GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Jaka karta graficza ......

26.07.2003
23:19
smile
[1]

sirQwintus [ Generaďż˝ ]

Jaka karta graficza ......

Mam pytanko.... jaka grafikę zakupić co by mozna było film z kompa na magnetowid przegracz najleprzą jakoscią...... ktoś się może w to bawi ??

27.07.2003
00:26
[2]

Axl2000 [ ignoruj mnie ]

Ja sie bawiłem ale nie udało mi sie przegrac, same paski, kropki iede.

27.07.2003
01:34
[3]

sirQwintus [ Generaďż˝ ]

a jaką testowałeś ?

27.07.2003
01:35
[4]

sirQwintus [ Generaďż˝ ]

acha ..klasa cenowa ..chmmmmm ok 500 -700 zł

27.07.2003
01:57
[5]

Loczek [ Senator ]

Radeon 9500??? Chyba znajdziesz jakiegos do 700 zl

27.07.2003
01:58
[6]

Loczek [ Senator ]

Bądź co bądź wydaje mi sie, ze najodpowiedniejszy bedzie Radeon (maja zajebi*te TV OUTy)

27.07.2003
05:14
[7]

sirQwintus [ Generaďż˝ ]

podobno radek 8500 niewiele ustępuje....

27.07.2003
09:46
[8]

bartek [ ]

Radeon 8500:

producent: ATi technologies
data wydania: III kwartał 2001
nazwa kodowa: R200
technologia wykonania: 0.18 mikrona
silnik graficzny: 7 funkcyjny silnik graficzny Charisma II z T&L
Vertex Shader w wersji 1.1
Pixel Shader w wersji 1.3 i 1.4
częstotliwośći taktowania
rdzeń/pamięć: 275 / 550 MHz
ilość potoków renderingu:
ilość TMU w potoku: 4 / 2
wydajność Filrate: 1100 Megapixele/s
2200 Megatexele/s
wydajność geometryczna: ~ 75 mln trójkątów/s
stosowana ilość pamięci:
(maksymalna obsługiwana) 64 lub 128 MB DDR ; 3.6 do 4 ns
128 MB
przepustowość pamięci: ~ 8.8 GB/s
architektura AGP: AGP 2X ; AGP 4X
inne technologie: technologia HyperZ II
TrueForm
RAMDAC: 400 MHz
maksymalne rozdzielczości: 2048x1536 @ 32bpp
max obsługiwany format tekstur: 2048x2048 @32bpp
DXTn (S3TC)
obsługiwane API: OpenGL
Direct 3D
metoda AntyAliasingu: multipróbkowanie max 6x
kluczowe funkcje 3D: -- sprzętowe transformacje i oświetlenie
-- mapowanie Dot Product3, EMBM
-- filtrowanie trójliniowe, anizotropowe, LOD bias
-- SmootVision x2 x3 x4 x5 x6 OpenGL i Direct3D
MAX zalecane rozdzielczości do gier: 1600x1200 @32bpp
lub
1024x768 z FSAA 4X
800x600 z FSAA 6X
wspomaganie MPEG-2 (DVD): MC: kompensacja ruchu
iDCT: odwr. dyskr. transf. kosinusowa
cechy specjalne: - HydraVision: zaawansowana obsługa dwóch monitorów
- MultiDesk: od 1 do 9 puliptów
- VIVO wspomagane przez dedykowany układ Rage Theater

przykładowi producenci kart: -- ATi Technologies
link do sterowników producenta: » Windows 98/Me Drivers
» Windows XP/2000 Drivers
» Windows NT Drivers
» Linux Drivers

Radeon 9500:

producent: ATi
data wydania: III kwartał 2002
nazwa kodowa: R300
technologia wykonania: 0.15 mikrona
silnik graficzny: SMARTSHADER 2.0 :
programowalne 4 x Vertex Shader v2.0
programowalny Pixel Shader v2.0
częstotliwośći taktowania
rdzeń/pamięć: 275 / 550 MHz
ilość potoków renderingu:
ilość TMU w potoku: 4 / 1
wydajność Filrate: 1100 Megapixele/s
1100 Megatexele/s
wydajność geometryczna: ~ 170 mln trójkątów/s
szyna do pamięci: 128 bitowa DDR
stosowana ilość pamięci:
(maksymalna obsługiwana) 64 MB DDR
128 MB DDR
przepustowość pamięci: ~10 GB/s
architektura AGP: AGP 2X ; AGP 4X ; AGP 8X
inne technologie: Hyper Z III
RAMDAC: 2 x 400 MHz
maksymalne rozdzielczości: 2048x1536 @ 32bpp
max obsługiwany format tekstur: 4096x4096 @32bpp
DXTn (S3TC)
obsługiwane API: OpenGL 1.4
DirectX 9.0
metoda AntyAliasingu: SMOOTHVISION 2.0
multipróbkowanie max 4x/6x
kluczowe funkcje 3D: -- operacje na werteksach
-- sprzętowe transformacje i oświetlenie
-- mapowanie Dot Product3 i EMBM
-- filtrowanie trójliniowe, anizotropowe, LOD bias
-- Anti-aliasing x2 x4 x6 OpenGL
-- Anti-aliasing x2 x4 x6 Direct3D
MAX zalecane rozdzielczości do gier: 1600x1200 @32bpp
lub
1024x768 z FSAA 4X
800x600 z FSAA 6X
wspomaganie MPEG-2 (DVD): iDCT: odwrotna dyskr. transf. kosin.
MC: kompensacja ruchu
cechy specjalne: -- VIDEOSHADER
-- FullStream
-- HydraVision
przykładowi producenci kart: -- ATi Technologies
-- HIS
-- Sapphire
-- Gigabyte
-- Hercules
-- PowerColor
link do sterowników producenta: » Windows 98/Me Drivers
» Windows XP/2000 Drivers
» Windows NT Drivers
» Linux Drivers

Ja swoje Gigabyte Maya II Radeona 8500 Pro Deluxe krece z 275x500 na 300x600, po przesmarowaniu karty tasma termoprzewodzaca i zamontowaniu na niej wiatraczka od dysku twardego leci STABLINIE na 325x660.

Mialem ja zmieniac na Radeona 9500 wlasnie i z tego co czytalem to jest on nawet gorszy od niej, jedynie wersji pro nieznacznie ustepuje.

27.07.2003
09:48
smile
[9]

bartek [ ]

Nie swoj tylko swoja i nie tasma tylko oczywiscie pasta :)

27.07.2003
09:53
[10]

Pejotl [ Senator ]

Mam Radeona DDR 64 (czyli 7200) i dawno temu przegrywalem pare rzeczy. troche traci na jakosci ale nieduzo. Z tego co zauwazylem waskim gardlem byl dysk a i procek nie nadazal z kompresja.
A wiec albo zgrywasz z kompresja w locie - wtedy wazniejszy procek (czy w nowych Radkach kompresja jest zalatwiana w 100% przez karte?)
albo zgrywasz do avi bez kompresji - wtedy musisz miec szybki i duzy dysk.
320x240 szlo swobodnie, 640 prawie tez (trzeba bylo pokombinowac z ustawieniami).

27.07.2003
13:45
[11]

Axl2000 [ ignoruj mnie ]

Blahaahahahha! Ale ktos palnol! 9500PRO tylko troszke szybszy od 8500 LOL!! LOOOL!!

27.07.2003
15:39
[12]

sirQwintus [ Generaďż˝ ]

może uściśle jeszcze bardziej....
potrzebuje przegrywać amatorskie filmy z formatu *avi ,*mpg2 na kasyty magnetowidowe.....
ni jest aż tak istotna prędkość i moc obliczeniowa zarezerwowana przedewszystkim do gier ...
chciałbym aby zakupiona karta MOŻLIWIE NAJLEPIEJ przesyłała sygnał na magnetowid

27.07.2003
15:41
[13]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

Bartek.. pewnie, 9700 i 9700 rpo tez sa tlyko troche szybsze...ale żeś strzelił

27.07.2003
15:41
smile
[14]

sirQwintus [ Generaďż˝ ]

dzieki za parametry ...
ale naczytalem się ...
i nic mi to nie powie....wazniejsze są wrażenia "organoleptyczne"
:D
zdawanie się na suche dane moze rozczarować...

28.07.2003
04:28
[15]

Qbaa [ Generaďż˝ ]

bartek ---> mysle o upgradzie kompa i powaznie mysle o r8500, wiec napisz prosze ile kosztuje ta karta i podaj jakies linki gdzie o niej wiecej pisza (znalazlem tylko o maya zwyklej - bez II) i moze linki do jakichs sklepow gdzie jest ta karta
pisz tu albo na mail
[email protected]

dzieki
pozdro

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.