GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Baldur's Gate 1 - część 84

26.07.2003
12:57
[1]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Baldur's Gate 1 - część 84

Twoja Historia zaczyna się wśród tych rozległych sal pełnych wiedzy. Pod opieką mędrca Goriona upłynęło Ci bez mała dwadzieścia lat. Wychował Cię jak ojciec, karmiąc niezliczonymi opowieściami o bohaterach, potworach, kochankach, bitwach i tragediach. Jednej wszakże nigdy Ci nie opowiedział: historii dotyczącej twojego pochodzenia i dziedzictwa. Wiadomo Ci jedynie, że jesteś sierotą o nieznanej przeszłości...

...

Gawędzą i zabijają problemy :

- Aschman, lubi wino, wódkę i mroczne elfki...;))
- Attyla, wódz Hunów, dzielny przewodnik ku świetlanej przyszłości wątku
- mgr Aurelinus, strażnik moralności, znający tajniki tworzenia dodatków, jak i rzeczy z tym związanych
- Ayertienna, piękna elfia czarodziejka wabiąca mężczyzn do swej wieży, acz niezwykle pomocna i skora do dawania rad (zwłaszcza, gdy nie ma pojęcia, o czym mówi)
- BarD, rymiarz i prześmiewca - jak to bard, jest nieco nawiedzony (i dziwny) ale zawsze skory do śmiechu
- Belt, przewodniczący przyjacielskiego nam wątku o BG II, raczy mawiać; hehe i tak do mnie wtraficie!
- Bullzeye_NEO, fan wywaru z rzepy, należy do NATF - Nadętych Amatorów Tupania Fenomalnego
- Carrignarone, zawsze dobrze poinformowany, prześciga często "starych wyjadaczy"
- Dwalin, mężny krasnolud, zakochany w swoim toporze, mieszkający na dalekiej północy
- Earina, znana w świecie zabójczyni ogrów-magów. Strzeżcie się!
- Gofer, stary jak świat (zgrzybiały), widocznie po praniu mózgu, bo wiele rzeczy zapomniał,założyciel wątku o BG
- Grjgori, podobnie jak Aurelinus, znawca IE; chcesz dobrać się do gry – on ci poradzi, jak to zrobić
- Hathor, pani Zapomnianej Wyspy na mroźnej północy, biegła w manipulacji materią świata BG, autorka Xięgi
- Hayabusa, Saki vazaki zarąbali mi mazaki-ot jego dewiza, bardzo rozmowny, a najbardziej ze sobą:)
- Ines, wiecznie pomykająca, szczęśliwa, wchodząca i wychodząca
- Krees, zmagający się z nieprawościami Wybrzeża Mieczy, zwyciezca w boju o Magiczny Glejt Rycerski
- M'Rek, mozolnie wykrywający wszelkie paradoksy na Wybrzeżu Mieczy
- Mr. Kalgan rzadko wpadający, ale jak już to hucznie i z okrzykiem: Dawać dodatek!!!
- Raistlinek, pelen magii i wiedzy, bajarz prosto z dalekiego Krynnu
- Regis, to takie niewiadomo co, czasem zapyta, czasem odpowie, nikt nie wie, jakie myśli ma na głowie
- n2n, ciężkokapujący, ale łopata i powtarzanie w kółko robi swoje
- Sakhar, zgłębiający tajniki aurelinusowego dodatku, władca Otchłani
- Valencis, chodząca encyklopedia świata BG, w quizie rzuć wyzwanie i wygraj - to dopiero zdanie!
- Zawisza Czarny, dawny Yossarian, ale dla alkoholu trza się poświęcać!
- Zed Nocear, twórca map i pięknych, stylowych ikonek
- Xelloss, tajemniczy mag o ogromnej sile, ciągle się o coś pyta, ciągle dostaje odpowiedź, ale i tak je zapomina
- @@@, znany też jako Kapucyn/Nostradamus powrócił i ma się dobrze..


Wejdź na szlak przygody, czekamy na Ciebie – uważaj, ogrzy mag ostrzy sobie na Ciebie zęby, hordy gibberlingów kryją się wśród drzew, martwi wstają z grobów, a syreny zwodzą wędrowców na manowce... Piękne wojowniczki przemierzają leśne ścieżki wespół z dzielnymi swymi towarzyszami, a bardowie snują swe pieśni...


UWAGA!

Wszystkim miłośnikom sagi BG polecamy NTotSC (Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy) - polski mod Aurelinusa do BG1 + OzWM (zawiera poprawioną wersję Dark Side of the Sword Coast autorstwa Team BG). NTotSC to 13 nowych lokacji (i 2 twierdze), 8 nowych NPC do przyłączenia, trzydzieści nowych questów, nowe potwory, bronie, czary...
Najnowsza wersja NTotSC v1.50 do ściągnięcia ze strony Hathor (www.isle.px.pl). Tam również dodatkowe informacje. I solucja (wydanie I, nieco poprawione)... I mapy...
Link do moda: https://www.isle.px.pl/_private/modules/NTotSC_v.1.50.exe


link do poprzedniej części:

26.07.2003
13:18
[2]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Aktualnie zajmujemy się sprawą ostatnich poprawek do NTotSC v. 1.51.
Wszystkie zgłoszone przejrzałem, sprawdziłem i poprawiłem, o ile było co. Niektóre muszą pozostać jakie są, inne są usuwane, jeżeli nic na to nie wskazuje, że da się błą poprawić. Niestety wielkim obciążeniem dodatku jest część zaimplementowana z anglo-moda DSotSC, pliki nie były tworzone w edytorach i skutkiem tego jest, że każde otwarcie tych plików w edytorze wywołuje w nich chaos, a w konsekwencji bugi. Kiedyś, twórca tego dodatku miał mi za złe, że dodatek NtotSC nie jest kompatybilny, tylko zawiera jego "dzieło". W tej chwili wygląda na to, że patch potrzebny do tego, by oba dodatki były kompatybilne jest równy wielkości samego DSotSC, więc trudno mówić o kompatybilności, skoro de facto poprawkom uległo 100% plików DSotSC. Wcale mnie to nie cieszy, bo gdyby TeamBG zdecydował się sam na patch, mój dodatek byłby chudszy o 25 MB, co jest nie do pogardzenia dla modemowców.

Znane błędy, których usunąc na pewno nie zdołam:

1. Bug z działaniem Wilka Cienia CUchoinenacha - próbowałem dojść o co chodzi, ale nie rozumiem struktury jego plików i nie potrafię poprawnie tego skonfigurować. Może znajdzie się ktoś bardziej cierpliwy.

2. Przy ściąganiu dodatku czasem ulegają uszkodzeniu pliki TIS (podczas instalki pojawia się odp. informacja), zawierające grafikę obszarów - spakować ich nie można, bo się psują, a powodów tej wrażliwości nie znam, więc nieszczęśliwcom nie pozostaje nic innego, jak powtórzyć download.

3. Błędy CRC coś tam podczas instalacji - z reguły, to błąd który wywoływany jest przez ściąganie modemem, ale czasem pomaga wyczyszczenie rejestru Windows na komputerze lub pełna reinstalacja gry.

4. Po zaistalowaniu dodatku nie pojawiają się napisy w grze - błąd typowy dla wersji 1.00, w wyższych sporadyczny, jedyna rada - reinstalacja gry, w przypadkach cięzkich, polecam rozpakowanie dodatku gdziekolwiek i przeniesienie ręczne plików do odpowiednich folderów lub ich zastąpienie.

26.07.2003
15:28
[3]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Aurelinus ---> masz w swoich tilsetach obiekty z IWD II i PT???

26.07.2003
15:29
[4]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Aurelinus --> Nie wiem, czemu mnie atakujesz. Czytam posty i wiem o czym mowa. Po prostu dałem kompletną listę tego co znalazłem dla Twojej wygody, wiedząć, że część z nich może być już nieaktualna, ale jej analizę co do zasadności pozostawiłem Tobie.

13. Płaszcz niewykrywalności z bruzdy na polu w Nashkel zachowuje się jak czar a nie przedmiot magiczny: jego założenie wywołuje efekt, który trwa określony czas, niezależnie czy płaszcz dalej jest noszony, czy w międzyczasie zdjęty, w ten sposób jego efektem można obdarować całą drużynę. - nic z tym się nie da zrobić

Przepraszam, chodziło mi oczywiście o "Skuteczny płaszcz ukrycia".

Żeby nie było pomyłki przytoczę opis:

Twórca tego płaszcza - Lord Noober Harpell, oszalał. Ale zapewne nie z tego powodu, że ten płaszcz stanowi replikę elfiego oryginału.
Od wewnątrz wyhaftowano napis: "Własność Noobera, syna Noobera".

PARAMETRY:
Specjalne: Niewykrywalność: 75%
Waga: 3
Nie może używać:


Nie wiem, czemu nic z tym nie da się zrobić. Wystarczy przecież we własnościach efektu zmienić Instant/Limited na Instant/While equiped. Chyba, że tak ma być celowo. Ale ten przedmiot to chyba jakiś żart, bo poza wizualnym efektem półprzezroczystości noszącej postaci nie daje żadnych praktycznych bonusów, a Niewykrywalność: 75% w BG1 nic nie znaczy.

Czy przy okazji mógłbyś wytłumaczyć, czym różni się Delay/Limited od Instant/Limited i analogicznie Delay/Permanent od Instant/Permanent?

26.07.2003
16:23
[5]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Ani mi w głowie Cię atakować, tylko skoro pisałem odpowiedzi, to tak wyjszło...

Nie mam pojęcia o tych różnicach, wiem tylko czym mniej więcej różni się Instant/Limited od Instant/Permament, ale to akurat powinno być jasne. Nie zauważyłem też by te funkcje były gdzieś stosowane.
Jeśli chodzi o ten płaszcz, to zgadza się to co mówisz, dlatego szkoda roboty... Wychodzę z założenia, że twórcom o coś chodziło, na co wskazywałby opis przedmiotu, ale im NIE WYSZŁO.

BTW: czy ws Kivana miałem rację?

27.07.2003
00:38
[6]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Aurelinus --> Przesłałem Tobie na maila moją propozycję poprawki tego płaszcza w wersji WeiDU, ale dla oszczędności miejsca bez samego WeiDU.exe.

Teraz opis przedmiotu wygląda tak:

Twórca tego płaszcza - Lord Noober Harpell, oszalał. Ale zapewne nie z tego powodu, że ten płaszcz stanowi replikę elfiego oryginału.

Od wewnątrz wyhaftowano napis: "Wlasność Noobera, syna Noobera".

PARAMETRY:
Krycie się: +75%
Rzut obronny przeciw czarom: -2
Specjalne: 5% szans na popadnięcie w szaleństwo przy użyciu.
Waga: 3
Może używać:
Złodziej
Łowca

Przy okazji mam 2 uwagi do wersji 1.50:

1. Pierścień "odbijacz pocisków" - jego opis nie jest całkowicie przetłumaczony na polski

2. Ta jajecznica figurująca w przycisku widoku głównego chyba zostanie zastąpiona czymś stosowniejszym?

27.07.2003
02:41
[7]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Zed--------->
Ad 1. - już jest
Ad 2. - pozostanie, w końcu to znak "firmowy" wersji spakowanej do BIFF, a każdy, komu to nie odpowiada może to sobie usunąć.

27.07.2003
12:42
[8]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> Czy w takim razie moglbys powiedziec jak sie pozbyc tej jajecznicy? :) Najlepiej tak zebym mial oryginalny przycisk w jej miejsce :D

27.07.2003
14:22
[9]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

usuń z folderu Override plik GUILSOP.BAM

27.07.2003
15:07
[10]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

eksjuzmi gajs, czy ktoś mók by otświeżyć mnie linki do Dragonlasa i Tołera of iron willa? Ni mogiem ich nigdzie znajść...

27.07.2003
15:21
[11]

-grjgori- [ Konsul ]

Oto linki do:
Dragonlance TC: https://www.dragonlancetc.com/
Tower of Iron Will: https://www.toiw.shadow-network.net/Index.htm

27.07.2003
15:52
[12]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

grjgori - Ty @#$%$#^&*&!!!!!!! Jesteś na linii i się nie ujawniasz? Powiedz mi, czy jest jakiś postęp w sprawie Nullsoftu, tzn. pliku instalacyjnego.

27.07.2003
20:48
[13]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Jak pracę nad wersją 1.51, gotowa juz???

27.07.2003
20:52
[14]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Aurelinus --> Na 80% jutro zjawię się...

27.07.2003
21:05
[15]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Ja już skończyłem, pliki gotowe do spakowania. Myślałem, że skoro znalazł się grjgori, to może będziemy mieć lepszy program instalacyjny, bo aktualny jest uciążliwy z uwagi na ręczne usuwanie Override.

Bregan ----> jutro wysłałbym ci płytkę, mógłbyś tylko dowiedzieć się na poczcie, czy jest jakiś problem z wysyłką na twój koszt oraz, przypomnieć adres.

27.07.2003
21:10
[16]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Aurelinus ---> Mateusz Walczak, ul. Ostrowska 8, 62-420 STRZAŁKOWO, woj. wielkopolskie, problemu raczej nie bedzie , ale jak chcesz moge wplacic tą sumę na twoje konto.

27.07.2003
21:13
[17]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Zapraszam na czata: https://www.polchat.pl/chat/?room=Forgotten+Realms ;-)))

28.07.2003
10:43
[18]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus ---> Ja już skończyłem, pliki gotowe do spakowania. Świetnie! Czy v1.51 będzie też dostępna ze strony CDP?

28.07.2003
12:49
[19]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Owszem, ale za jakiś czas, czyli jak już będzie pewne, że nie ma żadnych upierdliwych przeoczeń.

Bregan------> co tam panie, na poczcie?

28.07.2003
13:44
[20]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Bregan--->Pytałeś mnie wczoraj na czacie kto jst przywódca Tajemnego Bractwa z Luskan. Otóż jest nim niejaki Arklem Greeth (Archmage Arcane)

28.07.2003
16:37
[21]

kink [ Legionista ]

Stoczylem w Cytadeli Daerthmaca walke z wampirzyca.
Ubilem ja, ale po zakonczeniu walki moja postac miala -9 pktów zycia (slownie: minus dziewiec)
i moglem grac dalej, czy to nie jest jakis bug?
Zalaczam screena. W razie potrzeby moge udostepnic save'a

28.07.2003
20:47
[22]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Aurelinus --> Wejdź w link poniżej, Lionheart do ściągnięcia...

28.07.2003
21:46
[23]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Zawisza-----------> dzięki

Bregan------------> wysłane poleconym, odwdzięczysz się odsyłając mi obiecane gotowe prace....

28.07.2003
21:49
[24]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Oho--------> za trzy godziny będzie demko Braveheart...

Czy coś dziś omawiamy na polchacie?

28.07.2003
21:52
[25]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Aurelinus--->Moze na czacie GOLA? Mam troche linkow z mapkami ale nie wiem czy o takie ci chodzi. Wejdz to pogadamy.

28.07.2003
22:13
[26]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Już tam idę

29.07.2003
00:39
smile
[27]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Panowie, panowie! Takie rzeczy to sie mailem podaje - nie wypisywac mi tu adresow i innych takich ;>
Ustawa o danych osobowych zabrania ;)

A na powaznie - uwazam, ze to nie jest dobry pomysl, by wymieniac sie poufnymi informacjami na forum. A adres domowy jest taka informacja. Chcecie miec wiecej smieci w skrzynce pocztowej!?
Formalnosci z wysylka czy kupnem plyt - to tez temat na e-mail, nie na forum.... Nie jestem tutaj modem, ale nie dalo mi sie powstrzymac od komentarza...

A z rzeczy innych - wrocilam z Bolkowa cala i zdrowa i jutro bede walczyc z forum i nie tylko. Pozdrawiam ekipe watku BG I !

29.07.2003
01:15
[28]

Kwiat_W [ Legionista ]

Watpie aby ustawa o danych osobowych zabraniala komu kolwiek rozpowszechniania swego WLASNEGO adresu ;)

29.07.2003
08:07
[29]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Hathor--------> czy coś cię wkurzyło, czy tak dobrowolnie sie narażasz? Po pierwszenigdzie nie zabronione, po drugie wygodniejsze niż latanie po mailach, po trzecie już tu praktykowany.

29.07.2003
10:43
[30]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Witaj. Jak było w Bolkowie? Dzięki (w imieniu ekipy :) ) za pozdrowienia. Przyjemnej walki :)

nie wypisywac mi tu adresow i innych takich A może oni po prostu chcieliby mieć więcej listów i gości? ;) I pewnie uważają kontakt za pomocą GOL'a za pewniejszy, niż e-listy. A ponieważ podają tylko własne, to (w zasadzie) nie można się czepiać.

29.07.2003
10:52
[31]

M'Rek [ Konsul ]

kink ---> Może jesteś już zombi :)) A tak na serio... Faktycznie powinieneś być martwy. Jeśli możesz - podeślij mi ten save, bo czegos takiego jeszcze nie widziałem. To musi być wina gry.

29.07.2003
11:18
[32]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Wiem, ze ustawa o danych osobowych zabrania podawqnia czyichs danych, a nie swoich - przeciez zakonczylam wypowiedz " ;) ". A na powaznie dodalam, ze tak sie robic nie powinno. Tak czy inaczej, to sa sprawy na email, gg i inne takie, nie na forum.

Aurelinus -> Cos mi kiedys powiedziales na temat pamietania nazwisk, a to sie kloci, ale rob jak uwazasz.

Coz, widac tylko ja wyznaje teorie spiskowe...

29.07.2003
11:23
[33]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Hathor--->witam po dłuższej przerwie:)Jak tam Castle Party?? A tak w ogóle to tęsknimy za forum Wyspy:) Tam jest zawsze tak kameralnie:)

29.07.2003
11:23
[34]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'Rek -> W Bolkowie bylo niezle, aczkolwiek moje pojecie na temat Gotyku jest nieco inne. Nie mam nic przeciwko EBM i Dark Elektro, poki sie ich gotykiem nie nazywa.

Poza tym, organizatorzy zaprosili zespol, ktorego wystepu (przedstawienia) nie znali do konca, alebo uznali jego wystep za stosowny, a jakby sie uprzec, to mozna by ich zaskarzyc i kto wie... Mam na mysli Umbro et Imago - kto zna, ten wie o ssso mi chodzi. Ciekawi mnie czy jakakolwiek gazeta lub tv o tym wystepie wspomni?

29.07.2003
11:28
[35]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Raistlinek -> Castleparty - jak wyzej - bylo warto pojechac, zdecydowalam sie w ostatnije chwili, a podobalo mi sie bardziej, niz ludziom, ktorzy sie tam wybierali od dawna ;) Moze mam zly gust, moze znam za malo, ale dla mnie pare kapel brzmialo calkiem dobrze, a nie "jak ktostam wczesniej, wiec odpada". Np. Garden of Delight nie kojarzyl mi sie z Fields of Nephilim, bo tego drugiego nie znam ;)

A forum wroci, jak zalatwie co nieco i sie dogadam z kumplem - zrobimy nowe, a stare sie obuguje, jak tylko mi na phpBB.pl pomoga - i bedzie tylko do czytania. Na nowym dysku serwerowym - bedzie lepiej dzialac :)

29.07.2003
11:28
[36]

kink [ Legionista ]

M'Rek -> Poslalem na priv. A postac faktycznie "wydaje sie" martwa, ale gra tego nie widzi. Mozna druzyna chodzic dalej...
Ciekawe, czy przyczyna tego moze byc zaimplementowanie wysysania poziomow w BG1?

29.07.2003
11:29
[37]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Hathor --> Czy to nie ten Bolków niedaleko Wrocławia? Bo coś o fanach gotyckich klimatów pisali nawet w dodatku kulturalnym do dolnośląskiego wydania Gazety Wyborczej, ale się nie przyjrzałem.

Kiedy 1.51 będzie do ściągania z FI?

M'Rek --> To -9 HP to albo jednostkowy błąd, albo jednak związany z wprowadzeniem wysysania poziomów. Rzeczywiście kuriozalne!?!?

29.07.2003
11:30
[38]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Hathor-->To dobrze bo teśknimy bardzisto:) No i pewne nasz przedsięwzięcie odeszło trochę w kąt:/

29.07.2003
11:41
[39]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Zed -> Jak tylko skontaktuje sie z Zawisza - ktory, jak wnioskuje ma juz poprawiony dodatek - ale to nie wczesniej niz dzis wieczor, potem musze sie z tym wybrac na serwer, by wrzucic na wyspe (z domu by za dlugo szlo).
Zgadza sie, to ten Bolkow - czytalam tez w GW Wroclaw relacje (ktora mowila niewiele). Link do info o imprezie na dole.

Raistlinek -> Ano poszlo na razie w kat... :(

29.07.2003
11:41
[40]

kink [ Legionista ]

Chodzilo mi o oczywiscie o poprawnosc implementacji wyssania energi w BG1.

29.07.2003
11:47
[41]

kink [ Legionista ]

Jako jeszcze jedna ciekawostke podam, ze po odpoczynku 8h HP=0 i pojawily sie komunikaty "Wyczyszczenie aury" czy cos w tym stylu.
Sprawdze jeszcze czy taka postac da sie wskrzesic....

29.07.2003
11:57
[42]

kink [ Legionista ]

Postac glowna z ujemnym HP udalo mi sie wskrzesic w Swiatyni kolo Beregostu i udalo sie.
Niestety "ozywila: sie w Cytadeli Daerthmaca standartowo z HP=1 ale z calym ekwipunkiem na sobie...
Chyba jednak pojde dalej z innego save'a zeby nic sie nie pokaszanilo dalej...

29.07.2003
12:07
[43]

M'Rek [ Konsul ]

kink ---> List dotarł, ale bez sav'u. Wyślij jeszcze raz (na nowy adres).

Zed Nocear ---> Jak tylko dotrze do mnie save kinka, to poeksperymentuję z tą postacią. Może to niesmiertelny?

29.07.2003
12:10
[44]

kink [ Legionista ]

Nie bijcie to znowu ja...

Mam watpliwosci co do tektu jakim raczy nas przy powitaniu Bub Snikt
i do tego co mowi na odchodne.
Otoz na dzien dobry slyszymy:
"To nie jest sport druzynowy. Ja pracuje sam. Nie potrzebuje was, tylko byscie mnie opozniali.
Zmykaj dzieciaku."
A na do widzenia:
"A wiec wrociliscie? Byc moze znowu powinnismy polaczyc sily. Zostalo wiele do zrobienia".

Moim zdaniem trzebaby zamienic te frazy miejscami...

29.07.2003
14:49
[45]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Witam po dłuższej przerwie, kto dzisiaj będzie na polchacie?

Aurelinus ----> sorry, ale nie mogłem wczoraj byc na necie, ale i tak miła pani na poczcie powiedziała, że wysyłka na moj koszt jest niemozliwa (ewentualnie za pobraniem), jesli chcesz podaj koszty wyslania paczki, a ja mogę wplacic tą kwote na konto :-)

Raistlinek -----> THX, masz jakies info na jego temat, dzisiaj jak będe na necie wieczorem to wyślę ci "Cormyr.pdf"

29.07.2003
15:49
[46]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Bregan0-->No ja raczej będę, ale z tego co wiem Aurelinus chyba nie. Podam ci więcej info o Tajemnym Bractwie. I dzięki za pdf. Bardzo mi się przyda.

29.07.2003
15:54
[47]

M'Rek [ Konsul ]

kink ---> Mam załącznik; wieczorem obejrzę.

Bub Snikt Masz trochę racji. Wygląda tak, jakby gdzieś uciekła jedna linijka tekstu - właściwe powitanie (np. "Cóż takie żółtodzioby robią w takich niebezpiecznych miejscach"). Reszta mogłaby zostać (jako pożegnanie i ponowne powitanie).

Aurelinus ---> Można coś z tym (tzn. tekstem Buba) zrobić?

29.07.2003
16:28
[48]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Aurelinus --> przy grzebaniu w przedmiotach z NTotSC (a może DSotSC) zauważyłem, że niektóre używają skryptu na pozycji Override noszącego go członka drużyny dla swoich specjalnych właściwości, np. usunięta Torba Przechowywania czy broń drowów z adamantytu. Czy to jest bezpieczne? Przecież niektóre wersje NPC-ów mają ustawiony skrypt osobistch własności na pozycji Override. Czy jest to radosna twórczość autorów DSotSC, którzy nie zwrócili uwagi, że część indywidualnych zachowań NPC-ów idzie w diabły? A może wstawienie skryptu funkcją Delay/Limited powoduje, że po zakończeniu limitu czasu przywracany jest pierwotnie przypisany skrypt?

29.07.2003
17:42
[49]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Bregan--------> na temat wysyłki napisałem ci powyżej

Zed------------> no idea

Hathor--------> bez przesady i fasady, żartowałem, a pośpiech wywołuje czasem być może zbędne informacje tu czy tam

Kink - jaką masz reputację w tym tekście?

29.07.2003
18:13
[50]

sakhar [ Animus Mundi ]

Czołem
Widziałem się wczoraj z Carrignaronem w Sopocie - wypiliśmy sobie browarki w Spatifie i dyskutowalsmy nad Modem:) Zastanawialismy się także nad spotkaniem Modowiczów przy okazi 100 części wątku:)
Hathor --> jak tam nawała w niedzielę - czytałem że było ciężko?:)
Aurelinus ---> czy masz tilsety do BG1? Jak tak, to co zawierają?

29.07.2003
18:32
[51]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Właśnie zacząłem grać w Lionheart; wygląda na to, że nasze różne mutacje baldurów wreszcie mają godnego rywala, na razie kwiczę z zachwytu...

Sakhar----> normalne tile z BG 1 i BG 2

29.07.2003
20:02
[52]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Bregan--->Niestety chyba nie będzie mnie dziś na polchacie, a jeśli już to dopiero koło 23. Jak możesz to wyślij mi tego pdfa.Thx.

29.07.2003
20:16
[53]

sakhar [ Animus Mundi ]

Cholera, źle się wyraziłem - spotkaniem wszystkich FORUMOWICZÓW:)
Aurelinus ----> a dużo masz tych titlesetów?

29.07.2003
20:22
[54]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Kto będzie na polczacie, ja juz jestem, przypominam adres:

https://www.polchat.pl/chat/?room=Forgotten+Realms

Raistlinek ----> własnie sie cormyr wysyła, zajmuje 3,7 MB i nie wiem ile to potrwa....

29.07.2003
20:26
[55]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Aurelinus ----> dzięki za poświęcenie ;-), jak zrobie cos konkretnego tez ci wysle (chyba, że będzie w miare małe to przez maila)

29.07.2003
20:36
[56]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Sakhar -> Nawalka? Hmmm... jedyny pokaz prawdziwej energii i zycia dalo Sweet Noise, ale to nie gotyk ;) Aczkolwiek enrgie podziwiam, muzycznie tez niezle 'łoili na gitarach", do tego 2 perkusje i inscenizacja - robili wrazenie. Przy tym reszta wypadla blado. Tylko nie jestem do konca pewna przeslania...

29.07.2003
20:44
[57]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Raistlinek ---> z mojego profilu na onecie nie chcialo mi wyslac, bo za duzo zajmuje (max 2mb), ale probóje z tlenu.

29.07.2003
20:54
[58]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Raistlinek ----> wyslało, sprawdz.

Sorry za śmiecenie ale musialem na bieząco informowac kolge Cahira o wysyłaniu....

29.07.2003
22:04
[59]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> jeszcze jedna uwaga do moda v.1.50 :( wlasnie doszedlem do kopalni w kniei otulisko i natknalem sie na Arcydruida ktory sie na mnie rzucil :) no i on mial 'pierscien ognistej tarczy' ktory zapewnia kp +4 i odpornosc na zwykle bronie. niestety po zalozeniu pierscienia przez jaheire jej kp wcale sie nie zmienia :( zarowno jak ma zbroje zalozona jak i zdjeta :( nie wiem czy to poprawiales (o ile wiedziales :) ) ale jezeli nie i daloby rade zrobic poprawke jeszcze to byloby fajnie :)

30.07.2003
03:25
smile
[60]

Kwiat_W [ Legionista ]

Wczoraj bylem nz polchacie jako ~Kumys i probowalem przekonac Aurelinusa do pomyslu, ze w kazdym rejonie swiata reputacja powinna byc nabijana oddzielnie, w spoob podobny do tego z Fallouta. Oto techniczna strona mojego pomyslu.

// Wszystko jest kontrolowane za pomoca zmiennych przypisanych do regionow swiata.

//Przyklad zmieniania (zwiekzania/zmniejszania) reputacji:
// Mamy dialog w wyniku ktorego nasza reputacja w danym regionie
// (tu dla przykladu Amn) powinna wzrosnac:

// (to jest kluczowa linijka dialogu)
IF ~~ THEN REPLY ~Uratowalem twego syna.~ Do ~IncrementGlobal("RepWAmn","GLOBAL",1)~ EXIT

// A teraz przyklad sprawdzania naszej rep. dla regionu oraz ustalanie odpowiedniej wartosci w karcie postaci.
// Czesc skryptu dla lokacj w Amn:

IF
Global("RepWAmn","GLOBAL",1) // Takich bloczkow bedzie 20 dla kazdej mozliwej
THEN // wartosci reputacji (chyba, ze mozliwa jest
RESPONSE #100 // rowniesz reputacja "0" wowczas bloczkow bedzie 21)
ReputationSet(1) // Kod ten powinien znajdowac sie na DOLE kazdego
END // ze skryptow kazdej lokacji

// W ten sposob gdy wejde do Amn reputacja jest ustawiana na poziom aktualny dla tego panstwa.
// Jesli pozniej przenoise sie do np. Waterdeep to w tamtejszej lokacji zostanie sprawdzona
// inna zmienna np. Global("RepWWaterd","GLOBAL",1)

IF
Global("RepWWaterd","GLOBAL",1)
THEN
RESPONSE #100
ReputationSet(1)
END

// Kazda lokacja sprawdza zmienna tylko dla swojego regionu, inne ja nie obchodza. Gra
// nie bedzie miala zadnych problemow bo skrypty lokacji i tak sa zazwyczaj krotkie.

// Na samym poczatku gry zmienne dla wszystkich regionow swiata musza zostac ustalone
// na jakas konkretna wartoc, bo inaczej komenda IncrementGlobal nie bedzie dzialala
// (a przyjnajmniej mi sie tak wydaje). Mozna by to zrobic za pomoca skrtptu:

IF
Reputation(O:Object*,11)
THEN // Beda 4 takie bloczki dla kazdej mozliwej
SetGlobal("RepWAmn","GLOBAL",11) // reputacji startowej czyli : 11, 10, 9, 8
SetGlobal("RepWWaterd","GLOBAL",11)
(tu beda wymienione pozostale obszary)
END

// Ten skrypt mozemy dolaczyc do lokacji startowej, do samego PC, lub zamiescic go w jakims
// dialogu na poczatku gry.

// W ten sposob uzyskamy system reputcji podobny do tego w grach z serji Fallout- w kazdym
// miescie inna reputacja, a wszedzie zaczynamy jako obcy.

30.07.2003
09:01
[61]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Aurelinus --> A broń drowów z adamantytu nie jest Twojego autorstwa?

Kwiat_W --> To świetny pomysł. Jeśli Aurelinus się tego nie podejmie w najnowszej wersji NTotSC, być może da się to wsadzić do nowego moda tworzonego przez nasz zespół do BG1+NTotSC. Myślałem kiedyś o tym, zastanawiając się jakie dobre pomysły z innych gier można by przenieść do BG1. Ale sądziłem, że jest to trudne bądź nawet niemożliwe w realizacji. Mam tylko kilka zastrzeżeń:
1/ Naturalne jest, że plotki i opowieści rozchodzą się po świecie, a obszar rozgrywki w BG1 nie jest taki wielki. Dlatego skrajnie wysoka lub niska reputacja na jednym terenie powinna jednak nieco wpływać na reputację na sąsiednich terenach, jeśli bohater jest rozpoznawany. Uważam, że ten system z Fallouta przesadza w drugą stronę i też nie jest do końca naturalny.
2/ Jeśli skrypt ustawiający reputację trzeba będzie dołaczyć do każdej lokacji w grze a nie tylko obszarów z mapy głównej, to wszystkich jest ponad 500 - spora robota. Podlokacje można by pominąć jeśli nie ma do nich dojścia z terenów o innej reputacji, np. metodą teleportacji.
3/ Co z terenami niezabudowanymi - czy też będą miały odrębną reputację, czy reputację najbliższej miejscowości?
4/ W przeciwieństwie do Fallouta BG1 wyświetla tylko jedną reputację na raz.

30.07.2003
09:21
[62]

kink [ Legionista ]

Aurelinus -> Reputacje 20. Co ciekawe zauwazylem, ze "dziwne" powitanie Bub Snikta wystepuje u mnie przy pierwszym spotkaniu,
zas po jego odlaczeniu i ponownym przylaczeniu powitanie/pozegnanie wydaja sie byc ok.

30.07.2003
10:14
[63]

Kwiat_W [ Legionista ]

Zed --> To byl pomysl dla jego nowego moda, gdzie swiat ma byc duzy.
1. Slusznie mowisz (piszesz). Mozna by to zrobic wten sposob: jesli ratujesz dziecko z pozaru, twoja reputacja zmienia sie tylko w danym regionie, bo ludzi w daalszych zakadkach swiata to zdazenie raczej nie bedzie obchodzilo, ale jesli ratujesz dziecko krola, lub samego krola, to reputacja zmieni sie rowniesz na dalekich obzarach. Tyle, ze nie zawsze musi wzrosnac, bo np. w panstwie, ktore tego krola nie lubilo, reputacja zmaleje.
2. Mysle, ze wystaarczy go dodac tylko do najwazniejszych lokacji oraz tych gdzie sa sklepy, poniewaz reputacja ma wplyw tylko na kupowanie oraz ataki ze strony jakichs straznikow w miastach. Nie ma duzego sensu ustawianie tego np. w jakims budynku mieszkalnym, bo zwykli NPC w BG/2 nie zwracaja uwagi na to. A nawet gdyby trzeba bylo to dodac wszedzie to i tak nie jest to az tyle roboty bo przedewszystkim bedzie sie to sprowadzalo do skopiowania kilku bloczkow i wklejnia w jakies miejsce.
3. to samo co w 2.
4. Dlatego bedac w Amn nie bedziesz wiedzial, jesli nie zapamietasz, jaka jest twoja reputacja w Waterdeep. Ewentualnie mozna by to zrobic za pomoca dialogu glownej potaci samej z soba (tak jak dzieje sie to w piekle w BG2), np.

Ja: Zaatanawiam sie co mysla o mnie:
1. Mieszkancy Amn.
2. Mieszkancy Waterdeep.
itd.

po wybraniu 1. mamy odpowiedz: Mieszkancy Amn w skali od 1 do 20 oceniaaja cie na 5. (albo jesli ktos wolal by nie podawac liczb: Miezkancy Amn maja cie z szimowine)
po wybraniu 2. mamy tekst odnoszacy sie do tego miasta.
itd.

30.07.2003
10:20
[64]

Kwiat_W [ Legionista ]

Jezcze lowko do 4: Ten dialog bylby rozpoczynany z paska zdolnosci specjalnych.

Mam male pytanie: czy w BG1 mozna dodawac nowe animacje czarow? Tzn. czy dzialaa tam efekt "Play 3D Effect"?

30.07.2003
12:05
smile
[65]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus -> Zawisza sie nie odzywa, mam inny pomysl na przekazanie dodatku, napisze Ci mail :)

Pytanie - czy ktos z Was wybiera sie na Flamberg???? (link na dole) Zlot w takiej formie bylby ciekawszy niz spotkanie przy piwie w kanjpie! Ja prawdopodobnie pojade, losy wyjazdu jeszcze sie waza...

30.07.2003
12:09
smile
[66]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aha - zdjecia z ubieglorocznegop Flambergu sa u mnie na stronie i na stronach CFK (link u mnie).

30.07.2003
12:28
[67]

Viator [ Pretorianin ]

Witam ponownie, właśnie wróciłem z urlopu. Zwiedziłem zachodni Bałtyk ( min. w . Wolin i okolice) i poj . Drawskie - super jeziora.

Od jutra ponownie uruchamiam kompa no i BG!

30.07.2003
12:30
smile
[68]

-grjgori- [ Konsul ]

Pomysl na wprowadzenie nowych reputacji jest całkiem ciekawy. Mogę jednak zwrócić uwagę na jedną rzecz. Im bardziej skomplikowany i rozbudoany skrypt tym łatwiej o jakąś pomyłkkę i jego nieprawidłowe działanie.
Wprowadzanie reputacji dla poszczególnych miast, będzie czasochłonne i zapewne nie uniknie się jakis problemow natury technicznej. Prościej byłoby wprowadzić reputacje dla konkretnych regionów. Skoro maja występować Waterdeep i Amn, może być jedna reputacja dotycząca Amn a druga Waterdeep i okolic tychże miast.
W ten sposób można by nawet umożliwić graczowi stlay wgląd w obie reputacje. Zachowano by też reputację ogolną, na która wpływ mialy by jakieś znamienitsze poczynania gracza.
Wyglądałoby to mniej więcej tak:

Reputacja: 11
Amn: 5
Waterdeep: 16

Czyli gracz ma przecietna reputacje w świecie. W Amn jest już jednym z bardziej poszukiwanych przestępców a w Waterdeep zasłużył sobie na kilka odznaczeń i medali.

Jest to jedynie propozycja do projektu reputacji. To czy jest to dobry pomysł musieli by ocenić forumowicze i sam Kwait od którego wyszedł pomysł.


Hathor --> Ja na Flamberg nie pijadę, choć zapewne będzie ciekawie. Po pierwsze musiałbym pewnie jechać sam, bo z mojej okolicy nikt sie raczej tam nie wybiera, a z osobami które by ewentualnie tam jechały kontakt mi sie narzie urwał.
Druga sprawa i to ważniejsza, akurat w czasie tej imprezy mam już zaplanowany wyjazd, jakoś tak sie akurat ułożyło :P
Może za rok jeśli będzie to sie wybiore, ale w tym mnie tam nie będzie.

30.07.2003
13:18
[69]

M'Rek [ Konsul ]

kink ---> Pobawiłem się troche tym save'm. Ciekawe.
Jak widać jest to - główny bohater. Po wczytaniu save'a niestety występuje już tylko w charakterze zwłok (0/80), które przenoszą się wraz z drużyną na inne lokacje. W karcie postaci widnieje nazwa "martwy". Nie można z tych zwłok podebrać żadnych przedmiotów. Symbol wyssania poziomu znika po jakimś czasie, natomiast pojawia się symbol "zmęczenie" (czy trup ma prawo być zmęczony?), tak jak u innych członków drużyny.
Po ożywieniu ma cały ekwipunek.

Kwiat_W ---> Pomysł z różnymi reputacjami nie jest zły (choć nie taki łatwy w realizacji). Ludzie różnie reagują na dany czyn. Trzeba by jeszcze rozwiązać sprawę reputacji kupowanej w świątyniach (to chyba powinno działać wszędzie). Ogólnie jestem za.

30.07.2003
14:29
[70]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Aurelinus --> Będę u Ciebie jutro o 17... także tego dnia mogę podrzucić Hathor dodatek...

30.07.2003
16:33
smile
[71]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

A już sobie zagrywam w NTotSC 1.51:-)))

Aurelinus ----> płyta doszła, jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI!!!

Hathor----> jak idą prace nad forum?

Reputacja jak w Fallout, bardzo dobry pomysł. Popieram!

30.07.2003
18:28
[72]

sakhar [ Animus Mundi ]

Czołem
Skończyłem właśnie zabawę z partitionmagicem i udało mi się zainstalować dwa systemy- na XP zainstalowałem WIN98SE, uzyłem jeszcze Bootmagica i ładnie mi sie pokazuje menu na starcie jaki system wybrać. Zobaczymy jak bedzie dzialać:)
Hathor --> czy Twoje forum jest już open?

30.07.2003
18:36
smile
[73]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Witam po dlugiej mojej nieobecnosci w tym watku.

Z tego co napisal Bregan wynika ze patch 1.51 jest dostepny. Prosilbym o podanie lokalizacji pliku :)

30.07.2003
18:48
[74]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Bregan -> Nie jest dostepny ani patch, ani wersja NTotSC 1.51. Bedzie wkrotce, powiadomie o tym. Cierpliwosci!

Forum Wyspy nadal nie dziala, jak tylko ruszy powiadomie o tym - i tutaj i bezposrednio emialem do kazdego uzytkownika (jesli da sie uruchomic stare forum). Sama go nie naprawie, nie znam php. Inni mi na razie nie pomogli, strona phpBB.pl nie dziala (a moze tylko mi sie nie wyswietla???). Bardzo mnie to denerwuje, ale co na to poradze?
Zapytam na phpBB.com - moze oni cos poradza, skoro polski "oddzial" nie dziala....

30.07.2003
18:50
[75]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

To o patchu mialo byc do Luremastera ;)

30.07.2003
19:07
smile
[76]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

No to co sobie Bregan jaja robisz ?

30.07.2003
20:01
[77]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Jeszcze jedna drobna prozba do Aurelinusa:
moglbys do patcha (jesli to jeszcze mozliwe ) dodac uaktualnienie pliku Ordol.dlg (link ponizej)?
Bardzo bym Cie oto prosil..wtedy quest ze swieca bedzie mial wrescie rece i nogi...

30.07.2003
20:15
smile
[78]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Luremaster --> ma się wtyki :-), ale tak na serio Aurelinus mi przyslał, ja nie mam SDI więc nie mogłem sciągnąc, więc jako druga osoba (bo Aurelinus jest PIERWSZY), zagrywam w 1.51, ale zaszczyt co nie??? ;-)

Jestem na czacie jakby ktoś coś chciał, zapraszam:
https://www.polchat.pl/chat/?room=forgotten+realms

30.07.2003
21:35
[79]

sasquath_ [ Pretorianin ]

wpadlem zapytac sie jak zabic Sarevoka, jestem juz w tej komnacie i kupa! wykrywam te pulapki itd, ale ten sarevok zabija mnie 4-5 ciosami:( druzyne mam naprawde niezla, zadna poprzednia walka nie sprawila mi trudnosi i nie przyzywalem 1000 zwierzat albo walilem ze strzal wybychow. jak go zabic??

30.07.2003
21:45
[80]

Regis [ ]

Mowisz o wersji podstawowej, czy z dodatkiem NTotSC ?

30.07.2003
21:59
[81]

sasquath_ [ Pretorianin ]

podstawowa ,a po zaistalowaniu dodatku znowu trzeba go trzaskac??

30.07.2003
22:43
smile
[82]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Jak zainstalujesz dodatek bedziesz musial zaczac gre od nowa..

30.07.2003
22:47
[83]

sasquath_ [ Pretorianin ]

wracajac do pytania jak zabic Sarevoka samemu nie ginac??

31.07.2003
00:37
[84]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Przede wszystkim nie pozwól mu zbliżyć się do swoich, przyzywaj hordy ile wlezie

31.07.2003
08:26
[85]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Aurelinus --> Być może znalazłem jeszcze jeden błąd. Chodzi mi o czar 1-poziomowy "Dym". To chyba tłumaczenie "Orb of Air" z DSotSC? Z opisu nie bardzo wynika, co on daje, a jeśli rzuci się go na jakąś postać, to nic się nie dzieje. Czy ten czar nie jest skopany? Nie miałem jak przyjrzeć się jego bebechom, bo od 2 dni mam zepsutego kompa.

31.07.2003
08:36
[86]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

sasquath_ --> W wersji podstawowej BG1+TotSC ja zabiłem Sarevoka bez przyzywania potworów. Nie pamiętam już szczegółów, ale na pewno tak chodziłem, aby być w zasięgu widzenia tylko jednego przeciwnika. W ten sposób pojedynczo zatłukłem jego obstawę i na końcu samego Sarevoka. Prawdę mówiąc bardziej namęczyłem się z Tanari w Brodzie Ulgotha.

31.07.2003
08:56
smile
[87]

Regis [ ]

sasquatch -->Powoli zdejmuj jego obstawe (szeczegolnie tego maga co sie teleportuje do Twojej ekipy), rozwalaj bitewne horrory, o ile grasz z OzWM. A samego Sarevoka najlepiej jest otoczyc czym suie da i ostrzelac. Ale mozna tez - jesli grasz wojownikiem - rozlozyc go w walce 1 na 1. Potrzebujesz tylko szabli Drizzta i duzej ilosci roznych eliksirkow itp. No i oczywiscie niskie AC, ale do -11 mozna zejsc spokojnie :)

31.07.2003
09:42
smile
[88]

Viator [ Pretorianin ]

Pytanie:
Jaka rasa będzie dobrym woj: czy krasnolud z toporami i młotami (mało takich broni w BG1) czy człowiek z mieczami, a może elf z łukiem?

31.07.2003
10:08
smile
[89]

Regis [ ]

Zawsze i wszedzie Krasnal wymiata :)

31.07.2003
10:31
[90]

sasquath_ [ Pretorianin ]

Zed Nocear ---> dzieki sprawdze ta mtetode:)
Regis---> gram wojownikiem AC9 i mieczy Drizzta (to tez byla walka) fakt ze bez eliksirow ale za dobrze z Sarevokiem mi nie poszlo:) ale dziki za rady bede probowal i zdam relacje.

31.07.2003
11:36
[91]

M'Rek [ Konsul ]

Viator ---> Chyba jednak krasnal (w NTotSC są dobre topory, jakiś młot też się chyba znajdzie).

sasquath_ ___> Jeśli masz potwory (różdżka), to wystarczy, byś nie pozwolił mu się zbliżyć. W innym wypadku - dobra broń (miecz?), super tarcza i zbroja. Mikstura szybkości. I zawsze walka przeciwko jednemu przeciwnikowi (czyli - tak jak pisano) - pozbyć się "obstawy)

31.07.2003
13:57
[92]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Mozna jeszcze zalatwic samego Sarevoka, a ostawic obstawe 9poza denerwujacym magiem) - w czystym BG gra sie konczy wraz ze smiercia Sarevoka, niewazne czy reszta padnie. W NTotSC trzeba zalatwic wszystkich.

Ech, sama zalatwilam go tylko raz, nie wiem jak, ale tylko jego i maga ubilam, a probowalam wiele razy ;)

31.07.2003
14:26
[93]

Viator [ Pretorianin ]

Hathor---> Daj znać jak będzie na tojej stronie uaktualnienie NTotSC do 1.51.

31.07.2003
15:26
smile
[94]

torgal13 [ Centurion ]

hmmm....takie male pytanko ??
w jaki sposob zdobywaliscie miecz Drizzta ?? probowalem go ukrac ale nie daje rady ?? koniecznie trzeba go zaciukac ...??

31.07.2003
15:33
smile
[95]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Ale to chyba jest oczywiste...

31.07.2003
15:51
smile
[96]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

W razie, gdyby ktos nie dostal njusa z forum, to informuje, ze Forum Zapomnianej Wyspy juz dziala!

31.07.2003
16:11
smile
[97]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Hathor --> Ale poza mną nikogo tam nie ma :((.

A tak w ogóle, to nawet nie wiesz, jak się cieszę.

Kiedy machniesz na FI stroniczkę o TWM?

31.07.2003
16:57
[98]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Aurelinus ----> chyba odkryłem dosc powazny błąd w NtotSC 1.51... Przy wejsciu do gospody w Nashkel pojawia mi się Conchobhair Strongblade (chociaz jeszcze nie rozmawialem z Jeremim), zaczyna się dialog, Conchobhair mowi ze slyszal moją rozmowę z Jeremi (!) i nagle pojawia się Biff Niedouczony i przyłącza sie do mojej druzyny zamiast Conchobhair'a. A paladyn znika.......... takim oto sposobem mam Biffa w drużynie. :-/

31.07.2003
17:09
[99]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Aurelinus ----> mam 3D Studio Max i będe się męczył :-) mam jeszcze jedną sugestie do wersji 1.51, moglbys umiescic biografie Buba (by Zed Nocear) w wersji 1.52 (bio jest na stronce Hathor)...

31.07.2003
17:29
smile
[100]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Mam takie pytanie, grając w IWD 2 na Serce Furii, natknąłem się na straszliwego zonka (czyt. błąd), otoż przechdząc 8 komnat, tuż przed siodmną z nich moje postacie awansują automatycznie na 30 lvl (oprocz kapłana), kiedy wczytuje poprzednie sejwy postacie nadal sa na 30 lvl (chyba że sejw nie znajdują sie na lokacji z komnatami), ktoś miał podobny problem?

31.07.2003
18:06
[101]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Rzeczywiście plik Baldur.GAM jest uszkodzony, choć nie otwierałem go od niepamiętam kiedy. Czy ktoś mógłby mi przesłać nieuszkodzony plik, bo w posiadanej przeze mnie wersji 1.05 też jest uszkodzony. Tylko sprawdźcie czy działa.

31.07.2003
18:14
[102]

sakhar [ Animus Mundi ]

Hi
Coś czuję że niebawem będę musiał sobie ściągnąć już wersję 1.51 pogiercować w BG1:) Na razie nie robię nic z modem bo giercuję w fallouta 2 pl (Hathor, to twoja wina;)). A dzisiaj udało mi się w końcu uruchomić płytową wersję DUNE z dźwiękiem:) Poza tym namiętnie poszukuję Praetorians za rozsądną cenę.
Hathor --> czy masz już jakiś pomysł na angielskojęzyczną zajawkę o naszym modzie (na forum teambg)?

31.07.2003
19:12
smile
[103]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Aurelinusie odebrales emaila ode mnie?
Przetestowalem wszystko i dziala ok. Mozesz smialo wrzucac to juz do patcha :)

31.07.2003
19:57
[104]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Ubaw po pachy, bo plik Baldur.GAM jest uszkodzony (ciekawe jak to się mogło stać). Poprawny będzie w wersji 1.51, to stąd kłopoty z dialogami NPC-ów.

Bregan---------> wyślę ci na mail poprawiony plik Baldur.gam

Dzięki za szybką pomoc, gdyby nie to, że miałem DSotSC, to znowu czekalibyście tydzień...

31.07.2003
20:45
[105]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Zed -> Jak ustalicie co i jak (tekst) oraz jak skoncze "pasjonujace" zajecie, jakim jest malowanie mojego pokoju (mecze wlasnie sufit, ciezka sprawa, bo farbe mam do duszy, wgrrrr!) i jak wroce z Flambergu - jesli nic nie ustalimy wczesniej.

Sakhar -> To samo tyczy sie tekstu angielskiego - musimy cos wymyslic po polsku. Poza tym trzeba bedzie napisac do moda z forum Team BG by nam odblokowal topic, bo juz jest zablokowany i nic sie nie updatuje...

A ja sie wlasnie zastanawiam kim grac na Flambergu w grze glownej... chyba magiem z Domu Zywiolow, jak w zeszlym roku... Jade sama, mam w nosie kolezanki, w koncu beda Ci sami ludzie, co w zeszlym roku.

Sakhar -> Na Flambergu jest tez larp Fallout z czyms w rodzaju paintballa (tylko lagodniejszego), moze sie skusisz? ;) Ekipa z Gdanska byla w zeszlym roku!

Raistlinek -> Ty masz naprawde blisko do Mirowa! ;))))

NO, ja niestety nie moge nadal nic zainstalowac i grac, ale jak juz to pomaluje, to gonie tate od kompa i dzialam ;>

01.08.2003
05:54
[106]

sakhar [ Animus Mundi ]

Hathor ---> bardzo bym chciał jechać na Flamberg, tym bardziej że na fotkach widziałem chłopaków w swoiskich klimatach czyli air soft gun:) Niestety mój pracodawca nie da mi urlopu ani mnie nie zwolni:-( Przez to rypła się także moja eskapada do Grecji na festiwal muzyki transowej:-(
Co do zajawki to na naszym forum można by było coś wymyslić - mam nadzieję że bywasz tam czasem:)?

01.08.2003
09:01
[107]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Pilne pytanie!

Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, który skrypt jest uruchamiany w trakcie odpoczynku? Prawdopodobnie ten sterujący snami bohatera? Jak on się nazywa?

01.08.2003
09:13
[108]

-grjgori- [ Konsul ]

Aurelinus --> Installer prawie gotowy. Wszystko działa prawidłowo, przynajmniej u mnie. Musze jeszcze troche go doszlifować usuwając zbędne elementy i będziesz mógl sprawdzić u siebie.
Co do wstępu to jeszcze nad tym nie pracowałem i właśnie to zajmie mi najwięcej czasu.

01.08.2003
09:16
[109]

-grjgori- [ Konsul ]

Skrypt to Player1D.BCS tak przynajmnie nazywa sie on w BG2. W jedynce powinien być to ten sam plik lub o jakiejś podobnej nazwie. Tak przynajmniej mi sie wydaje.

01.08.2003
09:54
[110]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Grjgori --> Dzięki, sprawdzę w domu. Choć rzeczywiście, w najmniej oczekiwanych momentach BG1 różni się boleśnie od BG2.

01.08.2003
12:05
smile
[111]

M'Rek [ Konsul ]

Jakiś czas temu przekroczyliśmy setkę :), zatem zapraszam do nowego wątku:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.