GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

skoczyc na bungee??? chyba fajnie co?

29.07.2003
19:59
smile
[1]

hola' [ koniczynka ]

skoczyc na bungee??? chyba fajnie co?

jezeli mam to zrobic to przekonajcie mnie do tego--- no jak to brzmi z ust kogos kto juz sobie skoczył...pozdrawiam

29.07.2003
20:06
smile
[2]

wodnik_szuwarek [ Son of UDT ]

skoczylem z 42 metrow i nie wiem czy bym to powtorzyl ale wiem dwie rzeczy:
1. skocz jesli mozesz
2. jak juz bedziesz mial sie przechylic ostatecznie bron boze nie mysl o wysokosci ...mysl o czyms milym odleglym ...np o forum :)
pozdrawiam i zycze odwagi

29.07.2003
20:13
[3]

Głowa do wycierania [ Pretorianin ]

slyszalem plotki, ze w 3/10 przypadkow taki skok konczy sie mimowolnym oddaniem kału .
przy niesprzyjajacych warunkach (krotkie spodenki i najbardziej nieodpowiedni moment) mozna wyladowac nawet z kupa na twarzy .

29.07.2003
20:21
[4]

hola' [ koniczynka ]

Głowa do wycieranai---- czy ty zawsze pocieszasz ludzi w taki sposób.. mam nadzieje ze tobie to sie jednak nie przytrafiło-----no estetycznie to chyba nie wygląda

29.07.2003
20:27
[5]

Kuzi2 [ akaDoktor ]

hola'- widzialem na zywo jak ludzie skacza na bunggee w chorwacji na moscie przed Szybenikiem, nawet niezle to wyglada jak sie tak patrzy :) Jakos nikt sie tam nie posral ani nie poszczal, ale obok platformy do skakania jest jedna tabliczka z wiencem i jakims nazwiskiem... ale tylko jedna

29.07.2003
20:31
[6]

hola' [ koniczynka ]

Kuzi2-- jezeli mial bym sie obawiac smierci to np. nie jade ma mecz lub siedze w domu--- musisz ja przeciez troche postraszyc zeby ci dala spokój nie>>> pozdrawiam

29.07.2003
20:31
smile
[7]

dgrade [ Centurion ]

grunt że nie wylądowało mu na twarzy...

29.07.2003
20:34
[8]

Kuzi2 [ akaDoktor ]

hola'- hehe

W tym watku napisalem 3000 posta :)

29.07.2003
20:40
[9]

hola' [ koniczynka ]

dzieki ale ja naprawde chce sobie skoczyc i piszcie mi jak sie do tego przygotowac

29.07.2003
21:00
[10]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

U mnie w okolicy niestety nie ma gdzie skakać:( a z chęcią bym sobie skoczył.

29.07.2003
21:27
[11]

temp2 [ Konsul ]

Kuzi2 --> Ty sie lepiej za Seti wez a nie tu posty nabijasz ;)

29.07.2003
21:50
smile
[12]

Kuzi2 [ akaDoktor ]

temp2 - :DD
Juz nie przeliczam, kosmici mi zabronili :(

29.07.2003
22:58
smile
[13]

massca [ ]

skacz skacz jak masz okazje. tylko musisz byc na sto procent zdecydowany. ja skakalem dwa lata temu na plazy nad basenem w grecji gdzie bylo full ludzi caly dzien - co pare minut ktos skakal i w sumie ludzie nie zwracali takiej uwagi, ale jak raz na jakis czas ktos wymiekal na gorze i decydowal sie zjechac na dol - wystarczylo ze ktos to zauwazyl i zaczynal gwizdac i buczeć - no wiadomo ze nie tak po chamsku, tylko bardziej dla smiechu - no i wtedy caly basen podłapywal i wszyscy jechali rowno z zawodnika a ten okryty hańbą zdażał ku ziemi w klatce.

ja tez mialem cykora jak spojrzalem w dol - wiec tego nie rob raczej - ale skoczylem >>>>

:)

29.07.2003
23:02
smile
[14]

weds [ Ocean Soul ]

Skok na bungee- może i fajne, ale ta cena......

29.07.2003
23:03
smile
[15]

Piterus_123 [ Konsul ]

u mnie przed supermarketem mozna bylo sobie poskakac z 30m jak zrobilo sie zakupy powyrzej 100xl

29.07.2003
23:04
smile
[16]

Piterus_123 [ Konsul ]

a niemialem akurat zbednej kasy zeby wydac

29.07.2003
23:06
smile
[17]

massca [ ]

weds - cena jest taka sama mniej wiecej za podobne skoki - oscyluje kolo 100 PLN z dzwigu. wiesz, wynajecie takiego dzwigu to powazna kasa, przeciez to droga maszyna budowlana a nie dostawczy lublin...

naprawde raz tą bańke wydać :) zreszta moze jak jeszcze ktos nie jest uskladac sam tej stowy to bungee jeszcze nie dla niego :)

29.07.2003
23:07
[18]

hola' [ koniczynka ]

dzieki, ale ja nie robie tego 1 raz a powiem ci szczerze ze pierwszym razem było to w hiszpani i pod wpływem haszu wiec było mi jedno-tym razem chce to zrobic naprawde z bardzo wysokiego pułapu i ze tak powiem nielegalnie bo na wlasna odpowiedzialnosc----jednak wiem co robie i mam nadzieje bedzie zajebiscie ciekawie....pozdrawiam

29.07.2003
23:37
smile
[19]

weds [ Ocean Soul ]

massca- nie w tym problem, że nie mogę zebrać 100 zł, ale w tym że za tą stówę można wiele innych rzeczy kupić :). Zresztą do mojego miasta w życiu nic takiego nie przyjedzie, a jedyny szansa na skok jest podczas wakacyjnego wyjazdu i to też musi się trafić (ja tylko raz widziałem dźwig z którego "teoretycznie" można było skoczyć na bungy- teortycznie, bo padał deszcz i organizatorzy już się zwijali (cena- 70 zł).

29.07.2003
23:40
[20]

massca [ ]

:)
pewnie ze za stowke mozna cos sobie kupic, ale chyba w zyciu nie mozna kolekcjonowac tylko przedmiotow ?

teraz nad morzem gdzies widzialem chyba w łebie na plazy.

29.07.2003
23:43
[21]

hola' [ koniczynka ]

JEZELI macie ochote to skaczcie bo naprawde jest co ogladac???naprawde

29.07.2003
23:45
[22]

sebekg [ Generaďż˝ ]

Witam

A gdzies kolo warszay moza sobie skoczyc i za ile jesli juz ???

29.07.2003
23:48
[23]

xywex [ mlask mlask! ]

Bungee mam zamiar zaliczyć jeszcze w tym miesiącu jeśli tylko będzi eokazja, następnie frre jump, ale co do tego może być problem poniewaz w polsce jeszcze tego nie widziałem, pozatym to jest chyba jeszcze wogole malo popularne, a szkoda.... robi wrazenie :) do tego jeszcze za 2 lata spadochron, o ile tylko kasa pozwoli. są jeszcze jakies podobne formy rozrywki? nurkowanie z rekinami, czy coś ? :)
ps. czy jest coś takiego jak base jump z instruktorem? bo na samotny skok to jeszcze za wczesnie, podoba mi się taka forma...

29.07.2003
23:52
[24]

sebekg [ Generaďż˝ ]

licencje na base jumping robi sie w satnach i polega na skoczeniu z 5 miejsc czy jakos tak czytalem gdzies na jakiej stronie jakiegos aero klubu ktora specjalizuje sie w skokach spadochronowych itp :):):) Ogolem base jumping to fajna sprawa :)

30.07.2003
00:02
[25]

xywex [ mlask mlask! ]

czyli bez doświadczenia w normalnych skokach nawet nie podchodź do base jumping? szkoda, chociaż czego ja się spodziewałem..

30.07.2003
00:06
[26]

sebekg [ Generaďż˝ ]

Fakt Base Jumping wymaga bardzo duzego doswiadczenia :( Tam decyduja ulamki sekund...

02.08.2003
10:40
[27]

Haster [ Centurion ]

podobno skok jest niezdrowy na meska rzecz :)

02.08.2003
10:49
smile
[28]

Septi [ Starszy Generał ]

Ha ha ja to bym tam chyba na zawał kipnoł.Jakoś nie wyobrażam sobie siebie skaczącego z tak ogromnej wysokości.Za cholere bym nie skoczył,chyba że ktoś by mnie popchnoł.

02.08.2003
11:00
[29]

mysiek [ @#[email protected]# ]

a trzeby byc pelnoletnim ???

02.08.2003
11:05
[30]

Caleb [ The Evil That Men Do ]

mysiek ---> nie, ale w taim wypadku musisz miec pisemna zgode rodziców, ale jak sie nie przyznasz to nie beda sprawdzac.

02.08.2003
12:02
smile
[31]

dziki cool [ Pretorianin ]

skacz chłopie..........a jaka cena//??

02.08.2003
20:20
[32]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

ktos pytal - w Warszawie mozna (albo mozna bylo, nie wiem dawno nie bylem) poskakac na placu zamkowym. byl tam taki fajowy dzwig, na oko z 40-50 m. nie wiem za ile.

ps co to jest base jumping? taki bungee, tylko z dotknieciem ziemi?

02.08.2003
20:41
[33]

hola' [ koniczynka ]

no to teraz powiem wam wszystkim jak było------62 metry... most i ja --- nigdy nie skaczcie z otwartymi oczami ,,, ja ze wzgledu na to ze facet powiedzial mi to po hiszpansku nie zrozumialem i na moje nieszczescie podczas lotu zygnalem do wody....dobrze ze szybko zniknalem z miejsca tragediii----koniec watku
ale było naprawde fanie wiec juz dokladnie za 7 dni powtarzam...

02.08.2003
20:47
[34]

Chasm [ Generaďż˝ ]

Ja skakałem na wakacjach ze spadochronu z trenerem i leciałem na lotni. Niesamowite uczucie i na pewno nie w negatywnych znaczeniu słowa...

02.08.2003
20:59
[35]

Caleb [ The Evil That Men Do ]

aktualne miejsca i daty skoków są na stornach:

https://www.bungy-jumping.net/imprezy.html
www.bungy.pl

02.08.2003
21:18
[36]

40i4 [ Pretorianin ]

Tylko ostrzegam...jest wiele wypadków...mieszkam w Szczecinie, raz na dniach morza lina się zerwała i człowiek przygrzmocił w materacyk rozłożony na trawniku...ale zabezpieczenie :|

02.08.2003
21:36
[37]

Caleb [ The Evil That Men Do ]

40i4 ---> takie wypadki sie zdarzają, ale TYLKO jeżeli skoki wykonuja amatorzy nie znajacy tematu. Jest wiele czynników decydujacych o wytrzymałości liny - rozciągliwość, waga zawodnika, dlugosc. A poza tym guma sie zużywa szybko. Jedna wystarczy na kilkadziesiąt skoków.

Nie strasz tutaj kandydatów do skoku, bo jeżeli nie skaczesz na wlasnoręcznie zaplecionych gumach z majtek po pijaku z kolegami, tylko z licencjonowanym instruktorem to nie ma żadnych szans, żeby lina sie zerwała

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.