GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

SubEdit

02.08.2003
16:03
[1]

Raasp [ Pretorianin ]

SubEdit

mam pytanie: jak sie wylacza ten denerwujacy pasek, podczas ogladania na pelnym ekranie, ktory pokazuje ile zostalo do konca filmu? niby takie proste.... :>

02.08.2003
16:13
[2]

Carnifex [ Generaďż˝ ]

Zmień odtwarzacz na MPC.

02.08.2003
16:18
[3]

Raasp [ Pretorianin ]

> Carnifex
taaa tylko on nie obsluguje napisow :>

02.08.2003
16:22
[4]

Carnifex [ Generaďż˝ ]

Ależ obsługuje. Wystarczy mieć zainstalowany ffdshow.

02.08.2003
16:28
smile
[5]

Dagger [ Legend ]

Zmień odtwarzacz na MPC.

Taa od razu zmien komputer bo player ci wyswietla o jeden bajer za duzo. Spokojnie to da sie wyłaczyc - przynajmniej mnie sie udało - narzedzia - opcje - i chyba te dotyczace wygladu filmu :)

02.08.2003
16:39
[6]

Carnifex [ Generaďż˝ ]

Po prostu wciąż nie rozumiem, na czym polega mityczna wprost reputacja SubEdit Playera.

02.08.2003
16:40
[7]

oksza [ Senator ]

-->> Raasp

W trybie pełnoekranowym wciśnij t . Masz też od tego ikonę na panelu sterowania w pełnym ekranie, poszukaj dobrze.

Też mnie to irytowało... Nie zmieniaj playera, jest dobry.

02.08.2003
16:56
smile
[8]

Raasp [ Pretorianin ]

> oksza
dzieki! juz wszystko gra :)

02.08.2003
17:02
[9]

TzymischePL [ Senator ]

Carnifex ===> Tak jak sama nazwa wskazuje. SubEdit jest przede wszystkim edytorem napisow. Pod tym wzgledem jest naprawde nie do pobicia.... Pozatym format ktory "proponuje" ten program jest imho najlepszy.... A edycja subeditem jest mila, przyjemna i latwa. Same plusy.

02.08.2003
17:04
[10]

Carnifex [ Generaďż˝ ]

OK, ale chyba nikt nie edytuje napisów za każdym razem, gdy ogląda film?

02.08.2003
17:11
[11]

TzymischePL [ Senator ]

Ja edytuje w 8 przypadkch na 10. Rzadko sie zdarzaja dobrzed dopasowane....
Moze edytuje to zle slowo...Poprawiam....
Poza tym, po co mi osobno edytor i osobno player skoro to wszystko moge zrobic subeditem?

02.08.2003
17:16
[12]

Carnifex [ Generaďż˝ ]

W Bestplayerze już można było. Bardzo prosto.
A jak sobie Subedit radzi na przykład z podwójnym strumieniem audio?
Swoją drogą, rzadko korzystam z innych napisów niż .srt, które ładują mi się z VobSuba.

02.08.2003
18:28
[13]

Dagger [ Legend ]

Ja korzystam z BSPlayera - własnie z uwagi na strumienie audio i dzwiek w AC3 z ktorymi sobie dobrze radzi.
Natomiast SubEdit jest swietny jesli chodzi o napisy - edycje i wyswietlanie (wszystkie formaty ,dopasowywanie do ekranu etc.)

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.