GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Grim Fandango

21.07.2003
16:57
smile
[1]

anka [ Pretorianin ]

Grim Fandango

mam problem z dzwiekiem...patch sciagniety....i co dalej??? moze ktos mi to "lopatologicznie" wyjasni

21.07.2003
19:25
[2]

Dagger [ Legend ]

Juz jakis czas temu w to gralem - moze dokładnie opiszesz swoj problem?

21.07.2003
19:28
[3]

luton [ Konsul ]

po pierwsze..pytanie czy patch likwiduje twoj problem? jesli tak...to po prostu uruchamiasz patch ( jak spakowany to rozpakuj) czyli klikasz na niego i pownien czy ci automatycznie gre uaktualnic

22.07.2003
14:10
smile
[4]

anka [ Pretorianin ]

patch nie rozwiazuje mojego problemu...ale dobralam sie tam do jakies pliku tekstowego i tam jakies okrobne rzeczy kaza mi robic...podnieniac jakies pliki z CD.... lo matko okropnie skoplikowane.....
a jak wyglada moj problem...otoz gra ma dzwiek tylko przez kilka pierwszych chwil...

22.07.2003
14:13
[5]

luton [ Konsul ]

ja z grim fandango nie mialem nigdy problemow a dzwiek w tej grze jest ze tak to ujme krytyczny...warto sie pomeczyc!
powodzenia

22.07.2003
15:44
[6]

Wajuś [ Chor��y ]

Jezeli uzywasz Windows XP sprobuj zainstalowac directX9.0. Wiem, ze pomaga w podobnym przypadku w innej grze LucasArts pt. "Curse of Monkey Island". Mozesz tez sprobowac zainstalowac najnowszy Service Pack do XP i dopiero wtedy na tak spatchowanego XP wgrac directa 9. Na koniec spatchuj gre i powinno byc ok.

PS DX9.0 i Service Pack sa na oficjalnej stronie Microsoftu.
PSII Krytyczny to moze byc wyjatek albo blad w wingrozie, albo dziennikarz w recenzji :>
Ale rzeczywiscie warto sie pomeczyc bo bez dzwiekow, dialogow i muzyki gra jest niekompletna i nie ma sensu grac.

23.07.2003
15:38
[7]

anka [ Pretorianin ]

Wajuś ---> dzieki, uzywam XP i zastosuje sie do porady :)

28.07.2003
09:24
smile
[8]

anka [ Pretorianin ]

nie pomoglo zainstalowalam tez CoMI i mam ten sam problem...po kilku chwilach dzwiek sie wiesza...kto ma inny pomysl jak sobie z tym poradzic?

28.07.2003
22:13
[9]

Wajuś [ Chor��y ]

Zajrzyj na forum przygodoskopu i tam napisz, moze ci pomoga:

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.