GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

FRONTLINE [209]

09.08.2003
06:36
[1]

U-boot [ Karl Dönitz ]

FRONTLINE [209]

Jest to wątek dla pasjonatów czerpiących największą satysfakcję z gier umiejscowionych w realiach II Wojny Światowej.
Gatunek owych gier ulega przeobrażeniom w zależności od naszych upodobań. :o)

NADAL na tapecie mamy:
- Medal of Honor: Allied Assault
(jak widac powoli na wymarciu... ale czy naprawdę? :)) na horyzoncie dodatek i następna produkcja o WWII)

Bawimy się czasem także w:
- IL2 Sturmovik (specjalista - Martins, Otto)
- IL-2 Forgotten Battles (specjalista - Martins, Otto)
- Silent Hunter II (w to się już nie bawimy, chyba że mocno popijemy :)))
- Close Combat (i wszelki stuff związany z tą serią :)
- przymiarki do America's Army ze strony co niektórych, aczkolwiek nic tutaj z II WW nie ma :)

Śmiało można więc szukać u nas towarzyszy do wieczornej bitewki w którąś z w/w gier.

Wątek powstał z inicjatywy grupy osób, które aktywnie uczestniczą w walkach.

Nasza strona w internecie:
https://www.frontline.prv.pl (Sturmgrenadierzy)
https://www.luftflotte.prv.pl (Lotnicy)

Nasza ferajna w Clan Base:
https://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=214147

Forum naszego klanu:
https://www.selicom.pl/frontline

ZAPRASZAMY!

Oto linka do poprzedniej części:

09.08.2003
06:43
[2]

U-boot [ Karl Dönitz ]

Witam

Rano a za oknami niestety brzydki widok, pogoda się zepsuła - w nocy padało.
Dziś dłużej docierałem do kompa ale przyczyną tego było bardziej pracochłonne śniadanie.
Jajecznica: w kostkę pokrojona podwawelska, w paski cebula, jajka, proporcja zależy od gustu jedzącego - ja osobiscie daje dużo kiełbasy i cebuli a jajka już tylko symbolicznie :-)) Smażymy, jemy i mamy siłę na pół dnia !!!

A teraz dalej do pracy

Pozdrowionka

09.08.2003
18:33
smile
[3]

diriz [ Generaďż˝ ]

ACHTUNG!

w dniu dzisiejszym rozegralismy w RAVem pierwsza klanowke 2 vs 2 w barwach [on]. przeciwnikiem byl klan |AIRBORNE| w skladzie sonia i desiq. gralismy hunt i rakiete do 7.

gralismy na jakims publiku, wiec czasami ktos chcial sie dolaczyc :)
na the hunt zaczelismy jako axis i przeciwnik zaskoczyl nas troche na poczatku zdobywajac 3 punkty - szczerze mowiac nie mielismy koncepcji na gre we 2, ale ten meczyk byl cenna lekcja :) . otrzasnleismy sie z zaskoczenia i ruszylismy do walki - wynik 7 do 3. jako allies wyrwalismy dwa punkty niewelujac przewage nieprzyjaciela, wynik po the hunt 10 - 9.

na V2 spadochroniarze jako allies wyrwali doscy konkretnie (glownie przez nasze gapiostwo, szczegolnie na koniec meczu :)). gralismy juz na o wiele gorszym pingu (100-150) niz na the hunt (40-6). nam jako aliantom udalo sie wyrwac honorowy punkcik.

koniec koncow 22-17 dla spadochroniarzy :)

kolega rav popisal sie kilkoma niezlymi akcjami, takze w negatywnym tego slowa znaczeniuy ;P tak samo zreszta jak ja :)

sieg!

09.08.2003
18:41
smile
[4]

diriz [ Generaďż˝ ]

ubi -> bosz o ktorej napisalles posta w sobote?? o 6.43?? grzesznik!

10.08.2003
21:25
smile
[5]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

SIEG!
Co do Waszych rozważań pod moją nieobecność, to widzę, że troszkę ich było...

Tematy, koleżeńsko-obyczajowe (Heil Hitler, Herr Koxbox!!), polityczne (zalecamy obowiązkowe treningi rowerowe dla młodych kadr Hitlerjugend, potem marsz na Sejm! Następnie rządy koalicyjne z Samoobroną!) i jeszcze jakieś, których nie spamiętałem w czasie szybkiej i pobieżnej lektury...

Widzę też pierwszą porażkę klanu [on]: to pewnie przez nieobecność ideowego przywódcy i głównego ideologa Rzes...yhmmvhrr...klanu, Traumy ;-) Brawo dla koleżków Meyera i Rav'a za dzielną SSmańską postawę! Zwycięstwa przyjdą niedługo same. Następny mecz umówcie 3 vs 2 to z Wami zagram!

Na dworze powiadasz MACKAY 30 stopni Celsjusza, a w pomieszczeniu z Enigmą ile? 50? Nie dostałeś zawału? A dobrze żyjesz? Te rejony, gdzie są rekordowe upały nie pokrywają się może z rejonami, gdzie AMD notuje ostatnio rekordową sprzedaż?


Coś bym jeszcze naskrobał, ale sił brak... yhmmm.......

11.08.2003
07:59
smile
[6]

diriz [ Generaďż˝ ]

witka w rana! pobudka na kompanii!


yhyhyhhhhyyy... wrocil... glowny esesman... znowu sie zacznie teraz... :))

11.08.2003
09:40
smile
[7]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Główny SSman obejrzał wczoraj, za sprawą Herr Martinsa, zapowiedzi STALKERA i oczekuje na dzień premiery z niejakim utęsknieniem, na Medalka patrzeć wczoraj nie mógł...(ale na Diriza się cieszył, chrumchrum!) :-)
Ale [on] wesprze na najmniejszą komendę!

11.08.2003
09:48
smile
[8]

diriz [ Generaďż˝ ]

yhyhyhyyyy no stalker to bedzie niezla trauma... patrzac po screenach i trailerze.. :))

no zabilismy wczoraj kilku niearyjczykow, poczekamy na cos fajnego chrum chrum... na razie grajmy w medala i w cokolwiek jeszcze bedziwemy mieli ochote, na przyklad w bomb jacka czy co tam.. :))

11.08.2003
11:50
smile
[9]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

...albo w .....pokera? ;-)
...ale tylko z rówieśni(cz)kami!
Dla mnie to rocznik 1975!

A Bomb Jack to kawał DOBREJ historii gier komputerowych!! Typowa czysto-aryjska gra!!
SIEG!!

11.08.2003
12:26
smile
[10]

Slawekk [ Senator ]

Witam
A ja cały czas bez sieci w domu , wrrrrrr.
Chrees --> czytałes w sobotnim dodatku do gazety Wyborczej artykuł o japońskich Lolitkach i kawaii. Wiele wyjaśnia .
Diriz---> to miłe że ktoś sie odezwał i przyszedł z pomoca. Dzięki giergas !!

A w dzisiejszej wyborczej szokujący :) artykuł na pierwszej stronie. Wychodzi na to że kupiliśmy Kołowy transporter Opancerzony od fińskiej firmy Patria kjtóry, tonie, zapala sie, nie mieści do Herkulesów, ma beznadziejny kadłub, wieżyczke do której nie pasuja izraelskie pociski ppanc itd..... A offset to po prostu kpiny, ktos sie mocno koło tego kontraktu zakręcił i zrobił wszystko żeby wygrali finowie - odsyłam do lektury.

11.08.2003
12:43
smile
[11]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Czytałem Sławko.
Joanna mi pokazała; pouczająca lektura... :-)

11.08.2003
13:24
smile
[12]

Lim [ Senator ]

- co ,,tam'' napisano strasznego o mandze (i pokrewnych tematach)
...nie wiem bo czytam ten syjonistyczny (heh) dziennik bardzo sporadycznie :)

11.08.2003
13:42
smile
[13]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Napisano na przykład, że mężczyźni w Japonii zaczytują się w porno-mangach, które są nieco perwersyjne.
Oczywista żydowska fałszywka kolego Lim... :-)

11.08.2003
13:49
smile
[14]

Yaca Killer [ **** ]

cześć, cześć, cześć .... miasto wita wieś :DDDD

no i po urlopie, muszę szybko zabrać się za czytanie zaległości zanim Soulcatcher je wyceni i opodatkuje, a zebrało się tego, oj zebrało.

uściski dla wszystkich bywalców a największe dla Parteitagowiczów

oddalem się do lektury

11.08.2003
13:54
smile
[15]

Lim [ Senator ]

tiaa - zapewne masz rację kolego Chrees ;)

11.08.2003
13:56
smile
[16]

Slawekk [ Senator ]

Hahahaha "nieco perwersyjne" - tak naprawde to napisano że te nieco perwersyjne mangi przedstawija najbardziej " zboczone zboczenia :) " z pedofilią na czele. w kulturze japońskiej kobieta dojrzała czyli zamężna to kobieta "stracona" aseksualna. Do tego męszczyzna w japoni wychowany jest do roboty, nie ma czasu na zdobywanie kobiet, a takie słodkie młode panienki mozna podgladac bezkarnie i nimi sterować.Dlatego te japoneczki najczęściej ubrane są w szkolne mundurki, a ten strój jest najbardziej seksownym wdziankiem. Większość domów publicznych w japoni pełna jest panienek zrobionych na 12 latki ubranych w takie mundurki- dewiacja totalna. Do tego to kawaii czyli wszystko musi byc takie milusie i ładne, różowe i koronkowe, pełne milutkich wielkookich pluszowych zwierzatek. Zbiera mi się na wymioty .......

11.08.2003
13:58
smile
[17]

Slawekk [ Senator ]

Cześć Yaca-byku krasy :))))))
A Matchaus bedzie dziś u mnie na piwku, aha :)

11.08.2003
14:09
smile
[18]

Yaca Killer [ **** ]

Sławciu --> to pozdrów Go ode mnie ... :)

11.08.2003
14:30
smile
[19]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Sławko: uszanujmy odmienności kulturowe. Zapewne dla Japończyków równie obŻydliwy jest nasz polski obyczaj spożywania nadgniłych ogórków!
Trochę elokwencji i SMotwartości na libertyński świat japońskiej pokręconej seksualności. Zapomniałeś dodać, że wskutek zamieszczania tych "najgorszych" zboczeń w komiksach japońskie ulice są niemalże pozbawione niebezpieczeństw, które czychają na polskie spacerowiczki. Co wolimy: "obleśne" (to nie jest MOJE zdanie na ich temat: hłehłehłe...) komiksy czy prawdziwe gwałty?

11.08.2003
16:06
smile
[20]

Lim [ Senator ]

Chrees --->tak - trzeba walczyć z przejawami pornografii w mandze - walczyć długo i wszelkimi sposobami...aż wreszcie ten zgubny ,,owoc'' zła padnie u naszych stóp wyczerpany, uległy i ...kuszący...bossssze - już nic nie powiem (heh)
:))))

11.08.2003
16:34
smile
[21]

diriz [ Generaďż˝ ]

ahahah panowie coz za dyskusja na temat mangi! dla wszystkich ktorzy widza w mandze jakies porozbierane nieletnie panienki z wielkimi oczyskami polecam prawdziwe mangowe produkcje, ktore uciesza oko prawdziwego esesmana: macross, ghost in the shell czy w koncu klasyk nad klasyki na literke A, ktorego to tytulu nie musze chyba nawet tuaj wymieniac :)

do takich gierek jak GTA powstaja nawet mody motorow wzorowane na maszynie Kanedy!

11.08.2003
17:13
smile
[22]

Lim [ Senator ]

diriz ---> znamy TO znamy, lubimy i mamy (ups - mały rym mi się trafił:)
jednak taki jest urok japońskiej mangi - panienki, dziewczyny , kobiety mają piękne wielkie oczy , długie szalenie zgrabne nogi - wydatne (fiuu,fiuu:) biusty i wąski dziewczęce biodra - i TO również są PRAWDZIWE ,,mangowe produkcje'' :)

11.08.2003
17:22
smile
[23]

Lim [ Senator ]

i na koniec - inne ujęcie ,,kamery'' ...idę pograć w Medala...no za jakąś godzinkę może, mam teraz trochę innych zajęć :)


pozdr. :)

11.08.2003
19:37
smile
[24]

giergas [ Legionista ]

Hahaha ,

Widzicie to jest tak, że ja mam pełno ponętnych 16 latek w liceum hyhyhy =))))
Kurcze, chciałbym zostac nauczycielem WF-u w liceum :ddd (no to pod prysznic dziewczyny :P)

11.08.2003
22:27
[25]

U-boot [ Karl Dönitz ]

Witam wieczorową porą

Oto jaki los spotka wszystkich głosicieli mangi :-)) -->

Trzeba iść spać, jutro kolejny ciężki dzień ale już niedługo nastanie cisza :-))

11.08.2003
23:44
smile
[26]

Lim [ Senator ]

Ubi ---> tiaa , chciałem napisać coś miłego na dobranoc- jednak kiedy popatrzałem sobie na to foto - skądinąd dowcipnie opisane w kontekście ,,naszej'' krótkiej rozmowy o mandze...dostałem takiego doła że natychmiast skleciłem taki wierszyk , krótki i niepiękny ...alee :

chylę przed nimi czoła
taka żołnierska dola
przeciw sobie walczyli
w jednej ziemi ich złożyli


coś mi świtało by napisać ,,w tej samej ziemi'' lub ,,obok siebie ich złożyli'' ...ale tak jest ,,dobrze''

sorry za kiepskie rymy i takie tam... dobranoc

12.08.2003
07:20
smile
[27]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

...i oto dzięki Ubootowi i Limowi powiało sentymentalizmem ;-)

Ale nie poddawajmy się. Nawet gdy parę (parenaście, parenaście tysięcy, paręset tysięcy) żołnierzy uwalnia się,wraz z życiem,z okowów machiny propagandowej, która "pozwalała" im uwierzyć, że jest sens zabijania innych istnień ludzkich dla jakichkolwiek celów... następnych kilka milionów dyszy chęcią zabicia wroga! Jest nadzieja! Walka trwa! Fuhrer jest wiecznie żywy!

12.08.2003
07:26
smile
[28]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Aha, Giergas...
Tak się składa, że młode prawdziwe dziewczęta w Liceum zapewne nie są takie fajne, jak te z mang...
Po prostu nie ma tam żadnego medium (ekran monitora, telewizora) pochłaniającego promieniowanie głupoty... brrrrr... oby nie była zaraźliwa! Ale w sumie Liceum Live ma też i pewne przewagi :-)
Ale odkrycie ich to już (jak to mówią na zakończenie każdej częsci Conana) inna historia ......i TWOJA działka!

12.08.2003
08:27
smile
[29]

diriz [ Generaďż˝ ]

witka z rana

bosz jaka trauma nie ma czasu grac.... trzeba nadrabiac lekko po powrocie z pracy ;)

chrees --> co ty za propogandowe texty?? nagle pokochales nieprzyjaciela?? :)) powiedz jakie narkotyki zazywasz, podamy je wszystkim generalom na swiecie i problem wojen mamy z glowy :)

12.08.2003
08:34
smile
[30]

diriz [ Generaďż˝ ]

giergas --> hyhyhyh ja mialme w LO takiego kolesia od wf-u... mial rozne ksywy, wygladal jak indianin w podeszlym wieku, dlugie wlosy, obwod w klacie nie wiem, ale biceps jak moje udo :)
prawdziwy swiniak, i na dodatek non stop tankowal praktycznie, ale fakt sa takie ze:
- zwalniany 4 krotnie ze szkoly (raz czy dwa za kontakty seksualne z licealistkami), poza tym za przychodzenie do szkoly w wiadomym stanie
- poprawianie oceny polegalo na zaniesieniu flachy, co praktykowalismy z kolegami co semestr :)
- potrafil na wuefie o 7 rano powitac textem: YYYYYYYY A WY KURWA BAWOLY (to bylo - jest? - jego ulubione okreslenie uczniow) GDZIE W TYCH BUTACH SALE?? LECZYC SIE DO PSYCHIATRY KURWA A NIE DO SZKOLY YYYYYYYYYY UGH UGH <sapanie> :))
- regularnie na sali wydalal sline otworem gebowym a inne rzeczy nosowym :)
- fauli podczas gry w kosza dokonywal tylko z lokcia :))

i jeszcze kilka rzeczy, ale o tym typie to mozna doktorat napisac :))

12.08.2003
15:08
smile
[31]

SilentOtto [ Faraon ]

Co tak cicho? BLASTER Was dopadł? :D :P

12.08.2003
15:18
smile
[32]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Ottuś -----> co/kto to jest Blaster?

12.08.2003
15:24
smile
[33]

SilentOtto [ Faraon ]

Chreesio ---> Blaster of Disaster :D

1. Zapodaj patcha koniecznie:
https://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=c8b8a846-f541-4c15-8c9f-220354449117&displaylang=pl
2. Na wsiaki słuczaj ściągnij i odpal:
https://securityresponse.symantec.com/avcenter/FixBlast.exe

Baza wirusów - Blaster
12 sierpnia 2003
Również znany jako: Worm.Blaster
Typ: robak
Długość: 6176
Niszczący dyski: nie
Niszczący pliki: nie
Efekty wizualne: nie
Efekty dźwiękowe: nie
Blaster jest robakiem internetowym, którego działanie polega na rozprzestrzenianiu się korzystając z błędu w systemie Windows oraz na przeprowadzaniu ataku typu DoS.
Aktywny robak tworzy na dysku swoją kopię w pliku msblast.exe oraz modyfikuje tak rejestr by jego kopia była uruchamiana przy każdym starcie systemu Windows.
Następnie robak losowo generuje adresy IP i stara się, korzystając z błędu w systemie Windows, zmusić zdalny komputer do pobrania i zainstalowania kopii robaka z zainfekowanej maszyny.
Robak po 16 sierpnia aktywizuje procedurę przeprowadzenia ataku typu Denial of Service w stosunku do strony windowsupdate.com, wykorzystując do tego zainfekowane maszyny.
Microsoft wypuścił łatę do błędu umożliwiającego działanie robaka, która znajduje się pod adresem:
https://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=c8b8a846-f541-4c15-8c9f-220354449117&displaylang=pl
https://microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=pl&FamilyID=2354406C-C5B6-44AC-9532-3DE40F69C074

12.08.2003
21:52
[34]

U-boot [ Karl Dönitz ]

Oto samolot naszego Otta zaraz po wylądowaniu :-)) -->

Cóż tak cicho, Panowie do pracy !!!

12.08.2003
22:51
[35]

U-boot [ Karl Dönitz ]

I tak minął ostatni raz w świecie MoHaa z przyzwoitym pingiem

dobranoc

13.08.2003
06:09
[36]

U-boot [ Karl Dönitz ]

Właśnie wstał piękny dzień
Dzień w którym nastąpi przeprowadzka - oj będą wieczorem kości bolały :-))
Pozdrowionka

13.08.2003
08:10
smile
[37]

martins [ Konsul ]

Ubi trzymaj się, taki dzień rzeczywiście nie należy do najprzyjemniejszych :)
Otto wyszedł długo oczekiwany patch do FB:D

Readme
IL-2 Sturmovik: Forgotten Battles
Version 1.1b

Video

Changes and fixes in Perfect mode.

To start the updated version, the latest driver versions are required
ATI Catalyst 3.4, NVidia Detonator 44.03 (or latest WQHL certified)

NB: Note to ATI users
We strongly recommend using ATI Catalyst 3.4 Driver, because versions 3.5 and 3.6 may cause lock-ups in Perfect Mode. This problem may be solved with the next version (3.7) of the ATI drivers.

To play in Perfect mode without problems we recommend:
Video card: Geforce4, ATI 9500 or better, with at least 128 Mb of texture memory.
Processor: 2.4 GHz or higher.
Memory: 512 MB or more

Important notes on bugfixes

Patch files are provided as the final version of 1.1b; however, limited options are reserved for open beta. If you experience serious troubles playing this version, please send bug reports to [email protected] and we’ll do our best to correct these with the next patch or add-on.

When making such a report, please fill out the attached form and send it via e-mail.

!!Note that no wish lists, suggestions or FM speculations are accepted via that address, you should discuss these in the official UBI.com forum instead!!

Modifications

There have been many modifications to FB, both in game code and visuals, and we’re unable to list them all. The following lists the major modifications and fixes.

Fixed

1. Hang-ups on ATI cards
2. Sped-up the geometry rendering of a landscape and trees
3. Increased view distance (the high altitude view has also been improved)
4. Improved object lighting
5. Reduced texture blinking of landscape (improved forest rendering at far distances)
6. Corrected set of visual artifacts
7. Peak delays in render are reduced

Not fixed features

1. On ATI 9700 screenshot function does not work

2. If you notice strips on landscape textures at far distance, it is recommended to set the maximal render quality from a driver tab in Display properties panel and to switch off a compression

Network:

Console Commands:
- words containing spaces may now be used in console commands in quotes
- 'user' command is modified: disposed of of 'KICK' keyword
- 'chat' command is modified: added keyword 'TO# <N>' - it sends the message to the player of the given number
- added command: 'kick <name>' - disconnects the given player from the server
- added command: 'kick# <N>' - disconnects a player of the given number
- added command: 'ban' - prohibits connection for the given player groups
command format:
ban [ADD] [REM] [NAME [<name>]] [PATTERN [<pattern>]] [IP [<ip mask>]] [CLEAR] [LOAD [<file name>]] [SAVE [<file name>]]
ADD - adds players listed in NAME, PATTERN, IP to the ban list
REM - removes players listed in NAME, PATTERN, IP from the ban list
CLEAR - clears the ban list
NAME [<name>] - picks out a player by his name
PATTERN [<pattern>] - picks out a player/players by the name(s) given in the <pattern>.
In the <pattern> - '?' represents any character, '*' represents any quantity of any characters
IP [<ip mask>] - picks out a player by his network address
<ip mask> - N.N.N.N, where 'N' is either a number 0 to 255, or a number range (i.e. 10-127), or a '*' that is any number
LOAD [<file name>] - reads list from a file ('banned.txt' by default)
SAVE [<file name>] - writes the list into a file ('banned.txt' by default)

Additional network fixes:
- improved interaction with GameService
- made improvement to the used network protocol
- modified skin download algorythm: switching off skin download now also prohibits skin uploading
- corrected a error not allowing to destroy air ballons
- in dogfight mode you will no longer collide with the chunks left of your previous flight
- corrected the issue with aircraft that spawn later into the co-op missions
- corrected the 'ground' response to vector to home base
- corrected incorrect 'eventlog' listings when a player leaves the session before mission ends

Track:
- corrected issues with incorrect playback of remaining fuel quantity, airbrake position and odd engine RPMs

Sound:
- corrected errors in network telephone
- corrected the order of custom music files playback
- removed the option for 48 kHz from il2setup
- mproved overall sound quality

FM

Reworked and tuned FM, according technical data

The tuning of the behavior or most aircraft in FB:
- More precise aerodynamics model
- Climb rates with more precise ratios
- Maneuverability and energy loss in maneuvers
- Stalls
- Spins
- Roll rates
- High altitude performances
- Dives
- Gliding ratio
- Impact of the speed on the control for different types of planes
- Work of flaps
- Landing on 3 points
- Breaking and taxiing
- Landing on roads
- Jamping and breaking on unprepared airfield (or out of airfield) surface


Additional:
- GM-1 NO2 boost now works in Bf-109E-7/Z
- Reworked manual pitch control for the row of the planes, especially Bf-109s and FW-190s (still under revision, if there will be other docs).
- Added automatic pitch control for Bf-109 series E4 and E7 (because with beginning of German invasion in Soviet Union most if not all were already re-equipped by constant speed propellers. Still under revision, if there will be other docs.)


AI

The main work over pilot AI:

- Low level AI will not conduct head to head attacks
- Reworked the methods of ground attacks for different types of planes

AAA/FLAK:
- Reduced precision of Ground and Ship AAA


Weapons:
- adjusted various ammunition lethality
- replaced Ju-87G underwing cannon shells with the tungsten-core APs
- bombs are not able to ricochet off asphalt or concrete surfaces
- reworked damage models properties for Yaks, I-16, with a line of fine adjustments for other aircraft as well

Other fixes:
- modified engine startup sequence
- corrected errors in 3D models for several aircraft
- corrected artificial horizon issues is several cockpits
- added missing landing and formation lights
- disabled the ability to de-WEP La-5F manually

Special thanks
Sean Trestrail, Christopher Starr, and Ian Boys

Great thanks for consulting and beta testing:
Dietger Pohl, Steffen Trombke, Jan Niukkanen, Jyrki Majamaki, Wastel, Covington's Woodworking, Youry Puzynia, Sergey Archakov, Jaime Cantos, Clemens Hahne, Joerg Wiedemann, Marc Winter, Pavel Korneev, Ville Pitkänen, Viktor Linnik, Sami Kukkonen, Jörgen Torgersson, Jari Vanttinen, Christian Tampio, Jonny Forsen, Marko Svard, Tomi Tikka, Anders Larsen, Tuomo Soiri, Ralf Kraeft, Jan Ivar Ravn, Stefan O. Kristensenand and many-many others.

See also bellow thanks for the Dynamical Campaign testing.

Dynamical Campaign Changes:

Current version of DGen, Dynamic campaign engine for IL-2 FB, supplied with the patch is 1.0.1.18.

New features and modifications

1. Planes attempt to use routes avoiding AAA. Maximum number of AAA en route (except target area) is reduced to 3

2. New parameters in conf.ini:
RandomFlights=n sets number of flight groups not related to mission. Maximum is 5, minimum 0, default 2. New random groups - friendly bombers and returning allied planes.
NoBadWeather eliminates storms, rain, snow, blind weather. All weather is possible by default
NoAirfieldHighlight - Not used airfields won't have AAAs anymore, which also removes their highlighting with a color on a map. They have AAA and are highlighted by default
CampaignAI=Easy (Hard), default is Normal - increases or decreases friendly and hostile AI level.
CampaignMissions=Easy (Hard), default is Normal - switches to different scripts for operations, affecting number of planes and groups. Even on Hard, the scripts are less challenging than in the previous version - for all nations and years. CampaignDifficulty now sets both AI and Missions.
CampaignLength=VeryLong (Long,Medium,Short,VeryShort), default is VeryLong. Sets number of missions in campaign. Long is about 2 times shorter than VeryLong. VeryShort is about 10 times shorter.

The lines can be placed anywhere in conf.ini, but recommended way to do it is to create in the end of the files a new [DGen] section and add everything after that. An example:

[DGen]
NoAirfieldHighlight
NoBadWeather
RandomFlights=5
MissionDistance=30
CampaignMissions=Hard
CampaignAI=Easy

3. Roster adjustements: fighter and bomber careers use different criteria for awards.
- Pilots are now younger.
- Promotions rate slowed down.
- Intitial number of sorties and kills increased. It is also year and nation specific, for instance
- Germans may start in 1941 with many aces, and Soviet squadrons are getting more and more experienced as war progresses.
- Criteria for some awards change historically during war - it requires many more kills for German fighter pilots to receive
- Knight's Cross in 1944 comparing to 1941.
- AI pilots fly missions even if they are not in your group, so number of sorties for you and AI is growing at the same rate. AI pilots can score and be killed in these missions, probability of that depends on their experience.
- Until you have the senior rank (Colonel), squadron CO will be always at least of your rank, no LtCol flying under Major's command anymore.

4. Summary of air and ground targets destroyed by you in the last mission and during your career are now listed in the debriefing.

5. New campaign - German retreat from Kuban in the fall '43

6. Templates can now use custom buildings.

7. Player's plane armament for ground attack now has different variants for soft targets, armor, ships and bridges.

8. Intercepting planes now not always receive special armament, like rockets or gunpods, it is more random.

9. For every career a file that defines plane classes for this career can be created. File name is ClassesNnX.dat, where NnX is career ID, like DeS for Geman Stuka. It is a text file that overrides default plane classes for this career, the format is:

PLANE ROLE,
for example:

FW_109A4 FIGHTER
FW_109A5 FIGHTER

the following roles are supported:

FIGHTER = escort, intercept, recon missions
LIGHT = same as fighter, "soft" ground targets like trains can be attacked.
TANK = soft targets + tanks, not antiship or anti bridge.
JABO = scramble, recon and all ground attack missions
ALL = all missions, fighter and ground attack
GROUND = only ground targets, suitable for bombers or ILs

Bugs fixed:

1. Level bombers attack area targets in formation.

2. Spaces in pilot's name don't cause problems.

3. Known static planes causing collisions are removed.

4. Coordinates of one of Lvov map airfields corrected.

5. Date of Stalingrad missions are fixed.

6. Rzhev dates are changed in order not to overlap with Stalingrad.

7. Initial border on Lvov map corrected.

8. Junior rank for Germans now corresponds GUI ranks.

9. Evening missions start earlier.

10. 190F8 switched to JABO, won't fly escort missions. It's default ground attack loadout changed to SC500. Plane name in brieifngs corrected.

11. DB-3F bombing with torpedoes fixed.

12. Me-323 should not appear in Finland transfer missions.

13. Some German brieifngs corrected.

14. Hungarian ranks in German locale corrected.

15. BF-109F fly higher.

16. Main BF-109G bombing loadout changed to SC250 from SC500.

17. BF-109s capable to carry additional tanks, are equiped with them if a mission requires.

18. No snowstorm messages in summer time anymore.

19. Yak-1 ans Yak-1B can now fly ground attack missions.

20. Wrong national markings in some campaigns (German Blenheims and PZLs) are fixed.

21. FLAK removed from a runway in Northern Crimea.

Misssion sets for new difficulty levels made by:
Johannes Ritter

Special thanks to:
Johannes Ritter, Ian Boys, Pierre Berger, Helmut Skrdla

Great thanks for beta testing:
Johannes Ritter, Ian Boys, Pierre Berger, Helmut Skrdla, =38=Backfire, =38=HeartC, =38=Catso, =38=Etwas, 602 Furball, 602 Jose, 602 Sigi, 602 Luppe, 602 Slig, 6BL-tttiger, Tom72k.
Bug Reporting

Bug Reporting enables you to get across information about irregularities, problems, bugs and other defects in FB version 1.1b directly to 1C:Maddox Games via e-mail (special mailbox [email protected] is issued to collect your information). You can also use the Bug Report to give us feedback on certain issues.
Before sending us a report, please convert TGA files to JPG, and zip large files.

Bug report form
1. Version Number
2. Computer (complete info. including versions and type of video/sound drivers and type of online connection)
3. Bug/Defect Description (short, including description for each screenshot or track, if is)
4. Describe steps to reproduce the bug (detailed)
6. File Attachment (Screenshots, tracks or logfiles)

13.08.2003
08:38
smile
[38]

diriz [ Generaďż˝ ]

witka z rana panowie :)

noooooo wreszcie dzisiaj nadszedl dlugo oczekiwany dzien, tak jak martins czekal na patcha do fb, tak ja czekalem na stwora pod nazwa gekko vittatus - i juz dzisiaj bedzie on u mnie :)

13.08.2003
09:39
smile
[39]

SilentOtto [ Faraon ]

Z ostatniej chwili: ...Najlepiej sprzedająca się gra w UK - "Pokémon Ruby"... :D :P

Martins ---> Grose Danke und Kleine Helenke za info o FB :)

13.08.2003
09:46
smile
[40]

olivier [ unterfeldwebel ]

Diriz na co ci takie paskudztwo?hehe

13.08.2003
10:04
smile
[41]

diriz [ Generaďż˝ ]

olivier --> zeby zasuwal po scianach i po syficie :P

otto --> ahhaha w polsce tez niedlugo bedzie na topie,spoko... :P

13.08.2003
10:17
[42]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

a polskie wydanie FB dopiero 5 września.....dziadostwo

13.08.2003
10:39
[43]

SilentOtto [ Faraon ]

Sigi ---> Nie grasz w angielskie wydanie, a będziesz grał w polskie kiedy wyjdzie? ;o))) CDP nie wydaje FB, bo ileż kopii symulatora, który nie jest strzelanką i ma swoje wymagania sprzętowe można sprzedać na naszym rynku? To raczej przedsięwzięcie charytatywne :D

13.08.2003
10:42
smile
[44]

Slawekk [ Senator ]

Witam
A mnie dopadł Blaster :(((, usuwam go przy pomocy tego programu symateca a on ciągle wraca, łaty nie moge zainstalować bo jest po angielsku, a moja winda polska.
Diriz--> to jakiś pokemon czy żywe stworzenie. A jak żywe to czy jadowite ? ;)
Uboot--> miłej przeprowadzki. Uważaj żeby czegoś nie zbic !!!

13.08.2003
10:46
[45]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

Otto---> patche zawsze mnie mobilizują:D....do angielskiej wersji zdaje się że patcha nie zainstalujesz ..chyba że się mylę?

13.08.2003
10:49
[46]

Lipton [ 101st Airborne ]

Slawek--> Ja tez mam polskiego Windowsa a bez problemów zainstalowałem łatkę!

13.08.2003
11:04
smile
[47]

martins [ Konsul ]

Mylisz się Sigi, oj mylisz. Gra i buczy i na dodatek nie potrzeba żadnego craka:)
Sławek -> na stronie (polskiej) microsoftu jest łata do polskiej wersji.

13.08.2003
11:09
smile
[48]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Jeśli problem się powtarza, należy WYŁĄCZYĆ opcję "przywracania systemu".
Panel sterowania ------> System ------> Właściwości.

Download the FixBlast.exe file from:

https://securityresponse.symantec.com/avcenter/FixBlast.exe

Save the file to a convenient location, such as your downloads folder or the Windows Desktop (or removable media that is known to be uninfected, if possible).
To check the authenticity of the digital signature, refer to the section, "Digital signature."
Close all the running programs before running the tool.
If you are running Windows XP, then disable System Restore. Refer to the section, "System Restore option in Windows Me/XP," for additional details.

CAUTION: If you are running Windows XP, we strongly recommend that you do not skip this step. The removal procedure may be unsuccessful if Windows XP System Restore is not disabled, because Windows prevents outside programs from modifying System Restore.


Double-click the FixBlast.exe file to start the removal tool.
Click Start to begin the process, and then allow the tool to run.

NOTE: If, when running the tool, you see a message that the tool was not able to remove one or more files, run the tool in Safe mode. Shut down the computer, turn off the power, and wait 30 seconds. Restart the computer in Safe mode and run the tool again. All the Windows 32-bit operating systems, except Windows NT, can be restarted in Safe mode. For instructions, read the document "How to start the computer in Safe Mode."


Restart the computer.
Run the removal tool again to ensure that the system is clean.
If you are running Windows XP, then re-enable System Restore.
Run LiveUpdate to make sure that you are using the most current virus definitions.

When the tool has finished running, you will see a message indicating whether W32.Blaster.Worm infected the computer. In the case of a worm removal, the program displays the following results:
Total number of the scanned files
Number of deleted files
Number of terminated viral processes
Number of fixed registry entries

13.08.2003
11:10
smile
[49]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

martins---> no to pięknie...że się mylę...tzn że patch dotyczy tylko tych sfxów czy jakoś podobnie

13.08.2003
11:10
smile
[50]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

...no i jeszcze linka dla Slaweczka, gdy juz zląduje doma :-)

13.08.2003
11:24
smile
[51]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

martins---> czy sterowniki mają tu jakieś szczególne znaczenie...mając 43.45 muszę zmienić na 44.xx or higher aby pograć czy to bzdura?

13.08.2003
11:32
[52]

U-boot [ Karl Dönitz ]

BdU informuje:

Stało się !!!
Dnia 13.08 roku pańskiego 2003, okręt U-552 został przeniesiony do rezerwy taktycznej na polach MoHaa i innych gier przewidzianych przez brać FrL.
W nowej jednostce - Norwegia - Narwik - 14 Flotylla, robotnicy z organizacji Todta nie podłączyli jeszcze szybkich łączy interentowych (i nie wiadomo kiedy to zrobia ;-((), obiecali jednak w najbliższym czasie podłaczyć jakieś tymczasowe łacza osiedlowe, o ich jakości już niebawem się przekonamy.
W razie niepomyslnych wiatrów przejdę na nasłuch tak jak nasz kolega Yaca :-)) z pracy.

Pozdrowionka i do usłyszenia - kiedyś

p.s.
właśnie wyłączam komp, wyciągam wtyczke łączącą mnie z netem i ............. ;-(((

13.08.2003
11:32
smile
[53]

diriz [ Generaďż˝ ]

a mnie tam wiruch nie dopadl, a na update raczej nie mam szans :D

slaw --> ahahah jaki pokemon, przeciez to gekon, taka jaszczura co lazi po sufitach :)) jasne ze nie jest jadowity (ale niektore gatunki sa calkiem agresywne :). akurat ten to gekko vittatus, najbardziej "wywazony" psychicznie ze wszystkich gatunkow, i jednoczesnie najszybszy (wykonuje ruchy z predkoscia ponad 110 km/h).

nad ich lapami (lamelami) NASA prowadzi badania (no jak to mozliwe ze obne same sie tak przyklejaja do powierzchni??) w celu skontruowania kombinezonu dla astronautow ktory dzialaby na tej zasadzie co lapy gekona (zeby mogli przykejac sie do kadluba statku stopami na przyklad :) generalnie tajemnica dzialania jest juz znana i podobno istnieje juz nawet prototyp takich butow. podeszwy gekona pokryte sa mikroskopijymi wloskami ktore wykorzystuja sile przyciagania miedzyczasteczkowego aby przyklejac sie do podloza (dzieki temu gekon moze lazic gdzie chce i po czym chce). co ciekawe, sila ta jest tak duza ze teoretycznie raz przyklejony gekon nie mialby juz sily sie odkleic :)) dlatego stawiaja one lapy pod pewnym katem, co pozwala pozniej "odkleic" lapsko od podloza hehe.

na poczatku chcialem kupic gekona lamparciego (fajne ma kolorki - pomaranczowy w ciapki) - jest generalnie latwo oswajalny, ale nie lazi po scianach (pustynne srodowisko spowodowalo zanik lameli), natomiast vittatus to prawdziwy drapiezca - w dzien spi a w nocy dostaje na glowe :) podobno szaleje tez za owocowym zarciem dla niemowlakow, obaczymy :))

13.08.2003
11:34
smile
[54]

diriz [ Generaďż˝ ]

ubi -> T R A U M A !!

13.08.2003
11:47
smile
[55]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Ubi Ubiiiii!!!!
<płacz i zgrzytanie zębów> ........
UBOOOOOOTTTT!! Hoop hooooppp!!!!!!

A może te tymczasowe łącza nie będą takie złe??

13.08.2003
11:56
smile
[56]

SilentOtto [ Faraon ]

U-boot ---> Wynurzaj się szybko!

13.08.2003
12:01
smile
[57]

SilentOtto [ Faraon ]

Diriz ---> ...a na update raczej nie mam szans :D... Kpisz, czy o drogę pytasz? :D

13.08.2003
12:25
smile
[58]

Slawekk [ Senator ]

Sory to dla mnie :)

Procedurka manualna dla XP by Otto:
1. Wyłączyć przywracanie systemu: Start -> Panel sterowania -> System ->
Zakładka "Przywracanie systemu" -> Zaznaczyć "Wyłącz przywracanie systemu na
wszystkich dyskach"
2. Wyłączyć proces msblast.exe - Ctrl+Alt+Delete -> zakładka procesy ->
znaleźć "msblast.exe" i wyłączyć
3. Przeskanowac antywirem ( z aktualną bazą i definicjami wirusów) lub
narzędziem Symanteca "FixBlaster.exe"
4. Do rejestru Start -> uruchom -> regedit, znaleźć:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
i w prawym oknie wykasować - "windows auto update"="msblast.exe"
Zapodać łatę Microsoftu, o ile jej nie zainstalowaliśmy przed wywaleniem
Blastera.

13.08.2003
12:56
smile
[59]

martins [ Konsul ]

Sigi-> jeśli chodzi o poprawienie grafiki w patchu –to musisz zainstalować najnowsze „detonatory” Nvidii. Wtedy będziesz mógł ustawić sobie grafikę na exelent (bez patcha nie można było tego zrobić). Ale to jest dla mnie najmniejszy plus patcha. Poprawili (utrudnili:D) model lotu itd., poczytaj :P
Ubi -> smutek i nostalgia .....

13.08.2003
13:03
smile
[60]

Yaca Killer [ **** ]

Ubi --> ... bo na nasłuchu nie jest, o nie jest źle ... pa ra rar ra rar rarara :)))

udanej przeprowadzki i szybkiego powrotu ... Ubi dasz radę, cała Rzesza wierzy w Ciebie

Diriz --> mój brat ostatnio kupił sobie kameleona i ... mu zdechł, okazało sie, że od braku witamin pogorszył mu się wzrok w jednym oku, co spowodowało śmierć głodową. dziwne ?? okazuje się że nie ... zwyczajnie zrąbała mu się zbieżność widzenia i nie trafiał jęzorem w cel.... więc Diriz ku przestrodze ... kupuj mu witaminki ;))

Pozdrowienia dla wszystkich.

13.08.2003
13:32
[61]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

Ubi---> pa...a wróć niechybnie do nas stary byku;)

13.08.2003
15:12
[62]

diriz [ Generaďż˝ ]

otto --> nie kpie, nie moge sciagac :))

13.08.2003
16:15
[63]

diriz [ Generaďż˝ ]

yaca --> HA! stary! twoj brat nie przeprowadzil odpowiedniego rozpoznania terenu - kameleony sa bardzo, ale to BARDZO wymagajace jesli chodzi o diete - to zwierzak dla kogos ktoe moze mu zapewnic opieke 24 h ! ja juz zakupilem witaminy dla gadow jak i wapno i suche zarcie, procedura karmienia gekona jest nastepujaca: bierzesz robala, moczysz go woda, taplasz w witaminkach i w wapnie, nastepnie dajesz gekonowi prosto do ryja tak zeby zjadl to na twoich oczach - wtedy masz pewnosc ze wchlonal odpowednie skladniki! :) poza tym karmisz go na luzie, wpuszczasz mu to robactwo do srodka niech sobie poluje :) no i raz-dwa w tygodniu kleik dla niemowlakow z miodem i woda :)

aha, tez mam blastera - juz gpo wywalilem, ale laty nie moge zalozyc - komunikat o innym jezyku instalacji :|

13.08.2003
16:31
smile
[64]

SilentOtto [ Faraon ]

Marti ---> ??????? Cały czas mam grafę w szturmowiku FB ustawioną na excellent, a stery 42.30... To na kartach ATi nie można było ustawić tej opcji :).

13.08.2003
20:15
smile
[65]

diriz [ Generaďż˝ ]

PANOWIE! OTO JAKIE RZECZY BEDZIECIE GADAC JAK NIE PRZESTANIECIE CPAC!

13.08.2003
23:31
smile
[66]

olivier [ unterfeldwebel ]

Ratujta Uboota ludziska, wyślijcie flotylle nisczycieli na ratunek i ściagnijcie go z powrotem na bezpieczne(hyhy) wody atlantyku!!

14.08.2003
08:43
[67]

diriz [ Generaďż˝ ]

sieg z rana...

no i kto teraz bedzie pisal posty o 6.40 w sobote.... ehh...

pozabijalismy troche z chreesem wczoraj, w chwilowym towarzystwie mojego kolegi z dzielnicy, starego dodziarza...
musi chyba minac okres urlopowy aby scenka troche odzyla?

14.08.2003
09:15
smile
[68]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

odpalilem wczoraj FB zapodalem łatkę..i odlot...Mon Dieu..kampania na Kubaniu..poczciwy stary Emil..i od nowa muszę nauczyc się tego symka...za sugestiami Martinsa i Otta zapodałem orczyk...Jeżisz Maryja..deko potrwa zanim do tego się przyzwyczaję...Marti podaj układ na joyu..z czago korzystasz dla utrzymania dynamiki lotu..skok...mieszanka?...a i na sterach 43.45 chodzi excellent stąd nie wiem dlaczego do nowego pacza wymagane są stery przynajmniej 44.xx..ponoć 45.23 daje znacznie lepszy IQ..prawdą jest to Marti?

14.08.2003
10:03
smile
[69]

SilentOtto [ Faraon ]

Diriz --> Właśnie! Wchodzę z rana na wątek i czegoś mi brakuje... POSTA U-BIEGO Z GODZINY 5:37! :D
Siegfried ---> Faktycznie patche działaja na Ciebie stymulująco byku :o) Marti ma nowy lamerski dżoj, bez FF i z oddziena przpustnicą w kolorach ruskiej dzieriewni ;o)
NIE MÓW, ŻE MASZ PEDAŁY! (:-O
Ja reguluję tylko skok z klawiatury (ustawienia od 1 do 0 - wywaliłem domyślnie przypisane throttle), mieszankę zostawiam AI. Czasem też zmieniam poziom uchylenia klap chłodnicy, o ile sytuacja tego wymaga.
Sterowniki do karty graficznej maja wpływ na IQ prezentowane przez AI??? Ciekawostka...

14.08.2003
10:07
smile
[70]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

Otto---> byku krasy, nabawilem się tych zapadnych skrotów IQ=Image Quality:D...a orczyk owszem pożyczyłem..może kiedyś pofruwam..:D

14.08.2003
10:49
smile
[71]

SilentOtto [ Faraon ]

Sigi ---> Wyszło nam, że Ty o niebie, a ja o chlebie ;o))) I jak Ci sie lata z orczykiem? U mnie trochę celność się poprawiła, ponieważ wyeliminowane zostały niechciane skręty drążka wzdłuż osi pionowej. Może wkrótce polatamy on-line, mam nadzieję...

14.08.2003
11:01
[72]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

Otto-->nie wiem, na razie oduczam się od joya, zapominam o nogach...natomiast buczący dźwięk silnika E4..mniodzio..zastanawiam się czy nie zacząć od początku z nieogranicznoną ilościa amunicji, wyrysowanymi kursami i przewidywanym kierunkiem ataku npla....a nie masz skorygowanych odznaczeń?...strona kg200 zgasła a tam były najlepiej zrobione

14.08.2003
11:10
[73]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

jeszcze jedno pytanie...może wcześniej nie zauważyłem...zaczynając kampanię przed patchem o ile pamiętam był to 22.06.41..teraz zaczynamy od Kubania mając do wyboru okres, w któym chcemy rozpocząć grę..zaczynając od kubania przechodzimy kolejno następne? czy nie tak?

14.08.2003
13:40
smile
[74]

SilentOtto [ Faraon ]

Sigi ---> To jest tylko data, od której chcesz wygenerować kampanię. Czyli z Kubania do Berlina, lub do momentu, kiedy jednostka skończyła karierę (chyba). BTW ustawień - zapomniałeś o cocpit, stall, turbulence itd. "OFF"... :P Może jeszcze gdzieś w plikach konfiguracyjnych jest dostępna opcja "AUTOAIMING"? Poszukaj... :D :P ;o)

14.08.2003
13:50
smile
[75]

SilentOtto [ Faraon ]

Sigi ---> BTW oznaczeń - nie poświęcam im specjalnie uwagi, więc domyślne mi wystarczą. Jak mnie najdzie ochota, to co nawyżej na skinie "OTTO" dodam :) A o nogach tez na początku zapominałem. W powietrzu małe piwo, ale na lotnisku wjechałem w wieżę kontrolną, bo nie mogłem skręcić :D :P

14.08.2003
13:51
smile
[76]

Slawekk [ Senator ]

Witam
Wczoraj Matchaus udostępnił mi nowy numer CDA. Kolesie z gazetki strasznie chwala Enemy Terytory czyli RTWC w darmowej wrsji online, twierdząc że jest to w tej chwili najlepszy multiplayer. Pod wpływem artykułu zapuściłem pobieranie gierki i w tej chwli pewnie mam już ja na twardym. Mam pytanie, czy żeby gra ruszyła musze miec zainstalowanego RTWC, czy da sie w to grać bez tego. Swoja płytke z wolfem oddałem koledze i musiałbym ja od niego ściągać.
Może ktoś z was w to grał - prosze więc o pare słów, może tak zobaczymy jak w to gra sie w pare osób.

14.08.2003
13:57
[77]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

Otto--> ja tam luubię uasirealizm w każdej postaci.......autoaiming, autopilot, autoplay i zabawa na maxa:)
Slaw--->próbwałem tej gierki..jak dla mnie w porówanniu z MOHAA to poziom w dół...o samodzielny multi nie wymagający podstawowego wolfa

14.08.2003
14:04
smile
[78]

Slawekk [ Senator ]

Sigi---> ok, czyli gra ruszy ;00
Gazeta podaje, że aby się tym nacieszyć trzeba mieć drużyne. Współdziałanie, żołnierza,z medykiem, szpiegiem, dowódcą,saperem to największy miód tej gry, do tego duże mapy i ciekawe zadania. Może damy jej szanse , mając na uwadze przejedzenie się medalkiem. Mat po powrocie też chętnie sprawdzi ET, więc jest już nas dwóch :)

Diriz---> polska łate do Windowsda masz na polskiej stronie microsodtu. Musisz mieć łate bo Blaster cie nie opuści i będzie wracał !!!!!!!

14.08.2003
14:33
[79]

SilentOtto [ Faraon ]

Slawekk ---> Miałem RTCW:ET i wywaliłem po 2-ch dniach :P A gazeta podaje, bo papier wszystko zniesie :D :P
Jak dla mnie najbardziej klimatyczny, z ładną oprawą graficzną, niezłymi botami i sporymi mapami jest "Vietcong".

14.08.2003
14:51
smile
[80]

Slawekk [ Senator ]

Otto--> oki papier zniesie wszystko, ale zdziwiło mnie to, że kolesie nie mieli (chyba) żadnego finansowego interesu ze strony producenta albo sprzedawcy gry bo gra jest za friko. Ten tekst pisali gracze których wessała gierka i tyle, a to chyba najlepsza rekomendacja. Możże i nam przyjdzie przeprosic sie z tym tytuem :)

14.08.2003
14:57
smile
[81]

diriz [ Generaďż˝ ]

witunia


slaw --> ehehehhh no juz wczoraj dalem rade (dzieki otto!) i mam wszystko pozamiatane, poza tym skolowalem sobie ciekawy programik do usuwania szpiegowskich wpisow w rejestrze i aplikacji - ho ho ho czego to ja nie mialem! :))

wyjezdzam dzisiaj nad morze, ale jutro jestem juz z powrotem, wiec udanego weekendu jeszcze nie zycze :P

a o enemy territory nie gralem, gralem natomiast w normalnego multi RTCW - gierka posiada wiele ciekawych mozliwosci (system wybory postaci powiazany z uzbrojeniem, mozliwosci przekazywania apteczek i td).

14.08.2003
16:00
smile
[82]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Miałem Enemy Teritory, ale szczerze mówiąc, był to, jak dla mnie, kompletny syf...
Tym niemniej, jeśli chcecie spróbować pograć w tę gierkę większą grupą uderzeniową, chętnie się dołączę... :D

15.08.2003
09:35
[83]

SilentOtto [ Faraon ]

Ech, nie ma U-biego i to już nie jest to... Kto chętny do pisania postów na "dzieńdobry" o piątej nad ranem? :)

15.08.2003
11:13
smile
[84]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Wiecie może w jaki sposób zapisać audycję radiową, której słucham na kompie, na dysku twardym w dowolnym formacie? Ale w jakimś dość wydajnym, ponieważ nie chodzi mi o 2 minutowy kawałek? Czym się posłużyć??
Pomóżcie koledze!

15.08.2003
19:46
[85]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Dzięki, już sobie poradziłem.

16.08.2003
08:52
[86]

SilentOtto [ Faraon ]

Chrees --> "Szukajcie, a znajdziecie, powiedział Pan. Szukali i było im dane". Kurwa CUD! ;o)

16.08.2003
10:15
smile
[87]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Danke Otto: nie ma jak trzeźwa uwaga z rana!
SIEG!

16.08.2003
14:13
smile
[88]

SilentOtto [ Faraon ]

Chreesio ---> Sęk w tym, że była wybitnie kacowna :) Gdzie jest U-boot!? Wczoraj co prawda spożywał kolację w towarzystwie Mata (smacznego im życzyłem), ale ja "chcem" posty o 5:00! Wo ist meine liebe Ubi!!!?

17.08.2003
20:00
smile
[89]

rav76 [ Konsul ]

Chrees==> "znak życia" :)))) jestem ciagle w "drodze", nie śpie w domku :). Ale myślę że już w tym tygodniu "Back to the.........." i popykamy na serwerkach. Coś se szykuje ??? Jakis meczyk ?? Bardzo chętnie bym zagrał. Pozdrowionka dla wszystkich :)

17.08.2003
20:25
smile
[90]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

Otto, Marti---> ponownie rozsmakowałem sie w FB, nareszcie normalnie steruje skokiem smigla;D[ co za drzemiaca moc], mieszanki na razie nie ruszam..reczne sterowanie to podstawa w tym symku...grafa upajajaca, FM jak dla mnie bez zarzutu..jest ponoc kilka mankamentow wykrytych przez specow ale skoro jest to najlepszy symulator lotu 2WS to wszyscy sie czepiaja dlaczego P47 ma tak słabe osiagi..po pierwszychmisjach widac wyraznie przewage lotnictwa Osi, ktora jednak kruszeje wraz ze stratami wsrod ekspertow i coraz mniejszymi uzupelnieniami.."sprzet" skalibrowałem na razie na 200 m, jak dojde do wiekszej wprawy do zmniejsze do 150 m...z tej odległości 2 s. celan salwa roznosi prawie kazdy samolot..no nie zawsze tak sie dziej w przypadku il2 ale przy dobrym przylozeniu w silnik jest po wszystkim..ze smiesznostek: zdarza sie ze po trafieniu samolotu przeciwnika i ucieczce bo "cos" zachodzi na ogon...w trakcie walki dowiaduje sie ze zostal przeze mnie zestrzelony choc glowe bym dal ze nie trafilem go skutecznie..ale to kwestia dla Abschusskomission:)...w poczatkowej fazie samoloty sowieckie sa wyjatkowo niecelne ale poprawia sie to z kazda chwila..model uszkodzen..takze niezly...po pozbawieniu poszycia statecznika poziomego wrazy pilot nie mogac zbyt wiele zrobiic zryfowal do wody gdzies pod Bakczysarajem wzbudzacjac niezly bryzg wody...to tyle na razie moich nowych, umiarkowanych zachwytow...mozna jeszcze kilka drobnych uwag do równie drobnych wg mmnie mankamentów ale nie wplywja one znaczaco na pyszote zabawy zawarta w tym symku....

17.08.2003
20:42
smile
[91]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

a i moj dotychczasowy dzienny rekord:D

17.08.2003
21:52
smile
[92]

Shubduse [ Konsul ]

Panowie pozwolą ze dołącze do wątku. Ostatnio jedyne gry, w jakie pogrywam to te o tematyce II WŚ:

- Blitzkrieg - rewelacyjny RTS w klimacie 2 WŚ - może to nie Close Combat, ale moim zdaniem równie dobry.

- Medal of Honor: Sperahead - grywam głównie w multi- mozna mnie czesto spotkac na polskich i niemieckich serwerach...

- Wolfenstein ET - czasem pogrywam, zwłaszcza gdy mi sie nudzi.

- BF 1942 - jeszcze dwa tygodnie temu grałem w to non stop, teraz traci troche na rzecz multiplayerowego MoHaa.

Przymierzam sie jeszcze, jako miłosnik CSa do Day of Defeat, i jak wszyscy fascynaci 2 WŚ oczekuje Call of Duty!

17.08.2003
22:39
smile
[93]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

A co z Medal of Honor kolego Shubduse?
A swoją dorgą: witamy witamy:D

RAV: czekamy z Dirizem: żądza krwi nie pozwala nam spać! Myślę, że gdy wróci Matchaus, kogoś jeszcze dokoptujemy.. i ruszymy w tany z SS!!!

18.08.2003
13:25
smile
[94]

Slawekk [ Senator ]

Witam
Sezon urlopowy w pełni, bo takiego zastoju w wątku chyba nie było od samego początku. Nie mam za duzo czasu na pisanie, ale gadałem z chreesem i chętnie byśmy zagrali jakiegoś klana w medalka. Jak za starych dobrych czasów. Ciekawe co u Diriza i jak daleko zaawansowany jest jego serwerek. Słyszałem Diriz że operacja Gekon, zakończyła się bardzo smutno :((((((
Czytałem o Call of duty w CDA. isza tam że mocno rozbudowana bedzie opcja singiel player, a od czasu kiedy zagrałem pierwsza klanówke, singiel nigdy nie bedzie smakował tak jak dawniej. Mówie wam pomyslmy w RTWC ET, chyba że ktos ma jakieś inne propozycje.
mackay--> jesteś już w domu ???

18.08.2003
14:08
[95]

Lipton [ 101st Airborne ]

Slawek--> Mackay będzie w sobotę albo w niedzielę najwcześniej. Co do RTWC to ja się raczej nie piszę,bo to słaba gra jest moim zdaniem, ale jak większość będzie próbować to w sumie czemu nie.

18.08.2003
15:06
smile
[96]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Sławko przerwał zmowę milczenia!

Zaprzyjaźniony klan Sturmpionierre proponuje zagrać sparing, na to możemy u nich liczyć (sądzę, że termin jest do obgadania). Propozycja jest dobra, brakuje tylko nas... wehehhehe, jak zawsze!

Napisz coś Diriz o naszym hoście! Cokolwiek: na przykład, że kolega się stara. Podeślij go do nas na forum, a my Go pozdrowimy i pobłogosławimy! Może to Go zmobilizuje... Of course, On wyświadcza nam przysługę, więc żartuję. Tym niemniej daj jakiś znak, że cokolwiek się dzieje.

Martins: nie znudziło Ci się samotne latanie? :-)

Co się dzieje z resztą kamratów i zbójców?

18.08.2003
15:36
smile
[97]

Slawekk [ Senator ]

Lip---> gdyby ktos rok temu pokazał mi medala i powiedział co o tym sądze to odpowiedź była by jedna "KIŁA"

18.08.2003
15:59
[98]

diriz [ Generaďż˝ ]

slaw --> hyh no zakonczyla sie smutno, ale gosc sam sie przyznal ze wyslal nie tego co trzeba (i to z premedytacja - zupelnego niemowlaka). poza tym niezbyt szczesliwy splot okolicznosci nastapil, no i skutek jest jaki jest :(. jutro wysyla mi juz wlasciwego, czyli odchowanego, kilkumiesiecznego vittatusa, oczywiscie w ramach poprzednich kosztow - mam nadzieje ze teraz wszystko bedzie ok! zreszta o calym wczorajszym dniu chcialbym jak najszybciej zapomniec...

chrees --> no ja chetnie pozabijam, niech tylko brac wroci z wakacji i urlopow coby jakis sklad znalezc ;) poza tym zawwsze mozna grac 2 vs 2, jest naprawde ciekawie! :)

co do hosta to sprawa jest w toku, pan kogut sie tym zajmuje, wypada nam tylko teraz kibicowac zeby dal rade :) podeslalem mu link do forum, miejmy nadzieje ze sie wypowie ;)

18.08.2003
16:02
smile
[99]

diriz [ Generaďż˝ ]

aha, na dzisiaj jest wyzwanie rzucone przez [on] klanowi z czolowki 2vs2 (zdajue sie TP SA), trzeba na gg ustalic termin meczyku :) wiec prosze ladnie rewolucjonistow - mnie moze wieczorem nie byc - o zajecie sie sprawa ;)

18.08.2003
16:08
smile
[100]

diriz [ Generaďż˝ ]

ups, moze jednak nie ma meczu na wieczor... ale jest na nast poniedzialek, prosze zabijac!

18.08.2003
16:20
smile
[101]

Slawekk [ Senator ]

Sorry diriz :))) ale operacja gekon, jest tak smutna że az śmieszna. Może ten mały miał przyjść z mamusią , no wiesz taki maluch że od cycka nie oderwiesz-cielaczek ssący, ale przez przypadek mama załapała sie na inną paczke :)))) Sory głupawka mnie naszła :))))BTW ten gekon będzie latał samopas po domu, a jak sobie wylezie na dwór i pójdzie w świat, albo rurami ucieknie do sąsiadów- sąsiadka zawału dostanie jak takiego pokemona w kiblu o świcie zobaczy, buachachacham nie moge, Diriz -przepraszam :))))
Kurcze jeszcze jedno zastosowanie gekonów. Obcinamy im łapki i podklejamy pod podeszwy butów hihihihi, kosmiczne trampki do chodzenia po ścianach. :))))) Jestem debil -wiem :))))

18.08.2003
16:39
smile
[102]

diriz [ Generaďż˝ ]

slaw --> ale z ciebie czlowiek bez serca!! ;P gekony to ostry klimat! a buty takie juz istnieja, oczywiscie nie z lap gekona ale wykonane w tej technologii! na dwor nie ma szans sie wydostac, ani z terrarium tym bardziej...

18.08.2003
17:06
smile
[103]

koxbox [ ]

Witam

Na dniach jest demo dodatku do MOH:AA Breakthrough, co prawda mialo byc juz ponad tydzien temu, ale znajac amerykanski luz udostepnia je(przynajmniej powinni) w tym tygodniu. EA jak zwykle olewa wszystko.

Popieram Liptona, RTCW jest dosc slabe, no chyba ze ktos lubi Quakea.

Polecam nowy filmik z CoD, tym razem wyprodukowany przez GameSpy i jak dotad pokazujacy najwiecej: https://www.fileplanet.com/files/120000/129186.shtml
sama premiera gry zostala przelozona na swieta, czyli grudzien 2003.

Pozdr,

18.08.2003
17:34
[104]

Lipton [ 101st Airborne ]

Slawek--> Ja tam o Medalu nigdy nie powiedziałem kiła. A RTWC naprawdę nie oferuje nic! Tak jak mówi Koxbox to jest taki Quake, Doom czy co kto woli...

18.08.2003
23:32
smile
[105]

martins [ Konsul ]

Sigi -> cieszę się, że ci się podoba. Ja latam głównie online, ale myślę że też się w końcu skuszę na którąś z kampanii :)
Otto-> ja ci dam lamerski joy :P
Chrees-> ja nie latam z "botami" ;) w końcu martins to nie otto :D
W kwestii Wolfa ja chętnie bym w to zagrał online, jakby co –jestem chętny.
Proponowałbym również, sprawdzić online objectiwy w wersji Spearhead, kiedyś wszedłem na jakiś serwerek z realizmem i sobie pograłem, nawet zrobiłem screen-y, ale gdzieś je zapodziałem. Uogólniając mapki te stały się zupełnie inne i to w pozytywnym sensie.
Poza tym grający już nie biegają tak szybko jak w oryginalnym Spearhead, teraz poruszają się tak jak medalu, tylko bez medalowych absurdów:)

19.08.2003
08:20
smile
[106]

diriz [ Generaďż˝ ]

Nastepny watek!

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.