GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

WOLFENSTEIN: Enemy Territory - GRY-Online |7|

26.07.2003
12:00
[1]

mruwek [ da ANT ]

WOLFENSTEIN: Enemy Territory - GRY-Online |7|

WOLFENSTEIN: Enemy Territory

ekipa: UKŁAD WARSZAWSKI

Witamy wszystkich w kolejnym wątku

Gra jest zupełnie darmowa i przeznaczona wyłącznie do gry po sieci. Do uruchomienia nie potrzebuje RETURN TO CASTLE WOLFENSTEIN. Poprostu, ściągamy plik z internetu, instalujemy i gramy. Trudne? Nieee! Poniżej krótki opis, wymagania, oraz adresy stron skąd można ścignąć tą gre, adresy stron z mapami i inne ciekawe strony o ET, oraz adres do naszego czatu. Spróbuj to wyśmienity MP. !!!

Wymagania:

* Intel® Pentium® III 600Mhz processor or AMD equivalent
* 128 MB RAM
* 32 MB 100% fully OpenGL® compliant 3-D video card
* Microsoft® Direct X® 8.1 or higher (not included)
* 271 MB total disk space for game files
* 500 MB free disk space for swap file

Szczegóły:

- 6 ektra map
- 5 klas postaci
- 4 tryby rozgrywki
- zróżnicowane misje
- każda postać ma kilka broni do wyboru
- możliwość przebrania w mundur wroga(covert ops)
- wsparcie lotnicze i artyleryjskie
- pojazdy
- stanowiska ogniowe
- zasadzki itp.
- edytor map!!!

* * * * *

Adresy stron skąd można ściągnąć ET:

01. ftp://ftp.gameaholic.com/pub/demos/wolfet.exe
02. https://www.rtcwonline.com/repository/official/WolfET.exe
03. ftp://3dgamers.in-span.net/pub/3dgamers3/games/wolfensteinet/wolfet.exe
04. ftp://cons.cons.pl/Public/Games/Action%20-%20Shooting/Wolfenstein%20MPDemo%20-%20EnemyTerritory/wolfet.exe
05. ftp://download.worthplaying.com/WolfET.exe
06. ftp://files2.worthplaying.com/wolfensteinenemyterritory/WolfET.exe
07. ftp://ftp.blueyonder.co.uk/blueyondergames/returntocastlewolfenstein/modifications/enemyterritory/patches/win32/wolfet.exe
08. ftp://ftp.blueyonder.co.uk/store2/blueyondergames/enemyterritory/patches/win32/wolfet.exe
09. ftp://ftp.clanbase.com/pub/WolfET.exe
10. ftp://ftp.di.uminho.pt/pub/games/wolfenemyterritory/WolfET.exe
11. ftp://ftp.frag.cl/pub/games/titles/WolfensteinET/wolfet.exe
12. ftp://ftp.fragland.net/mods/Enemy_Territory/WolfET.exe
13. ftp://ftp.freenet.de/pub/4players/rtcw/WolfET.exe
14. ftp://ftp.gameaholic.com/demos/wolfet.exe
15. ftp://ftp.gameplanet.co.nz/pub/wolf/et/WolfET.exe
16. ftp://ftp.gamesurf.de/pub/pc/fps/rtcw/mods/WolfET.exe
17. ftp://ftp.gamesurf.de/pub/pc/fps/rtcw/WolfET.exe
18. ftp://ftp.gamezone.co.za/Free/Wolf_ET/wolfet.exe
19. ftp://ftp.gigabell.net/pub/games/gameaholic/demos/wolfet.exe
20. ftp://ftp.headoff.com/GameDemos/Wolfenstein-EnemyTerritory/wolfet.exe
21. ftp://ftp.jetstreamgames.co.nz/pub/wolf/ET/WolfET.exe
22. ftp://ftp.lan-z.net/juegos/rtcw/wolfet.exe
23. ftp://ftp.ngi.it/Games/Return_to_Castle_Wolf/Enemy_Territory/WolfET.exe
24. ftp://ftp.multiplay.co.uk/pub/games/fps/enemyterritory/patches/win32/wolfet.exe
25. ftp://ftp.online.no/pub/online.no/spill/servers/wolfenstein/wolfet.exe
26. ftp://ftp.peliplaneetta.net/pelidemot/3d-raiskinta-toiminta/WolfET.exe
27. ftp://ftp.pldtplay.com/games/wolfenstein%20enemy%20territory/WolfET.exe
28. ftp://ftp.sunet.se/pub/pc/games/pcgameworld/demos/WolfET.exe
29. ftp://ftp.volftp.mondadori.com/pub/pc/windows/win98/games/demos/wolfet.exe
30. ftp://ftp1.fragland.net/mods/Enemy_Territory/WolfET.exe
31. ftp://ftp2.extreme-players.de/et/WolfET.exe
32. ftp://ftp2.fragland.net/mods/Enemy_Territory/WolfET.exe
33. ftp://ftp5.fragland.net/mods/Enemy_Territory/WolfET.exe
34. ftp://gamefiles.blueyonder.co.uk/blueyondergames/enemyterritory/patches/win32/wolfet.exe
35. ftp://games.saix.net/rtcw/WolfET.exe
36. ftp://mirror.3fl.net/pub/games/rtcw/ET/WolfET.exe
37. ftp://mirror.aarnet.edu.au/pub/gameaholic/demos/wolfet.exe
38. ftp://pixelrage.ro/others/wolfet.exe
39. ftp://syd7.ausgamers.com/wolfet.exe
40. ftp://uwcs.co.uk/pub/games/Free/wolfet.exe
41. ftp://www.clanbase.com/pub/WolfET.exe
42. https://bedwetter.pacific.net.au/games/et/WolfET.exe
43. https://clanhosted.clix.pt/files/clanhosted/wolf/wolfet.exe
44. https://download.uol.com.br/jogos/demos/WolfET.exe
45. https://download.uol.com.br/jogos/servidores/RtCW/WolfET.exe
46. https://download2.times.lv/master/files/3/Game_demos/Action/wolfet.exe
47. https://downloads.optusnet.com.au/games/wolfet.exe
48. https://downloadsx-1.planetmirror.com/pub/gameaholic/demos/wolfet.exe
49. https://downloadsx-2.planetmirror.com/pub/filesnetwork/Return_to_Castle_Wolfenstein/Enemy_Territory/Official_Releases/wolfet.exe
50. https://family.maltanet.net/downloads/WolfET.exe

51. Wersja dla Linuxa: https://www.fragland.net/index.php?page=downloads&did=834

* * * * *

Adresy stron z dodatkowymi mapami:

https://www.etmaps.rar.pl/

https://www.hammet.f2s.com/grotto/etmain/maps.htm

* * * * *

Adresy ciekawych stron o ET:

https://games.activision.com/games/wolfenstein/index.asp?section=et

https://rtcwstuff.com/nuke/index.php

https://www.rtcw.pl/

https://www.rtcwpl.com/

https://www.repsej.com/etconfig.php

https://www.eterritory.prv.pl

https://www.enemy-territory.com/index.php




------------------------------------- ! ! ! UWAGA ! ! ! -----------------------------------

Wszelkie informacje na temat naszych rozgrywek można uzyskać na czacie (link poniżej) lub na GG: 2650019

link do czatu: https://www.polchat.pl/chat/?room=Uklad%20Warszawski%20GOL

* * * * *

Link do poprzedniej części: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=1522656&N=1

26.07.2003
12:08
smile
[2]

mruwek [ da ANT ]

UWAGA !

Umawiamy się na dziś na 20.00 na rozgrywki-trening. kto ma chęć niech się dopisuje poprzez skopiowanie listy i dodanie swojej osoby, dołączyć może każdy kto tylko ma ochotę na sensowne granie.

1. Mruwek
2. Snufkin
3. bone_man
4. Iron
5. Ewelina

do tej pory lista wygląda następująco, istnieje możliwość zmiany godziny, czakamy na sugestie i zgłoszenia. Szczegóły omówimy na czacie. Pozdrawiam.

26.07.2003
15:51
smile
[3]

bone_man [ Powered by ATI ]

Cholera mam pewne klopoty z siecia niewiadomego pochodzenia ://////////////
Dlatego zaznaczam, ze chcialbym byc dzisiaj z Wami, ale jak to bedzie to zobaczymy :(

26.07.2003
15:53
[4]

BWP [ Centurion ]

Sugestia jest taka, aby zebrac sie troche wczesniej - 1800?
mruwek---> screen z jakiej to mapy?

26.07.2003
15:56
smile
[5]

mruwek [ da ANT ]

BWP --------------> to jest mapka rail gun.

SŁUCHAJCIE ZOSTAŁA PRZESUNIETA GODZINA Z 20.00 NA 18.00, SPOTYKAMY SIĘ NA CZACIE W CELU USTALENIA SZCZEGUŁÓW I JEDZIEMY!

26.07.2003
16:04
[6]

bone_man [ Powered by ATI ]

Ja moge byc o 1800 tylko, ze jak mi sie siec wykrzaczy to :/// Moze tez byc, ze w czasie gry nagle odlacze :/
Nie wiem, czemu mam te klopoty :?

26.07.2003
16:08
smile
[7]

bone_man [ Powered by ATI ]

Acha zapomnialem mruwek ten link co podales - sciagnalem stamtad wszystkie mapy, jeszcze jakies czy na razie to wystarczy?

26.07.2003
17:24
smile
[8]

Cradif [ Pretorianin ]

1. Mruwek
2. Snufkin
3. bone_man
4. Iron
5. Ewelina
6.Craddif

heh jutro bede mial czas no to yyyy do zobaczenia na treningu heh

26.07.2003
17:35
[9]

Cradif [ Pretorianin ]

co ja gadam bede dzis czas mial

26.07.2003
17:49
[10]

ICE7 [ Konsul ]

Witam... z chęcią chciał bym sie przyłączyć do grania z wami jednak aktualnie ściągniętą mam gre w 22% zatem na dziś raczej nie wyrobie sie jeżeli zaczynacie o 18:00... ale na następny raz napewno dam rade ;)

Wyczytałem wyżej coś odnośnie dodatkowych map... czy żeby grać z wami musze je ściągać ?

Pozdrawiam.

26.07.2003
17:53
[11]

mruwek [ da ANT ]

ICE7 -------------------> jeżeli będziesz na jakimś serwie co ma tą mapę w kampanii a nie dorzucisz jej wczesniej to gra automatycznie zacznie ci sciągać tą mapę, a trwa to raczej sporo, wzależności od serwera na którym jesteś, a tak to w niczym to nie przeszkadsza.

26.07.2003
18:15
[12]

ICE7 [ Konsul ]

mruwek --> to akurat wiem, ale widze że sie tu ugadujecie na wspólną gre i ciekaw jestem czy kożystacie z dodatkowych map...

26.07.2003
18:22
[13]

mruwek [ da ANT ]

tu gramy dziś -----------------------> 212.160.84.250:27962

26.07.2003
21:47
smile
[14]

mruwek [ da ANT ]

no..... mimo ze dzisiejsza gra sie jeszcze nie skonczyła to ja przyjmuje już zapisy na jutro:

1. Mruwek

aha i piszcie godzine która was interesuje!

26.07.2003
22:22
[15]

ICE7 [ Konsul ]

1. Mruwek
2. ICE7

Ja sie moge pisać ponownie na gre... mam nadzieje że PING bedzie bardzieł łaskawszy ;)

Co do pory grania jest mi obojętna... dostosuje sie.

26.07.2003
22:58
[16]

bone_man [ Powered by ATI ]

1. Mruwek
2. ICE7
3. bone_man

Godzina raczej na 100% obojetna. Oby tylko admin zobaczyl co sie dzieje z serverem.

26.07.2003
23:05
[17]

BWP [ Centurion ]

1. Mruwek
2. ICE7
3. bone_man
4. IroN

Jestem, jestem okolo godz 1800

26.07.2003
23:11
[18]

BWP [ Centurion ]

1. Mruwek
2. ICE7
3. bone_man
4. Ewelina
5. IroN

I znowu musze zaspamowac.

27.07.2003
01:30
smile
[19]

sirQwintus [ Generaďż˝ ]

na jakich innych serwach gracie ?

27.07.2003
02:30
smile
[20]

Caine [ Konsul ]

snifff....
a co powiecie na 00:00 - 08:00? [email protected]^&@ PAKIET NOCNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

27.07.2003
10:22
smile
[21]

Cradif [ Pretorianin ]

1. Mruwek
2. ICE7
3. bone_man
4. Ewelina
5. IroN
6.Craddif

n.o i znuw a to dokladnie o kturej jest

27.07.2003
11:31
smile
[22]

bone_man [ Powered by ATI ]

Mruwek --> (nie chce podac nicku -->*** , ale... odnosnie wczorajszej rozmowy na czacie) Wpisalem dokladnie co podales i zawsze powstaja dwie rzeczy: |UW|*** bez spacji pomiedzy nickiem i |UW| badz tez samo |UW| bez nicka. Probowalem dokladnie tego co podales, roznych kombinacji i zawsze powstaje to samo? Co jest?

I druga sprawa bardzo ciesze sie, ze moge do Was dolaczyc, ale boje sie z jednej strony. Jezeli bede przez pewien czas niedyspozycyjny, badz z jakis wzgledow nie bede mogl grac itp. To co wtedy?? I oczywiscie, jezeli razem bedziemy grac np. o 20 to ja moge sobie sam pograc wczesniej ;)))

27.07.2003
13:03
[23]

mruwek [ da ANT ]

bone_man ------------------> stary, to nie więzienie a nic w tym stylu możesz grać kiedy ci sie żywnie podoba, a jak będziesz grał z tym tagiem to zawsze jeśli ktoś gra wcześniej to do ciebie zapewne dołączy, umawiane granie jest poto żebyśmy naraz się spotkali i sensownie popykali i przećwiczyli różne zagrywki bo po dłuższym czasie wspólnego grania już sie wie jaką metodą kto gra i zna nawyki więc łatwiej jest coś sensownego zrobić. nikt do nikogo nie ma pretensji że tego lub owego dnia nie może grać, mówisz tylko wtedy i wwtedy nie moge i wszystko gra, tak żebyśmy nigdy bez sensu na nikogo nie czekali. a co do tagu, zrób bez spacji i po kłopocie. pozdrawiam.

27.07.2003
13:09
smile
[24]

mruwek [ da ANT ]

sirQwintus ---------------> serwer do wspólnej gry najczęściej wybieramy na czacie podczas spotkania, a tak to każdy gra tam gdzie akurat są gracze, proste.

Caine -------------> cóż jeśli by tylko wszystkim odpowiadało.

I tak, zbieramy się dziś przed grą na czacie o 18.00,

27.07.2003
13:38
[25]

bone_man [ Powered by ATI ]

mruwek --> jeszcze poprobuje z tym nickiem ehhh czemu zawsze u mnie nie dziala ? :/
PS. powinienem byc na czacie o 1800 :)

27.07.2003
14:38
[26]

bone_man [ Powered by ATI ]

Mam niesamowicie banalne pytanie: jak zrobic w voice chat Heal me! i Revive me! Szukalem tego, ale nie ma, a widzialem, ze ludzie uzywaja tych komend?

27.07.2003
15:45
[27]

sirQwintus [ Generaďż˝ ]

ok będę ...
gdyby ktoś przez przypadek łaził po serwach pow. 40 graczy (Ja tam cały czas tnę) to nick
Qwinto[SoP] its me :D

27.07.2003
16:00
smile
[28]

mruwek [ da ANT ]

bone_man -------> takie komendy glosowe są dostępne gdy jesteś w drużynie, standardowo dostępne pod klawiszem Z wtedy możesz używać heal me, itd.

27.07.2003
16:24
smile
[29]

bone_man [ Powered by ATI ]

mruwek --> juz rozumiem, dzieki :)

27.07.2003
16:38
smile
[30]

marihuanin [ Pretorianin ]

Witam.
Widze, że coś się ruszyło:), a u mnie reninstal systemu został przełożony na dzisiaj więc mnie nie będzie... no chyba, że dopiero ok. 3.00:(. Zycze wszystkim GL i HF !!!

27.07.2003
17:15
[31]

ICE7 [ Konsul ]

Dziś niestety nie dam rady zagrać bo przed 18 wyjść musze z domu i nie wiem o której wróce... jak by co zostawcie na forum namiary gdzie gracie to jeżeli wróce wcześniej to sie przyłącze.

Pozdrawiam.

27.07.2003
17:15
[32]

BWP [ Centurion ]

marihuanin ---> szkoda, ze nie bedzisz.
Ponizej jest link dla wszystkich, ktorzy chca sie pobawic w skrypty do ET, nastepna do kolekcji. :)

Jesli dokonacie ponizszego wpisu do autoexec.cfg, to beda wyswietlane fpsy.
bind F4 "toggle cg_drawFPS" //Displays Frames per Second
Ale i tak wszystko (prawie) jest opisane ponizej na stronie.
Godzina W = 1800

27.07.2003
21:04
smile
[33]

bone_man [ Powered by ATI ]

Dzieki za gre chlopaki ;) Nie wiem, jak Wy, ale ja wole Polskie servery ;) Ehh pod koniec dostalem laga no trudno.

27.07.2003
22:37
[34]

mruwek [ da ANT ]

No gra na tenbicie była wypasiona, w nagrode medal, ale już nie będe mówił kto najbardsziej na niego zasłużył, hehe, i dozobaczenia na czacie jutro!

27.07.2003
22:54
smile
[35]

bone_man [ Powered by ATI ]

No ja potem na Tenbicie (czyli pod Wasz koniec) mialem takie lagi, ze mozg sie lasuje. I nie wiem czemu ://

28.07.2003
01:27
smile
[36]

marihuanin [ Pretorianin ]

Już jestem po "reaktywacji" systemu, jeszcze tylko poustawiam ET i...Wiecie co :)))

28.07.2003
05:43
smile
[37]

marihuanin [ Pretorianin ]

RATATATATATA... no dzisiaj to pograłem, ehh im dłużej gram w ET tym badziej mi się podoba, rodzina mnie chyba wyklnie;)... kiedy słyszą wiązanke z moich ust to wiedzą że mnie zabił ktoś z własnego teamu (właśnie usłyszałem
"idż spać ty wirtualny antychryście") i powiedzieli że mi knebel zamontują bo "gorsze" ich wszystkich... takie gadanie:)
Jutro (dzisiaj) raczej będe.
ET rulezzz!!!
|UW| rulezzz!!!
PF rulezzz!!!
Ale mam dzisiaj dobry humor:)))

28.07.2003
08:16
[38]

sunnto [ Chor��y ]

Czy może mi ktoś napisać jak " zwykły " szeregowiec podnosi swoje " specjalne umiejętności " . Wczoraj sobie trochę popykałem . Miałem na maxa battle sens i weapon . Natomiast skill oznaczony chełmem " taki od lewej " wogóle mi nie rósł .

28.07.2003
13:03
smile
[39]

Pszczoła [ Wybrzeże Gdańsk 4ever ]

Ja bym sobie z wami chetnie pogral ale mam takie lagi caly czas ze ciezko sie gra :(

28.07.2003
13:13
[40]

ICE7 [ Konsul ]

Dajcie cynk o której i gdzie dziś gracie a postaram sie być :-)

28.07.2003
14:32
smile
[41]

marihuanin [ Pretorianin ]

Właśnie widze zbliżającą się burze więc nie wiem czy będe, ale jest duże prawdopodobieństwo że nie:(, tak na wszelki wypadek życze przyjemnej gry i dużo fragów. Pozdrawiam!!!

28.07.2003
16:13
smile
[42]

[email protected] [ Pretorianin ]

nie było mnie tydzień bo nie miałem netu po wtorkowej burzy................................

28.07.2003
17:17
smile
[43]

mruwek [ da ANT ]

Witam, spotkanie klasycznie o 20.00 na naszym czacie, tam wszystko będzie podane, gdzie(ip), jak, i po co dziś gramy, wszystkich chętnych zapraszam. link poniżej.

28.07.2003
18:14
smile
[44]

mruwek [ da ANT ]

i znowu ukazały się nowe mapki, zainteresowanych odsyłam pod ten adres: https://www.etmaps.rar.pl/

28.07.2003
19:06
smile
[45]

bone_man [ Powered by ATI ]

Przepraszam Was bardzo, ale dzisiaj byla burza jak diabli i przez pol dnia nie mialem produ, a potem czekalem az admin wlaczy siec. Powinienem byc na czacie o 2000. Ciekawi mnie czemu mialem te cholerne lagi wczoraj :/ W zyciu takich nie mialem :/

PS. gdzies mialem jakis taki mikrofon zwykly, kiedys poszukam i powiedzcie mi cos o tym rogerze (czy cus, to musi byc dziwne uczucie tak gadac itp.) i opiszcie, jak go uzywac oki?
Pozdrawiam

28.07.2003
19:14
[46]

bone_man [ Powered by ATI ]

ERRATA
produ == prądu

28.07.2003
20:01
[47]

BWP [ Centurion ]

sunnto ----> helm oznacza ciezka bron
Odsylam do lektury ponizej. Poszukajcie na swoim dysku, tam jest wszystko opisane i namalowane.

file://localhost/C:/Program Files/Wolfenstein - Enemy Territory/Docs/Help/Manual/html/manual.html#L3_HeavyWeapon

28.07.2003
21:30
smile
[48]

mruwek [ da ANT ]

zauważyłem że wiele ludzi wchodzi na nasz czat po 20 grubo najczesciej wtedy gramy mimo naszej obecności na czacie, która w niczym nie przeszkadza, więc nie dziwcie się że nikt nie odpowida. my spotykamy się zawsze o 20, z pół godzinki pogadamy i gramy, można dawać info na GOL-u o ip serwera, jesli jesteście zainteresowani to piszcie wtedy będe dawał namiary. pozdrawiam.

28.07.2003
22:11
[49]

ewelina_m [ secret ]

dziś sobie trochę pograłam ;)

28.07.2003
22:23
smile
[50]

mruwek [ da ANT ]

ewelina_m ----------> zapraszam cię do wspólnej gry, z nami ci będzie raźniej! A i może więcej sensu w grze zaprezentujemy. pozdrawiam, jesteśmy zawsze na czacie o 20.00. w tygodniu

28.07.2003
22:28
[51]

ewelina_m [ secret ]

ale wy gracie na serwerach, na które nie udaje mi się wejść ;/
a jak raz grałam z wami.. aaaaaaaa jeeeeny jaka sieczka, łatwo oberwać, trzeba być ostrożnym, z wami to dopiero klasa :D

28.07.2003
22:29
smile
[52]

mruwek [ da ANT ]

UWAGA!

wszystkich chętnych do gry jutro zapraszam na czat o 20.00 bo potem gramy i nie ma jak podać gdzie, kto sie spóźni ten sie nie dowie bo adres serwera często się zmienia w czasie gry, itd, itp.

28.07.2003
22:31
smile
[53]

mruwek [ da ANT ]

ewelina_m ---------> słuchaj na czacie wybieramy serwer, ja zawsze wchodze ostatni po paru chwilach jak sie komuś nie uda wejść wtedy wszyscy wracają i włazimy na inny, tak że nie rezygnuj i zapraszam cię na jutro, lady medic!

28.07.2003
22:32
[54]

ewelina_m [ secret ]

yes ser!

28.07.2003
22:33
smile
[55]

mruwek [ da ANT ]

ewelina_m --------> a wracając do tamtej pierwszej gry dzisiaj gdzie i ty byłaś to jak widziałaś trafiliśmy w sam środek masakry a potem nas skasowały lagi więc poszliśmy gdzie indziej i było ok. fajnie sie grało!

28.07.2003
22:35
smile
[56]

Coy2K [ Veteran ]

sory że się wtrącę, ale albo ewelina jest tak słaba w ET albo unika prawdziwego wyzwania...przecież to porażka grać z osobami które mają ponad dwukrotnie wyższy ping...tak zwane "free frags", no ludzie co to ma być ??

28.07.2003
22:44
[57]

mruwek [ da ANT ]

Coy2K ---------------> albo jest tak dobra? a co do pingów niektórzy z nas mają pingi i powyżej 400 czasami a żebyś widział jak sobie dają rade, to nie reguła. Ale możliwe że się mylę.....

28.07.2003
22:55
[58]

ewelina_m [ secret ]

hehe, nie jestem słaba, zresztą gram w to dopiero kilka dni. A co do pingów, to one rożnie się u każdego zmieniały, na początku to wszyscy mieli 999 a w czasie gry i ja grałam z nienajlepszymi pingami, rwało, ale grałam. Przez te pingi, większość ludzi się wyniosła z serwera.
dzięki mruwek, bo patrzę, że niektórzy zazdroszczą ;)

28.07.2003
23:07
smile
[59]

marihuanin [ Pretorianin ]

No prosze coraz częściej udaje nam się wspólnie pograć, czyżby to dobrze rokowało na przyszłość... mam nadzieje:)
mruwek,bone_man - - - - > dzieki, że zawsze byliście w poblirzu żeby mnie podnieść:)
Co do tych pingów i "free frags", teoretycznie gracz z niższym pingiem powinien wygrać z playerem o wyższym, ale to nie jest regułą... sam często mam powyżej 200 i potrafie grać choć nie jest to łatwe ani przyjemne:(
Każdy gra na takim łączu jakie ma i predzej czy puźniej przyzwyczaja się to tego co ono oferuje... każdy (chyba) gra przede wszystkim 4fun, a gra zaa wysokim pingami nie jest fun więc to chyba logiczne, że idzie na taki server gdzie będzie miał stosunkowo małe pingi i będzie fun. (ale tych "funów":))
Pozdrawiam i do jutra.

28.07.2003
23:09
smile
[60]

Coy2K [ Veteran ]

zazdroszczą ? no sora ale nie grywam w ET, miałem okazję pograć z Tobą w Allied Assault i raczej nie byłaś topowym graczem o ile mogę się tak wyrazić...proszę innych by nie zrozumieli tego posta jako przechwałki, po prostu chcialem wyjaśnić tylko że 100 a 269 to jednak spora różnica

28.07.2003
23:14
[61]

ewelina_m [ secret ]

Coy2K ---> pieprzysz banialoki, w MOHAA przeważnie zawsze mam pierwsze miejsca, a teraz to gram coraz rzadziej, bo w ten upał ocipieć można i wpadam do gry tylko na chwilkę. Zresztą nie chce mi się z tobą gadać!

28.07.2003
23:15
[62]

ewelina_m [ secret ]

Coy2K ---> podaj mi adres domowy, to chętnie poczujesz mój prawy sierpowy :D

29.07.2003
00:54
smile
[63]

Coy2K [ Veteran ]

wprost uwielbiam polemike na poziomie ale rozmowa z tobą to prawdziwa katorga ;) zresztą nie chce zaśmiecać wątku by się z Tobą kłócić..a co do tych pierwszych miejsc..no cóż nie pozostaje mi inna odpowiedź niż ta >>> :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

PS. Liderka klanu z Ciebie była żadna, więc dałem sobie spokój, nie tylko zresztą ja, bo kilku dobrych graczy opuszczało PRS.

29.07.2003
01:29
smile
[64]

bone_man [ Powered by ATI ]

Coz pogralem sobie jeszcze z Ironem wielkie THX :) Ale pod koniec gry kiedy Iron sobie juz poszedl, jak mnie brzuch zaczal (napi%%#%) myslalem, ze sie przekrece i zrezygowale (nadal mnie boli) ciekawe czy dzisiaj zasne :/

29.07.2003
10:08
[65]

ewelina_m [ secret ]

Coy2K ---> hm, to o to ci biega, chodzi ci o klan MOHAA. Nie znam cię i nie wiedziałam że byłeś u nas, zresztą to twoja decyzja. Pewnie pograłeś parę minut, rozwaliłam cie do zera, nerwy cię poniosły, spakowałeś bagaż i w drogę :D

29.07.2003
17:56
smile
[66]

marihuanin [ Pretorianin ]

Coy2k,ewelina_m - - - - > wydaje mi się że to nie jest miejsce na kłótnie o MOHAA (prędzej o ET:)) ani na rozgrzebywanie starych ran...
Do 20.00 !!!

29.07.2003
20:11
smile
[67]

mruwek [ da ANT ]

Chciałbym oficjalnie przywitac ostatnio przyjętego w nasze szeregi |UW| gracza! mowa tu oczywiście o bone_man. powodzenia na polu walki i wielu satysfakcjonujących rozgrywek!

29.07.2003
20:17
smile
[68]

bone_man [ Powered by ATI ]

Bardzo Wam wszystkim dziekuje, czuje sie zaszczycony :))))))))))

29.07.2003
23:35
[69]

Pszczoła [ Wybrzeże Gdańsk 4ever ]

Ali mi sie podobalo :) bylo super
Mam pytanie czemu jak sie lacze z innymi serwerami mam pingi po 999 a jak gralem dzisiaj z wami to lagow prawie wcale nie mialem
Pozdrawiam Wszystkich :)

30.07.2003
00:07
[70]

BWP [ Centurion ]

Gratulacje i aby |UW| Ares zawsze byl z Toba. :))))

Ktos sie pytal o bindowanie:
bind PGDN "say_team ^3 ..:: medyk kurna medyk ^3!!" ---- wiadomo jak kolory ;
bind h "vsay Hi"
bind c "vsay Cheer"
bind r "play sound/chat/allies/81d"
bind k "vsay_team FTHealMe" ----> hehehe
-------------------------------------------------------------
FTHealSquad "Heal the squad!"
FTHealMe "Heal me!"
FTReviveTeamMate "Revive team mate!"
FTReviveMe "Revive me!"
--------------------------------------------------------------

30.07.2003
00:12
smile
[71]

bone_man [ Powered by ATI ]

BWP --> to ja sie pytalem o to bindowanie :]]]] Thx :)

30.07.2003
00:17
smile
[72]

esaax [ Pretorianin ]

Witam ! :D
wrocilem to swiata zywych :))))) i................ trzezwych :DDDDDD, co jak co wyjazd byl udany ':), widze ze przez te 2 tygodnie troche sie dzialo :), widze nowego czlonka :) witam ! :).
czy bylby ktos chetny w opowiedzeniu mi w skrocie co sie dzialo przez ten czas oraz przekazac jakies nowe doswiadczenia ;)) -- na gg -- no wkoncu jestem o 2 tygodnie do tylu :)
no to jeszcze raz witam wszystkich i od jutra yyyy dzis :) jestem gotowy na wojne :))
I niech moje pingi nigdy was nie dosiegna :DDDD -- [dla wtajemniczonych ^_^]
Pozdrowienia
EsaaR :)

30.07.2003
00:21
smile
[73]

esaax [ Pretorianin ]

yyyy poprawka witam nowych braci na polu walki :)))

30.07.2003
01:48
smile
[74]

marihuanin [ Pretorianin ]

No dzisiaj kolejny raz udało mi się pograć, zaczynam się przyzwyczajać:)... tylko te pingi mnie męczą :///
Po tym jak skączyliśmy grać i zostało nas niewielu na servie, prubowaliśmy paru "trików" (na screenach)... ciekawie było:)

esaax - - - - > WITAM, scyzoryki x2:), dużo się nie działo jak zawsze najpierw czat a potem gra, wyszlo troche nowych mapek... pościągaj, no i doszedł do nas bone_man podnoszac tym samym poziom gry |UW|:) [bone-->ale ci komplement chlapnołem:)], a więcej dowiesz się na naszym czacie jutro o 20.00!!!

30.07.2003
01:51
smile
[75]

marihuanin [ Pretorianin ]

Drugi screen - - - - - - - - - - - - - - - >

30.07.2003
01:55
[76]

marihuanin [ Pretorianin ]

Mam jeszcze demko z tej mapy i z tych wyczynów ale wazy 6MB i niestety nie wyśle nikomu zaintersowanemu :(((


Dla pocieszenia trzeci screen - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - >

30.07.2003
14:18
smile
[77]

marihuanin [ Pretorianin ]

Niestety z przyczyn nie zależnych odemnie dzisiaj o 20.00 mnie nie będzie, a pojawie się dopiero ok 22.00 więc jeśli jeszcze będziecie to was znajde.
Pozdrawiam

30.07.2003
14:33
[78]

outbreak [ Legionista ]

gracie na demie czy na pełnej????????????????????????????tak z ciekawości

30.07.2003
14:41
[79]

bone_man [ Powered by ATI ]

outbreak --> na pelnej, looknij na wstepniak.

30.07.2003
15:06
smile
[80]

outbreak [ Legionista ]

aha!dzięki!

30.07.2003
17:45
smile
[81]

bone_man [ Powered by ATI ]

Mam pytanie! Dzisiaj mialem pingi od 80 do 250 ://// Ale obraz mi nie skakal w ogole raz na 100 lat mialem connection interupted. I teraz tak, jak mam zalozmy ping 150 ale mnie obraz nie skacze to inni gracze widza mnie poruszajacego sie ,,zabimi skokami,, czy normalnie??

30.07.2003
18:54
smile
[82]

mruwek [ da ANT ]

Witam.

jak co dzień na czaciku o 20.00, i proszę się nie dziwic że o 22, lub wcześniej nie ma nas na czacie a jezeli ktoś jest to nie odpowiada bo wtedy już dawno gramy, a obecność na czacie w niczym nie przeszkadza. Także tak do 21 można jeszcze z nami pogadać a potem to już wojna. I tyle na ten temat.

30.07.2003
19:22
smile
[83]

Pszczoła [ Wybrzeże Gdańsk 4ever ]

Chętbie dzisiaj z wami pogram ale tak do 21 : 30 dluzej nie moge

31.07.2003
18:11
[84]

bone_man [ Powered by ATI ]

Dzisiaj mnie chyba nie bedzie na czacie i nie bede gral.

31.07.2003
20:07
[85]

Pszczoła [ Wybrzeże Gdańsk 4ever ]

co jest nikogo dzisiaj niema?? na czacie?

31.07.2003
21:20
smile
[86]

mruwek [ da ANT ]

Taaaaaaaa, dzisiaj niektórzy byli, niektórzy nie, tak bywa, ale nic na siłe.

Ustawka na jutro na rozgrywki o 20.00, kto się pisze niech się dopisze do listy:

1. Mruwek



Pozdrawiam!

31.07.2003
22:13
smile
[87]

marihuanin [ Pretorianin ]

Dzisiaj sobie nie pograłem... te lagi mnie wykończą :///

1. Mruwek
2.Snufkin

31.07.2003
22:22
[88]

esaax [ Pretorianin ]

ja jutro sie nie pisze na 20:00, bede o 21:00, i tak chyba zawsze ://///

31.07.2003
22:25
smile
[89]

mruwek [ da ANT ]

esaar zanim zaczniemy grac to pewnie będzie 21.00 dopisuje cie.

Jutro od 20.00

1. Mruwek
2. Snufkin
3. Essar

01.08.2003
07:56
smile
[90]

sunnto [ Chor��y ]

Grając w ET coraz częściej zauważam że gracze klanowi są bardzo zarozumiali .
Wydaje im się że prezentują Bóg wie jaki poziom a tymczasem popełniają błędy „ nowych”
Np. „schodzenie na plażę w mapce z działami „ . Często zapominają że jest to gra zespołowa .
Zależy im głównie na swoim XP a nie na wykonaniu określonych celów .
Muszą być zawsze najlepsi ( w lepszej drużynie ) . Jak im się nie udaje to albo wychodzą z gry ( żeby się nie ośmieszyć ) albo skaczą z drużyny do drużyny w zależności która jest w danej chwili górą . Strasznie się przy tym przechwalają zdobytymi medalami . Wczoraj sobie pogrywałem z członkiem waszego klanu UW . I tak jak myślałem pograł sobie dopóki nie zaczął dostawać w dupę .
Oczywiście nie jest to regułą . Ostatnio bardzo dobrze mi się grało z niejakim Markiem z klanu WP .
Reasumując . Zastanówcie się trochę bo ET to gra dla zabawy a nie pokazanie swojej wyższości nad innymi szczególnie początkującymi graczami do których strzela się jak do kaczek.

01.08.2003
10:24
smile
[91]

Pszczoła [ Wybrzeże Gdańsk 4ever ]

1. Mruwek
2. Snufkin
3. Essar
4.Pszczola

Jak nie bede maial lagow wczoraj mialem :(

01.08.2003
10:46
smile
[92]

bone_man [ Powered by ATI ]

sunnto --> o kogo chodzi? mozesz podac, jakas litere, badz ilosc liter w ksywce czy cos takiego??

01.08.2003
11:52
smile
[93]

Bdx [ Senator ]

Witam!
Siódma częśc wątku o tej grze, a ja dopiero się nią zainteresowałem. Właśnie ściągam i chętnie bym zobaczył jak się w to gra :) Myślę, że się spotkamy na froncie..

01.08.2003
12:05
smile
[94]

bone_man [ Powered by ATI ]

Bdx --> jestes czlonkiem Counter Strik'a, przezucasz sie? :DDDDDDD
Zartuje, jasne zapraszamy, jak mozesz to wpadnij na czat o 2000.

01.08.2003
12:06
smile
[95]

bone_man [ Powered by ATI ]

ERRATA

przezucasz == przerzucasz

01.08.2003
12:13
[96]

Bdx [ Senator ]

bone_man - w cs`a strasznie juz dawno nie gralem.. i sam juz nie wiem czy przejadł mi się do końca i czy tak będzie z wszystkimi fps? W każdym razie nie czerpie juz z gry takiej przyjemnosci jak kilka lat temu, :( a mysle, ze sprobować czegoś nowego chyba nie zaszkodzi? :)

01.08.2003
12:20
smile
[97]

bone_man [ Powered by ATI ]

Bdx --> :) na poczatku ET mi sie nie podobal (ponad tydzien temu) Alianci sa ,,jasna brazowi?,, a Axis ,,czarni,, (chodzi mi o stroje) do kogo tu sie strzela?? Wszyscy mnie zabijaja itp. Musialem cwiczyc specjalizacje itp.
A teraz strasznie mi sie podoba i mozna powiedziec, ze jak na forum nic sie nie dzieje i wszyscy spia to gram tylko w ET.
Sprobuj, serio. A jak uda Ci sie sciagnac to dawaj na czat...

01.08.2003
12:35
[98]

Bdx [ Senator ]

bone_man - spoksik, za jakąś godzinkę powinien mieć na dysku... Powiedz tylko na ile ta gra podobna jest do dema multiplayerowego Return to Castle Wolfenstein, które dosyć dawno temu można było zassać. Pamietam, że troche w łupałem owego czasu :)

01.08.2003
12:39
[99]

bone_man [ Powered by ATI ]

Bdx --> oj przykro mi nie gralem w demo mp, wiec Ci nie opisze :( Poszukaj na stronach we wstepniaku moze to Ci jakos pomoze. A za jakis czas wpadnie jakis staly bywalec to pewnie Ci opisze :)

01.08.2003
12:54
[100]

Bdx [ Senator ]

oki - sam to przebadam za jakiś czas, na razie przekopywuje poprzednie wątki. martwi mnie trochę to co piszecie o pingach. na jakim łączu grasz? ja mam neo i tak naprawdę to nie wiem jak się spisuje podczas grania w necie. jedyną grą w którą grałem było Live For Speed a to chyba nie najlepszy "test"...

01.08.2003
13:00
smile
[101]

bone_man [ Powered by ATI ]

Bdx --> coz ja mam Neostrade + zalezy od servera, ale pingi mam mozna powiedziec caly czas okolo 60. Wiec nie boj zaby ;) ogolnie na Neo mozna pograc we wszystko. Tylko zazwyczaj pod wieczor kolega troche sciaga, wiec pingi mi podskakuja do 150, ale da sie grac spokojnie na takich, tylko jak wyzej podskoczy tak do 350 to juz jest nie ciekawie. Jak sam masz Neo to masz lllllllllllluuuuuuuuuuuuuuuuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

01.08.2003
13:01
[102]

esaax [ Pretorianin ]

Bdx -------> na neo spokojnie bedziesz mial niskie pingi, ja mam 200kb lacze i ping mam wyski :///// ale nie jestem pewny czy to nie wina konfiguracji u mnie w kompie.... ale i tak zreguly mam najwiekszy ping ze wszystkich tu zebrancyh :))) nawet jak mam miedzy 400 - 800 gram :D:D:D:D:D, jak jest wyzej to juz zdeka ciezko ://///

01.08.2003
13:06
smile
[103]

bone_man [ Powered by ATI ]

Acha i mam pewien klopot. Ostatnio co wejde do gry do musze dodawac to |UW|. Zwalil mi sie ET i musialem przeinstalowac potem robilem dokladnie to samo i teraz ciagle musze to |UW| dodawac, jak temu zaradzic??

01.08.2003
13:08
smile
[104]

Bdx [ Senator ]

tak się szczęśliwie składa, że mam neo sam.. z mamą, a ona potrafi klepać 10 maili na minute ;) ....

Oczywiście wiem, że to zależy od serva na którym się gra ale jeżeli średnia nie wychodzi ponad 100ms to git.

essax - podziwiam za wytrwałość - ja jak w cs`a grałem z 200ms, jeszcze na sdi to opuszczałem serwer :) ale i tak zazwyczaj miałem ok 60 wiec sdi to nie taka qpa jak niektorzy mowia :)

01.08.2003
13:13
smile
[105]

Bdx [ Senator ]

poprawiam tylko orty i jak przekabace nicka

sorki esaax :)

bone_man - piszesz o |UW| w nicku? jezeli tak to poszukaj jakiegoś configa w którym to siedzi i zmień w nim. oczywiście najpierw backup :)

01.08.2003
13:45
[106]

Pszczoła [ Wybrzeże Gdańsk 4ever ]

Ja mam pingi po 60 jestem w sieci Lan okolo 50 osob wieczorami podskakuje mi do 150 tylko wczoraj mialem po 500 600 :( i sobie nie pogralem do bra ide dalej siekac GRA JEST BOSKA :)
do zobaczenia o 20 na czacie :)

01.08.2003
13:50
[107]

esaax [ Pretorianin ]

Bdx ----> ja mam lacze szybsze od sdi dlatego mozliwe ze problem (moich pingow) siedzi w konfigu mojego kompa, nie wiem :)

01.08.2003
13:56
[108]

Bdx [ Senator ]

:) Gra skonfigurowana...na jaki serwerw wejść żeby poćwiczyć? :) co polecacie?

01.08.2003
14:02
[109]

esaax [ Pretorianin ]

Bdx -----> jak ja zaczynalem wchodzilem na pale :)))) i tak wydaje mi sie najlepiej :DDD, a jak nie to sprobuj serwer CDA :)))

01.08.2003
14:07
smile
[110]

Bdx [ Senator ]

oki :) tak też zrobię..pingi niezłe - lista zaczyna się od ~20ms, polskie serwy ok 30 - 60 :) zobaczymy w grze, idę na wojnę.. myślę, że do 20 wrócę :)

01.08.2003
14:10
[111]

Pszczoła [ Wybrzeże Gdańsk 4ever ]

Bdx -----> Poeodzenia :) i do 20 na czacie

01.08.2003
14:12
[112]

BWP [ Centurion ]

Czesc.
sunnto ----> możliwe, ze gracze klanowi sa zarozumiali, ale raczej do nas, do naszej Ekipy ( nie mylic z Klanem - patrz wstepniak) nie mozna miec pretensji. Nie chodzi o zdobywanie medali, chodzi tu o dobra zabawe i : teamwork is the key to success. :))

cyt.- "Jak im się nie udaje to albo wychodzą z gry ( żeby się nie ośmieszyć )..."-- nie udaje, co sie nie udaje? Możliwe, ze tu chodzi o pingi, czesto mi osobiscie sie zdarza wyjsc z danej mapy bo poprostu albo sa spawnkilerzy (wiadomo o co chodzi) albo pingi zabijaja. A może server go rozlaczyl albo gra/komp się powiesil?( nie raz, nie dwa) Osobiscie staram sie grac zawsze do konca w tej samej druzynie, nawet jesli po przeciwnej stronie sa gracze z UW "ekipy" :) ( tym lepiej smakuje wtedy krew przeciwnikow hehehe )
Jeśli chodzi o medale, to przyjemnie je dostawac. Medali nie dostaje się za partolenie roboty, tylko za walke z przeciwnikiem. Jeśli weteran II wojny swiatowej na uroczystosci panstwowej przypnie do piersi medale, to tez uwazamy ze się chwali?

cyt. – „Zastanówcie się trochę bo ET to gra dla zabawy a nie pokazanie swojej wyższości nad innymi szczególnie początkującymi graczami do których strzela się jak do kaczek.” Do graczy klanowych strzelamy jak do kaczek (hehehe), a oni do mnie jak do miesa armatniego i się nie rozlaczamy.
A jeśli faktycznie była taka sytuacja, ( bezpodstawnego przechwalanie się) to Ja w Swoim imieniu przepraszam wszystkich graczy ET za naganne zachowanie naczego czlonka ekipy |UW|. Jeśli będzie wiadomo o kogo chodzi to na pewno dostanie reprymende.
Watpie czy dzisiaj bede obecny na czacie. Narazie.

01.08.2003
14:35
[113]

ICE7 [ Konsul ]

Witam, sorry ze mnie ostatnio nie było ale miałem drobne problemy i z netem i samą grą... nie wiem czemu ale lubi mi sie często wieszać przy uruchamianiu, przerywaniu intro. Nawet reinstalacja gry mało co pomaga, jak by gra miała swoje humory... :( komp rozumiem ale gra :P ... postaram sie być o 20 ale niczego nie obiecuje.

Pozdrawiam.

01.08.2003
15:19
smile
[114]

bone_man [ Powered by ATI ]

Bdx --> czy to nie Ty na serverze Day of Days miales nick: ,,bdx rekrut :),, :PPPP ??

PS. my jestesmy ekipa, a nie klanem?? :)

01.08.2003
15:35
smile
[115]

mruwek [ da ANT ]

sunnto -----> wiem co masz na myśli mówiąc o przechwalaniu, niestety ja też sie spotkałem z tym zjawiskiem, ale nie przejmój sie tak robią tylko gnoje którym akurat nie idzie w grze, myślę że napewno krytyka nie spotkała cię od żadnego z naszej drużyny, czasem poleci jakaś kosa ale to w extremalnych przypadkach jak już ktoś przegina. Ja też nienawidże graczy którym zależy tylko na xp i swoim nicku na liście best to, best tamto. |UW| powstało właśnie po to aby grać z sensen a nie nawalać bez celu, a co do opuszczania gry w środku to jest to problem techniczny i tyle, nikt nie ucieka z pola walki. poza tym zauważ że ilu graczy na serwie to tele koncepcji rozegrania misji + oszołomy goniące za statystykami, i tyle, jak masz ochote to zapraszamy do wspólnej gry.

A teraz uwaga, ten kto ma zamiar dzisiaj grać i wejść na czat o 20 niech sie dopisze do listy, bo nie mamy zamiaru czekać na tych co zapomnieli lub co innego, tak przynajmniej będzie wiadomo kto ma się zjawić, a oto lista:

1. Mruwek
2. Snufkin
3. Essar
4.Pszczola

01.08.2003
15:41
smile
[116]

bone_man [ Powered by ATI ]

1. Mruwek
2. Snufkin
3. Essar
4.Pszczola
5.bone_man

01.08.2003
15:52
[117]

Pszczoła [ Wybrzeże Gdańsk 4ever ]

Ale Lagi mam. :/ Mam nadzieje ze do wieczora przestanie mi lagowac :)

01.08.2003
17:30
smile
[118]

marihuanin [ Pretorianin ]

Dzisiaj sie troche spóznie, bede około 20.30 :(. Jak was nie będzie na czacie to i tak was znajde i zamorduje ;)

01.08.2003
17:48
[119]

marihuanin [ Pretorianin ]

sunnto ----> ja osobiście uwarzam że nie masz racji co do "graczy klanowych", owszem czasami zdażają się ludzie którzy wpadają na server po to aby zabijać, mi też sie to czasami zdarza, ale to są publiczne servery i zbyt wiele od grających tam playerów niemożesz wymagać... ja czesto gram z ludzmi z klanów i zachowuja się zupełnie inaczej niż muwisz (pewnie nie wszyscy)... do kogo pijesz z tym "członkiem waszego klanu |UW|"???

01.08.2003
17:56
[120]

bone_man [ Powered by ATI ]

sunnto --> tez chcialbym wiedziec o kogo chodzi, nie boj zaby mozesz podac nick ;)

01.08.2003
18:11
smile
[121]

[email protected] [ Pretorianin ]

1. Mruwek
2. Snufkin
3. Essar
4. Pszczola
5. bone_man
6. Lancelot

Będę jak nie wypadnie coś ważnego.

01.08.2003
18:25
smile
[122]

esaax [ Pretorianin ]

ja niestety musze sie wypisac z listy, nie wiem o ktorej bede dzisiaj w domu, jak bede wejde, jak nie to nie :|

1. Mruwek
2. Snufkin
3. Pszczola
4. bone_man
5. Lancelot

ps. Esaar, a nie Essar :), w ostatecznosci EsaaR :D

01.08.2003
18:27
smile
[123]

mruwek [ da ANT ]

A teraz wiadomość " in minus", jeden z naszej ekipy postanowił nas opóścić na rzecz innej federacji. cóż szkoda ale życzymy ci wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia.

01.08.2003
18:30
smile
[124]

bone_man [ Powered by ATI ]

mruwek --> o ile sie nie myle to Craddif sie wypisal????

01.08.2003
19:50
smile
[125]

Bdx [ Senator ]

bone_man - to byłem ja :/ po prostu się podłamałem ;) jak co chwile padałem :)
muszę się wgrać trochę i poczuć klimat :) a ha - bądźcie wyrozumiali dzisiaj dla mnie :))

1. Mruwek
2. Snufkin
3. Pszczola
4. bone_man
5. Lancelot
6. bdx

01.08.2003
19:56
smile
[126]

bone_man [ Powered by ATI ]

Bdx --> tez tak mowilem na poczatku ;) Zaraz wlazimy na czata :)

01.08.2003
22:34
[127]

mruwek [ da ANT ]

a tu nasz koega w akcjii!!! ----------------------------------------->

01.08.2003
22:39
smile
[128]

mruwek [ da ANT ]

Halo? Panowie gdzie was wymiotło w połowie gry, gdzies nagle zniknęliście? co się stało? kłopoty ze sprzętem?

I jak zwykle, zapisy na jutro, 20.00 - czat a zaraz potem gra, wpisujcie się!

1. Mruwek




Ps. ma byc was duuuużooo!!!! ;)

01.08.2003
23:26
smile
[129]

ICE7 [ Konsul ]

Dzieki za gre :)

mruwek --> jak sie zjawie to bede ;)

Qba... --> nie mam nic do Twoich noży, ale czemu w moich plecach musisz je chować... :P

01.08.2003
23:46
smile
[130]

bone_man [ Powered by ATI ]

Tak zakonczyla sie moja gra --------->
z czego od allies odeszla jedna osoba na tym ,,czacie,, zeby nie bylo ze ich jest mniej ;)

Tak, jak powiedzial ICE7 dostawal ode mnie nozami w plecy :))))

PS. mruwek, ale byles nie mily dla tego kolesia z klanu, (TFC BouG) nie ladnie ;)

02.08.2003
00:28
[131]

esaax [ Pretorianin ]

no jak napisalem, nie bylo mnie, przedchwila wrocilem do domu :), ale jutro sie pisze, tzn dzis :)

1. Mruwek
2. EsaaR, tak zbajerowane :D

czyli Carddifa nie ma, no coz, jak to nazwac - zdrada :))))

02.08.2003
03:59
smile
[132]

marihuanin [ Pretorianin ]

No ja bym się nie wpisał:)... ale mogr sie troche spóżnić.
A jeśli można wiedzieć to gdzie wywendrowal Carddif??

1. Mruwek
2. EsaaR
3. Snufk!n - to ja też zbajerze ;)

02.08.2003
10:21
[133]

bone_man [ Powered by ATI ]

Ja prawdopodobnie po poludniu sie dopisze. Marihuanin Carddif wywendrowal do Counter Strike'a.

02.08.2003
10:25
smile
[134]

bone_man [ Powered by ATI ]

Aaa z tym obrazkiem co dolaczylem to troche lipa, bo ci z przeciwnej druzyny, troche pingi maja srednie, wiec...

02.08.2003
10:59
smile
[135]

Bdx [ Senator ]

Również dziękuję za wczorajszą grę. Tak naprawdę to mam troche mieszane uczucia i do samej gry i do rozgrywki :) ale po pierwszym razie nie będę oceniał :)

02.08.2003
11:16
smile
[136]

Pszczoła [ Wybrzeże Gdańsk 4ever ]

Dzisiaj nie stety m,nie nie bedzie :( poniewaz wybieram sie na koncert Kukiza i Borysewicza
Za to wczoraj zajebiscie sie gralo :)

02.08.2003
12:08
smile
[137]

bone_man [ Powered by ATI ]

Bdx --> a wlasnie opisz wrazenia, chociarz te pierwsze ;)

02.08.2003
13:36
[138]

Black Wolf [ Konsul ]

Jak wczoraj chciałaem se zagrać to przed wejsciem do gry cos mi sie ściągało.. :0 nie kciało mi się czekać....tak długo.

02.08.2003
13:43
[139]

bone_man [ Powered by ATI ]

Black Wolf --> Zapewne sciagala Ci sie mapa. We wstepniaku linkow do map itp. posicagaj wiekszosc wklej do ET i nie powinienes wejsc na wiekszoc serverow...

02.08.2003
13:54
smile
[140]

Bdx [ Senator ]

Zagubienie..i to zarówno na planszach jak i w samym programie - na początku pare razy leżałem ranny po kilkadziesiąt sekund i darłem się na medyka by dopiero później przeczytać, że trzeba wdusić spację żeby się zrespałnować.. :) W ogóle nie miałem pojęcia jakie są zadania na poszczególnych mapach tylko biegałem gdzie biegali wszyscy :) Pod konic mojej gry udało mi się zmienić broń na inną niż Thompson :p ehh dużo by pisać ale teraz czas na kilka pytań, które pewnie były poruszane ale jak ktoś łaskaw w skrócie odpowiedzieć to będę dźwięczny ;)

Po co w ogóle sa te punkty doświadczenia? Czy to dzięki nim dostaje się wyższe stopnie i np. zwiększa się szybkość??
Ktoś w trakcie gry pisał, że nie trzeba strzelać krótkimi seriami bo tutaj nie ma "celności", to chyba nieprawda, co?
Czemu nie pamięta mojego profilu tylko za kazdym razem musze wszystko ustawiać ( bindy, ksywa ) :(

na razie tyle :p :)

02.08.2003
14:03
[141]

bone_man [ Powered by ATI ]

Bdx --> oki nie jestem specem, ale :
Doswiadczenie, zeby sie popisac, ze tyle zdobyles ;) Tak na serio poszukaj na stronach (wstepniak) bo ja to srednio opisze :/
Z tymi seriami to ja pisalem, bo z Thompsona, to raczej nie strzela sie na koniec planszy, tylko z bliska.
A z profilem to teraz sam mam klopot i tez czekam na jakas odpowiedz.

02.08.2003
15:32
[142]

marihuanin [ Pretorianin ]

Bdx - - - - > co do XP to jest przydatne, jak masz duże XP to np: szybciej laduje Ci się energia do sprintu, energia do żeczy "specialnych" (dynamit, nalot, apteczki, ammo, itp), dzieki XP awansujesz na wyższe poziomy, od szeregowca do bodajże generała, a z awansami wiażą się też pewne udogodnienia - - - - >
https://www.rtcwpl.com/index.php?option=articles&task=viewarticle&artid=24&Itemid=1 <- - - - tu masz link.
Jeśli chodzi o strzelanie to jest różnie, jeśli widze biegnacego wroga na otwartej przestrzeni to do niego wale ile wlezie i czesto kończy się to jego zgonem... kucanie ułatwia strzelanie na większe odległości.
Co do profili to niewiem ja takich problemów niemam, ale może sprubuj zrobić plik autoexec, ja tak mam i wszystko jest OK.

02.08.2003
16:23
[143]

Bdx [ Senator ]

marihuanin - dzięki za linka, zaraz się podszkolę :)

bone_mam - co do tego problemu z profilem to ja wywaliłem wszystko z katalogu \Wolfenstein - Enemy Territory\etmain\profiles i założyłwm nowy profi i teraz jest ok..

1. Mruwek
2. EsaaR
3. Snufk!n - to ja też zbajerze ;)
4. bdx a.k.a rekrut

02.08.2003
16:27
smile
[144]

bone_man [ Powered by ATI ]

Bdx --> juz cos dopisalem i wszystko jest juz ok ;)

1. Mruwek
2. EsaaR
3. Snufk!n - to ja też zbajerze ;)
4. bdx a.k.a rekrut
5. bone_man

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.