GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

910pkt w 3dmark2001se na athlon 2000xp!!???

01.08.2003
13:23
smile
[1]

haszek [ Pretorianin ]

910pkt w 3dmark2001se na athlon 2000xp!!???

Czy ktos wie co moze byc powodem tak niskiego wyniku?? Z porownania innych wynikow, na takim sprzecie mozna wyciagnac patre tysiecy pkt.
Posiadam
plyte glowna Soltek na n-force 2 400 (stery 2.45)
Athlon 2000xp
256 ddr (333)
gforce 2 mx400 (noname) (stery 44.03)
windows xp z sp1
directx 9.0
??????

01.08.2003
13:26
[2]

Buczo_cm [ Mikado ]

3dmark bada glównie kartę graficzną a GF 2 MX nie jest szczytem doskonałości. Choć masz trochę zwalony system bo powinienieś uzyskać kilkaset punktów więcej.

01.08.2003
13:30
[3]

Word [ Heavens Got A Hitman ]

hmmmm cóż na poczatek niesmiałe : ha ha ha a teraz ...a teraz to jest po prostu nie mozliwe....albo w biosie namieszne że Ci tnie maksymalnie przy gf2 a moze to 2000 z groszami albo 3dmark nowszy niz ten o którym piszesz posprawdzaj wszystko jeszcze raz bo to apokalipsa...a co do płyty głównej gdy pierwszy raz uruchomiłej swojego epoxa nf2 tez miałem wyniki połowe mniejsze ale na pewno nie 200 z groszami

01.08.2003
13:37
[4]

haszek [ Pretorianin ]

System jest swiezo po instalacji bo czesci (plyta, procek, pamiec) sa dopiero co kupione. 3dmark to taka wersja jaka napisalem, bo slyszalem ze jest najlepsza wiec taka sciagnalem (buil 330 dzialajaca pod dx 9.0). Inny wynik to np.915:)

01.08.2003
14:07
[5]

Michmax [ ------ ]

Stary, do takiego procka GF 2MX!!!???

01.08.2003
14:07
[6]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

wydaja sie, ze karta graficzna. ale... gf2mx to przeciez nie jest az tak straszne. nawet na karcie zupelnie bez akceleracji powienno byc na golym athlonie xp 2000 wiecej. nie wiem co moze to powodowac.
na pocieszenie powiem ci ze na uczelnianym kompie z p4 1.8 z jakas karta zintegrowana (porownywalna pewnie z twoim gf2mx) 3dmark 2001 se wyciagnal ciut ponad 1400 pkt.

01.08.2003
14:19
smile
[7]

haszek [ Pretorianin ]

Michmax---> hehe powoli nie wszystko naraz, mi tez sie ta karta nie podoba:) ale... brak kasy

cotton_eye_joe---> jakie z tego pocieszenie??--ze slabszy komp wyciagnal wiecej:)?? w sumie tak... jestem rozbawiony:D

Podam jeszcze wycinek z project details jakby ktos chcial sobie zobaczyc jak program rozpoznaje mojego kompa i ile klatek wyciagam w poszczegolnych testach

System Configuration
Operating System Microsoft Windows XP

DirectX Version 9.0

Mobo Model nVidia-nForce2

AGP Rates (Current/Available) 4x / 1x 2x 4x

CPU Unknown 1671 MHz

FSB 133 MHz

Memory 256 MB

Graphics Chipset NVIDIA GeForce2 MX/MX 400

Driver Name NVIDIA GeForce2 MX/MX 400

Driver Version 6.14.10.4403

Video Memory 32 MB


Program Version 3DMark2001 SE

Resolution 1024x768 32bit

Texture Format Compressed

FSAA Disabled

Z-Buffer Depth 24bit

Frame Buffer Double

Rendering Pipeline D3D Hardware T&L


Detailed Test Results
3DMark Score 915 3D marks



Game 1 Car Chase - Low Detail 14.7 FPS

Game 1 Car Chase - High Detail 8.9 FPS

Game 2 Dragothic - Low Detail 15.1 FPS

Game 2 Dragothic - High Detail 8.4 FPS

Game 3 Lobby - Low Detail 12.5 FPS

Game 3 Lobby - High Detail 7.4 FPS

Game 4 Nature No hardware support



Fill Rate (Single-Texturing) 63.6 MTexels/s

Fill Rate (Multi-Texturing) 110.2 MTexels/s



High Polygon Count (1 light) 9.7 MTriangels/s

High Polygon Count (8 lights) 2.6 MTriangels/s



Environment Bump Mapping No hardware support

DOT3 Bump Mapping 8.0 FPS


Vertex Shader 12.6 FPS

Pixel Shader No hardware support

Advanced Pixel Shader No hardware support


Point Sprite 2.5 MSprites/s

01.08.2003
14:25
smile
[8]

Paul12 [ Buja ]

Właśnie mnie zmobilizowałeś, żeby zainstalować 3d (s)marka i przetestować kompa. Ostatni raz robiłem to jeszcze na starej konfiguracji.

Orzymałem 3200 punktów :)

3DMARK2001 PROJECT FILE

PROJECT
Name My Benchmark
Description
Registration Name Bujanowicz,
Registration Key 707FZ-8JDHR-ES6ZE-J2DC7
3DMark Version 300

DISPLAY
Platform NVIDIA GeForce4 MX 440
CPU Optimization D3D Pure Hardware T&L
Width 1024
Height 768
Depth 32 bit
Z-Buffering 24 bit
Texture Format Compressed
Buffering Double
Refresh Rate Default
FSAA Mode None

OPTIONS
Show Title Screens Yes
Continuous Benchmark No
Benchmark Run Count 1
Demo Sounds Enabled Yes
Continuous Demo No
Game Sound Effects Enabled Yes
Game Music Enabled Yes
Game Detail Level High

RESULTS
3DMark Score 3200
Game 1 - Car Chase - Low Detail 67.3 fps
Game 1 - Car Chase - High Detail 20.7 fps
Game 2 - Dragothic - Low Detail 53.8 fps
Game 2 - Dragothic - High Detail 22.8 fps
Game 3 - Lobby - Low Detail 59.5 fps
Game 3 - Lobby - High Detail 26.3 fps
Game 4 - Nature Not supported by hardware
Fill Rate (Single-Texturing) 427.8 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 548.2 MTexels/s
High Polygon Count (1 Light) 13.5 MTriangles/s
High Polygon Count (8 Lights) 6.4 MTriangles/s
Environment Bump Mapping Not supported by hardware
DOT3 Bump Mapping 45.6 fps
Vertex Shader 7.5 fps
Pixel Shader Not supported by hardware
Advanced Pixel Shader Not supported by hardware
Point Sprites 9.3 MSprites/s

SYSTEM INFO

System Info Version 2.2
Installation ID 0x00000000
OEM ID

CPU INFO
CENTRAL PROCESSING UNITS
Manufacturer AMD
Family Athlon(tm)
Internal Clock 1.18 GHz
Internal Clock Maximum 1.46 GHz
External Clock 133 MHz
Socket Designation Socket A
Type <unknown>
Upgrade ZIF Socket
Capabilities MMX, CMov, RDTSC, 3DNow!, Extended 3DNow!
Version AMD Athlon(tm)
CPUID 0x00000642

CACHES
Level 1
Capacity 128 KB
Type Internal
Type Details Synchronous
Error Correction Type <unknown>
Associativity <unknown>

Level 2
Capacity 256 KB
Type External
Type Details Synchronous
Error Correction Type <unknown>
Associativity <unknown>

DIRECTX INFO
DirectX Version 8.1

DIRECTDRAW INFO
DirectDraw Version 4.08.01.0881

DISPLAY DEVICES
Description Primary Display Driver
Manufacturer NVIDIA
Name NVIDIA GeForce4 MX 440
Total Local Video Memory 64 MB
Total Local Texture Memory 32 MB
Total AGP Memory 64 MB
Display Driver nvdisp.drv
Display Driver Version 4.13.01.2832
Driver WHQL Certified No
Max Texture Width 2048
Max Texture Height 2048
Max User Clipping Planes 0
Max Active Hardware Lights 8
Max Texture Blending Stages 8
Textures In Single Pass 2
Vertex Shader Version 1.1
Pixel Shader Version N/A
Max Vertex Blend Matrices 0
Max Texture Coordinates 8
Vendor ID 0x10de
Device ID 0x0171
Sub-System ID 0x00000000
Revision 0xa3

DISPLAY MODES
Resolution 320x200x16-bit RGB [565]
Resolution 320x240x16-bit RGB [565]
Resolution 400x300x16-bit RGB [565]
Resolution 512x384x16-bit RGB [565]
Resolution 640x400x16-bit RGB [565]
Resolution 640x480x16-bit RGB [565]
Resolution 720x480x16-bit RGB [565]
Resolution 720x576x16-bit RGB [565]
Resolution 800x600x16-bit RGB [565]
Resolution 848x480x16-bit RGB [565]
Resolution 1024x768x16-bit RGB [565]
Resolution 1152x864x16-bit RGB [565]
Resolution 1280x720x16-bit RGB [565]
Resolution 1280x768x16-bit RGB [565]
Resolution 1280x960x16-bit RGB [565]
Resolution 1280x1024x16-bit RGB [565]
Resolution 320x200x32-bit RGB [888]
Resolution 320x240x32-bit RGB [888]
Resolution 400x300x32-bit RGB [888]
Resolution 512x384x32-bit RGB [888]
Resolution 640x400x32-bit RGB [888]
Resolution 640x480x32-bit RGB [888]
Resolution 800x600x32-bit RGB [888]
Resolution 848x480x32-bit RGB [888]
Resolution 1024x768x32-bit RGB [888]
Resolution 1152x864x32-bit RGB [888]
Resolution 1280x720x32-bit RGB [888]
Resolution 1280x768x32-bit RGB [888]
Resolution 1280x960x32-bit RGB [888]
Resolution 1280x1024x32-bit RGB [888]

TEXTURE FORMATS
Pixel Format 32-bit ARGB [8888]
Pixel Format 32-bit RGB [888]
Pixel Format 16-bit RGB [565]
Pixel Format 16-bit RGB [555]
Pixel Format 16-bit ARGB [1555]
Pixel Format 16-bit ARGB [4444]
Pixel Format 8-bit Indexed()
Pixel Format FourCC [DXT1]
Pixel Format FourCC [DXT2]
Pixel Format FourCC [DXT3]
Pixel Format FourCC [DXT4]
Pixel Format FourCC [DXT5]
3D Capabilities AGP Texturing, Edge Antialiasing, Hardware Transform and Lighting, Positional Lights, Subpixel Accurate Rasterizing, Stencil Buffers, Range Fog, Table Fog, Vertex Fog, W-Fog, Specular Gouraud Shading, Anisotropic Filtering, Bilinear Filtering, Point Sampling, Trilinear Filtering, Additive Texture Blending, Dot3 Texture Blending, Multiplicative Texture Blending, Subtractive Texture Blending, Cube Mapping, Factor Alpha Blending, Vertex Alpha Blending, Texture Alpha Blending, Texture Clamping, Texture Mirroring, Texture Wrapping, Guard Band Support, Rendering to a Window, Mipmap LOD Bias Adjustment, Projected Textures, Point Primitive Support, Full-Screen Anti-Aliasing, DXT Compressed Textures

DIRECTSHOW INFO
DirectShow Version 6.03.01.0400

REGISTERED DIRECTSHOW FILTERS
Filter .RAM file Parser
Filter AC3 Parser Filter
Filter ACELP.net Sipro Lab Audio Decoder
Filter ACM Wrapper
Filter ASF ACM Handler
Filter ASF DIB Handler
Filter ASF DJPEG Handler
Filter ASF ICM Handler
Filter ASF JPEG Handler
Filter ASF URL Handler
Filter ASF embedded stuff Handler
Filter ASX file Parser
Filter ASX v.2 file Parser
Filter AVI Decompressor
Filter AVI Draw
Filter AVI Splitter
Filter AVI/WAV File Source
Filter BDA MPEG2 Transport Information Filter
Filter ClearVideo® Decompression Filter
Filter Color Space Converter
Filter DV Muxer
Filter DV Splitter
Filter DV Video Decoder
Filter Default DirectSound Device
Filter Default MidiOut Device
Filter DivX Decoder Filter
Filter File Source (Async.)
Filter File Source (Netshow URL)
Filter File Source (URL)
Filter File stream renderer
Filter Filtr dekompresji Indeo® video 5.04
Filter IVF source filter
Filter Indeo(R) audio software
Filter Indeo® video 4.3 Decompression Filter
Filter Internal LMRT Renderer
Filter Internal Script Command Renderer
Filter Line 21 Decoder
Filter Lyric Parser
Filter MIDI Parser
Filter MJPEG Decompressor
Filter MPEG Audio Decoder
Filter MPEG Layer-3 Decoder
Filter MPEG Video Decoder
Filter MPEG-2 Demultiplexer
Filter MPEG-2 Splitter
Filter MPEG-I Stream Splitter
Filter Microsoft MPEG-4 Video Decompressor
Filter Multi-file Parser
Filter NSC file Parser
Filter NetShow Theater Source Filter
Filter Overlay Mixer2
Filter QT Decompressor
Filter QuickTime Movie Parser
Filter SAMI (CC) Parser
Filter TrueMotion 2.0 Decompressor
Filter URL StreamRenderer
Filter VBI Surface Allocator
Filter VGA 16 Color Ditherer
Filter VIVO Audio Decoder Filter
Filter VIVO Video Decoder Filter
Filter Video Renderer
Filter Voxware MetaSound Audio Decoder
Filter Voxware MetaVoice Audio Decoder
Filter WM ASF Reader
Filter WM ASF Writer
Filter WST Decoder
Filter Wave Parser
Filter Windows Media Audio Decoder
Filter Windows Media Multiplexer
Filter Windows Media Update Filter
Filter Windows Media source filter
Filter XML Playlist

MEMORY INFO
Total Physical Memory 320 MB
Free Physical Memory 58.81 MB
Total Pagefile Memory 1.69 GB
Free Pagefile Memory 1.53 GB

MEMORY ARRAYS
Max Module Capacity 1 GB
Location System Board
Use System
Supported Error D&C None
Supported Speeds <unknown>
Supported Types <unknown>
Supported Voltages <unknown>

MEMORY SLOTS
Installed & Enabled Size 0 bytes
Form Factor DIMM
Frequency 0 Hz
Slot A0 [Bank0/1]
Manufacturer NoneNoneNoneNone
Type <unknown>
Type Details <unknown>
Enabled Size 0 bytes
Total Bit Width 0
Data Bit Width 0

Installed & Enabled Size 0 bytes
Form Factor DIMM
Frequency 0 Hz
Slot A1 [Bank2/3]
Manufacturer NoneNoneNoneNone
Type <unknown>
Type Details <unknown>
Enabled Size 0 bytes
Total Bit Width 0
Data Bit Width 0

Installed & Enabled Size 0 bytes
Form Factor DIMM
Frequency 0 Hz
Slot A2 [Bank4/5]
Manufacturer NoneNoneNoneNone
Type <unknown>
Type Details <unknown>
Enabled Size 0 bytes
Total Bit Width 0
Data Bit Width 0

Installed & Enabled Size 128 MB
Form Factor DIMM
Frequency 0 Hz
Slot A3 [Bank6/7]
Manufacturer NoneNoneNoneNone
Type <unknown>
Type Details <unknown>
Enabled Size 128 MB
Total Bit Width 0
Data Bit Width 0

MOTHERBOARD INFO
Manufacturer
Model VT8366-8233
Version N/A
BIOS Vendor Award Software International, Inc.
BIOS Version 6.00 PG
BIOS Release Date 07/09/2002
BIOS Properties Plug and Play, Flash, AGP

CARD SLOTS
Number 1
Designation PCI
Type PCI
Characteristics 5.0V
Data Bus Width 32
Details Available, Long
Device Class <unknown>
Device Name
Device Manufacturer
Device Driver Date
Device Vendor ID 0x0000
Device ID 0x0000
Device Sub-System ID 0x00000000
Device Revision 0x00
IRQ 0

Number 2
Designation PCI
Type PCI
Characteristics 5.0V
Data Bus Width 32
Details In Use, Long
Device Class <unknown>
Device Name Generic PCI Modem Enumerator
Device Manufacturer Generic
Device Driver Date 3- 8-2002
Device Vendor ID 0x14f1
Device ID 0x2f00
Device Sub-System ID 0x200414f1
Device Revision 0x01
IRQ 10

Number 3
Designation PCI
Type PCI
Characteristics 5.0V
Data Bus Width 32
Details Available, Long
Device Class <unknown>
Device Name
Device Manufacturer
Device Driver Date
Device Vendor ID 0x0000
Device ID 0x0000
Device Sub-System ID 0x00000000
Device Revision 0x00
IRQ 0

Number 4
Designation PCI
Type PCI
Characteristics 5.0V
Data Bus Width 32
Details Available, Long
Device Class <unknown>
Device Name
Device Manufacturer
Device Driver Date
Device Vendor ID 0x0000
Device ID 0x0000
Device Sub-System ID 0x00000000
Device Revision 0x00
IRQ 0

Number 0
Designation AGP
Type AGP
Characteristics 5.0V
Data Bus Width 32
Details In Use, Long
Device Class Display Adapter
Device Name NVIDIA GeForce4 MX 440
Device Manufacturer NVIDIA
Device Driver Date 03-09-2002
Device Vendor ID 0x10de
Device ID 0x0171
Device Sub-System ID 0x00000000
Device Revision 0xa3
IRQ 11

SYSTEM DEVICES
Description Mostek (bridge) standardu PCI do CPU hosta
Manufacturer (Standardowe urządzenia systemowe)
Vendor ID 0x1106
Device ID 0x3099
Subsystem ID 0x00000000
Revision 0x00

Description Mostek (bridge) standardu PCI do PCI-do-PCI
Manufacturer (Standardowe urządzenia systemowe)
Vendor ID 0x1106
Device ID 0xb099
Subsystem ID 0x00000000
Revision 0x00

Description Mostek (bridge) standardu PCI do ISA
Manufacturer (Standardowe urządzenia systemowe)
Vendor ID 0x1106
Device ID 0x3147
Subsystem ID 0x00001106
Revision 0x00

Revision 2.0
Rate 1x, 2x, 4x
Aperture Size 64 MB
Sideband Addressing supported (disabled)
Fast Write not supported

MONITOR INFO
MONITORS
Name Monitor Plug and Play
Manufacturer (Standardowe typy monitorów)
Max Width 1280
Max Height 1024

Name Monitor domyślny
Manufacturer (Standardowe typy monitorów)
Max Width 0
Max Height 0

POWER SUPPLY INFO
BATTERIES

OPERATING SYSTEM INFO
Operating System Microsoft Windows 98
Version 4.10.2222 A
Service Pack A
Locale PL
Desktop Width 1024
Desktop Height 768
Desktop BPP 32

HARD DISK INFO
HARD DISKS
Name GENERIC IDE DISK TYPE47
Manufacturer (Standardowe stacje dysków)
Capacity 37.26 GB
Model <unknown>
Interface Type <unknown>

01.08.2003
14:49
smile
[9]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

Paul 12 --> A po cholere to komuś???

01.08.2003
14:53
smile
[10]

Paul12 [ Buja ]

Hamil - Masz rację. Powinienem wkleić tylko to:

RESULTS
3DMark Score 3200
Game 1 - Car Chase - Low Detail 67.3 fps
Game 1 - Car Chase - High Detail 20.7 fps
Game 2 - Dragothic - Low Detail 53.8 fps
Game 2 - Dragothic - High Detail 22.8 fps
Game 3 - Lobby - Low Detail 59.5 fps
Game 3 - Lobby - High Detail 26.3 fps
Game 4 - Nature Not supported by hardware
Fill Rate (Single-Texturing) 427.8 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 548.2 MTexels/s
High Polygon Count (1 Light) 13.5 MTriangles/s
High Polygon Count (8 Lights) 6.4 MTriangles/s
Environment Bump Mapping Not supported by hardware
DOT3 Bump Mapping 45.6 fps
Vertex Shader 7.5 fps
Pixel Shader Not supported by hardware
Advanced Pixel Shader Not supported by hardware
Point Sprites 9.3 MSprites/s

Przepraszam wszystkich za mojego poprzedniego posta :(

01.08.2003
15:19
smile
[11]

_Robo_ [ Generaďż˝ ]

Hamil -> jak to po co ? podal przeciez seriala do 3dmarka...

01.08.2003
15:43
[12]

Drackula [ Bloody Rider ]

Haszek -----> na starym konfigu: Ath. 1.13, 256 DDR, MSI K7T pro(czy jakos tak) Gf mx200 mialem okolo 3300.

P.S. Paul ----> dzieki za serial ;p

01.08.2003
16:07
[13]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Hmmmm...
Ja mam GF4 Ti4200 128 MB, 1 Ghz Athlon, 512 MB SDRAM, płyta Abit KT7A i mam prawie 8000 ....
nic nie jest kręcone.

01.08.2003
16:24
[14]

.Jacek 99. [ Senator ]

U mnie na:

plyta glowna ECS K7S5AAthlon 2000xp
256 ddr (266)
gforce 2 mx400 (stery 44.03)
windows 2000 bez sp
directx 9a

Mam 1940 pkt

01.08.2003
16:25
[15]

.Jacek 99. [ Senator ]

Aha, procek Athlon 1 GHZ


Czyli cos musisz miec w kompie namieszane ze masz tak malo.

01.08.2003
16:26
[16]

Dayton [ Generaďż˝ ]

Ja mam radeona 9000 co wcale nie jest rewelacja proc taki sam i mam prawie 10 000 :)

01.08.2003
16:40
smile
[17]

40i4 [ Pretorianin ]

Koleś, gefroca 2 mx to możesz sobie rozbić o kant pupci, nie ma gorszego szajzu zaprzeproszeniem...lepiej zmień na jakiegoś gainwarda titanium, to są naprawdę dobre maszynki :) a teraz Geforce2 gainward ti/500XP nie jest wcale taki drogi, własnie takiego mam....czerwona rakieta , mówię Ci.

01.08.2003
23:06
smile
[18]

vien [ łowca pip ]

sprawdz w biosie przydział pamięci dla AGP
ja na athlonie 1.8
[email protected]
gf 2Ti

mam 4750 pkt

01.08.2003
23:11
smile
[19]

dragstar [ Konsul ]

ja mam na swoim sprzęcie okolo 12.500 pkt( nic nie kręcone ) i nie wierze ze ty masz tak niski wynik nawet na 2MX.

02.08.2003
00:14
[20]

haszek [ Pretorianin ]

vien---> przydzial pamieci na AGP mam 64MB

dragstar---> to nie jest kwestia wiary, tylko faktow. Po co mialbym sciemniac. Wystarczy popatrzec na ilosc otrzymywanych fps-ow w tescie (ok. 8-15 fps max)

Czy moze to byc wina directx 9.0, ktory slabo dziala z tak stara karta graf.?????

02.08.2003
00:17
[21]

dragstar [ Konsul ]

Odinstaluj dx9 i sprawdz na 8.0 albo 8.1
Ja wczesniej na podobnej konfiguracji tylko z 256 MB DDR i GF 2 Ti mialem okolo 6800 bez krecenia zarowno na dx8.1 jak i 9.0

02.08.2003
00:35
smile
[22]

Greedoo [ Konsul ]

Sluchaj,
Mój kumpel ma 1,7Athlon Gf2MX i ma ponad 2000 pkt. Natomiast 910 pkt. to naprawde mało i prawdobodobnie masz coś źle zaistalowane! Podam Ci taki przykład, kiedyś miałem Durona 700 i Gf2mx. Płyta była na chipsecie Via. I dlatego sterowniki musiało się instalować w następującej kolejności:
1. Sterownik do płyty głownej Via servicpack 4in1
2. Sterowniki do karty graficznej (najlepiej tak jak piszesz nowe detki 44.03)
3. Na końcu Direct X

Dopiero wtedy komp działał dak jak należy. Ty masz płyte na n - force2 ( nieźle wymiata szczególnie, że pamięci chodzą na dual rate:) więc może masz jakieś sterowniki do płyty? Jeśli tak to zaistaluj tak ja wyżej napiałem---->może pomoże?

PS Teraz też mam płyte na chipsecie Via i musze robić tak samo bo inaczej wyniki w 3D mark (i nie tylko) będą niższe!!!
PS2 tak dla formalności Via sp4in1 to sterowniki tylko dla płyt głównych na chipsecie Via

02.08.2003
00:41
smile
[23]

Greedoo [ Konsul ]

ahaaa jeszcze jedno na twojej konfiguracji powinieneś mieć ponad 2000 pkt. (2000 z hakiem:)

02.08.2003
01:04
[24]

PikiMar [ Pretorianin ]

Moze w ustawieniach sterownikow masz jakies AA lub Aniso wlaczone?? Lepiej sprawdz.
pozdrawiam

02.08.2003
01:16
[25]

Axl2000 [ ignoruj mnie ]

Piki ---> GF2 MX i AA ?? No ciekawe to by musialo byc :D

02.08.2003
02:23
[26]

weds [ Ocean Soul ]

Ja na Athlonie 1800 i GF2 MX 400 mam 2800 pkt.
haszek- sprawdź jakie masz detki- ja ze swojej strony polecam 30.84, nie instaluj czasami nowych sterowników tak jak ci radzi Greedoo, bo detki powyżej 30.84, a zwłaszcza 40-estki są absolutnie zarezerwowane dla GF3 i GF4

02.08.2003
02:38
smile
[27]

Dbest [ Generaďż˝ ]

Greedoo ---> z duzym hakiem... mam ta sama karte:
Duron 1200
ESC VTA3V3
256 DDR 266
GF2 MX 400 64MB
2705 (1024x768)
wiec wynikhaszeka powinien byc kolo 3000

02.08.2003
04:31
smile
[28]

Greedoo [ Konsul ]

--->Dbest
Jak mówisz, że około 3000 to pewnie tak, skoro ty masz 2700 pkt. nie pamiętam ile dokładnie miał mój kumpe (a z tego co piszesz to on bedzie mial ponad 3000 ale byłem pewien, że powyżej 2000pkt.
---->weds
Hmmm detonatory, z tego co słyszałem są kompatybilne ze wszystkimi kartami graficzymi opartymi na kości Gforce.
Skąd wiesz, że nie będą współpracowały z 2MX?
---->haszek
Najpierw zainstaluj orginalne sterowniki, a potem jeśli wszystko będzie grało to możesz spróbaować detki i sprawdzić czy działa. Skoro Weds pisze, że Detki 40 są zarezerwowane dla GF3i4 to może tu tkwi problem tak niskiego wyniku?



02.08.2003
08:01
smile
[29]

Pablo512 [ Legionista ]

Za cholere nie instaluj sterownikow 44.03........ja tez mam Geforce 2MX \400 i na w\w sterownikach zauwazylem ogromny spadek wydajnosci.

02.08.2003
09:49
[30]

TURIN9 [ Pretorianin ]

haszek ---->nie wiem czy nikomu nigdy sie to nie zdazało ale ja widziałem już to na paru kompach, że 3dmark2001 nieuruchamiał się na directx 9.0.Po prostu nie rozpoznawał directa i wyskakiwał komunikat że nie mam zainstalowanego directx 8.1.Więc moim zdaniem zaintaluj directx 8.1!!

02.08.2003
10:02
[31]

weds [ Ocean Soul ]

Greedoo- kompatybilne to są, no ale wszystkie detonatory są. Problem polega w tym, że te nowe mają dużo nowych dodatków, z którymi GF2 MX po prostu sobie nie radzi i w rezultacie działa znacznie wolniej niż na starszych.

02.08.2003
10:46
[32]

haszek [ Pretorianin ]

dziekuje wszystkim za rady ale dalej nic nie pomaga, a na dodatek rozwalil mi sie caly system!?

Odinstalowalem detonatory 44.03 i zainstalowalem 30.82, po ponownym uruchomieniu komputera , podczas ladowania windowsa komputer zresetowal sie i tak juz bylo za kazdym razem gdy chcialem uruchomic windowsa (przed samoczynnym restartem pojawial sie granatowy ekran z wypisanymi bledami, ale na ulamek sekundy i reset). Mam jeszcze linuksa i on ladowal sie normalnie.

Zainstalowalem windowsa od nowa(XP + sp1).
Nie instalowalem najnowszych n-force driverow tylko zainstalowalem drivery do plyty glownej z CD dostarczonego przez producenta. Drivery do karty graficznej i directx zostawilem te ktore zainstalowal windows i po uruchomieniu 3dmark2001se otrzymalem rekordowy wynik 869 pkt hehe

Czy plyty oparte na chipsecie n-force 2 musza miec zajete 2 banki pamieci (ja mam jedna kosc 256)?? Gdzie sprawdzic jaka mam wersje sterownikow n-force??

02.08.2003
11:20
[33]

weds [ Ocean Soul ]

haszek- ja uważam że problem leży w detonatorach. Proponuję Ci spróbować zainstalować jeszcze inne ze starszymi numerami, jak np. 29.42 czy 28.32.

02.08.2003
11:30
[34]

dragstar [ Konsul ]

TURIN9----->Jak nie wiesz o co biega to nie dawaj takich rad.Pierwotna wersja 3dMarka 2001 nie dziala pod dx9 ale jest do tego specjalny Patch Bullid 330.

02.08.2003
12:03
[35]

haszek [ Pretorianin ]

na nowym systemie zainstalowalem jeszcze raz detonatory 30.82 i po raz kolejny zaczely sie restarty kompa. Nie wiem dlaczego ale ta wersja sterow nie chce dzialac z moja aktualna konfiguracja sprzetowa.

Zainstalowalem wiec (zgodnie z rada weds'a) detonatory 28.32. Komputer normalnie dziala, a na 3dmarku otrzymalem wynik 1068 pkt wow! przekroczylem tysiaca hehe

Mimo to ciagle brakuje paru tysiecy:(

02.08.2003
12:29
[36]

Dagger [ Legend ]

Zgadza sie - troche ci brakuje (patrz screen obok) - to moj maks kiedys na GF 2 MX 400 64 MB - wersja 128 bit

A wyniki na takiej karcie dochodza nawet do 3500 3d marków

Sprawdzałes ustawienia AGP, masz zainstalowane stery do płyty ?

02.08.2003
12:30
[37]

Dagger [ Legend ]

Aha i uzywałem wtedy detonatorów 27.50 jesli cie to zainteresuje chociaz ten wynik to chyba nie wina sterów

02.08.2003
15:08
smile
[38]

Greedoo [ Konsul ]

--->Dagger
To ten Gf2Mx to chyba jakiś GoldenSample;)))), że też Ci się udało tak podkręcić 249/360!!!! Powinieneś to zgłośić do Księgi Ginesa:)))))
PS. Jakiej firmy był te Gf i jakie były ustawienia standardowe procka/pamięci (pewnie 175/200)

02.08.2003
15:33
[39]

Dagger [ Legend ]

==>Greedoo
Ten screen az sobie zachowałem - bo był wtedy wyzyłowany na maksa - ale chyba jeszcze bez artefaktow

Szedł chyba nawet 365 z artefaktami.Karte sprzedałem wiec nie pamietam jakie były ustawienia domyslne.Moze poszukam na stronie z 3d markiem bo kiedys zamieszczałem wyniki.

Karta - jak mozna sie zorientowac to Winfast (z dosc sporym radiatorem) + kontrola temperatury, pamieci chyba 5,5 ns

02.08.2003
15:43
[40]

haszek [ Pretorianin ]

Czy ktos z was robil testy w PcMark 2002?? Jesli tak to mozecie napisac jakie mieliscie wyniki, moze zrobimy jakies porownanie? Moje sa nastepujace:

CPU Score 5070 pkt
Memory Score 3349 pkt
HDD Score 698 pkt

Moje wyniki sa porownywalne z tymi w 'online browser', wiec procek i pamiec mam chyba w porzadku (gorzej z karta graficzna :)

02.08.2003
15:48
smile
[41]

Dagger [ Legend ]

Jak widac nie był duzo podkrecony - w koncu to wersja na DDRach

02.08.2003
16:39
smile
[42]

vien [ łowca pip ]

ustaw przydzial pamięci na 128 mb powinno wyraznie pomoc

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.