GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

pogadanki o reklamie - Cziłała....

01.08.2003
01:29
smile
[1]

massca [ ]

pogadanki o reklamie - Cziłała....

nie wiem.

moze ja juz odbieram na innych falach.
moze nie jestem na czasie, chociaz wydawalo mi sie ze jednak tak.

dookoła mamy hiphop, muzyke klubowa, soul, rnb, nu-metal i inne trendy tudziez gatunki a tu dzisiaj dostalem po mózgu nową reklamą Coca-Coli... nie wiem za co, widocznie cos w zyciu przeskrobałem. badz co badz, koncern z atlanty postanowil wystawic moja wewnetrzna estetyke reklamowa na ciezka probe.

kto widzal spot, wie o co chodzi.
kto nie : story w skrocie idzie tak: smutny Murzyn z dredami stoi w zatloczonym raczej metrze i brzdąka coś smętnie na gitarze. siedzacy obok biały koleś w wieku na oko 20-24 lata z głupawym uśmieszkiem podaje mu swoja butelke cocacoli. dredziarz bierze solidnego lyka, przełącza cos na gitarze i gra pierwsze takty nieco zywszej melodii. białas z jeszcze głupszym spojrzeniem podchwytuje numer i zaczyna nucić pod nosem. CZIŁAŁA. muzyka rozbrzmiewa glosniej i pelniej, nagle wszyscy ludzie zaczynaja tanczyc. nagle muzyka konczy sie , bo skonczyla sie cola. ten, co sie zlitowal nad spragnionym murzynem wyskakuje na stacji i drobiąc na palcach jak baletnica (zeby nie powiedziec "jak ciota"...) biegnie do automatu i wraca do metra. zabawa rozkreca sie ponownie.

istotna jest tu muzyka - chodzi o lansowany na sile "wakacyjny" przebój Chiuaua (tak to sie pisze?) - godny nastepca takich szlagierow jak Kokodżambo czy kiedys dawno Kaczuchy. melodia prosta i wpadajaca w ucho. producentem - znany komercyjny tworca DJ BOBO - chyba przedstawiac nie musze....?


i tak sie teraz zastanawiam popijajac sobie w nocy rzeczona coca-cole. ile czasu zajmie mi powrot do tej marki? bo na sto procent nastepna butelka ktora kupie bedzie pepsi. trudno, niech lansuja britney czy shakire. wole to niz infantylny, plytki spot z beznadziejna, prymitywna muzyka, totalnie bez zadnego pomyslu, bez humoru, bez polotu. konstrukcja cepa - tak sie chyba mowi na efekty burzy mozgow takiego kalibru...

CC ma tyle kasy, na swiecie jest tylu zdolnych copywriterow, tyle dobrych, kreatywnych agencji reklamowych, tylu wspolczesnych tworcow i wykonawcow muzyki WSPÓŁCZESNEJ - a oni wyjezdzaja z czyms takim....

jestem mocno zdegustowany, ale ciekawy jestem czy to zboczenie zawodowe ? czy moze zwykly konsument spojrzy na to zupelnie inaczej? "ooo, fajne, fajna muzyczka, pomysl tez smieszny - no jada metrem i sobie tancza"....

ja juz sie nawet nie czepiam takich prostych rzeczy typu kto daje obcej osobie w metrze swoja butelke coli, skad murzyn wzial prad i wzmacniacz do tej gitary i jak wydobywal z niej dzwiek albo czemu muze robi taki kaszaniarz jak DJ BOBO , "gwiazda" komercji w najgorszym wydaniu.... a moze to jest specjalnie tak zrobione ? moze spece doszli do wniosku ze nalezy pojsc z totalnym hardkorem zeby wywolac sprzezenie zwrotne w swiadomosci nabywcy ("no tak, wiadomo, reklama ch**owa, ale coco cola zawsze jest dobra") ???

co wy sadzicie o tej reklamie? czy wam tez dziala na nerwy? czy podoba sie wam piosenka "cziłała" ? czy ja po prostu jestem starym ramolem i nie rozkminiam zagadnienia i nie jestem świadomy jaki to hicior :))))))))

01.08.2003
01:31
smile
[2]

ILEK [ Plugawy Karzełek ]

dawno nie ogladalem MTV...ale po dzisiejszej dawce...normalnie wymiotuje "Cziłała"...:((

01.08.2003
01:34
smile
[3]

Big Money [ Senator ]

dupa dupa dupa - tyle o tej reklamie :/ a o tej na plaży tez z cziłała dupa dupa dupa dupa i jeszcze raz dupa:/ obie baaardzo denerwujace :/

01.08.2003
01:36
[4]

Satoru [ Child of the Damned ]

"Ciułała" mnie się nie podoba, nie widzę w niej nic poza próbą stworzenia jakiegoś sielankowego (?) klimatu.

...a coca coli nie lubie, wiec nie mam wewnetrznych rozterek w guście "jak wypije to wesprę ich beznadziejną tworczosc":)

01.08.2003
01:38
[5]

massca [ ]

a teraz ciekawostka - zajrzalem sobie wlasnie na niemiecka strone coca-coli. myslalem ze kampania z cziłała obowiazuje w calej europie - a tam calkiem niezly, wypasiony spocik, jest wszystko to czego zaprzeczeniem jest ten gniot ktory puszczaja u nas.

zreszta sprawdzcie sami.
https://www.coca-cola.de/

i kliknijcie na "worauf wartest du". (spot "more music")

inny level...
czyzby więc nasz rodzimy konsument został wyceniony najwyzej na cziłała ..?

smutne :(

01.08.2003
01:39
[6]

Quicky [ Senator ]

Reklamy nie widzialem, gdyz nie ogladam telewizji, ale rzeczywiscie utwor jest taki cudowny, ze jak go slysze - zatykam uszy.
Moim zdaniem jednak dramatyzujesz i przesadzasz. Zeby z powodu reklamy rezygnowac z produktu?
Mnie to tam malo obchodzi, niech sobie nawet artysci disco-polo popijaja w teledyskach Coca-cole; i tak bede ja pil, bo mi smakuje. Co prawda Pepsi jest IMO lepsze w smaku (bo slodsze), ale z CC aktualnie zbieram zakretki. :)))

01.08.2003
01:41
[7]

pasterka [ Paranoid Android ]

moj siostrzeniec (niecale 2 latka) jak slyszy ta reklame/melodyjke to jest przykuty na pare minut do siedzenia, co mu sie czesto nie zdarza. i mi sie wydaje, ze to najlepiej pokazuje jak ta reklama dziala na przecietnego konsumenta (ktory wszsytko bezkrytycznie przyjmuje): wazna jest zywa muzyczka, wszyscy tancza, jest fajnie. massca --> siedzisz chyba w tej branzy to wiesz, ze Cola to nie jest produkt niszowy, to cos, co ma dojsc do jak najwiekszej liczby ludzi, a tego nie osiagna dajac trudne/smieszne/artystyczne reklamy. cos prostego, latwego do zapamietania.

jesli chodzi o mnie to akurat Cola mi bardziej smakuje i reklama ani nie zwiekszy mojej sympatii ani nie wzbudzi antypatii do tego trunku:))

01.08.2003
01:43
[8]

Dagger [ Legend ]

==>massca
IMO to ma byc prosty chwyt - takie własnie "uderzenie w mozg" - charakterystyczny kawałek w reklamie + sponsorowane badz nie, puszczanie go w kółko w mediach.

Myśle ze na polskie społeczenstwo napewno wystarczy.

01.08.2003
01:46
[9]

pasterka [ Paranoid Android ]

cps mi sie zdaje, ze ja "ciulale" widzialam na niemieckiej vivie, wiec to nie jest chyba tylko polski wynalazek, zreszta gdzie by wpadli na to, ze w Polsce murzyni:))

01.08.2003
01:52
[10]

massca [ ]

quicky - jesli zbierasz zakretki zeby miec ten fotel to cie zmartwie - juz sie skonczyly :)))

co do tego ze nie bede pil cocacoli - to nie jest zaden protest, po prostu nie robi mi roznicy co pije , zawsze kupuje jedno albo drugie "nagradzajac" producentow w zaleznosci od biezacych reklam albo promocji. wplywu to na ich wyniki nie ma zadnego oczywiscie ale robie to dla wlasnej satysfakcji.
z takim syfem jak ta ostatnia kampania nie moge sie identyfikowac, wiec zbojkotuje "cziłałe" :)

pasterka - owszem , wiem ze to masowka. ale nawet dla masowki mozna robic dobre, kreatywne reklamy na czasie. takie cos to dla mnie obraza naszego mlodego konsumenta, ale coz... niejedno juz widzialem w tej branzy... :)

dagger - "Myśle ze na polskie społeczenstwo napewno wystarczy." no wlasnie. a nasze spoleczenstwo w wiekszosci nie ma pojecia jakie dobre moga byc reklamy za granica... ale wielu managerow mysli ze starczy zdubbingowac jakis spot sprzed paru lat, "przechodzony" gdzies na zachodzie i rzucic go do nas - nam starczy, po co sie przykladac..

01.08.2003
01:54
smile
[11]

massca [ ]

pasterka - akurat do murzyna jako postaci nic nie mam, CC to miedzynarodowy brand wiedz to nie ma znaczenia, im zawsze zalezy na podkreslaniu swiatowego wizerunku - bardziej mowie tutaj o prostym - zeby nie powiedziec bezpłciowym pomysle - i samej realizacji.

no nic, z tymi rozerkami i litrem coli w brzuchu ide spac :)

01.08.2003
01:54
[12]

Kruk [ In Flames ]

Sama reklama - może lekkie zażenowanie, ale nic poza tym.

Utwór "Chihuachua" jest niskich lotów, ale moi drodzy na dyskotekach i tak zrobi wielką karierę. Siła reklamy. Umiejętna manipulacja, którą dostrzegają tylko inteligentne osoby (m.in. założyciel wątku). Nie ma w nim nic odkrywczego, ot kolejny wypocony numerek Dj Bobo, ale wspomagany reklamą CocaColi.

Gwoli ścisłości: pijam PEPSI.

01.08.2003
02:00
[13]

Z Liściem Na Głowie [ Człowiek ]

reklama mi sie podoba, bo jest... taka wakacyjna. mowie tu jednak tylko i wylacznie o pierwszej czesci tej reklamie, tej ktora pan massca raczyl opisac, reszta, stworzona na fundamencie utworu chihuahua jest gorsza. acz calego utworu pana dj'a bobo [o ktorym wczesnej w zyciu nie slyszalem, szczerze mowiac] przetrawic nie jestem w stanie.

01.08.2003
02:06
[14]

Quicky [ Senator ]

massca | Spoko, zbieram na recznik. :)) Jesli robisz to tylko dla wlasnej satysfakcji - OK, moze tez tak zaczne robic. ;)
Dobranoc.

01.08.2003
02:18
[15]

xywex [ mlask mlask! ]

Quicky --> Ręczniki tez wyszły, są już tylko szklanki.
To taki optymistyczny akcent na dobranoc :)

01.08.2003
02:34
smile
[16]

Quicky [ Senator ]

xywex | To zart? ;) Blee zawsze sie spozniam gdy sa takie promocje. :)

01.08.2003
02:36
smile
[17]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

Pólbiedy bo i tak zawsze wyłączam dźwięk na czas reklam (sa głoścniejsze niż program), no i naszcżescie leci tylko na niektórych kanałch ta badziewna reklama...
Ale problem jest jak taka prosta reklamówka odziałuje na "inteligentne" osoby gdzięs koło mojego wieku...
Ostatnio w szkole (kiedy jeszcze bł rok szkolny :) dało siesłyszeć jak grópka intelektualistów płic raczej ładniejszej siedzi na korytarzu w szkole i śpiewa to g....
TO WKURZA!

Ps. Ciezko uwierzyć ze takie byle g***o tak odziałuje na ludzi, czy na prawde już własny gust "wyszedł z mody"???

01.08.2003
03:11
[18]

xywex [ mlask mlask! ]

Quicky --> Mówie śmiertelnie poważnie :) O ile nie żucili od ostatnich 2 dni nowej partii masz już tylko szklanki... ale za to będzi kilka! hehe :)
tez już ide spać, do świtu niedaleko, trzba się przed słoneczkiem schować.

01.08.2003
03:12
[19]

xywex [ mlask mlask! ]

oj, widać późną pore... żucili... heh :)

01.08.2003
03:18
smile
[20]

Torn [ Merces Letifer ]

Co do reklamy, to może uchwycę puentę moich wypowiedzi na ten temat w jednym słowie: KILL.
(w jednym temacie już zechciałem się na temat reklam wypowiedzieć - link below).
A ta szczególna reklama działa mi tak na nerwy, że wyłączam dźwięk/przełączam na inny kanał/(hardcorowa wersja)wyłączam TV.
To STRASZNIE WKURZA bym nawet rzekł... irytuje mnie w takim stopniu, że mógłbym ze spokojnego człowieka w jednej chwili zamienić się w Teda Bundy... Ta reklama i m.in. Citroena ze znienawidzoną muzyką tych zołz od keczpau tak na mnie działają, że teraz już w ogóle nie trawie żadnych reklam (a kiedyś to mi one latały koło nosa)..
Dałbym wiele, za TV wolną od tych idiotycznych reklam... niech zostaną same nieprzyzwoite i śmieszne.
Nie będę już nic dodawał, bo normalnie *#*$*#@%$... [zaraz furia eksploduje niczym u hulka].
(a tak w ogóle to dobry ze mnie chłopak i mało pije)...

białas z jeszcze głupszym spojrzeniem podchwytuje numer -- grrr, nienawidze tej części reklamy...

Co do samej Coli to oczywiście stoi kilka klas wyżej od Pepsi i zawsze ją będę spożywał, nawet jakby w ogóle reklam nie było (no i tak by było dla wszystkich lepiej --- chociaż te misie polarne moga zostać na święta ;))

01.08.2003
03:43
[21]

FalconTm [ Generał ]

"oczywiście stoi kilka klas wyżej od Pepsi"

Co to Wacpan za herezje wypisujesz? :)

01.08.2003
07:50
[22]

Torn [ Merces Letifer ]

Co to Wacpan za herezje wypisujesz? :)

Nie herezje, ale szczerą prawdę głoszę ;) Coca-Cola uber alles (niestety nie, jeżeli chodzi o reklamy - ale z rana prosze mnie nie denerwować i nie kazać myśleć o tym .....).

01.08.2003
08:06
smile
[23]

Hadriel [ Screener's ]

z tego co wiem to sie pisze CHICHUACHUA anie cziłała

01.08.2003
08:33
[24]

Skoczek_na_cale_lata [ Legionista ]

Wiecie mnie ta reklama mi działa na nerwy a podrugi lubię reklamę citroena a las ketchup nawet lubie a tak wogólę nie piję ani CC i też Pepsi i nie uczestnicze w żadnej promocji bo dla mnie są za krótkie.

01.08.2003
08:34
smile
[25]

Verminus [ Prefekt ]

Ja tez jak widze ta reklame to caly sie trzese i nerwowo zaczynam szukac pilota. Oststnio kupuje Pepsi bo jest tansza (3.79 za 2.5l a Coca-Cola 3.99 za 2l)

01.08.2003
08:46
[26]

hetman [ Generał ]

A co mnie obchodzi jakas reklama? Liczy sie produkt. Mascca mowi ze nie kupi coca-coli bo mu sie ich spot nie podoba...hahaha jaki podatny gosc na sieczke w tv hahahah :) Massca a proszek jaki kupujesz? Ten co ma najfajniejsza reklame?

01.08.2003
08:52
[27]

Swidrygajłow [ ]

Po prostu większośc konsumentów jest debilami lub półdebilami i takie reklamy do nich najłatwiej trafiają. Coś bardziej wyrafinowanego nie przyniosłoby takiego skutku.

Dodatkowo ta reklama oddziałowuje wyjątkowo złośliwie na podświadomośc, ta durna melodia utrwala się w pamięci i plącze się po głowie. Prawde mówiąc czytając ten wątek znowu mi się przypomniała i teraz mam zapętlone "cziłała" w głowie, chyba zaraz rzygnę. musze coś zapuścić "na odtrutkę".

01.08.2003
08:58
[28]

hetman [ Generał ]

hahahaha no:)

01.08.2003
09:25
[29]

ttwizard [ Generał ]

massca -->> Ciesz sie ze nie mieszkasz we Wloszech:) Tam na dyskotekach puszczaja pana bobo z 10 razy, na ulicach jezdza samochody z glosnikami i w kolko to puszczaja. Zdarzalo sie nawet, ze starsi ludzie(Wlosi) podgwizduja sobie melodie tego scierwa:) (wiem co mowie spedzilem tam 2 tygodnie niedawno)

Takze ciesz sie ze na reklamie sie skonczylo:)))

01.08.2003
09:34
[30]

massca [ ]

Torn - no dzieki ze przypomniales mi o kandydacie numer dwa do rek-lamy miesiacy - citroen. żenada. caly spot robi wrazanie robionego na ostatnia sekunde, bez sensu zupelnie, ten pomysl z sobowtórami do dupy - jak mozna promujac cos oryginalnego uzywac nieudolnych "podróbek". a wszystko tylko po to zeby miec podkladke pod modny w tamtym momencie numer las keczap (czy jak to sie tam pisalo).

hetman - na reklame "podatny" jest kazdy. ty tez. ja przynajmniej robie to swiadomie, bo jestem zawodowo zwiazany z reklama. a tak w ogole to sugeruje zebys troche pomyslal i uwaznie przeczytal caly watek zanim sie wypowiesz ...

swidrygajlow - zgadzam sie, ale czy naprawde z nami jest tak zle? czy bardziej ambitne, ciekawe reklamy nie maja szansy?
ja rozumiem zeby taka cziłałe zrobily lemoniady HOOP albo jakis TYMBARK - ale nawet ich stac na cos lepszego.

BTW. nie sadzisz ze koleś z metra jest ciepły ? :) to jak patrzy z pożadaniem na dredziarza, jak śpiewa razem z nim - Torn - tak, to najgorsze ujecie w calym spocie - to, że daje mu sie napic ze swojej butelki i w koncu to jak na paluszkach drobi do automatu... :)

01.08.2003
09:37
[31]

Dwalin [ Reggae ]

Wkrzuające to jest, a najbardziej przerąbane to ma mój kumpel bo on ma (juz od paru lat) psa rasy cziłała :)

01.08.2003
09:37
smile
[32]

Garak [ Szpieg ]

massca --> "nawet dla masowki mozna robic dobre, kreatywne reklamy na czasie"
Wydaje mi sie ze to jest wlasnie dobra reklama dla masowki. Nalezy pamietac ze w Polsce podobno 70% obywateli nie rozumie prostego tekstu (tzn po przeczytaniu nie potrafi powiedziec o czym byl tekst albo nie potrafi odpowiedziec na proste pytania z testem zwiazane) a 60% nie rozumie rozkladow jazdy autobusow wiec cos mniej oglupiajacego niz 'cziłała' mogloby przerosnac granice percepcji "statystycznego odbiorcy" a juz na pewno tego "mniej niz statystycznego". Zreszta popatrzmy na reklamy proszkow do prania , czy sklepow Biedronki - tez nie sa one skierowane do elity intelektualnej.
Co do wyboru wykonawcy i melodii to zastanawialem sie czy przypadkiem nie jest to wybor bardzo trafny i celowy - moze chodzi po prostu o uniwersalnosc 'cziłały'. Jesli reklama bylaby z hiphopem albo z nu-me to zaweziloby znacznie krag potencjanych odbiorcow a tak jest muzyczka i dla wnusia i dla babci. Wlasnie dzieki temu ze nie jest powiazana z zadnym wspolczesnym nurtem muzycznym nie posiada od razu zadnej grupy anty-odbiorcow (np przeciwnikow hiphopu ktorzy uwazaja ze "hh to jest syf").

" takim syfem jak ta ostatnia kampania nie moge sie identyfikowac"
Coz ... ja tez sie z tym nie potrafie zidentyfikowac - to pewnie znaczy ze nie bylismy grupa docelowa dla tej reklamy :) (i to mnie cieszy bo gdybym sie z ta reklama identyfikowal .... to BYLOBY STRASZNE! :D )

01.08.2003
09:39
[33]

massca [ ]

ttwizard - no tak, ale plaga cziłały jest na siłe lansowana w polsce tez. na MTV byl konkurs : nagraj swoja wlasna wersje cziłała w oryginalny sposob, wyslij do MTV a my to emitujemy i zgarniesz nagrode.
z tego co widzialem do tej pory specjalnych performansow nie bylo, wiec puszczaja caly czas jakies panienki zgarniete z ulicy ktore nieudolnie probuja zaspiewac ta piosenke. żenada, ale jak sie podpisalo umowe to sie trzeba z niej wywiazac :)

01.08.2003
10:01
[34]

Swidrygajłow [ ]

massca --> pewnie CC przeprowadziła dokłądnei badania psychograficzne konsumentów w poszczególnych krajach i odpowiednio dostosowała poziom swoich reklam, dlatego w Niemczech jest inna kamapnia reklamowa. A może raczej CC stwierdziła, że ma stosunkowo mało klientów w segmentach debili, a że jest to duży rynek, zmajstrowała takie badziewie.

01.08.2003
10:10
smile
[35]

neXus [ Fallen Angel ]

Kiedys rozmawialem z zaprzyjaznionym tworca reklam.
Na moje pytanie "dlaczego w branzy reklamowej panuje taka szmira?" odpowiedzial: "jak chcesz zobaczyc co naprawde robimy to zajzyj na festiwal reklam do Krakowa. To co widzisz w telewizji to sa reklamy, ktore oddzialowuja na jak najwieksza czesc odbiorkcow, niekoniecznia ta czesc inteligentniejsza. A nawet bym powiedzial ze tych ciekawszych i lepszych reklam wiekszosc by nie zrozumiala. A producenci stacji komercyjnej nie kupia reklamy ktora oddzialowywuje na 100 osob tylko na 100000..."
I taka jest smutna prawda - poogladaj reklamy a bedziesz wiedzal jaki jest poziom spoleczenstwa...

01.08.2003
10:21
[36]

Mryth [ Centurion ]

Mnie najbardziej draznia zeby nie powiedziec wq... reklamy komorek. Po prostu mam ich dosc, debilowatych chlopaczkow, tego podniecania sie wysylaniem sms'ow, jakies loga jakies dzwonki.. ozesz q.. no dobra.. chyba sie po prostu starzeje

01.08.2003
10:24
smile
[37]

Swidrygajłow [ ]

Mryth --> zgadzam się w 101%.

01.08.2003
10:27
[38]

massca [ ]

nexus - wiem wiem, bo sam jezdzilem na Crackfilm. poza tym wystarczy wlaczyc zachodnie stacje TV zeby zobaczyc co sie dzieje na swiecie.

mryth - z komorkami to jest problem taki, ze jest 3 graczy i kazdy musi oferta dorownac konkurentom - stad natloka taki ze sie nie ogarnia. ale niektore sa niezle - ja na przyklad lubie wiekszosc POPa z tymi dwoma typami.

01.08.2003
10:29
smile
[39]

pasterka [ Paranoid Android ]

neXus --> polecam "Noc Reklamożerców" - 7-8 godzin reklam z roznych czesci swiata non-stop. :)) naprawde,lepsze niz niejden film w kinie:)))

a co do reklamy (z przerazeniem stwierdzilam, ze chyba jej nie widzialam, bo przewaznie telewizje slucham, wiec znam tylko melodyjke :)) , to w ciłale bardziej mnie zadziwil tekst: jakby nie bylo Chihuahua to jest ratlerek, inny szlagier La Cucuracha to znaczy karaluch, nie wiem co znaczy Macarena, a pewnie cos rownie idiotycznego. niesamowite co ludzie sa w stanie wykrzykiwac, jesli sie im to poda w radosnej formie:)) wyobrazcie sobie polska wersje ciulaly (lalala, ratlerek...)

01.08.2003
10:35
smile
[40]

Skibi [ Konsul ]

Co do Ciłałły to podoba mi się jedynie wersja z tą tańczącą babcią. Zainteresowała mnie jednak inna reklama, tak głupia że az mi się spodobała:) Jakaś azjatka ćwiczy sobie na łące a nagle zjawia się stado przeciwników :> przez chwile walczą (latają) a potem jeden gostek zakłada jej łancuch i ona się dusi, bierze gumę i rozrywa łańcuch ale przypatrzcie się jak na samym końcu ten grubas leci :D hahaha

01.08.2003
10:37
[41]

Lewy Krawiec(łoś) [ I can change ]

Głupia reklama:(, głupia muzyka:(, idę się zabić:D

01.08.2003
10:40
smile
[42]

Swidrygajłow [ ]

mi sie podoba ta reklama dezodorantu z karatekami - gość wskakuje w spodnie napieprzając się z dwoma innymi , w taksówce bije sie z kierowcą , podczas walki płaci i wyskakuje z samochodu, wpada do restauracji, a tam jego przyszły teściu atakuje go piąchą - ogólnie taka parodia filmów karate, do tego w tle jakiś japońśki Elwis śpiewa jakiś badziewny kawałek - jeśli potraktować to z przymrużeniem oka, to niezła reklama

01.08.2003
10:47
[43]

hetman [ Generał ]

"japonski Elwis" - hahahaha

01.08.2003
10:52
[44]

Satine_ [ Pretorianin ]

Co by nie mowic o reklamie CC (mnie tez sie nie podoba i tez mnie bola uszy od niej) to jednak zamiar zostal zrealizowany - Cziłała jest jakimś tam hitem wakacyjnym i często leci w radiu i zawsze kojarzy sie z reklamą CC wiec co za tym stoi - masz ja w swiadomosci caly czas. Ale o tym Massca to ty wiesz.

Generalnie muzyka w reklamach (niestety tych zagranicznych) dobrana jest idealnie. W Polsce jesli firma wyda na dobrego kompozytora to tez powstaje cos fajnego (np: Smolik i reklamy ery). Niestety zdarza sie to żadko.

A co do samych reklam to wszystkie tutaj wspominane (z wyjatkiem moze POP-a) dla mnie sa beznadziejne. Generalnie wiekszosc reklam jest beznadziejnych - czesto ratuje je wlasnie muzyka.

Ale hitem jak dla mnie do tej pory nie do przebicia sa reklamy kina domowego Sony (zwlaszcza ta z dzwiekowcami).
Nie wiem dlaczego, ale chyba nie ma polskiej reklamy, ktora by mi sie podobala. Musiala bym bardzo poszukac w pamieci, za to zagranicznych moge wymieniać odrazu bez zastanowienia. Niestety to nadal swiadczy o malej kreatywnosci naszych Copy...

01.08.2003
11:39
[45]

Atreus [ Senator ]

W chyba każdym pilocie do TV jest przycisk całkowitego wyciszenia. Gdy tylko zaczynają się spoty, klik i po sprawie. Chociaż niektóre reklamy to też męka dla oczu :)

01.08.2003
11:50
[46]

Siegfried [ Generał ]

massca---> nie rozumiem Twojego absmaku. Ok poczucie "wewnętrznej estetyki" zostało dotknięte u człowieka z branży spotem CC mieszczącym się w reklamowym low-end...jak to CC emituje taką kichę, na którą stać byle szmondacką markę?!!!. Nie bedąc specem a odbiorcą spotów, takim reklamom przyglądam się obojętnie..widać nie mieszczę się w "targecie";), tym bardziej że nie piję CC a od dzieciństwa preferuję PC.
Dla mnie sprawa jest oczywista, podobnie jak z filmami made in USA, jeśli film jest zrozumiały dla odbiorców z Bronxu to na pewno go nie obejrzę. Tego kryterium zdaje się nie muszę wyjaśniać, ale dotyczy ono także spotów reklamowych, które zgodnie z krzywą Gaussa:) kierowane są w jakieś miejsce na paraboli....CC zrealizowło spot trafiający w sam spód "dzwonu" i to wszystko, nie przewidzieli że konsumet CC- massca jest bardziej wysublimowany i wymaga deko więcej niż siermiężnie zrealizowanego spotu ulubionego[?] napoju.:)
BTW obecnie moją ulubioną reklamą jest, nie pamiętam dokladnie nazwy mrożonej herbaty, ale chyba "Nestea"[?], z puentą zawodzącego kojota....prosta, frywolna i przyjemna:)

01.08.2003
11:59
[47]

massca [ ]

siegfried - widzisz, chodzi tylko o to, ze to jest reklama ktorej koncept jest krokiem 20 lat wtecz.
jak jest POMYSŁ w tym spocie? zastanawialem sie jak prezentowala to agencja klientowi.
"mlodziez zaczyna spiewac hit "cziłała" w metrze, pije CC i rozkręca się dobra zabawa. na stacji kupują nastepna butelkę, żeby zabawa trwala dalej"

no prosze cie..... takie patenty infantylne... od najwiekszej marki na swiecie mozna chyba wymagac cos wiecej, prawda?

01.08.2003
12:14
smile
[48]

Sparky [ Pretorianin ]

Massca ---->

Odpowiedz do Twojego pierwszego postu:

skad murzyn wzial prad i wzmacniacz do tej gitary i jak wydobywal z niej dzwiek?

Swego czasu Marshall wypuscil mini piece gitarowe o mocy bodaj 3W albo 5W. Mialo toto wielkosc mniej wiecej dwoch paczek papierosow i dzialalo rowniez na baterie. Produkt mial sluzyc w zamysle gitarzystom pragnacym cwiczyc np. w czasie podrozy autokarem z koncertu na koncert. Wzmacniacz mozna bylo przyczepic do paska od spodni. Mozna zatem zalozyc, ze Murzyn ma taki wlasnie wzmacniacz przypiety z tylu do paska :)))))

01.08.2003
12:17
[49]

massca [ ]

Sparky - to jak jestes taki spec od gitary to powiedz, co jeszcze on tam na tej gitarze przełącza i co to zmienilo (jak zobaczysz tą wspaniałą reklamę oczywiscie)


jakie inne jeszcze reklamy ostatnio wywoluja u was odruch wymiotny ? czy mimo to kupujecie te produkty ?

01.08.2003
12:18
[50]

bzpcs [ Pretorianin ]

normalka, "hit" przeznaczony do grupy 0-15 lat, albo nie rozwiniętych jeszcze intelektualnie albo debili i idiotów.
wogóle wczoraj siedze sobie na dworze z dziewczyną, patrzymy a tu dzieci podśpiewujące ten "hit". nie no, żenada. ale nie ma się chyba co martwić, w ich wieku też bylem bardziej walnięty. dzisiaj taki kicz do mnie nie trafia.

01.08.2003
12:19
[51]

Siegfried [ Generał ]

massca---> nie, nie prawda..w Twojej odpowiedzi zawarty jest cały trywialny pomysł spotu CC..metro dostępne dla wszystkich, melting pot rasowy zgodny z political correctness-wszak nie należy z obrzydzeniem popijać CC pitej uprzednio przez kogoś innego i kolor skóry ani "zewnetrzność" nei mają najmniejszego znaczenia..grunt to świetna zabawa uzależniona od wypicia CC. A dlaczeo kompania CC ma wysilać się na coś z zakresu houte culture....nie pija się jej na rautach

01.08.2003
12:26
[52]

trustno1 [ Born Again ]

massca ----> a propos odruchu wymiotnego, jak slysze las ketchup w reklamie aut znanego francuskiego producenta, to sie wstydze ze jezdze cytrynka:(
p

na szczescie w zalewie syfu ogolnego dla mas sprzedajnych a glupich jest reklama piffffka, gdzie „what a wonderful world” tak ladnie spiewaja bracia ramone....
juz zapomnialem, ze zrobili tego covera
p

01.08.2003
12:31
smile
[53]

Siegfried [ Generał ]

a, właśnie skoro jesteś z branży znasz tą dziewczynę, która występowała w reklamie farby?...facet wyszedł z psem na spacer, ona pomalowała cały pokój..teraz występuje w reklamie jakiegoś soku...podobna do Melanie Grffith;)

01.08.2003
12:34
[54]

legrooch [ Legend ]

"Biedronka, ach biedronka...." --jezu, zabijcie trówrców.....

01.08.2003
12:35
[55]

legrooch [ Legend ]

sorki ==> trówrców - twórców

01.08.2003
12:43
[56]

Sparky [ Pretorianin ]

massca ---> Reklamy nie widzialem, ale jedyne co mogl przelaczyc na gitarze elektrycznej (oprocz przekrecenia potencjometrow glosnosci i barwy) to "przelacznik" przetwornikow (nie mam pojecia czy znasz sie na budowie gitar, wiec gwoli scislosci przetlumacze - przetworniki to takie prostokatne "cos" umieszczone pod strunami na korpusie). Jak mniemam zmiana przetwornika spowodowala zmiane barwy dzwieku.

01.08.2003
12:46
[57]

hetman [ Generał ]

[01.08.2003] 12:17

massca [ ]

jakie inne jeszcze reklamy ostatnio wywoluja u was odruch wymiotny ? czy mimo to kupujecie te produkty ?


Ja tego nie rozumiem. Liczy sie produkt a nie reklama.... Np Mercedes ma kijowa reklame to mam zmienic auto ?:)
Albo kupic proszek, paste bo ma fajna reklame? bzdura ...

01.08.2003
12:47
[58]

massca [ ]

siegfried ---> hmmm. slowo "trywialny" odczytuje osobiscie w sposob "przebiegle, zaskakujaco prosty". a ta reklama jest po prostu infantylna i prymitywna jako pomysł.

dobra reklama musi miec "consumer insight" - cos wzietego z zycia : sytuacje, zdarzenie, zachowanie, dialog - cos co znasz z wlasnego doswiadczenia, cos co moze sie przydarzyc - i wtedy myslisz " heh, no własnie, tak jest" - i utozsamiasz sie z reklama i produktem.
a tu? dalbys jakiemus grajkowi w metrze napic sie ze swojej butelki? wierzysz w to ze jakis smutas z gitara rozkreca impreze w metrze ?
owszem, reklama moze byc totalnie absurdalna, ale wtedy albo jest smieszna, albo sklania do przemyslen. a ta nie jest ani smieszna ani gleboka.

tak samo prymitywna jak ten citroen . "oni powrocili. dlaczego? bo zycie jest piekne" ... no kurwa, to sie dopiero ktos wysilił....

co do dziewczyny z duluxu i soku - to chyba jest Ola Haberek ale moge sie mylic. ma charakterystyczna urode, ale potrafia ja bardzo zmienic do reklamy. jest modelka i projektantka - znajoma znajomych, kiedys bylismy razem na sylwestra ale osobiscie jej nie znam.


i jeszcze jedno - zauwazylem ze pokazywanie naglej, impulsywnej dobrej zabawy przypadkowej grupy ludzi pod wplywem jakiegos produktu jest zagraniem dosyc ryzykownym. ja akurat mam stosunek neutralny do reklamy carlsberga - tej co gwizdaja w barze w butelki - ale duzo osob ja krytykuje wlasnie za sztuczną, naciągana sytuacje - ktos cos zaczyna robic i nagle wszyscy radosnie podchwytuja.

ale to oczywiscie kwestia wyczucia i autentycznosci - pamietacie slawna kampanie budwaisera "waaaaasup" ?
ten sam patent - a zupelnie inny....
a tylko dlatego ze sytuacja z Buda byla boleśnie PRAWDZIWA !

01.08.2003
12:50
[59]

massca [ ]

hetman - "liczy sie produkt a nie reklama" . widzisz - reklama buduje wizerunek produktu w twojej glowie. zostawia u ciebie opinie. ty oceniasz to co na wierzchu - to o czym rozmawiamy teraz - spot reklamowy, muzyke, rezyserie - itd. a tak naprawde chodzi o twoj poglad. wcale nie musisz isc do sklepu "bo zobaczyles reklame". nie. chodzi o to, ze jak juz bedziesz w sklepie i bedziesz mial kupic produkt to pomyslisz "kupie ten, bo ten jest lepszy". dlaczego tak uwazasz? bo tak cie uksztaltowal PRZEKAZ reklamowy. chociaz nie musisz byc do konca tego swiadomy.

01.08.2003
12:52
[60]

trustno1 [ Born Again ]

siegfried ----> no wiesz.... wszyscy ja znaja. ma taki smieszny tatuazyk na lewym poldupku i blizna po fatalnie zaszytej rani po wyrostku. o pieprzyku na pleckach nie wspominam
p

01.08.2003
13:08
smile
[61]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

bzpcs --> nie sądzisz ze zdanie "normalka, "hit" przeznaczony do grupy 0-15 lat, albo nie rozwiniętych jeszcze intelektualnie albo debili i idiotów" może niektórych oibrazić? Szczegulnie osoby w tym przedziale wiekowym...
Zreszta czasami jak widze moich rówieśników się zastanawiam -" czy ktoś mi nie wpisał złej daty urodzenia?"

Aha...przypomniałem sobie NAJGŁUPSZĄ reklame jaką do tej pory wymyślono...
To bło jakos tak, w seti grupa naukowców nasłychuje radioteleskopem, nagle słychać jakieś beknięcie czy moze wasaap, kamera idzie na talerz a tam grópa idiotów siedzi i beka. to bła chyba reklama sprite :[

01.08.2003
13:10
[62]

Siegfried [ Generał ]

massca---> nie zabawiając się szczególnie w etymologię...trywialny oznacza coś ordynanego, płaskiego, niewyszukanego, wulgarnego, gminnego, pospolitego.. i oddaje moją ocenę tego spotu..w znaczeniu przez Ciebie podanym bardziej pasuje genialny..ale zapewne nie o to chodziło..

wracając do sprawy..cały czas próbuje ci wykazać, że spot CC celowo został podany jak konstrukcja cepa bo do cepów jest kierowany i czepianie się do braku inwencji nie ma sensu...można jeszcze dodac debilny slogan "pijąc CC jest ciłała" czy jak tam to wymawiają..jest cool, stay cool......"takie czasy panie kolego" , płaskie , coraz bardziej uproszczone, aby tylko krztynki szarych komórek z tych nie wielu nie naruszać

01.08.2003
13:11
smile
[63]

Byk Ortograficzny ! [ Legionista ]

Hamil_Hamster
>>> szczegulnie >>> szczególnie
>>> grópa >>> grupa

01.08.2003
13:12
smile
[64]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

Fajny nick byku :)
Sorrki za błedy ale dopiero, dosłownie 10-15 minut temu wstałem :|

01.08.2003
13:16
[65]

Swidrygajłow [ ]

Siegfried --> ale za jakie grzechy my to mamy oglądać, zwłaszcza w telewizji publicznej? Płacimy abonament, po co TVP dorabia sobie na rekalmach? A potem mówią że mają zajebisty zysk. Niech albo zrezygnuja z reklam albo z aboanmentu tak, żeby zysk=0. To nie jest TV komercyjna. Z kolei od TV komercyjnych ta i inne reklamy mnie odrzucają, ale to już ich sprawa.

01.08.2003
13:16
[66]

Siegfried [ Generał ]

a z wybitnie durnych reklam przypomnialem sobie reklamę "czipsów" na biwaku..na czipsach byłem(am)..może gdybym miał 16lat odczytałbym ją ze smakiem ale tym razem to też nie mój target

01.08.2003
13:19
[67]

massca [ ]

sieg - aby tylko krztynki szarych komórek z tych nie wielu nie naruszać



i to jest wlasnie blad !!! po to sie wywala grube miliony $$$ na produkcje i promocje zeby nie ruszyc nic w glowie? taka reklama jest wowczas bez sensu, jesli nie wywoluje reakcji. a jesli wywoluje reakcje negatywne - o ile to nie jest celowe - to w ogole strata pieniedzy. no ale efekty widac w dluzszym okresie.

ja tylko czekam az świecące ciężarowki cocacoli w TV jak co roku oficjalnie rozpoczną sezon świątecznych zakupów :))

01.08.2003
13:27
[68]

Siegfried [ Generał ]

Swidrygajłow---> ano dlatego oglądamy te reklamy aby było jeszcze trochę kasy na teatr telewizji, nie do konca skomercjonalizowanych festiwali i innych programów których nie uświadczysz w kanałach stricte komercyjnych a z tym abonamentem nie przesadzaj bo jego ściągalność jest tragiczna..poza tym nikt nie zmusza do oglądania reklam podobnie jak do całej masy kretynizmów emitowanych w dowolnej telewizji..wszak nie siedzisz przed telewizorem przez 24h...

01.08.2003
13:41
[69]

Swidrygajłow [ ]

Siegfried -- > tak, tylko że TVP ma kilkset mln zysku, a skąd one są, te pieniądze, ja sie pytam? TVP powinna wychodzić na zero, bo to jest a przynajmniej powinna byc organizacja non-profit, więc neich albo obniżą abonamenty albo niech nie puszczaja tylu durnych reklam

01.08.2003
13:45
[70]

Siegfried [ Generał ]

mascca---> jesteś starym wyżeraczem..chyba?:) a ładujesz takie baliwerny..to u Ciebie wywołuje takie reakcje, masz spektrum porównawcze, widziałeś tysiące spotów, znasz techniki w reklamie, patrzysz na spot mając znacznie wiekszą przestrzeń widzenia i nie jesteś konsumentem , który ogranicza się tylko do CC.....doskonale wiesz, że reklama ma wywołać, przede wszystkim, poczucie potrzeby ale nie u masski bo CC na tym nie zarobi a u parudziesięciu może set milionów colokoktowców a jeśli nie potrzeby "produktowej" bo nie ma co przekonywać zdeklarowanych cokciarzy to emocjonalnej...imprezka , cola integruje wszystkich, uniwersalna nawet w metrze..always and only coca-cola

01.08.2003
13:57
smile
[71]

pasterka [ Paranoid Android ]

co do innych reklam, na ktorych widok mnie odrzuca, to zdecydowanie reklama plusa a la seksmisja: tekst tak naciagany, ze az boli, poza tym Pazura mi sie z 13 posterunkiem kojarzy, a to nie jest zbyt dobrze dla produktu:))

a jesli chodzi o inne irytujace tendencje w reklamach, to wkurza mnie dawanie nieprzetlumaczonych hasel typu "connecting people", "be inspired" , a juz w ogole jakies tajemnicze hybrydy robione byle by sie tylko rymowalo, nie wiem czy pamietacie, kiedys byla reklama Pringles "raz wieczko pop i nie chcesz stop" ???!! bogowie!! o co tu chodzi?? (po angielsku bylo : once you pop, you can't stop")

01.08.2003
14:14
[72]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

reklama nie jest po to, zeby sie podobala, tylko po to aby zwrocic na nia uwage i zapamietac produkt. widzicie, jak ta sie dobrze spisuje? ale swoja droga to faktycznie jest fatalna. nie moge jej sluchac.

01.08.2003
14:25
[73]

Annihilator [ ]

Hamil Hamster -> co do reklamy fanty (na szczęście nie sprite'a, którego lubię :)) to to po prostu żenada... Nie wspomnę o tym, że z takich radarów nasłuchuje się fal radiowych a nie dźwięków (które, jak wiadomo w próżni się raczej słabo rozchodzą)... I do tego ten obrzydliwy głos... bleeeeee....

Reklama CC pewnie chciała nawiązać do reklamy Algidy (Bongo Song? czy coś takiego). Też taki "wesoły klimat" i brak zabawy bez "produktu". I ta wpadająca w ucho muzyka.

PS. Ale najbardziej wkurzającą, najgorszą, najbardziej denerwującą reklamą jest reklama "Łazarskiego".... jak widzę w metrze te nienaturalne uśmiechy to mnie skręca...

01.08.2003
14:32
smile
[74]

Quicky [ Senator ]

A ja sie pytam: po co to wszystko? Wlasnie wrocilem ze sklepu z butelka CC, pije i... jest pyszna. Co mnie obchodzi reklama?

01.08.2003
14:47
smile
[75]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

Co do czerstwej muzyki w reklamach...
Ciłała to małe piwo...pamięta ktos reklame jakiegoś zestawu komurkowego?
Siedzą dwa kołki na przeciw stołu a na nim jakieś wielki lody, w tle KOSZMARNA muzyczka (jakieś plumkanie) i pastelowe kolorki, jakies owoce i jakies kręcące sie loga które zroibili chyba cell shaderem :|

Jak w czasie tej reklamy nie mogłem znaleść pilota to biegałem do telewizora by przełączyć...na cokolwiek...

Annihilator --> ja wiem ze tam się nie nasłuchuje dźwięków (chociarz by na logike, nie każdy korzysta z tego samego kodowania sygnału) a szuka się po prostu sygnału radiowego którego wszelkie włąsciwości wskazują na to że że został sztucznie wytworzony...
Ale twórcy reklam nie wiedzą, podobnie jak wielu ludzi którzy swąją wiedz potrafią opierać na "informacjach" z reklam...
Naprawde zpstaje się tylko użalac nad głupota ludzi którzyt takie reklamy wymyślają i do których są kierowane :|

01.08.2003
14:53
smile
[76]

zmudix [ palnik ]

ja zadam pytanie z innej beczki:

wie ktoś skąd ściągnąć zagraniczne reklamy? :) (bo te poslkie to w większości..<wiadomo co>..)

mam już budwisery z "WAZUUUUUP!!!???!!" (hehe, ci kolesie rządzą) i te komórki, co koleś sie żeni z kobietą, która sika na stojąco :DDD a szukam innych w podobnych gustach :)

o reklamie CC nie bede sie wypowiadał [tylko dodatkowe bajty;p], bo mam zdanie podobne do innych (infantylna, debilna itd.), po co sie powtarzać :)

01.08.2003
14:56
smile
[77]

massca [ ]

siegfried - widzisz, ja to rozumiem. ty w tym momencie reprezentujesz punkt widzenia klienta, ja - agencji. sa klienci i klienci. sa tacy ktorzy czuja rynek, czuja produkt, czuja co jest HOT a co jest NOT. jesli sie zgraja z kreatywna agencja i maja JAJA - robia fajne rzeczy. i takich reklam powinno byc wiecej. a sa tez klienci z dupy wzieci. bezpłciowi, totalnie oderwani od rzeczywistosci, tacy co siedza w swoich tabelkach i wynikach sprzedazy od rana do nocy, nie kumaja co sie dzieje, co jest modne. pisza brief dla agencji, agencja zeby nie stracic duzego budzetu robi taką chałe jak cziłała i sprzedaje sie jak ostatnia kur**... klient jest zadowolony, agencja chowa swoje ego do kieszeni i robi spota. i jakos sie ten biznes kreci.

01.08.2003
14:59
[78]

Raziel [ Action Boy ]

doskonale Cie rozumiem massca - ta reklama jest naprawdę prymitywna. Dobrze ujełeś także samą piosenkę, to prawda jest to "lansowany na sile wakacyjny przebój"... Ani to do tańczenia, ani do śpiewania. Oni chciali żeby to chyba byla jakaś komedia?? nie widze w tym nic smiesznego, utwor jest raczej żałosny.

Myślę że Coca-cola chciala poszukać czegoś na styl "Asereje", które pomimo glupawego tekstu bylo przynajmniej rytmiczne...

01.08.2003
15:57
smile
[79]

Adamus [ Gladiator ]

Massca --> Siedze od kilku miesiecy w Hamburgu (roboty przymusowe ;-)) i na kablowce mam kolo 40 niemieckojezycznych programow (kocham ten jezyk ;-) i te wszystkie Ö Ä Ü ß ) i tu tez niestety w telewizji widzialem ta reklame, nie da sie ukryc jest beznadziejna, ale i tak wole od pepsi kole (czlowiek nie czuje jak mu sie rymuje:-)) zwlaszcza do rumu ;-D.

01.08.2003
16:02
smile
[80]

Quicky [ Senator ]

Adamus | Zwlaszcza do rymu. :P

01.08.2003
17:50
[81]

Zajcef [ Konsul ]

Mysle, ze przesadzacie.... Moze kilka lat temu ludzie byli tak podatni na reklame, teraz wszystko sie uspokoilo, nieraz sie przejechali i sa ostrozniejsi. Po mnie osobiscie reklamy splywaja nie kupie czegos dlatego, ze obejrzalem reklame..

02.08.2003
08:25
[82]

Haster [ Centurion ]

Coca Cola rzadzi - Misie Plolarne sa super (mam 6 w domu w tym 3 moje), a szklanki tez nie sa zle (5 w domu 4 moje i jeszcze mam 15 nakretek)

02.08.2003
10:26
[83]

Necromancer [ Generał ]

Nie pamiętam bardziej denerwującychj reklam od reklam Biedronki.

Natomiast CC ma dobre reklamy w zimę (te z misiami =)), a teraz najlepszą (IMHO) reklamą lecącą teraz w TV jest reklama SONY. Jest po prostu perfekcyjna. =)

02.08.2003
10:32
smile
[84]

MastaX [ Konsul ]

Najlepsza była jest i będzie zawsze na wiek wieki coca cola w puszce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

02.08.2003
11:18
smile
[85]

slowik [ Legend ]

ja i tak wole sprite :)

02.08.2003
11:37
smile
[86]

SEW [ Generał ]

Necromancer --> a o ktorej mowisz reklamie SONY??? O tej z dzwiekiem czy z efektami specjalnymi?? Ja gdy widze ta o efektach specjalnych to leze za kazdym razie na ziemi i boki zrywam. Rozpierdziela mnie jak CI koesie pompują(?) tego kosmite.
Reklama roku :)
PS: Reklamy Biedronki suxx :)

02.08.2003
11:58
smile
[87]

Caleb [ The Evil That Men Do ]

Coca - Cola w butelkach plastikowych i puszkach jest imho syfiata. Jedyny słuszny sposób transportu tego napoju to szklane butelki. Wtedy nie pijesz koktajlu z aluminium, lub jakimś plastikiem. niestety szklane butelki są rzadziej dostępne niż plastiki. I tak samo jest ze wszystkim - piwem, winem, wódką. Inaczej alkohol też by pakowali w plastik, bo taniej

02.08.2003
12:40
[88]

Dagger [ Legend ]

==>massca
Przypomniała mi sie jeszcze jedna rzecz chyba dobrze pokazujaca styl tej reklamy:

Nie wiem czy pamietacie ze zazwyczaj w reklamach Levisa uzywano utworow jakis mało znanych wykonawców (przy czym muzyka rozniła sie dosyc o "cziłała") a dopiero pozniej bez zbytniej przesady te utworki pojawiały sie na MTV.

A w reklamie CC postanowiono uzyc muze wywołujaca odruch Pawłowa. Z tym ze jak dla mnie jest to odruch siegniecia po pilota - nigdy nie udało mi sie obejrzec tej reklamy w całosci.

02.08.2003
13:22
smile
[89]

massca [ ]

Raziel : Myślę że Coca-cola chciala poszukać czegoś na styl "Asereje", które pomimo glupawego tekstu bylo przynajmniej rytmiczne...


celne spostrzezenie !!

02.08.2003
22:31
[90]

ZeTkA [ ]

reklama jest zenujaca
i wywolujaca efekt odwrotny od zamierzonego tzn widzac cole to zmnei mierzi i napwno jej nei kupie

ale im spoleczenstow bardziej oglupione taka muzyka tym bedzie bardziej podatne na reklamy

straszne



02.08.2003
23:44
[91]

Bili [ Generał ]

i po raz kolejny potwierza sie to co mowie
Ludziom da sie wcisnac wszystko. Jak im powiesz ,,sluchaj... to jest hit lata i masz to lubic,, ... tak zrobią
Niestety u nas w Polsce tak jest

02.08.2003
23:48
[92]

ZeTkA [ ]

i dlatego wisnia sie wybila bo zrobil koles wokol siebie niezly szum i wmil motlochow ze est dobrym piosenkarzem

03.08.2003
00:04
smile
[93]

Przem_ [ ignoruj mnie ]

Bili --> acha ta zla Polska... nieprawdaz ??? w USA napewno na takie reklamy sie nie nabieraja...

03.08.2003
00:49
smile
[94]

Quicky [ Senator ]

To ja sie moze pochwale, ze dzieki promocji Letnie falowanie mam juz trzy szklanki CC i brakuje mi trzech zakretek do czwartej - szkoda, ze nie ma juz recznikow ani foteli. :(

03.08.2003
00:56
[95]

Bili [ Generał ]

Międzyinnymi Polska
Ale szczerze.. czy tak nie jest?

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.