GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Baldur's Gate 1 - część 83

23.07.2003
19:16
[1]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Baldur's Gate 1 - część 83

Twoja Historia zaczyna się wśród tych rozległych sal pełnych wiedzy. Pod opieką mędrca Goriona upłynęło Ci bez mała dwadzieścia lat. Wychował Cię jak ojciec, karmiąc niezliczonymi opowieściami o bohaterach, potworach, kochankach, bitwach i tragediach. Jednej wszakże nigdy Ci nie opowiedział: historii dotyczącej twojego pochodzenia i dziedzictwa. Wiadomo Ci jedynie, że jesteś sierotą o nieznanej przeszłości...

...

Gawędzą i zabijają problemy :

- Aschman, lubi wino, wódkę i mroczne elfki...;))
- Attyla, wódz Hunów, dzielny przewodnik ku świetlanej przyszłości wątku
- mgr Aurelinus, strażnik moralności, znający tajniki tworzenia dodatków, jak i rzeczy z tym związanych
- Ayertienna, piękna elfia czarodziejka wabiąca mężczyzn do swej wieży, acz niezwykle pomocna i skora do dawania rad (zwłaszcza, gdy nie ma pojęcia, o czym mówi)
- BarD, rymiarz i prześmiewca - jak to bard, jest nieco nawiedzony (i dziwny) ale zawsze skory do śmiechu
- Belt, przewodniczący przyjacielskiego nam wątku o BG II, raczy mawiać; hehe i tak do mnie wtraficie!
- Bullzeye_NEO, fan wywaru z rzepy, należy do NATF - Nadętych Amatorów Tupania Fenomalnego
- Carrignarone, zawsze dobrze poinformowany, prześciga często "starych wyjadaczy"
- Dwalin, mężny krasnolud, zakochany w swoim toporze, mieszkający na dalekiej północy
- Earina, znana w świecie zabójczyni ogrów-magów. Strzeżcie się!
- Gofer, stary jak świat (zgrzybiały), widocznie po praniu mózgu, bo wiele rzeczy zapomniał,założyciel wątku o BG
- Grjgori, podobnie jak Aurelinus, znawca IE; chcesz dobrać się do gry – on ci poradzi, jak to zrobić
- Hathor, pani Zapomnianej Wyspy na mroźnej północy, biegła w manipulacji materią świata BG, autorka Xięgi
- Hayabusa, Saki vazaki zarąbali mi mazaki-ot jego dewiza, bardzo rozmowny, a najbardziej ze sobą:)
- Ines, wiecznie pomykająca, szczęśliwa, wchodząca i wychodząca
- Krees, zmagający się z nieprawościami Wybrzeża Mieczy, zwyciezca w boju o Magiczny Glejt Rycerski
- M'Rek, mozolnie wykrywający wszelkie paradoksy na Wybrzeżu Mieczy
- Mr. Kalgan rzadko wpadający, ale jak już to hucznie i z okrzykiem: Dawać dodatek!!!
- Raistlinek, pelen magii i wiedzy, bajarz prosto z dalekiego Krynnu
- Regis, to takie niewiadomo co, czasem zapyta, czasem odpowie, nikt nie wie, jakie myśli ma na głowie
- n2n, ciężkokapujący, ale łopata i powtarzanie w kółko robi swoje
- Sakhar, zgłębiający tajniki aurelinusowego dodatku, władca Otchłani
- Valencis, chodząca encyklopedia świata BG, w quizie rzuć wyzwanie i wygraj - to dopiero zdanie!
- Zawisza Czarny, dawny Yossarian, ale dla alkoholu trza się poświęcać!
- Zed Nocear, twórca map i pięknych, stylowych ikonek
- Xelloss, tajemniczy mag o ogromnej sile, ciągle się o coś pyta, ciągle dostaje odpowiedź, ale i tak je zapomina
- @@@, znany też jako Kapucyn/Nostradamus powrócił i ma się dobrze..


Wejdź na szlak przygody, czekamy na Ciebie – uważaj, ogrzy mag ostrzy sobie na Ciebie zęby, hordy gibberlingów kryją się wśród drzew, martwi wstają z grobów, a syreny zwodzą wędrowców na manowce... Piękne wojowniczki przemierzają leśne ścieżki wespół z dzielnymi swymi towarzyszami, a bardowie snują swe pieśni...


UWAGA!

Wszystkim miłośnikom sagi BG polecamy NTotSC (Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy) - polski mod Aurelinusa do BG1 + OzWM (zawiera poprawioną wersję Dark Side of the Sword Coast autorstwa Team BG). NTotSC to 13 nowych lokacji (i 2 twierdze), 8 nowych NPC do przyłączenia, trzydzieści nowych questów, nowe potwory, bronie, czary...
Najnowsza wersja NTotSC v1.50 do ściągnięcia ze strony Hathor (www.isle.px.pl). Tam również dodatkowe informacje. I solucja (wydanie I, nieco poprawione)... I mapy...
Link do moda: https://www.isle.px.pl/_private/modules/NTotSC_v.1.50.exe


link do poprzedniej części:

23.07.2003
19:25
[2]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

1. Postacie są dopakowane na różne sposoby, ale są.

2. Hathor----------> wersja 1.51 jest gotowa do odbioru. Zapraszam.

3. Zed-------> nie było cię, więc powtórzę. W wersji 1.51 (i patchu do niższych wersji) znajdzie się nowy, poprawiony i bez błędów plik worldmap. wmp, który po długiej walce zdołałem pokonać. Usuń proszę inne (swoje i moje wersje z twoich dodatków lub je zastąp tym poprawnym.

23.07.2003
19:45
[3]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Zed --> Dzieki za info :) W sumie jakis czas pozniej zciagalem z tego samego kompa i nie bylo juz problemow, ale faktycznie nie wolno tego zciagac z prawego przycisku myszy i 'zapisz jako...' Moze bys to dorzucil w opisie stronki, zeby przyszle pokolenia nie mialy tych problemow? ;)

Aurelinus --> dzieki za info :) I jezeli mozna to jeszcze jedno pytanie :) Czy oryginalne questy z gry tez zmieniales czy nie? :) Tzn chodzi o zmiane ich przebiegu i/lub nagrod jakie mozna otrzymac :) Bo nie wiem do jakiego stopnia sugerowac sie tym co pamietam z dawnych moich gier, a na ile traktowac gre z modem jako cos nowego :D

23.07.2003
20:04
[4]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus -> Jak bede w okolicy, to sie zglosze, ale nie wiem, jak szybko sie to stanie...

Bregan -> Na razie czekam na odpowiedz apropo bledow, bo poki co i tak nie da sie czytac starego forum. A pozniej trzeba admina serwera poprosic o utworzenie nowej bazy i wgrac phpBB wraz ze stylem :)

23.07.2003
20:12
[5]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Llordus-------->Pominąwszy kilka pomniejszych przypadków oryginał nie został zmieniony, natomiast kilka oryginalnych postaci ma więcej do powiedzenia niż w oryginale, więc bądź czujny... Poza dodaniem nowych, zmieniło swój wygląd(choć nieznacznie) kilka starych obszarów.

23.07.2003
20:26
[6]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Aurelinus --> Przeczytałem poprzednie posty, więc się orientuję w wydarzeniach. Tak zrobię na pewno. Na razie na mojej stronie w patchach worldmap.wmp pochodzi z NTotSC 1.50. A czy mógłbyś kiedyś zdradzić, na co zwracać uwagę i czym edytować worldmap.wmp, skoro IETME kopie częściowo ten plik? Zżera mnie ciekawość.

Druga sprawa: być może to tylko drobiazg przy ogromie Twojej pracy, ale czy jesteś tym razem pewny/sprawdziłeś, że w wersji 1.51 znajdują się wszystkie ustalone poprawki, szczególnie wszystkie łatki Baldurdasha? Co do pozostałych nie mam wątpliwości, ale Baldurdashe trudno sprawdzić. Może w orientacji w łatkach do NTotSC nie pochodzących od Ciebie pomoże Ci wykaz na mojej stronie, jeśli jej jeszcze nie widziałeś.

Czy mógłbyś przedstawić krótką listę zasadniczych poprawek i nowości w wersji 1.51 w stosunku do poprzednich, tak jak się to robi w oficjalnych patchach do gier? Do patcha 1.04a to robiłeś, ale od wersji 1.05 brak takowej.

Chętnie bym Cię jeszcze spytał o kilka drobiazgów, ale widzę, że chcesz już wydać 1.51. Nie spiesz się, jeśli wolno mi coś Ci doradzić. Jeśli ma być to wersja finalna NTotSC, to dobrze byłoby poprawić maksymalnie wszystko, co razi graczy. Np. ten bug z siostrą Jet'Layi, która jak raz ucieknie, to nie da się jej odszukać. Czy poprawiałeś też niektóre przedmioty, których błędy/nielogiczności wymienane były tu na forum? Planuje też na dniach wydać zestaw 3 nowych minidodatków do NTotSC. Może byś ocenił ich wartość, jako twórca zasadniczego dodatku? 2 są gotowe, nad trzecim się męczę. Szczegóły na mojej modstronce.

Hathor --> Gratulacje nominacji na Konsula. Na razie wszystko, co chciałem, jeszcze się zmieściło na mojej stronie, ale wiele więcej nie wejdzie. Jak zrobię (jeśli zrobię) to polskie tłumaczenie do Knigh's MOD, to chętnie wrzucę go na twój serwer, będzie miał jakieś 1,5 MB w wersji dwujęzycznej.

23.07.2003
20:49
[7]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Właśnie przeglądam twoje poprawki i tym razem zaimplementuję wszystkie niezbędne oraz podam opis (być może część już jest, ale ponieważ swego czasu pogubiłem się w nich dodam je jeszcze raz, to tylko parę kB...
O worldmap pisałem na poprzednim wątku lub na forum Hathor - generalnie problem jest taki:
1. Położenie ustawiasz w IETME.
2. Za pomocą NI sprawdzasz, czy nie pojawiły się jakieś tajemnicze UNKNOWN z dużą ilością cyfr w pozycji Area link pod wykazem obszarów, jeśli nie, to połowa sukcesu...
3. Jedyny znany mi aktualnie edytor, który poprawnie ustawia linki między obszarami (czyli możliwość przejścia z mapy na mapę i gdzie) to ten od Dragonlance. Z reguły przy pierwszym ładowaniu trzeba go otworzyć funkcją Importu, a nie LoadMAP, bo się nie daje. Tak samo dzieje się gdy zmodyfikujesz mapę nawet w nim samym.
4. W DragonlanceEditor jako jedym jest dostęp do pozycji flags, które są w opcji AddLinks. Te flagi są superistotne i decydują o tym, zcy mapa działa poprawnie czy nie, bo cyfry tych flag mają swoje znaczenie (to nowe, ostatnie odkrycie). Jeśli są żle ustawione, to dzieje się tak jak na skrajnej górnej mapie z elfami, gdy próbujesz wyjść od północy gra głupieje--------->welcome Windy.... Link jest wpisany, obszar ma odniesienie a flaga ma zły numer i AMBA.

23.07.2003
21:04
[8]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

IETME przypisuje te flagi automatycznie wg schematu: link jest na północ, więc flaga ma wartość południe na następnej mapie, link na zachód, więc masz wyjść na wschodzie następnej itd. Oczywiście to się nie zgadza na skrajnych mapach, które nie powinny wogóle mieć wyjść na skraj, a jeśli już mają - jak z elfami, to muszą mieć kod wyjścia zgodny z możliwościami map sąsiednich czyli w większości wypadków link jest na północ, ale flaga musi być też północ (sąsiednie mapy) lub wschód i zachód, ale nie południe, bo nie ma mapy powyżej.... skomplikowane? nie wiem jak to jaśniej wytłumaczyć. Obejrzyj w edytorze te wartości są tylko 4: 1, 2, 4, 8 i czasem (rzadko) 6, flaga na północ-południe jest 4, wschód-zachód 8 itd. 1 jest wtedy gdy wyjście ma tzw Exitpoint. Reszty już nie pamiętam. W każdym razie IETME przypisująć automatycznie flagę na mapie skrajnej podaje błędny kod i tu mogą pojawić się hocki-klocki, bo jężeli nie była to ostatnia mapa, to automatycznie są skopane wszystkie następnie dodane linki - gra sprawdza je po kolei, a na tym błędnym dostaje szału... bo nie wie co ma zrobić, flaga jest a możliwości wyjścia nie ma...

23.07.2003
21:12
[9]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

No dobra, jeszcze raz. flaga N-S = 4, E-W = 8, S-N oraz W-E ma wartośc 2 , przy czym jeżeli wyjście S-N jest skierowane do Exitpoint, to flaga = 1 - to jest wyjątek tylko przy tym wyjściu. Czyli, jeżeli np. chcesz z jednej mapy na północnym skraju zrobić linka na wschód następnej (wyżej, niżej, obok, cokolwiek) to wartośc flagi musi być 8 a nie 4.

23.07.2003
21:13
smile
[10]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Kto byłby taki życzliwy i przysłał mi NTOTSC przez poczte polską (to moja jedyna droga do moda), drugi raz na modemie nie mam zamiaru ściągać :-))) Oczywiscie pokrywam WSZYSTKIE koszty!!!

23.07.2003
21:21
[11]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Zed---> masz błąd w patchu do Levelu postaci, który przeniosłeś z oryginalnej gry - twój Kivan na 2-gim poziomie, nie będzie miał dostępu do czarów kapłana - popraw w NI pozycję MageType na "Generalist" (masz wstawione None- to JEST BŁĄD).

Bregan----> gdzie mieszkasz?

23.07.2003
21:23
smile
[12]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

50 km od Poznania, a dokładnie: Mateusz Walczak, ul. Ostrowska 8, 62-420 Strzałkowo, woj. wlkp

23.07.2003
21:33
[13]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Qrde, byłem w Rogoźnie niedawno... Postaram sie wysłać ci płytkę...

23.07.2003
21:36
smile
[14]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Z góry dzięki!!!! Jak mieszkasz w Poznaniu albo okolice to moge przyjechac osobiscie bo mogę być codziennie w Poznaniu, ale jak niet to byłbym naprawde wdzieeczny jakbys mi wyslal...

23.07.2003
21:50
[15]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Szczecin...

23.07.2003
21:56
[16]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Witam, wróciłem...

Aurelinus --> Mam teraz czas, więc mógłbym skoczyć do Ciebie po nową wersję, jutro czy kiedy tam chcesz. Przekazałbym ją Hathor...

23.07.2003
21:56
[17]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Oj, to odbior osobisty raczej (na pewno!!!) wykluczony :-(, ale mozesz wyslac jezeli nie sprawia ci to klopotu...

23.07.2003
21:59
[18]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Bregan----> w możliwie krótkim czasie, ale pamiętaj, że to wyjdzie pewnie ze 20 zł...(?)

Zawisza-----> witaj i OK, po 17,00 zapraszam...

23.07.2003
22:01
smile
[19]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Ofkors, nie mam nic przeciwko, ale jak wysyłasz i czy liczysz sobie cos jako autor :-) ?

23.07.2003
22:07
[20]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Po prostu puszczę to na twój koszt, od 1 zł za płytkę nie zbiednieję, ale to WYJĄTEK, liczę, że podeślęsz mi te mapki obszarów w zamian...

23.07.2003
22:08
[21]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Aurelinus -->

1. Możesz przypomnieć mi adres...?
2. Korzystasz z jakiegoś komunikatora typu GG albo czegoś w tym stylu ?

23.07.2003
22:13
[22]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Nie ma sprawy, jak tylko zacznę coś robić to pierwsze co z tym zrobię jak ukocze to ci podesle, gdyby nie CIH to byc moze moglbys "poszerzyc" swojego moda o Silverymoon, ale teraz zabiorę sie za cos innego, drugi raz tego samego nie bede robił, bo pewnie tak fajnie nie wyjdzie. Tylko teraz mam dylemat grac w Ntotsc czy robic moda, ale moze nawet jeszcze dzisiaj zabiorę się za robotę, wiesz są wakacje to mozna jedna nocke poswiecic :-)

23.07.2003
22:25
[23]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Zawisza---> podaj swój nr gg, to odezwę się za minut kilka...

Bregan----> ja bawię się w moda, gram w trzy gry na raz i żyję (ale co to za życie... - nie, nie jest źle, nie lubię bezruchu). Zdecydowanie Brakuje mi mapek od Wrót do Luskan (samo Luskan mam), więc na pewno znajdę dla nich zastosowanie, o ile grafika nie będzie arcytoporna (oczywiście nie życzę ci tego- na płytce dorzucę ci wszystkie posiadane przeze mnie Tile czyli te artworki do wklejania w mapki w IETME.

23.07.2003
22:27
[24]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Aurelinus --> 1722685

23.07.2003
22:28
[25]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Zed---> masz błąd w patchu do Levelu postaci, który przeniosłeś z oryginalnej gry - twój Kivan na 2-gim poziomie, nie będzie miał dostępu do czarów kapłana - popraw w NI pozycję MageType na "Generalist" (masz wstawione None- to JEST BŁĄD).

Aurelinus --> Oczywiście, że poprawię, ale wydawalo mi się że MageType dotyczy szkół magii dla magów i czarnoksiężników, a łowca uczy się czarów kapłańskich i MageType nie ma na nie wpływu. Muszę to sprawdzić, bo nie mogę uwierzyć ?!?

23.07.2003
22:30
[26]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Aurelinus ----> mozesz zapchac płytke na maxa ;-) jezeli mowisz od wrot do luskan to zabiorę się dzisiaj potroszku za robotę. Słyszales o Tower of iron will?

23.07.2003
22:40
[27]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

ZED-> ten numer przerabiałem , kiedy zacząłem pracę nad NTotSC, możesz mi uwierzyć - porównaj np z Minscem

Bregan ---> słyszałem, widziałem, ale nie wiem, co masz na myśli.

24.07.2003
00:16
[28]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Zed -> W koncu kaplan korzysta z czarow z roznych szkol, nie ma specjalizacji (przynajmniej w AD&D), zatem generalist jest poprawne.

Zawisza -> Dobry pomysl! Jak bedziesz mial plytke, daj znac mailem (GG jeszcze nie zainstalowalam i nie pali mi sie z tym).

24.07.2003
00:35
[29]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

o, myślałem, że tylko ja jeszcze nie śpię...

Zanim wątek wejdzie w fazę ukrycia, mogłabyś skopiować ten wywód o mapach i wrzucić potem do siebie na forum. Zdążyłem tam jeszcze wrzucić wam pełną listę liter kodowanych w BG I.

Pod XP IETME chodzi bez zarzutu, a żeby było śmieszniej to wszystkie stare gry chodzą u mnie na DirectX 9.0...

24.07.2003
00:36
[30]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Czy ktoś grał w Pool of Radiance - RPG opartą na 3 edycji AD@D rozgrywającą się w ruinach Myth Dranor? Jakoś prawie nic nie słyszałem o tej grze. Warto to kupic?

24.07.2003
00:54
[31]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Jeśli myślisz o tej grze zrobionej przez Ubisoft, to powiem krótko - koszmarna chała, rozgrywka w trybie turowym, na dodatek beznadziejnym, grafika nędzna jak na 3D, animacje postaci - szkoda słów, w grze uczestniczy jakiś Mistrz Gry, który ciągle coś pieprzy nie wiadomo po co, sterowanie i zarządzanie ekwipunkiem - wogóle nie mogłem rozgryźć o co chodzi, słowem rano oddałem grę do sklepu ( a zapłaciłem 100,-)...
Aha, prawie 0 plenerów, wszystko w czymś, co zdaniem autorów ma być podziemiami, ale przypomina raczej platformówkę, bez szans na zorientowanie się gdzie jesteś..., jeśli jesteś fanem zasad 3AD&D, to są tak wierne (ale okrojone), że szybko zatęsknisz za wersjami znanymi z Infinity Enginem.

24.07.2003
01:07
[32]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Arelinus --> Ja już idę w kimę, więc jeśli mam przyjechać, to możesz przypomnieć mi adresik - na gg czy tu... jutro sprawdzę i potwierdzę swój przyjazd...

24.07.2003
01:10
[33]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Zawisza - Niemcewicza 24E/12

24.07.2003
01:12
[34]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Ok, dzięki...
Aurelinusie... :))

24.07.2003
08:19
[35]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Wczoraj odpalilem na troche BG z modem :)
No i chcialbym podzielic sie uwagami jakie mam po wczorajszej rozgrywce (gram na wersji 1.50) :)

1. Poszedlem na mapke z Drizztem (nie po to zeby walczyc, chcialem go ominac, ale zapedzilem sie za gnollami :) ), no i szok - tam byl nie tylko Drizzt, ale i cala jego druzyna! :) Sam miod! :) Ale zauwazylem chyba blad zwiazany z ta druzyna. Mianowicie Drizzt ma ta swoja czarna panterke, tyle ze jak doszlo do walki miedzy nim a moja druzyna, to tych panterek zrobilo sie w koncu z 5!!, po jednej na kazdego czlonka mojej druzyny + ktos na moja postac :)
A przeciez panterka powinna byc tylko 1?

2. Wykonalem zadanie z Albertem i jego psem ;) i dostalem w nagrode bombe zblizeniowa. Ciekawostka jest fakt, ze jak sie wezmie opis (ktory jest tez jakis taki niepelny imho, samo 'to jest bomba zblizeniowa' to troche malo jak na taki fajny przedmiot, przydaloby sie chociaz wiedziec jakie to obrazenia moze dac :) ) to na dole jest przycisk 'wypij miksture' :) No i na samym poczatku tak dla jaj sobie go nacisnalem, efekt - pol druzyny zginelo na miejscu, drugie pol bylo na granicy przezywalnosci :) Mozna ten przycisk jakos wywalic? :)

3. Zabilem kapitana Brage'a, poszedlem do Nashkell do swiatyni Helma i nie moglem gadac z kaplanem. Po wczytaniu save'a z przed swiatyni i ponownym wejsciu do niej problem zniknal :/ Czy ktos mial tez taki przypadek?

Poza tym wrazenia mam coraz lepsze z gry z modem, az sie nie moge doczekac tych nowych lokacji :D

24.07.2003
09:32
[36]

M'Rek [ Konsul ]

Llordus ---> 2. Wykonalem zadanie z Albertem i jego psem ;) i dostalem w nagrode bombe zblizeniowa. Też się zastanawiałem, co to za cudo, ta bomba (nikt na forum nie chciał mnie oświecić). W przeciwieństwie do Ciebie nie piłem, tylko umieściłem w ekwipunku i rzuciłem. Wisiała ładnie w powietrzu, a potem - jak sam opis głosi - wybuchła przy zbliżeniu (chyba 38 obrażeń).
Ad.1 ---> W wersji 1.50 jeszcze tam nie dotarłem... Niedługo się przekonam.
Ad.3 ---> nie.

24.07.2003
09:40
[37]

Llordus [ Generaďż˝ ]

M'Rek -- Dzieki za odpowiedz :) Tez umiescilem w ekwipunku i sprawdzilem jak dziala i efekt mi sie podoba :) Niemniej jednak w przypadku takiego przedmiotu opcja 'wypij miksture' jest nieco dziwna, prawda? :)

24.07.2003
09:48
[38]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Ten, jak i kilka innych przedmiotów pochodzą z oryginalnej gry, więc nie zostały dotkniete plagą modyfikacji.

24.07.2003
09:49
[39]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Gratulacje z okazji awansu :)
Chyba lepiej zrobić nowe forum (i umożliwić dostęp do starego) – może będzie mniej pechowe. Oby powstało jak najszybciej....
Nie powinnam juz mieszkac z rodzicami :( Pora rozwinąć skrzydła... I na własnej skórze przekonać się, co będzie dalej.

24.07.2003
09:52
[40]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> A co z samo(?)klonujaca sie panterka Drizzta? Tak mialo byc, czy tez tak musi byc? A moze to blad u mnie?

24.07.2003
09:56
[41]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus ---> Ten, jak i kilka innych przedmiotów pochodzą z oryginalnej gry, więc nie zostały dotkniete plagą modyfikacji. Chyba się nie mylę... W oryginalnej wersji był błąd i mag Albert nie dawał tej bomby???

Llordus ---> przypadku takiego przedmiotu opcja 'wypij miksture' jest nieco dziwna, prawda? :) Owszem, ale to samo pisze np. na miksturze wybuchów... Piłeś kiedyś?

24.07.2003
09:59
[42]

Llordus [ Generaďż˝ ]

M'Rek --> odnosnie picia mikstury wybuchow, to przyznam szczerze, ze juz nie pamietam, chociaz mozliwe ze zrobilem jakis tam 'test', aczkolwiek misktury z definicji uzywam z menu ekwipunku podrecznego, wiec mogla mnie ominac taka przyjemnosc :D Generalnie potraktuje to jako drobna niedoskonalosc interface'u gry :)

24.07.2003
10:04
[43]

kink [ Legionista ]

Witam!
Jestem tu nowy, ale w sage BG pogrywam juz dluzszy czas.
NToSC (v1.50) przechodze po raz pierwszy. Dodatek jest naprawde miodzio :D Wlasnie ubilem Lesnego Smoka.

Potwierdzam doniesienia Llordusa, ze po zabiciu Brage'a nie mozna gadac z kaplanem w Nashkel.
Po dostarczeniu go zywcem do Swiatyn Helmai - rowniez jest taki efekt.

24.07.2003
10:12
[44]

Llordus [ Generaďż˝ ]

W takim razie jezeli to jest blad z kapitanem Brage, to wystepuje chyba troche losowo :/ Bo ja jak Brage'a zaprowadzilem do swiatyni to nie mialem jakichs problemow z rozmowa z kaplanem. Po standardowych dialogach moglem dokonac pare transakcji :) Jednak jak Brage'a zabilem, to kaplan nie chcial ze mna gadac. Wczytalem save i jeszcze raz wszedlem do swiatyni i wszystko bylo ok.

24.07.2003
10:21
[45]

M'Rek [ Konsul ]

Zed Nocear ---> Serwer WP ma zabezpieczenia przed... Sprawdziłem przed chwilą. Gdy usiłowałem śiągnąć coś DAP'em, to nie szło. Gdy go ususnąłem - wszystko jest OK. Trwa dłużej, ale przynajmniej mogę coś siągać :) Dobrze, że wiem...

24.07.2003
13:06
[46]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

M'Rek --> Ja też to znam z własnych doświadczeń i prób. Nie mam konszachtów z panami z WP. Zrobiłem ostrzeżenie na swojej stronie dla poinformowania nowych osób.

24.07.2003
15:22
[47]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Aurelinus ----> Tower of iron will to mod, bardzo obszerny, całe wybrzeze robią pn-pd (chyba), ale jak zobaczylem Calimport to miodzio, Bryn Shander równiez, i tak czekam co z tego będzie.... o to mi chodziło :-))) Tak pozatym to mają genialną mape swiata...

24.07.2003
18:33
[48]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Z tego co zauważyłem to ten dodatek ma ostanią aktualizację z marca, co chyba grozi tym, że projekt, jak wiele innych nie zostanie ukończony... Nie wiem, gdzie widziałeś to mapki o których mówisz, bo to co mają w dziale Download niczym nadzwyczajnym nie pachnie. Owszem, ładne, ale niech może to skończą, bo co mi po screenach?

24.07.2003
19:00
[49]

Kwiat_W [ Legionista ]

Aurelinus-> Z tego co zauważyłem to ten dodatek ma ostanią aktualizację z marca, co chyba grozi tym, że projekt, jak wiele innych nie zostanie ukończony... Nie wiem, gdzie widziałeś to mapki o których mówisz, bo to co mają w dziale Download niczym nadzwyczajnym nie pachnie. Owszem, ładne, ale niech może to skończą, bo co mi po screenach?


Masz chyba adres starej strony tego moda. Ostatnia aktualizacja jest z 9 lipca tego roku.
teraz strona znajduje sie na serwerze Forgotten Wars tudios- https://toiw.fwstudios.net/

24.07.2003
19:17
[50]

Kwiat_W [ Legionista ]

A oto i ta wspaniala mapa swiata

24.07.2003
20:37
[51]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Aurelinus ----> robią, robią i całkiem sprawnie im to idzie, a głowodowodzacy moda jest całkiem zdolnym gosciem, robi nawet cut-scenki w 3d studio max i wspaniałe ekrany wczytywania, więcej na forum:

https://forums.fwstudios.net/index.php?s=5d2d57f84567cd0090ad8aad5b9ab7c7&&act=SF&f=66

24.07.2003
20:52
[52]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Mapa to jeszcze nic, zobaczcie Calimport (moim zdaniem mury miasta trochę za małe, ale jest i tak super). Takie cos mobilizuje mnie do stworzenia jakiegos moda, tylko teraz czekam na tilsety od Aureliusa, bo mam ich mało po formatce :-))) link do tematu z obrazkami Calimportu (za duzo zajmowal wiec nie umieszczalem)

https://forums.fwstudios.net/index.php?act=ST&f=66&t=1830&s=5d2d57f84567cd0090ad8aad5b9ab7c7

24.07.2003
21:37
[53]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Gościu jest rzeczywiście zdolny (ale i niezły Narcyz) - tylko puryści od FR będą mieli używanie - jakoś nie bardzo wierzę by te mapki przypominały Calimport - pustynia bez grama wody i namioty wymieszane z Elyssee la Defence...? Tym niemniej to bardzo dobrze, może zaoszczędzę nieco czasu na grafikach...

24.07.2003
21:39
[54]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'Rek -> Bedzie nowe forum, juz rozmawialam z adminem z Pxu :) A stare postaram sie odzyskac do czytania. Ale wszystko po Castleparty w Bolkowie ;)

24.07.2003
21:42
[55]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

W sumie fakt, zauwazylem ze na forum to juz z niego bożyszcza zrobili, ale niech robi, modow nigdy nie za wiele. Calimport faktycznie troche za skromy jabym to "przerobil" na inne miasto pustynne.

24.07.2003
21:50
smile
[56]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Hathor ----> a kiedy Castle Party? Bo ja juz sie nowego forum doczekac nie moge :-))

24.07.2003
21:57
[57]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> w wersji moda 1.50 znalazlem kolejny blad :( (przynajmniej tak mi sie wydaje). Jaheira awansowala w profesji druida, wiec chcialem przejrzec nowe czary i jeden z nich ma opis jak na obrazku :( nie wiem czy to poprawiales w wersji 1.51?

24.07.2003
22:38
[58]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

No, wreszcie ktoś się znalazł, kto potrafi wskazać co znalazł.
Jak na złość wersja 1.51 idzie już do Hathor (albo już dotarła)....

Zaraz to poprawię i zrobię nową wersję...

24.07.2003
23:01
[59]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Aurelinus --> Jeszcze nie dotarła, ale jutro też się zjawię, więc nie ma problemu

24.07.2003
23:22
[60]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

W opisach czarów DSotSC ma mnóstwo takich pomyłek, ale nie sposób zorientowac się co jest czarem, a co jest tylko zdolnością (nieujawnianą) potworków, gdzie opisy są, krótko mówiąc, nieistotne... Może przy okazji ktoś jeszcze znajdzie ten numer z czarem arcydruida, gdzie zamiast opisu w trakcie walki pojawia się chyba opis zbroi, ale której?

24.07.2003
23:39
[61]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Bregan -> Castleparty w Bolkowie jest w weekend, wiec we wtorek - srode bedzie forum.

Aurelinus -> W razie co, doda sie patche. Poki co, masz czas co najmniej do wtorku :)

25.07.2003
00:05
[62]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus -> Przejrzyj na forum CDP watki o NTotSC - szczegolnie ten wczesniejszy - i moze zagadki Baldurow - tam byly screeny tych czarow z opisami itemow.

25.07.2003
07:46
[63]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> Jeszcze jedna rzecz o ktorej nie wiem czy jest bledna czy nie :/ Kupilem w Beregoscie od kowala 'helm ochrony przed urokami', tyle ze po jego zalozeniu w statystykach bohatera ani na jego ikonce nie pojawil sie zaden symbol ktory informowalby o tej przyjemnej wlasnosci helmu :( Zazwyczaj wszystkie itemy ktore cos tam daja powoduja wyswietlenie w statystykach odpowiedniej ikonki informujacej o takim czy innym dzialaniu itemu. No i pytanie - czy to jest blad i ten helm nie ma tych wlasnosci ktore ma opisane (ochrona przed urokami), czy tez dziala normalnie i tylko ikonki sie nie wyswietlaja? :(

Swoja droga bylem u burmistrza w swiatyni na wschod od Beregostu - swietne nowe zabawki dla paladyna mial :) Zrujnowal moj skromny budzecik ;) Kowal w Beregroscie tez ma cos calkiem fajnego :) Jak tak dalej pojdzie to az sie nie moge doczekac dalszych przedmiotow i zaczynam sie bac o stan mojej kasy :) Odnosze wrazenie ze trzeba bedzie ciulac kazda pojedyncza sztuke zlota :)

Im dluzej gram w dodatek tym bardziej mi sie podoba!!

25.07.2003
08:36
smile
[64]

LaSiu [ Konsul ]

EJ NO NIE TO CHYBA JAKIS ZART !!! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------>>>>>>>>

25.07.2003
08:38
smile
[65]

LaSiu [ Konsul ]

jest to prawda to odechcialo mi sie grac dalej :)) zaczynam od nowa krasnoludem/wojownikiem :)) moj wybajerzony wojownik przy takiej pukawce moze sobie nakichac :P po co ta całą gra jak jest w grze broń ktora daje 22 sily :P no sory ale jak taki krasnal z 40 jednostkami sily mnie pierd***** to mam krytyk okolo 80 obrazeń hahahaha

25.07.2003
08:41
[66]

Llordus [ Generaďż˝ ]

LaSiu --> Caly ten topor to jakis zart :D tyle bonusow?? i zadnych bonusow ujemnych? :D z tym toporem to krasnoludzki wojownik zamieni sie w robo-terminatora :D No chyba ze dodatek dodaje takich przeciwnikow, ktorych bez takich zabawek nie da sie stuknac :)

25.07.2003
09:00
[67]

LaSiu [ Konsul ]

no ja wiem ale czekam na odpowiedz expertów bo jesli to nie zart to nie bede sie ani chwilw zastanawiac aby zagrac sobie krasnoludem i widziec po swoich przeciwnikach tylko kwalki miesa ;)

25.07.2003
09:04
smile
[68]

Regis [ ]

Eeeee... Pewnie ktos o jedna 2 za duzo wpisal... Na bank powinno byc +2, bo +22 jest kompletnie bez sensu :)

25.07.2003
10:01
[69]

LaSiu [ Konsul ]

mimo wszystko !! zoabcz na statystyki ... klasa pancerza + zrecznosc to juz pewnie ze +4 do pancerza.. sila na 2 opzonienie 1 .... to bedzie działac jak MINIGUN :)) no nie ma lepszej pukawki od tej w grze wiec czy wszystkie statystyki sa poprawne ?

25.07.2003
10:15
[70]

LaSiu [ Konsul ]

chyba znalazłem kolejnego buga.. przy awansie kapłanki na poziom 10 lub 11 dostała ona czar ktory chyba ma zly opis --> rysunek ... nie jestem pewien wiec sprawdzcie to tylko czas ma opis zbroi :)

i ja mam problem kolejny.. po ubicie Banshee poszedłem do Beregeostu gdzie powinien pojawic sie gosc ktory powinien mnie wyslac do kowala.... lecz tego goscia w Zonglerze nie ma co jest ?

25.07.2003
10:31
[71]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Czar powyżej znalazłem wczoraj, a ten topór jest wogóle niezgodny z opisem, poprawię to w wersji 1.51, bo o nim zapomniałem. W każdym razie, jego statystyki są o wiele skromniejsze w rzeczywistości...

25.07.2003
11:23
[72]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> A co z tym helmem, o ktorym dzisiaj pisalem nieco wyzej?

25.07.2003
11:47
[73]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Aurelinus ----> wysłałes płytke, bo mam natchnienie na robienie moda?

25.07.2003
11:48
smile
[74]

torgal13 [ Centurion ]

a ja mam takie pytanie ogolne
czy w jakis sposob mozna zmieniac zdjecia NPC ktorych sie ma w druzynie ??? czy moze to jest tylko mozliwe dla wlasnej postaci ???

25.07.2003
11:54
[75]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Torgal ----> z tego co wiem w grze mozesz zmieniac zdjecia TYLKO dla swojej postaci, chyba ze otworzysz gre w NearInfinity i pozamieniasz portrety NPCow na swoje (ale to sa tylko przypuszczenia, nie jestem w 100% pewny) :-)))

25.07.2003
12:32
[76]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Bregan--->postaram sie dziś

Hełmem zajmę się.

Zdjęcia można podmieniać wykorzystując Override, ale utraci się wtedy dostęp do tych oryginalnych (tak długo jak będą te podmienione w folderze Override..

25.07.2003
12:46
smile
[77]

torgal13 [ Centurion ]

dzieki za info ;) bede probowal

25.07.2003
12:52
[78]

kink [ Legionista ]

Chyba znalazlem kolejna niezgodnosc z opisem i nazwa czaru dla maga (patrz screen)
Nazwa czaru: Przywolanie Ifrita
Opis:Korowa skora
Poziom 2

Moze poprawka jeszcze sie zalapie do NToSC 1.51?

25.07.2003
13:27
smile
[79]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> we wtorek - srode bedzie forum. Świetnie. Trzymamy kciuki za powodzenie tego przedsięwzięcia :)

25.07.2003
13:45
[80]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus ---> Może przy okazji ktoś jeszcze znajdzie ten numer z czarem arcydruida, gdzie zamiast opisu w trakcie walki pojawia się chyba opis zbroi, ale której? Ten screen jest w części 76 (czyli juz w archiwum - link poniżej)... W tym momencie jest dla mnie niedostepny.

25.07.2003
14:37
[81]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Aurelinus --> W zeszycie notowałem błędy i cechy sporne przedmiotów raportowane na forach GOL-a, CDP i FI. Lista nie jest kompletna, ale może Ci się przyda. Tylko trochę potrwa jej wstukiwanie, więc mogę ją wrzucić tu na forum lub posłać na maila dziś wieczorem. Reflektujesz?

25.07.2003
14:43
[82]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Llordus --> Z tym hełmem to nie jest błąd ale raczej niedopatrzenie. Takich przedmiotów jest więcej i to nawet tych pochodzących z oficjalnego BG1+TotSC. Po prostu z technicznego punktu widzenia zapewnienie ochrony przed urokami i wyświetlenie na portrecie ikonki ochrony przed urokami to dwie niezależne cechy przedmiotu. Łatwo więc zapomnieć wprowadzić tą drugą. Ale zgadzam się, że coś takiego denerwuje.

25.07.2003
15:12
[83]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Zed Nocear --> dlatego napisalem ze nie wiem czy to jest blad czy nie :) Tak myslalem ze moze to wynikac z tego ze wlasciwosc to jedno, a ikonki to drugie :) A jako ze helm kupilem o godzinie 0.30 czasu rzeczywistego i zdazylem do tylko zalozyc, natomiast nie mialem okazji sprawdzic tego w praktyce to dalem zapytanie na forum :)

25.07.2003
15:12
[84]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

ZED---------->Wklej to tutaj.

25.07.2003
16:51
[85]

kink [ Legionista ]

Zdaje sie, ze biografia CuChoinneahu nie zostala do koncza przetlumaczona...

Moze taki tekst mniej bedzie razil w oczy:
"Niewiele wiesz o CuChoinneachu i jego wilku cienia.
Nie wiadomo skad pochodzi, ani dokad zdaza.
Widac, ze stracil tak charakterystyczna dla swojej rasy chec zycia.
Elf jest bardzo malomowny, ale z jego zdawkowych odpowiedzi wynika, ze
podporzadkowal wszystko tylko jednemu celowi: Zniszczyc Lorda Daerthmaca!"

25.07.2003
17:37
smile
[86]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Aurelinus -----> jak wyslesz to pusc posta na GOLa :-)))

25.07.2003
18:30
[87]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus ---> Walka z Arcydruidem...(i zbroja)

25.07.2003
19:19
[88]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

kink-------> skąd zdobyłeś ten czar z Przywołaniem ifrita? W normalnej (i jakiejkolwiek innej) grze nie ma do niego dostępu...?

25.07.2003
20:50
[89]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Aurelinus---> jak gralem w wersje 1.0 NTOTSC (dawno, dawno temu....) to równiez zdobyłem czar "przywołanie ifryta" i o ile dobrze pamiętam to było to po zażartej walce z Czerwonymi Magami z Thay (lokacja gdzies w poblizu bazyliszkow, w kazdym badz razie na wschodzie mapy)

25.07.2003
21:27
[90]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Znalazlem kolejny blad :( Co prawda tylko niedokonczone tlumaczenie, ale jak by sie komus chcialo poprawic to byloby fajnie :) Zalaczony na obrazku przedmiot jest na mapie wybrzeza mieczy pod candlekeep, na statku.

25.07.2003
21:46
[91]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Nie mam pojęcia jak znaleźć ten czar... potrzebuję szczegółowych namiarów.

Płytkę wyślę gdy tylko skończę te poprawki, czyli napewno nie dziś.

25.07.2003
21:56
smile
[92]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

M'Rek --> ? Ten screen jest w części 76 (czyli juz w archiwum - link poniżej)... W tym momencie jest dla mnie niedostepny. Na to jest patent... tylko podaj tu nam/bądź na maila link prowadzący do obrazka...

25.07.2003
22:05
[93]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Jestem w zasadzie pewien, że ten czar w wersji powyżej 1.05 jest usunięty, a ten screen pochodzi właśnie z wersji 1.00. Więc nie mam co poprawiać.

Dobra. W takim razie kończę już patchowanie, bo tak można w nieskończoność.

25.07.2003
22:18
[94]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Zawisza-----> czy byłby problem, gdybyś kupił parę płytek więcej dla mnie? Koszty zwracam na miejscu. (I proponuję zrobić zakupy w Realu - zawsze po drodze i taniej...)

25.07.2003
22:24
[95]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Aurelinus --> Nie ma sprawy... powiedz tylko ile i jakie...

25.07.2003
22:43
[96]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Ja z reguły nie schodzę na NONAMEsy, więc jeśli mogę prosić, to typu LG, Samsung lub podobne - chyba że masz jakieś sprawdzone, ale typu Esperanza dawno już nie widziałem... i max. 10, nie więcej...

Dzięki.

26.07.2003
00:15
[97]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Oto lista błędów w przedmiotach. Nie mam tego za dużo i nie wszystko jest sprawdzone, część to tylko moje odkrycia:

1. W opisie zwykłych strzałek jest "Amelka".

2. Kryształowa zbroja ma KP 1, w opisie 2.

3. Kij Skeezera Nieprzewidywalny może być noszony przez elfa W/M/Z (w opisie tylko Skeezer).

4. Hełm Skeezera dodaje +2 INT, czego nie ma w opisie, może być noszony przez krasnoluda Korgana choć j/w.

5. Hełm odwagi Conchobara zwiększa KP o +1, a w opisie, że nie wpływa na KP.

6. Krasnoludzki topór bojowy "Krzyk śmierci" - właściwości w ogóle nie zgadzają się z opisem.

7. Łuk tryskającej energii i Szata otchłani zmieniają poziom kondycji, przez co niektóre osoby można leczyć w dowolnej ilości przez ich dawanie i zabieranie NPC-owi. Proponuję obłożyć je klątwą i ująć to w opisie.

8. Zbroi "Skąpany we krwi" nie może nosić elf i półelf, czego nie ma w opisie.

9. Elfiej kolczugi czarów nie może nosić Xan choć spełnia wymagania rasowe i klasowe.

10. Święty pas szybkości wg opisu jest tylko dla paladyna, w rzeczywistości może nosić każdy.

11. Miecz generała Ghotala teleportuje władającego w lewy górny róg mapy przy ataku (użyciu).

12. Strzały Burbo Farfoot przeciw smokowi nie zawsze dadzą się wystrzelić.

13. Płaszcz niewykrywalności z bruzdy na polu w Nashkel zachowuje się jak czar a nie przedmiot magiczny: jego założenie wywołuje efekt, który trwa określony czas, niezależnie czy płaszcz dalej jest noszony, czy w międzyczasie zdjęty, w ten sposób jego efektem można obdarować całą drużynę.

26.07.2003
00:43
[98]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

1. W opisie zwykłych strzałek jest "Amelka". - poprawione

2. Kryształowa zbroja ma KP 1, w opisie 2. - poprawione

3. Kij Skeezera Nieprzewidywalny może być noszony przez elfa W/M/Z (w opisie tylko Skeezer). - częściowo poprawiony

4. Hełm Skeezera dodaje +2 INT, czego nie ma w opisie, może być noszony przez krasnoluda Korgana choć j/w. - jw

5. Hełm odwagi Conchobara zwiększa KP o +1, a w opisie, że nie wpływa na KP. - poprawiony

6. Krasnoludzki topór bojowy "Krzyk śmierci" - właściwości w ogóle nie zgadzają się z opisem. - poprawiony, czytaj posty Zed

7. Łuk tryskającej energii i Szata otchłani zmieniają poziom kondycji, przez co niektóre osoby można leczyć w dowolnej ilości przez ich dawanie i zabieranie NPC-owi. Proponuję obłożyć je klątwą i ująć to w opisie. - tylkow wersji 1.00

8. Zbroi "Skąpany we krwi" nie może nosić elf i półelf, czego nie ma w opisie. - ale wynika z opisu historycznego - opis jest skopiowany z IWD 1

9. Elfiej kolczugi czarów nie może nosić Xan choć spełnia wymagania rasowe i klasowe. - ale nie spełnia zasad D&D w BG I - mag nie może nosić kolczugi

10. Święty pas szybkości wg opisu jest tylko dla paladyna, w rzeczywistości może nosić każdy. - poprawiony

11. Miecz generała Ghotala teleportuje władającego w lewy górny róg mapy przy ataku (użyciu). - wszystko jest w porządku czyli tak ma być, poczytaj wyżej

12. Strzały Burbo Farfoot przeciw smokowi nie zawsze dadzą się wystrzelić. - wersja 1.00

13. Płaszcz niewykrywalności z bruzdy na polu w Nashkel zachowuje się jak czar a nie przedmiot magiczny: jego założenie wywołuje efekt, który trwa określony czas, niezależnie czy płaszcz dalej jest noszony, czy w międzyczasie zdjęty, w ten sposób jego efektem można obdarować całą drużynę. - nic z tym się nie da zrobić

Jeśli chodzi o cheł Ochrony Przed Urokami - nie da się wstawić ikonki, bo nie ma jej w grze. Hełm jest z oryginalnej gry.

26.07.2003
02:07
[99]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> Dzieki za sprawdzenie helmu :) Wiem, ze juz chcesz skonczyc poprawki, ale znalazlem jeszcze jedna rzecz, ktora jest duzo bardziej przykra niz brak ikonki :( U Thalantyra w Wysokim Zywoplocie mozna kupic czar Ulepszona grupowa niewidzialnosc o ile dobrze pamietam. Problem w tym, ze trzeba kupic od razu 20 scrolli, co przy reputacji 20 i charyzma 21 daje cene sporo ponad 4000 zlota, az sie boje pomyslec o druzynie z mniejsza reputacja i charyzma :( Moglbys to jakos poprawic? :)

26.07.2003
07:56
[100]

M'Rek [ Konsul ]

Zawisza Czarny ---> podaj tu nam/bądź na maila link prowadzący do obrazka... Link w moim poscie prowadził do tego wątku... (raz zadziałał, raz nie). A obrazek już wysłałem...


To chyba setny post... Można zacząć nowy wątek - ja nie mam na to czasu :(

26.07.2003
08:20
[101]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus ---> Szata na obrazku, zdobyta w akcji "uwolnienie bratanka Otha" (pochodzi z wersji 1.0 lub 1.06 - nie wiem, czy jest jeszcze w 1.5) ma jedną wadę - jak już pisano wcześniej - nie można jej w żaden sposób zdjąć. Czy to już zmieniono?

26.07.2003
12:58
[102]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Czas na nowy wątek, link poniżej:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.