GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Divine Divinity

29.07.2003
11:10
[1]

Drackula [ Bloody Rider ]

Divine Divinity

Zainstalowalem, wgralem patcha (ostatniego ze strony producenta 1.24) i zaczalem grac. Nawet fajne. Dostalem piramidke do teleportacji i mam pytanie z nia zwiazane. Czy powinienem ja polozyc na ziemi zaraz w tej wiosce czy moze mi sie przyda pozniej? Czy jak ja raz poloze na ziemi to jest jakis sposob na podniesienie jej spowrotem?

To narazie tyle.

29.07.2003
11:17
[2]

wysiu [ ]

Do teleportacji potrzebujesz 2 piramidki:) Dzialaja w ten sposob, ze jedna kladziesz na ziemi, lazisz sobie, uzywasz drugiej w ekwipunku, i pojawiasz sie w miejscu, gdzie ta pierwsza zostawiles:) I wtedy pierwsza mozesz sobie podniesc i zabrac w inne miejsce.
Druga piramidka znajduje sie gdzies na nizszych poziomach tych lochow z truposzami, mozesz sie do niej przeteleportowac w kazdej chwili bez problemu, ale na razie mozesz miec problem z wydostaniem sie stamtąd żywcem:)

29.07.2003
11:39
[3]

Drackula [ Bloody Rider ]

No to chyba juz wiem o co chodzi. A ztymi truposzkami to wiem, teleportowalem tam sie i szybko wrocilem z powrotem. Jak to jest ze zlodziejstwem, wiem ze jak mnie nei widza to moge brac co chce bo inaczej sie pultaja. ALe jak potem jest ze sprzedaza tych rzeczy, czy nie krzycza ze to nalezy do nich?

29.07.2003
11:45
[4]

wysiu [ ]

Niektorzy nie chca kupowac w ogole kradzionych rzeczy, a niektorym kupcom to nie przeszkadza:)

29.07.2003
11:54
smile
[5]

oksza [ Senator ]

-->> wysiu

Sklepałeś może tego ork drummera, dwóch na razie znalazłem, tuż na wschód przy pierwszym mieście i przy drugim? Pakuję w niego, pakuję, pakuje on się odnawia...

29.07.2003
12:00
[6]

wysiu [ ]

oksza --> Podpakuj sie na slabszych przeciwnikach, zrob jeszcze ze 2-3 levele, i zobaczysz, ze drummer to cienias:) Tam kazdy jest do zabicia, tylko trzeba miec odpowiedni poziom:) Drummerow bedziesz kroił calymi stadami;)

29.07.2003
12:08
[7]

muhabor [ Konsul ]

nie radze rzucac sie od razu na najsilniejszych. tu jest tak, ze dostajesz punkty tylko za w miare tobie podobnych poziomem (lub wyzszych). wiec jesli lejesz super cienszych od siebie to dostajesz zero PD.
na poczatku bij szczury i inne bolki..

29.07.2003
12:23
[8]

Drackula [ Bloody Rider ]

Aha, jeszcze jedno pytanie; Czy jest jakis sposob na tansze identyfikowanie przedmiotow niz to u kupcow, bo 150 na poczatku to strasznie duzo szmalu.
I sorki za blad na poczatku, powinna byc 1.34 zamiast 1.24.

29.07.2003
12:53
[9]

Mastyl [ Legend ]

Drackula - rozwijaj umiejętnośc ID ( Path of lore ). Jej maksymalne rozwinięcie mozliwe juz na 17 Lvl. Ale potem pieniedzy nie bedzie ci brakowalo, wiec zastanow sie czy punkty nie przydadzą sie na cos wazniejszego. Na razie znajdz sobie jakas bezpieczna skrzynie ( polecam dom na PD kolo rynku Rivertown Market ) i tam odkladaj przedmioty niezidentyfikowane.

29.07.2003
17:35
smile
[10]

oksza [ Senator ]

--->>wysiu

dzieki :)

30.07.2003
10:38
[11]

Drackula [ Bloody Rider ]

Przeszedlem juz katakomby pod wioska uzdrowicieli. Mialem niezlego pietra po zabiciu tego Necromanty, kiedy nagle tyle woja sie pojawilo, ale to bylo chyba tylko na postrach. SPotkalem takze jakis orkow ktorzy chcieli topor jakis tam. Nigdzie nie znalazlem. Mialem chyba z 5 innych i dalem mu wszystkie ale on po pretestowaniu stwierdzil ze to nie ten, wiec go wyzwalem ale na 8 poziomie bylem a slaby i mi omlot spuscil. Czy ktos wie gdzie jest ten topor? Dotarlem juz do koszar ocierajac sie o smierc i dowiadujac ze jestem jednym z trzech wybrancow. Jest gdzies w poblizu jakis kupiec ktory ma duzoooooo kasy, bo chcialem te topory sprzedac; strasznie ciezkie.

30.07.2003
11:20
smile
[12]

Boginka [ Sybarytka ]

Drackula--> Slasher znajduje się w specjalnym pomieszczeniu do którego schodzi się przez posadzkę na drugim poziomie katakumb. Kojarzysz gdzie jest zejście na poziom trzeci? Trzeba iść trochę na wschód od tegoż miejsca - miniesz jedno zrujnowane pomieszczonko z jakimiś wazami i śmieciami, w następnym jest posadzka, której jeden kafelek stanowi przejście do pomieszczenia ze Slasherem. Mówię mniej więcej jak człowiek? ;-)
Na bogatego kupca w okolicach baraków bym nie liczyła - najbliższy (choć zasobny) znajduje się w Ars Magicana. Możesz sobie sprawdzić gdzie to jest - rozwiń zwój, z pozycjami teleportów (wraz z jednym zaklęciem aktywującym dostałeś go od maga, który wyratował Cię w spotkaniu ze smoczym jeźdźcem) - tam możesz sobie sprawdzić jaki to mniej więcej dystans. Na razie topory radzę zostawić w jakiejś skrzyni lub beczce.

30.07.2003
13:28
smile
[13]

Drackula [ Bloody Rider ]

Boginka----->aaaaaa to juz wiem gdzie. Warto mu oddawac ten topor czy nie? Jak zostawie rzeczy w np. beczce w forcie to te rzeczy beda tam do konca gry? Nikt ich nie zakorbi? bo tak biegac ze wszystkimi tymi toporami to ciezko a szkoda wyzucic bo kosztuja sporo siana.

30.07.2003
13:48
smile
[14]

Boginka [ Sybarytka ]

Drackula--> Ja Slashera oddawałam, bo preferuję broń dystansową. Sam oceń czy warto (2500 exp. za zadanie o ile dobrze pamiętam)
Mało tego - możesz je luzem na trawie położyć i nikt nie weźmie. W gruncie rzeczy najwygodniej chyb jednak jest znaleźć jakieś wolne łóżko (lub zrobić sobie ze słomy), przynieść kilka skrzyń na łupy oraz rzeczy "potrzebne nie od zaraz" i umieścić tam jedną piramidkę teportacyjną - taką małą bazę wypadową sobie zrobić.

30.07.2003
14:24
[15]

Caldur [ Konsul ]

Dracula ---> i tak pewnie nie możesz go uzywać, a nim będziesz mógł to do dyspozyvji będziesz miały wiele innych broni. Ja bym rzeczy odkładał do skrzynii koło łóżka, gdzie zaczynasz. Sam mam tam taki składzik i piramidkę. Jednak jedna skrzynia i tak ci nie wystarczy - przedmiotów jest od groma, a nie mozna ich sprzedać bo kupcy dysponują zamałymi funduszami.

30.07.2003
14:27
[16]

wysiu [ ]

Ja polecam na "baze wypadową" mieszkanie tego maga z pierwszej wioski (nie pamietam imienia) - sa tam dostepne chyba 2 szafy i beczka do trzymania rzeczy, a do tego o ile pamietam ten pan uzdrawia za darmo:)

30.07.2003
14:33
[17]

Caldur [ Konsul ]

Po zrobieniu questu ze spalonym wozem mozna sobie załatwić niezły miecz (uważam jednak, że niszczy przyjemność z gry) - śpiewające ostrze 47+ - 180+ obrażeń ; trucizna 5, zamrażanie 5; dwuręczny - mozna go opylić za 12 tysięcy.

31.07.2003
10:16
[18]

Drackula [ Bloody Rider ]

Caldur a kto daje tego questa?

Wczoraj troche polazilem i dobilem 11 poziomu; uzywajac mikstur cienia wysadzilem orkom zapasy i zatrulem wode i zaprosili mnie do palacu( i tak chcialem tam sie dostac) no i teraz co ciekawego to to ze po gadce z kotem mam isc do jakis podziemi. Nie wiem tylko czy jestem wystarczajaco silny aby dac sobie rade.
Jak rozwiazuje sie tego questa z wampirem, bo nie moge do niego wejsc, gdzie znajde klucz?

31.07.2003
10:27
[19]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Drackula -->> quest z wampirem - na początku możesz jedynie dać się wyssać (żadna strata, -1 do statystyk) i w ten sposób uratować dzieciaka, a następnie próbować otworzyć drzwi (Lockpick lvl 2 wystarczy), zaciukać gada i zebrać skarby

31.07.2003
10:30
[20]

Caldur [ Konsul ]

Tego questa z mieczem daje albo kupiec w Ars Magica ( pół-wschód mapy) albo gdzieś tak w połowie mapy na wschodzie natrafiasz na wóz bez jednego koła.
Ja do Zamku idę dopiero na samym końcu ( zabiorą ci na jakiś czas piramidki), najpierw robię inne questy - mam już 2 zaproszenia i pracuję nad 3. Z tego co wiem w zamku może być ci ciężko.
Quest z wampirem - nie kojarzę ??
Ja zbliżam się do 30 poziomu.
UWAGA ! Wiesz, że przedmioty w tej grze mają losowe współczynniki i jakość ?

31.07.2003
10:35
[21]

Drackula [ Bloody Rider ]

Czyli do tego wampira inaczej sie nie da wejsc jak tylko uzywajac lockpicking'u?
Caldur--> wiem. POdziemia w zamku to ostatnia plansza w grze? Czy ta mapka ktora dostalem od maga to przedstawia caly obszar gry? i nigdzie dalej sie nie da przejsc?

31.07.2003
10:56
[22]

Caldur [ Konsul ]

Z tą mapką to nie pamiętam - prawdopodobnie pokazuje całość obszaru gry, z głownego obszaru możesz jeszcze iść np. do Dark Forest na południu.
Podziemia to nie jest ostatnia plansza w grze - od tego momentu zaczyna się robić naprawdę ciekawie.
Przypomnij mi - gdzie jest ten wampir ?

31.07.2003
10:59
smile
[23]

Drackula [ Bloody Rider ]

Caldur---> jak pojdziesz w kierunku rynku na polnocy to zagada cie Caroline i poprosi o uratowanie jej synaa , ktory jest w ciemnej grocie na polnoc od rynku. W srodku jest wampir. Reszt e zobaczysz sam.

31.07.2003
11:02
[24]

Caldur [ Konsul ]

Ja już ten quest zrobiłem wcześniej. W grze jest więcej niż jeden wampir, stąd moje pytanie.
Musisz mieć picklocka - a sam wampir to też nie leszcz, pzrzygotuj się na stratę 1 punktu z każdej cechy jeżeli chcesz uratować chłopca.

31.07.2003
11:19
[25]

Mastyl [ Legend ]

Drugiego krwiopijce spotkacie w Verdistis, w quescie zlecanym przez szefa straży miejskiej.

31.07.2003
11:46
[26]

Drackula [ Bloody Rider ]

Dostalem misje do Verdistis ale nie wiem na jakim poziomie tam poczlapac, aby nie dostawac za bardzo batow.

31.07.2003
11:50
[27]

Caldur [ Konsul ]

Pobiegaj sobie i porób misje na głównym obszarze - pozbieraj kasę ( 10 000) na studnię życzeń :)

03.08.2003
01:03
[28]

Drackula [ Bloody Rider ]

Pytania:
1: Gdzie jest ten doctorek bo mam misje z trucizna i nie moge go namierzyc oraz nie moge wejsc do jego chaty. Otwieram tylko 1 drzwi a drugich ne moge nie mam klucza. Czy da sie znalezc ku\lucz czy moze jest jakies wejscie przez kanaly?
2:dostalem ta misje z wozem i znalazlem. Wrocilem po kolo i nie bylo juz kupca i towarow. Po sladach trafilem do zabitych dwuch ludzi i jaskini, gdzie wyznalem jakis 2 zabojcow. Wrozilem do Marcusa i ten zlecil mi odnzlezienie towarow - gdzie one sa? I czy dostane od niego ten miecz jak odnajde te towary? Czy juz nie?
3: gdzie sa zabojcy tego kaplana (Georg?)co zabili go na poczatku? Szukam szukam i nie moge znalezc.

03.08.2003
17:37
[29]

Drackula [ Bloody Rider ]

up

03.08.2003
18:18
smile
[30]

Misio-Jedi [ Legend ]

Pozdrawiam wszystkich divinowców !
Gierka super co tu gadać !

03.08.2003
21:55
[31]

Drackula [ Bloody Rider ]

moze mi ktos odpowiedziec na powyzsze pytania?

03.08.2003
22:09
[32]

AK [ Senator ]

Drackula - może ktoś odpowie... Może ja :)
W przypadku takich pytań zawsze przypominam sobie "Srebrne krzesło" C S Lewisa - brak jest prostego napisu PODE MNĄ na rynku...
Po prostu zejdź do kanałów :)

03.08.2003
22:16
[33]

Drackula [ Bloody Rider ]

AK---> no spoko zanilem Pedra i przeszukalem kanaly, przeczytalem notke i zadnej nowej opcji w rozmowie z Marcusem nie mam, wiec nie wiem co jest grane. A cos o innych pytaniach.

03.08.2003
22:57
smile
[34]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Drackula ---> nie jestem do końca pewien czy to to, ale wejdź do chatki doktorka i najedź kursorem na kinkiet w ścianie - powinien mieć napis "wygląda dziwnie" (czy jakoś tak) - jest kilka takich kinkietów (jedne się zamykaja, inne otwierają) i różne układy drzwi dzięki temu się uzyskuje. W końcu wchodzisz do pokoju w którym coś tam jest - nie pamiętam co :D

04.08.2003
00:38
smile
[35]

Drackula [ Bloody Rider ]

Pytania:
1: Gdzie jest ten doctorek bo mam misje z trucizna i nie moge go namierzyc. Bylem u niego w Domu w podziemiacg zabilem dzina i przeczytalem list i nic nowego. Kolo od farmy powiedzial ze musze pogadac z doktorkiem i wyjasnic sprawe ale nigdzie go nie ma. Moze on sie pojawi jak najpierw odwiedze inne czesci ogolnej mapy(puszcze i miasto)
2:dostalem ta misje z wozem i znalazlem. Wrocilem po kolo i nie bylo juz kupca i towarow. Po sladach trafilem do zabitych dwuch ludzi i jaskini, gdzie wyznalem jakis 2 zabojcow. Wrozilem do Marcusa i ten zlecil mi odnzlezienie towarow - gdzie one sa? I czy dostane od niego ten miecz jak odnajde te towary? Czy juz nie? Bylem w kanalach zabilem Pedra, przeczytalem notke i nie pojawila sie zdna nowa opcja w opcji rozmowy z Marcusem. Moze te towary sa w innym miejscu, ale gdzie?
3: gdzie sa zabojcy tego kaplana (Georg?)co zabili go na poczatku? Szukam szukam i nie moge znalezc.
4:W klasztorze znalazlem notke o trzech artefaktach, ktore razem polaczone dadza inny silny. Gdzie je znajde i gdzie je polaczyc oraz jak?
5: Jeden z rycerzy(w budynku na poludnie od zamku) zlecil mi znalezienie dowodow na to ze Krol zostal zabity. Gdzie powinienem zaczac.

Odkrylem juz prawie cala plansze. Nie bylem tylko w zamku i na cmentarzy na polnocy oraz w osrodku kwarantanny. No i zostala mi czesc obozu orkow do wyczyszczenia.
Lepiej najpierw isc do miasta czy do puszczy?

04.08.2003
09:02
[36]

Caldur [ Konsul ]

Odnośnie Marcusa ---> zabierz notatkę i wtedy z nim pogadaj. Z Pedra powinien wypaść miecz, jaki wylosowałeś ?
Idz pogadaj z komendantem straży ( nie mam pamięci do imion :) - powyżej zamku.
Na zabójcę Georga natrafisz w Verdistis.
Z tym swiętymi przedmiotami to jest tak - poswięcasz dwa żeby dostać jeden, możesz sobie wybrać który. Musisz mieć - miecz - w podziemiach Iony ; sztylet - w siedzibie gildii złodzieji w Verdistis ; naszyjnik - w grobowcu elfów w Mrocznej Puszczy. Święcisz je w kościele na głównej planszy - jest tam ukryte wejście.
Zabójstwo króla ----> Verdistis, siedziba Sir Patricka.
Do kwarantanny mozesz wejść, dostaniesz quest - zebrałeś 2 butelki z podziemi w domu doktora ?
Cmentarzem wyjdziesz za powierzchnię po pobycie w zamku.
Ja wybrałem puszcze, ale jest trudna - dużo wrogów ; mam 30 lev.
W puszczy na południu - kurchany elfów - znajdziesz w jednym z nich rękawice, część smoczej zbroii do złożenia.

04.08.2003
10:14
[37]

Drackula [ Bloody Rider ]

Caldur------> dzieki za odpowiedz. Co do miecza to wypadl mi miecz z serii: death sword cos tam(45-1xx) i roznych pare bajerow. Szkoda ze 2 reczny bo nie moge tarczy uzywac. Notke czytalem ale jak ja podniesc z ziemi? Tego to nie umiem.
Co do komendanta to gadalem z nim i zlecil mi znalezienie dowodow i tyle.
Gdzie sa te podziemia Iony? (Chyba miecz sobie zrobie)
Zabralem z podziemi doktorka 2 butelki:Cure i co z nimi mam zrobic?
Powiedz cos wiecej o tych lokalizacjach elementow smoczej zbroi.
Tez mam 30 level i koncze wyzynac orki, same elity teraz mi wyskakuja. Kolo kosciola znalazlem schody, ktore prowadza do komnaty, z 4 grobowcami i statua. Z gfrobowcow wylaza tylko liche i nic ponad to. Czy jest to zwiazane z jakims questem?

04.08.2003
10:27
smile
[38]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Drackula ---> "łapiesz" notatkę i przeciągasz na ikonkę inventory :))) Albo DO inventory, które sobie wcześniej otworzysz :)))

04.08.2003
11:22
[39]

Caldur [ Konsul ]

Odnośnie świętych przedmiotów :

Finding the Holy Weapon - 34000 XP and a very powerful item of your
choosing.
You get this quest when you find the first of the three Strange Weapons. You
can find them in any order, depending on where your wanders take you. Here
are the three weapons and their locations:
1. Strange Dagger - Verdistis, Ducal Inn, Rob's room in basement. You must
join the thieves guild to get access to this weapon.
2. Strange Amulet - Dark Forest, Elven Ruins, in cobwebs after entering
through platform in pond.
3. Strange Sword - Iona's dungeon, northern area. You get chucked in here
upon leaving Stormfist Castle when Janus dismisses you from service.
Once you've found all three Strange Weapons, then find the stairway that's
hidden in a clump of trees to the NE of the Cathedral. Once down there, DO
NOT TOUCH ANY OF THE 4 TOMBS, or you will break this quest. Stand in the hex
floor pattern to the SE of the statue there, and it will speak to you. You
have a choice of which of the three Holy Weapons you'd prefer. Once you've
made your choice, the other two items are destroyed and merged with this one
to produce a very powerful third item, which is one of the following
depending on your preference:
* Strange Dagger becomes: Small nobleman's dagger. Guaranteed to do much
more damage than your average dagger.
* Strange Amulet becomes: Nobleman's amulet, probably the least powerful
of the 3 items.
* Strange Sword becomes: Nobleman's sword, a nice one-handed weapon.
The attributes of the various items you create are somewhat random, so I
can't tell you exactly what you'll wind up with... but it will be good, you
can bet on that :-)

Smoczy ekwipunek :
Dragon Armour - a set of really fine armour.
You have to complete Council of Seven Quest 13 in order to officially get
this quest, but no doubt you've found various pieces of the Dragon Armour
before this. Here's a description of the pieces of the Dragon Armour set
and where to find them:
1. Shield of the Dragon - in armoury, SW corner of Stormfist Castle (see
Rivertown Quest 18). I hope you got this item when you were in Stormfist
Castle, because TECHNICALLY you can't ever go back there again. However,
if you're absolutely stuck and need the Shield of the Dragon, there is a
way to get back into the Castle... take both teleporter stones with you.
Throw one inside the entrance to Stormfist (drag it as far past the
captain of the guard as you can), then drop the other stone on the
ground outside the entrance and use it to teleport inside the castle :-)
2. Belt of the Dragon - in cellar of house to the south of Malcom's house
in Verdistis. The key to this house is hidden in a tree trunk on the SW
side of the house. The door it opens is on the west wall. In the back
room, you'll find a shelf with another key on it (this key opens a
locked chest in the cellar). You'll most likely drop through the rotten
floorboards into the cellar, or you can use the hatch. In the back room
of the cellar, move all the barrels to reveal the locked chest that
contains the belt and 1000 gold coins.
3. Gloves of the Dragon - in a funeral pyre to the south of the steps you
use to enter the elven burial grounds, which are in the far south of the
Dark Forest.
4. Breastplate of the Dragonheart - when you complete Council of Seven
Quest 13, the dwarven king tells you about the Dragon Armour set, and
informs you that a rich merchant in Verdistis is in possession of the
breastplate (and also that the dwarven king will give you the helm once
you have the breastplate). So... head back to Verdistis and talk to Sir
Patrick. He admits to having the breastplate in his basement, but he
wants you to collect a debt from a fellow named Lucius before he'll hand
it over. *sigh* You now have Quest 12. Once you have the breastplate in
your possession, you'll also need the Dragonheart gem (see Quest 6).
Then head back to the dwarven halls. Seek out Grischa the smith (on an
island in the SW of the halls), and have him identify the Breastplate of
the Dragon for you. Then ask him if he can repair the armour using the
Dragonheart gem. He'll combine the two items to produce a brand new
item, which you'll need to have him identify, called the Breastplate of
the Dragonheart (note: it takes him 24 game hours to produce this, so
you might want to go kill something in the meantime).
5. Helmet of the Dragon - just go back to the dwarven king after Grischa
has produced the Breastplate of the Dragonheart, and he'll give you the
helm! Then go back to Grischa to get it identified.
Once you are wearing the entire set of Dragon Armor, you'll get a bonus skill!
I got Elemental Strike, your mileage may vary.

Sorry, za wklejenie tekstu, ale trochę to skomplikowane i nie chciało mi się tyle pisać :)
Co do Kościoła - przeczytaj sobie sam (duzymi literami)
Musisz zbierać te najważniejsze dokumenty bo nie pokończysz questów.

04.08.2003
11:33
smile
[40]

Drackula [ Bloody Rider ]

Caldur -----> thx. Co to jest za misja :Council of Seven Quest 13

04.08.2003
13:20
[41]

Caldur [ Konsul ]

W dalszej części gry musisz odwiedzić rady wszystkich narodów tego świata, aby zaprowadzić pokój. Ta akurat dotyczy krasnoludów.

05.08.2003
10:24
smile
[42]

Drackula [ Bloody Rider ]

No i nastepny problem-dylemat. Jestem w Verditis(czy jak to sie tam pisze) i chce sie przylaczyc do gildii zlodzieji. Jednak pierwsze zadanie to okrasc kolesiaa a ja nie mam umiejetnosci kradzierzy kieszonkowych. Czy jest jakis sposob inny niz zabijanie aby tego dokonac? Mam taki sam wisiorek jak ma ten kolo ale upuszczenie go i podniesieni nic nie daje. Zabijajac go trace reputacje o 2 oraz musze walczyc ze straznikami, ktorzy w calym miescie sa potem nastawieni do mnie wrogo i mnie atakuja. A moze wcale nie oplaca sie do nich przylanczac i lepiej ich poprostu wybic(zlodzieji). Bo jesli nie to musze poczekac az zrobie poziom i dac umiiejetnosc na kradzierze, tyle ze nie wiem czy jeden punk wystarczy.
No i wogole misje w tym miescie sa okrutne, spal woz , zabij tego a tego, brrrrr.

05.08.2003
10:34
[43]

Caldur [ Konsul ]

Pacyfista się znalazł :)
Wystarczy jeden punkt kradzieży kieszonkowej, ale za to potem musisz mieć 2 poziom otwierania zamków.

05.08.2003
10:47
smile
[44]

Drackula [ Bloody Rider ]

Caldur to 2 to spoko bo mam obecnie 3 +1 z rekawiczek, ktore nosze na specjalne okazje, a po przyniesieniu butelki dla szefa naucze sie jeszcze jednego poziomu i bede mial 5 :)

06.08.2003
10:42
[45]

Drackula [ Bloody Rider ]

No polazlem do puszczy i jedyny problem to te ch**** ulepszone wielkie ogniste kostki. Wiecej problemow nie uswiadczylem.
Gdzie jest ten Doktorek. Szukam go i szukam i nigdzie go nie ma. Z podziemi wziolem 2 miksturki ale w obozie jest 3 chorych. Dac 2 z nich ta miksture? Jesli tak to komu jeski nie to zrobic z tymi miksturami?

06.08.2003
14:21
[46]

Caldur [ Konsul ]

Trzeba wybrać niestety. Jak bardzo chcesz to możesz najpierw rozdać dwie butelki, a potem jedną z nich spowrotem ukraść - i już masz dla trzech chorych :) Nie szukaj doktora, idz do tego dowódzcy wojskowego z głównej planszy i zakończ quest - pamiętaj o ważnych dokumentach !

06.08.2003
15:26
smile
[47]

Drackula [ Bloody Rider ]

Jakich dokumentach?

W misji z ksiazka, drewnem i winem, gosciowka powiedziala ze mnie nauczy przywolywania wiec sie zgodzilem. Ta glupi przywolala deona ktory ja zabil a ja musialem sie z nim niezle neganiac. No i misja jest failed, o co chodzi? No i czy spotkam jeszcze ta urocza zlodziejke P.?

07.08.2003
09:42
[48]

Caldur [ Konsul ]

Jaki ja jestem leniwy :)
Do I want to summon a demon? - 42000 XP and a level of Banish.
You get this quest by visiting Corinna the summoner's house, which is located
just to the south of the park, which is itself south of the merchants guild.
As you enter the house, you hear a commotion in the back room. When you open
the door to this room, you find Corinna there, and she has almost managed to
kill a demon that she summoned. Finish the demon off, then talk to Corinna.
If you express an interest in summoning, she'll offer to train you, but she
needs 3 items first (there's always a catch, isn't there?):
1. A branch from a 'talking tree' in the Dark Forest - once you get this
quest, the talking tree will be marked by a little red flag. It's in the
SE part of the Dark Forest. If you approach the tree from the west, you
should encounter a party of elves. They'll tell you that the tree is
(unnecessarily) afraid of woodcutters. When you confront the talking
tree after this, you'll then get the dialogue choice to say there is a
woodcutter in the area. This will keep the tree preoccupied, and you'll
be able to take a branch without fear of harm; otherwise, you'll have to
grab it while the tree is attacking you. The branch you are seeking has
a description like a weapon, and is on the right-hand side of the tree.
2. A book on summoning from her friend, Penumbra - but Penumbra is being
held captive in the thieves guild. If you're already a member of this
prestigious guild, then no problem gaining entry; otherwise, you'll have
to complete Quests 6 and 7 first. See Quest 11 for details on how to
free Penumbra.
3. A special bottle of wine from Pierce, the wine merchant - talk to
Pierce, whose shop is located on the east side of Verdistis. When you
tell him that you're looking for a special bottle of wine for Corinna
the summoner, you find out that the last bottle was sold to a fellow
named Anthrabert who is staying at the Ducal Inn. You get Quest 13 as a
result.
Once you have got all 3 of the necessary items, talk to Corinna again. She'll
ask you to fetch a plant from her garden (nightflower, in north part of
garden), and meet her in the basement. Talk to Corinna in the basement, then
go stand in the western pentagram. She summons a demon, and then banishes it
straight away. Talk to her again afterwards, and you complete this quest with
a level of Banish thrown in to boot. Not exactly a stellar reward, but you
got a lot of XP along the way!

07.08.2003
11:09
smile
[49]

Drackula [ Bloody Rider ]

No ekstra fajnie, ja tak wlasnie wszystko zrobilem i ona przywolala tego demona a zaraz potem, oh no the demon is free....... sadrhg i zginela zamiast go edeslac. Za kazdym razem to samo. Wiec sobie darowalem, zabilem demona i zamiasat nauczyc sie Banish przeczytalem knige z jej zwlok i nauczylem sie resurection.

Dostalem 2 zadanie z gildii wojownikow: Smocze serce. Czy po wykonaniu zadanie ten kamyk zostanie w moim posiadaniu czy nie? No bo potrzebny bedzie do naprawy smoczej zbroi?

07.08.2003
11:18
[50]

Caldur [ Konsul ]

Zostanie, nie musisz się martwić.

08.08.2003
10:30
[51]

Drackula [ Bloody Rider ]

Tak sobie czyscilem teren kolo elfich ruin i napotkalem na miecz w kamieniu. Czy jest to czesc jakiejsc misji czy cos wogle osobnego. Bo nie wiem co z tym fantem zrobic. Wyciagam miecz i zabijam stworka i co dalej........ bo on znowy wylazi z tego kamienia.

08.08.2003
11:05
smile
[52]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Drackula ---> możesz tylko zwiać z tym mieczem zanim się odrodzi, albo ..... z powrotem go włożyć w kamień :))))
Być może ktoś zna inny sposob, ale ja go nie odkryłem :(

08.08.2003
11:46
[53]

wysiu [ ]

Dracula --> Miecza nie zabieraj, potem jest mozliwosc posiadania nawet lepszego..:) A jesli zabierzesz, to uwolnisz tego lisza, co podobno wiaze sie z nieprzyjemnosciami dla wszystkich mieszkancow tej mapy (zgina - tak gdzies wyczytalem kiedys na stronie, bo nie probowalem tego rozwiazania)....:)

08.08.2003
11:52
[54]

Caldur [ Konsul ]

1.Wyciągasz miecz - wyłazi lich
2.Zabijasz go.
3. Nim się odrodzi wkładasz miecz znowu w kamień - przeciągasz z ekwipunku na kamień.
4. Zakończyłeś quest z sukcesem.

08.08.2003
12:08
smile
[55]

Drackula [ Bloody Rider ]

a moge wlozyc inny miecz niz ten wyciagniety? Bo jest on poziomu identyfikacji 5 wiec moze byc to cos fajnego.

08.08.2003
12:32
smile
[56]

Caldur [ Konsul ]

Cwaniaczek :)
Przykro mi, ale nie - miecz jest fajny,mówi się trudno.

08.08.2003
22:22
[57]

Drackula [ Bloody Rider ]

zacalem robic misje w zamku i nagle przylazly jakies orki, zabilem je ale i tak mnie wywalili z zamku, Co jest grane i jak to rozegrac? Nie konczyc tej misji? To wejscie w barakach do podziemi prowadzi do tych samych co wejsci do podziemi z zamku?

09.08.2003
18:24
[58]

Drackula [ Bloody Rider ]

no dobra, ostatnie pytanie juz nie wazne; wiem co i jak. Inne pytanie dotyczy miejsca: House of madness, do ktorego wchodzi sie z podziemi Iony. Jeszcze tam nie bylem bo wgralem sejwa, ale o co tam chodzi?

Co do tego miecza to pozostawiony duch zabija tylko mieszkancow elfiej wioski a nie wszystkich na planszy.

09.08.2003
21:20
[59]

AK [ Senator ]

Drackula - w House of Madness wystarczy się tylko zdrzemnąc na wyrku i koniec. Nie ma co wpadać w panikę. Tyle, że zamiast pięknej biblioteki ksiąg zostaje... Ech, rozczarował mnie ten quest, nie powiem.

10.08.2003
01:55
[60]

Drackula [ Bloody Rider ]

THX

Jak wejsc do zamknietej czesci domu Patricka?
Nazbieralo mi sie tych kulek dodajacych cos do przedmiotow ale nie wiem jak je umiescic w przedmiotach.mala porada?
W kanalach Veridis jest cos ciekawego? Warto tam wchodzic i czy sa jakies questy z tym zwiazane?
Szwedajac sie po kanalach Rivenoll natrafilem na pomieszczenie z rzeznikiem, wie ktos co to takiego i czy to czesc jakiejsc misji?

10.08.2003
23:05
[61]

AK [ Senator ]

1 - jeśli to ten typo z Verdists, ten "lichwiarz", to sugerowałbym poszukać teleportera, w krzakach, na lewo od jego willi, gdzieś w ogrodzie. Miłej zabawy z drzwiami :)
2 - Musisz mieć umiejętnośc charming, czy jakoś tak. Jesli masz naprawdę dobry stuff z gniazdami, poczekaj lepiej na large charms, a z tymi gorszymi nie masz się co krępować - nazbierałem tego tyle, że nie miałem co potem z tym robić.
3 - W kanałach, jak to w kanałach, jest conieco do ubicia. Nie pamiętam czy akurat w tych bylo coś godnego uwagi, po prostu je wyczyściłem, ale jakiś queścik ze złodziejami chyba był. Napisz, jak uda ci się wejść do zakratowanego pomieszczenia, gdzieś po lewej, gdzie jest brama i nijak nie daje się jej otworzyć.
4 - zatłukłem klienta. rzeźnik jest po prostu zamkowym katem - trafiłeś do jego lochów, więc się nieco wściekł... O ile się nie mylę, może być to coś wspólnego z uwolnieniem gostka od znikających krów (siedzi w jednej z cel), ale nie wiem co dokładnie - zamków nie daje się otworzyć nawet na lockpick level 5.

10.08.2003
23:09
[62]

Mazzop [ spamer ]

1.quest ze znalezieniem zabójcy georga rozwiązuję się w wisce czy gdzieś dalej?
2. jak zduplikować healing gema? mam to lustro, przeczytalem ksiazke ale nie weim co robie nie tak :)

10.08.2003
23:12
[63]

wysiu [ ]

Mazzop -->
1. Dalej:)
2. To bylo jakos tak, ze trzeba bylo polozyc gem na krawedzi oczka wodnego (kałuży:) ), tak zeby sie w niej odbijal.. ale dokladnie nie pamietam..

11.08.2003
07:44
smile
[64]

brendan [ Centurion ]

Mazzop ---> co do healing gema - w pld-wsch części wioski uzdrawiaczy jest spore bajorko - włóż najpierw lustro tak by znikło pod powierzchnią wody potem włóż gem i bęc! - masz dwa gemy :))

pozdro dla divine-manaków - gierka jest wciągająca jak lotne piaski - na razie 17 level - dla niej tymczasowo zdradziłem swój święty Morrowind ;)

11.08.2003
10:46
[65]

Drackula [ Bloody Rider ]

MAm charming i nadal nie wiem co i jak z tymi przedmiotami.

Zrobilem misje z ta smocza zbroja.......i wielka lipa, rozczarowalem sie, bo oprocz paru pierdulek w sumie nic ona ciekawego nie daje i nadal nosze swoj poprzednia ktora ma o ponad 100% lepsza klase pancerza. Denerwujace jest tez ze wyglad sie juz nie zmienia mojego bohatera. Myslalem ze bedzie wygladal tak jak ten dowodca gildii wojownikow a tu dupa zbita, wciaz tak samo.

Duzo zostalo grania po zabiciu mojego bohatera i odrodzeniu sie gdzies tam na jakims Wastlandzie?

11.08.2003
10:53
[66]

Caldur [ Konsul ]

Kamienie wkłada się w następ. sposób - otwierasz ekwipunek, klikasz na przedmiot z wolnym slotem, przeciągasz odpowiedni kamień na wolne miejsce. Umięjętność "enchantment" na lev 1 daje ci możliwość wkładania tylko jednego kamienia w sloty - nawet jak masz 5 miejsc to włożysz tylko 1 kamień, reszta miejsc jest zablokowana.

11.08.2003
13:33
[67]

Mazzop [ spamer ]

dzieki wszystkim, wroce do wioski to sprawdze

btw kladliscie kwiatki zony na grobie meza - fajna sprawa hehe ;)

DD już mi się nie podoba ;)
mam failed questa aaaa .. jak ja nie lubie takich napisów a fe :) zawsze tak jest z tym spotkaniem w dwarf bread inn z magiem czy można go dopaśc wczesniej i miec complete quest :)

11.08.2003
14:39
[68]

AK [ Senator ]

Drackula - dużo ci nie zostało, jedynie sama wyżynanka właściwie.

Mazzop - nie znam nikogo, kto by zaliczył ten quest. Ani o nikim nie słyszałem...
Co nie znaczy, że się nie da. Np. wciąż nie wiem o co biega z listami Romea i Jilii, oraz z pewnym duchem, zamkniętym w pustej chacie.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.