GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

.....zawód : DJ.... wiek: 57 .....

02.08.2003
01:58
smile
[1]

massca [ ]

.....zawód : DJ.... wiek: 57 .....

sprawdzcie zawodnika.

full respect.

02.08.2003
02:07
smile
[2]

SamHaukneS [ śliski dżons ]

widać że gostek zna sie na rzeczy... 100 lat 100 lat nie didżejuje nam!! :D:D

02.08.2003
02:08
[3]

SamHaukneS [ śliski dżons ]

drobna errata : 100 lat 100 lat niech diżejuje nam!! :D

02.08.2003
03:05
[4]

esaax [ Pretorianin ]

raaaaaaaaany !!!!! ja chce miec takiego dziadka :))) respekt full max dla niego :D powaga :)

02.08.2003
22:33
[5]

ZeTkA [ ]

nie no chyle czola przed tym panem

pelen respekt i

02.08.2003
22:37
smile
[6]

Kompoholik [ Designed by AI ]

spoookoo

02.08.2003
22:45
smile
[7]

DKAY [ Generał ]

100 imprez rocznie. Ciekawe ile zostalo z jego sluchu???

02.08.2003
22:47
smile
[8]

bzpcs [ Pretorianin ]


respect dla gościa

02.08.2003
22:47
smile
[9]

[email protected] [ Wirnik ]

Fajny koleś, pełny Respect :-D

03.08.2003
00:00
[10]

Beaverus [ Bounty Hunter ]

Spoko gosc :D
pelne poszanowanie,

03.08.2003
00:35
smile
[11]

qLa [ oLd GaMeS FaN ]

Stary czlowiek i moze:)

03.08.2003
00:45
smile
[12]

Quicky [ Senator ]

Zycze kazdemu rownie przebojowej starosci. :)

03.08.2003
01:07
smile
[13]

massca [ ]

najbardziej podoba mi sie chyba ta wypowiedz:

Większość moich rówieśników przestało się uczyć po czterdziestce lub jeszcze wcześniej. Przestali słuchać nowej muzyki i wciąż tylko narzekają, że wszystko nie jest takie dobre, jak 20 lat temu. Ja mówię im: Jesteście dupkami! Dopiero teraz naprawdę mamy ogrom możliwości. Trzeba zrozumieć, że nie możesz się zatrzymać i powiedzieć "Dosyć! Wystarczy!" Jeśli tak zrobisz, to jesteś już martwy. Dopóki żyjesz, każdy dzień jest szansą nauczenia się czegoś nowego i usłyszenia czegoś ciekawego. A artysta powinien ciągle pracować z nowymi ludźmi i nowymi brzmieniami. Dla mnie jest to fantastyczne.

03.08.2003
02:31
smile
[14]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Wracam z wakacji a tu taki fajny tekst :)

tak apropo: kto będzie z Was na Creamfields ??

03.08.2003
11:19
[15]

ZeTkA [ ]

massco zeby tylko wszyscy dziadkowie mieli takie podejscie do zycia
to by nie bylo tylu zrzedzacych i zgorzknialych dziadow

miejmy nadzieje ze wezme przyklad z tego pana i co dzien do konca zycia bede tryskac optymizmem i energia ;))

a teraz lece uczyc cie macierzynstwa ;))

03.08.2003
17:50
smile
[16]

Little goblin [ Junior ]

[Cainoor]
Ja się wybieram!

03.08.2003
17:52
smile
[17]

Wieżuś(oddział SWAT w 1osobie) [ Centurion ]

LOL koles juz go lubie ;))

03.08.2003
19:01
[18]

Winetou [ Konsul ]

koles jest niesamowity

chcialbym umiec znalezc w sobie tyle energii i jednoczesnie potrafic tak sie przystosowac do swiata w jakim zyje jak bede w jego wieku....

Cainoor ----> bardzo chcialbym jechac, ale nie dostane urlopu - gdyby to bylo dzien pozniej....

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.