GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Baldur's Gate 1 - część 85

01.08.2003
12:01
[1]

M'Rek [ Konsul ]

Baldur's Gate 1 - część 85

Twoja Historia zaczyna się wśród tych rozległych sal pełnych wiedzy. Pod opieką mędrca Goriona upłynęło Ci bez mała dwadzieścia lat. Wychował Cię jak ojciec, karmiąc niezliczonymi opowieściami o bohaterach, potworach, kochankach, bitwach i tragediach. Jednej wszakże nigdy Ci nie opowiedział: historii dotyczącej twojego pochodzenia i dziedzictwa. Wiadomo Ci jedynie, że jesteś sierotą o nieznanej przeszłości...

...

Gawędzą i zabijają problemy :

- Aschman, lubi wino, wódkę i mroczne elfki...;))
- Attyla, wódz Hunów, dzielny przewodnik ku świetlanej przyszłości wątku
- mgr Aurelinus, strażnik moralności, znający tajniki tworzenia dodatków, jak i rzeczy z tym związanych
- Ayertienna, piękna elfia czarodziejka wabiąca mężczyzn do swej wieży, acz niezwykle pomocna i skora do dawania rad (zwłaszcza, gdy nie ma pojęcia, o czym mówi)
- BarD, rymiarz i prześmiewca - jak to bard, jest nieco nawiedzony (i dziwny) ale zawsze skory do śmiechu
- Belt, przewodniczący przyjacielskiego nam wątku o BG II, raczy mawiać; hehe i tak do mnie wtraficie!
- Bullzeye_NEO, fan wywaru z rzepy, należy do NATF - Nadętych Amatorów Tupania Fenomalnego
- Carrignarone, zawsze dobrze poinformowany, prześciga często "starych wyjadaczy"
- Dwalin, mężny krasnolud, zakochany w swoim toporze, mieszkający na dalekiej północy
- Earina, znana w świecie zabójczyni ogrów-magów. Strzeżcie się!
- Gofer, stary jak świat (zgrzybiały), widocznie po praniu mózgu, bo wiele rzeczy zapomniał,założyciel wątku o BG
- Grjgori, podobnie jak Aurelinus, znawca IE; chcesz dobrać się do gry – on ci poradzi, jak to zrobić
- Hathor, pani Zapomnianej Wyspy na mroźnej północy, biegła w manipulacji materią świata BG, autorka Xięgi
- Hayabusa, Saki vazaki zarąbali mi mazaki-ot jego dewiza, bardzo rozmowny, a najbardziej ze sobą:)
- Ines, wiecznie pomykająca, szczęśliwa, wchodząca i wychodząca
- Krees, zmagający się z nieprawościami Wybrzeża Mieczy, zwyciezca w boju o Magiczny Glejt Rycerski
- M'Rek, mozolnie wykrywający wszelkie paradoksy na Wybrzeżu Mieczy
- Mr. Kalgan rzadko wpadający, ale jak już to hucznie i z okrzykiem: Dawać dodatek!!!
- Raistlinek, pelen magii i wiedzy, bajarz prosto z dalekiego Krynnu
- Regis, to takie niewiadomo co, czasem zapyta, czasem odpowie, nikt nie wie, jakie myśli ma na głowie
- n2n, ciężkokapujący, ale łopata i powtarzanie w kółko robi swoje
- Sakhar, zgłębiający tajniki aurelinusowego dodatku, władca Otchłani
- Valencis, chodząca encyklopedia świata BG, w quizie rzuć wyzwanie i wygraj - to dopiero zdanie!
- Zawisza Czarny, dawny Yossarian, ale dla alkoholu trza się poświęcać!
- Zed Nocear, twórca map i pięknych, stylowych ikonek
- Xelloss, tajemniczy mag o ogromnej sile, ciągle się o coś pyta, ciągle dostaje odpowiedź, ale i tak je zapomina
- @@@, znany też jako Kapucyn/Nostradamus powrócił i ma się dobrze..


Wejdź na szlak przygody, czekamy na Ciebie – uważaj, ogrzy mag ostrzy sobie na Ciebie zęby, hordy gibberlingów kryją się wśród drzew, martwi wstają z grobów, a syreny zwodzą wędrowców na manowce... Piękne wojowniczki przemierzają leśne ścieżki wespół z dzielnymi swymi towarzyszami, a bardowie snują swe pieśni...


UWAGA!

Wszystkim miłośnikom sagi BG polecamy NTotSC (Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy) - polski mod Aurelinusa do BG1 + OzWM (zawiera poprawioną wersję Dark Side of the Sword Coast autorstwa Team BG). NTotSC to 13 nowych lokacji (i 2 twierdze), 8 nowych NPC do przyłączenia, trzydzieści nowych questów, nowe potwory, bronie, czary...
Najnowsza wersja NTotSC v1.50 do ściągnięcia ze strony Hathor (www.isle.px.pl). Tam również dodatkowe informacje. I solucja (wydanie I, nieco poprawione)... I mapy...
Link do moda: https://www.isle.px.pl/_private/modules/NTotSC_v.1.50.exe
Niedługo pojawi się wersja 1.51 (v.1.50 z poprawkami)


link do poprzedniej części:

01.08.2003
12:16
[2]

M'Rek [ Konsul ]

Bregan D'aerthe ---> grając w IWD 2 na Serce Furii Jesteś za daleko, jak dla mnie. Spytaj na forum CDP.

01.08.2003
12:27
[3]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Dobrze, że forum działa (dzieki za informację), teraz trzeba się do tego znów przyzwyczaić ;) Jeszcze się męczysz z pokojem? czy przemalowujesz cały pałac na Wyspie?

Bregan D'aerthe ---> pojawia mi się Conchobhair Strongblade Ten błąd pochodzi z DSotSC (tak mi się przynajmniej zdaje - czytałem o tym w jakimś opisie DSotSC)

01.08.2003
13:06
[4]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'Rek -> Mnie tez cieszy, ze forum dziala :) A malowanie... pomalowalam sufit.. dopiero ;) ale nie trzeba poprawiac. Teraz chyba zamiast meczyc sie i mieszac bordo, fiolet i bez i wyjdzie niewiadomoco, to pojde do sklepu i kupie pastelowy pomarancz, jak mialo od poczatku. Ech, eksperymenty... ;)

01.08.2003
13:48
[5]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

grjgori - wstępniak jest gotowy, wystarczy, że go załączę do instalki, bo jak rozumiem, plik musi mieć po prostu nazwę Licence.TXT.

01.08.2003
13:59
[6]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus -> Hmmm, to wrzucac wersje, ktora ma Zawisza czy jeszcze poczekac? (plytke mam dzis miec od niego)

01.08.2003
15:32
smile
[7]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Aurelinus ----> Ten plik do NtotSC który mi wczotaj przeslałes chyba jest walnięty, znowu wyskakuje Biff.....

01.08.2003
16:33
[8]

-grjgori- [ Konsul ]

Aurelinus --> Licence.txt to poporstu warunki użytkowania. Czyli normalna licencja w ktorej może być napisane np. "Produkt ten jest wlasnościa Aurelinusa. Został on przez niego stworzony przy użyciu narzędzi z TeamBG (www.teambg.com) oraz ..... Nie moze być on kopiowany i zmieniany w jakikolwiek sposób bez zgody autora...."
Musi ona być zaakceptowana jeśli ktoś chce zainstalować produkt.

Te twoje słowa wstępu trzeba wprowadzic jako osobną stronę. A jak na razie mam z tym masę kłopotów, gdyz coś niechce mi to za bardzo sie udać.

01.08.2003
16:42
[9]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

grjgori - ależ to oto chodzi! Tam możebyć to "słowo wstępne".

Bregan--------> no to nie wiem, muszę zagrać sam, ale jeżeli masz jakiś edytor np Near Infinity (podstawa każdego moderatora Baldurów) albo ten od Dragonlance, to sam możesz sprawdzić plik.Jak rzekłem idę grać, bo inanczej nie sprawdzę co się dzieje...

01.08.2003
18:11
[10]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Aurelinus: nie widze reakcji na mojego posta. Prosilbym zebys jednak potwierdzil czy dostales tego maila czy nie.
Bardzo zalezy mi by wlasnie TE pliki ktore wyslalem znalazly sie w patchu 1.52

01.08.2003
22:34
[11]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Czy tylko mnie wywalilo z chata?
nie moge sie polaczyc :(

01.08.2003
22:38
[12]

Kwiat_W [ Legionista ]

Dobrze, ze o tym napisalem bo pewnie inaczej bym nie zauwazyl, ze polchat siadl i dalej bym mysla, ze po prostu wszyscy milczycie ;D

01.08.2003
22:40
[13]

Kwiat_W [ Legionista ]

powinno byc: dobrze, ze o tym napisales (Luremaster)

01.08.2003
22:42
smile
[14]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Czat juz działa, zapraszam!!!!

01.08.2003
22:52
[15]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Hejże, wejdźcie na GOL-owego... bo ja na polchata się nie dostanę... :)

01.08.2003
23:32
[16]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Luremaster - ostaytecznie jest tak: dostajesz 2000 Expa, a jeżeli wnikasz, to 2000 GP, a różdżkę rzuca na ziemię (0 Expa), twoja wersja jest przesadzona - wszystko za friko, tak byc nie może.


gdyby ktoś chxiał pogadac to jestem na linii.

01.08.2003
23:51
[17]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Jakie friko??? Co niby jest przesadzone? Po potwierdzeniu przyniasienia swiecy postac dostaje 2000 exp a 2000 gp i rozdzka zrzucana jest na ziemie. Dokladnie tak jak sie umowilismy.
Naprawde nie rozumiem o co ci chodzi..

02.08.2003
00:09
smile
[18]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Zreszta, rob jak chcesz...Myslalem ze jako autor tego questu mam prawo miec na niego jakikolwiek wplyw... coz pomylilem sie...

02.08.2003
00:41
[19]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> dwie wiadomosci, dobra i zla :)

zaczne od zlej - w wersji 1.50 poszedlem do lesnego smoka i chyba cos tam sie kaszani, bo na 3 podejscia do smoka, 2 razy wywalilo mnie z gry z bledem :(
dokladna tresc bledu to:
"An assertion failed in D:\Dev\Badlur\ObjCreature.cpp at line number 6735"
blad wystepuje przy probach podejscia do smoka :(
dodam, ze wzialem do druzyny tego goscia ze strzalami zabojstwa smoka, zabralem mu wszystko i wywalilem z druzyny - moze to jest przyczyna?

dobra - no generalnie wykonuje pierwsze zadania z dodatku, lacznie z odkrywaniem nowych map i musze powiedziec ze jestem mile zaskoczony :) o ile normalna wersje gry przechodzilem bez zajakniecia na najwyzszym poziomie trudnosci, tak teraz niektore walki potrafia niezle dac mi w kosc! :) Mam nadzieje ze dalej bedzie tylko lepiej!! Naprawde kawal dobrej roboty :D

02.08.2003
01:00
[20]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Luremaster- pliki, które mi przesłałeś nie zawierają takich opcji, o jakich mówisz, więc jeśli uważasz,że DropInventory() to to samo co GivePartyItem("WAND09" itd) to nie mam komentarza. I powtarzam, nie może tak być, że dajesz za taki quest 2000 expa, 2000 GP i jeszcze różdżkę, nie ma mowy. Chyba, że stworzony przez ciebie Czerwony Mag, będzie stanowił rzeczywiście jakiś problem, bo ten jest na poziomie Tarnesha, a to ponad połowa gry... I nie mów o umawianiu się, skoro to słowo nie jest ci znane, o ile sobie przypominam, to kiedyś UMAWIALIŚMY SIĘ na wiele rzeczy, ale jakoś pamięć cię najwyrażniej zawodzi...

Llordus, Bregan i inni - coś się wysypało w dodatku po ostanich poprawkach (wersja 1.50) i na razie nie wiem co to jest, testuję, bo wcześniej nie było takich problemów. Po prostu tak jest z Baldurem, że jedno poprawiasz, a drugie się pieprzy, szlag mnie trafia...
Jak tylko namierzę, co się dzieje dam wam znać, ale jak zwykle jest to kłopot sławetnego dodatku DSotSC. Na razie wiem, że spieprzył się plik Baldur.GAM odpowiedziałny za pojawianie się NPC-ów, ale to nie jest przyczyna pojawiania się Biffa Niedouczonego i kłopotów z dialogiem Buba, szukam, prosze o cierpliwość.

02.08.2003
01:36
smile
[21]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Niewiem, moze nie zauwazyles ze razem z plikiem dlg wyslalem takze poprawiony plik cre w ktorym dodalem Ordolowi rozdzke i 2000 zlota. Tak wiec funkcja DropInventory() DZIALA jak nalezy. Moze na wiecej razy poprostu sprawdz to co wysylam do ciebie a nie wyzucaj od razu do kosza.
Smieszne jest ze jakos dotychczasowa konstrukcja questu z bledami ci nie przeszkadzala. Dopiero gdy postanowilem naprawic bledy ty oczywiscie jak zwykle musisz namieszac i pozmieniac i to jeszcze w absurdalny sposub.
2000 GP +2000 bylo OK ale juz to samo + jakas nedzna rozdzka za 100 zl to juz NIE DO PRZYJECIA. Nie badzmy smieszni... Jak sie szuka na sile problemow zawsze sie takowe znajdzie.

02.08.2003
12:31
[22]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Bub już chodzi, ale nadal nie wiem, dlaczego aktywuje się ten cholerny Conchobhair. Pliki wogóle były nie ruszane, więc jest to tym bardziej dziwne.
Zed----> może ty na to popatrzysz, co 2 głowy to nie jedna...

02.08.2003
16:40
[23]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> Zeby bylo jasne, to chcialbym powiedziec, ze nie wypisuje tu o tych bledach zeby Ci dokopac, tylko zebys wlasnie mial okazje poprawic pewne babole, gdyz zdaje sobie sprawe ze przy takich modyfikacjach pewne bledy czy niedociagniecia sa rzecza musowa :) Mod ogolnie bardzo mi sie podoba, jestem pod wrazeniem :)
Nie denerwuj sie, tylko spokojnie poprawiaj, zeby w koncu wyszla fajna finalna, wolna od baboli wersja :D

A teraz jak zwykle kolejna porcja baboli :) Ktos tu czegos nie przetlumaczyl :) Pierscien jest do zdobycia w Gullykin, na poludniu, u grupy najemnikow, ktorzy chca stuknac moja druzynke :)

A odnosnie wywalania gry do winzgrozy :) Dzieje sie to tylko na mapce ze smokiem i tylko jak podchodze do smoka. Po za tym gra chodzi raczej stabilnie (na win xp prof pl, directx 9.0). Tak wiec mysle ze bledu powinienes szukac w 'smoku' lub w mapce ze smokiem.

02.08.2003
18:30
[24]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Smok ma kłopot ze swoją magią, a Conhobhar ze skryptem, problem w tym, że wszystko jest dobrze, a wysypuje się...

02.08.2003
20:30
[25]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> to moze by smoka pozbawic magii? ;) bo z ta jego magia to jest go cholernie trudno ubic :( zdecydowalem ze musze jeszcze podpakowac druzynke zanim z nim zawalcze :)

02.08.2003
22:32
[26]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> No i jeszcze jedna rzecz, ktora mnie zdziwila :/ Pierwsze spotkanie ze Scarem, przy wejsciu do Wrot Baldura. No i dialog, ktory mnie zadziwil, to co zaznaczylem na czerwono wydaje mi sie wyrwane z zupelnie innej beczki :/ Wyglada mi to na pytanie o smoka lub cos w tym stylu, chyba ze czegos nie pamietam :) Ale z kontekstu rozmowy pytanie to jest po prostu wywalone w kosmos :( Jak bys mogl to jakos sprawdzic to byloby fajnie ;)

02.08.2003
22:45
[27]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> No teraz to mam naprawde przekichane :( Chcialem wejsc do Wrot Baldura, ale za kazdym razem wywala mi sie do winzgrozy z natepujacym komunikatem (na obrazku)! Pomocy!, bo praktycznie nie zostalo mi zbyt wiele rzeczy do zrobienia przed wejsciem do Wrot :(

03.08.2003
03:25
[28]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Nie ma co ukrywać, że robi się z tego gruba afera - śmiech na sali. Żaden z takich problemów dotychczas nie występował. Popieprzył się plik dialog.tlk, skrypty i coraz bardziej odnoszę wrażenie, że przyczyną jest edytor od Dragonlance - oprócz wielu dobrych stron ma jedną wadę - wpieprza się tam, gdzie nie jest proszony.

Llordus - muszę cię prosić o kontynuowanie "misji" - trzeba wyłapać w miarę wszystkie "przekręty" i poprawić nieoczekiwane zmiany... Koszmar.
Gorsza sprawa z wejściem do Wrót, gra nie rozpoznaje pliku WED, oj, będzie ciężko. Jutro dam antidotum (tak myślę).
Cierpliwości.

03.08.2003
09:04
[29]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> pomalowalam sufit Już widzę te freski... Sceny z BG czy IWD?

Aurelinus ---> Ile osób przechodzi w tej chwili v1.51? Llordus zapracuje się na śmierć, a i tak pewnie nie wychwyci wszystkich usterek...

03.08.2003
09:45
[30]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> przypominam, ze ja ciagle gram na wersji 1.50 (zreszta 1.51 chyba jeszcze nie zostala publicznie udostepniona?). Jak bys przypadkiem potrzebowal save'a to pisz :)
Nie ma sprawy, jest jeszcze pare lokacji ktore moge zwiedzic, tylko nie wiem czy na niektore z nich moja druzynka mimo wszystko nie bedzie zbyt slaba :) dlatego wlasnie chcialem wejsc do Wrot. No, ale w najgorszym razie pojde do Wiezy Durlaga, najwyzej troche sie pomecze :D.

M'Rek --> W tej chwili gram dla przyjemnosci, zeby pierwszy raz przejsc dodatek :D, przy okazji wychwytuje jakies babole, to i zglaszam do poprawek ;)

03.08.2003
11:19
[31]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Z tego co wiem, to gra conajmniej kilkanaście osób i nie wszyscy zgłaszali błędy z Conhobharem i Wrotami.
Błąd z Conhobharem jest ewidentny, choć w plikach błędu nie ma i nie wiem czemu dureń nie znika od razu.
Jeśli chodzi o Wrota, to poprostu musi dać się wejść, spróbuj jeszcze razy kilka... Jeśli nic z tego, to wyślę ci plik, który powinien zaradzić, choś bzdura polega na tym, że ty go masz.

03.08.2003
11:42
smile
[32]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus -> Moze umiescic na ww patch, ktory przyrownuje 1.50 do 1.51 - moze to rozwiaze problem Llordusa? Zawisza mi go przyniosl na plytce od Ciebie, ale jako ze czekamy na 1.52, to nie wrzucalam nic na www.
NtotSC_to_1.51 i to samo + dialog.tlk

03.08.2003
12:47
[33]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> Jezeli idzie o Wrota, to problem w tym ze wczoraj probowalem z 10 razy :) i to nie tylko z mostu przy Wrotach, ale i z paru innych lokacji. Za kazdym razem wywalalo ten sam blad :/ Tak wiec w tym przypadku awaryjnosc wynosi 100%, w przeciwienstwie do takiego smoka, gdzie awaryjnosc wacha sie w granicach 30%.
Ale ok, sprobuje jeszcze dzisiaj to pomeczyc. Jak by co to slij pliczek (mam nadzieje ze nie bedzie zbyt duzy? ;) - maila masz w opisie sygnatury :)

Przy okazji, na mapce lasy umarlych wywalilo mnie raz z takim bledem (obrazek). Jednak na jakies 3 proby w tym samym rejonie, tylko pierwszy raz sie zdarzylo cos takiego, wiec moze to jakis przypadek :/ Do wywalki doszlo w rejonie szalasow przy zaporze z pali, gdzie sa wiezione dzieci i rolnik.

Hathor --> w sumie taki patch z wersji 1.50 do 1.51/1.52 bylby calkiem mily ;)

Wracam do gry :D

03.08.2003
13:38
[34]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Biorąc pod uwagę wszystkie dotychczasowe problemy zdecydowałem, że Conchobhair będzie widoczny od samego początku, ale możliwość przyłączenie nastąpi dopiero przy queście smoka, bo ma 10 poziom. Prawdopodobnie Concho ma jakiś konflikt z Neirą, ale nic mądrego nie ustaliłem.

Błąd z mapką we Wrotach to czysty wyjątek, nie występuje normalnie, na wszelki wypadek umieszczę plik WED w Override, ale w przypadku Llordusa może to nie rozwiązać problemu... Zobaczymy, wyślę ci plik pocztą, wrzuć do Override.

Mam też prośbę do innych, wyślijcie Llordusowi ten plik WED.

Llordus - rozumiem, że chodzi ci lokację do której można się dostać z mapki z mostem, tam gdzie spotyka się Elminstera. Jeśli tak, to chodzi o plik Ar0800.WED
Potwierdź.

Błąd na Polach Umarłych to też wyjątek, po prostu któryś ze SpawnPointów czasem nawala... Praktycznie nie ma szans tego wyłapać, a wiem, że pojawia się przy niektórych typach kart graficznych. Większość kart przymyka na to oko, tak jak moja...

03.08.2003
14:07
[35]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> potwierdzam. Chodzi o pierwsza mapke we Wrotach, zaraz za mostem. Pozostale lokacje miasta mam nieaktywne.
Probowalem jeszcze dzisiaj kilka razy sie tam dostac, za kazdym razem z tym samym rezultatem, czyli wywalka do winzgrozy :( Prosba do wysylajacych - jako ze siedze na modemie, to prosze o spakowanie pliczku, zebym nie musial za duzo zciagac :)

03.08.2003
14:09
[36]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> wlasine sprawdzilem jeszcze katalog z gra i w katalogu Override nie mam w ogole pliczku Ar0800.wed . Moze to przez to tak sie dzieje? Zaraz sprobuje rozpakowac moda do jakiegos katalogu na dysku, mzoe znajde ten pliczek i go dorzuce ? ;)

03.08.2003
14:20
[37]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Niestety, po rozpakowaniu moda pliku ar0800.wed nie znalazlem :(
Przy okazji - gdzie w Kniei Larsa znajde Hueball'a? Czy stoi tam caly czas, czy tez pojawia sie po wykonaniu jakiegos zadania?

03.08.2003
15:03
[38]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

I nie znajdziesz, jest spakowany do BIFF.

Haeball jest w wieży.

03.08.2003
15:15
[39]

Llordus [ Generaďż˝ ]

a ktory to dokladnie plik .biff jest? :) i czy ktos moglby mi podeslac? :D

03.08.2003
15:36
[40]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

musisz mieć paker do BIFF-ów, plik jest w którymś z nazwą AReacośtam (najprawdopodobniej numer 0800A lub B)

03.08.2003
15:46
[41]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> Jakiegos linka do takiego progamiku moglbys zapodac? Albo jak nie jest duzy to podeslac na maila?
Dzieki za pomoc!

03.08.2003
16:20
[42]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Llordus -> Na moim forum w Strefie MODyfikachji masz wykaz wszystkich narzedzi do edycji Infoinity Engine wraz z linkami do pobrania -> BIFy rozpakujesz winBif, ale najlepszy bedzie NI. POczytaj i pobierz, jesli cis nie bedzie jasne, zapytaj.

Aurelinus -> Wrzucam patchj 1.51, poki nie ma wersji NTotSC 1.52 to moze on poratuje sprawe. Zaznacze, ze jest to plik chwilowy i ze bedzie lepszy :) Ale to za jakies 30 minut, OK?

03.08.2003
16:29
[43]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Llordus -> Masz tu link. Za jekis pol godziny wrzuce patch i plik wed, wed nie jest duzy. O ile ten plik zawiera sie w NTotSC? Bo nie mam Baldura na dysku i dzis go miec nie bede...

03.08.2003
16:37
[44]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Hathor-----> absolutnie nie, jeszcze pogmatwasz sprawę. Patch do wersji 1.51 ma poprawianą mapę i może z tego wyjść niezły pasztet dla grających. Poczekaj, dziś wieczorem będę miał gotową wersję 1.52, a z tego co widzę bez patcha do takich dupereli i tak sie nie obejdzie, więc spokojnie.

Wersja 1.50 jest dobra, a Llordus ma pecha, wyjątkowego.

Llordus - wysłałem pliki.

03.08.2003
16:39
[45]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus -> Nic nie napisales, wiec pomyslalm, ze mam wrzucic - ale tym lepije, bo nie mam czasu na to - trzeba dalej pokoj malowac ;)

03.08.2003
18:32
[46]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Hathor --> dzieki za linki, cos zciagam, moze cos zwojuje :)

Aurelinus --> dzieki za pliczki, niestety nic nie pomoglo :( , bede probowac, jak nie to poczekam na wersje 1.52 :)

03.08.2003
19:14
[47]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> no to rozwiazalem problem :) rozwiazanie jest dla mnie dosc zaskakujace, gdyz zupelnie nie mialo zwiazku z programikami ani pliczkami podeslanymi przez Ciebie :) Zaczne jednak od poczatku :) Pierwsza wersja baldura jaka mialem byla wersja pl, ale 'legalna inaczej' - ot biedny studencina bylem i tyle :( Pozniej zas kupilem sobie cala Saga Baldur's Gate, tak ze mam wszystkie baldury w oryginale :) Z tym ze w praktyce zawsze uzywalem tych plytek 'oryginalnych inaczej', ot, na wypadek gdyby mi naped zeswirowal i plytki poszatkowal. Po zciagnieciu tych progamikow do plikow .biff cos namotalem i wyczyscilem sobie pliczek Ar0800.biff do zera :D no to przegralem go z plytek i ciagle byl ten sam problem. No to wpadlem na to zeby przegrac z oryginalu i tak zrobilem i poszlo :D
Ale nie rozumiem tego kompletnie, gdyz oba pliczki rozmiarami sa dokladnie takie same i maja dokladnie ta sama date utworzenia :/

03.08.2003
19:53
[48]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

No to witaj w drużynie TYCH, którzy naprawiają i nie wiedzą co i czemu - normalka.

Akurat w tym wypadku istnieje pewne wytłumaczenie - klucz zwany CHITIN.KEY, widocznie miał jakieś kłopoty na łączach z "innymi" plikami BIFF - wersje plików różnią się między sobą, a mój CHITIN.KEY może nie być kompatybilny akurat z jakąś b. starą wersją.

03.08.2003
20:29
[49]

sakhar [ Animus Mundi ]

Hathor---> co do item'ów, to ja planuje tylko ten co opisałem na forum, jako nagroda za zakończenie questu:) Z resztą przedmiotów nie bedę kombinował - za dużo ich już jest i za łatwo się zdobywa. Jeżeli juz to może wprowadzę kilka makabrycznych ale zupełnie (lub prawie zupełnie) bezużytecznych. A tak w ogóle to bym podniósł ceny w sklepach z magicznymi precjozami - aby gracze doceinili to co mają albo długo zbierali na owe.

03.08.2003
20:56
[50]

Llordus [ Generaďż˝ ]

sakhar --> podniesienie cen musialo by byc znaczne :) W tej chwili mam druzyne w pelnym skladzie, z calkiem przyjemna kolekcja magicznych zabawek i jakies 220 000 zlota :D a przede mna jeszcze Wrota Baldura, wyspa wilkolakow, wieza Durlaga i pare obszarow z dodatku, ktorych jeszcze nie odwiedzilem :D Mysle ze spokojnie dobije do 350 000 zlota. Przy takich kwotach jak obecnie sa to praktycznie moge sobie kupowac co chce i ile tego chce :) Dodam, ze nie jestem jakos nadmiernie oszczedny i np. jak mam mocno zranionych ludzi to ide z nimi do swiatyni, a nie lecze przez kaplana/druida przez pare dni :) Jak bym oszczedzal na swiatyniach itp to pewnie mialbym znacznie wiecej kasy :)

Aurelinus --> tak czy siak dzieki za pomoc!! :) chociaz z ta wersja pliku biff to tez troche smiesznie :) no chyba ze pliczki rozmiarami i data stworzenia moga byc dokladnie takie same, a roznic sie wersja :D

03.08.2003
21:02
[51]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Ja grałem w 1.51 i po bugu z Cochonbairem zaprzestalem, tak wiec nie ma namni eco liczyc w kwestii, szukania błedów, Aurelinus życze powodzenia w naprawianiu, teraz masz roboty :-) Tak pozatym, to kto jest chętny do sesji RPG na czacie, juz wczotaj zaczelismy?

03.08.2003
21:16
[52]

sakhar [ Animus Mundi ]

Bregan D'aerthe ----> a w co giercujecie?

03.08.2003
21:22
[53]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Sakhar---> w RPG!!! Gramy sesje w FR, aktualnie w Cormyrz, MG jest Luremaster...

03.08.2003
23:55
[54]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Llordus- z pierścieniem jest wszystko OK, żeby skorzystać, musisz uzyć specjalnej zdolności, by go aktywować.

04.08.2003
00:01
smile
[55]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Ludzie ! Grajcie w Fallouta ! :))))

Aurelinus --> Masz również pierwszą część tej pięknej gry ? Wciągnęła mnie... aha... wpadłbym jutro, jeśli będzie już gotowa wersja 1.52... daj znać jak z tym jest...

04.08.2003
01:11
[56]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Zawisza - mam, wersja 1.52 jak przetestuję wszystko. Na razie jak widzisz zrobił się bałagan...

Bregan - wysłałem ci jeszcze jeden plik. Sorry.

04.08.2003
01:30
[57]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Aurelinus --> Nie ma sprawy, bez pośpiechu...

04.08.2003
07:30
[58]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> z pierscieniem to chodzilo mi o to, ze opis jest nie przetlumaczony z angielskiego :) co z reszta napisalem przy rysunku ;)

04.08.2003
08:49
[59]

-grjgori- [ Konsul ]

Aurelinus --> Dostaleś instalke? Nie pisałeś czy wszystko działa i czy nie trzeba czegoś zmienić, więc zastanawiam się czy wszystko w porządku.

Zawisza --> Niektorzy już pewnie wcześniej przeszli wszystki Fallouty, więc wiedzą jak dobre są to gry ;)

04.08.2003
08:55
[60]

-grjgori- [ Konsul ]

Aurelinus --> Odebrałem poczte tuż po dodaniu poprzedniego postu. Poprawki wprowadze jak znajde więcej czasu. Co do tego blędu to był on spowodowany przez moją pomyłkę, gdyż zapomnialem usunąć elementu który wykorzystywałem do testów.

04.08.2003
09:57
smile
[61]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Llordus --> Ten sam pierścień już raportowałem niedawno i Aurelinus odpisał, że będzie poprawiony.

-grjgori- --> W jedynce zraził mnie limit czasu, przeszedłem mniej więcej połowę. A Fallout2 jest nieźle zbugowana, trzeba bardzo uważać, czy gra zaliczyła nam wykonane questy. Pozatym super. Przeszedłem całą. Po dwójce nie ma już powrotu do jedynki.

04.08.2003
10:05
[62]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Zed --> dzieki :)

04.08.2003
10:41
[63]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Witajcie!Wczoraj wróciłem z Woodstocku i udało mi się go już mniej więcej odespać jednak emocje jeszcze mnie do końca nie opuściły. Jednak trzeba wziąć się do roboty no i...napisac posta na forum:)

Aurelinus---->Dziś postaram się zacząć kombinować spotkanie z pewnym Panem i poszukam kolejnej porcji materiału do przeróbki. Swoją drogą jak widzę, nieźle pochrzanił się NTotSC.

Zawisza--->Fallout i Fallou2 to dla mnie gry kultowe i niezaprzeczalnie fantastyczne. Jednym słowem: REKOMENDACJA!

Hathor--->Cieszę sie, że zasatłem forum Wyspy w dobrym zdrowiu i że powstała już strona o modzie.

Bregan--->Dziś powinieniem być o 21 na Polczacie.



04.08.2003
11:06
[64]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> Jeszcze o problemach z plikami .wed. Ogolnie problem (przynajmniej u mnie) dotyczy nie tylko lokacji 0800 ale chyba calych (albo czesci) Wrot. Jak chcialem wejsc do gospody (o ile pamietam to 'elfia piesn') to tez mnie wywalalo :( Tak wiec zdenerwowalem sie bardzo i nadgralem wszystkie pliki .biff z plyty nr 5 wydania 'Saga Baldurs Gate', po czym odpowiednio .biff z OzWM (ale juz nie wydanie z Sagi) i na koniec .biff z NTotSC. Mam nadzieje ze teraz juz nie bedzie takich problemow, na razie przynajmniej nic nie odnotowalem :).

04.08.2003
11:23
smile
[65]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Tak, jak napisal Raistlinek - ruszyla oficjalna strona naszego moda do BG I + NTotSC

BG I - Tajemnice Wybrzeza Mieczy

Strona informacyjna znajduje sie pod tym linkiem:

04.08.2003
13:00
[66]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> ruszyla oficjalna strona naszego moda do BG I + NTotSC Mały krok dla człowieka, a... :) czy z Wyspy jest jakieś bezpośrednie (i oczywiste) dojście do TWM? Widziałem, że w Forum jest informacja o modzie...

04.08.2003
13:38
[67]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'Rek -> Jeszcze nie ma, ale robi sie :)

04.08.2003
13:47
smile
[68]

FPP MAN [ Pretorianin ]

Może zagościlibyście z waszym wątkiem na moim forum??? Przydalibyście się tam.Link poniżej

04.08.2003
17:28
[69]

-grjgori- [ Konsul ]

Aurelinus --> Przesłałem poprawiony plik. Uwagi w mailu, an forum nie będe sie rozpisywał.

Hathor --> Świetna robota, stronka wygląda rewelacyjnie. Na pewno będzie sie jeszcze rozwijala :)

04.08.2003
17:38
[70]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

grjgori -> Ano na pewno! Ba, w tej chwili cos na nas donosze ;) To dopiero poczatek, ludzie z tego watku wiedza o modzie wiecej, niz podaja informacje na stronie :)

04.08.2003
18:35
[71]

sakhar [ Animus Mundi ]

Hathor ---> stronka jest na wypasie!:) Mimo że wiem o co biega to już się ślinię:) Postaram Ci się dosłać jakieś dwa sceeny z moich dokonań:) (a niech tam, też się pochwalę...:))

04.08.2003
19:11
[72]

sakhar [ Animus Mundi ]

Hathor ---> własnie przejrzałem creditsy - to niby ja mam być tym zwyrolem odpowiadającym za zło i rozpasanie w Modzie:)? Ok, z godnością podejmę się tego zadania:) A tak w ogóle to zastanawiam się czy nie nawiedzić Szczecina w któryś weekend i osobiście spotkać się z Wami i pogawędzić o modzie przy piwku:)

04.08.2003
19:13
[73]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

grjgori - dzięki - dotarło. Postaram się sobie poradzić, mniej więcej rozumiem ten skrypt. Usunąłem ten folder docelowy, bo nie jest potrzebny, skoro każdy ręcznie musi wskazać folder gry. Akurat to jest dobre rozwiązanie szczególnie w wypadku, gdy instalator nawala...

Dla oczekujących na NTotSC_v.1.52, musicie poczekać, biorąc pod uwagę cały bałagan, zamierzam przejść w całości grę. To potrwa parę dni.

04.08.2003
19:17
[74]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Hathor--------> strona jest OK, ale pousuwajcie błędy!!!!
Nekromantaka - braki ę i ą.

04.08.2003
19:56
[75]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

GRJGORI--> czy poniższy zapis to chochlik maila czy coś co powinno być w skrypcie (to BODY itd), ponieważ w mailu pojawia się powyżej pytania o wykasowany katalog docelowy..., w żadnym dotychczasowym tego nie było?


Dlaczego zmieniłe¶ poniższ± funkcję:

BODY ‹font-size:10pt;font-family:arial,sans-serif; background› P ‹margin:0px;›
InstallDir "$"

04.08.2003
20:40
[76]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Sakhar -> Jak chcesz, to moge zmienic wpis, ale ten jest klimatyczny :) i pasuje do opiu jednego miecza.... ;)
Spotkanie trzeba tak dograc, by wszyscy byli na miejscu :)

Aurelinus -> No nie jest tak zle, zeby az posuwajaco, to tylko ogonmki, a wszystko to wina sieci i copy paste ;)

04.08.2003
20:45
smile
[77]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Prosze zainteresowanych o wypowiedz na temat kredytow na fourm Wyspy - trzeba ustalic co i jak!

04.08.2003
23:21
[78]

-grjgori- [ Konsul ]

Hathor --> Zainteresowani wypowiadali sie juz w sprawie creditsow tam gdzie trzeba.
Fajnie byloby jakbysmy mogli sie wszyscy razem spotkac, choc pewnie mnie rodzice niechetie by poscili. Tak juz maja i niewiele moge na to poradzic, a szkoda.

Aurelinus --> Wyslalem ci na GG wiadomosc, mam nadzieje ze dotarla.

04.08.2003
23:46
[79]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Grjgori -> Hmmm, to moze sie w neutralnym miejscu umowiemy,to wtedy moze Cie puszcza?
A co do zainteresowanych - nie wszyscy sie wypowiedzieli. Wyglada na to, ze decyzje podejmie mniejszosc ;)

04.08.2003
23:52
[80]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Co do spotkania to jak dla mnie świetny pomysł. Tylko albo w najbliższym czasie albo dopiero w październiku, gdyż wrzesień to walka z wiatrakami...eee egzaminami:/

05.08.2003
08:32
[81]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> tak sie zlozylo, ze na razie niestety musze zawiesic moja gre w BG1 z dodatkiem NTotSC :( Mysle ze w najgorszym wypadku do konca miesiaca. Tak wiec na razie nie spodziewaj sie ode mnie dalszych bledow ;) Dalsze testowanie dodatku bede juz dokonywac pewnie na wersji 1.52 :D

05.08.2003
12:57
[82]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus ---> Dla oczekujących na NTotSC_v.1.52, musicie poczekać, biorąc pod uwagę cały bałagan, zamierzam przejść w całości grę. To potrwa parę dni.. Ostatecznie możemy poczekać te kilka dni ;)
Pytanie dot. ewentualnych poprawek - podziemia Firewine (nowe - poz. 3) - czy można już tam wejść ze świecą od Ordolatha, zamiast z butelką oliwy? (w 1.06 nie można było, a to jest logiczny błąd); czy z lochów (poziom 3) można wyjść bez światła? (jeśli ktoś rzuci butelką w pająki); dlaczego (1.06) Ordolath nie odbiera od nas świecy?

Hathor ---> Prosze zainteresowanych o wypowiedz na temat kredytow na fourm Wyspy - trzeba ustalic co i jak!?

05.08.2003
13:25
[83]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'Rek -> kredyty = credits = czyli ekipa pracujaca nad modem ;) byly problemy z ustaleniem, jak to ma wygladac, ale juz jest OK :)

05.08.2003
13:48
[84]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Ordolath jest poprawiony, ale nie znaczy to, że zawsze odbierze świecę. Wchodzenie ze świecą natomiast wcale nie jest logiczne i tak nie bedzie, a z poziomu trzeciego wyjscie jest utrudnione, ale nie niemożliwe i na pewno nie jest potrzebna oliwa.

05.08.2003
14:58
[85]

Viator [ Pretorianin ]

M'Rek---> Gdzie w Baldurs Gate (miasto) jest dom od Ordolath'a?

05.08.2003
18:33
[86]

sakhar [ Animus Mundi ]

Hathor ---> mi się tam mój opis podobał:) Ale i tak pozmieniało się parę rzeczy więc jest dobrze jak jest:) Co do spotkania to myslałem nad wykorzystaniem długiego weekendu - tj. 15-17.08. Chetnie bym się spotkał z ekipą Modową a i kontakt osobistey pozwolił by dokładnie przedyskutować parę spraw. Co do miejsca, to jestem otwarty na propozycje - byleby tylko nie musiałbym jechać na drugi koniec Polski:)

05.08.2003
21:18
[87]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Ludzie!!! GG mi sie pieprzy i wcale nie uciekam, jestem na polczacie!!!! Cahir, Lure, gramy sesje????

05.08.2003
21:28
[88]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Oczywiście jestem, nie było mnie dwa dni, więc nie pisałem. Do kredytów jeszcze nie doszedłem.
Spotkanie przydałoby się jakoweś... tylko pytanie - gdzie ? :))

05.08.2003
21:31
[89]

M'Rek [ Konsul ]

Viator ---> Dom Ordolatha jest za wieżą (Ramazitha? czerono-niebieską? ma kilka pieter). Jeden z dwóch domów.

Aurelinus ---> Świeca jest źródłem światła, a na trzecim poziomie jest ciemno :)

05.08.2003
21:57
[90]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Świeca nie jest źródłem światła, a przynajmniej nie na 3 poziomie Firewine, od tego jest oliwa.

W zasadzie jednak już jutro można wypuszczać wersję 1.52. Pograłem dziś i stwierdzam, że wszystko chodzi poprawnie. Nawet głupi Conhobhair się odwiesił. Kto przyjeżdza - Zawisza czy Hathor herself?

05.08.2003
22:00
[91]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Aurelinus --> Mogę wpaść.

06.08.2003
00:04
smile
[92]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Sakhar -> Twoj screen dodany na www :)
Ja jestem od 16 (a moze od 15) sierpnia na Flabergu! Jeszcze nie wiem dokladnie, jak tam bede jechac...

"Kredyty" juz zapisane, na specjalne zyczenie moge dopisac co nieco :) w takim wypadku, prosze przyslac mi tekst, ktory ma byc dopisany!

Aurelinus -> Dobrze, ze Zawisza przyjedzie, bo ja nie moge. Ewentualne opcje wyslalam Ci na forum.

06.08.2003
07:50
[93]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Zawisza - jutro, po 17 jestem i szczekam, dzis mam trochę latania. Dzięki.

06.08.2003
08:52
[94]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Obrazki śłiczne. Tylko ci biedacy po prawej (niektórzy w stanie krytycznym) działają zniechecająco ;)
I daj znać, jak tylko udostępnisz v 1.52...

06.08.2003
10:12
smile
[95]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Aurelinus --> Jutro nie mogę [urodziny], pojutrze także [mecz], a w sobotę robię mały [pięciodniowy] wypad pod namiot. Pozostaje tylko dzień dzisiejszy... w moim wypadku...

06.08.2003
11:14
[96]

LaSiu [ Konsul ]

1. mógłby mi ktos przypomnieć gdzie jest płaszcz Baldurana.. bo zapomniałem gdzie on byl, zbyt dluga przerwa w graniu :P

2. w firewine sa 3 poziomy ??? kurcze ja tylko wchodzilem tam , doszedłem do ogra-maga i wychodzilem ... jest wejscie na nizsze poziomy ?

3. po zainstalowaniu dodatkow do BG nie moge znalesc lokacji z starozytna szkołą Ulcaster ... gdzie ona jest ?

06.08.2003
11:30
[97]

Viator [ Pretorianin ]

LaSiu--->
1. W BG (miasto) w burdelu, pod miastem, wejście z kanałów lub spłonionej syreny, ma go jedna z panienek lekkich obyczajów (jedyna która ma imię).
2. Jest to nowa lokacjia z dodatku NtoSC.
3. Widocznie masz problem związany z mapą, jakaś łatk a chyba to naprawia.

06.08.2003
11:36
[98]

Viator [ Pretorianin ]

LaSiu--->
ad.3

06.08.2003
11:36
[99]

Llordus [ Generaďż˝ ]

LaSiu --> Wejscie do tej nowej lokacji jest tuz obok wejscia do starej na moscie Firewine (o ile dobrze kojarze). Nie sposob przegapic tego wejscia. Swoja droga to co tam 'gospodarze' robia z druzynka przechodzi ludzkie pojecie :) Moj wojownik z KP -8 zbieral nawet do 350 obrazen (w trybie najtrudniejszym oczywiscie ;) )

06.08.2003
11:39
[100]

Llordus [ Generaďż˝ ]

LaSiu --> moj post dotyczyl twojego pktu 2. :)

06.08.2003
12:53
[101]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus -> W takim razie albo ja jutro wpadne, albo zalatwimy to przez siec. Musze sie tylko dogadac z domownikami co do planow :)

06.08.2003
12:55
[102]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'Rek - jak widac wyzej, jeszcze ustalamy, bo mieszlklamy baaardzo daleko i trzeba sie umowic ;)

06.08.2003
18:18
[103]

sakhar [ Animus Mundi ]

Hathor --> cholera, to jak się możemy umówic na spotkanie:)? A na jak długo jedziesz na Flamberg?

06.08.2003
18:31
[104]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Sakhar--> Flamberg trwa do 23 sierpnia. Ja bym się chętnie spotkał, lecz jak pisałem w sierpniu albo dopiero w październiku. Poza tym trzeba wybrać takie miejsce żeby wszyscy byli zadowoleni bo np. Szczecin to dla mnie jakies 10 godz. jazdy, a Wrocław chyba z 5.

06.08.2003
19:10
[105]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Sakhar -> Jak nap[isal Raistlinek - bede tam od 15/16 do 23/4 :)

Heh, spotkajmy sie w srodku Polski, na przecieciu linii prowadzacych z miasta do miasta ;)

06.08.2003
20:11
[106]

Krees [ Generaďż˝ ]

"Heh, spotkajmy sie w srodku Polski, na przecieciu linii prowadzacych z miasta do miasta ;)"

Ha, wszystkie drogi prowadzą najwyrażniej do...Stolnicy...:)

Witam wszystkich po przerwie wakacyjnej (a za 2 tygodnie znów wyjeżdżam - tym razem na badania naukowe do Puszczy Białowieskiej).

06.08.2003
20:50
[107]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Krees -> To trzeba je tak pokierowac, by wypadl Poznan ;)

A co bedziesz badac w puszczy? Jakis test na obecnosc elfow, strzyg i goblinow? ;)

06.08.2003
21:58
[108]

M'Rek [ Konsul ]

Towarzysze broni ;) Niech ktoś się poświęci i założy nowy wątek - mój modem nie wytrzyma takiego szoku :)

06.08.2003
23:56
[109]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'Rek -> Robi sie :)

07.08.2003
00:02
[110]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Link do nastepnej czesci:

07.08.2003
12:00
[111]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Poprawka - zakladam watek raz jeszcze - utworzyl sie 2 razy i poprosilam adminow o usuniecie 1, a usuneli oba ;)

07.08.2003
12:20
smile
[112]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Link do kolejnej czesci - tym razem temat dodal sie poprawnie, mam nadzieje, ze nie zniknie :)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.