GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Poszukuje planów budowy gokarta

06.08.2003
13:40
smile
[1]

Golas3000 [ Pretorianin ]

Poszukuje planów budowy gokarta

Chodzi mi tu o o zawieszenie i o rame. Co jak zespawać i wymiary. Mam zamiar włożyć silnik od WSK-i 125. Gdzie moge takie plany znaleźć? Jeśli ktoś z was ma coś takiego to prosze sie odezwać to się jakoś dogadamy. Może to być książka.

06.08.2003
13:44
smile
[2]

ILEK [ Plugawy Karzełek ]

poszperaj w googlu...napewno sa jakies stronki...a na razie masz line do allegro

06.08.2003
14:04
smile
[3]

Soll [ Senator ]

Heej gokart ;-) też bym się chętnie dowiedział jak zrobić takie rzeczy ale teraz ostatnio wątpie żebym znalazł czas i pieniądze . A szkoda bo bym sobie pojezdil . Ostatnio w niektorych miastach są tory gokartow sprawdz czy w twoim nie ma . może tam znajdziesz potrzebne informacje ? jak nie maja planów to napewno musi być jakiś mechanik który coś niecoś na ich temat by wiedział ;-) Albo nawet jakaś instrukcja obsługi ;-)

06.08.2003
14:16
smile
[4]

PanSmok [ Konsul ]

Zeby nie robic nowego topicu - szukam planow budowy poduszkowca. Naprawde. Bez jaj.
Przerobilem juz googla, tam sa najczesciej strony gdzie goscie czy wrecz firmy oferuja kity do montazu - a ja chce sie sam pobawic. Potrzebuje teorie i tak dalej.Na plany tez sie nie obraze.

06.08.2003
14:40
[5]

Mark24 [ >>>Martinez751<<< ]

---------> Golas3000
Skąd jesteś w domu mam całą książkę o budowie gokart-a. Około 200 stron z rysunkami i schematami. Nie wiem tylko czy będzie za bardzo pomocna, bo książka ma ze 25 lat - więc trochę rzeczy się zdezaktualizowało.

06.08.2003
15:50
smile
[6]

TAILEREKK [ Senator ]

hehe
to samo mam co ten koleś :)
haha
na jakiejś amerykańskiej stronie to było.. :D

06.08.2003
15:53
[7]

Annihilator [ ]

PanSmok -> hmm... poszperaj w księgarnich. Wiem, że w Anglii są zawody na małych poduszkowcach, więc poszukaj też czegoś w tamtym języku.

06.08.2003
20:07
[8]

Golas3000 [ Pretorianin ]

Mark24 ==> Odezwij sie do mnie na gg albo daj mi swoj numer. Moj to 1979957

06.08.2003
20:42
[9]

Golas3000 [ Pretorianin ]

up

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.