GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

IceWind Dale II - walka końcowa

22.07.2003
10:23
smile
[1]

endzi [ Pretorianin ]

IceWind Dale II - walka końcowa

Proszę napiszcie, jak sobie poradziliście z rodzeństwem. Mnie udaje się co najwyżej wybić otoczenie i zadać średnie rany jednemu z nich i ... wybijają mi drużynę. jakie macie rady dla mnie ?!

22.07.2003
10:27
[2]

Najmad [ Konsul ]

Najpierw zabij 3 magow to nie beda przydupasow przywolywac i bedziesz mial latwiej. A potem to ....lej ich :)
tylko zostaw sobie kilka czarow dyz zaraz po tej pierwszej walce bedziesz mial z nimi nastepna

22.07.2003
10:32
smile
[3]

endzi [ Pretorianin ]

Najmad to właśnie napisałem, że otoczenie, czyli magów wybijam, ale rodzęństwo jakoś nie idzie i samo rzuca na mnie unieruchomienia i inne działania na umysł i stąd pytanie o sposoby, choć dzięki bo zalecasz mi cierpliwość. Na razie kombinowałem z 10 razy.

22.07.2003
10:33
[4]

Najmad [ Konsul ]

A dokladnie zrobilem tak:
schodzac z wiezy rzucilem na druzyne grupowe pezyspieszenie, kilka blesow, kamiennnych skor. Gdy skonczyl sie dialog zlodziejka poszla zakilowac maga znajdujacego sie za rodzenstwem, dwoch napierdalaczy poszlo zakilowac pozostalych magow, kaplanka cofnela sie do tylu i czekala. Odwrot do tylu robilem gdyz rodzenstwo rzucalo czar jakiejs tam dominacji i moj zawodnicy robili sie czerwoni, robili to na samym poczatku. Dwoch tylnich magow padlo bardzo szybko wiec druzyna na srodek wrogowie na srodek a kaplanm z zelazna skora w sam srodek i reszta blesow, tarcz a potem to mieczysko w dlon i kilowac. Po zakilowaniu zebralem jakis staff (chyba jeszcze jedne buty przyspieszenia) i do sasiedniej komaty

22.07.2003
10:36
[5]

Najmad [ Konsul ]

qrcze zapomnialem o magu. mag na samym poczatku w prawy bok i rzucal przywolanie czego sie tylko dalo, przywolanymi stforami blokowalem rodzenstwo tak aby do mnie nie podchodzi (czyli na srodek). gdy kaplanak rzucila co miala rzucic pchalem dwoch wojownikow i tluklem glownych wrogow wraz z przywolanymi demonami, i jeszcze jedno ochorna przed zlem potrzebna bo demony beda ciebie kilowac

22.07.2003
10:50
smile
[6]

endzi [ Pretorianin ]

dzięi Najmad, skorzystam pewnie z tego przyspieszenia całej drużyny, a tego za trnami maga rzeczywiście może warto zlikwidować złodziejm. dzięki.

22.07.2003
15:42
[7]

Remekk1 [ Centurion ]

musisz mieć patha, ponieważ niewidzialność w polskiej wersji jest zabugowana (dla potworów).

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.