GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Kalu Uche nie zagra w meczu z Omonią

30.07.2003
00:41
smile
[1]

Dagger [ Legend ]

Kalu Uche nie zagra w meczu z Omonią

Ja podał serwis www.90minut.pl a potem potwierdziła Gazeta Wyborcza - Uche nie zagra w jutrzejszym spotkaniu.

Kalu Uche odsunięty od pierwszego zespołu Wisly Kraków. W środę nie zagra z Omonią, bo tak zdecydował właściciel mistrzów Polski Bogusław Cupiał. To kara za to, że Nigeryjczyk chce odejść do ajaksu Amsterdam i przez kilka dni nie trenował.

Moim zdanie słuszna decyzja ale powinni podjac ja wczesniej - teraz wyglada na to ze piłkarz zastrajkował i odmówił gry w tym meczu - IMO lepsze byłoby odesłanie go ze zgrupowania by potrenował troche z rezerwami Wisły w nizszej klasie rozgrywek - moze to by go cos nauczyło.
Napewno go na długo nie zatrzymaja ale przynajmniej moga go skłonic do gry.

30.07.2003
01:03
smile
[2]

Paszczak [ Oaza Spokoju ]

I bardzo dobrze. Uche uważa się za wielką gwiazdę będącą w stanie zabłysnąć w Holandii, a Wisłę traktuje jak największego wroga hamującego jego talent...

Nie zdziwiłbym się zresztą jakby niektórzy "kibice" przywitali go na Reymonta bananami...

30.07.2003
01:09
smile
[3]

sMOOker [ Konsul ]

cos czarno widze tegoroczne wystepy Wisly w pucharach, pewnie znowu bedzie PUefa, tylko ze tym razem odpadna w 2. rundzie :/

bez Kosy, Kuźby, Uche (Glowacki jest kontuzjowany) beda mieli naprawde ciezko, nie mniej jednak to wciaz jest druzyna za klasa, ale wzmocnienia typu Gorawski i Brasilia to chyba za malo :/ nawet na anderlecht

ale pozyjemy zobaczymy - ja trzymam kciuki!!

30.07.2003
01:28
[4]

Sizalus [ Generał ]

Niestety Wisla jest slabszym zespolem niz w tamtym sezonie i pomimo znakomitego losowania pewnie nie dostana sie do LM. A co do Murzyna to uwazam ze powinni obciac mu mocno pensje i odeslac do rezerw. Moze to nauczyloby go pokory?

30.07.2003
01:30
[5]

DKAY [ Generał ]

Akurat Kalu to ja sie nie dziwie. Nie jest Polakiem nie czuje sie specjalnie zwiazany z naszysm futbolem! Dla niego to trampolina z ktorej chce skorzystac bo boi sie ze wyzej juz nie skoczy:(

30.07.2003
01:37
[6]

Sizalus [ Generał ]

Kontrakt jednak zobowiazuje go do grania i trenowania. Za to dostaje kase.

30.07.2003
01:43
[7]

DKAY [ Generał ]

Sizalus -> jak widac w praktyce z niewolnika nie ma pracownika...

30.07.2003
07:47
[8]

Swidrygajłow [ ]

z tego co ja wiem, to wcale nie Cupiał go odsynął od gry, a sam Kalu odmówił udziału w meczu na znak protestu. Źle się dzieje.

30.07.2003
07:49
[9]

Dagger [ Legend ]

==>Sizalus
Długo go i tak nie utrzymaja ale jakby zaczeli działac wczesniej jak pisałem to moze udało by sie go "przekonac" do gry w eliminacjach.

Mam nadzieje ze Pater sie spisze :)

30.07.2003
07:51
[10]

Dagger [ Legend ]

==>Swidrygajłow
O tym własnie napisałem w 1-szym poscie - dano mu niepotrzebna okazje by to on wykonał 1-szy ruch - chociaz pewnie oficjalnie beda twierdzic ze jest inaczej.

30.07.2003
08:01
[11]

SER-JONES [ Generał ]

A nie chodzi tu przypadkiem o to, że jak będzie grał w Wiśle w LM to już w Ajaxie nie będzie mógł, w tej edycji oczywiście.

30.07.2003
08:05
[12]

Swidrygajłow [ ]

Dager --> rzeczywiście, nei doczytałem do końca.

Niedobrze, bo tworzy się neibezpieczny precedens, tera zkażdy komu coś sie nei spodoba, będzie odmawiał gry w meczu. Za takie coś powinna być dyskwaliifikacja.

30.07.2003
08:07
[13]

Dzikh [ Pretorianin ]

Współczuje działaczom Wisły,że znaleźli sie w takiej sytuacji.Jeżeli pozwola odejść Kalu to wyjdzie na to,że ulegają takim zachciankom piłkarzy,jeżeli nie pozwolą to za Uche pewnie żadnej kasy juz nie dostaną:/
Pomyśleć,że kiedyś PZPN rozważał przyznanie mu obywatelstwa..brrr.

30.07.2003
09:15
[14]

Dagger [ Legend ]

==>SER-JONES
Nie wiem czy to zalezy od samej gry w meczu - moze to ze Uche jest juz zgłoszony do pucharów w Wisle wyklucza go z gry w innym klubie w tej edycji/rundzie ?

30.07.2003
09:17
[15]

Swidrygajłow [ ]

Dagger --> chyba do przerwy zimowej. Ale w lidze chyba mógły grać (jeśłi si enei zakończył jeszcze okres transferowy, a chyba sie nie zakończył)

30.07.2003
09:17
smile
[16]

ILEK [ Plugawy Karzełek ]

i dobrze...swiete krowy.

30.07.2003
09:22
[17]

Black Wolf [ Konsul ]

Myśli że jak Napuszy sie jak pawian to mu wszystko dadzą..

30.07.2003
09:22
[18]

Dagger [ Legend ]

==>Swidrygajłow
Dlatego napisałem tez "rundzie" bo sam nie jestem pewnien. Moze na wiosne Ajax mogłby go juz zgłosic stad to zastrzezenie Wisły ze moze odejsc ale ewentualnie po rundzie jesiennej

30.07.2003
09:31
[19]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Uparł się, ze chce odejśc i by nie psuć atmosfery postanowili go nie właczac o kadry. Szczerze mówiac w takim wypadku na miejscu wisły nie sprzedawałbym go tylko wystapił do fifa o jego dyskwalfikację. Moze by to nauczyło murzyna przestrzegania kontraktów.

30.07.2003
09:34
[20]

Swidrygajłow [ ]

Shadowmage --> też pisałem o dyskwalifikacji, ale myślę, że Wisła nie będzie chciałą wyrzucić w błoto tych 3mln EUR czy ile tam za niego dają

30.07.2003
09:39
[21]

forsetii [ Konsul ]

niech wraca do afryki na palme wpieprzać banany. Jak nie chce grać w Wiśle to "awansować" go do rezerw. Zagra pare spotkanie z klubami typu kozia wólka united to nabierze pokory.

30.07.2003
09:43
[22]

ILEK [ Plugawy Karzełek ]

forsetii--->nabierze tam pokory jak go porzeadnie te chlopki przekotluja:))

30.07.2003
09:46
[23]

forsetii [ Konsul ]

ILEK - byłem jakiś czas temu na meczu w a klasie. Niższe ligi to rzeźnia. Zatłuką go tam bananami.

30.07.2003
09:57
[24]

Voutrin [ Pretorianin ]

Tez jestem zdania ze powinni go ukarac, dzisiaj podobno maja sie nad tym zastanawiac. Powinni go odsunac od pierwszej druzyny na jakis czas, moze sie czegos nauczy, jak ma wazny kontrak to powinnien go wypelniac, a nie stawiac druzyne w klopotliwej sytaucji. Prawie wszystko zawdziecza Wisle, a teraz tak sie odplaca ...

30.07.2003
11:20
[25]

twostupiddogs [ Generał ]

Jak dla mnie sprawa jest prosta, powinni pogadać z nim w 4 oczy i powiedzieć mu sorry Kuźba i Kossowski odeszli, bo kończyły im się kontrakty, natomiast jak będziesz robił takie wały to nawet nie będziesz grał w rezerwach - gwarantuję, że po 2 miesiącach nie zgłosi się po Ciebie spadkowicz z Bundesligi, a nie Ajax - łatwo sobie przekalkulować ile w ogóle musiałby czasu spędzić, aby odbudować formę - jakiś klub naprawdę musiałby by być zdeterminowany, aby go chcieć w takim stanie.

30.07.2003
11:28
[26]

Sagi [ ]

forsetii ---> Rezerwy Wisly graja w 3 lidze, a tam juz jest w miare normalnie. Do tego grupa malopolska jest bardzo silna i malo jest meczow z pierdziszewami. Wisla musi walnac mu jakas mocna kare finansowa (powiedzmy piec jego miesiecznych pensji) to spokornieje i to szybko.

30.07.2003
12:06
[27]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Swidrygajłow-->możliwe, ze 3 mln(chcoica IMO to jest tylko spekulacja prasowa, tak samo jak bylo w przypadku Kosowskiego. To za duże pieniądze za zawodnika grającego w naszej lidze - może oprócz Żurawskiego sprzed poł roku) sie skusza, ale za bardzo bym na to nie liczył. Tym bardziej, ze w sprawę wmieszał sie Cupiał i podobno on miał większy wpływ na odsuniecie go od kadry niz trener czy sam zawodnik. Myslę tak jak 2sdogs, dadzą mu popalić i wróci grzeczny.

30.07.2003
12:17
[28]

Swidrygajłow [ ]

Shadowmage --> dla mnie Uche jest o wiele więcej wart niz Żurawski. I nie zapominajmy, że to są pieniądze Cupiała, więc jak przyjdzie co do czego, to nie wiem, czy tak po prostu zrezygnuje z takiej kasy. Ja też by chciał, zebyudało się Kalu wyperswadować wyjazd za granicę, ale wątpię czy to się uda.

30.07.2003
12:26
[29]

finderx [ Centurion ]

Holera, kolejny mistrz Polski się sypie.

30.07.2003
12:36
[30]

SER-JONES [ Generał ]

Właśnie Cupiał wywalił go z drużyny.

30.07.2003
12:50
[31]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Swidrygałow - nie bede sie spierał który zawodnik jest lepszy. A co do decyzj Cupiała wszystko zalezy od jego charakteru i podejjscia do druzyny. Ja na jego miejscu bym sie wkurzyl, ze rozwala mu się druzynę i udupił Uche. No ale wszystko jest kwestia priorytetów - czy jednak chce na wiśle zarobić czy też nadal ma mocarstwowe ambicje.

30.07.2003
16:21
[32]

Swidrygajłow [ ]

Shadowmage --> miałes racje, Uche został zaiweszony na pół roku

30.07.2003
16:31
[33]

Sagi [ ]

Bardzo dobrze ze go wywalili. To nie Afryka - trzeba umiec sie zachowac. Uche skonczy jak wiekszosc jego zadnych slawy czarnoskorych kolegow.

30.07.2003
16:31
smile
[34]

Yans [ Więzień Wieczności ]

Ciekawe tylko czy faktycznie będzie zawieszony przez pół roku czy może któraś ze stron zmięknie wcześniej ???!!!
Jakoś nie chce mi się wierzyć w realne półroczne zawieszenie.

30.07.2003
16:42
[35]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Też myśle, ze to raczej próba pokazania kto rządzi. Jak Uche bedzie podskakiwał, to wisła go skutecznie uziemi i jakimkolwiek transfezre może zapomnieć - bo kto kupi zawodnika, który pół roku nie grał? Przewiduję, że po 1-2 miesiacach Uche zmąrzeje i strony sie pogodzą - przynajmiej w teorii. natomiast jeśli wisła odpadnie w el. LM to raczej go sprzedadzą.

30.07.2003
16:49
[36]

Voutrin [ Pretorianin ]

Podzielam zdanie Shadowmage'a, ale mysle ze dogadaj sie wczesniej. Uche ma 7 dni na odwolanie i wedlug mnie w tym terminie juz sie cos wyjasni. No chyba ze uche nie zmadrzeje wtedy to moze trwac dluzej. Ciesze sie ze Wisla pokazala ze nieboi sie go zawiesic.

Pozdrawiam

30.07.2003
16:49
[37]

Sizalus [ Generał ]

Moim zdaniem bardzo dobrze zrobili. Moze nauczy to pokory?

30.07.2003
17:22
[38]

Dagger [ Legend ]

Na III-cią runde powinien juz byc grzeczniutki - szczególnie jesli chce zagrac w reprezentacji Nigerii

PS.Co powiecie na to ze Wisła sprowadza brata Ekwueme ? Ciekawe czy tez bedzie takie "wałki" wyczyniał ?

30.07.2003
17:32
[39]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

to w ogóle jest jakaś piłkarska rodzina. W Ołomuńcu gra jeszcze jeden. A poz tym jakisgrał kiedys w legii i polonii - ale nie wiem który z nich.

30.07.2003
17:41
smile
[40]

Dagger [ Legend ]

==>Shadow
To ten sam - tylko szybko sie przemieszcza :)))))

30.07.2003
17:42
[41]

forsetii [ Konsul ]

Shadowmage - to jest właśnie ten z ołomuńca. A ten co grał w Polonii to gra w wiśle płock i też ładne wałki robi. zawieśili go chyba na 3 miechy.

30.07.2003
17:48
smile
[42]

Yans [ Więzień Wieczności ]

A propos Emanuela Ekwueme:

Dyskwalifikacja w Wiśle Płock

Nigeryjczyk Emmanuel Ekwueme został decyzją zarządu Wisły Płock, zdyskwalifikowany na trzy miesiące. Zapłaci również 15 tys. złotych grzywny. Wczoraj Ekwueme odwołał się od decyzji klubu do PZPN.


„Ekwueme odmówił gry w pierwszym zespole Wisły Płock oraz gry w Pucharze UEFA. Nie odbierał również oficjalnych pism, które były do niego adresowane, a także odzywał się do pracowników klubu w słowach, które nie nadają się do publikacji. Już w połowie ubiegłego tygodnia poinformowaliśmy go, że nie dostanie zgody na wyjazd na mecz towarzyski reprezentacji Nigerii w Londynie z Wenezuelą. O tym, że jednak zagrał dowiedziałem się z gazet i internetu (...) Zdenerwowałem się jednak, bo w ten sposób Ekwueme po raz kolejny zlekceważył postanowienia klubu. Nie miał naszego pozwolenia na występ w spotkaniu, które nie odbyło się przecież w oficjalnym terminie FIFA” – powiedział prezes Wisły Płock, Krzysztof Dmoszyński.

„Zdaję sobie sprawę, że Ekwueme to dobry piłkarz. Na pewno będąc w dobrej formie mógłby odgrywać dużą rolę w zespole. Nie możemy jednak tolerować takich sytuacji, że zawodnik spóźnia się trzy tygodnie na obóz przedsezonowy, a następnie odmawia występów w Pucharze UEFA, twierdząc, że brał udział w tych rozgrywkach w barwach warszawskiej Polonii i już go one nie interesują” – dodał prezes Wisły.

30.07.2003
17:50
[43]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

forsetii-->nie, oprócz niego gra tam jeszcze jeden.

30.07.2003
17:54
[44]

forsetii [ Konsul ]

myślałem że jest dwóch
emanuel - wisła płock idiota
martins - wisłak, wcześniej Sigma- wielki talent
Nie słyszałem o trzecim.

30.07.2003
18:00
smile
[45]

Dagger [ Legend ]

==>Shadowmage
Jakbys zajrzał w mojego linka to byś wiedział :PPPPPP

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.