Loczek [ Senator ]
Ufo: Aftermath cz.1 "W oczekiwaniu na nadejscie kosmitów" :P
Nadejscie tej wspaniałej (przynajmniej, wspominajac poprzednie czesci mam nadzieje, ze taka wlasnie bedzie) zbliza się wielkimi krokami!
Europejska premiera gry ma być 12 Września! (wie ktos cos o premierze w Polsce?)
Z tego co widac na screenach, wyglada, ze gra bedzie najbardziej zblizona do Ufo: Enemy Unknown, czyli IMHO najlepszej z serii!
Jesli macie jakies wiesci, pytania czy cokolwiek dot. gry, to zapraszam do dyskusji!
Zapraszam na oficjalna strone gry!!!
Banita_bb [ bo był za miły ]
oj chcialbym zeby to byla gra taka jak poprzednie, w tym zalewie chłamu typu chrome czy inne badziewie.
Zeby w nia mozna bylo grac miesiacami, albo nawet latami, i wracac do niej kilka razy. no zobaczymy jak bedzie.jesli tylko beda zachowane rzeczy z poprzednich czesci- czyli calkowita losowosc wszystkiego + super inteligencja ufoków to bedzie rewelacja
Loczek [ Senator ]
Mam jedno pytanie: kto bedzie w Polsce dystrubutorem tej gry???
oksza [ Senator ]
premiera jest przesunięta na 26 wrzesień, UE / US
Loczek [ Senator ]
<---- oksza
Skad masz te informacje??? na oficjalnej stronie nic o tym nie ma :|
Father Michael [ Padre ]
oksza -> na pewno? na oficjalnej pisze 12 wrzesnia. W USA bedzie pozniej.
oksza [ Senator ]
aha, nie zauważyłem,
Cenega dystrybuuje
Banita_bb [ bo był za miły ]
Oksza------>mały prowokatorze ;))))
_Luke_ [ Death Incarnate ]
Jesli Pepiki spaprza ta gre to im nie wybacze :] Co do losowosci to niby ma byc...
oksza [ Senator ]
na pewno, dostałem Press Release z Cenegi:
przy okazji jeszcze się pomylili przy wymaganiach... :)
NEW RELEASE DATE FOR UFO: AFTERMATH
8th August 2003, Cenega UK, Maidenhead – Release Date Information:
The eagerly awaited global strategy and tactical warfare PC game, UFO: Aftermath is currently undergoing last minute improvements during BETA stage and is now scheduled for release on 26th September 2003.
UFO: Aftermath media advertising strategy will continue running for the lead up to the launch, and includes full page advertising within the games and film magazines, including: Edge, PC Gamer, PC Format, SFX, GamesTM, XBM and Play.
Genre: Global Strategy/Tactical Strategy
Release Date: 26th September 2003 Format: PC-CD
Developer: Altar Interactive Suggested Retail Price: ?29.99
System Requirements:
Minimal:
Windows 98 or later
Pentium III 500Mhz
32MB nVidia GeForce 2 MX / ATI Radeon video card
128 MB Ram
750 MB Hard Drive
CD-ROM or CD/DVD-ROM drive 8x
DirectX 9
DirectX certified sound card
Recommended
Windows 98 or later
Pentium IV 2GHz or Athlon 2GHz
64 MB nVidia GeForce 4 MX / ATI Radeon 9300 Video card
256 Mb Ram
1GB Hard Drive
For further information:
Retail Information:
Sonia Khebere – Cenega UK
T: 01628 762 712
E: [email protected]
Media Information:
Caroline Stokes - Caroline Stokes Communications
T: 01920 487 046
E: [email protected]
oksza [ Senator ]
-->>Banita_bb
"Ja tylko niosę pomoc" :D
Loczek [ Senator ]
oksza: szkoda, ze nie CDP... IMHO wtedy gra miala by najwieksze szanse na odpowiednia promocje itp. (np. rzeczy typu patche)
_Luke_: hehe...jesli skopią Ufo to robimy Embargo na czeski alkohol (ogromny cios dla ich pepickiej gospodarki :D)
Banita_bb [ bo był za miły ]
oj wymagania gierka ma potezne - 2 ghz procesor pogielo ich? :/
_Luke_ [ Death Incarnate ]
ups... mam nadzieje, ze te rekomendowane wymagania to znow jakis babol cenegi
Loczek [ Senator ]
Banita: zalecane sa zawsze zawyzone... Dajmy na to taki Neverwinter przy moich 800 Mhz chodzi mi na maksymalnych detalach w rozdzielczosci 1024*768 (wyzszych nawet nie sprawdzalem)
Banita_bb [ bo był za miły ]
Taak-----> tylko ze na 1 ghz pojdzie bez problemu bez polowy detali, bez efektow itd, takze niestety chyba ponizej tego 1 ghz procesora gra bedzie przypominala ufo sprzed 10 lat. No ale grafika nie jest wazna , byleby grywalnosc byla dobra.
twostupiddogs [ Generaďż˝ ]
Znowu się okaże, że Czesi coś mogą zrobić, czego my jako 4 razy liczniejszy naród nie możemy i oby im się udało - bo póki co totalnie nie ma w co pogierocować:(
Loczek [ Senator ]
twostupiddogs: hmm... Czy robi to ta sama ekipa co Flashpointa??? Jesli tak to mozemy spac spokojnie!! :D (OF to IMHO najlepsza gra ostatnich lat!)
twostupiddogs [ Generaďż˝ ]
==>Loczek
nie mam pojęcia, tak samo jak nie mam pojęcia jak tak mały naród może mieć swoją markę samochodu (choć to Volkswagen to jednak każdy wie na świecie, że Skoda to samochód czeski por. to z Daewoo i FSO :))))))), tak tanie piwo, wypuszczać doskonałe gry np. Flashpoint, mieć ładną europejską stolicę zamiast wielkiej betonowej wsi, knajpy, w których można się codziennie wyżywić za tamtejszą średnią krajową, a czara goryczy się przechyliła wczoraj gdy poszedłem do rowerowego (szukam roweru) i jakaś nieznana marka roweru trackingowego o wyglądzie i co ważniejsze wadze takiego samego wheelera okazała się marką czeską :). Gdzie skończył Śp. Romet to każdy wie.Od wczoraj zapragnąłem być Czechem:)
Torn [ Merces Letifer ]
Przyłączam się do grona oczekujacych na UFO:Aftermath.
Oby była tak fajna jak UFO:EU (kolejne cz. to już nie było to samo)...
Altar to nie to samo co Bohemia, więc to nie ci od OpF... ale tak czy siak widać, że na południu coś robią a u nas :/
OpF to gra-rarytas, a my czym możemy się pochwalić (szkoda gadać).
A co do daty wydania to moje źródła wskazują także na 26...
_Luke_ [ Death Incarnate ]
Z tego wywiadu (link) oraz z nieoficjalnego FAQ (link na oficialnej stronie gry :)) wynika, ze te wymagania sa przesadzone - 1 Ghz powinien wystarczyc.
twostupiddogs --> moge jeszcze do tej listy dodac, ze czeszki to naprawde ladne kobiety oraz, ze w Czechach maja tanie rozmowy przez komorki... :]
twostupiddogs [ Generaďż˝ ]
==>Luke
może założymy partię na rzecz akcesji Polski do Republiki Czeskiej :PPPPPPPP
btw. i nawet pomimo tego, że realnie ich zarobki są mnijesze od naszych to wciąż chciałbym tam mieszkać, bo w gruncie rzeczy siła nabywcza pensji jest większa niż w Polsce.
Caldur [ Konsul ]
Na stronie oficjalnej są chyba trochę inne wymagania sprzętowe ?
Jak ja się cieszę, że (prawdopodobnie) nie będzie żadnych pojazdów !
A co myślicie o konieczności tworzenia "ludzkich" wersji broni obcych ? J
Loczek [ Senator ]
Caldur: ludzkich wersji?? o co chodzi?
Caldur [ Konsul ]
Loczek ----->
"There will be over 50 weapons altogether. At first, you will have access to normal weapons like we see today, like the H&K MP5, AK-47, etc. As you capture alien equipment, you can research those for gaining access to laser weapons, plasma weapons, and various PSI technologies.
Update : Presently we have 72 weapons in the game, out of which there are 38 human (present-day) weapons, 13 hybrid (i.e. human based on the alien technologies) and the rest are purely alien."
Z tej i innych informacji wynika, jakby nie można było uzywać broni obcych tylko je przebadać i stworzyć właśnie ich "ludzkie" odpowiedniki.
Loczek [ Senator ]
Mi sie wydaje, ze chodzi o to , ze oprocz broni ludzkich i obcych, mozna robic bronie bazujące na technologii ludzii i kosmitów (czyli są trzy rodzaje broni mozliwych do uzywania)... Jesli tak to wypas :D
Caldur [ Konsul ]
A co powiesz na to ?
"Researching does not make any new weapons available. If you find an alien weapon, you are either able to use it or not, researching it does not make you better at it. However, researching it may make it possible to "engineer" a human version of that alien weapon, and this is where manufacturing bases come into play. Once the weapon is engineered there, it becomes available in unlimited quantity.
It should be noted that the original alien weapons cannot be reproduced and there is limited supply (based on your spoils) of both weapons and ammunition."
Jest też nieoficjalna informacja o najnizszej rodzielczości : 1024x768. Będę musiał sobie na moim "sprzęcie" powyłączać kupę bajerów, ale co mi tam liczy się KLIMAT :)
Caldur [ Konsul ]
Mam jeszcze jedną uwagę, a właściwie dwie :
- obrona zdobytych terytoriów - coś ala Jagged Allinace ?
- levele żołnierzy - na jednym screenie widać babkę z lev 16
Loczek [ Senator ]
Caldur: rzeczywiscie... masz racje! :)
W sumie to chyba nawet dobry pomysl... A co do obrony i poziomow zolniezy - doskonaly pomysl :D
H3ZEKI4H [ Homo Homini Lupus ]
Poprostu uwielbiam serię UFO, Aftermatch napewnoodciągniemnie odżyciatow. nadłuższąchwilę
Caldur [ Konsul ]
Ciekawe tylko kiedy polska premiera i ile trzeba będzie zapłacić ?
Loczek [ Senator ]
Wyglada na to, ze Polska premiera bedzie rownoczesnie z inntymi Europejskimi.
Cena det.: 99,90 zł
Mozna juz na stronie Cenegi zamowic
sakhar [ Animus Mundi ]
Witam
Tak a propos nowych gierek typu Ufo - jest nowy projjekt pod nazwą Xenocide - gra będzie przypominała Ufo 1 ale szata graficzna i niektóre rozwiązania będa już na miarę XXI w.:) Może byc całkiem ciekawie:)
Więcej info pod linkiem:
Banita_bb [ bo był za miły ]
Mam jeszcze jedną uwagę, a właściwie dwie :
- obrona zdobytych terytoriów - coś ala Jagged Allinace ?
- levele żołnierzy - na jednym screenie widać babkę z lev 16
tego nie bardzo rozumiem, bo przeciez w kazdej czesci umiejetnosci wzrastaly jak sie kims gralo, takze ze postac ma poziom umiejetnosci to chyba nic nowego?
Loczek [ Senator ]
sakhar: hmm... ciekawie sie zapowiada :)
Sciagam wlasnie wersje alpha... Mam pytanko: to jest po prostu "przerobka" (w cudzyslowiu, bo napisana zostala od nowa) ufo: enemy unknown, tak??? (nowa grafika, nowe bronie itp.)
Loczek [ Senator ]
Banita: moze jak zdobywa sie kolejne poziomy mozna im przydzielac jakies umiejetnosci (tak jak w RPGach)... Nie wiem... zobaczymy :)
brendan [ Centurion ]
przyłączam się do oczekujących ;) - ech te setki godzin w Enemy Unknown czy Terror From The Deep (resztę litościwie pominę milczeniem - szczególnie Apocalipse - nigdy nie zapomnę jak bolesne to było rozczarowanie)... już myślałem, że to se ne vrati a tu zapowiada się prawdziwa uczta :) - też śledzę i kibicuję od dawna poczynania naszych pobratymców i faktycznie pozazdrościć im developerskich teamów - mafia, vietcong teraz Aftermath - ekstraklasa światowa a te czeszki... ;)
jedyny cień jaki kładzie się na razie na tym projekcie to to, że nie będzie można wchodzić i walczyć w budynkach - nie wiem dlaczego nie zaimpletowali tej opcji - tłumaczenia twórców jakoś do mnie nie przemawiają - przecież niezapomniane były walki o każde piętro i każde pomieszczenie w trakcie pacyfikacji miast czy wiosek (lub statków w TFTD) - ale nawet z tą imputacją gra zapowiada się rewelacyjnie i przebieram już nogami ;)
olivier [ unterfeldwebel ]
Jak to nie będzie można wchodzić do budynków??!To o statkach czy bazach obcych też można zapomnieć??!Nie nie tylko nie to...dziękuje za takie pseudo produkcje. Jak sobie przypome stary dobry UFO:Enemy Unkown to aż się łezka w oku kręci, wszystko dopracowane i przemyślane do bólu i nie było żadnych pseudoograniczeń, ach cóż to była za gra i jak barzdo zmienił się (na niekorzyść) rynek gier komputerowych, no i te żonglowanie 5 dyskietkami na Amidze:))..
Caldur [ Konsul ]
Na play'u jest za 86 zł.
Banita_bb -----> umiejętności wzrastały, ale zaznaczone to było "słupkami" oraz rangą. Nie uważasz, że levele to bardzo interesujący pomysł ? Ciekawe do ilu lev możesz dociągnąć i jak wygląda awans na poziom ? (ponoć max. lev to 40) Są jakieś punkty doświadczenia ?
Nie będzie budowania bazy, bazy są już predefiniowane/odbijane od obcych !!!
Tylko 7 gości w oddziale.
Caldur [ Konsul ]
Odnośnie wcześniejszej inf. o bazach - są sprzeczne inf. bazy mozna tylko budować i po wybudowaniu nadajesz im jedną z czterech klas (nie wiem jakich) - prawdopodobnie chodzi o bazę produkcyjną, "wynalazczą" itp.
Po wynalezieniu broni i "zbudowaniu" pierwszego egzemplarza masz dostęp do jego nieskończonych "klonów" !!! Ale debilizm, a gdzie sprzedawanie broni, obcych itp. żeby podreperować fundusze ?
Z niemożnością wchodzenia do budynków to prawda !!!
Loczek [ Senator ]
...I zaczynaja sie dziwne pomysly :(
Jesli chodzi o mnie to powinno byc tak jak w UFo: enemy unknown... mogliby powprowadzac jakies zmiany,ale nie takie rzeczy jak niemozliwosc wchodzenia do budynkow :(
olivier [ unterfeldwebel ]
O ile sobie przypominam to właśnie największą frajdą, wyzwaniem i zagrożeniem było oczyszczanie budynków ze smaczkami typu ..obcy ukryty w szafie itp.
Caldur [ Konsul ]
Tłumaczą sie, że tworzenie wnętrz zajeło by im za dużo czasu !!! Zdecydowanie mogli zrezygnować z duzych miast na rzecz przedmieść tzn. mało domków, krzaczki, parki itp. ,ale z możliwością wchodzenia do pomieszczeń.
Już się boję sprawdzać, czy będzie mozna "napastować" statki obcych !!!
Caldur [ Konsul ]
I zdecydowanie nie będzie to Ufo jakie znamy i kochamy :( Zresztą autorzy sami przyznają, że to nie miło być "rasowe" Ufo.