GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

The Elder Scrolls III : Morrowind - cz. 005

28.07.2003
23:37
smile
[1]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

The Elder Scrolls III : Morrowind - cz. 005

Witam w wątku poświęconemu najlepszemu eRPeGowi wszechczasów!.
Po modyfikacjach i zamieszaniu z numeracją - zmieniliśmy numerację :)

---------------------------------
LINKI
Link do polskiego konweretera modów:
ftp://ftp.cdprojekt.info/pub/morrowind/dodatki/Konwerter_v2.rar
https://www.morrowind.now.pl/pafiledb3/pliki/Konwerter_v2.rar

Link do strony made by TROLLF: https://realms.proterians.pl/morrowind/

Link do b. dobrej strony: www.morrowindlore.prv.pl

Polskie forum o morku: https://www.linuxpl.com/~gry/forum/

I dwa linki do stron polskich, znalezione przez DarkStar'a:
https://morrowindgame.w.interia.pl/ oraz https://www.morrowind.now.pl/

Patche można znaleźć pod adresem:
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.1.0605.exe
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.2.0722.exe

Linki do map:
https://www.angelfire.com/empire/morrowind1/ (MAPA - wersja 612KB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_medium.jpg (MAPA - wersja 3MB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_large.jpg (MAPA - wersja 8MB)

Interaktywna mapa z lokacjami niezaznaczonymi na mapie dołączonej do gry:
https://www.m0use.net/~uesp/file.shtml?morrow/files/mim_hi.zip
https://www.morrowind.now.pl/pafiledb3/pliki/tesmap_hi.exe

Strona (chyba najbardziej przejrzysta) o wszystkich częściach TES:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/espmor.shtml

Strona z modami i nie tylko: https://www.rpgplanet.com/morrowind/
Strona z modami, bardzo dobrze zorganizowana: https://www.morrowindfiles.com

Alchemia i tworzenie potionów:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/hints/mwalchemy.shtml

Zadanie dla Redoran:
https://strony.wp.pl/wp/kaczor_donald1/pliki.html

Inne: https://www11.brinkster.com/morrowind/

---------------------------------
KOMENDY KONSOLI
Jako, że było mnóstwo pytań dotyczących zaginionego/sprzedanego sprzętu questowego oraz postaci, które zostały ubite "z rozpędu" a potem okazywały się potrzebne, poniżej PROUDLY PRESENTS ;) odpowiednie komendy do konsoli :

player->PlaceAtPC "identyfikator/imię" 1 10 1 - komenda "stawia" NPC-a o danym identyfikatorze (w większości wypadków jest identyczny z imieniem i nazwiskiem) w ilości szt. 1 w odległości (tylko teoretycznie) 10 stóp.

player->AddItem "identyfikator" X - gdzie "X" to ilość sztuk, a identyfikator to ... identyfikator :D Do znalezienia w edytorze. Komenda dodaje do inventory przedmiot w ilości podanej. Np. (niczego nie sugeruję :>):
player->AddItem "Gold_100" 10000 - dodaje 10 tys. złota :)
UWAGA: identyfikator należy wpisywać w "" dlatego, że część identyfikatorów jest bez _ a tego nie przyjmuje konsola ! np. jeżeli wpiszemy adamantium war axe - to nam powie żebyśmy spadali na drzewo.

---------------------------------
LISTA NAUCZYCIELI
Acrobatics: Senyndie, Fighters Quaters, Vivec's Arena // Alchemy: Abelle Chriditte, Propylon Chamber, stronghold Valenvaryon // Alteration: Seryne Relas, Tel Branora, Seryne Relas' House // Athletics: Adibael Hainnabibi, Kaushtabibi Camp // Axe: Alfhedil Elf-Hewer, Falensarano // Block: Shardie, Buckmoth Legion Fort, Ald'ruhn // Blunt Weapon: Ernse Llervu, Vivec, The Abbey of St. Delyn the Wise // Conjuration: Methal Seran, Ald-Ruhn, Temple // Destruction: Leles Birian, Ascadian Isles Region // Enchantment: Qorwyn, Indoranyon // Hand to Hand: Taren Omothan, Holamayan Monastery // Heavy Armor: Seanwen, Vivec, Arena Fighters Training // Illusion: Erer Darothril, Sadrith Mora, Dirty Muriel's Cornerclub // Light Armor: Aerin, Maar Gan, Andus Tradehouse // Long blade: Ulms Drathan, Armigers Stronghold, Molag Maar // Marksman: Missun Akin, Falasmaryon, Missun Akin's Hut // Mercantile: Ababael Timsar-Dadisun, Zainab Ashlander camp // Mysticism: Ardarume, Sadrith Mora, Gateway Inn Western Wing // Restoration: Yakin Bael, Vos, Vos Chapel // Security: Hecerinde, Balmora, Hecerinde's House // Short Blade: Todwendy, Balmora, Lucky Lockup // Sneak: Khajiit Ri'Shajirr, Shenk's Shovel, Caldera // Spear: Mertis Falandas, Ghostgate, Tower of Dusk // Speechcraft: Skink-In-Tree's-Shade, Sadrith Mora, Wolverine Hall Mages Guild // Unarmored: Khargol Gro-Boguk, Dagon Fel, Vacant Tower

---------------------------------
LISTA ARTEFAKTÓW

Broń:
Goldbrand (katana): Khartag Point – zadanie dla Boethiaha – zatopione ruiny daedryczne (NW od Hla Oad)
Młotek jednoręczny: Skull Crusher, Omaren Ancestral Tomb
Miecz dwuręczny: Charysamere, Abanabi cave
Kieł Haynekhtnameta (krotkie ostrze) Mamaca, Kaplica Pogrążonych Snów

Zbroje:
Lord's Mail (cursair, heavy armor), Podziemia Grand Council Chambers - Ebonheart
Dragonbone Cursair (heavy armor), Mudan Grotto
Ebony Mail (medium armor)(=Lords Mail), Mount Assarnibibi
Super light armor (nie pamietam nazwy)------>szafa w wiezy Tel Fyr
Boots of the Apostle(najlepsze buty, light)------->Berandas stronghold
Helm of Oreyn Bearclaw, Heavy Armour-------> misja w daedric shrine w Vivek dla Malacatha

Szaty: Robe of Drake's Pride, Tel Naga, Sadrith Mora

Tarcze: Eleidon's Ward, Ibar - Dad

Gemy: Azura's Star, Shrine of Azura

---------------------------------
DWEMEROWA ŁAMIGŁÓWKA
Łamigłówka(kostka) znajduje sie w ruinach na wschód od Fortu Ksieżycowego. Idziemy przed fortem drogą na Calderę a na najbliższym rozstaju skręcamy w prawo. Dochodzimy do mostu, dalej do dwemerowych ruin. Dźwignia otwierająca drzwi jest przed nimi. Jesteśmy w ruinach. Idziemy prosto, obracamy sie w lewo i powiniśmy zobaczyć kamienie, po których możemy sie dostać na wyższe piętro. Po dotarciu na pięterko obracamy sie znów w lewo i widzimy drzwi prowadzące do komnaty Pustej Dłoni. Jesteśmy w komnacie i po rozglądnięciu się po pomieszczeniu zauważamy regał. Na tym regale jest upragniona kostka.

---------------------------------
ŁAPANIE DUSZ I ZAKLINANIE PRZEDMIOTÓW
Gdy spotkasz ofiarę, rzuć na nią zaklęcie SoulTrap (pojawia się mgiełka spowijająca ofiarę. Ważne jest to, abyś rzucił czar w czasie walki, a nie po zabiciu wroga. Teraz zabijasz potwora. Jeśli posiadasz odpowiedni kamień w ekwipunku to napełni się on jego duszą.

Po kliknięciu opcji 'Zaklinanie' w oknie dialogowym podczas rozmowy z Zaklinaczem przystępujemy do tworzenia przedmiotu. W okienko 'Nazwa' wpisujemy nazwę przedmiotu. Z sekcji „Zaklęcia” wybieramy czar, który chcemy dodać – musimy go mieć w liście swoich czarów. Na dole mamy opcję, która pozwoli nam wybrać sposób działania czaru – „Przy użyciu” oznacza, że zaklęcie zadziała wtedy, gdy je rzucimy z menu magii. „Przy trafieniu” - opcja dostępna tylko dla broni, oznacza że gdy uderzysz z tej broni to ona zada magiczne obrażenia wrogowi. Dostępna jest także kolejna opcja „Stale”, ale tylko wtedy, gdy kamień z duszą jest warty więcej niż 60000. Najlepiej schwytać Złotą Świętą lub Lunatyka. Opcja ta zapewnia stałe działanie przedmiotu - np. zwiększenie siły o 20 pkt. dla ulepszonej zbroi. Linia „Koszt” pokazuje nam, ile kosztuje dany przedmiot. W głównym oknie możemy wybrać zasięg, moc i czas trwania danego zaklęcia. Po kliknięciu opcji „Twórz” w naszym ekwipunku wyląduje magiczny przedmiot ...
Jako, że zaklinanie przedmiotów u Zaklinacza jest BARDZO drogie, poniżej sposób na zaklinanie samemu by Trollf:
---------------------------------
Zaklinanie (Umagicznianie, ang. Enchanting)

Zaklinanie zalezy od 3 atrybutów:
- poziomu inteligencji,
- poziomu umiejętnosci Zaklinania,
- szczęścia.

Szcześciem nie warto sobie głowy zawracać bo ma marginalny wpływ, natomiast umiejetność zaklinania jest bardzo trudno rozwinąć - pozostaje więc inteligencja...

- załóżmy, ze postać ma bazowe INT oraz Enchant na poziomie 100,
- bardzo łatwo jest stworzyć pierścienie bądź amulety dodające np. 100 do INT na 10 sekund każdy... o ile bonusy z tego samego pierścienia sie nie sumują, to z pierścieni różnych już tak...
- dalej przychodzi z pomocą Alchemia, która także zależy od INT (im wyższa INT tym lepsze flaszki... oczywiście cały komplet sprzętu Grand-Master mile widziany...).

dalej juz prosto:
- bazowe 100 INT
- rzucam czary z pierścieni i amuletów - tutaj dalsze +600 INT
- zaczynam tworzyć flaszki... tworzę 2 sztuki i od razu je wypijam, co podbija INT, a to powoduje, że kolejne flaszki będą lepsze... i tak dalej...

(Tu macie spis ingrediencji wraz z efektami w wersji PL. format Excel ---> https://home.autocom.pl/hellmaker/files/ingredients.zip)

pytanie:
dlaczego alchemia? ponieważ nigdzie nie zdobędziemy i nigdy nie zrobimy przedmiotu, który by nam nawet tymczasowo dał tak wysoki bonus do czegokolwiek jak napoje stworzone przy pomocy alchemii...

xanat0s: tu podpisuje sie wszystkimi nogami i rękami! Z początku nie "alchemikowałem" (w umiejętnościach głównych albo pobocznych ją mam), ale odkryłem, jakie to przydatne! dlatego alchemikujcie :) Kiedy jesteście na zadupiu, zero sprzedawców i zero butelek np. wyleczenie z zarazy, a jestescie zarażeni, chorujesz czy alchemikujesz? :)

efekt:
majac 3000 INT byłem w stanie stworzyć samodzielnie praktycznie za pierwszym razem jakikolwiek przedmiot za pomoca Zaklinania - nawet daedryczną tarczę + 30 do siły na stale...
(taki przypisek od Hellmakera: przy Zaklinaniu na poziomie 100 nie trzeba już tak kombinować :) Poza tym uzupełnianie przedmiotów magicznych przy pomocy słabiutkich kamieni dusz wypełnionych szczurami, czy innym chłamem też podnosi umiejętność.)
(I drugi przypisek od Hayabusy: skutecznosć zaklinania zależy też od umiejętności od jakiej zależy tworzony efekt. Przykładowo, gdy nakręciłem Zniszczenie na 100 to całkem łatwo zaklinałem potężne obrażenia różnego rodzaju, za to mając przywołanie na 40 miałem bardzo duże kłopoty ze stworzeniem przedmiotu który przywoływał cokolwiek na dłużej niż 5 sekund. Wygląda na to, że wpływ umiejętności z jakiej pochodzi dodawany czar jest nie mniejszy niż inteligencji.)

--> Kostka i łapanie dusz by @[email protected], Enchant by Trollf.

---------------------------------
DODAWANIE I URUCHAMIANIE PLUGINÓW

1. Przegrywasz pliki z plug-ina do miejsc wskazanych w readme (powinien być jakiś txt w zipie :>)
2. Jeżeli masz wersję Morro PL to uruchamiasz Konwerter i wskazujesz plik, który ma być przetworzony - jeżeli masz wersję angielską Morro - to ten pkt jest nieważny :) Pojawi Ci się w Morrowind/Data Files plik z nazwą taką samą jak zmieniany, tylko z "_" z przodu. Usuń stary, zmień nazwę na poprzednią.
3. Odpal Edytor i wejdź w File/Data Files - zaznacz dwuklikiem na kwadraciku po lewej od nazwy Morrowind, Tribunal, BloodMoon (te dwa ostatnie jeżeli je posiadasz), oraz plugina. Z tym, że plugina w ten sposób, że po prostu klikasz na niego, a potem na dole po lewej jest "Set as Active File"(zmieni Ci się status plugina na „Active”. Klikasz na OK.
4. Czekasz, aż Ci się wszystko otworzy
5. Klikasz na Gameplay/Edit Scripts - otworzy Ci się nowe okienko.
6. Klikasz na "Recompile All"
7. Czekasz aż się skończy przetwarzać - na dole okienka masz postęp kompilacji.
8. Zamykasz okienko Edytora Skryptów
9. Klikasz na File/Save
10. Zamykasz wszystko i odpalasz grę - otworzy Ci się ten pierwszy screen , gdzie drugie od góry to "Pliki". Wejdź w to. Zaznacz znanym już nam dwulikiem tegoż plugina. Kliknij OK.
11. A teraz kliknij spokojnie na Uruchom Grę i ciesz się pluginem :D

-->by Hellmaker
---------------------------------
Zapraszam do dyskusji i zadawania pytań :-D. Jeżeli macie jakieś propozycje ulepszenia wstępu lub jakieś ciekawe linki to informujcie. Postaramy się uaktualnić wstęp.

Przypominam abyście nie zapomnieli kliknąć na tą czerwoną kropkę po prawej stronie poprzedniego wątku i kliknęli na szarą przy nowym :-)

Link do poprzedniej części:

28.07.2003
23:47
smile
[2]

Long [ Generał ]

Hellmaker --> Dzięki za zmiany we wstępniaku :)

29.07.2003
00:04
[3]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

no to powtarzam pytanko: jakie najlepiej liczby wpisac w interior i exterior w pliku morrowind.ini jezeli mam 256 ddr

29.07.2003
00:07
smile
[4]

brendan [ Centurion ]

Hary ---> poeksperymentuj - nie ma gotowej recepty a poza tym grzebanie w pliku .ini jest nielegalne i karalne ;)

29.07.2003
08:53
[5]

Szenk [ Master of Blaster ]

Acha, czyli jednak przywracanie się przyda. Na szczęście, mam w zdolnościach Przywracanie (jako jedyną szkołę magii), i parę przydatnych czarów. Ale, że mam mało many, jak to wojownik, noszę też i buteleczki - nigdy nic nie wiadomo, co się człowiekowi "w życiu" przyda ;))
Dobrze, że ich jeszcze nie posprzedawałem :))

29.07.2003
08:54
smile
[6]

Szenk [ Master of Blaster ]

brendan ---> Czyli co? Robienie skrinów z Morro też jest nielegalne, skoro trzeba grzebać w pliku .ini, żeby je robić? :))

29.07.2003
09:41
[7]

Gordek [ Generał ]

Witam wszystkich. Własnie zakupiłem sobie Morrowinda, dlatego mam parę pytań odnośnie gry. Wczoraj włączyłem sobie grę i zacząłem tak sobie grać, żeby wszystko przetestować i zwróciłem uwagę na kilka spraw. Po pierwsze coś mi muzyki brakuje, czy to tak normalnie jest, czy coś jest z moją kartą dźwiękową, szczególnie widoczne jest to w czasie rozmów, gdy nic nie słychać (żadnej muzy). Po drugie połaziłem sobie trochę po świecie, żeby wypróbować walkę, po jakimś czasie znalazłem szczura i zaatakowałem go moim dwuręcznym mieczem. Z początku będąc w widoku TPP, w ogóle nie mogłem w niego trafić, dopiero jak przełączyłem się na widok z oczu bohatera udało mi się go zabić. Dlaczego? Po trzecie spotkałem jakiegoś gostka, który chciał ode mnie kasę, a jak się zgodziłem nie miałem szans go pokonać (nawet trafić) :P. Czy w takiej sytuacji da się zwiać? Po czwarte zauważyłem, że gra dość często doczytuje, szczególnie przy przechodzeniu z jednej lokacji do drugiej, wtedy gra się na chwilę zawiesza, czy są na to rozwiązania? Również w pomieszczeniach gra lubi mi się zaciąć. Czy na to jest lekarstwo? Czy opłaca się zabrać wszystko z tego Biura w którym zaczynamy i później sprzedać, czy jednak warto coś sobie zostawić? Czy książka "gwiazdy" się do czegoś przyda? Po piąte w czasie, gdy się uczę rzucać czarów i robię tak jak każą w samouczku, mój bohater w ogóle nie przygotowuje czaru. czy to dlatego, że wybrałem rycerza/Norda, a nie maga? Po szóste jaki sprzet, zaklęcia, mikstury najlepiej od razu kupić w tym pierwszym mieście na S, w którym zaczynamy (sorry, że nie pamiętam nazwy)? Po siódme jaki tryb preferujecie z oczu bohatera, czy z zza jego pleców? Po ósme i ostatnie, już się o to pytałem w atku 001, ale nie mogę go znaleźć, więc pytam znów. Jakie mody/patche/dodatki instalowac na podstawową wersję Morrowinda PL, żeby się lepiej/fajniej/wygodniej grało i jak to zrobić (słyszałem, że z modami trzeba coś zrobić, żeby działały)? Na koniec podam moją konfiguracje sprzętową Antek 1600 XP+ 1,4 GHz, 256 RAM DDR, GF 2 MX 400 32 MB, Creative Labs Sound Blaster PCI 64.

29.07.2003
09:46
[8]

Gordek [ Generał ]

Aha, i po dziewiąte skad mam wiedzieć po ile dany handlarz kupi ode mnie daną rzecz, czy trzeba zawsze każdą rzecz pojedynczo sprawdzać?

29.07.2003
09:58
smile
[9]

Szenk [ Master of Blaster ]

Gordek ---> Muzyka powinna lecieć cały czas w tle. Nie pamiętam już czy w opcjach jest suwak głośności muzyki - jeśli jest, sprawdź czy nie masz wyciszonej.
- Co do trybów gry - ja cały czas używam FPP, gra się dużo wygodniej i nie ma problemów z trafieniem przeciwnika. Na TPP przełączam tylko na chwilę, żeby przyjrzeć się swojej postaci i popodziwiać np. jakiś nowy element zbroi.
- Jak masz dużą szybkość, to powinno udać Ci się uciec - ale tutaj tylko zgaduję, osobiście wolę użyć czaru F5/F9 niż ucieczki ;)
- Co do wczytywania terenu - dzieje się to niezależnie od konfiguracji kompa. Natomiast widzę, że masz trochę słabą kartę graficzną. Co prawda ja miałem taką samą w zeszłym roku i dało się grać po ustawieniu paru suwaków w opcjach na minimum - przede wszystkim SI postaci i odległości (kurde, jak to się nazywa?) widzenia, czy jakoś tak :)
- Na początku opłaca się wszystko "zbierać" i sprzedawać - każdy grosz się liczy. Musisz tylko uważać, żeby nikt tego nie zauważył.
- Co do książek - ja sobie robię w swoim domu małą bibliotekę i obiecuję sobie, że kiedyś znajdę czas na ich przeczytanie. Na razie na obietnicach się kończy. Najważniejsze są książki, które kosztują powyżej 200 septimów/smoków (jaka właściwie jest ta waluta - w polskiej wersji chyba smoki?) - nie musisz ich nawet czytać, otwarcie takiej książki powoduje podwyższenie którejś ze zdolności o 1 pkt. Jak nie interesuje Cię czytanie, spokojnie możesz książki sprzedawać.
- Jak nie masz żadnych czarów - nie możesz czarować. W samouczku na początku znajdujesz pierścień, który przywraca Ci punkty zdrowia. Jak go założysz - wtedy możesz czarować.
- Co do wyposażenia - wszystko zależy od tego, jaką postacią grasz i co będzie Ci najbardziej potrzebne, no i oczywiście od ilości kasy. Jeśli masz też Trójcę, sposób na sporą ilość kasy na początku jest prosty - po prostu wychodzisz z miasta i udajesz się na spoczynek (reszty nie zdradzę, żeby nie spojlerować ;)). Żeby nie chodzić ze szytelem z Biura Spisów pokręć się koło Seyda Neen - powinieneś znaleźć ciało pewnego czarodzieja, a przy nim przydatne narzędzie (przynajmniej na początek). W pobliżu jest też parę jaskiń do zwiedzenia i tam - przy odrobinie wysiłku - można sobie już skompletować parę rzeczy przydatnych na początku.
- Co do modów - ja używam tylko "Dobre miejsce do zamieszkania 2.0" PL. Jeśli chodzi o mody angielskie, we wstępniaku masz wszystko pięknie wytłumaczone.

29.07.2003
10:11
smile
[10]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

1. Co do muzyki - nie mam pojęcia :)
2. Tryb TPP do walki ... hmmm.... trzeba się do niego przyzwyczaić. Lepiej jest walczyć w FPP, ale to moje zdanie :)
3. W grze jest chyba trzech takich, co próbują wyciągnąć kasę :) Dla początkującego mogą być trudni do ubicia. I raczej nie jest im łatwo zwiać, ale można próbować :)
4. Gdzieś kiedyś była instrukcja jak zmniejszyć ilość miejsc w których się gra doczytuje, ale doczytywać i tak Ci się będzie - taki urok gry :)
4A. Tak - zabierz wszytko i opchnij - "Gwiazdy" Ci się na nic nie przydadzą. W sumie to wszystko co tam znajdziesz to taki "kapitał założycielski" :)
5. Nie ma znaczenia czy grasz magiem, czy wojownikiem. Pewnym ograniczeniem jest tylko ilość many, która musi zostać wydatkowana na dany czar. Jak masz jakiś czar zakupiony, to wchodzisz (prawy klik) do swojego ekranu z magią i musisz zaznaczyć czar, ktory chcesz rzucić (podświetli się na niebiesko). Potem po wyjściu z powrotem do gry musisz się przygotować do walnięcia czarem (nie pamiętam jaki jest defaultowy klawisz :>). I dopiero kliknąć, żeby go rzucić.
6. W zasadzie to zależy tylko od Ciebie - jak chcesz, to możesz niczego nie kupować, przejść się od razu do łazika i do Balmory - tam dopiero kupować. Jeżeli się zdecydujesz na pójście piechotką do Balmory, to na pewno przyda Ci się jakaś zbroja, szabla, i chyba w sumie tyle. Możesz dokupić jakieś jeden/dwa napoje uzdrawiające.
7. FPP
8. A good place to Stay, Herbalism, No Glo, Bank, ... chyba tyle :) Reszta to już Twój wybór :) Chcesz troszkę trudniej ? Giants, Adventurers, może Siege of Firemoth ... - jak dodaję się mod/plugin jest opisane we wstępniaku :)
9. Niestety - musisz sprawdzać każdą rzecz osobno. Najwyższe ceny uzyskujesz gdy kupiec "lubi Cię" na 100 :) Można go przkupywać, pochlebiać mu itd...

29.07.2003
10:15
smile
[11]

Owen [ ]

Hellmaker ---> Ponowię info z poprzedniego wątku. Jak jesteś zainteresowany multi w Disciples 2, zerknij do cyklicznego wątku na ten temat. Wczoraj graliśmy z Mac'em. Całkiem przyjemnie tyleże czasmi między turami można zrobić i zjeść izze :-)) D2 w wersji 1.41, ale nie ma problemów z kompatybilnością.

29.07.2003
10:27
smile
[12]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Owen ---> spoko - jak tylko będę gotów, to dam znać na pewno :)) chociaż ostatnio trochę mało czasu poświęcam na granie :/

29.07.2003
10:40
[13]

Gordek [ Generał ]

Hellmaker, Szenk --> Dzięki za odpowiedź.

29.07.2003
14:39
[14]

tymczasowy154578 [ Junior ]

Potrzebuje pomocy zaciąłem się w : Morroiwnd Blood Moon.
Jestem w wiosce nordów i mam dowieść mojej światłości poprzez rozwiązanie sprawy z kradzieżą futer. To quest tuż po uaktywnieniu wszystkich obelisków.

29.07.2003
15:14
smile
[15]

bone_man [ Powered by ATI ]

Krell1983 -->rozwiazalem to zadanie kiedys, ale jak to na prawde nie pamietam. Daj troche wiecej informacji to moze mi sie przypomni.

PS. zmienilem to interior i exterior w ini. i chyba faktycznie hcodzi szybciej ;)

29.07.2003
15:54
[16]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

A ja mam problem dotyczacy gildi: otoz jak niektorzy wiedzą, mimo wolnie wstapilem do legionu i do hlaalu i chcac wystapic wywalili mnie juz z hlaalu ale nie z legionu bo jak chcialem cos ukrasc w jakims forcie to odrazu mnie bez slowa atakowali. I do tego jeszcze chce sie pozbyc tych wpisow w statsach mowiących ze jestem w hlaalu i legionie z tym ze jak sie naprowadza na hlaalu to pisze ze wydalony...

29.07.2003
16:05
[17]

tymczasowy154578 [ Junior ]

Potrzebuje pomocy zaciąłem się w : Morroiwnd Blood Moon.
Jestem w wiosce nordów i mam dowieść mojej światłości poprzez rozwiązanie sprawy z kradzieżą futer. To quest tuż po uaktywnieniu wszystkich obelisków.
Sczeguły.
Jak Rozmawiam z okolicznymi wieśniakami to mówi że podejrzany Engar Ice-Mane ( ten w futrze z wilka na środku wioski ) nie jest złodziejem i honorowym człowiekiem i nie sądzą aby ukradł futra.
Szaman proponuje mi porozmawiać z żoną Engar Ice-Mane Risi. Żona Engar Ice-Mane Risi twierdzi iż jest on nie winny. Rigmor Halfhand twierdzi iż futra ukradł Engar Ice-Mane.
Przeszukiwałem okolice i chaty i rozmaiłem chyba ze wszystkimi.

29.07.2003
16:14
smile
[18]

bone_man [ Powered by ATI ]

Krell1983 --> hmm bez obrazy, jak sie pomyle, ale idz do zony Engar Ice_mane Risi (do jej chaty ;) i na lozku pod poduszka powinna byc notka. O milosci itp. idz to pokaz zonie, a dalej powinienes wiedziec...

29.07.2003
16:28
[19]

Judith [ Gladiator ]

Ja za to mam problem przy graniu w Tribunal - w pewnym momencie Amalexia wysyłą mnie do starych Dwemerskich ruin co by uruchomić maszynę do wywoływania pogody. Problem w tym, że na mojej drodze są zwalone kamienie (mam przy sobie dwarven satchel charges sztuk dwie) i po założeniu ładunków włącza się odliczanie, po którym nic się nie dzieje, nie ma wybuchu i kamienie są nadal na swoim miejscu...

29.07.2003
16:38
[20]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Judith: ja tez to mialem, po prostu se spaczuj to i tyle:)

29.07.2003
17:58
smile
[21]

Solymr [ Komandor ]

mam pytanie:
gdzie moge zanaleźć auriel's bow???
oraz gdzie moge znaleźć daedric long bow???
są to łuki a że z zawodu jestem łucznikiem to chce je mieć w swoim arsenale

29.07.2003
18:02
[22]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Solymr:

deadryczny luk:

1.jesli masz tribunala to wez misje w sadri manor
2.W deadrycznych ruinach na poludnie od khuul(chyba) w forgotten galery na najwyzszej polce jest trop a obok niego luk i 8 strzal

29.07.2003
18:03
smile
[23]

Solymr [ Komandor ]

jeszcze jedno
ostatnio postanowiłem ponownie zwiedzić grobowiec urszilaku
znalazłem tam m.in:
Zguba Maga-szklany clymore o magicznych właśiwościach kturych nie pamietam
szklana pawęż
dreughowy kirys
oraz wiele mikstur i innych

29.07.2003
18:05
smile
[24]

Solymr [ Komandor ]

dzieki ci o wielki hary inn da hause

29.07.2003
18:16
[25]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Ja tez ostatnio chodze i zwiedzam wszystko co sie da bo szukam deadrycznych zbroji itp.

29.07.2003
18:20
[26]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

APROPO TO NA "IN DA HAUSE" NIE ZWRACAJCIE UWAGI BO JAK MIALEM SAMO HARY TO MNIE NIE CHCIALO ZAREJESTROWAC

29.07.2003
18:30
smile
[27]

Solymr [ Komandor ]

hej hary
mam pytanie
czy te ruiny daedryczne to nazywają sie asawhalia czy jakoś tak???

29.07.2003
18:35
[28]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Moze, nie mam pojecia bo ruin deadrycznych ktore odwiedzilem to trudno zliczyc

29.07.2003
18:37
[29]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Ale chyba tak. polewituj sobie nad nimi i jak jest tam taka wiezyczka deadryczna i jest tam wejscie do forrgoten galery to to jest to:)

29.07.2003
18:45
smile
[30]

Solymr [ Komandor ]

a może ktoś wie gdzie moge znaleźć auriel's bow

29.07.2003
19:16
smile
[31]

Solymr [ Komandor ]

AHA dzieki hary


dziś pokonałem księcia dremore ktruy miał daedrycznego claymore'a
normalnie wysrałem sie z wrazenia jak zobaczyłem mozliwosci tego miecza

29.07.2003
19:21
smile
[32]

Solymr [ Komandor ]

ech to chyba nie to hary
nie ma wejścia do niczego oprucz kaplicy

29.07.2003
19:45
smile
[33]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Solymr ---> Daedryczny Długi Łuk jest w Maelkashishi : Zapomniane Galerie reszta tak jak pisał Hary :)

29.07.2003
19:46
smile
[34]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Sorawka ....

Maelkashishi, kaplica : Zapomniane Galerie

:)

29.07.2003
19:50
smile
[35]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Solymr - jak lubisz duże złomy z dużą ilością obrażeń i możliwościami ich zaklinania, to się wybierz do Ibar-Dad :)))
Na pewno znajdziesz tam dwuręczny topór daedryczny :))) Jest lepszy od Claymore'a :)))

29.07.2003
20:48
smile
[36]

Krondar [ Death Avatar ]

Luk Auriel? Jest w Ghostgate... yhh, sorka - Upiornej bramie. W jednej z wiez na najwyzszym pietrze stoi ziomek w pelnym Glassie bez helmu :) Ma przy sobie

29.07.2003
21:31
[37]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

A gdzie są jeszcze naramienniki bo wiem ze sa jeszcze dwie pary i gdzie jest jeszcze kirys bo podobno jest jakies 4-5(chyba)

30.07.2003
09:38
smile
[38]

Solymr [ Komandor ]

hellmaker------>>>a gdzie są te ruiny daedryczne o kturych muwisz???

30.07.2003
09:59
smile
[39]

Solymr [ Komandor ]

hej krondar
pomyliło ci sie on ma tarcze auriel a nie łuk auriel!!!!!!!!!!!!!!!11

30.07.2003
10:09
[40]

Kilian [ Legionista ]

W która wersję gra się lepiej: w angielską (znając język na poziomie średnio zaawansowanym) czy w polską?

30.07.2003
10:24
smile
[41]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Kilian ---> A którą masz ? :) w zasadzie to nie ma znaczenia - ale polecam PL :)

Solymr ---------------------------------------------------------------------------------->>>>>>>

30.07.2003
10:28
smile
[42]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Solymr ---> Chyba, że Ci chodzi o Ibar-Dad .... to nie są ruiny daedryczne - to jest jaskinia niedaleko ruin :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------->>>>

30.07.2003
10:33
smile
[43]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

HA! - rozgryzłem tą cholerną mapkę :))))) Jeżeli są jakieś lokacje, których nie mogliście znaleźć na mapce, a w końcu znaleźliście w grze, to podsyłajcie screena z mapy z nazwą lokacji (może być do mnie na maila - tylko prosze o jpg a nie bmp :) ) - będę dodawał do mapki i będzie sobie można ściągnąć uaktualnioną :)))))))
Tak, tak wiem - po co mi mapka, skoro już to znalazłem ... - ale pomyślcie o innych ;)


BTW - system zapisu w mapce interaktywnej jest tak prostacki, że aż śmieszny :))))

30.07.2003
10:33
[44]

Kilian [ Legionista ]

W tym rzecz,że jeszcze nie mam, ale chce się w nią zopatrzyć. Chodzi mi o wierność tłumaczenia w porównaniu z orginałem, jakieś bugi w polskiej wersji itp. Dlatego sie pytam która wersja jest lepsza.

30.07.2003
10:42
smile
[45]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Kilian ---> To jest tak ... do wersji angielskiej musisz zassać patcha, wersja PL jest już spatchowana. Z tego co widzę po kilkunastu wątkach w ktorych uczestniczyłem, to nawet po patchu wersja ang ma więcej błędów niż wersja PL.
A polonizacja jest BARDZO dobra. Pewnie - zdarzają się przeróżne kwiatki, ale raczej śmieszne niż utrudniające grę :)))) Nie ma żadnych wpadek PL uniemożliwiających grę, czy zakończenie czegokolwiek (vide Wizardry 8 :> - np. "podniosłeś Long Sword " :)))))) ), dialogi są ok, teksty są ok - no... moze oprócz jednego gościa którego należy szukać w HACIE Almalevii (tak się nazywa?), beta testerzy dali ciała, ale dzięki temu łatwo jest go znaleźć :) Jedyna chata w Gnisis, która się pisze przez samo"H" :D:D:D:D

30.07.2003
10:51
smile
[46]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Nie wiem jak to jest w wersji ang, ale wg mnie ten akurat tekst PL króluje w całej grze. Gdy prowokujemy w Gnisis Anhaedrę (quest z siedmioma kaplicami) - "Najpierw Cię zabiję, a potem zgwałcę. Ale obiecuję, że nie będzie bolało" :)))))) Może nie dokładnie tak, ale rozbawił mnie wyjątkowo :)))

30.07.2003
11:05
smile
[47]

Solymr [ Komandor ]

hellmaker------------>>> dzieki znalazłem daedryczny łuk
a przy okazji pytanko: czy to jest najlepszy łuk w grze???

30.07.2003
11:13
[48]

Kilian [ Legionista ]

Hellmaker>>>thx za odpowiedź. Słyszałem jednak , że jakiś quest (niepamiętam jaki) jest w polskiej wersji zabugowany, tzn nie da się wybrać właściwej odpowiedzi w dialogu i nie można przez to ukończyć questa.

30.07.2003
11:31
smile
[49]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Solymr ---> Tak :)

Kilian ---> Spotkałem się z tym kiedyś. Ale to nie był bug - po prostu dopóki nie zrobiłeś czegoś tam, to się nie pojawiała opcja dialogowa, z tym, że ta dodatkowa rzecz nie była zbyt łatwa do odgadnięcia, więc uznano to początkowo za buga. A trzeba było tylko iść i dodatkowo z kimś pogadać :) Nie pamietam co to był z quest, z kim trzeba było gadać, ale pamiętam, że jak potem uważnie przejrzałem logi, to nazwisko tego do którego trzeba było zagadać BYŁO w dzienniczku ... tak więc ... wystarczy uważnie czytać :)
Aha - był jeszcze jeden quest dla Vampirów bodajże ... ale on był także w wersji ang, więc to nie tylko wina PL :)

30.07.2003
13:50
[50]

Gordek [ Generał ]

Ja natomiast mam nadal pytanie odnośnie dźwięku, a dokłądniej muzy w grze. Otóż jak już informowałem, nie mam w ogóle muzy w grze i stąd moje pytanie. Czy w czasie rozmowy postać mówi, czy po prostu czytamy jej wypowiedzi a w tle leci muzyka? Z góry THX.

BTW Już zgłosiłem ten problem do pomocy technicznej CD-Projektu zobaczymy czy coś poradzą.

30.07.2003
14:07
smile
[51]

bone_man [ Powered by ATI ]

Gordek --> podczas rozmowy Twoja postac nie mowi, tak samo jak NPC nie mowia. Jedynie czytamy ich dialogi.
Swoja droga mialem podobmy klopot, sciagnalem jakiegos moda z dzwiekiem. I do tej pory nie pamietam czy podczas zmeczenia bohatera slychac, jak mu serce bije i jak dyszy ze zmeczenia ;PP

30.07.2003
14:25
smile
[52]

Krondar [ Death Avatar ]

Solymr --> Moge isc o zaklad ze ten koles ma Luk Auriel, a nie tarcze bo sam mu go ukradlem :) Uwierz - wiem co mowie :)
Luk deadryczny jest wagowo ciezszy od luku Auriel, takze ja wole ten drugi - a obrazenia te same. A co do zaklinania luku (ktos o to pytal, moze Ty?) to zaklecie luku aby paralizowal nic nie da - zaklete muszy byc strzaly :(

Kilian --> Ja bym sie z Hellmaker'em nie zgodzil np. (sorry Hell...), gralem najpierw zlodziejem w wersje angielska i praktycznie nie napotkalem zbyt wiele klopotow - w polskiej mialem wiecej - Brak odpowiedzi w dialogu jest w kilku miejscach. Jeden jest kiedy robisz zadania dla legionow, masz wyzwac kolesia na "wojne na zagadki"... szkoda tylko ze on nie ma takiej opcji dialogowej. Podobny klopot jest przy awansie w wielkim rodzie Redoran (u pana Sarethi). Trzeba wykonac calkiem inny quest, zeby po pewnym czasie pojawila sie zblizoba opcja dialogowa, ktora co najsmieszniejsze odwola sie do naszego wczesniejszego questu :) Deko paranoja jak dla mnie. Moze jest takich problematycznych questow wiecej, nie pamietam juz dokladnie wszystkiego :) A do tego czesc dialogow ma jakies dziwne adnotacje w nawiasach kwadratowych :(

Hell --> A z tymi gwaltem zwlok to tez mialem niezla beke :D

30.07.2003
15:12
smile
[53]

Solymr [ Komandor ]

krondar--------------->>> zabiłem go miał tylko tarcze auriel
może ma go z jakiejś skrzyni albo co???
hell------>>> chodziło mi o ruiny wiem że ibar dad jest jaskinią

30.07.2003
16:39
smile
[54]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Z tą "wojną na zagadki" to jest trochę inaczej :) Najpierw musisz przeczytać jakąś książkę o zagadkach :))))))) Dopiero wtedy Ci się pojawiają odpowiednie opcje dialogowe :)
Tak samo jak w takiej jaskini - cholera nie pamiętam co to za jaskinia - gdzie trzy Atronachy po kolei z Tobą gadają o zagadkach, ale jeżeli wcześniej nie przeczytałeś takiej książki, którą można znaleźć gdzieś, albo kupić od Jobashy, to masz puściutko po stronie dialogów :))))

30.07.2003
16:43
smile
[55]

Solymr [ Komandor ]

mam morroinda pirackiego i nie wiem czy piracki tribunal zaakceptuje (wykryje na dysku) mojego morrowinda
bo jak nie wykryje to nie sensu załatwiać i nie bede mugł grać
czy wtedy wyświetli sie komunikat że potrzeba najpierw posiadać morrowinda itp.
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

30.07.2003
16:55
[56]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

HELL: JAKBY CO TO TAM CHYBA NA TEJ MAPCE NIE MA BERANDAS (CHYBA)

30.07.2003
17:31
smile
[57]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Solymr ---> jeżeli miałeś instalowanego to bez problemu Ci go powinien znaleźć. Jeżeli przegrywanego po prostu z dysku na dysk (bo i takie widziałem), to Ci go nie znajdzie.

Hary ---> napisałem wyżej :) przyślij mi screena gdzie to jest :) Khartag Point (Skała Khartaga) wiem. Ale Berandas - nie pamiętam, a w tej chwili nie doszedłem do niego jeszcze :)

30.07.2003
17:47
[58]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Hell: to sobie sprawdz na wirtualnej mapce;)just kiding;) a tak na serio to berandas jest na poludniu od gnisis w poblizu koal cave

30.07.2003
18:27
[59]

Szenk [ Master of Blaster ]

Krondar ---> Jeden jest kiedy robisz zadania dla legionow, masz wyzwac kolesia na "wojne na zagadki"...

To jest takie zadanie w Legionach? Dziwne - mam w nich najwyższą range i takiego zadania nie miałem ???

30.07.2003
18:30
smile
[60]

Solymr [ Komandor ]

dzieki hell
mam pytanie:
pewnie sie usmiejecie jak je przeczytacie
jaki sie robi screenshoty???

30.07.2003
18:32
[61]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

A jest jakas komenda do konsoli ktora powoduje ze mnie wywalają z legionu i znika zapis w statsach ze naleze do legionu i hlaalu bo takowy pozostaje

30.07.2003
18:34
[62]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Solymr: cos trzeba zmienic w ini ale nie pamietam co. Najlepiej podczas gry nacisnij print screen i wyswietli sie ze nie mozesz zrobic skrina i musisz zrobic to i to...

30.07.2003
18:40
[63]

paściak [ z domu Do'Urden ]

Mam 3 pytania:

Czy dalo by sie grac na duronie 800, GF2 MX i 320mb ramu ?
Czy gra sie caly czas w pojedynke czy mozna tez stworzyc druzyne ?
Jesli ktos chcialby grac samotnie niema z tym zadnego problemu ?

30.07.2003
18:42
smile
[64]

Solymr [ Komandor ]

hary------------>>>dzieki za pomoc
tera wam pokaże moje skarby i siebie!!!!!

30.07.2003
18:45
smile
[65]

Solymr [ Komandor ]

paściak---------->>>
1. teoretycznie tak ale ja mam athlon 1600 GF4 64mb 254ram i mi czasami lekko skacze ale jak masz 320ram to powinno pujść
2.cały czas w pojedynke chyba że kupisz niepotrzebnego niewolnika
3.nie ma problemu

30.07.2003
18:55
[66]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

paściak:
1.raczej pograsz, to zalezy jak se ustawisz
2.mozesz kupowac niewolnikow a w tribunalu mozesz wynając najemnika i mozesz tez oczywiscie sciągnac sobie jakies pluginy dodające rozmaitych towarzyszy itp.
3.jesli ci nie przeszkadza ze musisz ciągle pilnowac bo npc-e w morro mają cos nie tak z chodzeniem tzn. nie chodzi prosto za sobą tylko często ucieka albo wchodzi gdzies i nie moze wyjsc...

solymr: zebym ja ci nie pokazal swoich skarbow, ten twoj 1 claymorem deadrycznym to nic w porownaniu z moimi dziesiecioma(chyba), i 4 (chyba) deadryczne topory dworeczne ze juz nie wspomne o sztyletach, katanach, mieczach dlugich i krotkich, wakizaszi i tantach, warhamerach, clubach, macach i laskach bo by zaduzo liczyc, i nie wsomne juz o artefaktach i zbrojach:)

30.07.2003
19:01
[67]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

A i jeszcze nie wspomnialem o deadrycznych toporach jednorecznych, zytkach, lukach i strzalach i o mojej postaci juz nie bede mowil bo nie chce ci narobic kompleksow...

30.07.2003
19:02
[68]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

cholera mialo byc "zutkach"

30.07.2003
20:45
smile
[69]

Krondar [ Death Avatar ]

Solymr --> Bede musial zrobic screen i wrzucic, bo w ostatniej grze magiem mu nie ukradlem jeszcze, takze strzele fotkw w czasie kradziezy :)

A co do gry to wypisze Ci na ekranie "Jestes ochydnym piratem i zabijasz przemysl!!" po czym strzeli szybki format dysku - oczywiscie po przeslaniu przez net numeru IP i ID Twojego kompa ;>>>

Hellmaker --> I tak i nie :) W jaskini z atronachami wymagana jest zolta ksiega zagadek i wtedy nie ma klopotu. Do pojedynku z tym panem (ten sam ktoremu jako Bal Molagmer oddajemy sztylet ktory dostal w prezencie od Viveka) wymaga sie czerwonej ksiegi. Jednak mimo jej posiadania nie mialem opcji dialogowych /a czytalem ja/. (nawet ktos tu na forum kilka miesiecy temu podal link do latki poprawiajacej ten blad :))

Szenk --> Nie musisz wykonac wszystkich questow zeby zostac arcymistrzem. I na 100% jest takie zadanie, bo pamietam ze mialem z nim niezly klopot przez ten blad kiedy gralem wojem :) (Nie pamietam kto jest zleca niestety - zdawalo mi sie ze Frald Bialy, ale glowy sobie obciac nie dam...)

Pasciak --> Przy dobrym ustawieniu wyciagniesz srednio okolo 25 klatek poza miastem, a w miescie w najgorszym przypadku okolo 15 - wiem bo mam zblizony sprzet :))

Hary --> I co sie tak chwalisz tymi skarbami jakie masz? ;> Zawsze mnie rozwalaja teksty pokroju "Zebym Ci ja nie pokazal swoich skarbow", hahahahha ;) Ja juz sie caly trzese na mysl o tym ze je tu umiescisz... padne na kolana! :D Kojarzy mi sie takie przechwalanie 7-8 latkow w piaskownicy - "A moj tata to ma samochod"!..."A ja mam myszke na zlotym lancuszku!", uspokoj sie stary :) Solymr sie cieszyl ze znalazl niezla bron, to musisz mu pokazac ze jestes lepszy? A nie lepiej powiedziec mu gdzie znalezc lepsza, zamiast sie tylko chwalic posiadaniem?

Czekam teraz na przechwalki pokroju "A ja mam juz 50ty poziom!!", "Zabijam jednym ciosem!", hahahahah :D

30.07.2003
21:00
[70]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

"a ja mam 120 level", "rozwalam duzą iloscią ciosow bo nawalam deadrycznym clubem" he he wyluzuj sie tylko mowie tak sobie i kazdy powinien wiedziec ze kto szuka ten znajdzie a deadryczne uzbrojenie to wbrew pozorom mozna latwo zdobyc

30.07.2003
21:03
smile
[71]

Szenk [ Master of Blaster ]

Krondar ---> Czyli mi się udało z tymi zagadkami :))

Btw. A ja mam 50 level i zabijam dwoma ciosami ;P

30.07.2003
21:20
smile
[72]

Krondar [ Death Avatar ]

Hary --> Trzeba bylo tak od razu napisac, a nie sie wozic ;) Ja po prostu mam momentami dosc gosci ktorzy musza wszystkim udowodnic ze sa od nich lepsi. Tutaj na watku tez byl taki ekstremista ;) Nie pamietam ksywki, ale w okolicy maja chyba gdzies to bylo :) Nie dalo sie napisac niczego pokroju "O kurde! znalazlem wreszcie deadryczne *******" (* wstaw co chcesz :D), bo to wywolywalo reakcje typu "Phi! Dopiero? A JA TO MAM ****** w liczbie x10 i od pol roku". Zreszta to nie pierwszy watek i pierwsze forum, gdzie takie ziomki sie pojawiaja :) Ehhh... :) A co do wyluzowania, to nie narzekam ;) Tylko mowie - smieszy mnie takie przechwalanie sie ;)

Szenk --> Faktycznie udalo Ci sie, bo ja sie wtedy deko znerwowalem i olalem questy dla legionow :) Stwierdzilem ze oni graja ze mna nie fair ;P

A ja to mam 1 level i gine od dwoch ciosow! :D Hahahahahhaha :DD
Zartam sobie :D

30.07.2003
21:31
smile
[73]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

A tak se chcialem powiedziec i nie chce tu nikogo ponizac ze jestem lepszy. Spoko ludzie;)

30.07.2003
21:34
smile
[74]

Coolabor [ Poseł ]

ALLO ALLO!
Czy można coś poradzić na atakujących żołnierzy z Legionu Cesarskiego? Po misji w forcie księżycowym, jeden z nich mnie zauważył, lecz ja w porę wszedłem do środka i gość który zleciłmi misję zabicia "złych ludzi" powiedział, że wszystko będzie OK. Tymczasem przeszedłem ZNACZNĄ część gry, nie zważając, że ci z legionu ciągle na mnie polują - idioci [:))]... nie wiem, czy jest jakiś tips lub coś co można z tym zrobić... oni są męczący podczas gry, a nawet nie zwracają uwagi, ze pokonałem Dagoth Ura, buraki :))) a właśnie - strażnicy świątynni też mnie atakują, a Vivek mówił, ze jak załatwię Dagotha, to dadzą mi spokój - beznadzieja...

30.07.2003
21:38
smile
[75]

Szenk [ Master of Blaster ]

No dobra, ruszyłem jak to się mówi "z kopyta" z głównym wątkiem - i mam takie pytanko. W rozmowie z Sul-Matuulem, chanem Urshilaku, o dostatniu tytułu Nerevaryjczyka (chyba samego Urshilaku wtedy, bo to dopiero po trzeciej chyba próbie), chan mówi coś takiego (patrz obrazek).

Moją wątpliwość wzbudza zwłaszcza ostatnie zdanie. O co mu w nim chodzi? Będą na mnie źli, nie przyjmą mnie już do żadnego Rodu ani do Świątyni???
Do tej pory jeszcze nie wstąpiłem do żadnego rodu - więc mnie trochę te słowa zaniepokoiły.
Proszę o krótką odpowiedź - będę mógł później wstąpić do jakiegoś Rodu bez żadnych kłopotów czy już nie?

30.07.2003
21:40
[76]

Szenk [ Master of Blaster ]

Coolabor ---> Atakują Cię tylko legioniści i strażnicy świątyni, czy w ogóle wszyscy strażnicy?

Sprawdź, czy nie ma wyznaczonej ceny za Twoją głowę. Jeśli jest - daj się złapać jakiemuś strażnikowi i zapłać cenę, albo - jak jesteś członkiem gildii złodziei, to oni to załatwią za połowę ceny.

A jeśli to coś innego - to gorzej...

30.07.2003
21:47
[77]

Coolabor [ Poseł ]

Szenk ---> Chodzi o to, abyś najpierw zaczął zbierać tytuły Hortatora od każdego z rodów, a potem tytuły nerevaryjczyka od plemion. zawsze możesz się zapisywać do rodów od razu, najwyżej cie wywalą, a i tak łatwo przyjmują z powrotem, szczególnie jak masz wysoką retorykę...

30.07.2003
21:51
[78]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Szenk: mozesz do rodow wstąpic na luzaku nic to nie zmienia a nawet dunmerowie cie wielbią...

30.07.2003
21:58
[79]

Coolabor [ Poseł ]

Problem w tym właśnie, że oni mnie leją aż do końca, niestety, nie ma możliwości zapłacenia grzywny, cholera a tyle już przeszedłem... a nie wszyscy mnie ścigają - tylko ci z legionu i strażnicy świątynni

30.07.2003
22:05
[80]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Na www.morrowind.now.pl jest komenda czyszcząca konto

30.07.2003
22:42
smile
[81]

bone_man [ Powered by ATI ]

Powiem jedno: zapi****** z tymi postami :)

30.07.2003
23:08
smile
[82]

CooN [ Generał ]

Szenk --> cos temu Sul Matuulowi dobra rada nie sluzy. Zerknij na tabelke pod linkiem a zobaczysz, ze na Nerevarine'a wszyscy "leja" ;-)

31.07.2003
09:03
smile
[83]

Hacker X [ Pretorianin ]

Yoooooo wszystkim. Mam kilka pytan.Bo gram nowym gościem od niedzieli ......::))))) - No więc 1. ---- Pierwszy raz (dopiero) wybrałem sie na plantacje Dren - czy jest tam cos ciekawwego oprócz ebonowej zbroji KTÓRA LEŻAŁA na półce i tych daedrycznych naggolinników które tez LEŻAŁY na półce ? 2. Czy ktoś wie jakie ma wymagania gildia magów aby dostać awans na "Mistrza Magii" bo mi niechcą dać ... 3.hmmmmmmmm hmmmmmmm zapomnialem jak sobie przypomne to wam powiem. --------> Mój gość - tylko troche go nie widać... (rase ściągnolem z jakiejś strony)

31.07.2003
09:17
smile
[84]

Hacker X [ Pretorianin ]

Aha i moje statystyki - NIE GRAM NA KODACH to tylko taka rasa .... ---------------------->

31.07.2003
09:18
smile
[85]

Hacker X [ Pretorianin ]

Z tego wszystkiego sie pogubiłem pytanie nr 3. gdzie można znaleźć daedryczne rękawice ????

31.07.2003
09:40
smile
[86]

Krondar [ Death Avatar ]

Coolabor --> A po zabiciu tych zlych ludzi udales sie do bohatera Varro ktory zlecil to zadanie? ;) Bo on zdejmuje z Ciebie grzywne - to ona powoduje atak KAZDEGO straznika. Obojetne czy to Hlaalu, czy Telvanni, czy Swiatynny itd ;)

Hacker X --> Smieszna rasa :) Jedno pytanie ;) Jaka jest przyjemnosc grania od poczatku napakowana postacia? :D

31.07.2003
09:45
smile
[87]

Krondar [ Death Avatar ]

Hacker --> Rekawice znajdziesz tam gdzie Sul Matuul wysyla nas po luk Sul Senipula (o ile sie nie myle :)) Aha i o ile sie nie myle to tworzac czar otwarcia literowke walnales :) "Otwarcie NEVERARA" ;D A nie NEREVARA? :)

31.07.2003
11:11
[88]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

ja ma jakos "napakowaną" postac i wcale nie mam zalatwej gry, gdybym nosil wszystko co najlepsze to owszem ale ja wole walczyc slabszym uzbrojeniem i nie mowie wcale ze dobrego sie pozbywam

31.07.2003
11:14
[89]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

No ale jak sie przyjrzalem to ta postac zeczywiscie beznadziejna, wstyd!!!!!!!!

01.08.2003
09:35
smile
[90]

Hacker X [ Pretorianin ]

Juz nią niegram wziołem sie za moją starą postać i za główny wątek "OTO I ONA" ------------->

01.08.2003
09:40
smile
[91]

Hacker X [ Pretorianin ]

A tak chodze z nią po świecie --------------------------------------------------------------------->
(krótkie miecze w tych screenach są tylko dlatego że je teraz trenuje... (wogóle nosze toporek)

01.08.2003
10:37
[92]

Krondar [ Death Avatar ]

Hacker --> Calkiem przyjemna postac :)

01.08.2003
14:27
[93]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

No ciekawa postac i widze ze juz fyra ubiles albo jakims cudem znalazles naramienniki a jesli tak to gdzie bo mi 1 brakuje do drugiej deadrycznej

01.08.2003
14:31
[94]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

A tak rzy okazji poza tematem: skąd sciągnąc jakis najnowszy detonator do gforce 2 mx 400 dla win 2000 albo co zrobic z problemem graficznym polegającym na tym ze w grach napisy a szczegolnie wejsciowe są rozmazane oraz w pirates of tha caribbaen wszystko jest biale i to napewno wina karty badz sterowniko bo na drugim kompie dziala dobrze.

01.08.2003
15:31
[95]

Jozzo [ Konsul ]

Kilka gluoich pytan
1.czy urzywanie tarczy zmniejsza szanse trafienia
2.cos zabrania np. magowi nosic zbroi ciezkiej
3.czy jakis przedmiot zmiejsza szanse na dobrego spella
4.czy jakosc przedmiotu wplywa na szanse trafienia

01.08.2003
15:43
smile
[96]

bone_man [ Powered by ATI ]

Jozzo -->
1. nie
2. nie, a nawet lepiej jak nosi ;)
3. tylko zmeczenie
4. nie, ale jak masz np. zniszczony miecz to zadasz mniejsze obrazenia.

01.08.2003
15:52
[97]

Jozzo [ Konsul ]

dzieki - zaczynam grac z innymi skillami glownymi.
(chip, a bylem juz tak daleko, chlip)

01.08.2003
16:01
smile
[98]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Jozzo -->
Rozszerzone odpowiedzi :)))

1. Jak masz umiejętność tarcza na wysokim poziomie i jesteś w nią wyposażony, to masz duże szanse zablokowania ciosu. Poza tym oczywiście dodaje Ci się do Klasy Pancerza - przez to jest trudniej Cię trafić.
2. Noś :) Tylko oczywiście odpowiednia umiejętnośc też jest mile widziana :)))
3. Fakt - tylko zmęczenie
4. Zniszczona zbroja, czy tarcza obniża ogólną Klasę Pancerza - przez to jest Cię łatwiej trafić.

:)))

01.08.2003
17:42
smile
[99]

Solymr [ Komandor ]

dziś znalazłem szklanego clejmura a właściwie zdobyłem go ze zwłok złotej świetej
ściągnąłem se pluginy z damską zbroją i adamyntową zbroją
i mam pytanie:
to angielskie pluginy i nazwy tych zbroi w grze są po angielsku
jak je przetłumaczyć na polski
czytałem przy konwertowaniu ich że trzeba to zrobić w w programie TES konstrukszion set
tyle że nie wiem jak????

01.08.2003
17:51
[100]

Gordek [ Generał ]

Witam znów wszystkich. I znów pytanko. Czy w grze jest gdzieś zegarek? Bo dopiero zaczynam i mam iść w nocy na latarnię, a ja nawet nie wiem kiedy noc będzie :)

01.08.2003
18:07
smile
[101]

Solymr [ Komandor ]

gordek------------->>>
wystarczy że naciśniesz przycisk od "odpoczynku"
pokaże ci godzine w oknie chyba że bedą wrogowie blisko lub bedziesz w wodzie lub powietrzu

P.S noc na oguł jest wtedy kiedy nie widać słońca:-)

01.08.2003
19:00
[102]

QrKo [ Enslaved One ]

witam
mam kilka pytań...

1. gdzie można nauczyć się teleportacji, żeby nie gonić z miasta do miasta??
2. od czego zależy szansa na rzucenie czaru?? większośc czarów mam szanse na 100 a np. niewidzialność czy lewitacja mają trochę ponad 5
3. gdzie można zdobyć jakąś wypasioną zborję
4. co to znaczy KP w opisie np. rękawic (myślalem, że to obrona ale jesli by to byla obrona to powinno by jej byc jush cos kolo 200) a mam tlyko 23
5. jeśli podczas zaklinanoia przedmiotu pisze mi, że przedmiot nie może pomieścić więcej zaklęć to zależy to od siły zaklęcia, przedmiotu, czy kamienia duszy
6. czy mozna zrobić mixturki podkręcając na stałe współczynniki np. siłę, inteligencję itp. jeśli tak to jak??
7. mam zaklęty miecz który zadaje obrazenia od błyskawic, myślałem że jak stworzę zaklętą tarczę z obrazeniami od ognia to, że jak mnie kotś uderzy to mu bedzie walić tym ogniem a tu trzeba sobie to samemu włączyć i odplaić nie można zrobić tak jak myślałem??
8. jak można stworzyć pierścień dodający np. 5 do siły bo ja umię tworzyć tylko z czarami
9. odnośnie płatnerstwa czy da się zrobić swoją zbroję jak tak to jak, gdzie i z czego
10. pod ikonką czaru jest taki paseczek czerwony wydaję mi się, że reprezentuje on szansę na udane rzucenie czaru ale nie jestem pewien
11. gdzie mogę znaleźć gościa którego gildia złodzieji każe mi odszukać w celu zabezpieczenia tej ich oberży
12. jakaś babka na 'E' kazała mi znaleźć jakąś elficką księgę czy coś takiego - gzdie mam tego szukać??
13. ten cały arcykapłan świrus kazał mi dowiedzieć się czemu nie ma już elfów w tym celu miałem pogadać z wyżej wymienioną babka ale nie ma żadnego tematu o elfach

narazie tyle mam nadzieję, że ktoś mi pomoże najlpeiej niech odpowiada jedna osoba ale na jak najwiecej pytań, widzę, że tru są sami mistrzowie tej gry więc mysle, ż emi pomożecie

01.08.2003
20:33
smile
[103]

SEW [ Generał ]

QrKo :
1.W Balmorze w Swiatyni(chyba)-musisz nauczyc sie czaru "oznaczenie" i "przeniesienie"
2.Od skomplikowania czary(im potezniejszy) i glownie od tego jak daleko jestes wyuczno w "szkole" magi np, przywrocenie, zniszczenie
3.Chcesz najlepsza zbroje w grze????Ta jest akurat srednia i aby ja zdobyc nalezy tylko wykonac wszystkie zadania dla swiatyni.
4.Chyba oto chodzi. KP to obrona ale ona sie nie sumuje z przedmiotow
5.To zalezy od pojemnosci przedmiotu do zaklinania.Im potezniejszy czar tym wymagana wieksza pojemnosc.Najlepiej zaklinac deadryczne i ebonowe zeczy.
6.Nie na stale ale momus kiedys(nie pamietam kamou) na tym fotrum udalo sie cholernie wysoko i na bardzo dlugo podniesc wspolczynniki.
7. Takie czary sa tylko mozliwe jezeli zaklniesz przedmiot na stale-musisz to wybrac w menu zaklinania.jest to tylko mozliwe jezeli masz zlapanma dusze lunatytka,zlota swieta,Viveka lub Almalexi
8.Tak jak w 7 trzeba zaklnac na stale lub na jakis okres.Wystarczy ze gdzies kupisz czar np. do podniesienia inteligenci i w menu czaru pojawi sie czar-podniesienie wspolczynnika.
9.Samemu sie nieda.Platnerstwo sluzy tylko do naprawiania zbroi, broni. Mozna stworzyc zbroje u rzemieslnika-ale tylko w dodatku pt. TRIBUNAL(trojca)
10.Tak to szansa jak masz na zucenie czaru.
13.Chyba chodzi o krasnoludow :) To jest zadanie ktorego rozwiazaniem moze sie poszczycis jakies 20% grajacych w Morro-ja niestety go niewykonalem iz za szybko pojedynkowalem sie z Treboniusem(tym arcyczarodziejem)

01.08.2003
20:49
smile
[104]

Hacker X [ Pretorianin ]

Qrko ----->
1. Santrich Mora, Dom Rosoomaka, cessarska kaplica - Zaklęcie "Interwencja Almexi" (jakos tak)
2. Od zaklęcia ... A tak pozatym to od umiejetnosci odpowiedzialnych za czar
3. Smoczy kirys. - grota na południowy wschód od eboncheart (na jednej z wysp) - smoczy kirys
4.
5.Od przedmiotu...
6.Raczej nie (tylko na chwile)
7.(niejestem pewien) - spytaj kogos innego...
8. musisz mieć klejnot duszy z wartością ponad sześc tysięcy np.wielki klejnot duszy - ze złotą święą
9. Według mnie - Nie
10.Jest to ładunek - jak ci sie skończy - Z czaru nici ...(musisz odczekac az sie napelni
11.Niewiem krótko pracowalem w tej gildii...
12. skąd ta babka jest ? (jak z gildii to i tak niewiem)

01.08.2003
20:50
smile
[105]

Hacker X [ Pretorianin ]

Ops ktos mnie uprzedzil ...

01.08.2003
20:54
smile
[106]

Hacker X [ Pretorianin ]

Ops pomylilem sie musze: 1. Bardziej rozumować pytania ... i bardziej to znaczy... musze sie jeszcze podszkolic w tej grze...

01.08.2003
20:56
smile
[107]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

QrKo ----> niezłe "trochę" pytań :))))))

1. Nie ma czegoś takiego jak teleportacja pomiędzy miastami. Możesz się tylko teleportować poprzez Gildię Magów. Albo ode mnie ze stronki ściągnąć plugina "A good place to stay PL" - to jest domek w Balmorze w którym w każdym pomieszczeniu są "czaszki teleportacyjne" przy pomocy których mozna sobie poskakać po Balmorze oraz po wszystkich miastach do ktorych "chodzą" łodzie i łaziki. Żeby wrócić do domku z dowolnego punktu świata jest "Kielich teleportacyjny".

2. Szansa na rzucenie czaru zależy od poziomu umiejętności odpowiedzialnej za sam czar. Np. do czarów odpowiedzialnych za obrażenia jest szkoła magii Zniszczenie - im wyższy poziom, tym wyższa szansa udanego rzutu czaru.

3. W wielu miejscach - cięzko się o tym rozpisać - połazisz - znajdziesz :)))

4. KP = Klasa Pancerza. Z tym, że możesz mieć całą zbroję np. 25, a rękawice na 200 i nie będziesz miał ZSUMOWANEJ ZBROI tylko uśrednioną. każda częśc pancerza ma inny udział w wysokości KP. np. rękawice 10%, buty 10 %, itd., ale kirys 40%. W podręczniku jest tabelka :))))

5. Od pojemności przedmiotu - w prawym górnym rogu ekranu zaklinania masz ile Ci się może zmieścić np. Daedryczna pawęż ma pojemność 225 i w czasie kiedy ustawiasz czas trwania, itd. to zmienia Ci się wartość tego. np. na początku (nie ustawiając nic masz 0/225, po ustawieniu czasu działania na 10s masz 200/225 itd. Od kamienia duszy (a raczej duszy w niego zaklętej) zależy ilość many, ktora jest przeznaczona na rzucanie czaru zaklętego w przedmiocie - np. Złota Święta daje Ci 400 pkt. co oznacza, że możesz rzucić np. 40 x czar za 10 pkt.. Z tym, że mana w przedmiotach zaklętych powolutku sama się regeneruje.

6. Nie można - możesz sobie zrobić mixturki które po prostu będą miały tak cholernie długi czas działania, że można powiedzieć "na stałe" :)))))))

7. Ponieważ miecz ma obrażenia "Przy Trafieniu", a tarcza może mieć tylko "Przy użyciu" - tłumaczy się to samo przez się.

8. Jak zaklinać przedmioty - jest we wstępniaku. Możesz zakląć przedmiot "na stałe" np. siłą. Jeżeli chodzi o pierścienie i amulety, to można na stałe zaklinać TYLKO z określeniem WSPANIAŁY. To samo dotyczy się ubrań. Do tego musisz mieć kamień duszy z zaklętą w niego Złotą Świętą lub Lunatykiem.

9. W Tribunalu można zrobić u takego gostka. Płatnerstwo jako umięjętność jest odpowiedzialne tylko za naprawę zbroi a nie jej tworzenie.

10. tak

11. Jest jednym z domów w Balmorze. Po tej samej stronie rzeki co ta knajpa, w rzędzie domków najbliżej rzeki. Ostatni domek w rzędzie.

12 i 13. Nie kojarzę o co Ci chodzi :)))

01.08.2003
20:56
[108]

Gordek [ Generał ]

To znów ja i tym razem mam bardzo wiele pytań. Na początku dziękuje za odpowiedź na moje poprzednie pytanie, a teraz kolej na koljne (masło maslane :))
1. Jestem na początku gry i kupiłem sobie w domu Cechowym taką zbroję
cesarską misiurkę (KP 6), cesarski napierśnik (KP 8), chitynowe rękawice (każda KP 3), chitynowe buty (KP 3), chitynowe naramienniki (każdy KP3), stalowe nagolenniki (KP 17), żelazna tarczę (KP 11) i kosztowny pierścień
I tu nasuwa się moje pytanie. Czy potrzebnie dokonalem zakupu? Może jakoś łatwo na początku zdobyć lepszą zbroję?
dodam, że w niej nie miałem problemu z bandytami obok Seyda Neen (chyba tak to się pisze)?
2. Dlaczego przy takiej zbroji mam pancerz 7? Przecież sumując KP (przypuszczam, że to klasa pancerza) poszczególnych rzeczy powinno być więcej. Nawet sprawdzając wg instrukcji udział każdej części w wypadkowej pancerza napierśnik ma 40%, a przecież on sam ma więcej niż 7?
3. Czy kosztowny pierścień i amulet w ogóle coś dają?
4. Mam zdobiony pierścień uzdrawiający i w nim jest ładunek 20. Każde jego użycie zabiera 5 many. Czy ten pierścień kiedyś przestanie działać? Czy ładunek się jakoś sam regeneruje jak się pierscienia nie używa?
5. W instrukcji jest napisane, że można używać 3 rodzajów ataku: uderzenia, cięcia i pchnięcia. Nawet powiedziano jak to zrobić. Dlaczego więc mój bohater stosuje cały czas uderzenie? Przecież najlepszy atak mam w opcjach wyłaczony, a nawet jeśli to mając długi miecz powinien stosować cięcia, a on cały czas uderza nim? Czy to z powodu małego doświadczenia?
6. Zauważyłem, że po nałożeniu zbroji bohater nadal ma na sobie zwykłą koszulę i zwykłe spodnie. Czy to coś mu pomaga w pnacerzu? bo one troche ważą i chętnie bym się ich pozbył, czy bedą tego jakieś konsekwencje (otarcie naskórka :P)?
7. Czy tarczą da się zasłaniać? tzn. czy bohater używa jej sam, czy ja muszę ją jakoś uruchamiać?
8. Będąc w ciemnych pomieszczeniach nie wiem, czy w druga rękę wsadzić latarnię i odsłonić się bez tarczy, czy biegać z tarczą nic nie widząc? Co doradzacie?
9. Co jest lepsze żelazny długi miecz (u: 2-13, c:1-18, p:4-16) czy stalowy miecz obosieczny (u:4-14, c:4-14, p:2-14)
[u - uderzenie, c - cięcie, p - pchnięcie].
10. W jaskini bandytów uwolniłem 3 jeńców, czy dzięki temu będę mial jakies profity, czy w ogóle mi to coś da?
11. Jak przenosić większą ilośc rzeczy (więcej niż jest sie w stanie unieść). Słyszałem, że takie coś jest możliwe, coś o teleportach.
12. Czy dobrze robię nie sprzedając roślin? Czy są one na tyle często spotykane, że można sobie spokojnie je sprzedać i zarobić?
13. Czy w Seyda Neen da się gdzieś przenocować, wynająć pokój, bo nie znalazłem u nikogo żadnej takiej opcji.
14. Dlaczego gdy chciałem sprzedać coś w domu cechowym po powrocie od bandytów musiałem pozbyć się księżycowego cukru i jeszcze czegoś? Czy to towary zakazane?
15. Czy potwory się odradzają?

I to na tyle. Przynajmniej na razie. Z gory thx za odpowiedzi.

01.08.2003
21:08
smile
[109]

Hacker X [ Pretorianin ]

Czytam tak sobie ten wątek i jest tam mowa o łukach ... Apropo. Ile obrażeń ma łuk daedryczny ??? bo jestem ciekaw czy łuk cieni chociaż mu do pięt dorasta ... Łuk cieni ma chyba 1-44 i jakies tam czary...

01.08.2003
21:08
smile
[110]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

no tak ... :))))

1. Poczytaj co napisałem o KP - UŚREDNIONA a nie sumowana - wzór jest nieco bardziej skomplikowany :)

2. j.w.

3. Możesz sobie w nie zaklinać - mają określoną pojemność czaru.

4. napisałem Ci wyżej

5. Olej to - ustaw w opcjach na włączone najlepsze uderzenie.

6. możesz się pozbyć - tylko nie lataj całkiem bez niczego, bo Cię mogą zaaresztować :))))))))))

7. im wyższy poziom umiejętności tarcza - tym częściej blokuje ciosy

8. rozjaśnij monitor :D

9. stalowy

10. Po uwolnieniu chyba 25 niewolników będziesz miał dodatkowego questa

11. Trzeba pokombinować

12. Jest ich od cholery i trochę

13. Tylko w biurze spisów i opodatkowania - jest tam taka "piwniczka" a w niej posłanie.

14. tak - jedyny który to kupuje, to albo niektorzy z alchemików, albo taki kupiec w Balmorze - R'Zhirr .. czy jakoś tak - na przeciwko lombardu.

15. Jeżeli po zabiciu potwora klikniesz na "Usuń zwłoki" przy przeszukiwaniu to tak - i to nawet dość szybko czasami :)))

01.08.2003
21:09
smile
[111]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Hacker X -----> 1-50 :)

01.08.2003
21:12
[112]

Szenk [ Master of Blaster ]

Gordek ---> więcej pytań nie miałeś? :D

Odpowiem Ci na te, na które znam odpowiedź. Na resztę poczekaj, aż ktoś bardziej obeznany się zgłosi :)
1. Na początek zawsze dobrze coś sobie kupić, żeby się nie męczyć w drodze do Balmory. NIe pamiętam już, czy po drodze, w jaskiniach, można sobie skompletować całą zbroję.
2. Kupiłes sobie części zbroi różnego rodzaju: lekkie, średnie i ciężkie. Na ogólną KP ma wpływ procentowy KP poszczegółnych części jak i poziom zdolności w danej zbroi. Jak podnosisz np. poziom zdolnosci w zbroi ciężkiej, zwiększa się również KP np. żelaznych nagolenników, a tym samym i całego KP. Tak więc dwie sprawy: KP przedmiotu (i jego procentowy udział) oraz poziom zdolności. Nie odważę się na to, żeby obliczyć, ile w Twoim przypadku powinno wynosić całkowite KP :D
3. Coś dają, jak chcesz się bawić w zaklinanie przedmiotów. Ale do tego lepsze są pierścienie i amulety wspaniałe. Te możesz sprzedać.
4. Ładunek się regeneruje z czasem.
5. Nie wiem.
6. Hmmm, nie zastanawiałem się nad tym :))
7. Bohater sam używa tarczy - nie masz na to wpływu, oprócz rozwijania odpowiedniej zdolności.
8. Ja zawsze zabijam wszystko, co się rusza - a dopiero potem zwiedzam z latarką w ręku :)
9. Stalowe bronie są z reguły wytrzymalsze od żelaznych.
10. Jeńców czy niewolników?
11. Czary lub amulety oznaczenia i przeniesienia.
12. Nie wiem, nie bawię się alchemią.
13. Nie wiem, nie nocowałem w Seyda Neen.
14. Zgadza się.
15. Odradzają. Szybciej - gdy usuwasz zwłoki.

01.08.2003
21:14
smile
[113]

Szenk [ Master of Blaster ]

Hellmaker ----> Ciągle sobie powtarzam, żeby odświeżyć przed dodaniem posta - i ciągle o tym zapominam ;D

01.08.2003
21:17
smile
[114]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

hihihihi - spoko - ja też :)

01.08.2003
21:18
smile
[115]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Szenk ---> jak widać niezły był pomysł pozbierania wszystkich pytań i zrobienia wstępniaka na 300 ekranów :))))))))))))))))

01.08.2003
21:20
smile
[116]

Szenk [ Master of Blaster ]

Hellmaker ---> Problem byłby tylko z jakims posegregowaniem wszystkiego, żeby można było szybko znaleźć odpowiedź na swoje pytanie :)

01.08.2003
21:25
smile
[117]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Od tego byłyby pytania w samym wątku :)))) "W której części wstępniaka znaleźć coś tam?" :))))))))))))))

01.08.2003
22:29
[118]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

No i ja mam to czuytac zeby zrozumiec o co chodzi?

Haker: to gdzie znalazles te naramienniki wszystkie bo chyba takich rzeczy sie nie zapomina

02.08.2003
12:45
[119]

QrKo [ Enslaved One ]

wiec checie powiedziec ze z klejnotem dusz za 6000 lub za 60000 mozna zrrobic taki efekt jak mi chodizlo ze jak mnie uderze gosc a ja mam zaklęta tarczę to mu odda ciosem automatycznie??
to niedpbrze bo ja juz te klejnoty zurzyłem
gdzie mozna jescze dostać klejnoty dusz (te najdroższe) poza gildią magów w balmorze

02.08.2003
14:07
[120]

Krondar [ Death Avatar ]

QrKo --> Tarcza nie odda ciosu przeciwnikowi :D
Co do klejnotow to jest lepsze rozwiazanie niz kupowanie. Wybierz sie do swiatyni Azury, pogadaj z jej posagiem - dostaniesz zadanie. Za wykonanie go, Azura da Ci klejnot duszy ktory jest wielokrotnego uzytku i nie da sie go zniszczyc.


Kurde, podobaja mi sie te listy pytan :))

02.08.2003
17:39
smile
[121]

Solymr [ Komandor ]

dziś byłem w ibar dad
zdobyłem daedrycze oblicze inspiracji
i daedryczny topór dwuręczny
wciągnąłem se tez dobre miejsce do zamieszkania
ten domek jest po prostu cudowny
nareszcie nie musze sie ściskać w domku kajusa
mam pytanko:
czy powinienem ściągnąć plugina który sprawia że npc chodzą na noc spać???

02.08.2003
17:41
[122]

@[email protected] [ ]

Solymr ---> To jest w ogole taki mod? Nie slyszalem o nim. IMHO t byloby troxhe nudne, w miastach zupelny bezruch ale i ciekawe. Ja pogralbym moze troche z takim modem.

02.08.2003
17:49
[123]

Solymr [ Komandor ]

@[email protected]>>> jest na www.morrowind.now.pl czyli na adamyntowej wieży
plik dodaje nowe postacie i sprawia że inne chowają sie w domach na noc
jest po angielsku wiec nowe postacie gadać bedą po angielsku

02.08.2003
17:51
[124]

@[email protected] [ ]

Solymr ---> Acha. :)

02.08.2003
18:01
smile
[125]

bone_man [ Powered by ATI ]

Solmyr --> Ja wlasnie w tej chwili szukam tego moda :))) Kiedy zainstalowalem mod Adventurers 1.0 i tam tez ludziki mialy isc spac w nocy, ale nie dzialalo. Zobacze, jak bedzie z tym modem.

02.08.2003
18:07
smile
[126]

bone_man [ Powered by ATI ]

Solmyr --> Tak to chyba ten mod co mialem, czyli Adventurers. U mnie ten mod dodal nowych NPC, ale noca nie zaobserwowalem, zeby szli noca do domow. W jakimkolwiek miescie :/

02.08.2003
18:37
[127]

Krom [ Chorąży ]

Sudzione,Krondar---sorki panowie za brak odzewu na Wasz odzew:), ale jako modemowiec jestem zmuszony preferować nieregularny, krótkotrwały dostęp do Internetu. Jestem już arcymistrzem, wystarczyło pobawić się w klikanie po opcjach dialogowych, i w koncu zaskoczyło:), a poprzedni arcymistrz zginął dużo wcześniej kiedy to podążałem szlakiem głównego wątku.

03.08.2003
07:57
[128]

Hacker X [ Pretorianin ]

Wczoraj wybrałem sie do Dagoth Ur-a (niebyło trudne pokonanie go...) a oto mój najprawdziwszy (bez żadnej rasy) Gosc ... (((Dobry co???))))

03.08.2003
08:03
smile
[129]

Hacker X [ Pretorianin ]

I wreszcie mam ponad 100 siły (no... troche... ponad ...100...) wystarczyło zakląć kilka rzeczy i ... Słono zapłacić ... Mam pytanko ... Dobrze zrobiłem zaklinając pawęż daedryczną na 45 siły ??? ((i ze zapłaciłem ........nieważne))) I jest jeszcze jakaś dobra zbroja albo co której ja niemam ??? (bo jestem w końcu obrońcą "Morrowind")))))
(((((Klękajcie stoi przed wami Nerevaryjczyk i Hortator !!!---------------------------->

03.08.2003
08:30
smile
[130]

Hacker X [ Pretorianin ]

Zdolny jestem jak na 12-tolatka co ?????.............))))))))))))))))))))))

03.08.2003
10:40
[131]

Hacker X [ Pretorianin ]

A wy ??? Jaką macie średnią pancerzu ??? i jakie macie leve ???? (i ilie macie ...sily...:D)))))))

03.08.2003
12:37
[132]

QrKo [ Enslaved One ]

ja mma sily 130 siły woli, inteligencji szybkości i zwinności po 85
level 27

03.08.2003
12:45
[133]

QrKo [ Enslaved One ]

Hacker X =>> co Ci dodaje tyle tych kosteczek masz pozaklnane wszystko?? (bo jak mniemam sa tam też osporności)
ja mam pozaklinane większośc ale na odpornosci nie dawalem bo dużo pojemności biorą, więc skąd ich tyle masz bo chyba wszystkich czarów nie powlanczales naraz

03.08.2003
12:52
smile
[134]

Solymr [ Komandor ]

mam pytanko:
czy jeśli zaklnę jakiś przedmiot na siłe to bedzie sie on potem świecił jak inne magiczne przedmioty???

03.08.2003
13:40
smile
[135]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Solymr ---> tak


A teraz z innej beczki :)
Zauważyliście pewien brak konsekwencji ? Są dwemerowe ruiny, dwemerowe artefakty itd. ale np. topory, halabardy już są krasnoludzkie .... albo, albo kurde .... mogliby się zdecydować :)

03.08.2003
13:48
smile
[136]

Hacker X [ Pretorianin ]

Solymr-------> każdy magiczny przedmiot sie świeci ...
Qrko------> Mam pawęż co mi daje 45 siły, Buty mi dają 5 siły, rękawica mi daje 12 do siły i pas mi daje ileś (niepamietam ale sam go zakląłem) Czerpak mi daje ileś wytrzymałości (niepamietam) pierścień mi daje do inteligencji i do do ......do.... chyba do osobowości księżyc i gwiazda (pierścień) mi coś daje i Helm oreyna niedzwiedziej łapy mi daje wytrzymalosc i ..... i.... niepamietam :D:D

03.08.2003
13:51
smile
[137]

Hacker X [ Pretorianin ]

hell----> też zauważyłem:D (ale i tak za dobre niesą :D:D)

03.08.2003
13:54
smile
[138]

Hacker X [ Pretorianin ]

Aaaaaaa qko o kosteczki ci chodzi ..... Mam tam odporności premie do wspolczynników odpornosci na choroby i z moich wlasnych zaklęć :D

03.08.2003
14:11
smile
[139]

bone_man [ Powered by ATI ]

Przepraszam Was ostatnio nie gralem bo jakos nie mialem ochoty, ale czuje ze ochota mi wraca :)
Moze bede na biezaco z Wami ;))

03.08.2003
14:16
[140]

Dagger [ Legend ]

Prosba o mała podpowiedz - czy Arcymaga Gothrena da sie jakos przekonac czy tylko żelazem ?

03.08.2003
14:22
smile
[141]

Hacker X [ Pretorianin ]

Buhahahahahaha ....!!!:D:D:D patrzcie.......buhahahaha .....((((fajny text powiedziany przez dremore))))------>

03.08.2003
14:37
smile
[142]

Hacker X [ Pretorianin ]

Dagger------> niewiem o kim mówisz. Ale łapówke próbowałeś ???????

03.08.2003
14:51
[143]

QrKo [ Enslaved One ]

twoje wlasne zaklęcia czyli ulepszone odpornosci długo trwające
bo chyba nie wlanczas tych wszystkich co 60 sekund
tak??

03.08.2003
15:00
[144]

Dagger [ Legend ]

==>Hacker X
Chodzi o szefa Telvanich - tylko jeszcze jego zgoda jest mi potrzebna zeby zostac ich Hortatorem

03.08.2003
15:15
smile
[145]

Hacker X [ Pretorianin ]

Dagger----> Ja go ciepłem :D:D:D
Qrko---------> Oczywiście że nie wszystko co mam jest na stałe :D

03.08.2003
16:37
[146]

QrKo [ Enslaved One ]

Hacker X =>> no ale chyba tez nie na 60 skeund tlko jakies potezne czary np. na 9999sekund mozna zoribc (chyba??)

a nie kapuje zabiłem arcymaga i zdobyłem po nim zajebisty amulet (identyczny jakim ja dysponuje tylko nie zaklętym - ma pojemnośc 120) a jak cchialem zrobic podobny to samo 25 inteligencji na stałe zajmuje ponad 200
tak smao jak robie amulet odporności czy pierścien to maximum 8%odporności więcej nie wchodzi
nie zależy to od jakiegoś współczynnika ze dane czary zajmują minej miejsca w przedmiocie??

03.08.2003
16:40
[147]

QrKo [ Enslaved One ]

2 pytania odnosnie arcymaga
1. czy zostając arcymagiem zyskałem jakies przywileje których przedtem nie miałem
2. jak gadam z tą pierwsza babką (szefową w gildii magow w balmorze) to jest awans i ona mowi czy jestem gotowy aby przejsc na wyższy poziom

03.08.2003
18:59
smile
[148]

Solymr [ Komandor ]

mam pytanko:
dostałem sie do skarbca viveka a właściwie jestem przed skarbcem viveka bo przed wejściem jets magiczna bariera
po drubiej stronie jest kaplica o nazwie labirynt
na kaplicy widnieje napis
ZAKOSZTUJ WODY JEGO CHWAŁY A DROGA ZOSTANIE CI UKAZANA
co zrobić żeby usunąć barierę
w skarbcu są ponoć wielkie skarby

03.08.2003
19:03
smile
[149]

bone_man [ Powered by ATI ]

Solmyr --> Musisz wejsc pod wode i sie udusic. Poczekaj, az pasek zdrowia spadnie do zera, nastepnie uslyszysz grzmot i bariera zniknie i bedziesz mial full zdrowia.

03.08.2003
19:04
smile
[150]

bone_man [ Powered by ATI ]

Oj przepraszam za przekrecenie nicka. Mialo byc oczywiscie ,,Solymr,, !!!

03.08.2003
19:08
smile
[151]

Solymr [ Komandor ]

bone man---------------->>> dzieki
nie ma sprawy że pomyliłeś muj nick
wiecie zapewne że muj nick to imie bohatera z herosa
w herosie 3 brzmiało solmyr a w herosie 4 solymr
a nie możena mieć dwuch nick"ów

03.08.2003
19:17
smile
[152]

Solymr [ Komandor ]

hmmmmmmmm.................
udało sie
zdobyłem łaske rycerskości
ale gdzie skarby o których mówili mieszkańcy vivek???
nic tam nie znalazłem

03.08.2003
20:16
[153]

QrKo [ Enslaved One ]

1. bylo zadanko ze trzeba bylo komus dac 2 księgi jedna to byla druga część czegoś o vampirach a druga nie pamietam
w kazdym razie oby2 księgi mila bibliotekarka z vivek w jakichś Antycznych księgach Josh...cośtam
ja ją zasztyletowałem i chciałbym się dowiedzieć czy był inny sposób ich dostania poza kradzierzą kieszonkową bo jak się o nie pyatlo to mówiła ze chyba ma jeden egzemplarz a te księgi chyba potzrebowala Edwina z Gildii Magów

2. teraz mam skombinować księgę prawdziwe oblicze dla tego Casiusa cośtam.. ;p i babka mowi ze mają chyba jeden egzemplarz ale kręcą się tam strażnicy i nie da mi go, mowi zebym poszukal w tajnych księgarniach a mi sie nie chce szukac i chcialbym wiedzieć czy mozna go jakoś od niej wyciągnąć??

03.08.2003
21:07
smile
[154]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Tej książki w żaden sposób od niego (bo to jest chyba on :>) nie wyciągniesz, bo po prostu jej nie ma. Musisz iść do Pałacu Sprawiedliwości w Vivek i tam w Biurach Straży świątynnej poszukać po podłodze :))) w jednym miejscu spod dywanu wystaje klapa - to jest klapa to tajnych bibliotek z heretyckimi książkami - tam znajdziesz czego szukasz :)

03.08.2003
21:09
smile
[155]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Nowa część:

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.