi :-)

11.08.2003
10:25
smile
[12]

Xazer [ Centurion ]

Ja mam pytanko do Jam_Lasica??

skąd moge pobrac tego torrenta i jeszcze jedno moj kumpel ma kazaa i po pewnym czasie w kompie stworzyl mu sie folder a w folderze filmy(pornole)i nie moze tego usunac.Czy to ktos przez kazaa mu to zrobil??

11.08.2003
10:35
[13]

BoyLer [ tribunus plebis ]

Ja przez dłuuuugi czas bawiłem sie eumulem, ale ostatnimi czasami zacząl mi działać coraz gorzej, poszedłem ze skargą do admina co za szopki z netem robi, to mi w pokrętny sposób objaśnił jakieś uwarunkowania techniczne czemu akurat w mojej sieci działa tak słabo, z braku czegoś lepszego zaintsalowałem kaze lite i po prostu szok, prędkości 3 razy lepsze niż w emulu (za czasów kiedy jeszcze dobrze działał). Wniosek jeden różne programy p2p różnie działają w konkretnych sieciach. Mi np. torrent za bardzo z miejsca nie chce ruszyć, a kumpel co ma takie samo łącze jak ja, tyle że inna sieć, to leci mu aż miło.
ps.
nie trzeba zawsze sprawdzać avipreviewem plików, wystarczy porównywać rozmiar ich z podanymi na stronach (są takie), a i można bezpośrednio ze stron uruchamiać ściaganie jak w emulu.
ps.
Mógłby mi ktoś podac najlepszego klienta torrenta? Chętnie jeszcze raz bym to przetestował.

11.08.2003
10:39
smile
[14]

Reppu [ Pretorianin ]

Xazer ---> zapytałeś łasicy alee- to proste:
plików nie można usunąć bo są ściągane albo udostępniane innemu użytkownikowi Kazy - wystarczy zamknąć program i możesz wtedy oczyścić cały My Shared Folder ... tylko po co ?
Dobrze jest przenieść z niego gdzieś ściągane pliki ale jeśli nic w nim nie zostawisz twój participation level będzie bardzo niski - a on właśnie ma wpływ na kolejkowanie przy dostępie do innych plików w sieci.

PONAWIAM MOJE PYTANIE :-)

11.08.2003
10:45
smile
[15]

BoyLer [ tribunus plebis ]

Reppu---> O ile dobrze pamiętam to i pliki *.part można otwierać avipreviewem. Tylko ściagnij go sobie. A poza tym jak ściągasz edonkeyem ze stron, to masz 100% pewności, że to nie fake.

11.08.2003
10:49
[16]

Dagger [ Legend ]

==>Reppu
Najlepiej mieć eMule - wtedy wystarczy PPM na nazwie pliku i wybierasz Podgląd - otworzy ci za pomocą domyslnego lub wybranego playera - jesli oczywiscie masz odpowiednie czesci tj. pierwsza i chyba też ostatnią.

Jesli masz edonkey to skopiuj plik *.part i kliknij na niego - wybierając "otwórz z" i wybierz playera - u mnie radził sobie Bestplayer - pod warunkiem ze masz poczatek filmu. Jesli nie masz urouchomionego edonkeya to nie musisz nawet kopiowac.

==>Jam_Łasica
Ale na Torrencie nie ma chyba takiego wyboru jak na eMule

==>BoyLer
eMule ma słabsze wyniki jesli nie masz zewnetrznego IP - co nie oznacza ze nie da sie sciagac :)

11.08.2003
10:53
[17]

BoyLer [ tribunus plebis ]

Dagger---> Masz racje, ale jednak zostane przy kazie, bo mam kilkukrotnie lepszy transfer. Jednak największym minusem jest to, iż nie ma tam takiego wyboru jak na emulu i trzeba ściągać tylko to co jest w miare popularne.

11.08.2003
11:01
[18]

Reppu [ Pretorianin ]

dla jasności wypowiedzi -
Xazer -przenoś do ,,innych'' folderów (z MySharedFolder) tylko DOCIĄGNIĘTE DO KOŃCA PLIKI - a nie pliki .DAT :-)

BoyLer ---> dzięki, aleee - właśnie w tym problem że mam AviPrev. i nie mogę ,,ruszyć'' żadnego z plików .part które teraz pobieram - niezależnie czy EDonkey jest aktywny czy nie (choć nie sadzę by to ma jakieś znaczenie) - mam komunikaty: nie mogę doczytać nagłówka pliku i takie tam...Wiem że to film w częsciach - ale jak się przekonać co to jest ? mam kilka plików z eDonkeya zaznaczonych i chcę wiedzieć czy można je ,,podejżeć '''
....choć pliki dat z kazy można czasem odpalić w jakimś zewnętrznym playerze (poza AviPrev.oczywiście) tylko wtedy gdy zakończymy działanie kazy - po prostu nie można czasem ,,podejrzeć'' plików które są właśnie pobierane...tylko że Kazza to program który znam w miarę dobrze- Denkeya wcale.. - więc je ponawiam :-)

11.08.2003
11:04
[19]

Dagger [ Legend ]

==>BoyLer
Na Kazaa sciaganie rzadkich rzeczy to ruletka - skoncza sie zrodła czy nie ;)

Moim najwiekszym wyczynem jest sciagniecie filmu "Brasil" - w dodatku w jednym 900 MB pliku z jednego dostępnego na Kazaa źródła. Dlatego Kazaa dla mnie odpada - ponadto sciagajac z eMule sciagamy jak z WWW- klikamy na link i wiadomo co to jest - jaka wersja filmu, jakość etc.

grrr. moze teraz sie doda

11.08.2003
11:06
[20]

Aaron [ Chorąży ]

Wedle mnie Kaza jest najlepszym programem do sciagania plikow. Ostatnio sciagnalem koncert Queenow (800 MB) i jestem z tego zadowolony, niestety po uplywie 24h musialem go usunac zeby nie bylo, zem pirat... Sam koncert sciagal mi sie w tempie 37 kB/s i w 53 dni go juz mialem :D

11.08.2003
11:07
[21]

Dagger [ Legend ]

==>Reppu
Przeciez odpowiedziałem ci wyzej jak to zrobić - zeby podgladac pliki musisz miec nagłowek czyli pierwsza czesc *.avi
W eMule mozesz sobie ustawic ze chcesz zeby najpierw pobierał pierwsza i ostatnia czesc pliku.

A w czasie działania p2p nie odtworzysz tych plików bo dostaniesz komunikat ze korzysta z nich inny program - za to mozesz je skopiowac do innego katalogu.

11.08.2003
11:35
smile
[22]

Reppu [ Pretorianin ]

Dagger ---> napisałeś wcześniej ,,Przecież odpowiedziałem ci wyzej jak to zrobić ''
...nie przeczytałem tego przed opublikowaniem ostatniego mojego posta ....tylko dwa zdania wyjaśnienia :
nie zadałem mojego pytania zanim nie spróbowałem ,,odpalić'' plików .PART na 10 różnych sposobów - więc nie mogę skorzystać z Twojej rady...bo się nie da tak zrobić w przypadku kilku różnych plików które mam teraz zaznaczone w moim eDonkey.
I jeszcze pytanie odnośnie tego co napisałeś :
musisz miec nagłowek czyli pierwsza czesc *.avi
przejęzyczyłeś się czy może pomyliłeś , czy tak ma być ?(pytam bo nie znam tego programu a chcę się o nim czegoś dowiedzieć)
w moim folderach w Donkey/temp mam wiele (tej samej wielkości) plików .PART i jeden malutki .PART MET do każdej sciąganej pozycji ....żadnego nie mogę ,,ruszyć'' ani klikając na ,,otwórz z '' czy też przenosząc do Aviprev.
Czy ktoś kto używa eDonky zna jakiś sposób ? Z doświadczenia oczywiście własnego a nie ze słyszenia :-)
Dagger - dzięki raz jeszcze za dobre chęci ...i napisz coś jeszcze jeśli coś ci przyjdzie do głowy w tej kwestii ...dzięki z góry za info.
- ponawiam moje pytnie jeszcze raz ....ktoś chyba o tym coś wie :-)
może ktoś wrzuci plik .PART do jakiegoś playera i powie mi jak (i czym) to zrobił :-)))

11.08.2003
11:40
[23]

Jam__Lasica [ Generał ]

Xazer ---> Nie podam skąd, bo nie można. Ale od czegoś są wyszukiwarki, prawda?
Dagger ---> Czy nie ma aż takiego wyboru? Polemizowałbym. Codziennie pojawia sie ponad 100 nowych pozycji.
Aaron ---> Nie istnieje coś takiego, że po 24 godzinach usuwasz program, żebyś nie był piratem. Piratem jesteś od chwili gdy na dysku będziesz miał piracki program i nie ma znaczenia, czy go usuniesz czy nie. Takie bzdury są jedynie dla dzieci.

11.08.2003
12:51
[24]

LuBeK [ Konsul ]

Tu nie chodzi o transfer, predkosc sciagania jest sprawa drugozedna (przynajmniej dla mnie), najwazniejsza jest dostepnosc plikow, bo co mi po tym ze w Kazie sciagne plik powiedzmy w 5h a nie tak jak w mule w 3 dni, jak on w kazie pojawi sie dopiero powiedzmy tydzien pozniej (jesli wogole sie pojawi). Wychodzi na to ze mimo gorszego transferu dany plik bede mial szybciej przez eMula (oczywiscie mowie o nowych plikach ktore dopiero pojawiaja sie w sieci).

11.08.2003
13:35
[25]

Dagger [ Legend ]

==>Reppu
"nagłówek" (inaczej avi header) jest własciwie niezbędny playerowi by odtworzył plik.
Skoro go jeszcze nie masz ściągnietegi to nie odworzysz w ten sposób.

W edonkeyu masz graficznie pokazane, które fragment ściagnąłeś więc:

1.Znajdz plik w ktorym masz sciagniety poczatek - a najlepiej tez koniec
2.Sprawdz w jakim pliku *.part sie znajduje - bedziesz to miał we własciwosciach tego pliku chyba (mam teraz eMule wiec nie pamietam jak to było w edk2)
3.Jesli nie masz uruchomionego edk2 to poprostu odpal ten plik w jakim playerze i powinno zadziałac - jesli nie działa to znaczy ze musisz jeszcze troche poczekac az sie sciągnie :)

A na wszystkie kłopoty najlepszy eMule, który ma wbudowany podgląd - z tym, ze ja jak chce to i tak odpalam plik *.part BSPlayerem

==>LuBeK
W eMule bedziesz przede wszystkim wiedział ze to ten plik :)

==>Jam_Łasica
Ja jednak szukam rzeczy bardzo rzadkich i czesto starych wiec nie skorzystam :)

11.08.2003
18:21
[26]

Ines [ Ines ]

Uwaga - Pytanie!!! :D

Moze ktos mi wytlumaczyc dlaczego sie dzieje tak, ze ode mnie sciagaja przez Kazaa z predkoscia minimum 3-5 Kb/s , a ja zawsze mam ponizej 1 Kb/s .

Raz na jakis czas, bardzo rzadko, chce sciagnac na przyklad jakis film - z takim transferem moze mi sie to uda za pare miesiecy.

11.08.2003
18:35
smile
[27]

matełko [ Pretorianin ]

Xazer => mama mu kazała napisać wątek bo bała sie że mu sie zepsuke komp po kazie hehe ( a ten jego kolega ktory uzywa kazy to ja Matełko) i chlopak glupoty gada

INES => nie raz jest tak jak jest napisane u góry że w każdej sieci kazdy program P2P chodzi innaczej spruboj zainstalowac inny program Emule Edonkeya Imesha Direct Conetion i zobacz co sie stanie !!

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.